Tyresö 24 Facility Management AB

Välkommen till Tyresö 24 Facility Management!

Många har idag flera olika leverantörer för lokalvård vilket kan vara frustrerande. Vi på Tyresö 24 Facility Management är en helhetsleverantör av städtjänster för dig som bor i Stockholms län. Detta gör att du endast behöver anlita oss när du behöver hjälp med saker som byggstädning, flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, storstädning, visningsstädning, snöskottning och mycket mer.

Vi står för ett innovativt tänkande, starkt engagemang och en brinnande vilja.

Du är välkommen att höra av dig till oss oavsett företag, privatperson eller bostadsrättsförening.

128 omdömen om Tyresö 24 Facility Management AB

Sedan starten hos Reco 2019
    2023-01-10 Verifierad kund
    Mycket seriöst företag med bra personal!
    2022-12-15 Insamlad av företaget
    Smidigt och prisvärt. Funkar bra
    2022-12-15 Spontant omdöme
    Bra städerska som är noggrann och följsam så städningen flyter smidigt fast vi finns på våra kontorsplatser!
    2022-12-15 Verifierad kund
    Ett företag med jättebra kundsupport och städtjänst. Städerskorna är mycket noggranna och jag är nöjd varje gång
  • Linda T
    2022-12-15 Verifierad kund
    Skickade faktura fast jag avbokade genom sms!
    2022-12-13 Verifierad kund
    A very good cleaning service they provided to me. Fast response time, efficient and effective work, very kind, humble and cooperative staff. On top of that very reasonable price. Highly recommended.
    2022-12-12 Insamlad av företaget
    Vi har använt Tyresö 24 i ett par månader nu och är nöjda med allt ifrån Daniels proffsiga och lösningsorienterande bemötande till hur städningen som utförts.
    Upplever alltid att städerskan är noggrann och att hon tänker på varje liten detalj, något som man själv aldrig utför när man städar själv. Kan varmt rekommendera!
    2022-12-09 Verifierad kund
    Har städat hos oss varannan vecka i ett par år. Inget att anmärka i städningen. Snabba i kundkontakt och flexibla med ombokningar etc.

Det enda vi skjuter in på minussidan är att det varit lite svårt att kommunicera med städarna på grund av avsaknad av gemensamt språk.
    2022-12-06 Verifierad kund
    Bra behovsanalys innan uppdraget. Mycket väl genomförd strukturering och storstädning. Trevlig och vänlig personal och kan varmt rekommendera dem !
    2022-12-06 Verifierad kund
    Positivt bemötande, städning var annan vecka, och ett utmärkt utförande!
    2022-11-29 Insamlad av företaget
    De städer jätte bra. Denna firma hjälp mig att flyttstäda. De gjorde ett kanon jobb. Jag hade gett mer än 5 stjärnor om det gick. ++++++++++++
    2022-11-22 Verifierad kund
    Bra service, priser och duktiga städare! Rekomenderar varmt
    2022-11-21 Spontant omdöme
    Vi har haft veckostädning sedan i somras, och vi är mycket nöjda med både städerskornas arbete och bemötandet från Daniel. Trots att vi har ganska stor yta, och småbarn hemma, blir det alltid rent och fint på den korta tiden som vi har kommit överens om. Trevligt att veta att det inte är smutsigt på golvet, när man håller till där så pass ofta som en småbarnsförälder gör.
    2022-11-21 Verifierad kund
    Vi har använt Tyresö 24 Facility Management under flera år. De har varit lyhörda och lyssnat på våra önskemål.
    2022-11-18 Spontant omdöme
    ANDVÄND EJ! Det värsta städföretag jag har använt mig av. Ofta flera timmar tidiga eller sena, vilket var extremt svårt att planera runt. Städade dåligt, ljög om tiden de spenderade där, gjorde vid flera tillfällen sönder mina saker och kontakten med Daniel var extremt oproffesionell.
    2022-10-24 Spontant omdöme
    Ett riktigt skämt företag. Bokade flyttstäd som dom endast gjorde hälften. När jag påpekade detta vägrade dom åtgärda det dom inte hade städat. Fruktansvärt dåligt..
    Hej Martin!
    Vi har 7 dagars kvalitetsgaranti på städningen. Det funkar inte att åberopa den flera veckor senare.
    Mvh, Edgor Kadirov, Tyresö 24
  • PETER G
    2022-10-07 Verifierad kund
    Jag har haft veckostädning i snart 3 år hos dem, väldigt skicklig personal som städar snabbt och effektivt. Du får garanterat betala mer på andra städbolag eftersom de inte hinner städa lika mycket på samma tid som Tyresö24:a och deras städerskor.

Daniel på kontaktcentret är alltid trevlig och ger ibland lite förmåner till mig som stamkund som rabatt på fönsturputs.

Ibland när jag som kund gör fel och låser dörren med fel lås, är de tillmötesgående och visar på förståelse och inte ger mig straff för missad städning.

De agerar kundnära och hjälpsamma.
    2022-10-03 Verifierad kund
    Vi är kunder sedan mer än 6 år tillbaka. Alltid varit nöjda. Flexibelt företag och alltid samma person som kommer hem till oss och städar. Man bildar en relation till den personen och det känns tryggt.
    2022-09-29 Verifierad kund
    Trevliga och flexibla.
    Kan ibland önska något mer noggrannhet i städningen men oftast mycket bra!
    2022-09-09 Verifierad kund
    Väldigt trevliga och snabb och smidig städning!
    Mindre roligt var när städaren fick ringa sin handledare två gånger när vi gick igenom lägenheten innan hon städade för att översätta.
    2022-09-08 Verifierad kund
    Blev bra bemött när jag ville beställa flyttstädning, men sedan levde inte städningen upp till vad som lovades. Fick kalla tillbaka dem för att göra om fönstren och när de nya hyresgästerna flyttade in märkte de att det var dåligt städat överlag, skåpen var inte torkade, inte heller kranar i kök och badrum, bla. De fotade några av de ställen där det inte var städat och jag skickade de bilderna till städfirman. När hyresgästerna försökte få städfirman att komma tillbaka och städa där de inte städat, ville städfirman inte det för hyresgästerna skulle åka bort i en vecka och städfirman påstod då att det hinner bli dammigt. Så rekommenderar inte dem.
    2022-09-04 Verifierad kund
    Bemötande av företaget var helt okej men jag hade förväntat mig bättre städning än det blev.
    2022-08-10 Verifierad kund
    Jag hade kontakt med Daniel från Tyresö 24 gällande en flyttstädning.

Jag valde dem genom Offerta och Daniel ringde upp mig när jag hade valt dom. Daniel hade redan från första stund ett kanonbemötande och gav mig tydliga svar på frågor och la upp en bra plan för hur städningen skulle gå till. Han skickade en checklista som vi kunde gå efter när städningen var klar så att vi kunde kontrollera städningen.

Städarna var super och lätta att ha och göra med. De ringde ca 1 h innan städningen var klar så att vi kunde planera i god tid till när vi skulle va på plats för kontroll av städning. Allt såg i vårt tycke jättebra ut när vi kontrollerade städningen!

De som flyttade in hade någon åsikt om något litet som behövde fixas, varpå jag tog kontakt med Daniel igen. Han bad mig att skicka köparens nummer och löste hela kontakten med köparen gällande tid för att städarna kunde komma tillbaka och titta till en gång till. Allt var klart redan dagen efter inflyt och köparna var helnöjda även dom med kontakten med Tyresö 24!

Överlag ett bra företag som är enkla att ha och göra med, vi kan varmt rekommendera dom!
    2022-07-07 Verifierad kund
    Köpte flttstäd. Golv. Skåpluckor var lika skitiga som innan städningen när de var klara. Fönsterbrädor skitiga. Trots att de kom tillbaka var köksluckorna inte rena. Skulle ej anlita företaget igen
  • Eva F
    2022-06-16 Insamlad av företaget
    Otroligt bra service och handläggning
    2022-03-17 Verifierad kund
    Utmärkt bemötande av både kundservice och städpersonal
    2022-03-16 Verifierad kund
    Vi upplevde att bemötandet var bra både vid beställning och vid arbetes utförande.
    Skulle dock gärna fått fakturan lite snabbare
    2022-02-16 Verifierad kund
    Flyttstädning utfördes av Tyresö 24
    Proffsigt bemötande lyhörda och väl utfört arbete
    allt efter mitt önskemål.
    2022-02-15 Verifierad kund
    Höll sitt löfte kring garanti på städning. Trevliga och bra bemötande från start till mål.
    2022-02-09 Verifierad kund
    slarvigt städat i tak, på dörrar och på väggar, samt små utrymmena i dusch och mellan element!

Fick lösa problemet själv, för jag inte hade tid att ta tillbaka dom så dom kunde åtgärda det eftersom dom utlovar garanti!

betalade hela beloppet ändå, men sak samma!

Kommer dock inte rekommendera detta till någon av mina nära och kära!
    2022-02-09 Verifierad kund
    👍👍👍👍👍👍😀😀😀😀😀😀😀👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍👍
    2022-02-08 Verifierad kund
    Mycket bra service med allt från inbokning av Flyttstädning till återkoppling i ärendet och utmärkt städjobb utfört!
    2022-02-07 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande vid beställning av flyttstädning.
  • ALI S
    2022-01-07 Verifierad kund
    Väldigt professionella i sitt bemötande och städningen är jättebra!
    Oavsett problem så löser dom det, så bara massa plus för Tyresö24
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Alltid trevliga och ger bra återkoppling. Är nöjd med städningen.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation från start till slut. Positivt att företaget har kollektivavtal.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda.med företaget!
    Medarbetarna är väldigt proffsiga och pålitliga!
    Vi köper städning av lägenhet varannan vecka.
    Vi är nöjda!!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Punktligt och snabb service. Tack!
    2021-12-11 Verifierad kund
    De är duktiga och tillmötesgående. Rekommenderas!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, snabba och flexibla. Är mycket nöjd med den ordinarie städerskan för hemstäd.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi hade stora problem i början med att städningen var mycket dålig. Då jag tog upp problemet med ledningen så fick jag inget bra svar. Vid ett annat städtillfälle hade städerskan orsakat ett läckage under tvättstället, trots att hon upptäckte läckaget så var det ingen från Tyresö 24 som meddelade mig om det. Jag upptäckte det då jag kom hem och då jag ringde till Tyresö24 så fick jag inte tag i någon. Motvilligt gick Tyresö24 med på att betala för reparationskostnaden.

Efter några iterationer har vi hittat en bra städerska och vi är numera nöjda med städresultatet.

Som en kort summering är jag missnöjd med hur ledningen hanterar uppkomna problem. I dagsläget fungerar det bra med vår ordinarie städerska.
    2021-12-10 Spontant omdöme
    Mycket väl genomförd städning inför mäklarvisning. Trevlig kontakt med kundtjänst.
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Tyresö24 hade ett personligt bemötande, vi fick ett bra pris och själva städningen var utmärkt. Som tillägg till vår flyttstädning så var flera väggar kraftigt sotiga. Jobbet med att få bort det från väggarna blev perfekt och vi kan varmt rekommendera Tyresö24 till andra för flyttstädning.
    Smidigt.
  • JENNIFER V
    2021-12-10 Spontant omdöme
    Vi har till och från under flera år anlitat Tyresö24 för hemstädning och alltid varit väldigt nöjda med resultatet samt deras alltid lika trevliga bemötande.
    Nu när vi ska flytta och behöver flyttstädning så var det ett givet val vilka vi skulle vända oss till.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Så trevliga och väldigt duktiga! Väldigt nöjd med så noggrant arbete.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Anlitat Tyresö 24 för att mer ha en hushållerska än städare, och hon är otroligt fin. Sorterar och ordnar, och gör saker över det vanliga utan att jag behöver be om det. Rekommenderar varmt tyresö 24!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Alltid bra och snabbt bemötande och mycket väl utförda städningar.
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Vi hade beställt flyttstädning. Det var trevligt bemötande och städningen blev bra.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och är nöjd med städningen.