Tyresö 24 Facility Management AB

Tyresö 24 Facility Management AB

Välkommen till Tyresö 24 Facility Management!

Många har idag flera olika leverantörer för lokalvård vilket kan vara frustrerande. Vi på Tyresö 24 Facility Management är en helhetsleverantör av städtjänster för dig som bor i Stockholms län. Detta gör att du endast behöver anlita oss när du behöver hjälp med saker som byggstädning, flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, storstädning, visningsstädning, snöskottning och mycket mer.

Vi står för ett innovativt tänkande, starkt engagemang och en brinnande vilja.

Du är välkommen att höra av dig till oss oavsett företag, privatperson eller bostadsrättsförening.

Läs vad 44 kunder tycker om Tyresö 24 Facility Management AB 2

2020-12-17
    Vi har haft löpande hemstädning med Tyresö 24 i två olika boenden och alltid varit nöjda både med bemötande, kundservice och resultatet av själva städningen. Stort tack för fint jobb!
  • KERSTIN S
    2020-12-16
    Bra utförd städning, extra plus för smidig hantering nu när vi jobbat hemifrån nästan hela året!
    2020-12-15
    Vi är väldigt nöjda! Vi är kunder sedan fem år och tycker att alla våra önskemål bemötts på ett smidigt och trevligt vis. Skickligt utfört arbete av de två tjejer som arbetat/arbetar i vårt hem.
    2020-12-15
    Mycket nöjd med städning! Super serviceminded. Rekommenderas stakt!
  • KARIN S
    2020-12-15
    Mycket nöjd med städning och ett extra plus till serviceminded och lättillgänglig kundservice! Rekommenderas!
  • Andreas Dimitris B
    2020-12-14
    Har använt Tyresö 24 Facility för städning av min lägenhet med ett rullande schema var 14:e dag. Är överlag väldigt nöjd och personalen är väldigt trevlig. 9 av 10 gånger är det samma städerska och det är positivt. Någon enstaka gång har jag upplevt att allt inte var tiptop men överlag är jag väldigt nöjd. Kan varmt rekommendera!
    2020-12-11
    Vi har haft städning av Tyresö 24 i 5 år och är väldigt nöjda. Tyresö 24s anställda gör ett väldigt bra arbete och företaget är informativt och flexibelt.
  • Ellen Maria B
    2020-12-10
    Funkar alltid fint! Mycket flexibla när mina barn blivit sjuka och vi med kort varsel fått ändra dag.
    2020-12-10
    Jag har och har haft städning via Tyresö 24 sedan företaget startade för 5-6 år sedan och de har följt mig vart jag än har flyttat. Oavsett vad, är de alltid hjälpsamma och ställer upp. Känns nästan som en familjemedlem man kan kontakta närsom för att få hjälp med vadsom. Rekommenderar starkt
    2020-12-09
    Jag har städning av Tyresö 24 och är mycket nöjd
  • ALI S
    2020-12-09
    Dom har en väldigt hög standard på städningen och är alltid trevliga. Har aldrig varit några problem med att ändra dag eller tid om något dykt upp och speciellt nu under denna pandemi har dom verkligen varit lätta att lösa alla problem som har kunnat uppstå.
    Rekommenderar dom gladeligen till alla jag känner som är intresserade av städhjälp.
    2020-11-16
    Vi tycker det fungerar bra. Vi har ändrat i upplägg med både städare, tidpunkt och periodicitet vilket det varit bra följsamhet från Tyresö 24 på. Det har skiftat i kvaliteten, men vi har haft bra dialog när det inte varit rätt.

Vi har fått mindre prisjusteringar och tilläggskostnader som resetilägg som upplevelsen är att de bara ”dykt upp” på fakturan. Det är mindre kostnader men förstås irriterande när de bara finns på fakturan.

Samlat är vår upplevelse att detta är en seriös aktör som vi kan rekommendera. Vi har varit kunder i ca tre år.
    2020-11-16
    Har köpt hemmastädning en gång i veckan och städning av arbetsplatsen en gång i veckan. Har alltid blivit bemött trevligt och mina förväntningar har absolut infriats.

Både den städning som sker i mitt hem och min arbetsplats är av mycket bra kvalité och noggrannhet.
    2020-11-15
    Tyresö städ är toppen, noga arbete och bra kommunikation.
  • Göran T
    2020-11-14
    Städtjänst 2ggr/ månad.
    Första kontakt var jättebra, trevliga och tillmötesgående.
    Rent hus, i vrår och badrum.
    Den första städerskan var över förväntan. Levererade alltid 100% fanns aldrig något att kommentera på hennes städning. Tråkigt för oss blev hon gravid och vi fick ny städerska. Inte samma 100% slutresultat. Tex. Badrummet, smutsen i kakelfogen är alltid kvar. Listorna, väggarna i badrummen är inte städade. Finns lite att önska faktiskt.

Bra i början, tyvärr sämre med tiden.
    2020-10-22
    Inte superbra direkt........
    ...............
  • PETER G
    2020-05-26
    Jag anlitar sedan ett par månader tillbaka veckostädning, månadstvättning och årligen fönsterputtsning utav Tyresö 24. Om jag börjar beskriva veckostädningen, under de 3 timmar hon städar hinner hon makalöst med rengöra alla ytor i hela lägenheten, skinande rent kök, inkl vitvaror. Det är dammsuget och moppat i hela lägenheten, badrummet är skinande rent, kläder undanplockade, tvätten vikt. Dammtorkat ytor. Jag hade en fläck i tygsoffan som jag aldrig trodde skulle gå få bort, en dag efter att hon städat var den bara borta.

Jag får en storstädning två ggr i månaden för en liten peng enl mig.
    Som jämförelse om jag hade städat så här mycket skulle det behövt tagit mig en hel arbetsdag. vilket visar på att det är en yrkesskiklighet som krävs för det här jobbet.

Månadstvättningen så tvättas, torkas, viks och sorteras kläder, sängkläder, mattor och annat. Under tiden som väntan sker underhålles övriga lägenheten.

Fönsterputsningen var helt makalös. ALLT rengordes, alla glas, insida ram, insida fönsterbleck, utsida fönsterbleck. Kan inte hitta något fel, de gjorde mer än vad jag trodde de skulle.

Tänker fortsätta med Tyersö 24, jag får helt enkelt för bra valuta för pengarna.
  • SEBASTIAN R
    2020-05-26
    En säljare från detta företag ringde mig idag efter att jag bett om offerter via offerta.se. Jag sa att jag ville titta igenom offerten själv i lugn och ro och skulle höra av mig till dem framöver om den var intressant. Då svarade han att det inte funkade så utan han ville ringa mig igen senare idag. Då svarade jag att jag i så fall inte var intresserad, varpå han svarade ”då vill vi inte ha dig som kund din jävel!” Jag kan ju därmed känna mig trygg med att jag fattade rätt beslut som valde att inte anlita detta företag.
  • PEGGY E
    2020-03-02
    Hej!
    Jag har nu anlitat Tyresö 24 Facility Management för veckostädning 3 ggr och är så här långt mycket nöjd. Jag känner mig vänligt bemött och får en mycket bra städhjälp. Jag upplever att företaget är mån om att se sina kunder nöjda.
    Vänligen Peggy Eklund
  • SARA R
    2020-01-14
    Bokade flyttstäd inför försäljning av vår lägenhet. Under all kritik. Men letar man efter någon som lite kvickt river av det utan större engagemang och lämnar jord/flugor under fönsterbrädor,knappt torkar ur lådor,lämnar spisen med ett lager av medel på glasluckan,inte bryr sig om att torka av lister eller under badkar och dessutom lämnar fotavtryck när badrumsgolvet har torkat, då är det en fullträff!
    Då vår köpare också är en granne så var hon schysst och löste detta själv och orkade inte med att de skulle komma ut igen precis i hennes inflytt, men hon tyckte såklart att det var rimligt med en putsning på fakturan.
    Men det var såklart inget vi fick då vi inte åberopade garantin. Förståligt. Hade gjort det bättre själv med förbundna ögon. Säljaren var inte heller så serviceminded och kopplade mig till sin kollega som ekade samma sak.
  • JONAS G
    2019-12-22
    Haft städ hos Tyresö24 under 1 år. Vi har valt att säga upp dela för att spara pengar samt för att dom har varit extremt svåra att göra med.

Vid ett tillfälle så hade städaren sönder en möbel, detta upptäckte vi själva efter en vecka och det var då ihoptejpat i hopp om att dölja felet. Ungefär 1 rulle "vanlig" tejp var använd. Efter flera samtal och Mail fick vi avdrag på nästkommande faktura.

När sista städet var gjort lämnades inte våra hemnycklar kvar, ett ärligt misstag som kan hända den bäste. Det värsta är att jag hörde ca mig samma dag om detta och blev lovad nycklarna lämnade men inga nycklar, trots lovord från kontoret. Det skylldes på låg bemanning men känns inte jättebra.

Påstod också att vi skulle ha samma städare varje tillfälle men vi har sett minst 4 olika, som påstod att vi haft 2 olika.
    2019-08-12
    Efter att ha städslat Tyresö24 inför visningarna av vår lägenhet inför försäljning så var vi mycket nöjda. Tyvärr beställde vi då även flyttstädningen från samma företag vilket inte blev lika bra. Det visade sig att Tyresö24 hade tagit in en underentreprenör som inte behärskade varken svenska eller städteknik. Dessutom lättkränkt på grund av en dålig självkänsla. Vi betalade med tvekan efter det att städningen till stora delar behövt göras om.
  • Katarina P
    2019-05-15
    Tyresö 24 flyttstädade mitt radhus och gjorde det på ett utmärkt sätt! Dessutom mycket trevligt bemötande i alla led.
    2019-04-03
    Har hemstädning 1gång/v. Trevlig personal och nöjd med städningen.
  • Ulrika G
    2019-04-02
    Hemstäd
    Personalen på kontoret är typiska säljare.
    Lite för "på" för min smak. Jag gillar att välja själv, inte bli tjatad till beslut.
    Städerskan anser jag har för lång resväg. Jag valde firman bland annat för närheten till min kommun men så hade firmanamnet inget med lokaliseringen att göra.
    Saknar det där lilla extra vi fått av tidigare firmor när vi håller så städat att det finns tid över, vi betalar dyrt.
    Ville dra ner på antal städdagar, blev kontaktad och övertalad i tfn att inte minska dagarna.
    Sist de mailade mig så skrev de att städerskan var sjuk och att jag skulle få en annan, jag svarade OK men så kom den vanliga ändå?
    Den som städar är bra. Kanske pratar lite väl mycket i mobilen men bara hon hinner med allt så.
    Rekommenderade firman till en kollega. Hon var jättebesviken och anlitade dem aldrig mer.
    2019-03-31
    Nöjd med företaget, blivit väl bemött både från managementet och städpersonalen.
    2019-03-30
    Hemmastädning!
    Nöjd, bra kontakt!
  • Evelina L
    Städar noga och bra!
    Funkar bra med bokning och kontakt med företaget.
    2019-03-29
    Jag är verkligen supernöjd!

Alltid fint och noggrant städat och alltid gulliga tjejer.
    Ni har också gått en extra mil för att tillmötesgå en lite udda ”prenumeration” vilket verkligen uppskattas.

Stort tack! / Cecilia
    2019-03-29
    Kontakten med säljaren vad bra och mkt trevlig.
    Städupplevelsen är ok men inte mer.
    2019-03-29
    Vår städerska är fantastiskt noggrann, trevlig och alltid i tid!
  • Joakim E
    2019-03-29
    Man blir alltid lika nöjd när man kommer hem från jobbet till en nystädad lägenhet. Har aldrig vart några bekymmer, allt är väldigt bra utfört!
    Städ
    Bra, men lite rörigt
    Förväntningar bra städ som känns som att de tummas något på. Överlag bra men hörn, ovandel tv och lampor dammas nog inte av. Fönsterbrädor önskas våttorkar.
    Mycket bra badrumsstäd. Skulle gärna få dammsuget i klädkammare som är öppet golv.
  • Jennifer S
    2019-03-29
    Köpt både hemstädning & Flyttstädning genom företaget.
    Mycket nöjd med hemstädning.
    Mindre nöjd med flyttstädning, fanns bland annat en stor fläck kvar i utrymmet under diskhon. Jag tog själv bort den, superenkelt, med en fuktig trasa. Även en del damm på fönsterbrädor kvar.
    Inget jag "orkar" meddela och be företaget fixa, men aldrig haft dessa bekymmer med hemstädningen.

De är enkla att ha och göra med, mycket nöjd med deras kontaktpersoner.

Kommer fortsätta att använda detta företag för hemstädning.
    2019-03-28
    Vi kan inte vara mer nöjda än vad vi är med Tyresö24! Rekommenderar alla att anlita dem.
  • Fredrika K
    2019-03-28
    Har varannan veckostäd, är otroligt nöjd både med städerska och kundsupport. Har både bytt dagar, tider mm - alltid ett trevligt & proffsigt bemötande.

Rekommenderas varmt.
    2019-03-28
    Städning varannan vecka, mycket bra bemött, förväntningar : pålitligt, rent, bra kommunikation.
    Företaget har levererat bra förväntningarna!
    Hemstädning varje vecka
    Funkar bra, trevlig och duktig städerska.
    Trevlig admin.personal.
    2019-03-27
    Städning av hus veckovis, tog flera veckor att hitta en som verkligen städade rent. Nu fungerar allt bra. Sund med för få tider på fredagar.
  • Elin H
    2019-03-27
    Vi har städning 2 grr i månaden hos Tyresö 24.
    Vi var inte jätte nöjda med vår första städerska och funderade faktiskt på att säga upp men sedan fick vi en ny städerska och vi är SÅ nöjda! Hon gör det lilla extra och gör så fint hos oss. Skulle vilja rekommendera henne till alla!
    2019-03-27
    Superb service och väldigt lyhörda!
    2019-03-27
    Jätte nöjda med deras städtjänster.
  • Henrik S
    2019-03-27
    Vi har veckovis städning. Alltid jämn och hög kvalité!
    2019-03-27
    Jag har anlitat Tyresö24 för städning hemma i flera år. Resultatet är alltid bra. Dessutom får jag snabba och trevliga svar när jag har några frågor eller behöver ändra något i beställningen.