Tyresö 24 Facility Management AB

Örkroken 3, 138 40 Tyresö — Visa karta

Välkommen till Tyresö 24 Facility Management!

Många har idag flera olika leverantörer för lokalvård vilket kan vara frustrerande. Vi på Tyresö 24 Facility Management är en helhetsleverantör av städtjänster för dig som bor i Stockholms län. Detta gör att du endast behöver anlita oss när du behöver hjälp med saker som byggstädning, flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, storstädning, visningsstädning, snöskottning och mycket mer.

Vi står för ett innovativt tänkande, starkt engagemang och en brinnande vilja.

Du är välkommen att höra av dig till oss oavsett företag, privatperson eller bostadsrättsförening.
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 23 kunder tycker om Tyresö 24 Facility Management AB

• 2019-08-12

Magnus W skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Efter att ha städslat Tyresö24 inför visningarna av vår lägenhet inför försäljning så var vi mycket nöjda. Tyvärr beställde vi då även flyttstädningen från samma företag vilket inte blev lika bra. Det visade sig att Tyresö24 hade tagit in en underentreprenör som inte behärskade varken svenska eller städteknik. Dessutom lättkränkt på grund av en dålig självkänsla. Vi betalade med tvekan efter det att städningen till stora delar behövt göras om. Läs mer
  • Katarina P

2019-05-15

Katarina P skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Tyresö 24 flyttstädade mitt radhus och gjorde det på ett utmärkt sätt! Dessutom mycket trevligt bemötande i alla led. Läs mer
  • 2019-04-03

Suheila F skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Har hemstädning 1gång/v. Trevlig personal och nöjd med städningen. Läs mer
  • Ulrika G

2019-04-02

Ulrika G skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Hemstäd
    Personalen på kontoret är typiska säljare.
    Lite för "på" för min smak. Jag gillar att välja själv, inte bli tjatad till beslut.
    Städerskan anser jag har för lång resväg. Jag valde firman bland annat för närheten till min kommun men så hade firmanamnet inget med lokaliseringen att göra.
    Saknar det där lilla extra vi fått av tidigare firmor när vi håller så städat att det finns tid över, vi betalar dyrt.
    Ville dra ner på antal städdagar, blev kontaktad och övertalad i tfn att inte minska dagarna.
    Sist de mailade mig så skrev de att städerskan var sjuk och att jag skulle få en annan, jag svarade OK men så kom den vanliga ändå?
    Den som städar är bra. Kanske pratar lite väl mycket i mobilen men bara hon hinner med allt så.
    Rekommenderade firman till en kollega. Hon var jättebesviken och anlitade dem aldrig mer. Läs mer
  • 2019-03-31

Emelie N skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Nöjd med företaget, blivit väl bemött både från managementet och städpersonalen. Läs mer
  • 2019-03-30

Madeleine A skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Hemmastädning!
    Nöjd, bra kontakt! Läs mer

Evelina L skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Städar noga och bra!
    Funkar bra med bokning och kontakt med företaget. Läs mer

Anna N skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Jag är verkligen supernöjd!

Alltid fint och noggrant städat och alltid gulliga tjejer.
    Ni har också gått en extra mil för att tillmötesgå en lite udda ”prenumeration” vilket verkligen uppskattas.

Stort tack! / Cecilia Läs mer

Hanna F skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Kontakten med säljaren vad bra och mkt trevlig.
    Städupplevelsen är ok men inte mer. Läs mer

Fredrik B skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Vår städerska är fantastiskt noggrann, trevlig och alltid i tid! Läs mer
  • Joakim E

2019-03-29

Joakim E skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Man blir alltid lika nöjd när man kommer hem från jobbet till en nystädad lägenhet. Har aldrig vart några bekymmer, allt är väldigt bra utfört! Läs mer

Hannah M skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Städ
    Bra, men lite rörigt
    Förväntningar bra städ som känns som att de tummas något på. Överlag bra men hörn, ovandel tv och lampor dammas nog inte av. Fönsterbrädor önskas våttorkar.
    Mycket bra badrumsstäd. Skulle gärna få dammsuget i klädkammare som är öppet golv. Läs mer
  • Jennifer S

2019-03-29

Jennifer S skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Köpt både hemstädning & Flyttstädning genom företaget.
    Mycket nöjd med hemstädning.
    Mindre nöjd med flyttstädning, fanns bland annat en stor fläck kvar i utrymmet under diskhon. Jag tog själv bort den, superenkelt, med en fuktig trasa. Även en del damm på fönsterbrädor kvar.
    Inget jag "orkar" meddela och be företaget fixa, men aldrig haft dessa bekymmer med hemstädningen.

De är enkla att ha och göra med, mycket nöjd med deras kontaktpersoner.

Kommer fortsätta att använda detta företag för hemstädning. Läs mer
  • 2019-03-28

Moa H skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Vi kan inte vara mer nöjda än vad vi är med Tyresö24! Rekommenderar alla att anlita dem. Läs mer
  • Fredrika K

2019-03-28

Fredrika K skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Har varannan veckostäd, är otroligt nöjd både med städerska och kundsupport. Har både bytt dagar, tider mm - alltid ett trevligt & proffsigt bemötande.

Rekommenderas varmt. Läs mer
  • 2019-03-28

Kamran A skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Städning varannan vecka, mycket bra bemött, förväntningar : pålitligt, rent, bra kommunikation.
    Företaget har levererat bra förväntningarna! Läs mer

Tina J skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Hemstädning varje vecka
    Funkar bra, trevlig och duktig städerska.
    Trevlig admin.personal. Läs mer

Linda M skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Städning av hus veckovis, tog flera veckor att hitta en som verkligen städade rent. Nu fungerar allt bra. Sund med för få tider på fredagar. Läs mer
  • Elin H

2019-03-27

Elin H skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Vi har städning 2 grr i månaden hos Tyresö 24.
    Vi var inte jätte nöjda med vår första städerska och funderade faktiskt på att säga upp men sedan fick vi en ny städerska och vi är SÅ nöjda! Hon gör det lilla extra och gör så fint hos oss. Skulle vilja rekommendera henne till alla! Läs mer

Sebastian D skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Superb service och väldigt lyhörda! Läs mer

Eva W skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Jätte nöjda med deras städtjänster. Läs mer
  • Henrik S

2019-03-27

Henrik S skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Vi har veckovis städning. Alltid jämn och hög kvalité! Läs mer

Eva-lotta E skrev om Tyresö 24 Facility Management AB
    Jag har anlitat Tyresö24 för städning hemma i flera år. Resultatet är alltid bra. Dessutom får jag snabba och trevliga svar när jag har några frågor eller behöver ändra något i beställningen. Läs mer

Örkroken 3, 138 40 Tyresö