Tyresö 24 Facility Management AB

Välkommen till Tyresö 24 Facility Management!

Många har idag flera olika leverantörer för lokalvård vilket kan vara frustrerande. Vi på Tyresö 24 Facility Management är en helhetsleverantör av städtjänster för dig som bor i Stockholms län. Detta gör att du endast behöver anlita oss när du behöver hjälp med saker som byggstädning, flyttstädning, fönsterputsning, hemstädning, storstädning, visningsstädning, snöskottning och mycket mer.

Vi står för ett innovativt tänkande, starkt engagemang och en brinnande vilja.

Du är välkommen att höra av dig till oss oavsett företag, privatperson eller bostadsrättsförening.

Läs vad 95 kunder tycker om Tyresö 24 Facility Management AB 2

• ALI S
    2022-01-07 Verifierad kund
    Väldigt professionella i sitt bemötande och städningen är jättebra!
    Oavsett problem så löser dom det, så bara massa plus för Tyresö24
    2021-12-23 Insamlad av företaget
    Alltid trevliga och ger bra återkoppling. Är nöjd med städningen.
    2021-12-16 Insamlad av företaget
    Bra kommunikation från start till slut. Positivt att företaget har kollektivavtal.
    2021-12-14 Verifierad kund
    Vi är mycket nöjda.med företaget!
    Medarbetarna är väldigt proffsiga och pålitliga!
    Vi köper städning av lägenhet varannan vecka.
    Vi är nöjda!!
    2021-12-12 Verifierad kund
    Punktligt och snabb service. Tack!
    2021-12-11 Verifierad kund
    De är duktiga och tillmötesgående. Rekommenderas!
    2021-12-10 Verifierad kund
    Mycket trevligt bemötande, snabba och flexibla. Är mycket nöjd med den ordinarie städerskan för hemstäd.
    2021-12-10 Verifierad kund
    Vi hade stora problem i början med att städningen var mycket dålig. Då jag tog upp problemet med ledningen så fick jag inget bra svar. Vid ett annat städtillfälle hade städerskan orsakat ett läckage under tvättstället, trots att hon upptäckte läckaget så var det ingen från Tyresö 24 som meddelade mig om det. Jag upptäckte det då jag kom hem och då jag ringde till Tyresö24 så fick jag inte tag i någon. Motvilligt gick Tyresö24 med på att betala för reparationskostnaden.

Efter några iterationer har vi hittat en bra städerska och vi är numera nöjda med städresultatet.

Som en kort summering är jag missnöjd med hur ledningen hanterar uppkomna problem. I dagsläget fungerar det bra med vår ordinarie städerska.
    2021-12-10 Spontant omdöme
    Mycket väl genomförd städning inför mäklarvisning. Trevlig kontakt med kundtjänst.
    2021-12-10 Insamlad av företaget
    Tyresö24 hade ett personligt bemötande, vi fick ett bra pris och själva städningen var utmärkt. Som tillägg till vår flyttstädning så var flera väggar kraftigt sotiga. Jobbet med att få bort det från väggarna blev perfekt och vi kan varmt rekommendera Tyresö24 till andra för flyttstädning.
    Smidigt.
  • JENNIFER V
    2021-12-10 Spontant omdöme
    Vi har till och från under flera år anlitat Tyresö24 för hemstädning och alltid varit väldigt nöjda med resultatet samt deras alltid lika trevliga bemötande.
    Nu när vi ska flytta och behöver flyttstädning så var det ett givet val vilka vi skulle vända oss till.
    2021-12-09 Verifierad kund
    Så trevliga och väldigt duktiga! Väldigt nöjd med så noggrant arbete.
    2021-12-07 Verifierad kund
    Anlitat Tyresö 24 för att mer ha en hushållerska än städare, och hon är otroligt fin. Sorterar och ordnar, och gör saker över det vanliga utan att jag behöver be om det. Rekommenderar varmt tyresö 24!
    2021-12-06 Verifierad kund
    Alltid bra och snabbt bemötande och mycket väl utförda städningar.
    2021-12-06 Insamlad av företaget
    Vi hade beställt flyttstädning. Det var trevligt bemötande och städningen blev bra.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Bra bemötande och är nöjd med städningen.
    2021-12-06 Verifierad kund
    Trevlig personal som hjälpte med mina funderingar kring en flyttstädning, snabbt agerande eftersom jag bokade flyttstädning med ganska kort varsel.
    Vi blev nöjda.
    2021-12-03 Verifierad kund
    Provade ett par företag innan Tyresö 24. Letade efter ett trevligt bemötande från ett företaget, som antecknade vad jag var ute efter och såg till att städerskan man fick var både var noggrann och professionell.
    Jag är mycket nöjd -det luktar rent, ser rent ut och det känns otroligt skönt att komma hem inför helgen till ett nystädat hus. Tack Tyresö24/ Pernilla
    2021-11-14 Verifierad kund
    Bra kontakt och bra städning. Jag hoppas det håller i sig.
    2021-11-12 Verifierad kund
    Daniel var en bra säljare. Han sålda in er städning 100% jag har haft bara 2 städningar ännu men dessa får betyg 5 jag är en ärlig kund. Så jag hoppas att det flyter på med detta betyg 5.
  • ANDERS H
    2021-10-27 Spontant omdöme
    Jag vill verkligen VARNA för detta skojföretag. Städningen var inte bra. Det var ofta damm kvar på vissa ytor och dom körde också våra termosar och teflonpannor i diskmaskinen upprepade gånger.

Kommunikationen med Daniel fungerar inte alls och städerskorna pratar bara ryska. Vid flera tillfällen har vi ställt in städningen och fått höra "okej, då kommer städerskan nästa gång istället". På måndagsmorgon har städerskan ändå stått utanför våran dörr och ringt oss eftersom Daniel inte informerat henne och sen har det ändå dimpt ner en faktura för städningen. När vi påpekat detta påstår Daniel att han inte fått någon information om inställd städning. Väldigt frustrerande. Vi har nu sagt upp detta oseriösa städbolag.
    Hej Anders! Tråkigt att läsa detta när ni aldrig klagade på städningen och när vi pratade i telefon var ni alltid mycket nöjda. Det är inte snyggt att skriva så här när man inte betalar flera fakturor och får kronofogdens krav på sig

Vänligen;
    Edgor Kadirov
    2021-10-13 Spontant omdöme
    Flyttstädning: Bra jobb och utmärkt service. Kommer anlita nästa gång jag behöver.
    2021-10-09 Verifierad kund
    bra bemötande, fokus på problemlösning. Väldigt duktiga städare.
    2021-10-01 Verifierad kund
    Jag hade ett rent hem men inga lister var i princip dammade speciellt bra.
    Hej Kerstin!

Det är super viktigt för oss att det är rent hos dig. Tråkigt att listerna inte blev rengjorda speciellt bra. Vi tar upp detta med städerskan och hoppas vi får en femma istället vid nästa tillfälle.

Med vänlig hälsning,
    2021-09-30 Verifierad kund
    Otroligt nöjd med flyttstädningen.. Lägenheten har nog aldrig varit så ren som den är nu.. Nästan så att jag ångrade att jag sålde den 😄 Tyresö 24 rekommenderas starkt, kommer definitivt att vända mig till dom om jag behöver städhjälp igen!
    2021-09-24 Verifierad kund
    Trevligt rakt bemötande samt bra städning med trevlig städerska. Riktigt bra samt seriöst.
    2021-09-17 Verifierad kund
    Punktlig, bra städning och bra uppföljning.
  • Mats T
    2021-09-17 Verifierad kund
    Alltid på tå, hittar lösningar.
    Bra priser. Varit kund i ca 5 år.
    Enda anledning till att inte ge 5:a i betyg är nog branchtypiskt och inte bara T24 - Vissa språkproblem med städerskan och därmed lite ”inkörningstid” vid byte (av olika skäl mellan 1-2 år per person).
    Rekommenderar T24 till alla som frågar under mina ca 5 år som kund!
  • Joakim E
    2021-09-15 Verifierad kund
    Hemstädning med Tyresö24 sen 3 år tillbaks och alltid lika nöjd! Trevlig och bra arbetsledare (Daniel) som gärna svarar på frågor eller hör av sig om något hänt under städningen.
    Riktigt bra!
  • Kirsten Helene J
    2021-09-15 Verifierad kund
    Utmerket service, perfekt utført arbeid.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Extremt dåligt bemötande. Kunde inte möta mitt enda önskemål, att få städning under ojämna veckor. Det var helt omöjligt enligt personen jag talade med. Samma person var även otrevlig och hade ingen servicekänsla över huvud taget.
    Men nu har jag hjälp av ett konkurrerande bolag och är supernöjd varje gång!
    Hej!

Vi beklagar att du känner så. Tyvärr byts veckorna vid årsskiften och vi kan inte bara byta ut veckor eftersom det handlar om andras städtilffällen.

2021-09-15 Verifierad kund
    Inledande bemötande var kanon! Bra recensioner & bra pris så vi slog till på ett flyttstäd på vår nya bostad.
    Ångrar det beslutet. Uselt städ, lösningsorienteringen därefter katastrofal & NOLL förståelse för vilken sits det satte oss som familj i att städningen var totalt undermålig. Kyl & frys hade ej rengjorts. Det låg skäggstubb kvar i kommoden i badrummet, kaklet vid spisen var flottigt, skåp inte rengjorda, tvätt & torktumlare var inte rengjorda varken ovanpå eller under maskinerna på golvet. Kan EJ rekommendera flyttstäd från denna firma!

Kort och gott,
    Jätte tråkigt att läsa ett sådant omdöme för att vi inte bekostade en hotellnatt ;)

Vänligen,
    2021-09-15 Verifierad kund
    Otroligt proffsigt bemötande och framförallt ett väl genomfört jobb. Vi har varit trogna kunder sedan 2015 och har inga planer på att sluta. Vi har rekommenderat Tyresö24 till många vänner och bekanta och de är inte heller missnöjda.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Dom kom i tid och vi gick igenom det som skulle städas. Det var en tolk med för städerskan kunde ingen svenska. Svårare

då att förklara direkt till henne. Det fanns några srällen som hon missa.
    Mina förvöntningar var att det skulle se städat ut och det gjorde det.
    Jag köpte en tjänst av flyttstäd i villa.
    2021-09-15 Verifierad kund
    Städtjänst som vi inte var nöjd med
    Hej!

Vi hade gärna velat få mer information angående varför du inte är nöjd för att kunna hjälpa dig. Vi har ju en städgaranti

Tyresö24
    2021-09-14 Verifierad kund
    - Städarna pratar inte svenska
    - Städarna pratar inte engelska
    - En städare välte en spegel vilket resulterade i stora och djupa märken på en vägg och på en dörr. Städaren sade inget.
    Vi anmälde skadan till företaget men det tog flera flera månader innan vi fick kompensation.
    - Det var rent och fräscht när de städat klart men ovan punkter drog ner på nöjdhet och betyg.
    Vi ber om ursäkt för detta.Kul att höra att du är nöjd med städningen. Ibland går saker och ting sönder och ärenden dröjer hos försäkringsbolaget

Med vänlig hälsning

2021-09-14 Verifierad kund
    Städuppdrag men ingen städning genomfördes då vederbörande som kom ej förstod vad jag ville ha utfört. Hon talade endast ryska. Jag ringde direkt till städföretaget och då städerskan förstod det sprang hon omedelbart härifrån o anklagade mig sedan för att ha hotat henne, en helt falsk anklagelse.
    Hej Hans! Vi har skapat ett ärende på detta. Våra duktiga städerskor kommer hem till våra kunder för att göra rent och ska känna sig trygg och inte få förolämpningar. Vi som företag bär ansvar för personalens hälsa och vill inte att någon skadar dom fysiskt eller psykisk. Om du har några fler frågor är du välkommen att kontakta oss

Vänligen,
    2021-09-14 Insamlad av företaget
    Har köpt hemstäd, och det är bra!
    2021-09-14 Insamlad av företaget
    Punktlig och diskret städning!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Allt sköts väldigt proffsigt och snabbt.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Dåligt genomförd städning som dessutom tog längre tid än förväntat.
    Hej!

Vad synd att du inte hörde av dig. Vi har ju städgaranti och kommer ut inom 24 timmar.

Tyresö24
    2021-09-13 Verifierad kund
    Alltid en fin känsla att komma hem till nystädat!
    Supernöjd med flyttstädningen!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Hemstädning. Svårt med att hålla tider. Varit ojämn städning med olika som städar.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Beställde flyttstädningen och köparna var nöjda.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Jag fick hjälp med fönsterputs och tjejen som kom var väldigt noggrann och energisk.
    2021-09-13 Verifierad kund
    Avbokade vår tid för att prioritera en ny kund även om våran städtid var bokad i flera veckor. Oseriöst bolag.
    Vi beklagar att det blev så. Vi har tagit upp det och kommer se till att det inte ska upprepas.
    Vi ber så hemskt mycket om ursäkt. Kontakta oss så kan vi kompensera dig med någonting bra.

2021-09-13 Verifierad kund
    Hög kvalitet, bra service och utmärkt tillmötesgående!!!
    2021-09-13 Verifierad kund
    Städerskan Maja som vi hade var toppen. Men det administrativa var katastrof. Och när Maja slutat så då sa vi upp.