Tyresö 24 Facility Management AB

Tyresö 24 Facility Management AB

www.tyreso24.se
  • BadgeSixYears
4.2

Välkommen till Tyresö 24 Facility Management! Många har idag flera olika leverantörer för lokalvård vilket kan vara frustrerande. Vi på Tyresö 24 Facility Management är en helhetsleverantör av städtjänster för dig som bor i Stockholms län. Detta gör att du endast behöver anlita oss när du behöver hjälp med saker som byggstädning,...

169 omdömen om Tyresö 24 Facility Management AB

Sedan starten hos Reco 2019

Karina T
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bokade storstädning, fick en välutförd prickfri tjänst levererad. Trevlig personal. Lätta att kommunicera med. Rekommenderas varmt :)

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Tack Katarina, det var sällt sagt, lika trevlig är du. Jürgen

Valter Evert K
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Det var helt enligt förväntan.

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Tack Valter, ni är ju en trevlig kund som bara har en ny adress. tack för att ni är nöjda// Jürgen

Daniel vincent L
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Prickfri flyttstädning. Punktliga, lätta att kommunicera med och kollektivavtal.

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Tack Daniel, det var trevligt att få jobba med dig, lycka till// Jürgen

Hanaa Khodor A
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bra och snabb service, de lyssnar på kundens behov och levrerar

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Tack Hanaa, vi är glada som får jobba med er.

Anders Linus P
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Tog en flyttstädning, de var väldigt hjälpsamma med att ordna upphämtning av hemnycklar och städningen var godkänd utan anmärkningar, jag har inga klagomål!

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Hej Linus, det var trevligt att få jobba med dig. Tack

Gustav Valter K
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Flyttstäd 55kvm, både jag och köpare nöjda med resultatet! God kommunikation och bra bemötande

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Tack Gustav, det var ett nöje att få jobba med er.

Elin B
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Toppen bra genomgående! - trevligt bemötande -rent överallt och inget slarv någonstans

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Tack Elin, kul att du vart nöjd.

Jonas Dan K
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Fantastiskt arbete, renare än vad jag hade räknat med och riktigt fräscht efteråt. Kommunikation från start till slut, var helt enkelt positivt på alla punkter. Tack!

Johanna Linnéa B
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Mycket bra, rent och fräscht efteråt. Lätt att ha att göra med och snabb återkoppling 🤩

Charlotte L
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Kanonfint städat! Bra att ha att göra med, snabbt och enkelt.

Karolina N
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Inget att anmärka på, allt gick som smort utan att jag behövde tänka på flyttstädningen så mycket. Precis som det ska vara då man är mitt i en flytt och har 1000 saker att hålla reda på.

Janine Louise M A
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Väldigt bra upplevelse - allt från avstämning innan, lyhördhet för mina behov och sedan ett väldigt bra genomförande av städningen! Tror aldrig lägenheten varit så ren innan.

Mats Jonas Ö
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Städningen var helt enligt mina önskningar och förväntningar. Nya lägenhetsinnehavaren hade inga invändningar.

Jan Å
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Allt utmärkt, tillgängliga, bra bemötande, snabb service, utmärkt städning!

Daniel N
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bra bemötande och bra utförd flyttstädning. Inget att klaga på.

PETER G
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Jag har haft T24 och deras städpersonal hemma i över 4 år nu. Aldrig haft några problem. Om du har synpunkter på småsaker, så som att de lägger köksredskapen på fel ställe, snälla du tänk efter lite, de kan inte läsa dina tankar. Under tidspress så måste de fatta snabba beslut. Jag kan bara konstatera att jag skulle aldrig hinna städa så bra som dessa gör under samma tid. Tjänsten är väl behövd och jag kommer aldrig byta från T24 så länge de existerar och jag för den delen också. Passa på och boka fönsterputs när de kommer med erbjudanden. Lätt värt varje krona.

Brit T
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Alltid trevligt bemötande! Hemmastädning var annan vecka! Meget nöjd kund!

Jakob Fredrik A
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Alltid punktliga och gjorde ett jättebra jobb, samt var alltid trevliga och servicefokuserade när man ringde med ärenden till kontoret. Rekommenderar!

Linda M

Tamara är fantastisk tack 🙏🏽

Björn Anders Gunnar W
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Riktigt dålig kvalitet och återkoppling på skador som uppstått i hemmet.

Svar från Tyresö 24 Facility Management AB

Hej Björn! Ännu en gång ber vi som helst mycket om ursäkt. Vi gjorde så gott vi kunde. Med vänliga hälsningar Edgor Kadirov

Oskar V
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Gedigen städning, bra service och pris.

Moa H
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Vi är nöjda kunder sedan 8 år! Rekommenderar alltid detta företag vidare till vänner.

Sebastian D
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Alltid serviceminded och lyhörda. Kontaktpersoner på kontoret alltid hjälpsamma och städerskorna glad, snabba och duktiga!

Maud R
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

De var flexibla och utförde arbetet mycket bra

Ida N
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Jag har köpt vecko-städning. Säljare Daniel är trevlig men ostrukturerad i de gånger jag haft kontakt med honom (avseende mina tjänster). Det skapar en oro hos mig som kund som vill att det ska gå smidigt. Det går att förbättra koll på schema, konstanser, överenskommelser - ialf i samtal över telefon. Det som är bra är att han alltid svarar på telefon och Mail. Städningen har varit bra (utifrån priset). Dock upplever jag att det ”lilla extra” saknas. Det märks på att tex saker från diskmaskin ställs in slarvigt i...

Eva S
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Jag hade egentligen inga förväntningar alls, eftersom det var många firmor som hörde av sej. Det visade sej vara en lyckoträff! Sofia, som städade hos oss, var jätteduktig! Hon har verkligen känsla; allt rent och fint! Hon har t o m gjort rent eltandborst-stället!!!! Jag rekommenderar Tyresö 24 FM AB å’ det varmaste! SÅ duktiga🙏 Nu städar de hos mej varannan vecka och jag är så nöjd! Vänligen, Eva Sternå, Lidingö

Anja B
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Jag är så väldigt nöjd med allt. Genomförandet, offerten, priset, resultatet, kundservicen, de goa stödteamet som kom och kämpade ända fram till slutet 12 h senare i min jätte lägenhet.

Leila F
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Företaget hjälpte till med flyttstädning i min lägenhet i Huddinge. Smidigt bokningssystem på hemsidan, bekräftelse på mail samt påminnelse på sms dagen innan städning. Personalen kom i tid till lägenheten. Jag är nöjd!

Christina S
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Noggrannt och bra utfört trots lite knepig städning (gammalt hus/ fönster etc. Beställde fönster, kök, toa och badrum

Hillevi S
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Det var inte så här rent ens när jag flyttade in! Rekommenderar starkt

Bruno N
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Rekomenderas. Bra kundtjänst och städhjälp vid flytt var väldigt utförlig.

Björn R
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bra bemötande, kunnig personal men för dålig nivå på kunskaperna i svenska och engelska

Martin E
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Det har varit ganska dålig information från företaget när det gäller förändring av städare. Svårt att få tag på rätt person och säljaren som vi haft kontakt med var inte intresserad av att ha någon form av kundansvar. Så det finns förbättringsmöjligheter.

Karl-axel Manfred Niklas K
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Riktigt bra reguljära städerskor, men så fort företaget sätter in ”ersättare” så blir det kaos. De vet ibland inte hur porttelefoner och portkoder fungerar, kommer sent, pratar inte engelska eller svenska, och lämnar såpindränkta trasor på möbler och bland handdukar och tvätt. Räkna med ”ersättare” var tredje gång. Samordnaren är litet virrig och inte helt trevlig, litet av en entreprenörskalle liksom.

Fredrik J
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

För ett bra jobb till ett bra pris.

Hans A
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Jag var nöjd över initiala kontakter, avtal och på det sätt företaget utförde uppdraget.

Johannes d
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Jobbet blev bra gjort med mycket otydligheter med faktura som sedan gick till inkasso.

Julia N
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Inte den bästa upplevelsen, men städningen var billig. Blev dåligt bemött av kundtjänstmedarbetaren som la spydiga kommentarer. Sen när städarna kom så påstod dom att vår dammsugare var trasig? När vi hade använt den själva bara någon dag innan. Så misstänker att dom hade sönder den, men de påstod att den redan var trasig. Städningen var bra, helt okej. Några missar här och där men absolut ok med tanke på priset

Julia W
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Hade förväntat mig bättre resultat. Tycker det var lite mycket slarv och de hade tid kvar att städa på då jag beställde fast pris och inte på timme.

Maria D
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bra pris samt kollektivavtal på sina anställda gjorde valet enkelt. Smidig kommunikation & resultatet av flyttstädningen var utmärkt! Rekommenderar varmt!

Lars Marcus Emanuel L
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Super fint städat och noga. Kundrådgivare Daniel var super trevlig och snabb på att svara. Rekommenderar verkligen Tyresö 24.

Kamran A
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Mycket seriöst företag med bra personal!

Robin P

Smidigt och prisvärt. Funkar bra

Liselotte Margareta B
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bra städerska som är noggrann och följsam så städningen flyter smidigt fast vi finns på våra kontorsplatser!

Caroline M
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Ett företag med jättebra kundsupport och städtjänst. Städerskorna är mycket noggranna och jag är nöjd varje gång

Linda T
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Skickade faktura fast jag avbokade genom sms!

Ali Q
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

A very good cleaning service they provided to me. Fast response time, efficient and effective work, very kind, humble and cooperative staff. On top of that very reasonable price. Highly recommended.

Pierre B
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Vi har använt Tyresö 24 i ett par månader nu och är nöjda med allt ifrån Daniels proffsiga och lösningsorienterande bemötande till hur städningen som utförts. Upplever alltid att städerskan är noggrann och att hon tänker på varje liten detalj, något som man själv aldrig utför när man städar själv. Kan varmt rekommendera!

Jens F
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Har städat hos oss varannan vecka i ett par år. Inget att anmärka i städningen. Snabba i kundkontakt och flexibla med ombokningar etc. Det enda vi skjuter in på minussidan är att det varit lite svårt att kommunicera med städarna på grund av avsaknad av gemensamt språk.

Ingela O
Skrev om Tyresö 24 Facility Management AB

Bra behovsanalys innan uppdraget. Mycket väl genomförd strukturering och storstädning. Trevlig och vänlig personal och kan varmt rekommendera dem !