Mr. Paul Flytt och Städning

Mr. Paul Flytt och Städning

Ring 073-665 67 35 www.mrpaul.se

Välkommen till Mr. Paul Flytt och Städning! Med oss på Mr. Paul Flytt och Städning kan du vara lugn. Vi värdesätter ditt förtroende och vill att du ska känna dig trygg när du lämnar över dina ägodelar för oss att ta hand om. Vi är en professionell flytt- och städfirma med över 10 års erfarenhet inom branschen. Tjänster: Bohagsflytt,...

45 omdömen om Mr. Paul Flytt och Städning

Rolly's A
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Bästa service och leverans alla dagar i veckan.

Rena Hem Stockholm
3.7/5 i betyg av 229 omdömen 3.7 av 229 omdömen

Florica-Simona Z
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Trevliga ,snabba och effektiva killar .

Heléne G
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mr Paul flytt och städ är lätta att ha och göra med! Punktliga och ordningssamma! Kan rekommendera!

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1235 omdömen 4.7 av 1235 omdömen

Asia D
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

They did awesome! Highly recommend!

Anne-Lise M
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Very professional removal and cleaning !

Carolas Hem & Företagsservice AB
4.9/5 i betyg av 199 omdömen 4.9 av 199 omdömen

Christina K Christina K
Lisa M
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Serviceinriktad personal och väldigt snabba. Erbjöd oss att låna deras flyttkartonger utan extra kostnad vilket underlättade för oss. Har bara positiva saker att säga om mr Paul.

Anette D
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mycket professionella och varsamma med alla möbler och diverse föremål. Ordentligt inplastade för att inte ta skada. Dessutom väldigt trevligt bemötande! Jag var mycket nöjd!

Rent 08 AB
4.7/5 i betyg av 83 omdömen 4.7 av 83 omdömen
BadgeFourYears

Jag är väldigt nöjd med Rent 08. Mycket snabbt och bra bemötande från företaget och framförallt fantastiskt kvalitet på städningen. Rekomme

Natalie C
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Went over and above to help make our move as quick and pleasant as possible. Thank you!

Marita T
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mycket duktiga, trevliga och snabba!

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Rolly's A
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Bästa service och bemötande. Professionellt agerande och hanterande av samtliga utförda arbeten. Mikael

SIGRID S
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mycket trevligt & pålitligt bemötande & utförande av hela flyttuppdraget. Mr. Paul flytt & städ kunde även lösa outförsedda problem på ett snabbt & konstruktivt sätt. Jag kan varmt rekommendera detta flyttföretag.

Hygienteknikerna i Stockholm AB
4.6/5 i betyg av 449 omdömen 4.6 av 449 omdömen

Urban C
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Har använt Mr Paul till både ett flertal flyttar samt städning. Är väldigt nöjd. Ett företag som gör det lilla extra. Kan varmt rekommendera

Maura M
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mycket bra arbete och jag är mycket nöjd med deras service, och bemötande.

Rozen Clean AB
4.6/5 i betyg av 303 omdömen 4.6 av 303 omdömen

Olena V
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Snabba, effektiva, kom i god tid och hanterade allt utmärkt.

Jasmine T
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Bra flyttstädat och god kommunikation.

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Marcelo B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Supernöjd med Pauls service, de var mkt noggranna, delikata med möblerna, uppmärksamma med detaljer och väl förberedda! Imponerade över att de också proaktivt föreslog, under flytten, saker som kunde förbättras och packas bättre. Rekommenderar de starkt!

Elmas Y
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Trevligt bemötande av företaget. Bra planering och de skyddade möblerna för att inget skulle komma till skada. De ställde upp på att hjälpa till med tillkommande saker som vi inte hade nämnt för de så de var väldigt flexibla. Bra och skickligt företag

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Lisa B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Punktliga, snabba, serviceminded, trevliga, prisvärda. Supernöjd med flytthjälpen, rekommenderar starkt!

Bostadsaktiebolaget E
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Trevligt och serviceinriktat bemötande i kombination med en utmärkt utförd städning! Det är inte första gången vi anlitar Mr Paul och heller inte den sista. Rekommenderas varmt!

Vardagsfrid AB
4.1/5 i betyg av 710 omdömen 4.1 av 710 omdömen

Allt går bra. Efter första städning var jag så glad! Mina barn hjälper inte nye med hushållsvstädning, så jag känner bra efter jag fick hjäl

Jennifer T Jennifer T
Mats S
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

V'nligt och punktliga p[ tiden jag best'llt uppdraget

Arshad M

Professional and helpful.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Mustafa Ö
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Allt fungerade väldigt bra. Smidigt att vi bodde så nära. Inte långt att åka mellan lägenheterna. Köpte flytthjälp och är väldigt nöjd.

Francisco A
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

De jobbar hårt och de hjälper att llsa problem. De gjorde hela utflyttningen åt oss även om vi inte var i Sverige. Väldig trevliga och seriösa!

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Hans D
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mr Paul flytt och städ anlitade för röjning trevligt bemötande effektiva och höll vad dom lovade. 👍

BENGT E
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Världsklass Bra bemötande innan - under - efter samarbetet Fick hjälp med flytten av familjens bohag

Mälardalenrent
4.4/5 i betyg av 138 omdömen 4.4 av 138 omdömen

Karin A
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Bra service, flexibla o effektiva. Aktsamma om flyttgodset.

Ana P
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Great Job! Excellent! I fully recommend them.

BVTLER AB
4.8/5 i betyg av 522 omdömen 4.8 av 522 omdömen

Martina N Martina N
Carola H
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Anlitade MrPaul för en lång, men ”enkel”, flytt av packat bohag. Snabb kommunikation och lättläst offert. Enkel dialog om datum som passade båda parter. MrPaul kom i tid, var noggranna och försiktiga vid packning. Stämde av med oss inför själva transporten (väg, raster, ankomst). Väl på plats vid nya bostaden skedde avlastning exakt enligt vårt önskemål! Fakturering enligt offert kom dagarna efter utfört arbete. Summa: 5 +. Skulle definitivt rekommendera firman. Pålitliga. Prisvärda (inte billigast men heller inte dyrast. Vi läste på Reco innan!).

Pia R
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mr Paul håller vad dom lovar. Mycket bra bemötande och service!

Service Lösningar Stockholm
4.7/5 i betyg av 1131 omdömen 4.7 av 1131 omdömen

Lars Kristian P Lars Kristian P
Natasza M
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Jag beställde en flytt och är tacksam för hjälpen!

Jimmy T
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Väldigt proffesional arbetar. Efektiv flyttning. Jag rekomenderar firman.

Jordgubbsprinsen Flytt och Städservice
4.7/5 i betyg av 2183 omdömen 4.7 av 2183 omdömen

Mathilde O
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Utförde en toppstädning av lägenhet. Pauls team är noggranna och trevliga. Jag rekommenderar gärna.

Joel E
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Klockrena. Snabba, trevliga och duktiga. Inga konstigheter, rekommenderas varmt!

Birgittas Städ i Stockholm AB
4.8/5 i betyg av 583 omdömen 4.8 av 583 omdömen

Väl bemött av företaget. Förväntningarna uppnås. Mycket gott samarbete med städerskan.

Naima S
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mr Pauls flyttfirma hjälpte mig att flytta. Nöjdare kunde jag inte bli. De var så omsorgsfulla och försiktiga med mina möbler. Även väldigt hygieniska, de la matta under möblerna för att de ej skulle bli smutsiga. De var snabba att ta tag på, bra personservice och de var punktliga och kom den tiden som de lovade. Hoppas de blir sveriges största flyttfirma

Mathilde O
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mr Paul är proffsiga, trevliga och tar väl hand om möblerna. De är snabba och lösningsorienterade. De ger det lilla extra. De gjorde även flyttstädningen toppenfin. Vi är mycket nöjda med deras arbete och de är prisvärda. Rekommenderas!

BA Prima Care AB
4.5/5 i betyg av 153 omdömen 4.5 av 153 omdömen

Inte alls bra. Han är kvalificerad för den tjänst.

Pia O
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Mr Paul flyttade åt mig. Det var en tuff flytt med tunga möbler, många kartonger och 3 trappor upp utan hiss. De gjorde ett fantastiskt jobb och gav bra service. Inga sura miner visades trots det hårda arbetet. Bra pris.Jag är mycket nöjd. Pia

Paul B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Bra service och ganska vänlig killar

Katarina B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Gjorde ett direktbyte och Mr Paul flyttade alla grejer mellan lägenheterna. Vi fick ett väldigt bra bemötande och de slet hela dagen med ett leende på läpparna. De levde upp till och över mina förväntningar! Rekommenderar de varmt!

Nathalia B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Jätte bra företag och service!!! ⭐⭐⭐⭐⭐

Maria A
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Fick kanon hjälp. Snabba, hjälpsamma och gjorde även det lila extra. Hade själv inte verktyg för att ta ner tre lampor. Mr.Paul hjälpte mig ta ner dom, inga konstigheter. Kommer rekommendera er till alla!

Sofie B

Jätte nöjd med grabbarna. Duktiga

Rahil K
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Anlitade Mr Paul för flytt, kunde inte vart mer nöjd, supertrevliga, effektiva och försiktiga. Rekommenderar starkt. Välj dem :)

Lulian S
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Snabba och proffsiga. Bra bemötande !

Lina B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Flytthjälp samt flyttstäd. lyhörda, flexibla! Rekommenderar!

Johan B
Skrev om Mr. Paul Flytt och Städning

Har genomfört 3 flyttuppdrag med Mr. Paul Vid varje tillfälle så har det varit väldigt snabba svarstider och en otrolig flexibilitet i planering och utförande. Aboslut en av de snabbare och effektiva flyttfirmor jag har anlitat. Kommer definitivt att fortsätta att anlita och rekommendera dom.