Flyttstädning Partner

2.3

12 omdömen om Flyttstädning Partner

Filip sven erik A
Skrev om Flyttstädning Partner

Ett gott utfört flyttstäd och snabb och trevlig kommunikation med kundtjänst!

Städgiganten AB
4.5/5 i betyg av 487 omdömen 4.5 av 487 omdömen

Lars-Göran N
Skrev om Flyttstädning Partner

Städaren lyckades få ett fönster att komma av ena gångjärnet och sa inte till. Dessutom gjordes inte spishällen rent och det var en massa damm och skräp kvar på golvet när städaren var klar. Flera lister längs med väggarna skadades också. Ansvarig på företaget var dryg och hotfull och inte alls trevlig att prata med på telefon.

Sara Kristina K
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Vi är jättenöjda med Flyttstädning Partner! Dem kunde ställa upp med väldigt kort varsel, var punktliga, noggranna och kändes proffsiga i bemötande och service. Plus att bokningsprocessen var smidig och tydlig med priser och tillägg. Fast pris känns alltid tryggt och bra slutpris i jämförelse med andra företag. Stort tack för hjälpen!

Pribaltika
4.9/5 i betyg av 189 omdömen 4.9 av 189 omdömen

Jonatan W Jonatan W
Elin S
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Superbra flytthjälp och flyttstäd. Samuel i kundtjänsten är fantastisk, han vill verkligen kundens bästa och hjälpte oss med precis allt vi behövde. Rekommenderar detta företag.

Emma  W
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Det sämsta jag varit med om. Flytt och flyttstäd tog oerhört lång tid. Totalt inkompetent personal som inte verkade ha någon erfarenhet eller kunskap. Anställ inte det här företaget!! Dyrt och tog lång tid.

Städnivå AB
4.5/5 i betyg av 199 omdömen 4.5 av 199 omdömen

Camilla S
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Vi bokade en liten flytt/storstädning eftersom huset ej var tillgängligt helt. Det var lite hantverkare på plats så vi ville bara ha fönster, badrum och skåp rengjort. Det kom en person och gjorde ett uselt jobb. Fönster har aldrig sett så flammiga och inga skåp var gjorda, golven i badrum snabbt torkade och fanns skit kvar bakom dörrar. Personen kunde inte svenska o knappt engelska och var där 3 timmar. Fick komma tillbaka efter men gjorde inget bättre jobb. Fick faktura för ett jobb på 12 timmar men personen var där...

Jörgen E
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Kom inte i tid så jag fick var ledig från jobbet till dom kom visade en överenskommen tid Om jag inte kom i tid så skulle jag betala pengar Städning var urusel dom fick backa två gånger på städningen Ingen kunde svenska eller engelska, tyska, franska Varnar för denna firma saltar priset med en massa extra Helt oprofessionella

CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
4.7/5 i betyg av 1239 omdömen 4.7 av 1239 omdömen

Christina Margareta G
Skrev om Flyttstädning Partner

Saknar ord för hur uselt detta företag är. Både i form av städningen samt hur man hanterar kundkontakt och hur man kan nå dom. Svarar inte i telefon, eller på mail, låste inte vår dörr så den stod öppen i flera timmar. Skyller ifrån sig på personal och ljuger oss rakt i ansiktet. Vägrar kompensera oss på skäligt sätt. Finns absolut ingenting positivt att skriva om detta företag så välj något annat där ni får vad ni betalat för. Vi har kastat våra tusenlappar i sjön

Eveliina M
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Utnyttjade garantin då säljaren av vår lägenhet anlitat detta företag. Städningen var under all kritik. Tjockt dammlager på alla dörr/fönsterkarmar. Diskmaskin+tvättmaskin varje ej rengjorda. Låg kvar havregryn i skafferiet osv. När vi kontaktade företaget så var personen väldigt hjälpsam och skulle boka in en ny städning redan dagen efter. Dagen efter ringde arbetsledaren och sa att personal skulle komma efter lunch. Klockan 20.00 ringer en annan man och meddelar att städerskan stod utanför. Kvinnan visste ej vad som skulle...

Clean Casa
4.8/5 i betyg av 231 omdömen 4.8 av 231 omdömen

Michelle Rebecca M
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Väldigt nöjd med detta företag. Bokat in dessa vid 3 olika tillfällen nu, två gånger för storstädningar och en gång för en flyttstädning. Alltid lika nöjd med resultatet. Smidigt och enkelt att boka med dom. Rekommenderar starkt!

Camilla L
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Riktigt uselt arbete och visar dåligt intresse att åtgärda fel efter sig.

JCS Company AB
4.9/5 i betyg av 90 omdömen 4.9 av 90 omdömen

Michaela E
Skrev om S E O Partner Sverige AB

Urusel flyttstädning, vid klagomål går företaget ej att få tag på. Svarar endast på mail och det finns ingen vilja till att försöka lösa när konflikt uppstår. Skickar ärendet hellre till inkasso samt tingsrätt än att via ett enkelt samtal lösa så båda parter känner sig nöjda. Verkar ha flera ärenden i tingsrätten så de verkar ha satt detta i system. Varning!!!