Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Lidingö Rozen Clean AB

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, 181 66 Lidingö — Visa karta

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda.

Vi erbjuder städning i Stor Stockholm, Uppsala och Nyköping och har huvudkontoret på Lidingö. Vi börjar alltid med en provstädning så att du kan förklara för oss hur du vill att vi jobbar och vad du vill ha hjälp med. Om du väljer regelbunden städning återkommer självklart samma personal varje gång.

Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig till en enklare vardag!
Öppet just nu

Städning. Bra bemötande, bra pris. Läs mer
  • 2019-03-25

Gunilla L skrev om Rozen Clean AB
    Varannan veckas städning.
    Proffsigt bemötande och lätt och snabbt att teckna avtal och börja med tjänsten.
    Företaget lever upp till mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-03-22

Gunilla L skrev om Rozen Clean AB
    Vi har städning av vår lägenhet var fjortonde dag. Det har utförts på bästa sätt, helt enligt våra förhoppningar. Vi har haft bra kontakter med företagets administration. Läs mer
  • 2019-03-22

Erik B skrev om Rozen Clean AB
    Mycket bra bemötande och väl utförd städning! Läs mer
  • 2019-02-19

Siv P skrev om Rozen Clean AB
    Så smidigt och enkelt. Hitta, beställa och betala Läs mer

Karin N skrev om Rozen Clean AB
    Ordentligt, punktligt, trevligt bemötande Läs mer

Annika L skrev om Rozen Clean AB
    Städ varannan vecka. Lätt att kommunicera med personal som snabbt kopplar til städpersonal. Städare gör ett bra jobb. Läs mer

Charlotte K skrev om Rozen Clean AB
    Sammanfattning: Vi är supernöjda med vår städerska Marsela som vi har varannan vecka. Hon gör verkligen det där lilla extra! Vi kunde inte varit mer nöjda! Läs mer
  • 2019-02-12

Lotta M skrev om Rozen Clean AB
    Rozen Clean är lätta att få tag på, de är lösningsinriktade och serviceminded. Personen som städar hos mig städar bra och det är alltid härligt att komma hem när det är välstädat. Jag känner mig trygg med att anlita dem och har rekommenderat dem till flera vänner och bekanta. Läs mer
  • Lena J

2019-02-11

Lena J skrev om Rozen Clean AB
    Bra bemötande
    Bra städat
    Trevliga Läs mer
  • 2019-02-11

Carina N skrev om Rozen Clean AB
    Bra kvalitet på utförda timmar. Läs mer
  • 2019-02-11

berith H skrev om Rozen Clean AB
    Städning varannan vecka är mycket nöjd. Läs mer
  • André F

2019-02-09

André F skrev om Rozen Clean AB
    Var beredd på att anlita detta företag 2 gånger i månaden.Började med provstädning men shit vad missnöjd jag blev. Inget var i den ordningen som städerskan fann det i, missade fler ställen att städa såsom soffan, damma vissa plan i bokhyllan, damma tv, tavlor som hängde snett osv (som stod i beskrivningen). Jag undrar bokstavligen vad städerskan gjorde här i 3 timmar. Rekommenderar ej! Läs mer
    2019-02-11 Rozen Clean svarar André F
    Hej André, vad tråkigt att du inte blev nöjd med städningen. Vi håller med om att din provstädning inte lever upp till våra krav och detta var väldigt olyckligt. Vi har tagit till oss din feedback och har vidtagit åtgärder.

Vi hoppas att vi kan få möjlighet att erbjuda dig en ny provstädning, kontakta isåfall vår kundtjänst.

Ha en bra dag!
    Teamet på Rozen Clean
  • 2019-01-17

Karin R skrev om Rozen Clean AB
    Företaget och des anställda har levt upp till mina förväntningar genom bästa möjliga bemötande och fem stjärnig städning - alltid i tid och sköter städningen på ett professionellt sätt.

Enda negativa är att/när anställda pratar i mobil inte under jobb tid.

Rekommenderar varmt tjänsterna detta företag säljer/marknadsför. Läs mer
  • Cecilia M

2019-01-13

Cecilia M skrev om Rozen Clean AB
    Vi har städning av villa varannan vecka.
    Utmärkt bemötande. Snabba svar och har det varit något har det åtgärdats.
    Mina förväntningar var höga och jag tycker att företaget lever upp till dem. Är kräsen och har tidigare inte varit nöjd med andra bolag.
    Utmärkt städat, trevligt bemötande och rak kommunikation som fungerar bra. Läs mer
  • 2019-01-13

Elaine B skrev om Rozen Clean AB
    Noggranna och supersnabb och bra service av såväl städänglarna som personalen på kontoret. Rekommenderas! Läs mer
  • 2019-01-13

Helen R skrev om Rozen Clean AB
    4 timmar städning i min lägenhet, en gång varannan vecka. Min lägenhet är lätt att städa. Jag bor ensam, röker inte, gör varje-dags-städning själv o dyl.
    Städerskan kommer i tid, gör ett bra arbete (inte utmärkt), är trevlig, förstår bas-
    engelska för städning.
    Hittills har samma unga kvinna kommit varje gång, vilket är positivt.
    Fakturorna är o.k.,kommer i tid, är lätta att förstå.
    Hittills infrias mina förväntningar. Läs mer
  • 2019-01-11

Urban K skrev om Rozen Clean AB
    Marcella som jobbar hos oss är superduktig. Läs mer
  • 2018-12-09

Pia G skrev om Rozen Clean AB
    Vi är jättenöjda med vår hemstädning! Hittade Rozen Clean efter att ha provat några andra städfirmor som jag inte var lika nöjd med, men nu är det alltid trevligt att komma hem på städdagen. Läs mer
  • 2018-12-03

Ingrid M skrev om Rozen Clean AB
    Från den första kontakten rörande hemstädning har allt fungerat mycket bra!! Läs mer
  • 2018-12-02

Carin J skrev om Rozen Clean AB
    Jättebra städning och kundservice, rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-12-01

Malin W skrev om Rozen Clean AB
    Vi har hemstädning varannan vecka och det fungerar superbra! Vi har en pålitlig, punktlig, ordentlig och duktig städerska.vi känner oss trygga med Rozenclean👍🏻 Läs mer
  • Pierre W

2018-11-30

Pierre W skrev om Rozen Clean AB
    Städning var 4:e vecka, 6 tim.
    Bra bemötande. Lite problem med kommunikation eftersom vi inte har något språk gemensamt ( sve, eng tyska)
    Saknar förståelse för vilka extra tjänster som kan läggas till tex. stryka skjortor, torka ur kylskåp, putsa fönster och hur dessa påverkar grundstädning. Dvs hur mycket marginal det finns inom mina 6 tim städning.

/Pierre Läs mer
  • 2018-11-29

Daniel S skrev om Rozen Clean AB
    Bra personal, bra administration. Väldigt bra bemötande och seriösa. Enda jag saknar för full pott är möjlighet till autogiro betalningar. Läs mer
  • 2018-11-29

Karin N skrev om Rozen Clean AB
    Har hemstädning varannan vecka och är supernöjd varje gång. Värt varenda krona och vill jag boka om, avboka eller byta tid så är det aldrig några problem. Kan definitivt rekommendera Rozen Clean. Läs mer
  • 2018-09-17

Peter B skrev om Rozen Clean AB
    Vi köper både hemstäd och kontorsstäd.
    Städresultatet beror uteslutande på den som städar.
    i det här fallet Elin som vi är mycket nöjda med. Läs mer
  • 2018-09-17

Anton E skrev om Rozen Clean AB
    Superbra hemstäd, mycket noggrann och trevlig personal! Läs mer
  • Erika D

2018-09-15

Erika D skrev om Rozen Clean AB
    Jag och min familj kontaktade Rozen för hjälp med städning efter att ha provat ett par andra alternativ. Vi är oerhört nöjda, både med städningen och med kontakten med de på kontoret. Rekommenderar Rozen varmt. Läs mer
  • 2018-08-21

Tove S skrev om Rozen Clean AB
    Superbra med både procstädning och början på städabonemanget. Bra kommunikation med kontaktperson och mycket trevligt bemötande av städpersonal. Läs mer
  • 2018-08-19

Christine M skrev om Rozen Clean AB
    Vårt hus blev storstädat med hjälp av Rozen Clean och vi blev jättenöjda! Jag och min man trodde att vi var rätt så bra på att städa, men det är vi inte i jämförelse med dem. Vårt hus har inte varit så rent och fint sedan vi flyttade in. Vi kommer definitivt boka storstädning med dem igen. Läs mer
  • Natascha C

Natascha C skrev om Rozen Clean AB
    Terrible experience where they cancelled all our cleaning at 2 days notice with no apology and blamed the hours that they had agreed to do at the start as why they would clean for us anymore.
    They sent a girl who was rude a a very poor cleaner and although I asked them not to send her again they did. When I complained about this suddenly they couldn’t clean for us anymore.
    There were also times cleaners didn’t turn up without notice.
    The manager was extremely rude and totally unsympathetic. He clearly has no idea what good customer service is.
    Very disappointed and extremely inconvenienced. Läs mer
    2018-08-17 Fredrik svarar Natascha C
    Hej Natascha!

Tack för din återkoppling. Vi kunde tyvärr inte erbjuda dig städning med endast 2 tim per tillfälle såsom du önskade, det är för kort tid för ett bra resultat. Vi kan inte garantera städkvalitén med den korta tiden med den storleken på ditt hem, som vi förklarade per e-post till dig. Vi hade inte heller möjlighet att erbjuda städning på fredagkvällar vilket du ville. Vi tycker självklart att det är jättetråkigt att vi inte hade möjlighet att hjälpa dig med dina önskemål, men vi måste hålla på våra beprövade metoder som vi vet fungerar väl. Hoppas att du hittar någon annan firma som möter dina önskemål.
    2018-08-17 Natascha C svarar Fredrik
    Tyvärr hur du har berattad det är inte så tydligt! Det var städning 2 timmer, 2 gånger per vecka och inte hela huset värje gång mellan kl 16-18:00. Ni har gjört det sedan början i April tills nu (Augusti) ingen har ändrats. Det var bara ditt fel men som vanligt ni eller du kan inte ta ansvar för det.
    Läs mer genom att expandera tråden +
  • Annette B

Annette B skrev om Rozen Clean AB
    Företaget lever upp till de höga krav jag har, städningen är suverän, alltid punktliga, jag känner mig trygg med att ge bort nyckeln etc. Samt en enkel och levande dialog med företaget gällande betalning och antal städningar under året och annat man ibland vill korrigera. Läs mer
  • Johan S

Johan S skrev om Rozen Clean AB
    Städning och fönsterputs utfördes helt och hållet på det sätt vi förväntade oss.
    Och vi fick mycket bra intryck och bemötande vid våra beatällningar Läs mer
  • Veronica I

Veronica I skrev om Rozen Clean AB
    Vi köpte städning varje vecka. vi blev bemött på ett positivt sätt och är mycket nöjda med deras service. Läs mer
  • 2018-06-28

Emma S skrev om Rozen Clean AB
    Proffsigt bemötande!
    Trevlig personal, flexibel och tillmötesgående.
    Bra städning! Läs mer
  • 2018-06-26

Anette S skrev om Rozen Clean AB
    Storstädning. Mycket väl bemött, bokningstid med mycket kort varsel. Motsvarade mina förväntningar. Mycket trevlig och noggrann pberson som utförde städningen. Läs mer
  • 2018-06-23

Anne-Marie Q skrev om Rozen Clean AB
    Flyttstädning. Tydlig offert. Mycket bra utfört uppdrag. Snabb faktura som i stort stämde med offer. Vänligt o tydligt bemötande. Läs mer
  • 2018-06-21

Antoine H skrev om Rozen Clean AB
    Extremt trevliga att ha att göra med och gör även de där lilla extra för att hjälpa en att kma igång med sin wtådning.

Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2018-06-21

Anna R skrev om Rozen Clean AB
    Nu har Marites från Rozen varit här och städat två gånger, kommer fortsätta varannan vecka. Supernöjd! Det blir rent och fint och Marites känns väldigt okomplicerad och bra. Skönt med en städfirma som även plockar undan så att man inte behöver "städa för att få städat". Läs mer
  • 2018-05-31

Nina D skrev om Rozen Clean AB
    Jag har varit otroligt strulig på alla sätt. Hur ofta jag vill ha städat, hur jag vill ha städat, glömt datum och även glömt betala faktura. Har alltid bemötts trevlig/snällt. Jättebra. Läs mer
  • Christina S

2018-05-14

Christina S skrev om Rozen Clean AB
    Städning av ganska stor lägenhet. En supernoggrann och trevlig tjej, som jag efter 5 minuter förstod att hon kommer göra ett bra jobb. Supernöjd! Läs mer
  • 2018-03-29

Jenny B skrev om Rozen Clean AB
    Fantastisk upplevelse med Rozen Clean. Lina kom i tid, avr supertrevlig och städade exemplariskt bra!! Kan varmt rekommendera henne och Rozen Clean till alla framtida kunder! Jag kommer iaf defintitvt att anlita dem igen! Läs mer
    Louise, Rasa B, Malin gillar detta
  • 2018-03-22

Stephanie T skrev om Rozen Clean AB
    Mycket noggrann och effektiv städning! Bra kommunikation via e-mail. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • 2018-03-21

Ulf R skrev om Rozen Clean AB
    Bra service och toppenstädning. Snabba svar på frågor. Vi är helnöjda. Läs mer
  • 2018-02-09

Pernilla H skrev om Rozen Clean AB
    Har hemstädning var fjortonde dag.
    Mycket snabb och trevligt bemötande när jag mailat.
    Nöjd med städningen i stort, skulle önskat lite renare på badrumsgolvet...
    Ej fått kvitto på nyckeln som utlovats, det känns inte riktigt bra. Läs mer

Pernilla T skrev om Rozen Clean AB
    Snabb respons/återkoppling, bra och trevligt bemötande samt trevlig och loja samt noggrann personal. Läs mer

Mikaela G skrev om Rozen Clean AB
    .Jag 4 timmars städning var 14 dag.
    haft 3 besök med bra kvalitet.hoppas det håller i sig Läs mer

Sofia G skrev om Rozen Clean AB
    Proffsigt och pålitligt företag med vänligt och effektivt bemötande! Läs mer

Lena P skrev om Rozen Clean AB
    Med mycket kort varsel dagarna innan jul kontaktade jag Rozen clean AB för att få hjälp med julstädningen. De lyssnade och hjälpte mig så två dagar innan jul kom de och städade hela hemmet. Det var en underbar känsla att få hjälp när jag verkligen behövde det. Läs mer
  • 2018-01-29

Rönnaug M skrev om Rozen Clean AB
    Trevligt och snabbt bemötande i alla kontakter . Servicen är jag mycket nöjd med. Nöjd i stort även med städning och kontinuitet . På minussidan är att det aldrig ges det lilla extra, verkar saknas yrkeskompetens inom området så jag får påpeka saker som jah tog för givet att de med sin erfarenhet skulle se och lösa ( som tex fogar o badrum, duschkabin, propp i diskhon mm Läs mer

Värdshusvägen 13, 181 66 Lidingö