Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Lidingö Rozen Clean AB

Rozen Clean AB

Värdshusvägen 13, 181 66 Lidingö — Visa karta

Behöver du städhjälp? Då är du välkommen till oss på Rozen Clean. Vi är en städfirma som erbjuder allt mellan hemstädning, storstädning, kontorsstädning, flyttstädning och fönsterputsning. Vårt främsta mål är att ge den bästa servicen till våra kunder och de bästa villkoren till våra anställda.

Vi finns på Lidingö men erbjuder städning i hela Stockholm. Vi börjar alltid med en provstädning så att du kan förklara för oss hur du vill att vi jobbar och vad du vill ha hjälp med. Om du väljer regelbunden städning återkommer självklart samma personal varje gång. Varmt välkommen till oss - vi hjälper dig till en enklare vardag!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 94 kunder tycker om Rozen Clean AB

• Emma S
    Emma S skrev om Rozen Clean AB
    Proffsigt bemötande!
    Trevlig personal, flexibel och tillmötesgående.
    Bra städning! Läs mer
  • Anette S
    Anette S skrev om Rozen Clean AB
    Storstädning. Mycket väl bemött, bokningstid med mycket kort varsel. Motsvarade mina förväntningar. Mycket trevlig och noggrann pberson som utförde städningen. Läs mer
  • Anne-Marie Q
    Anne-Marie Q skrev om Rozen Clean AB
    Flyttstädning. Tydlig offert. Mycket bra utfört uppdrag. Snabb faktura som i stort stämde med offer. Vänligt o tydligt bemötande. Läs mer
  • Antoine H
    Antoine H skrev om Rozen Clean AB
    Extremt trevliga att ha att göra med och gör även de där lilla extra för att hjälpa en att kma igång med sin wtådning.

Rekommenderas starkt Läs mer
  • Anna R
    Anna R skrev om Rozen Clean AB
    Nu har Marites från Rozen varit här och städat två gånger, kommer fortsätta varannan vecka. Supernöjd! Det blir rent och fint och Marites känns väldigt okomplicerad och bra. Skönt med en städfirma som även plockar undan så att man inte behöver "städa för att få städat". Läs mer
  • Nina D
    Nina D skrev om Rozen Clean AB
    Jag har varit otroligt strulig på alla sätt. Hur ofta jag vill ha städat, hur jag vill ha städat, glömt datum och även glömt betala faktura. Har alltid bemötts trevlig/snällt. Jättebra. Läs mer
  • Christina S
    Christina S skrev om Rozen Clean AB
    Städning av ganska stor lägenhet. En supernoggrann och trevlig tjej, som jag efter 5 minuter förstod att hon kommer göra ett bra jobb. Supernöjd! Läs mer
  • Jenny B
    Jenny B skrev om Rozen Clean AB
    Fantastisk upplevelse med Rozen Clean. Lina kom i tid, avr supertrevlig och städade exemplariskt bra!! Kan varmt rekommendera henne och Rozen Clean till alla framtida kunder! Jag kommer iaf defintitvt att anlita dem igen! Läs mer
    Louise, Rasa B, Malin gillar detta
  • Stephanie T
    Stephanie T skrev om Rozen Clean AB
    Mycket noggrann och effektiv städning! Bra kommunikation via e-mail. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ulf R
    Ulf R skrev om Rozen Clean AB
    Bra service och toppenstädning. Snabba svar på frågor. Vi är helnöjda. Läs mer
  • Pernilla H
    Pernilla H skrev om Rozen Clean AB
    Har hemstädning var fjortonde dag.
    Mycket snabb och trevligt bemötande när jag mailat.
    Nöjd med städningen i stort, skulle önskat lite renare på badrumsgolvet...
    Ej fått kvitto på nyckeln som utlovats, det känns inte riktigt bra. Läs mer
  • Pernilla T
    Pernilla T skrev om Rozen Clean AB
    Snabb respons/återkoppling, bra och trevligt bemötande samt trevlig och loja samt noggrann personal. Läs mer
  • Mikaela G
    Mikaela G skrev om Rozen Clean AB
    .Jag 4 timmars städning var 14 dag.
    haft 3 besök med bra kvalitet.hoppas det håller i sig Läs mer
  • Sofia G
    Sofia G skrev om Rozen Clean AB
    Proffsigt och pålitligt företag med vänligt och effektivt bemötande! Läs mer
  • Lena P
    Lena P skrev om Rozen Clean AB
    Med mycket kort varsel dagarna innan jul kontaktade jag Rozen clean AB för att få hjälp med julstädningen. De lyssnade och hjälpte mig så två dagar innan jul kom de och städade hela hemmet. Det var en underbar känsla att få hjälp när jag verkligen behövde det. Läs mer
  • Rönnaug M
    Rönnaug M skrev om Rozen Clean AB
    Trevligt och snabbt bemötande i alla kontakter . Servicen är jag mycket nöjd med. Nöjd i stort även med städning och kontinuitet . På minussidan är att det aldrig ges det lilla extra, verkar saknas yrkeskompetens inom området så jag får påpeka saker som jah tog för givet att de med sin erfarenhet skulle se och lösa ( som tex fogar o badrum, duschkabin, propp i diskhon mm Läs mer
  • Camilla K
    Camilla K skrev om Rozen Clean AB
    Har bara positiva erfarenheter. Städningen är toppen och är det nåt bemöter dom det jättebra. Trevlig personal Läs mer
  • Linda S
    Linda S skrev om Rozen Clean AB
    Veckostädning.
    Bra person som städar. Som förstår att hon städar ett hem och att checklistor inte går att tillämpa. Hon gör det hon ser behövs med flexibilitet och noggrannhet. Läs mer
  • Samuel M
    Samuel M skrev om Rozen Clean AB
    Bra bemötande, bra service och bra villkor.
    Använt mig av deras städservice i lite över ett år och tycker att det fungerar otroligt smidigt och duktiga städare. Läs mer
  • Lennart Z
    Lennart Z skrev om Rozen Clean AB
    Vi har köpt städtjänster och är mycket nöjda Läs mer
  • Ingrid H
    Ingrid H skrev om Rozen Clean AB
    Fint bemötande vid uppstart av veckostädning om 3 timmar/vecka. Vi är mycket nöjda med resultatet och det professionella arbete. Läs mer
  • Marieme K
    Marieme K skrev om Rozen Clean AB
    Bra bemötande, snabb service och flexibilitet.Mindre bra är att städerska inte talar svenska. Läs mer
  • Lisbeth H
    Lisbeth H skrev om Rozen Clean AB
    Städning av hus.Bra ordning och reda på tider etc. Läs mer
  • Elena P
    Elena P skrev om Rozen Clean AB
    Noggran och pålitligt är min städerska som heter Kristina Läs mer
  • Maria S
    Maria S skrev om Rozen Clean AB
    Det har varit bra hela tiden. Läs mer
  • Dorota W
    Dorota W skrev om Rozen Clean AB
    Det är över ett år sedan vi bytte till Rozen och vi är väldigt nöjda med dem, alltid i tid och alltid rent när de är klara. Läs mer
  • Cecilia L
    Cecilia L skrev om Rozen Clean AB
    Trevliga! Duktiga! Pålitliga! Ger lite extra! Läs mer
  • Sofia P
    Sofia P skrev om Rozen Clean AB
    Allt har varit bra, enkelt & smidigt. Läs mer
  • Ingrid W
    Ingrid W skrev om Rozen Clean AB
    Jag är väldigt nöjd med Rozen Clean från första början. Jag har städhjälp varanna vecka av en förtjusande kvinna från Lettland, och har ingenting att klaga på, tvärtom! Läs mer
  • Lena L
    Lena L skrev om Rozen Clean AB
    Vi anlitar RozenClean både för städning av vårt företag och privat och har varit så hela tiden från början av vår relation. Vi är extremt nöjda med god service, trevlig personal och bra genomfört jobb. Bara plus! Läs mer
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Rozen Clean AB
    Jag har från början fått ett väldigt professionellt bemötande. Mina mail med olika frågor har alltid fått snabb återkoppling.Vid ett tillfälle ville jag byta städare efter att ha påtalat ett par brister i städningen och när detta inte förbättrades hos städerska bytte vi.
    Nu är vi väldigt nöjda! Läs mer
  • Magnus J
    Magnus J skrev om Rozen Clean AB
    Vår lokalvårdare är mycket duktig och ansvarstagande. Läs mer
  • Jakob R
    Jakob R skrev om Rozen Clean AB
    I stort har jag varit väldigt nöjd med Rozen Clean. Några småsaker är kanske skillnaden mellan provstädningen då hela huset var super super städat mot den vanliga veckostädningen då huset var fint, men inte på samma nivå som första gången. Samt när något blivit lite skadat (t.ex. någon flisa ur glasplattan i botten på mikron) så har inte städerskan sagt till om det. Läs mer
  • Anna J
    Anna J skrev om Rozen Clean AB
    Jag är riktigt nöjd med Rozen Clean, deras tjänster och framförallt bra och duktig personal. Otroligt proffsiga, trevliga och tillmötesgående.
    Vi bor i villa i Bromma med 3 barn, har haft ett antal firmor för samma tjänst genom åren men alltid har det varit något strul och eviga byten av personal och vikarier. Detta strul slipper vi nu med Rozen Clean som levererar det de lovar, personlig städning, hög standard och samma trevliga och glada tjej månad efter månad. Läs mer
  • Karin R
    Karin R skrev om Rozen Clean AB
    Vänligt, snabbt bemötande, enkla att ha att göra med, trevlig personal huset blir välstädat på utsatt tid för ett skäligt pris. Rekommenderas! Läs mer
  • Stefan F
    Stefan F skrev om Rozen Clean AB
    Är jättenöjd med vår städning 1/v 4 Tim. Nöjd även med bemötande mm
    Nerringa som städar är trevlig och noggran Läs mer
    Rasa B, Louise, Malin gillar detta
  • Mathilde M
    Mathilde M skrev om Rozen Clean AB
    Jag har fått hjälp av Maija som har kommit och städat hos oss varannan vecka. Rozen Clean var från början trevliga och Maija är även hon väldigt trevlig och hjälpsam. Läs mer
  • Mia S
    Mia S skrev om Rozen Clean AB
    Mycket tjänstvilliga och professionellla med personlig touch. Vår städerska råkade tyvärr ha sönder en grej (sådant händer här i livet), men det påpekade de själva och ordnade med rapport till försäkringsbolag. Vilken skillnad jämfört med vår förra firma!
    Vi har haft städning i säkert tio år och någon gång händer något, precis som när man själv städar. Här var skillnaden i bemötande uppenbar till Rozens fördel. Läs mer
    Louise, Rasa B, Malin gillar detta
  • Meri-tuuli W
    Meri-tuuli W skrev om Rozen Clean AB
    Det är en glädje att komma hem till en välstädad lägenhet. Det känns att någon tagit hand om mitt hem på ett kärleksfullt sätt. Läs mer
  • A4 Entreprenad Ab M
    A4 Entreprenad Ab M skrev om Rozen Clean AB
    Rozen Clean kommer när de skall, personalen är trevlig och tillmötesgående, kvaliteten har vi alltid varit nöjda med.
    Våra uppdrag är varierande, från städning hos privatpersoner, till företag och byggstäd.
    Vi rekommenderar dem varmt. Läs mer
  • Christel S
    Christel S skrev om Rozen Clean AB
    Vi är mycket nöjda med städningen och har inget att anmärka på. Kotryna som är hos oss är mkt trevlig och duktig Läs mer
  • Hanna S
    Hanna S skrev om Rozen Clean AB
    Städning. Trevlig men mycket slarvigt städat, ibland får torka damm efteråt samt snabbt genomgånget. Har visat hur man städar rent o påmint om tex inte glömma ugnen men tyvärr är det svårt o få det funka. Läs mer
    2018-01-04 Malin svarar Hanna S
    Hej Hanna,

Tack för din feedback! Vi jobbar ständigt med vår kvalitet för att bli ännu bättre.

Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med städningen i ditt hem, att vi inte lever upp till dina förväntningar. Ugnen är en extrabeställning och ingår inte i den ordinarie hemstädningen. Det vara svårt att hinna med ett helt hus på tre timmar som vi rekommenderat 5 timmars städning på.

Vi har 100% nöjd kund-garanti. Vi kontaktar dig gärna för att hitta en bättre lösning med annan städerska för städning av ditt hem! Tråkigt att du inte har hört av dig till oss innan så hade vi kunnat justera det tidigare.

Mvh,
    Malin Elzén
  • Joanna W
    Joanna W skrev om Rozen Clean AB
    Ett kundorienterat företag som riktigt är på tårna! Alltid snabb och positiv återkoppling! Aldrig några problem. Utöver detta utmärkt städning av vår fantastiska städerska Rasa som verkligen gillar sitt jobb! Jag rekommenderar Rozen Clean till alla jag känner! Läs mer
    Rasa B, Malin, Louise gillar detta
  • Jakob H
    Jakob H skrev om Rozen Clean AB
    Bra bemötande, tjänsten har levererats i huvudsak i enlighet med förväntan, den lilla kritik vi haft har bemötts snabbt och lett till bättre resultat. Vi är mycket nöjda. Läs mer
  • Ivetta I
    Ivetta I skrev om Rozen Clean AB
    Hej! Mycket bra bemötande, trevlig personal, bra städ! Rekommenderar varmt. Läs mer
  • Karin W
    Karin W skrev om Rozen Clean AB
    Rozen Clean bemötte mig väldigt väl när jag kontaktade dem. Jag använde dem för en storstädning där två städerskor jobbade tillsammans. Det fungerade mycket bra och jag var nöjd med resultatet. Jag rekommenderar görna Rozen Clean. Läs mer
    Louise, Malin, Fredrik gillar detta
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Rozen Clean AB
    Vi är nyinflyttade på Lidingö och visste inte hur vi skulle kunna ersätta vår förträffliga städhjälp vi haft i 10 år i vårt hus i Helsingborg. Som av en händelse flyttade Rozen Clean in med sitt kontor mittför vår lägenhet på Gåshaga Brygga. Fick en provstädning som utföll till vår fulla belåtenhet och får nu städat av samma medarbetare från Rozen Clean varannan vecka. Vi är väldigt nöjd och städresultatet möter våra förväntningar. Vi kan på det varmaste rekommendera Rozen Clean. Läs mer
    Fredrik, Malin, Louise gillar detta
  • Anna W
    Anna W skrev om Rozen Clean AB
    Nöjd från början till slut Vänliga trevliga tillmötesgående Läs mer
  • Katja L
    Katja L skrev om Rozen Clean AB
    jättenöjd med vår städning som vi har varannan vecka. Läs mer
  • Anne V
    Anne V skrev om Rozen Clean AB
    Mycket nöjd med deras service, punktliga och noga med sina uppgifter Läs mer

Värdshusvägen 13, 181 66 Lidingö