Rent Hem

Rent Hem

renthem.se
  • BadgeSixYears

Anlita oss på Rent Hem och få mer tid för annat i din vardag! Vi är en städfirma som erbjuder allt från regelbunden städning till engångsstädning, fönsterputsning och flyttstädning och ger dig en flexibel lösning som passar bäst just för dig. Vi vill hålla hög nivå på trygghet och säkerhet när vi jobbar. Därför har vi ansvarsförsäkring...

390 omdömen om Rent Hem

Sedan starten hos Reco 2017

Christina S
Skrev om Rent Hem

Trevliga kvinnor som kom och gjorde ett proffsigt arbete .Fönstren blev skinande blanka

Ann A
Skrev om Rent Hem

Mycket proffsiga! Mitt hem och mina fönster blev skinande rena! Rekommenderar Rent Hem! Med vänlig hälsning, Ann

Maria G
Skrev om Rent Hem

Tvätt av mina fönster och inglasad balkong. Fantastiskt bra jobb och supersnabba! Tack!

Stefan V
Skrev om Rent Hem

Bra. Snabbt. Korrekt. Kom i tid.

Simon H
Skrev om Rent Hem

Väldigt smidiga och städar väldigt noggrant!

Towa S
Skrev om Rent Hem

Väldigt professionella städare, mycket nöjd!

Birgitta W
Skrev om Rent Hem

Punktlig, professionell, trevlig och superbra resultat

Lars A
Skrev om Rent Hem

Mycket effektivt jobb, snabbt och trevligt.

Maria S
Skrev om Rent Hem

Mycket bra städat och mycket vänlig personal. Toppen!

Johanna M
Skrev om Rent Hem

Jag blev lite avståndstagande när det första jag fick som svar på mitt mail var en förklaring om att storstädning gäller ett vanligt städat hem, och att grovstädning är en separat tjänst. Jag hade inte frågat om de olika alternativen. Jag är väldigt nöjd med kök och badrum, men golven hade kvar fläckar som fanns innan, det fanns även dammspår och det var lite sandigt i hallen. Dessutom hade nåt medel använts på golven som man kände när man gick där, aningens aningens klibbigt. En soppåse hade glömts i hallen Överlag...

Helena K
Skrev om Rent Hem

Seriöst bemötande, tydligt kring vad som ingår i uppdraget, trevlig och duktig personal. Städning golv.

Tiffany Suzanne B

Rent hem putsade mina fönster idag och det var absolut över förväntan. Jag har många och stora fönster, dom va trevliga och supersnabba. Riktigt nöjd! Kommer definitivt anlita rent hem när det är dags igen.

Martin Olof F

Hade bokat storstädning och fönsterputsning. Fönsterputsning blev bra, även om vi fick lyfta av- och på våra stora glaspartier på inglasad balkong själva. Städningen var ok, men långt ifrån så rent som det borde vara vid en storstäd. Man hade missat dammsugning under möbler, ovanpå bokhyllor, fläckar på fönsterbrädor (som de sedan svarade att de inte tar bort den typen av smuts, jag fick bort det enkelt med disktrasa), slarvigt rengjord spis och skitiga golv i badrummet. Då vi skulle fota av vår lägenhet inför försäljning...

Svar från Rent Hem

Hej Martin, Tack för att du delade din feedback med oss, tråkigt att höra att ni inte vart nöjda med vår storstädning. Vi erbjöd oss att komma tillbaka på garantin redan nästa vardag och lösa de få anmärkningar som ni hade men som ni även tackade nej till eftersom ni själva hade städat undan. Vi är ett företag som alltid strävar att våra kunder ska vara 100% nöjda med våra tjänster och därför har ni fått rabatt på städningen. Hör gärna av dig till vår kundtjänst ifall det är något mer vi kan hjälpa till med. 🍁 Önskar dig annars en fortsatt fin dag 🍁 Med vänlig hälsning, Rent Hem 💚

Charlotta O
Skrev om Rent Hem

Alexandra som putsade mina fönster var perfekt: snabb, noggrann och trevlig.

Hannah Rebecca A

Kan varmt rekommendera Rent hem, alltifrån bokning till utfleabde

Carina E
Skrev om Rent Hem

Snabba med återkoppling, Alexandra som tvättade fönstret var trevlig, snabb och effektiv. 😊

Margareta B
Skrev om Rent Hem

Mycket professionell visningsstädning, strålande rent. Trevlig personal.

Johanna R
Skrev om Rent Hem

Beställde fönsterputs, mycket nöjd med resultatet och bemötande av de 2 tjejer som var här. Rekommenderas.

Eva-Carin M
Skrev om Rent Hem

Trevlig och seriös personal som gjorde sitt bästa. Bra kommunikation. Städat väldigt rent., toppbetyg.

Hus & Hem I Haninge Ab H

Supertrevliga och noggranna! Det var toppen, rekommenderas till alla!

Zackarias G
Skrev om Rent Hem

Trevligt bemötande och väl utfört arbete.

Wilma Ö
Skrev om Rent Hem

Jätteproffsiga och extremt effektiva! Väldigt nöjd med resultatet och kommer absolut boka rent hem igen

Matilda J
Skrev om Rent Hem

Vi anlitade er/ Alexandra även förra året och hon är suverän. Punktlig, artig, professionell och trevlig. Hälsa henne gärna det!

Solblomma H
Skrev om Rent Hem

Fönstren blev rena, och tjejen som tvättade dem var trevlig och i tid!

Brf N
Skrev om Rent Hem

Jag är helt nöjd. Så fint putsade fönster av så ambitiösa personer som gjorde allt för att även svåra ytor blev rengjorda.

Linn L
Skrev om Rent Hem

Väldigt nöjd, mina fönster har aldrig varit finare! Aleksandra va otroligt duktig och trevlig!

Juha-Pekka R

Fick ett bra bemötande under samtalet efter en lite svajig mejlkonversation angående trasig kran.

Eva C
Skrev om Rent Hem

Bra som alltid, väldigt nöjd och super fina fönster

Bill N
Skrev om Rent Hem

Allt fungerade mycket bra med trevliga effektiva fönsterputsare

Mary R
Skrev om Rent Hem

Rent hem var lätta att få kontakt med, snabba att svara på offerförfrågan och bokning. Höll tiden och gjort ett strålande jobb med mina fönster. Snyggt och fint när det är klara. Mycket nöjd med servicen.

Anette S
Skrev om Rent Hem

Bra möte med er medarbetare. Effektiv och snabb men borde hon Borde presenterat sig när hon kom. Företaget borde nämnt hennes namn och ev berättat hur länge hon arbetat hos er i samband med bekräftelsen.

Angelica A
Skrev om Rent Hem

Jättenöjd med resultatet som utfördes av ett team som var både nogranna och duktiga.

Pirjo B
Skrev om Rent Hem

Jag blev vänligt bemött och hon presenterade sig direkt och gjorde sitt arbete proffsigt. Förväntningarna uppfylldes. Nöjd med resultat.

Christer M
Skrev om Rent Hem

Kom på utsatt tid och väldigt nöjd med städningen.

Sen S
Skrev om Rent Hem

Trevligt bemötande! Mycket effektivt o väl utfört arbete. Jag är mycket nöjd.. Varmt tack till kvinnan som utförde arbetet. Hälsningar Barbro Sen

Christina H
Skrev om Rent Hem

Fick mina fönster putsade. Perfekt jobb!!! Är helnöjd. Trevlig personal.

Malene D
Skrev om Rent Hem

Mkt bra resultat. Snabba, proffsiga, lämnade skinande fönster

Annica B
Skrev om Rent Hem

Vi är nöjda. Rent och fint. Bra bemötande.

Åsa P
Skrev om Rent Hem

Fint bemötande och snabb och duktig fönsterputsare. Skinande rent!

Lisbeth L
Skrev om Rent Hem

Upptäckte 2 dagar innan flytt till ny lägenhet mögel i badrummet! Kunde boka fogrengöring med ångtvätt samma dag. Informerades om att de inte kunde garantera 100 % resultat på 1 städning ftersom det var ett omfattande angrepp.Mycket bra resultat åndå och revligt bemötande och duktig personal.

Monica L
Skrev om Rent Hem

Bra och professionellt utfört.

Maria M
Skrev om Rent Hem

Fönsterputsningen utfördes mycket snabbt och bra av två tjejer. Dom var punktliga och professionella, kan verkligen rekommendera Rent Hem.

Eva K
Skrev om Rent Hem

TACK för den stora hjälpen med städningen inför påsken! Snabb återkoppling och trots vår stress lyckades ni ordna så vi fick det klart i tid! Vi kommer höra av oss till er i fortsättningen och rekommenderar er till alla våra bekanta.

Annhelen R
Skrev om Rent Hem

Bemötande, och utförande perfekt. Jag kommer anlita företaget igen.

Sara K
Skrev om Rent Hem

Bokade en storstädning när jag skulle flytta från min andrahandslägenhet där jag bott en kortare period och skulle återlämna den till min hyresvärd. Städningen pågick i 3,5 timmar och utfördes av två personer. Efteråt såg jag att det var kvar många dammtussar på golvet och att det i stort sett inte verkade dammtorkat överhuvudtaget. Företaget erbjuder städgaranti som betyder att de kommer ut och åtgärdar inom några arbetsdagar om man tar bilder på det man inte är nöjd med. Dock svårt att fånga allt på bilder och jag hade...

Svar från Rent Hem

Hej Sara, Tack för din feedback, väldigt tråkigt att höra att ni inte vart nöjda med vår storstädning. Lägenheten besiktades tillsammans med er efter städningen och då var allt godkänt. Självklart kan det ha uppdagats något under helgens gång och vi är alltid väldigt måna om att leverera kvalite och nöjda kunder. Därför har vi erbjudit oss att komma ut och åtgärda det ni hittat men där har ni tackat nej eftersom ni själva redan hade städat. Hör gärna av er till vår kundtjänst om det är något mer vi kan hjälpa till med samtidigt önskar vi er en Glad Påsk 💛🐣 Mvh Rent Hem

Cecilia S
Skrev om Rent Hem

Glad över att kunnat haft möjlighet att anlita dem . De är tydliga i vad som ingår i uppdraget och har en bra kedja för återkoppling. Utmärkt kund bemötande . Mvh Cecilia

Mitha B
Skrev om Rent Hem

Suveränt bemötande! Så snyggt! Prisvärt! Rekommenderas!

Tina H
Skrev om Rent Hem

Jag är en återkommande kund och har alltid varit så nöjd med arbetet Rent Hem utfört.

Anna R
Skrev om Rent Hem

Trevligt bemötande och kunnig person som kom hem till oss och putsade fönster. Vi är jättenöjda

Mats A
Skrev om Rent Hem

Löften brutna om att städa innuti kökskåp, var inte nöjd med rengöringen, man hade t.ex. inte flyttat på olja och saltkar som vanligtvis ligger bredvid spisen för att städa bakom.

Svar från Rent Hem

Hej Mats, Tack för din feedback, tråkigt att höra att ni inte blev nöjda med vår storstädning. Ni har helt rätt att vi städar inuti köksskåpen så länge de är tömda. Vi strävar alltid att våra kunder ska vara 100% nöjda med våra tjänster. Så hör gärna av dig till vår kundtjänst så hjälper vi er vidare så att ni blir nöjda. Annars önskar vi dig en fin vårdag 🍃 🌞 Med vänlig hälsning, Rent Hem 🌞