Städservice med miljötänk!

Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter.

För att säkerställa ett bra slutresultat använder vi även endast egna städredskap som vi vet fixar jobbet ordentligt. Dessutom sparar det er en hel del tid och energi på arbetsplatsen eller i vardagen.

För oss är det viktigt att vår personal trivs på arbetet och givetvis har vi även kollektivavtal för våra anställda. Filip Home Miljöservice AB är en städfirma som arbetar i Stockholm .

Kontakta oss för mer information om den städservice vi erbjuder på telefon: 0701-492-491
mail : info@filipmiljoservice.se

Läs vad 272 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB 2

2021-04-29
    De har genom åren hjälpt mig att städa mitt hem med en känsla av det lilla extra. Rekommenderar dem varmt!
    2020-05-05
    Mycket nöjd med hemstädning varannan vecka .Smidig bokning /avbokning och kommunikation, bra resultat.Uppskattar miljötänk .
    2020-04-25
    Rekomenderar starkt detta företag för deras proffesionella och trevliga bemötande, tycker att komunnikationen sker enkelt och snabbt.

Har använt dom för städ av kontor och resultatet är fantastiskt, städerskorna är trevliga och man märker att dom har erfarenhet inom städ. Alltid i tid och enkla att komunicera med.

Rekomenderar dom verkligen till erat kontor! Dom är även väldigt flexibla.
    2020-04-25
    Vi rekommenderar starkt Filip Home Miljöservice för deras simpla bemötande och fina resultat.

Vi har köpt hemstädning inklusive fönsterputs av dom och vårat hem har aldrig varit så fint. Bemötandet är trevligt och enkelt, man märker att dom har stor erfarenhet inom städ.

Förväntningarna var normala men efter att dom varit här nu så är vi positivt överraskade!
    2020-03-31
    Flyttstädning
    Bra bemötande
    Bra städat
    Några små anmärkningar som åtgärdades omedelbart.
    Rekommenderas gärna till en vän.
    2020-03-28
    Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är mycket nöjda att vi bytte till Filip Home Miljöservice.
    Rekommenderar varmt!
    2020-03-06
    Städning. Blev väldigt bra bemött.
    Trevlig arbetsledare. Hade läst tidigare att de fått bra omdöme.
    Först var jag inte nöjd, men då fick jag en annan städerska som är jätteduktig och noggrann.
    Bästa städerskan jag har haft.
    2020-01-29
    Toppen fōretag,rekommenderar varmt Filip Home Milk service
    2020-01-25
    Anlitade Filip Home Miljöservice för en flyttstädning av vårt sålda hus (252 kvm)
    Jag ger ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    /Ingemar Lahti
    2020-01-23
    Bokade en provstädning i veckan och blev väldigt nöjd. De var trevliga när de kom över och i all kommunikation innan och efter. Men viktigast av allt är att hemmet är renare än någonsin förut. Har nu bokat återkommande städning!
    2019-12-20
    Noggranna och i tid, bra bemötande!
    Flyttstäd.
    Smidigt att boka. Höll tiderna, följde en checklista så väldigt organiserat. Fint städat. Trevlig personal!
    2019-12-20
    Mycket noggrann och väl utförd storstädning. Kom i tid och var trevliga.
    Rekommenderar!
    2019-12-19
    Mycket bra flyttstädning! Till och med hyresvärden poängterade att man såg att det verkligen har städats ordentligt. Kan varmt rekommendera.
  • Jesper L
    2019-10-25
    Jag köper hemstädning varannan vecka.
    Alltid punktliga och levererar önskat resultat.
    Flexibla om datum behöver ändras.
    Alltid tillgängliga om jag har några funderingar om extra tjänster.
    Rekommenderar dem starkt.
    2019-10-24
    Hej!

Mitt namn är marko och jag har nyligen fått städhjälp av filip home. Jag tycker att vid första provstädning var allting felfritt och den standarden har dom behållit sedan dess.

Vad gäller bemötande är dom trevliga och flexibla och jag får alltid enkla svar på mina frågor.

Jag rekommenderar starkt filip home till alla som känner att dom behöver hjälp i vardagen med städning. Man får ny energi av att komma hem till det nystädat.
    2019-10-24
    Misslyckad provstädning, kan ej rekommendera denna aktör.
    Hej!

Tack för att du uttrycker din åsikt. Dock kan vi inte hålla med erat påstående att städningen ska ha varit så dålig att fakturan ska makuleras. Det är en oskriven regel inom branschen att provstädningar lägger man extra energi och tid på så den blir perfekt. Att kräva att få fakturan makulerad efter utfört jobb, som vi dessutom vet inte haft några missar är orimligt. Städerskor har varit där och utfört ett jobb som dom förtjänar att få betalt för tycker vi.

Vi har stött på sådant här beteende förut om uppskattar inte det alls, att försöka lura oss att städningen ska ha varit under alla kritik för att slippa betala.

Hoppas verkligen ni förstår vad vi försöker säga och betalar fakturan och sedan hittar ett företag som kan uppnå era krav.

2019-10-08
    Mycket bra och proffsig städning. Samma person som kommer varje gång och som alltid gör det lilla extra för att det ska se extra välkomnande ut när man kommer hem. Enkel och snabb kommunikation med företaget.
    Trevliga, hjälpsamma ,effektiva och biliga
    Rekommenderar FHM AB
    2019-10-08
    Professionella och uppfyller alla förväntningar!
    2019-10-08
    Vi har städning varannan vecka och det är väldigt härligt att komma hem till städat hem
    2019-09-30
    Vi har städning varann vecka och är jättenöjda med företaget. En väl värd investering!
    Rekommenderar varmt!
    2019-09-29
    Trevliga, noggranna och punktliga!
    2019-09-26
    Flyttstädningen gick helt utan problem. Rent och fräscht utan någon skada. Bakom kyl och frys och i trånga utrymmen i badrummet. Mycket bra jobbat!
    2019-09-13
    Mycket tacksam för det utmärkta arbetet som personalen gjorde i vår femma i samband med försäljningen an lägenheten 🎉🌟🎉🌟
    2019-09-11
    Trevligt bemötande!
    Bra städ. Fint fönsterputs!
    Enda problemet har varit logistiken kring besöken.
    Jag är mycket nöjd
    2019-09-04
    Flyttstädning. Utmärkt service, noggranna och duktiga.
    Punktliga. Vi är mycket nöjda!
  • Viveca G
    2019-09-02
    Jätte nöjd! Prisvärd och väl utförd städning.
    2019-08-20
    Tillgängligt med kort varsel. Toppen service och bra resultat! Trevligt bemötande.
    Rekommenderar Filip Home!
    2019-07-13
    Mitt namn är Alexandra och jag är hur nöjd som helst av Filip Home Miljöservice.

Städningen var utmärkt och bemötandet av personalen var på topp. Dom är väldigt flexibla och lätta att planera med.

Jag rekommenderar starkt detta företag till alla typer av städhjälp, hemstädning som flytt eller bara en rejäl storstädning för att känna att man får koll på vardagen igen.
    2019-06-16
    Beställde fönsterputsning, de svarade trevligt och snabbt på mina frågor och fick en tydlig offert. Kom i tid och arbetade snabbt med mkt bra resultat
    2019-06-12
    Kanon. Mycket bra städning och lyhörda kring förväntningarna.
    2019-05-31
    Professionella och uppfyller alla förväntningar.
    Rekommenderar !
    2019-05-31
    Snabb kommunikation, punktliga och noggranna. Mycket nöjd med Filip home.
  • Malin S
    2019-05-19
    Jag beställde storstädning och de kunde komma redan samma vecka. Mycket bra bemötande, lätta att ha att göra med och väldigt trevliga! Jag hade inga förväntningar då detta var första gången jag beställde den här tjänsten och jag blev glatt överraskad! Jag fick checklistan i offerten men jag tycker att de gjorde så mycket mer. Lägenheten var så ren och jag blev otroligt nöjd! De hade till och med tvättat fönstren på min inglasade balkong vilket gjorde mig väldigt glad. De såg verkligen till att allt blev städat och gjorde det lilla extra. Det som också var bra var priset och att allt ingick. Jag rekommenderar definitivt detta företag!
    2019-05-09
    Ena gången var jag väldigt virrig och fick ett mycket vänligt bemötande.

Senaste fönsterputsningen var väldigt bra och fönsterputsaren var trevlig, det har de andra också varit.
    2019-05-08
    Trevliga , skickliga personalen som städar hos oss varannan vecka , mkt nöjd!
    Rekommenderas !
    2019-05-08
    Bästa flyttstädningen jag varit med om.
  • Meri A
    2019-04-25
    Helt fantastiska!
    Hittade dessa här på reco och förstår nu varför dem har fått så bra recensioner.
    Köpte storstädning och allt ingick.
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka.
    2019-03-19
    Professionella,noggranna och billiga! Recommenderas.
    2019-03-07
    Jag har haft bra bemötande från företaget från början. Har hemstädning varannan vecka och är väldigt nöjd med detta.
    2019-03-05
    Bra städning, alltid på utsatt tid och i enlighet med avtal.
    2019-02-27
    Trevliga skickliga personer som städade hos oss , så därför jag rekommenderar varmt Filip Home Miljöservice AB
    2019-02-16
    Fantastisk service och duktiga medarbetare !
    Kan inte annat än att rekommendera Filip Home Miljöservice AB till vem som helst som behöver hemstädning .
    2019-02-08
    Superflexibla, kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas.
    2019-02-08
    Den bästa städfirma vi har anlitat! Kvaliteten håller sig hög. Tidigare städföretag vi anlitat har städat bra i början men snabbt försämrats.
    Vi rekommenderar dem varmt!
  • Đana N
    2019-02-08
    Väldigt nöjda med kvaliteten på städningen och under ca två års tid som kunder har vi i princip aldrig haft någon vikarie.
    2019-02-02
    Jämn och bra service där man kommer hem till ett rent hem
  • Borka V
    2019-01-12
    Mycket pålitligt företag med trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt.
    2019-01-12
    Mycket bra jobb. Duktig personal