Läs vad 293 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB 2

• 2020-12-25
    Trevig personal, professionell service och väldigt bra städning.
    Rekommenderar ”Filip Home Miljöservice ,,
  • 2020-12-16
    Mycket bra utfört jobb av så trevligt och kunnig personal. Kan starkt rekommendera Filip Miljöservice AB.
    Marko V
  • 2020-12-14
    Väldigt professionellt städföretag! Har använt mig av dem i många år och är jättenöjd.
    10/10
  • 2020-12-10
    Tack för ett jättefint samarbete.
    Skinande rent till ett bra pris!
    Rekommenderar verkligen!
  • 2020-05-06
    Mycket nöjd med hemstädning varannan vecka .Smidig bokning /avbokning och kommunikation, bra resultat.Uppskattar miljötänk .
  • 2020-05-05
  • 2020-05-05
    Bra service och utförlig flyttstädning för ett väldigt förmånligt pris. Vi är otroligt nöjda och skulle starkt rekommendera Filip Home Miljöservice till andra.
    Vanessa B
  • 2020-04-25
    Rekomenderar starkt detta företag för deras proffesionella och trevliga bemötande, tycker att komunnikationen sker enkelt och snabbt.

Har använt dom för städ av kontor och resultatet är fantastiskt, städerskorna är trevliga och man märker att dom har erfarenhet inom städ. Alltid i tid och enkla att komunicera med.

Rekomenderar dom verkligen till erat kontor! Dom är även väldigt flexibla.
  • 2020-04-25
    Vi rekommenderar starkt Filip Home Miljöservice för deras simpla bemötande och fina resultat.

Vi har köpt hemstädning inklusive fönsterputs av dom och vårat hem har aldrig varit så fint. Bemötandet är trevligt och enkelt, man märker att dom har stor erfarenhet inom städ.

Förväntningarna var normala men efter att dom varit här nu så är vi positivt överraskade!
  • 2020-03-31
    Flyttstädning
    Bra bemötande
    Bra städat
    Några små anmärkningar som åtgärdades omedelbart.
    Rekommenderas gärna till en vän.
  • 2020-03-28
    Tryggt och bra! De är lyhörda och tillgängliga.Vi är mycket nöjda att vi bytte till Filip Home Miljöservice.
  • 2020-03-06
    Städning. Blev väldigt bra bemött.
    Trevlig arbetsledare. Hade läst tidigare att de fått bra omdöme.
    Först var jag inte nöjd, men då fick jag en annan städerska som är jätteduktig och noggrann.
    Bästa städerskan jag har haft.
  • 2020-01-29
    Toppen fōretag,rekommenderar varmt Filip Home Milk service
  • 2020-01-25
    Anlitade Filip Home Miljöservice för en flyttstädning av vårt sålda hus (252 kvm)
    Jag ger ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️
    /Ingemar Lahti
  • 2020-01-23
    Bokade en provstädning i veckan och blev väldigt nöjd. De var trevliga när de kom över och i all kommunikation innan och efter. Men viktigast av allt är att hemmet är renare än någonsin förut. Har nu bokat återkommande städning!
  • 2019-12-20
    Noggranna och i tid, bra bemötande!
    Flyttstäd.
    Smidigt att boka. Höll tiderna, följde en checklista så väldigt organiserat. Fint städat. Trevlig personal!
  • 2019-12-20
    Mycket noggrann och väl utförd storstädning. Kom i tid och var trevliga.
    Rekommenderar!
  • 2019-12-19
    Mycket bra flyttstädning! Till och med hyresvärden poängterade att man såg att det verkligen har städats ordentligt. Kan varmt rekommendera.
  • 2019-11-22
    Supernöjd! Alltid väldigt bra städat. Hotellkänsla när man kommer hem efter städning. De är också väldigt flexibla, aldrig något problem att byta dag eller liknande. De är enkla att få tag på och svarar snabbt på mail om man har några frågor. Rekommenderas varmt!
  • 2019-11-20
    Vi är jättenöjda, det blir mycket bra städat. Alla är trevliga att ha att göra med, punktliga och det blir ordentligt gjort. Är så glad att vi hittade Filip Home Miljöservice AB
  • 2019-11-20
    Väldigt bra städfirma. Det var väldigt lätt att komma överens om allt. Snabb , ordning och reda, pålitlig.
    Rekommenderas varmt!
  • 2019-10-25
    Jag köper hemstädning varannan vecka.
    Alltid punktliga och levererar önskat resultat.
    Flexibla om datum behöver ändras.
    Alltid tillgängliga om jag har några funderingar om extra tjänster.
    Rekommenderar dem starkt.
    Jesper L
    Hej!

Jag anlitade filip home för 3 månader sedan för hemstädning av min lägenhet. Dom har alltid levererat kvalitet och effektivitet hos oss. Vill även tilläga hur flexibla och trevliga dom är.

Rekommenderar starkt detta företag för kvalitets hemstädningar utan krångel!
    Hej!

Mitt namn är marko och jag har nyligen fått städhjälp av filip home. Jag tycker att vid första provstädning var allting felfritt och den standarden har dom behållit sedan dess.

Vad gäller bemötande är dom trevliga och flexibla och jag får alltid enkla svar på mina frågor.

Jag rekommenderar starkt filip home till alla som känner att dom behöver hjälp i vardagen med städning. Man får ny energi av att komma hem till det nystädat.
  • 2019-10-24
    Misslyckad provstädning, kan ej rekommendera denna aktör.
    skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej! Tack för att du uttrycker din åsikt. Dock kan vi inte hålla med erat påstående att städningen ska ha varit så dålig att fakturan ska makuleras. Det är en oskriven regel inom branschen att provstädningar lägger man extra energi och tid på så den blir perfekt. Att kräva att få fakturan makulerad efter utfört jobb, som vi dessutom vet inte haft några missar är orimligt. Städerskor har varit där och utfört ett jobb som dom förtjänar att få betalt för tycker vi. Vi har stött på sådant här beteende förut om uppskattar inte det alls, att försöka lura oss att städningen ska ha varit under alla kritik för att slippa betala. Hoppas verkligen ni förstår vad vi försöker säga och betalar fakturan och sedan hittar ett företag som kan uppnå era krav. Mvh Filip Home Miljöservice AB
    Filip Home Miljöservice AB

Filip Home Miljöservice AB

Visa svar
  • 2019-10-08
    Mycket bra och proffsig städning. Samma person som kommer varje gång och som alltid gör det lilla extra för att det ska se extra välkomnande ut när man kommer hem. Enkel och snabb kommunikation med företaget.
    Trevliga, hjälpsamma ,effektiva och biliga
    Rekommenderar FHM AB
  • 2019-10-08
    Professionella och uppfyller alla förväntningar!
  • 2019-10-08
    Vi har städning varannan vecka och det är väldigt härligt att komma hem till städat hem
  • 2019-09-30
    Vi har städning varann vecka och är jättenöjda med företaget. En väl värd investering!
  • 2019-09-29
    Trevliga, noggranna och punktliga!
  • 2019-09-26
    Flyttstädningen gick helt utan problem. Rent och fräscht utan någon skada. Bakom kyl och frys och i trånga utrymmen i badrummet. Mycket bra jobbat!
  • 2019-09-13
    Mycket tacksam för det utmärkta arbetet som personalen gjorde i vår femma i samband med försäljningen an lägenheten 🎉🌟🎉🌟
  • 2019-09-11
    Trevligt bemötande!
    Bra städ. Fint fönsterputs!
    Enda problemet har varit logistiken kring besöken.
    Jag är mycket nöjd
  • 2019-09-04
    Flyttstädning. Utmärkt service, noggranna och duktiga.
    Punktliga. Vi är mycket nöjda!
  • 2019-09-02
    Jätte nöjd! Prisvärd och väl utförd städning.
    Viveca G
  • 2019-08-20
    Tillgängligt med kort varsel. Toppen service och bra resultat! Trevligt bemötande.
    Rekommenderar Filip Home!
  • 2019-07-13
    Mitt namn är Alexandra och jag är hur nöjd som helst av Filip Home Miljöservice.

Städningen var utmärkt och bemötandet av personalen var på topp. Dom är väldigt flexibla och lätta att planera med.

Jag rekommenderar starkt detta företag till alla typer av städhjälp, hemstädning som flytt eller bara en rejäl storstädning för att känna att man får koll på vardagen igen.
  • 2019-07-01
  • 2019-06-16
    Beställde fönsterputsning, de svarade trevligt och snabbt på mina frågor och fick en tydlig offert. Kom i tid och arbetade snabbt med mkt bra resultat
  • 2019-06-12
    Kanon. Mycket bra städning och lyhörda kring förväntningarna.
  • 2019-05-31
    Professionella och uppfyller alla förväntningar.
    Rekommenderar !
  • 2019-05-31
    Snabb kommunikation, punktliga och noggranna. Mycket nöjd med Filip home.
  • 2019-05-19
    Jag beställde storstädning och de kunde komma redan samma vecka. Mycket bra bemötande, lätta att ha att göra med och väldigt trevliga! Jag hade inga förväntningar då detta var första gången jag beställde den här tjänsten och jag blev glatt överraskad! Jag fick checklistan i offerten men jag tycker att de gjorde så mycket mer. Lägenheten var så ren och jag blev otroligt nöjd! De hade till och med tvättat fönstren på min inglasade balkong vilket gjorde mig väldigt glad. De såg verkligen till att allt blev städat och gjorde det lilla extra. Det som också var bra var priset och att allt ingick. Jag rekommenderar definitivt detta företag!
    Malin S
  • 2019-05-09
    Ena gången var jag väldigt virrig och fick ett mycket vänligt bemötande.

Senaste fönsterputsningen var väldigt bra och fönsterputsaren var trevlig, det har de andra också varit.
  • 2019-05-08
    Trevliga , skickliga personalen som städar hos oss varannan vecka , mkt nöjd!
    Rekommenderas !
  • 2019-05-08
    Bästa flyttstädningen jag varit med om.
  • 2019-04-28
    Helt fantastiska!
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka.
    Bokade en storstädning och allt ingick.

Kan varmt rekommendera dessa.
    Meri A
  • 2019-04-25
    Helt fantastiska!
    Hittade dessa här på reco och förstår nu varför dem har fått så bra recensioner.
    Köpte storstädning och allt ingick.
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka.
    Meri A