Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice AB

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm — Visa karta

Städservice med miljötänk!

Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter.

För att säkerställa ett bra slutresultat använder vi även endast egna städredskap som vi vet fixar jobbet ordentligt. Dessutom sparar det er en hel del tid och energi på arbetsplatsen eller i vardagen.

För oss är det viktigt att vår personal trivs på arbetet och givetvis har vi även kollektivavtal för våra anställda. Filip Home Miljöservice AB är en städfirma som arbetar i Stockholm .

Kontakta oss för mer information om den städservice vi erbjuder på telefon: 0701-492-491
mail : info@filipmiljoservice.se

Läs vad 226 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB

• Joakim N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket seriösa! Här blir ni inte missnöjda. Läs mer
  • Ebba P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Utmärkt! Trevligt och proffsigt bemötande. Bra jobbat! Läs mer
  • William S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra på alla sätt, enkla att ha att göra med.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • Niclas B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi beställde en storstädning av vår lägenhet inför ett stundande 50-årskalas. Från första kontakten fick vi ett mycket trevligt och korrekt bemötande. De svarade snabbt på mail och det var enkelt att boka dag och tid med dem. När det var dags för storstädning kom det 3 st från företaget till vår lägenhet enligt avtalad tid och tillsammans gick vi igenom med dem vad som skulle göras. Ett stort plus i sammanhanget var att företaget stod för all utrustning.
    En timme innan städningen var avslutad fick vi ett telefonsamtal där vi bestämde tid för besiktning. Vi möttes av en mycket välstädad lägenhet där det luktade rent i hela trapphuset. Vi är mycket nöjda med detta företag och kommer säkerligen anlita Filip Home Miljöservice igen! Läs mer
  • Isabelle A
    Isabelle A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jättetrevliga, enkla att ha och göra med och snabb kommunikation. Vår städare är samma var gång, känns tryggt. Läs mer
  • Sven D skrev om Filip Home Miljöservice AB
    All recommendations for this company Läs mer
  • Sandra H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Använde Filip Home Miljöservice (FHM) för flyttstädning av en fyra med två badrum och två balkonger med mkt bra resultat.

Jag kontaktade FHM via Reco, fick snabbt svar med offert och sedan har all kommunikation gått smidigt och bra. Skulle rekommendera dem som flyttstädare. Läs mer
  • Suzan V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldig nöjda med städningen från Filip home Miljöservice AB

Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Andreas O skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd från Filip Home för vår 2:a. Det fungerade utmärkt: i tid som överenskommet, städade effektivt och tog alla vinklar och vrår. Läs mer
  • Rasmus S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd och är väldigt nöjd. Bra bemötande och hantering av städningen. Skulle anlita dem igen! Läs mer
  • Emma H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    "Rent och fräsch,ett fantastiskt arbete"
    Emma Läs mer
  • Zoe I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    "Direkt när jag stiger in genom dörren,känner jag den rena och fräscha doften av ett nystädat hus. Det är en underbar känsla!" Läs mer
  • Maja Ö
    Maja Ö skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag har haft hemstädning i många månader och kan glatt säga att jag är mycket nöjd. Arbetsordningen är på topp varge gång samt arbetsledningen alltid lika serviceinriktade. Mycket nogran och pålitlig personal. Extra cred för punktligheten. Maja M Läs mer
  • Aina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädning som utfördes mycket bra. Kom i god tid och bemötandet var proffsigt. Läs mer
  • Jenny A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevligt bemötande. Kunde inte bli bättre städat.Jätte nöjd med Filip Home Miljöservice! Läs mer
  • Per S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Fantastikt trevliga medarbetare som gjorde ett enormt bra arbete. Rekommenderas! Läs mer
  • Alexander P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra flyttstäd, trevlig och tillmötesgående service. Hanterade känsliga ytor varsamt. Läs mer
  • Philip H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra städning,punktliga och trevliga!
    Utmärkt, rekommenderar dem! Läs mer
  • Philip H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra bemötande från kontaktperson ,effektiv och positiv personal,proffsiga på alla sätt!
    Kommer fortsätta med deras tjänster och rekommendera dem vidare.
    Philip Läs mer
  • Hans B
    Hans B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hemstädning med det lilla extra - vi återkommer gärna. Läs mer
  • Filippa B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi beställde storstädning av vår lägenhet. Tjänsten utfördes noggrant och vid överenskommen tid. Läs mer
  • Stina O skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Storstädning - Jättenöjd. Tusen tack Läs mer
  • Anki C
    Anki C skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde en storstädning och är mycket nöjd, bra kommunikation och väldigt nöjd med resultatet, toppen. Läs mer
  • Svante B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra bemötande och service. Flexibla och trevliga. Några små åtgärder gjordes efteråt utan problem. Läs mer
  • Isabella L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag beställde en storstädning och blev bemött på ett bra, smidigt och flexibelt sätt, mycket serviceinriktade. Jag behövde inte hålla med någonting, de hade allt med sig, vilket jag tycker är superbra. Fick ett sms när städningen var klar. Det jag möttes av hemma gjorde mig lycklig, så rent och fint överallt, mitt hem glänste!Jag rekommenderar varmt Filip homeservice, och kommer göra det till familj och vänner. Tack för ett jättebra jobb!
    Isabella Larsson Läs mer
  • Maria N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra och noggrann städning. Professionellt och vänligt bemötande från företaget och vårt "städteam"! Punktliga och noggranna och efterfrågar feedback efter städningen eller särskilda behov av extra städning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Stefan A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    I en flytt så har man mycket att hålla reda på men att vi valde Filip homeservice AB för vår flyttstädning var en vinstlott. De var snabba i kommunikationen och höll alla löften med råge. Kan klart rekomendera att anlita dem! Läs mer
  • Ann-Christine J
    Ann-Christine J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har köpt städning, storstädning och flyttstädning. Firman levererar på bästa sätt. Trevligt, professionellt och tillmötesgående. Läs mer
  • Anna-Karin B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bokade flyttstädning på Filip & Co. Enkelt att boka, punktliga och proffsiga. Mycket bra utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • Gustav B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Läs mer
  • Gösta J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filips Miljöservice har både storstädat och flyttstädat hos oss med både utmärkt och prisvärt resultat. Läs mer
  • Marlene K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi har städning varannan vecka och har tidigare anlitat dem för storstädning och fönsterputs. Vi är alltid nöjda med deras arbete. De är snabba på att svara på mail och flexibla vad gäller tider och dagar. Läs mer
  • Jannike K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd. De var punktliga, flexibla och när jag inte kunde hämta nycklarna efter utfört arbete så kom de hem med nycklarna till mig. Strålande. Läs mer
  • Maria B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alvaro D
    Alvaro D skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Efter några om och men utfördes tjänsten på ett nästan perfekt vis. Mer än väl godkänt. Läs mer
  • Mia L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Proffsigt på alla sätt. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Johan P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Supertrevliga och gjorde ett toppenjobb när de storstädade vår lägenhet! Läs mer
  • Melissa J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag blev bemött mycket bra av företaget. De är trevliga och kan sin sak. Städnigen var utmärkt och personal som utför arbetet är trevliga.

Jag rekomenderar Filip Home Miljöservice till alla som vill ha städning som passar för dig. Läs mer
  • Per A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi var jättenöjda med snabb, bra hjälp och trevligt bemötande! Läs mer
  • Sandra P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket väl utförd städning och vi blev mycket nöjda med resultatet. Bra process från start till utförande och ett genomgående proffsigt bemötande! Läs mer
  • Henrik K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Kanon jobb gjorde ni hämma hos mig!
    Kan starkt rekommendera detta företag till andra som behöver hjälp med städning! Läs mer
  • Pia S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej,

Jag är så nöjd med er städning. Läs mer
  • Ingela P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Sara L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jamil G skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädning fungerade smidigt. Mycket vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Fredrik S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Grymt bra kvalitet på jobbet som gjordes. 100% förtroende för personalen och ledningen. Gjorde också jobbet med glädje Läs mer
  • Toth I
    Toth I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filip Miljöservice städar hos oss från början varje månad som vi nyligen ändrade till varannan vecka då vi var väldigt nörjda med städningen. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Christoffer S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    VI körde en flyttstädning och allt funkade utmärkt från första kontakt till inventeringen efter städet. Mycket trevlig och tillmötesgående personal som var lätt att kommunicera med. Tyckte att de gjorde ett väldigt bra jobb och drog sig inte för att ge det där lilla extra. Tack! Läs mer
  • Is K
    Is K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej 😊
    Jag heter Alma Kodheli, jag är 41 år gammal från Italien! Jag vill jobba i reningsverket! tid och lön är inte ett problem! Jag arbetade med städföretag i Italli i 4 år! För mig är det viktigt att få mer erfarenhet i detta yrke! Detta är mitt kontaktnummer! +46 72-837 00 37 Läs mer
    2018-05-06 Zoran P svarar Is K
    Hej!
    Angående jobb , du har skrivit på fel blanket. Det är en rekommendation sida, men i alla fall vi kommer att kontakta dig.
    Filip Home Miljöservice AB
  • Anneliie B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt smidig flyttstädning. Allt från bokning till städning på plats flöt på bra och arbetet var utan anmärkning. Rekommenderas! Läs mer

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm