Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm — Visa karta

Städservice med miljötänk!

Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter.

För att säkerställa ett bra slutresultat använder vi även endast egna städredskap som vi vet fixar jobbet ordentligt. Dessutom sparar det er en hel del tid och energi på arbetsplatsen eller i vardagen.

För oss är det viktigt att vår personal trivs på arbetet och givetvis har vi även kollektivavtal för våra anställda. Filip Home Miljöservice AB är en städfirma som arbetar i Stockholm .

Kontakta oss för mer information om den städservice vi erbjuder på telefon: 0701-492-491
mail : info@filipmiljoservice.se

Läs vad 271 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB

• Jesper L

2019-10-25

Jesper L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag köper hemstädning varannan vecka.
    Alltid punktliga och levererar önskat resultat.
    Flexibla om datum behöver ändras.
    Alltid tillgängliga om jag har några funderingar om extra tjänster.
    Rekommenderar dem starkt. Läs mer

Kjell M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej!

Jag anlitade filip home för 3 månader sedan för hemstädning av min lägenhet. Dom har alltid levererat kvalitet och effektivitet hos oss. Vill även tilläga hur flexibla och trevliga dom är.

Rekommenderar starkt detta företag för kvalitets hemstädningar utan krångel! Läs mer

Marko J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej!

Mitt namn är marko och jag har nyligen fått städhjälp av filip home. Jag tycker att vid första provstädning var allting felfritt och den standarden har dom behållit sedan dess.

Vad gäller bemötande är dom trevliga och flexibla och jag får alltid enkla svar på mina frågor.

Jag rekommenderar starkt filip home till alla som känner att dom behöver hjälp i vardagen med städning. Man får ny energi av att komma hem till det nystädat. Läs mer

JOSEF EINO K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Misslyckad provstädning, kan ej rekommendera denna aktör. Läs mer
    2019-10-24 Zoran P svarar JOSEF EINO K
    Hej!

Tack för att du uttrycker din åsikt. Dock kan vi inte hålla med erat påstående att städningen ska ha varit så dålig att fakturan ska makuleras. Det är en oskriven regel inom branschen att provstädningar lägger man extra energi och tid på så den blir perfekt. Att kräva att få fakturan makulerad efter utfört jobb, som vi dessutom vet inte haft några missar är orimligt. Städerskor har varit där och utfört ett jobb som dom förtjänar att få betalt för tycker vi.

Vi har stött på sådant här beteende förut om uppskattar inte det alls, att försöka lura oss att städningen ska ha varit under alla kritik för att slippa betala.

Hoppas verkligen ni förstår vad vi försöker säga och betalar fakturan och sedan hittar ett företag som kan uppnå era krav.

Filip Home Miljöservice AB

Mia A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra och proffsig städning. Samma person som kommer varje gång och som alltid gör det lilla extra för att det ska se extra välkomnande ut när man kommer hem. Enkel och snabb kommunikation med företaget. Läs mer

Indranil S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevliga, hjälpsamma ,effektiva och biliga
    Rekommenderar FHM AB Läs mer

Ida L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Professionella och uppfyller alla förväntningar! Läs mer

Johannes L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi har städning varannan vecka och det är väldigt härligt att komma hem till städat hem Läs mer
  • 2019-09-30

Sirka K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi har städning varann vecka och är jättenöjda med företaget. En väl värd investering!
  • 2019-09-29

Anna S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevliga, noggranna och punktliga! Läs mer
  • 2019-09-26

Kristina E skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädningen gick helt utan problem. Rent och fräscht utan någon skada. Bakom kyl och frys och i trånga utrymmen i badrummet. Mycket bra jobbat! Läs mer
  • 2019-09-13

Sara K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket tacksam för det utmärkta arbetet som personalen gjorde i vår femma i samband med försäljningen an lägenheten 🎉🌟🎉🌟 Läs mer
  • 2019-09-11

Ingela M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevligt bemötande!
    Bra städ. Fint fönsterputs!
    Enda problemet har varit logistiken kring besöken.
    Jag är mycket nöjd Läs mer
  • 2019-09-04

Maria A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädning. Utmärkt service, noggranna och duktiga.
    Punktliga. Vi är mycket nöjda! Läs mer
  • Viveca G

2019-09-02

Viveca G skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jätte nöjd! Prisvärd och väl utförd städning. Läs mer
  • 2019-08-20

Mikaela W skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Tillgängligt med kort varsel. Toppen service och bra resultat! Trevligt bemötande.
    Rekommenderar Filip Home! Läs mer
  • 2019-07-13

Alexandra T skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mitt namn är Alexandra och jag är hur nöjd som helst av Filip Home Miljöservice.

Städningen var utmärkt och bemötandet av personalen var på topp. Dom är väldigt flexibla och lätta att planera med.

Jag rekommenderar starkt detta företag till alla typer av städhjälp, hemstädning som flytt eller bara en rejäl storstädning för att känna att man får koll på vardagen igen. Läs mer
  • 2019-07-01

Ida W skrev om Filip Home Miljöservice AB
  • 2019-06-16

Katarina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde fönsterputsning, de svarade trevligt och snabbt på mina frågor och fick en tydlig offert. Kom i tid och arbetade snabbt med mkt bra resultat Läs mer
  • 2019-06-12

Simon H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Kanon. Mycket bra städning och lyhörda kring förväntningarna. Läs mer
  • 2019-05-31

Petra B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Professionella och uppfyller alla förväntningar.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-05-31

Farshad A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Snabb kommunikation, punktliga och noggranna. Mycket nöjd med Filip home. Läs mer
  • Malin S

2019-05-19

Malin S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag beställde storstädning och de kunde komma redan samma vecka. Mycket bra bemötande, lätta att ha att göra med och väldigt trevliga! Jag hade inga förväntningar då detta var första gången jag beställde den här tjänsten och jag blev glatt överraskad! Jag fick checklistan i offerten men jag tycker att de gjorde så mycket mer. Lägenheten var så ren och jag blev otroligt nöjd! De hade till och med tvättat fönstren på min inglasade balkong vilket gjorde mig väldigt glad. De såg verkligen till att allt blev städat och gjorde det lilla extra. Det som också var bra var priset och att allt ingick. Jag rekommenderar definitivt detta företag! Läs mer
  • 2019-05-09

Cristina T skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Ena gången var jag väldigt virrig och fick ett mycket vänligt bemötande.

Senaste fönsterputsningen var väldigt bra och fönsterputsaren var trevlig, det har de andra också varit. Läs mer
  • 2019-05-08

Björn I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevliga , skickliga personalen som städar hos oss varannan vecka , mkt nöjd!
    Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-05-08

Ove B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bästa flyttstädningen jag varit med om. Läs mer
  • Meri A

2019-04-28

Meri A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Helt fantastiska!
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka.
    Bokade en storstädning och allt ingick.

Kan varmt rekommendera dessa. Läs mer
  • Meri A

2019-04-25

Meri A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Helt fantastiska!
    Hittade dessa här på reco och förstår nu varför dem har fått så bra recensioner.
    Köpte storstädning och allt ingick.
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka. Läs mer
  • 2019-03-19

Inga-Lisa S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Professionella,noggranna och billiga! Recommenderas. Läs mer
  • 2019-03-07

Hannah E skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag har haft bra bemötande från företaget från början. Har hemstädning varannan vecka och är väldigt nöjd med detta. Läs mer
  • 2019-03-05

Lotta V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra städning, alltid på utsatt tid och i enlighet med avtal. Läs mer
  • 2019-02-27

Lars I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevliga skickliga personer som städade hos oss , så därför jag rekommenderar varmt Filip Home Miljöservice AB Läs mer
  • 2019-02-16

Erik L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Fantastisk service och duktiga medarbetare !
    Kan inte annat än att rekommendera Filip Home Miljöservice AB till vem som helst som behöver hemstädning . Läs mer
  • 2019-02-08

Elin A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Superflexibla, kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-08

Emma N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Den bästa städfirma vi har anlitat! Kvaliteten håller sig hög. Tidigare städföretag vi anlitat har städat bra i början men snabbt försämrats.
    Vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Đana N

2019-02-08

Đana N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med kvaliteten på städningen och under ca två års tid som kunder har vi i princip aldrig haft någon vikarie. Läs mer
  • 2019-02-02

Sebastian I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jämn och bra service där man kommer hem till ett rent hem Läs mer
  • Borka V

2019-01-12

Borka V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket pålitligt företag med trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-12

Sara L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra jobb. Duktig personal Läs mer
  • 2019-01-11

Cecilia M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Allting har fungerat bra, mkt trevling personal, punktlig och noggrann. Såklart rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-04

Alexander M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filip Home Miljöservice hjälper oss att upprätthålla en god allmänt god städnivå.
    Det är så skönt att komma tilbacka till ett rent hem .Varje torsdag efter att städaren har varit hemma hos oss. Läs mer
  • 2018-12-29

Oskar N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Sedan vi började med hemstädning genom Filip Home Miljöservice har vi mer tid till att umgås med vänner och släkt och även ork och lust att förbereda något speciellt inför de tillfällena.
  • 2018-12-25

S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bokade flyttstädning men var inte helt nöjd med kvaliteten på städningen. Det var minimalt genomfört utan finish, hittade damm på lister & smuts bakom badkaret. Ingen firma jag skulle anlita igen tyvärr, trots bra bemötande vid bokning. Läs mer
  • 2018-12-10

Thina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har fått så bra service av detta företag och den personen som hjälper oss med städningen är kanon.Noggrann och lugn. Så fort vi har haft kontakt med detta företag har dem svarat snabbt. Känner oss så nöjda och kommer fortsätta anlita dem Läs mer
  • 2018-12-05

Milat H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt flexibla och duktiga personal .
    Vi är otrolig glada och tacksamma för att samarbeta med Filip home Miljöservice AB Läs mer
  • 2018-11-16

Joakim N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket seriösa! Här blir ni inte missnöjda. Läs mer
  • 2018-11-14

Ebba P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Utmärkt! Trevligt och proffsigt bemötande. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-11-14

William S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra på alla sätt, enkla att ha att göra med.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2018-11-02

Niclas B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi beställde en storstädning av vår lägenhet inför ett stundande 50-årskalas. Från första kontakten fick vi ett mycket trevligt och korrekt bemötande. De svarade snabbt på mail och det var enkelt att boka dag och tid med dem. När det var dags för storstädning kom det 3 st från företaget till vår lägenhet enligt avtalad tid och tillsammans gick vi igenom med dem vad som skulle göras. Ett stort plus i sammanhanget var att företaget stod för all utrustning.
    En timme innan städningen var avslutad fick vi ett telefonsamtal där vi bestämde tid för besiktning. Vi möttes av en mycket välstädad lägenhet där det luktade rent i hela trapphuset. Vi är mycket nöjda med detta företag och kommer säkerligen anlita Filip Home Miljöservice igen! Läs mer
  • Isabelle A

2018-11-01

Isabelle A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jättetrevliga, enkla att ha och göra med och snabb kommunikation. Vår städare är samma var gång, känns tryggt. Läs mer

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm