Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice AB

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm — Visa karta

Städservice med miljötänk!

Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter.

För att säkerställa ett bra slutresultat använder vi även endast egna städredskap som vi vet fixar jobbet ordentligt. Dessutom sparar det er en hel del tid och energi på arbetsplatsen eller i vardagen.

För oss är det viktigt att vår personal trivs på arbetet och givetvis har vi även kollektivavtal för våra anställda. Filip Home Miljöservice AB är en städfirma som arbetar i Stockholm .

Kontakta oss för mer information om den städservice vi erbjuder på telefon: 0701-492-491
mail : info@filipmiljoservice.se

Läs vad 234 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB

• Borka V

2019-01-12

Borka V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket pålitligt företag med trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-12

Sara L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra jobb. Duktig personal Läs mer
  • 2019-01-11

Cecilia M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Allting har fungerat bra, mkt trevling personal, punktlig och noggrann. Såklart rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-04

Alexander M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filip Home Miljöservice hjälper oss att upprätthålla en god allmänt god städnivå.
    Det är så skönt att komma tilbacka till ett rent hem .Varje torsdag efter att städaren har varit hemma hos oss. Läs mer
  • 2018-12-29

Oskar N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Sedan vi började med hemstädning genom Filip Home Miljöservice har vi mer tid till att umgås med vänner och släkt och även ork och lust att förbereda något speciellt inför de tillfällena.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-12-25

S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bokade flyttstädning men var inte helt nöjd med kvaliteten på städningen. Det var minimalt genomfört utan finish, hittade damm på lister & smuts bakom badkaret. Ingen firma jag skulle anlita igen tyvärr, trots bra bemötande vid bokning. Läs mer
  • 2018-12-10

Thina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har fått så bra service av detta företag och den personen som hjälper oss med städningen är kanon.Noggrann och lugn. Så fort vi har haft kontakt med detta företag har dem svarat snabbt. Känner oss så nöjda och kommer fortsätta anlita dem Läs mer
  • 2018-12-05

Milat H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt flexibla och duktiga personal .
    Vi är otrolig glada och tacksamma för att samarbeta med Filip home Miljöservice AB Läs mer
  • 2018-11-16

Joakim N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket seriösa! Här blir ni inte missnöjda. Läs mer
  • 2018-11-14

Ebba P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Utmärkt! Trevligt och proffsigt bemötande. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-11-14

William S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra på alla sätt, enkla att ha att göra med.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2018-11-02

Niclas B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi beställde en storstädning av vår lägenhet inför ett stundande 50-årskalas. Från första kontakten fick vi ett mycket trevligt och korrekt bemötande. De svarade snabbt på mail och det var enkelt att boka dag och tid med dem. När det var dags för storstädning kom det 3 st från företaget till vår lägenhet enligt avtalad tid och tillsammans gick vi igenom med dem vad som skulle göras. Ett stort plus i sammanhanget var att företaget stod för all utrustning.
    En timme innan städningen var avslutad fick vi ett telefonsamtal där vi bestämde tid för besiktning. Vi möttes av en mycket välstädad lägenhet där det luktade rent i hela trapphuset. Vi är mycket nöjda med detta företag och kommer säkerligen anlita Filip Home Miljöservice igen! Läs mer
  • Isabelle A

2018-11-01

Isabelle A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jättetrevliga, enkla att ha och göra med och snabb kommunikation. Vår städare är samma var gång, känns tryggt. Läs mer
  • 2018-10-31

Sven D skrev om Filip Home Miljöservice AB
    All recommendations for this company Läs mer
  • 2018-10-23

Sandra H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Använde Filip Home Miljöservice (FHM) för flyttstädning av en fyra med två badrum och två balkonger med mkt bra resultat.

Jag kontaktade FHM via Reco, fick snabbt svar med offert och sedan har all kommunikation gått smidigt och bra. Skulle rekommendera dem som flyttstädare. Läs mer
  • 2018-10-23

Suzan V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldig nöjda med städningen från Filip home Miljöservice AB

Rekommenderar varmt! Läs mer
  • 2018-10-18

Andreas O skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd från Filip Home för vår 2:a. Det fungerade utmärkt: i tid som överenskommet, städade effektivt och tog alla vinklar och vrår. Läs mer
  • 2018-10-10

Rasmus S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd och är väldigt nöjd. Bra bemötande och hantering av städningen. Skulle anlita dem igen! Läs mer
  • 2018-10-05

Emma H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    "Rent och fräsch,ett fantastiskt arbete"
    Emma Läs mer
  • 2018-10-05

Zoe I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    "Direkt när jag stiger in genom dörren,känner jag den rena och fräscha doften av ett nystädat hus. Det är en underbar känsla!" Läs mer
  • Maja Ö

2018-10-02

Maja Ö skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag har haft hemstädning i många månader och kan glatt säga att jag är mycket nöjd. Arbetsordningen är på topp varge gång samt arbetsledningen alltid lika serviceinriktade. Mycket nogran och pålitlig personal. Extra cred för punktligheten. Maja M Läs mer
  • 2018-10-01

Aina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädning som utfördes mycket bra. Kom i god tid och bemötandet var proffsigt. Läs mer

Jenny A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevligt bemötande. Kunde inte bli bättre städat.Jätte nöjd med Filip Home Miljöservice! Läs mer

Per S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Fantastikt trevliga medarbetare som gjorde ett enormt bra arbete. Rekommenderas! Läs mer

Alexander P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra flyttstäd, trevlig och tillmötesgående service. Hanterade känsliga ytor varsamt. Läs mer
  • 2018-09-18

Philip H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra städning,punktliga och trevliga!
    Utmärkt, rekommenderar dem! Läs mer
  • 2018-09-18

Philip H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra bemötande från kontaktperson ,effektiv och positiv personal,proffsiga på alla sätt!
    Kommer fortsätta med deras tjänster och rekommendera dem vidare.
    Philip Läs mer
  • Hans B

2018-09-11

Hans B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hemstädning med det lilla extra - vi återkommer gärna. Läs mer
  • 2018-09-10

Filippa B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi beställde storstädning av vår lägenhet. Tjänsten utfördes noggrant och vid överenskommen tid. Läs mer
  • 2018-08-23

Stina O skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Storstädning - Jättenöjd. Tusen tack Läs mer
  • Anki C

2018-08-21

Anki C skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde en storstädning och är mycket nöjd, bra kommunikation och väldigt nöjd med resultatet, toppen. Läs mer
  • 2018-08-20

Svante B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra bemötande och service. Flexibla och trevliga. Några små åtgärder gjordes efteråt utan problem. Läs mer
  • 2018-08-16

Isabella L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag beställde en storstädning och blev bemött på ett bra, smidigt och flexibelt sätt, mycket serviceinriktade. Jag behövde inte hålla med någonting, de hade allt med sig, vilket jag tycker är superbra. Fick ett sms när städningen var klar. Det jag möttes av hemma gjorde mig lycklig, så rent och fint överallt, mitt hem glänste!Jag rekommenderar varmt Filip homeservice, och kommer göra det till familj och vänner. Tack för ett jättebra jobb!
    Isabella Larsson Läs mer
  • 2018-08-09

Maria N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra och noggrann städning. Professionellt och vänligt bemötande från företaget och vårt "städteam"! Punktliga och noggranna och efterfrågar feedback efter städningen eller särskilda behov av extra städning. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-07-09

Stefan A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    I en flytt så har man mycket att hålla reda på men att vi valde Filip homeservice AB för vår flyttstädning var en vinstlott. De var snabba i kommunikationen och höll alla löften med råge. Kan klart rekomendera att anlita dem! Läs mer
  • Ann-Christine J

2018-07-09

Ann-Christine J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har köpt städning, storstädning och flyttstädning. Firman levererar på bästa sätt. Trevligt, professionellt och tillmötesgående. Läs mer
  • 2018-07-09

Anna-Karin B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bokade flyttstädning på Filip & Co. Enkelt att boka, punktliga och proffsiga. Mycket bra utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-07-07

Gustav B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Läs mer
  • 2018-07-05

Gösta J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filips Miljöservice har både storstädat och flyttstädat hos oss med både utmärkt och prisvärt resultat. Läs mer
  • 2018-07-04

Marlene K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi har städning varannan vecka och har tidigare anlitat dem för storstädning och fönsterputs. Vi är alltid nöjda med deras arbete. De är snabba på att svara på mail och flexibla vad gäller tider och dagar. Läs mer
  • 2018-07-02

Jannike K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd. De var punktliga, flexibla och när jag inte kunde hämta nycklarna efter utfört arbete så kom de hem med nycklarna till mig. Strålande. Läs mer
  • 2018-06-26

Maria B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alvaro D

2018-06-26

Alvaro D skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Efter några om och men utfördes tjänsten på ett nästan perfekt vis. Mer än väl godkänt. Läs mer
  • 2018-06-25

Mia L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Proffsigt på alla sätt. Vi är supernöjda! Läs mer
  • 2018-06-16

Johan P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Supertrevliga och gjorde ett toppenjobb när de storstädade vår lägenhet! Läs mer
  • 2018-06-10

Melissa J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag blev bemött mycket bra av företaget. De är trevliga och kan sin sak. Städnigen var utmärkt och personal som utför arbetet är trevliga.

Jag rekomenderar Filip Home Miljöservice till alla som vill ha städning som passar för dig. Läs mer
  • 2018-06-07

Per A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi var jättenöjda med snabb, bra hjälp och trevligt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-05

Sandra P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket väl utförd städning och vi blev mycket nöjda med resultatet. Bra process från start till utförande och ett genomgående proffsigt bemötande! Läs mer
  • 2018-06-03

Henrik K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Kanon jobb gjorde ni hämma hos mig!
    Kan starkt rekommendera detta företag till andra som behöver hjälp med städning! Läs mer
  • 2018-05-30

Pia S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej,

Jag är så nöjd med er städning. Läs mer

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm