Alla kategorier Lokalvårdare Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice AB

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm — Visa karta

Städservice med miljötänk!

Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter.

För att säkerställa ett bra slutresultat använder vi även endast egna städredskap som vi vet fixar jobbet ordentligt. Dessutom sparar det er en hel del tid och energi på arbetsplatsen eller i vardagen.

För oss är det viktigt att vår personal trivs på arbetet och givetvis har vi även kollektivavtal för våra anställda. Filip Home Miljöservice AB är en städfirma som arbetar i Stockholm .

Kontakta oss för mer information om den städservice vi erbjuder på telefon: 0701-492-491
mail : info@filipmiljoservice.se
Mån-Tor: 07:00-18:00
Fre: 06:30-17:00
Lör: 10:00-13:00
Sön: 12:00-14:00

Läs vad 256 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB

• 2019-08-20

Mikaela W skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Tillgängligt med kort varsel. Toppen service och bra resultat! Trevligt bemötande.
    Rekommenderar Filip Home! Läs mer
  • 2019-07-13

Alexandra T skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mitt namn är Alexandra och jag är hur nöjd som helst av Filip Home Miljöservice.

Städningen var utmärkt och bemötandet av personalen var på topp. Dom är väldigt flexibla och lätta att planera med.

Jag rekommenderar starkt detta företag till alla typer av städhjälp, hemstädning som flytt eller bara en rejäl storstädning för att känna att man får koll på vardagen igen. Läs mer
  • 2019-07-01

Ida W skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra och proffsig städning. Samma person som kommer varje gång och som alltid gör det lilla extra för att det ska se extra välkomnande ut när man kommer hem. Enkel och snabb kommunikation med företaget.
  • 2019-06-16

Katarina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde fönsterputsning, de svarade trevligt och snabbt på mina frågor och fick en tydlig offert. Kom i tid och arbetade snabbt med mkt bra resultat Läs mer
  • 2019-06-12

Simon H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Kanon. Mycket bra städning och lyhörda kring förväntningarna. Läs mer
  • 2019-05-31

Petra B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Professionella och uppfyller alla förväntningar.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2019-05-31

Farshad A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Snabb kommunikation, punktliga och noggranna. Mycket nöjd med Filip home. Läs mer
  • Malin S

2019-05-19

Malin S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag beställde storstädning och de kunde komma redan samma vecka. Mycket bra bemötande, lätta att ha att göra med och väldigt trevliga! Jag hade inga förväntningar då detta var första gången jag beställde den här tjänsten och jag blev glatt överraskad! Jag fick checklistan i offerten men jag tycker att de gjorde så mycket mer. Lägenheten var så ren och jag blev otroligt nöjd! De hade till och med tvättat fönstren på min inglasade balkong vilket gjorde mig väldigt glad. De såg verkligen till att allt blev städat och gjorde det lilla extra. Det som också var bra var priset och att allt ingick. Jag rekommenderar definitivt detta företag! Läs mer
  • 2019-05-09

Cristina T skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Ena gången var jag väldigt virrig och fick ett mycket vänligt bemötande.

Senaste fönsterputsningen var väldigt bra och fönsterputsaren var trevlig, det har de andra också varit. Läs mer
  • 2019-05-08

Björn I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevliga , skickliga personalen som städar hos oss varannan vecka , mkt nöjd!
    Rekommenderas ! Läs mer
  • 2019-05-08

Ove B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bästa flyttstädningen jag varit med om. Läs mer
  • Meri A

2019-04-28

Meri A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Helt fantastiska!
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka.
    Bokade en storstädning och allt ingick.

Kan varmt rekommendera dessa. Läs mer
  • Meri A

2019-04-25

Meri A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Helt fantastiska!
    Hittade dessa här på reco och förstår nu varför dem har fått så bra recensioner.
    Köpte storstädning och allt ingick.
    Dem är renliga, professionella och ödmjuka. Läs mer
  • 2019-03-19

Inga-Lisa S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Professionella,noggranna och billiga! Recommenderas. Läs mer
  • 2019-03-07

Hannah E skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag har haft bra bemötande från företaget från början. Har hemstädning varannan vecka och är väldigt nöjd med detta. Läs mer
  • 2019-03-05

Lotta V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra städning, alltid på utsatt tid och i enlighet med avtal. Läs mer
  • 2019-02-27

Lars I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevliga skickliga personer som städade hos oss , så därför jag rekommenderar varmt Filip Home Miljöservice AB Läs mer
  • 2019-02-16

Erik L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Fantastisk service och duktiga medarbetare !
    Kan inte annat än att rekommendera Filip Home Miljöservice AB till vem som helst som behöver hemstädning . Läs mer
  • 2019-02-08

Elin A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Superflexibla, kunnig och trevlig personal. Kan varmt rekommenderas. Läs mer
  • 2019-02-08

Emma N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Den bästa städfirma vi har anlitat! Kvaliteten håller sig hög. Tidigare städföretag vi anlitat har städat bra i början men snabbt försämrats.
    Vi rekommenderar dem varmt! Läs mer
  • Đana N

2019-02-08

Đana N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med kvaliteten på städningen och under ca två års tid som kunder har vi i princip aldrig haft någon vikarie. Läs mer
  • 2019-02-02

Sebastian I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jämn och bra service där man kommer hem till ett rent hem Läs mer
  • Borka V

2019-01-12

Borka V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket pålitligt företag med trevlig och kunnig personal. Rekommenderas starkt. Läs mer
  • 2019-01-12

Sara L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra jobb. Duktig personal Läs mer
  • 2019-01-11

Cecilia M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Allting har fungerat bra, mkt trevling personal, punktlig och noggrann. Såklart rekommenderas. Läs mer
  • 2019-01-04

Alexander M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filip Home Miljöservice hjälper oss att upprätthålla en god allmänt god städnivå.
    Det är så skönt att komma tilbacka till ett rent hem .Varje torsdag efter att städaren har varit hemma hos oss. Läs mer
  • 2018-12-29

Oskar N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Sedan vi började med hemstädning genom Filip Home Miljöservice har vi mer tid till att umgås med vänner och släkt och även ork och lust att förbereda något speciellt inför de tillfällena.
  • 2018-12-25

S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bokade flyttstädning men var inte helt nöjd med kvaliteten på städningen. Det var minimalt genomfört utan finish, hittade damm på lister & smuts bakom badkaret. Ingen firma jag skulle anlita igen tyvärr, trots bra bemötande vid bokning. Läs mer
  • 2018-12-10

Thina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har fått så bra service av detta företag och den personen som hjälper oss med städningen är kanon.Noggrann och lugn. Så fort vi har haft kontakt med detta företag har dem svarat snabbt. Känner oss så nöjda och kommer fortsätta anlita dem Läs mer
  • 2018-12-05

Milat H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt flexibla och duktiga personal .
    Vi är otrolig glada och tacksamma för att samarbeta med Filip home Miljöservice AB Läs mer
  • 2018-11-16

Joakim N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket seriösa! Här blir ni inte missnöjda. Läs mer
  • 2018-11-14

Ebba P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Utmärkt! Trevligt och proffsigt bemötande. Bra jobbat! Läs mer
  • 2018-11-14

William S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra på alla sätt, enkla att ha att göra med.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • 2018-11-02

Niclas B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi beställde en storstädning av vår lägenhet inför ett stundande 50-årskalas. Från första kontakten fick vi ett mycket trevligt och korrekt bemötande. De svarade snabbt på mail och det var enkelt att boka dag och tid med dem. När det var dags för storstädning kom det 3 st från företaget till vår lägenhet enligt avtalad tid och tillsammans gick vi igenom med dem vad som skulle göras. Ett stort plus i sammanhanget var att företaget stod för all utrustning.
    En timme innan städningen var avslutad fick vi ett telefonsamtal där vi bestämde tid för besiktning. Vi möttes av en mycket välstädad lägenhet där det luktade rent i hela trapphuset. Vi är mycket nöjda med detta företag och kommer säkerligen anlita Filip Home Miljöservice igen! Läs mer
  • Isabelle A

2018-11-01

Isabelle A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jättetrevliga, enkla att ha och göra med och snabb kommunikation. Vår städare är samma var gång, känns tryggt. Läs mer
  • 2018-10-31

Sven D skrev om Filip Home Miljöservice AB
    All recommendations for this company Läs mer
  • 2018-10-23

Sandra H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Använde Filip Home Miljöservice (FHM) för flyttstädning av en fyra med två badrum och två balkonger med mkt bra resultat.

Jag kontaktade FHM via Reco, fick snabbt svar med offert och sedan har all kommunikation gått smidigt och bra. Skulle rekommendera dem som flyttstädare. Läs mer
  • 2018-10-23

Suzan V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldig nöjda med städningen från Filip home Miljöservice AB

• 2018-10-18

Andreas O skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd från Filip Home för vår 2:a. Det fungerade utmärkt: i tid som överenskommet, städade effektivt och tog alla vinklar och vrår. Läs mer
  • 2018-10-10

Rasmus S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd och är väldigt nöjd. Bra bemötande och hantering av städningen. Skulle anlita dem igen! Läs mer
  • 2018-10-05

Emma H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    "Rent och fräsch,ett fantastiskt arbete"
    Emma Läs mer
  • 2018-10-05

Zoe I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    "Direkt när jag stiger in genom dörren,känner jag den rena och fräscha doften av ett nystädat hus. Det är en underbar känsla!" Läs mer
  • Maja Ö

2018-10-02

Maja Ö skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag har haft hemstädning i många månader och kan glatt säga att jag är mycket nöjd. Arbetsordningen är på topp varge gång samt arbetsledningen alltid lika serviceinriktade. Mycket nogran och pålitlig personal. Extra cred för punktligheten. Maja M Läs mer
  • 2018-10-01

Aina L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädning som utfördes mycket bra. Kom i god tid och bemötandet var proffsigt. Läs mer

Jenny A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevligt bemötande. Kunde inte bli bättre städat.Jätte nöjd med Filip Home Miljöservice! Läs mer

Per S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Fantastikt trevliga medarbetare som gjorde ett enormt bra arbete. Rekommenderas! Läs mer

Alexander P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra flyttstäd, trevlig och tillmötesgående service. Hanterade känsliga ytor varsamt. Läs mer
  • 2018-09-18

Philip H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra städning,punktliga och trevliga!
    Utmärkt, rekommenderar dem! Läs mer
  • 2018-09-18

Philip H skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra bemötande från kontaktperson ,effektiv och positiv personal,proffsiga på alla sätt!
    Kommer fortsätta med deras tjänster och rekommendera dem vidare.
    Philip Läs mer
  • Hans B

2018-09-11

Hans B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hemstädning med det lilla extra - vi återkommer gärna. Läs mer

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm