Alla kategorier Städhjälp Stockholms län Stockholm Enskede-Årsta-Vantör Högdalen Filip Home Miljöservice AB

Filip Home Miljöservice AB

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm — Visa karta

Städservice med miljötänk!

Vi erbjuder våra kunder städservice och lokalvård utifrån ledorden miljö och kvalitet. Vår målsättning är att alltid överträffa dina förväntningar. Eftersom minsta möjliga miljöpåverkan är en viktig del av vår verksamhet satsar vi helhjärtat på miljövänliga produkter.

För att säkerställa ett bra slutresultat använder vi även endast egna städredskap som vi vet fixar jobbet ordentligt. Dessutom sparar det er en hel del tid och energi på arbetsplatsen eller i vardagen.

För oss är det viktigt att vår personal trivs på arbetet och givetvis har vi även kollektivavtal för våra anställda. Filip Home Miljöservice AB är en städfirma som arbetar i Stockholm .

Kontakta oss för mer information om den städservice vi erbjuder på telefon: 0701-492-491
mail : info@filipmiljoservice.se

Läs vad 200 kunder tycker om Filip Home Miljöservice AB

• Stefan A
    Stefan A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    I en flytt så har man mycket att hålla reda på men att vi valde Filip homeservice AB för vår flyttstädning var en vinstlott. De var snabba i kommunikationen och höll alla löften med råge. Kan klart rekomendera att anlita dem! Läs mer
  • Ann-Christine J
    Ann-Christine J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har köpt städning, storstädning och flyttstädning. Firman levererar på bästa sätt. Trevligt, professionellt och tillmötesgående. Läs mer
  • Anna-Karin B
    Anna-Karin B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bokade flyttstädning på Filip & Co. Enkelt att boka, punktliga och proffsiga. Mycket bra utfört jobb. Rekommenderas! Läs mer
  • Gustav B
    Gustav B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet. Läs mer
  • Gösta J
    Gösta J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filips Miljöservice har både storstädat och flyttstädat hos oss med både utmärkt och prisvärt resultat. Läs mer
  • Marlene K
    Marlene K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi har städning varannan vecka och har tidigare anlitat dem för storstädning och fönsterputs. Vi är alltid nöjda med deras arbete. De är snabba på att svara på mail och flexibla vad gäller tider och dagar. Läs mer
  • Jannike K
    Jannike K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Beställde flyttstäd. De var punktliga, flexibla och när jag inte kunde hämta nycklarna efter utfört arbete så kom de hem med nycklarna till mig. Strålande. Läs mer
  • Maria B
    Maria B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra och noggrann städning. Professionellt och vänligt bemötande från företaget och vårt "städteam"! Punktliga och noggranna och efterfrågar feedback efter städningen eller särskilda behov av extra städning.
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Alvaro D
    Alvaro D skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Efter några om och men utfördes tjänsten på ett nästan perfekt vis. Mer än väl godkänt. Läs mer
  • Mia L
    Mia L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Proffsigt på alla sätt. Vi är supernöjda! Läs mer
  • Johan P
    Johan P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Supertrevliga och gjorde ett toppenjobb när de storstädade vår lägenhet! Läs mer
  • Melissa J
    Melissa J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Jag blev bemött mycket bra av företaget. De är trevliga och kan sin sak. Städnigen var utmärkt och personal som utför arbetet är trevliga.

Jag rekomenderar Filip Home Miljöservice till alla som vill ha städning som passar för dig. Läs mer
  • Per A
    Per A skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi var jättenöjda med snabb, bra hjälp och trevligt bemötande! Läs mer
  • Sandra P
    Sandra P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket väl utförd städning och vi blev mycket nöjda med resultatet. Bra process från start till utförande och ett genomgående proffsigt bemötande! Läs mer
  • Henrik K
    Henrik K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Kanon jobb gjorde ni hämma hos mig!
    Kan starkt rekommendera detta företag till andra som behöver hjälp med städning! Läs mer
  • Pia S
    Pia S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej,

Jag är så nöjd med er städning. Läs mer
  • Ingela P
    Ingela P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt nöjda med städningen och bemötandet.
    Rekommenderar varmt! Läs mer
  • Sara L
    Sara L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Jamil G
    Jamil G skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstädning fungerade smidigt. Mycket vänligt och proffsigt bemötande. Läs mer
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Grymt bra kvalitet på jobbet som gjordes. 100% förtroende för personalen och ledningen. Gjorde också jobbet med glädje Läs mer
  • Toth I
    Toth I skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Filip Miljöservice städar hos oss från början varje månad som vi nyligen ändrade till varannan vecka då vi var väldigt nörjda med städningen. Alltid trevligt bemötande. Läs mer
  • Christoffer S
    Christoffer S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    VI körde en flyttstädning och allt funkade utmärkt från första kontakt till inventeringen efter städet. Mycket trevlig och tillmötesgående personal som var lätt att kommunicera med. Tyckte att de gjorde ett väldigt bra jobb och drog sig inte för att ge det där lilla extra. Tack! Läs mer
  • Is K
    Is K skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hej 😊
    Jag heter Alma Kodheli, jag är 41 år gammal från Italien! Jag vill jobba i reningsverket! tid och lön är inte ett problem! Jag arbetade med städföretag i Italli i 4 år! För mig är det viktigt att få mer erfarenhet i detta yrke! Detta är mitt kontaktnummer! +46 72-837 00 37 Läs mer
    2018-05-06 Zoran P svarar Is K
    Hej!
    Angående jobb , du har skrivit på fel blanket. Det är en rekommendation sida, men i alla fall vi kommer att kontakta dig.
    Filip Home Miljöservice AB
  • Anneliie B
    Anneliie B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt smidig flyttstädning. Allt från bokning till städning på plats flöt på bra och arbetet var utan anmärkning. Rekommenderas! Läs mer
  • Annika J
    Annika J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Hemstädning varannan vecka. Jag uppskattar att det är samma städerska varje gång och att de alltid ställer upp när vi behöver byta städdag av någon anledning. Enkelt att kommunicera med dem då de använder sms. Läs mer
  • Linda M
    Linda M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi var verkligen sååå nöjda med flyttstädningen! Smidigt samarbete och ett verkligt gott arbete. T o m vår petige köpare var supernöjd med arbetet.

Kan med glädje rekommendera Filip Home Miljöservice AB! Läs mer
  • Tommie N
    Tommie N skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Efter en provstädning av Filip Home Miljöservice AB valde vi, utan vidare tvekan, att gå vidare med ett löpande avtal om städning varje vecka i vår 3:a.

Jag har genom åren haft flera olika städbolag (testat nya när vi flyttat) och som företagare har jag haft möjlighet att testa vissa av dessa även på kontorsstädning. Även denna gång höll jag på att skriva avtal med en av de stora jättarna för lägenheten men fick upp ögongen för FHM.AB (som jag kallar dom). Deras provstädning lämnade högre nivå än konkurrentens ”storstädning” som hade genomförts två veckor tidigare till fullt pris.

Enkla att ha att göra med, bra prisbild, inget krångel. Förvisso inga flådiga appar och annat man kan beställa saker genom men för mig är effekt och pris viktigare än grafiskt lull-lull. En bra mix av det lilla företagets flexibilitet tillsammans med det medelstoras stabila kundstock.

Fortsätter det som senaste gångerna så har vi just gått in i ett stabilt längre städförhållande. Rekommenderas! Läs mer
  • Bo S
    Bo S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Puntliga,snälla,effektiva.
    Ni överträffade verkligen mina förväntningar!
    Mycket nöjd och kommer rekommendera
    Filip Home Miljöservice AB Läs mer
  • Jonatan B
    Jonatan B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Fantastisk service och duktiga medarbetare !
    Kan inte annat än att rekommendera Filip Home Miljöservice AB till vem som helst som behöver trappstädning / hemstädning . Läs mer
  • Marlin J
    Marlin J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Toppen resultat varje gång och trevligt bemötande.Rekommenderar ! Läs mer
  • Kristina Z
    Kristina Z skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket nöjd med levererade tjänster. Bra kvalitet, kommer alltid i tid och trevlig personal. Läs mer
  • Elcin M
    Elcin M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevlig personal och jätte duktiga . Gjorde flyttstädning hos oss.
    Rekommenderar ! Läs mer
  • Nasra M
    Nasra M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi köpte tjänsten Storstädning.

Mycket trevlig och duktig personal. Hade inte så höga förväntningar eftersom att det var första gången vi anlitade företaget. Blev mycket positiv överraskad av slutresultatet och kommer anlita företaget igen. Det som kan bli ännu bättre till nästa gång är att få alla fönster lika fint putsade. För övrigt så kan vi varmt rekommendera företaget! Läs mer
  • Goran S
    Goran S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevligt bemötande vid första samtal med de samt väldigt bra utförd jobba. Rekommenderar de verkligen. Läs mer
  • Gösta J
    Gösta J skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi var väldigt nöjda med storstädningen. Läs mer
  • Åsa G
    Åsa G skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mycket bra städning genomförd !
    Helnöjd med kontakt och bemötande .
    Rekommenderas! Läs mer
  • Gunilla Å
    Gunilla Å skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Har köpt storstädning och nu hemstädning varannan vecka. Allt glänser och jag är helnöjd. Hade absolut inte kunnat städa lika fint själv. Mycket tillmötesgående och serviceminded i kontakt med mig som kund. Jag har anlitat några städbolag tidigare men Filip Home Miljöservice är bäst! Läs mer
  • Lennart G
    Lennart G skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vàl genofórd flyttstàd till ett bra pris,bra bemetande och trevlig personal . Rekommenderas varm!
    Lennart Läs mer
  • Karin S
    Karin S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Mkt nöjd ! Bra service och trevlig bemötande . Läs mer
  • Elena P
    Elena P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    We are with Filip Home Miljöservice for more than two years. Affordable price. Very good service. Highly recommended. No complains. Läs mer
  • Gustaf P
    Gustaf P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra pris och väl utförd flyttstädning! Läs mer
  • Peter W
    Peter W skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Proffsiga och snabba i bemötandet. Prisvärd och väl utförd visningsstädning. Läs mer
  • Ivon P
    Ivon P skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Trevlig och prffsigt personal. Läs mer
  • Jonathan S
    Jonathan S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Flyttstàdning allt fungerade smo vi fòrvàntade oss.
    Kànns som ett stabilt fòretag. Läs mer
  • Malin L
    Malin L skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra service och perfekt utför jobbet : Toppbetyg! Läs mer
  • Fredrik V
    Fredrik V skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra och snabbt bemötande .Bra städning,alltid påutsatt tid och i enlighet med avtal.
    Fantastisk bra företag, rekommenderas varmt! Läs mer
  • Lena B
    Lena B skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Vi har anlitat Filip Home Miljöservice i över ett år ovh vi har varit så nöjda med städningen .Trevlig service, grundlig,snabba
    Kan varmt rekommenderas ! Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Bra personal ,bra pris,kolektivavtal och bra städning.
    Kan vamt rekommenderas Läs mer
  • Palles S
    Palles S skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Väldigt smidiga och trevliga. Bra städat. Mycket nöjd. Läs mer
  • Alexander M
    Alexander M skrev om Filip Home Miljöservice AB
    Veldigt nöjd med städningen och bemötandet. Läs mer

Nybohovsgränd 30, 117 63 Stockholm