JAMA STÄD

JAMA STÄD

jamastad.se
  • BadgeTwoYears

Jama Service Företaget AB Grundat 2021 är det lilla personliga företaget med stort utbud av lokalvårdstjänster. Arbetet utförs i första hand av egen personal. Eller med godkända underleverantör som är utvalda efter kvalité. En gång om året görs en leverantörsutvärdering. Jama Service företaget  Vi lägger stor vikt i att vara...

23 omdömen om JAMA STÄD

Barbro W
Skrev om JAMA STÄD

Det gick snabbt och effektivt att få fönstren tvättade. Resultatet var perfekt med ett enda litet undantag. De glömde att torka bort den sista lilla smutsresten som alltid samlas i det sista hörnet mellan rutorna.<.

Malin M
Skrev om JAMA STÄD

Jama städ ställde upp på kort varsel med fönsterputs inför en visning och vi var väldigt tacksamma. Killarna som kom var i tid, duktiga och noggranna, men hade inte alla verktyg för putsning av balkongräcket vilket ingick i uppdraget. Tillsammans hittade vi en lösning på det och vi var mycket nöjda med resultatet. Sen var det tyvärr lite struligt med faktura som inte skickades till rätt adress och blev en hel del dialog kring det. Lite blandad upplevelse på totalen mao, men de gjorde ett fint jobb.

Kerstin N
Skrev om JAMA STÄD

Arbetet var bra utfört, men ska det verkligen vara 2 städare varje gång på dom timmarna? Jag missuppfattade "bollarna"

Margareta F
Skrev om JAMA STÄD

Är nöjd med städningen Det blev över förväntan

Peter B
Skrev om JAMA STÄD

Behövde flyttstädning och fick snart erfara hur förvirrande och rörig städbranschen är. Men från Jama fick jag snabbt en offert som var klar och redig utan luddiga punkter eller svårtolkade undantag. Dessutom var priset bra! Städningen utfördes på utsatt tid och med fint resultat. Man ordnade också så att tillträdande ägaren fick inspektera och godkänna städningen. Rekommenderas!

Linda N
Skrev om JAMA STÄD

Jama Städ utförde felfri och fläckfri flyttstädning av vår villa samt garage. En mycket seriös kontakt, med inledande besök för bedömning av arbete och konkurrenskraftig offert. Ansvarig som anlände med städteamet i tid på utsatt dag, och besiktigade slutresultatet tillsammans, där det inte fanns minsta lilla att anmärka på. Vi var mycket nöjda.

Tack För ditt om döme på Reco

Sirag S
Skrev om JAMA STÄD

Bokade storstädning och det blev helt utmärkt, över mina förväntningar. Varenda hörn hemma är rent. Allt från avloppet i badrummet till organisering och rengöring i alla köksluckor. Väldigt trevlig personal som jobbade hårt hela vägen. De var väldigt noga med att jag var nöjd och såg till att det blev rätt. Kommer definitivt boka igen.

Svar från JAMA STÄD

Tack för ditt omdöme på Reco, det hjälper oss i vårt fortsätt arbete

Colinda N
Skrev om JAMA STÄD

Lyhörda och snabba på att ordna med det vi behöver. De må vara nya i branschen men de väger upp detta med att ett alltid trevlig bemötande och kunnade. Vi behövde göra en höghöjdsstädning på vårt lager och vi är så nöjda med resultatet.

Svar från JAMA STÄD

Tack för ert omdöme på Reco Tack för ni tog er tid att svara

Anna Monica Erika K

Effektiv flyttstädning med bl a fönsterputs och städning av rör i tak. Trevliga att ha att göra med! Enda missen ett bortglömt kylskåp i miniformat men det var lätt att ha överseende med, fick mycket hjälp med annat (bl a med bortburet skräp och kvarlämnade möbler)

Tack Anna för ditt omdöme på Reco

Inger A
Skrev om JAMA STÄD

Åke var mycket tillmötesgående och ordnade snabbt en kunnig vikarie till vårt kök och städ. En arbetsledare kom och visade vikarien vad som skulle göras. Vikarien var väldigt snabb och noggrann. Hennes bemötande mot våra elever var mycket fint!

Svar från JAMA STÄD

Tac k inger för ditt omdöme på Reco

Linda T
Skrev om JAMA STÄD

Svarade snabbt, kom i tid & gjorde ett utmärkt städjobb.

Svar från JAMA STÄD

Tack Linda för ditt goda omdöme på Reco återkom gärna om det finns behov av våra tjänster

Nasser H

Gjorde uppdraget enligt beställning

Svar från JAMA STÄD

Tack Nasser det gläder mig att ni var nöjda

Rainer J
Skrev om JAMA STÄD

Bra kontakt med företaget och vilja att hjälpa till. Blev fler timmar än beräknat men vi får bli bättre att beställa arbete i framtiden.

Svar från JAMA STÄD

Hej Rainer tack för du tog dig att lämna ett omdöme, alltid bra med feedback

Birgitta W
Skrev om JAMA STÄD

Vi behövde tjänsten Storstädning av skolan, inkl. mattvätt, fönstertvätt mm. Vi kom tillbaka till en skola med blanka golv, fräscha mattor , rena fönster etc. Så nöjda med att allt fungerade så bra.

Svar från JAMA STÄD

Tack för ert omdöme på Reco. Alltid kul att få feedback efter utfört arbete MVH Åke www.jamastad.se

Maria W
Skrev om JAMA STÄD

Trevligt bemötande från personalen och med beröm utförd fönsterputs.

Svar från JAMA STÄD

Tack för omdöme på Reco Vi uppskattar alltid feedbaack efter utfört arbete

Elsa Birgitta L

Bra företag som gjorde toppen bra fönsterputs. Trevlig personal

Elsa Birgitta L gillar detta

Tack så mycket för omdöme på Reco Åke www.jamastad.se

Saida S
Skrev om JAMA STÄD

Mycket bra service och bra arbete. Nöjd!

Svar från JAMA STÄD

Tack så mycket för ert goda omdöme. kontakta oss gärna för tjänster www.jamastad.se

Dick H
Skrev om JAMA STÄD

Jama städ har överträffat våra högt ställda förväntningar. Filosofiska

Svar från JAMA STÄD

Hej Dick Tack för ditt goda omdöme på Reco. Alltid kul att kunder lämnar feedback på utfört jobb MVH Åke

Kristina L
Skrev om JAMA STÄD

HEJ FÖNSTERPUTSEN VAR UTMÄRKT. GENOMFÖRDES PÅ ETT FÖRTRÄFFLIGT SÄTT. MVH KRISTINA

Hej Kristina Tack för ditt omdöme på Reco

Birgitta H
Skrev om JAMA STÄD

Utmärkt bemötande från första till sista minuten och mycket väl genomfört arbete💚💚 Tack från Birgitta o Leif Löjtnantsgatan 8 Uppgång B 5 trappor

Svar från JAMA STÄD

Tack så mycket för er kommentar

Annalisa S

Fönsterputs Snabb och noggrann

Svar från JAMA STÄD

Hej för attdu skrev några rader

Karin J
Skrev om JAMA STÄD

De var snabba och alerta. De återkom snabbt med svar och var noga med att lägga upp fönsterputsningen på ett vettigt sätt och med att göra ett bra jobb.

Tack Karin för ditt omdöme på Reco

Lena J
Skrev om JAMA STÄD

Bra men det tog lite lång tid då inte all utrustning och personal var med från början. Men våra svåra fönster blev fina

Tack för ditt omdöme på Reco mvh Åke www.jamastad.se