FlyttGiganten

Grimstagatan 71, 162 57 Vällingby — Visa karta

Vi på FlyttGiganten fixar flytten!

Vi utför alla sorters flyttjänster, exempelvis privatflytt, kontorsflytt och flyttstädning. Vi kan dessutom transportera stora möblemang eller t.ex. pianon och vi har möjlighet till magasinering.
Främst jobbar vi i Stockholmsområdet och Uppsala, men vi kan även ta uppdrag på andra platser i landet.

Med många års erfarenhet av flytt i ryggen kan vi erbjuda både dig som privatperson och det lilla till medelstora företaget smarta lösningar och en välplanerad flytt.
Våra medarbetare är fysiskt starka och försiktiga och arbetar med yrkesmässig utrustning för att kunna flytta dina möbler och bohag tryggt och säkert. Vi har självklart också både ansvarsförsäkring och trafiktillstånd.

Kontakta oss idag för en offert!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 295 kunder tycker om FlyttGiganten

• Sara D
    Sara D skrev om FlyttGiganten
    Supernöjd! Alltid snabbt och trevligt bemötande!
  • Sven F
    Sven F skrev om FlyttGiganten
    Trevligt och korrekt bemötande
  • Rajan G
    Rajan G skrev om FlyttGiganten
    Bra service och bra flyttning.
  • Tommy W
    Tommy W skrev om FlyttGiganten
    Bra kundservice. Lätta att ha att göra med.
  • Stina B
    Stina B skrev om FlyttGiganten
    Håller på att renovera och köpte flytt ut ur första lägenheten till magasinering. Nu väntar grejerna i magasinet innan vi kan flytta in i nya lägenheten!

Bra intryck av flyttkillarna, dök upp på utsatt tid och var effektiva.

Mycket snabb mailkontakt med företaget! Hoppas på lika enkel inflytt sen :)
  • Julie S
    Julie S skrev om FlyttGiganten
    Hej,
    Vi är jätte njöd med flytt och flyttstädning.
    Rekommendera värmt
    Julie
  • Linda E
    Linda E skrev om FlyttGiganten
    Toppenbra flyttservice, snabba, effektiva och ordningssamma! Vi kan varmt rekommendera FlyttGiganten.
  • Anders L
    Anders L skrev om FlyttGiganten
    Mycket bra och effektiv flytt!
  • Janet S
    Janet S skrev om FlyttGiganten
    Snabba och noggranna i både flytten och städningen. Lyhörda för kundens önskemål
  • Eva Å
    Eva Å skrev om FlyttGiganten
    Svarade alltid snabbt på mina frågor via mail och telefon. Trevligt bemötande och väldigt nogranna samtidigt snabba, de hade full koll.
  • David M
    David M skrev om FlyttGiganten
    Snabbt, enkelt och prisvärt! Inte en enda trasig produkt
  • Maria G
    Maria G skrev om FlyttGiganten
    Allt gick bra! Jag rekommenderar Flyttgiganten!
  • Gavin J
    Gavin J skrev om FlyttGiganten
    Jättebra jobbat! Jag kan rekommendera, allting gick snabbt och ordentligt med ingen problem.
    / Gavin
  • Niclas S
    Niclas S skrev om FlyttGiganten
    Super! Smidigt och snabb service.
  • Ankie S
    Ankie S skrev om FlyttGiganten
    Håller vad de lovar och levererar med kvalitet.
  • Ann-christine S
    Ann-christine S skrev om FlyttGiganten
    Vi använde Flyttgiganten när vi flyttade. Det tog nästan hela dagen pga. liten hiss och stora, tunga möbler. Trots det så var flyttkillarnas bemötande glatt och hjälpsamt. De var mycket duktiga på sitt jobb. Vi rekommenderar Flyttgiganten!
  • Johan Y
    Johan Y skrev om FlyttGiganten
    Mycket bra och effektiva. Rekommenderas starkt. De är försiktiga och det märks att de är proffs.
  • Leif R
    Leif R skrev om FlyttGiganten
    Snabbt, utmärkt utfört, lösningsfokuserade och tillmötesgående. Bra bemötande.
  • Anna A
    Anna A skrev om FlyttGiganten
    Starka killar, punktliga dock lite ovilliga att försöka få upp en thing möbel på övervåningen
    2017-02-15 FlyttGiganten F svarar Anna A
    Hej Anna

Tack för ditt omdöme
    Rätt att säga försiktiga utan ovilliga
    Killar försökt med kontorsskåpet men tyvärr det varit för stor för att flyttas på övervåningen

FlyttGiganten
  • Wei N
    Wei N skrev om FlyttGiganten
    Professional, efficient and nice staff.
  • Johan H
    Johan H skrev om FlyttGiganten
    Flyttgiganten har från första kontakt varit professionella. Bra information i kommunikationen innan genomförandet av flytten. Sedan när flytten kom så skötte de packning, flytt och flyttstädning med bravur. Kan definitivt rekommendera dem.
  • Marie B
    Marie B skrev om FlyttGiganten
    Allt gick väldigt smidigt! De kom i tid, hade rätt info, hanterade vårt bohag varsamt och var snabba! Uppskattade särskilt utlåning av flyttkartonger med hemleverans och upphämtning. Rekommenderar Flyttgiganten!
  • Anja S
    Anja S skrev om FlyttGiganten
    Proffsig leverantör av flytttjänster som vi rekommenderar varmt. Vi har anlitat Flyttgiganten flertalet gånger och alltid varit lika nöjda. Proffsiga, snabba och pålitliga. Flyttgiganten får högsta betyg av oss!
  • Robert H
    Robert H skrev om FlyttGiganten
    Inga problem alls. Trevliga och snabba.
  • Nila V
    Nila V skrev om FlyttGiganten
    Bra och trevligt bemötande. Personalen verkar trivas. Alltid lätt att få svar på telefon och mail. Vi flyttade två gånger samt lånade lådor och köpte även flyttstädning.
  • Jenny K
    Jenny K skrev om FlyttGiganten
    Mycket nöjd med valet att anlita FlyttGiganten för min flytt.
  • Lotten D
    Lotten D skrev om FlyttGiganten
    Mycket trevligt bemötande och bra service. Själva flytten från Stockholm till Jönköping gick väldigt smidigt. Flyttkillarna var både effektiva och hjälpsamma. Jag är mycket nöjd!
  • Tuulikki T
    Tuulikki T skrev om FlyttGiganten
    Flyttgiganten får kunder genom att de är billiga "säger de" men ack vad de lägger på extra timmar för att täcka "billigheten". Rekommenderar inte!!!!!!!
    2017-01-13 FlyttGiganten F svarar Tuulikki T
    Hej Tuulikki

Det stämmer absolut inte!
    Vi är väldigt noga med offerter och arbetstider.
    Om det visar sig att flytten skulle ta längre arbetstid meddelar vi det alltid innan till våra kunder
    Vi kan tyvärr inte hitta dig i våra kundregister och kan därför inte kommentera ditt enskilda fall

Med Vänlig Hälsning
    Flyttgiganten
  • Göran D
    Göran D skrev om FlyttGiganten
    Hej

Vi har använt flytttjänsten. Flytten gick väldigt bra och allt flöt på och var mycket effektivt. Vi har också använt tjänsten att hyra kartonger vilket var smidigt med både lämnande och hämtanade av kartonger.

Göran
  • Mathias P
    Mathias P skrev om FlyttGiganten
    Proffsiga! Endast litet minus pga att de var sena då en tidigare flytt drog ut på tiden.
  • Katarina L
    Katarina L skrev om FlyttGiganten
    Jättebra, jag rekommenderar absolut Flyttgiganten.
  • Rikard H
    Rikard H skrev om FlyttGiganten
    Flytt av min lägenhet på 36 kvm till magasin och flyttstädning.

Snabba på att svara på mail. Gjorde ett bra jobb.
  • Kristian D
    Kristian D skrev om FlyttGiganten
    Jag är nöjd med allt. Det blev en liten skada på en möbel men vi vart ersatta för det. Fick svar på alla frågor utan att behöva vänta. Allt var bra helt enkelt.
  • Stefan M
    Stefan M skrev om FlyttGiganten
    Positivt bemötande från början. Privatflytten genomfördes på ett utmärkt sätt.
  • Emilie B
    Emilie B skrev om FlyttGiganten
    Jättebra service och kundfocus! Hög kvalitet på utförd flytt inkl flyttstädning. Jättenöjda!
  • Jessica H
    Jessica H skrev om FlyttGiganten
    Vi anlitade Flyttgiganten för att få hjälp med både storstädning och flytthjälp. Vi är mycket nöjda med båda tjänsterna. Snabba, effektiva och trevliga. Kan varmt rekommendera dem!

/ Jessica
  • Maria A
    Maria A skrev om FlyttGiganten
    Bra bemötande, de flyttade väldigt snabbt. Vi använde även städservice och vi var väldigt nöjda med resultatet.
  • Johan W
    Johan W skrev om FlyttGiganten
    Väldigt nöjd med både flytt och städning.
  • Malin T
    Malin T skrev om FlyttGiganten
    Jättenöjd! Dom var snabba effektiva kom i tid. Fick låna kartonger gratis. Fakturan överensstämde i stort sett med utlovat.
    Kanon! Rekomenderas varmt:)
  • Fredrik S
    Fredrik S skrev om FlyttGiganten
    Kanon hjälp! Proffsigt och snyggt jobbat!
  • Katri K
    Katri K skrev om FlyttGiganten
    Helt toppen nöjd med flytt packning och städ. Rekommenderar dom till folk som ska flytta. 👍👍👍
  • Rasmus I
    Rasmus I skrev om FlyttGiganten
    Trevliga, proffsiga och snabba.
  • Linda J
    Linda J skrev om FlyttGiganten
    Snabb återkoppling via mail när vi försökte hitta en tid som passade.
    Flyttpersonalen ringde innan och berättade att se var på väg.
    Flytten av pianot gick bra!
    Se till att innan förtydliga hur betalning ska ske. Van vid att alltid få en faktura men här kunde man även betala kontant (vitt). Perfekt att kunna använda rutavdraget.
  • Rafael K
    Rafael K skrev om FlyttGiganten
    Trevliga och bra att gör med, noggranna och proffsiga!
  • Ylva W
    Ylva W skrev om FlyttGiganten
    Mycket bra kommunikation före och flexibelt utförande! Jag är mycket nöjd!
  • Lena H
    Lena H skrev om FlyttGiganten
    Mycket bra! De hjälpte till med flytt, bärhjälp samt körning. Snabba, punktliga, inget konstigt, jag fick tom plats i bilen. Kommer att anlita dem igen för nästa flytt! Bra pris, totalt sett över förväntan!!
  • anna
    anna skrev om FlyttGiganten
    Flexibla och hjälpsamma.
    Att få låna flyttkartonger som de kommer och lämnar/hämtar på kvällstid gjorde hela vår flyttupplevelse så mycket bättre. Proffsiga under flyttdagen, vi kan inte vara mer nöjda.
  • Ulf W
    Ulf W skrev om FlyttGiganten
    Vi var mycket nöjda med både packhjälp och flytt, allt flöt på bra.
  • Malin L
    Malin L skrev om FlyttGiganten
    Trevliga snabba o duktiga. Allt var helt. Mycket nöjd
  • Solveig O
    Solveig O skrev om FlyttGiganten
    Jag har bara positivt att säga. Försiktiga med möbler. Snabbt och bra på alla sätt

Grimstagatan 71, 162 57 Vällingby