Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

www.flyttfirma7tr.se
  • BadgeTwoYears
4.5

Välkommen till Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss, din pålitliga partner för alla dina flyttbehov. Vi är mer än bara ett flyttföretag - vi är din trygghet i flyttprocessen. Med vår expertis och passion för service, strävar vi efter att göra din flyttdag så stressfri som möjligt. 7 Trappor utan hiss är en flyttfirma i Stockholm...

59 omdömen om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Sedan starten hos Reco 2018

Hannah S
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Jag är nöjd med allt! Två starka som kom och fixade med min flytt. Lyhörda och försiktiga med mina ömtåliga grejer. Allt helt och på plats när de var klara inom utsatt tid. :)

Eva B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Trevliga, skickliga på att manövrera in och ur möbler på knepiga ställen, omsorgsfull packning, varsamma. Helt enkelt toppen! Jag har använt 7trappor förut, många gånger, och förblir trogen kund!

Anna-Lena L
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Vi använde 7 trappor utan hiss för andra gången och är väldigt nöjda. Flyttkillarna kom på tid, är försiktiga med möbler o övrigt. Dessutom är dom väldigt trevliga. Vi rekommenderar verkligen 7trappor utan hiss.

Sven W
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Väl bemött. Effektiv och säker hantering och genomförande. Utnyttjat 7 trappor förut och var mycket nöjda. Även denna gång, med en samarbetspartner som utförare gick det bra.

Patrik L
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Mycket bra. Fick den hjälp jag behövde. Professionella och vänliga flyttkillar.

Linnea C
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Otroligt bra bemötande, riktigt snabb & effektiv flyttfirma som tar väl hand om ens ägodelar i form av att plasta in möbler m.m. Toppbetyg!

Ruben Niklas L
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Försiktiga och trevliga, men något långsamma.

Nicole B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Snabba och bra service, inget att anmärka på

Daniel A
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Allt funkade väldigt bra. Personalen var trevliga samt väldigt ordentliga och försiktiga med det som skulle flyttas/fraktas. Blev dock lite problem då möbeldelar glömdes kvar i bilen och bilen/personalen hade hunnit åka på ett nytt jobb, men dessa delar återfick jag efter ett par timmar. Så allt löste sig till slut och allt som skulle fraktas kom smidigt över till nya boendet. I det stora hela så är jag nöjd med Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss, och kommer troligtvis att använda dem fler gånger.

Kjell G
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Kontaktade 7 trappor itan hiss på rekommendation av en bekant. De var punktliga, snabba, effektiva och serviceinriktade. Jag kan varmt rekommendera dem.

Fabian H
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Det funkade bra med flyttfirman, inga konstigheter egentligen.

Fredrik G
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Jättebra på alla sätt och vis. God kundservice och trevlig/effektiv flytthjälp.

Åsa Svalänge S
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Fantastiskt jobb av denna firma. Killarna som flyttade var punktliga, effektiva och trevliga. Kan varmt rekommenderas!

Nicolas V
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Trevliga killar, effektiva! Snabba på att svara på Mail. Rekommenderar!

Charlotte C
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Bra och trevliga. Trots förseningar gick allt smidigt.

Matilda F
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Flytten gick som planerat, lyhörda och flexibla anställda, fick snabb återkoppling via sms när de var färdiga!

Eva H
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Allt gick bra med flytten och allt kom fram, men fick känna att det fanns förväntning om att få dricks, så kände att jag skulle betala lite extra vid sidan av och sånt tycker jag alltid är lite jobbigt :)

Svar från Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Hej Eva H, Kul att höra att flytten gick bra. Väldigt tråkigt att höra att du kände att killarna tiggde dricks. Vi ser såklart allvarligt på detta och det är absolut inte i riktlinje med vår policy och hur vi jobbar. Vi ska självklart följa upp detta och se till att det inte upprepas. Hälsningar från oss på kontoret.

Timo R
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Flytten gick smidigt enligt plan. Bra bemötande, trevliga, effektiva. Vi flyttade inom Stockholms kommun. Andra gången vi anlitar denna flyttfirma, då första flytten också gick bra.

Marie A
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Vi kan varm rekommendera 7 trappor upp/MEX Det är andra gången vi anlitar denna firma, först vid flytt från villa -18 och nu -24 från en lgh. Bra och snabb kontakt och service från start. Flyttkillarna kom i tid, var jätte trevliga och tillmötesgående. Var varsamma och försiktiga med våra möbler, flyttlådor mm. Vi kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Marie o Tomas, i Hägersten

Anna K
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Jag bokade flytt av en möbel från Stockholm till en annan stad. Det var bra, korrekt bemötande. Både i telefon vid första kontakten och av flyttkillarna. Men jag hade velat veta vid första kontakten att en av flyttkillarna skulle tala engelska och den andra kunde jag inte prata med alls. Jag talar engelska, alla gör inte det. Jag hade också velat veta att 7 trappor utan hiss samarbetar med annan firma och att det var den andra firman jag skulle swisha betalningen till. Flytten gick smidigt enligt plan. Jag kan rekommendera 7 trappor utan hiss. .

Mantle Advise Ab M
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Snabba och duktiga killar. Kom på utsatt tid och allt flöt på jättebra

Vasiliki K
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Cannot recommend since the price estimation was way more than what was asked for, in the end. According to law, there is space of a wrong estimation up to 15% of the initial offer. The first day you had a clear view when you packed everything but still you gave a wrong estimation for the next day. The offer was ~8,700kr and we paid ~16,000kr for an internal move (15’ of distance). Be aware!

Svar från Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Hej Vasiliki K, Tack för din feedback och som svarade dig på google samt som vi informerade dig om innan, för att vi skall kunna ge dig rätt uppskattning vid bokning måste ha rätt information. Om vi inte får det så blir uppskattningen fel. Det som vi inte fick information om av dig är: 1, ca 60 meter att gå enkel väg på lossningsadressen (väldigt tidskrävande jämför med direkt access). 2, Lastvolym landade på ca 27 kubik vilket mycket är ca 50% mer än det normala på 45 kvm som bör ligga på ca 18 kubik. 3, du önskade en...

Volodymyr S
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Allt var bra, inga större klagomål

Erik T
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Jättebra, allt gick snabbt och smidigt. Dom råkade dra en liten reva i en sängdel men det var en olyckshändelse och grabbarna berättade direkt, så absolut några att lita på och som jag kommer fortsätta använda i framtiden.

Helena M
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Hanteringen mycket bra. Det blev lite dyrt bara för att frakta bort en motionscykel, men jag hade inget alternativ.

Axel B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Tog 3,5 tim, allt intakt! Mycket bra.

Guro G
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

De kom i utsatt tid, bra kommunikation och logistik i transporter till olika adresser. Trevligt bemötande. Mycket nöjd!

Montserrat B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Mycket hjälpsams och proffsiga.

Montserrat B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Beställde flytt av några varor b.l.a en mycket kär bokhylla som kunde inte fick plats i hissen etc. Mycket trevligt personal och redo att hjälpa till. Varma rekommendationer.

Louise H
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Snabba o trevliga personal Meddelade att de var på väg Dessutom såg det till att jag kunde jobba o de fixade allt med packningen flytt samt magasinering även städningen

Viktor O
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Bra och snabb kommunikation. Varsam hantering av saker. Prisvärt.

Natalie W
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Trevliga personer som hjälpte mig med flytten. Inget gick sönder.

Filip L
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Snabb och smidig service! Trevlig personal.

Felice P
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Snabba på svara och bra kontakt

Linn K
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Har använt 7 Trappor utan Hiss över 5 gånger nu och är lika nöjd varje gång!!! Nu vill vi inte flytta mer på ett tag men kan varmt rekommendera denna firma- snabba, professionella och senaste flytten hade vi två trappor utan hiss så starka ryggar:)

Jan L
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Extremt effektiva och snabba med en bra inställning till oss som kund. Packning och flytt gick utsn några som helst problem.

Alexandra K
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Vi fick hjälp med vår flytt till Bromma. Allt fungerade toppen! Trevliga killar som var rädda om möblerna och ställde dem på önskad plats. Inget gick sönder eller kom bort! Trevlig kontakt via Mail. Tack!

Eva-Marie S
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Om jag kunde sätta minus skulle jag göra det. Flytt av 3 rok till magasin som de äger i samma koncern. Fick offert på 10-11 000 kr. Kostade nästan 22 000 kr. De skulle även packa. Dock utan märkpennor. Fick säga till att de skulle skriva innehållet. En kille skrev ovanpå kartongerna så att man inte kunde läsa från sidan. Det var unga timanställda och långsamma. Tog 2 dagar att packa mot uppgift om en dag. Dag två startade inte den fullpackade bilen. Tog 2 tim innan den kom iväg. Näpsiga tjejer i ordermottagning och ekonomi....

Anibal W
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Effektiva, Professionella, Trevliga, Vänliga och väldigt Flexibla! Finns inget annat mer att säga!

Gustav Mattias L
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Behövde hjälp med att flytta bohag från 13kvm förråd. Killarna som utförde uppdraget var trevliga och snälla absolut. Företaget rekommenderade mig att ta två lastbilar och 4 personer för att spara tid. Vilket jag valde att göra. Men, nu kom fakturan. De har fakturerat 8h, dvs 32st arbetstimmar. 8x4. Dvs att det skulle tagit en person 4arbetsdagar att göra samma jobb! Så om du väljer att nyttja dem så fick de två i betyg för sin trevlighet. För snabba är de tyvärr inte, vilket kunden får betala.

Eva B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Helt fantastiskt bra flytt-service! Kom i tid, jobbade snabbt och effektivt, jättetrevliga och serviceminded Rekommenderas varmt!

CAROLINE O
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Superbra! Trevliga killar, snabba, effektiva och väldigt hjälpsamma. Jag är supernöjd på alla sätt! Skulle absolut rekommendera dessa killar.

Helena Elisabeth K
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Väldigt positivt bemötande både vid bokning och vid självaste flytten. Allt gick smidigt och snabbt och vi kan varmt rekommendera 7trappor utan hiss!

Rebecca Ida Fredrika Lou B
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Alltid använt 7 trapport utan hiss för mina två flyttar! Tack för hjälpen!

Gustaf Erik Oskar S
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Oj, jag vet inte riktigt var jag ska börja. De skulle hjälpa min gamla mamma med flytt - de kom med en offert på plats som sedan blev 50% dyrare några dagar före flytten. Under själva flytten drar det ut på tiden, de glömmer saker och skadar saker och åker iväg före de är färdiga... Efteråt kommer en till räkning som de saltat med 50% till för att det varit mer än de tänkt. När vi tycker att 15% påslag är det högsta vi kan tänka oss kommer hoten med skiljenämnd. Lite små-obehagligt gäng med en VD som verkar vara...ja, inget som är snällt att skriva på nätet...

Eva-Marie S gillar detta
Anna Maria H
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Bästa flyttfirman som finns! Trevliga, artiga, kunniga, trygga, säkra, snabba och sätter kunden i centrum. Supergäng! Supernöjd! Har anlitat dem två gånger och blir det fler så kommer jag absolut anlita dem igen.

DANIEL S
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Jag älskar 7 trappor utan hiss. Bästa flyttfirman i Stockholm!

Erik U
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Har anlitat flyttfirman 7 Trappor utan hiss vid två tillfällen och kan konstatera att det har fungerat mycket smidigt båda gånger. Företaget är proffsigt och har supertrevliga flyttkillar som snabbt hittat lösningar när förutsättningar förändrats eller komplikationer uppstått. Rekommenderas varmt!

Martin H
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Rekommenderas varmt!! Allt gick sjukt smidigt! Sällan jag träffat ett gäng grabbar som gillar sitt jobb så mkt. Det gäller även lagret, big Easy i Spånga där vi hämtade flyttkartonger. Alla vi träffar är oroligt serviceminded och trevliga! Dessutom var flytt-grabbarna oerhört försiktiga och proffsiga med våra prylar. Anlita denna firma!

Peter
Skrev om Flyttfirma 7 Trappor utan Hiss

Kanon. funka bra helt enkelt super