Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Stockholm Östermalm Norra Djurgården 7 Trappor utan hiss

7 Trappor utan hiss

Södra Fiskartorpsvägen 24, 114 33 Stockholm — Visa karta

7 Trappor utan hiss är en flyttfirma i Stockholm med mångårig erfarenhet. Unga, pigga, starka killar som hanterar kundernas saker med största försiktighet och kompetens. Privat- och företagsflytt samt tunglyft och magasinering. Erbjuder även packhjälp och flyttstäd! Två man och lastbil endast 795:- per timme!

Läs vad 13 kunder tycker om 7 Trappor utan hiss

• Daniel S
    Daniel S skrev om 7 Trappor utan hiss
    Jag älskar 7 trappor utan hiss. Bästa flyttfirman i Stockholm! Läs mer
  • Erik U
    Erik U skrev om 7 Trappor utan hiss
    Har anlitat flyttfirman 7 Trappor utan hiss vid två tillfällen och kan konstatera att det har fungerat mycket smidigt båda gånger. Företaget är proffsigt och har supertrevliga flyttkillar som snabbt hittat lösningar när förutsättningar förändrats eller komplikationer uppstått. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Martin H
    Martin H skrev om 7 Trappor utan hiss
    Rekommenderas varmt!!
    Allt gick sjukt smidigt!
    Sällan jag träffat ett gäng grabbar som gillar sitt jobb så mkt. Det gäller även lagret, big Easy i Spånga där vi hämtade flyttkartonger. Alla vi träffar är oroligt serviceminded och trevliga!
    Dessutom var flytt-grabbarna oerhört försiktiga och proffsiga med våra prylar.
    Anlita denna firma! Läs mer
  • Peter skrev om 7 Trappor utan hiss
    Kanon.
    funka bra helt enkelt super Läs mer
  • Anna A skrev om 7 Trappor utan hiss
    Proffsiga och supertrevliga killar. Flytten gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Henrik B
    Henrik B skrev om 7 Trappor utan hiss
    Självgående och proffsiga. Löste även de mest kluriga delarna av vår lägenhetsflytt med hjälp av kunskap och kreativitet! Läs mer
  • B
    B skrev om 7 Trappor utan hiss
    We are extremely satisfied with the help we got 2 days ago from 7 Trappor Utan Hiss! They are very friendly, extremely fast and very reliable. You just pack your stuff and relax, leave the rest to these pro's! We highly recommend this company for anyone who wants a smooth move! Läs mer
  • Goldie H skrev om 7 Trappor utan hiss
    Toppen! Snabba, proffsiga, hjälpsamma och trevliga. Rekommenderas varmt Läs mer
  • Aria A
    Aria A skrev om 7 Trappor utan hiss
    De utförde vår företagsflytt på ett otroligt smidigt, snabbt och exceptionellt sätt och tog ungefär 1/6 av priserna vi annars fick offerter på från olika flyttfirmor. Dessa grabbar rekommenderas varmt, de var trevliga, punktliga, professionela, ja i stort sett allt man behöver för ett optimalt samarbete!
    Stort tack, vi kommer anlita er fler gånger och rekommendera för alla nära och kära! Läs mer
  • Jonas
    Jonas skrev om 7 Trappor utan hiss
    Helnöjd. Flyttade vårt bohag på 3 timmar ( 55kvm lägenhet m hiss till hus). Transport inräknat.
    Trevliga killar som sliter hårt för att flytten ska så fort som möjligt.
    Trevlig flytt blev det. Läs mer
  • Carlos L skrev om 7 Trappor utan hiss
    Proffsiga, trevliga, kompetenta, snabba och effektiva!
    Gjorde ett kanonjobb med var flytt och trots vara valdigt tunga mobler sa gjorde de jobbet med ett leende! Läs mer
  • olof A skrev om 7 Trappor utan hiss
    Trevligt bemötande. Duktiga, starka trevliga unga män som flyttade vårt bohag snabbt och effektivt och med stor försiktighet. Jag kan utan tvekan rekommendera denna flyttfirma. Det var absolut prisvärt. 7 trappor utan hiss gjorde vår flytt till en trevlig upplevelse. Läs mer
  • Viktor O
    Viktor O skrev om 7 Trappor utan hiss
    Mycket hög servicegrad på denna ägarledda flyttfirma där delägarna själva agerar arbetsledare ute på fältet. Seriöst och prisvärt! Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Sorterargatan 12, 16250, Vällingby