7 Trappor utan hiss

Södra Fiskartorpsvägen 24, 114 33 Stockholm — Visa karta

4.6 i betyg av av 18 omdömen

7 Trappor utan hiss är en flyttfirma i Stockholm med mångårig erfarenhet. Unga, pigga, starka killar som hanterar kundernas saker med största försiktighet och kompetens. Privat- och företagsflytt samt tunglyft och magasinering. Erbjuder även packhjälp och flyttstäd! Två man och lastbil endast 795:- per timme!

Läs vad 18 kunder tycker om 7 Trappor utan hiss

• CAROLINE O

2020-09-21

CAROLINE O skrev om 7 Trappor utan hiss
    Superbra! Trevliga killar, snabba, effektiva och väldigt hjälpsamma.
    Jag är supernöjd på alla sätt!
    Skulle absolut rekommendera dessa killar. Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 290 omdömen
    Badge2020
    "Flytt med flyttstädning: Bra bemött, utmärkt lastning, effektiv urlastning."
  • Helena Elisabeth K

2020-02-12

Helena Elisabeth K skrev om 7 Trappor utan hiss
    Väldigt positivt bemötande både vid bokning och vid självaste flytten. Allt gick smidigt och snabbt och vi kan varmt rekommendera 7trappor utan hiss! Läs mer
  • 2020-01-08

Rebecca Ida Fredrika Lou B skrev om 7 Trappor utan hiss
    Alltid använt 7 trapport utan hiss för mina två flyttar! Tack för hjälpen! Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 645 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2019-11-07

Gustaf Erik Oskar S skrev om 7 Trappor utan hiss
    Oj, jag vet inte riktigt var jag ska börja. De skulle hjälpa min gamla mamma med flytt - de kom med en offert på plats som sedan blev 50% dyrare några dagar före flytten. Under själva flytten drar det ut på tiden, de glömmer saker och skadar saker och åker iväg före de är färdiga... Efteråt kommer en till räkning som de saltat med 50% till för att det varit mer än de tänkt. När vi tycker att 15% påslag är det högsta vi kan tänka oss kommer hoten med skiljenämnd. Lite små-obehagligt gäng med en VD som verkar vara...ja, inget som är snällt att skriva på nätet... Läs mer
  • Anna Maria H

2019-05-29

Anna Maria H skrev om 7 Trappor utan hiss
    Bästa flyttfirman som finns!
    Trevliga, artiga, kunniga, trygga, säkra, snabba och sätter kunden i centrum. Supergäng! Supernöjd!
    Har anlitat dem två gånger och blir det fler så kommer jag absolut anlita dem igen. Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 42 omdömen
    Badge2020
    "Andra gången jag anlitar pribaltika, denna gången flyttstädning. Dom gjorde ett otroligt bra jobb, personalen var väldigt noggranna och det"
  • DANIEL S

2017-11-20

DANIEL S skrev om 7 Trappor utan hiss
    Jag älskar 7 trappor utan hiss. Bästa flyttfirman i Stockholm! Läs mer
  • Erik U

2017-03-10

Erik U skrev om 7 Trappor utan hiss
    Har anlitat flyttfirman 7 Trappor utan hiss vid två tillfällen och kan konstatera att det har fungerat mycket smidigt båda gånger. Företaget är proffsigt och har supertrevliga flyttkillar som snabbt hittat lösningar när förutsättningar förändrats eller komplikationer uppstått. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Sponsor
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 41 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • Martin H

2016-02-22

Martin H skrev om 7 Trappor utan hiss
    Rekommenderas varmt!!
    Allt gick sjukt smidigt!
    Sällan jag träffat ett gäng grabbar som gillar sitt jobb så mkt. Det gäller även lagret, big Easy i Spånga där vi hämtade flyttkartonger. Alla vi träffar är oroligt serviceminded och trevliga!
    Dessutom var flytt-grabbarna oerhört försiktiga och proffsiga med våra prylar.
    Anlita denna firma! Läs mer
  • 2015-07-02

Peter skrev om 7 Trappor utan hiss
    Kanon.
    funka bra helt enkelt super Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 79 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Så nöjd, trevliga herrar som hjälpte mig att flytta. Bara positivt🌹"
    Nathalie R
  • 2015-04-20

Anna A skrev om 7 Trappor utan hiss
    Proffsiga och supertrevliga killar. Flytten gick snabbt och smidigt.
    Rekommenderas! Läs mer
  • Henrik B

2015-03-23

Henrik B skrev om 7 Trappor utan hiss
    Självgående och proffsiga. Löste även de mest kluriga delarna av vår lägenhetsflytt med hjälp av kunskap och kreativitet! Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 506 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"
  • B

2015-02-20

B skrev om 7 Trappor utan hiss
    We are extremely satisfied with the help we got 2 days ago from 7 Trappor Utan Hiss! They are very friendly, extremely fast and very reliable. You just pack your stuff and relax, leave the rest to these pro's! We highly recommend this company for anyone who wants a smooth move! Läs mer
  • 2014-12-19

Goldie H skrev om 7 Trappor utan hiss
    Toppen! Snabba, proffsiga, hjälpsamma och trevliga. Rekommenderas varmt Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 639 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • Aria A

2014-09-09

Aria A skrev om 7 Trappor utan hiss
    De utförde vår företagsflytt på ett otroligt smidigt, snabbt och exceptionellt sätt och tog ungefär 1/6 av priserna vi annars fick offerter på från olika flyttfirmor. Dessa grabbar rekommenderas varmt, de var trevliga, punktliga, professionela, ja i stort sett allt man behöver för ett optimalt samarbete!
    Stort tack, vi kommer anlita er fler gånger och rekommendera för alla nära och kära! Läs mer
  • Jonas

2014-08-05

Jonas skrev om 7 Trappor utan hiss
    Helnöjd. Flyttade vårt bohag på 3 timmar ( 55kvm lägenhet m hiss till hus). Transport inräknat.
    Trevliga killar som sliter hårt för att flytten ska så fort som möjligt.
    Trevlig flytt blev det. Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 179 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2014-05-11

Carlos L skrev om 7 Trappor utan hiss
    Proffsiga, trevliga, kompetenta, snabba och effektiva!
    Gjorde ett kanonjobb med var flytt och trots vara valdigt tunga mobler sa gjorde de jobbet med ett leende! Läs mer
  • 2014-04-20

olof A skrev om 7 Trappor utan hiss
    Trevligt bemötande. Duktiga, starka trevliga unga män som flyttade vårt bohag snabbt och effektivt och med stor försiktighet. Jag kan utan tvekan rekommendera denna flyttfirma. Det var absolut prisvärt. 7 trappor utan hiss gjorde vår flytt till en trevlig upplevelse. Läs mer
    Uppsala Stadsbud
    4.7 / 5 i betyg — 475 omdömen
    Badge2020
    "Beställde flyttt av mönler och utrustnin för magasinering. Superbra service. Trevlig och hjälpsam personal. Effektiv och kunnig personal. Hi"
  • Viktor O

2014-02-20

Viktor O skrev om 7 Trappor utan hiss
    Mycket hög servicegrad på denna ägarledda flyttfirma där delägarna själva agerar arbetsledare ute på fältet. Seriöst och prisvärt! Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Stockholm:

Daniel S Daniel S tycker:
“Vi bokade flytt från radhus ti...” Läs mer