Kleen Hem i Stockholm

Välkommen till Kleen hem i Stockholm AB!

Vi är en liten, men trovärdigt städfirma som har mest kunder i norra delen av Stockholm.

Kleen hem i Stockholm är en unik städfirma som bjuder sina kunder på städning som alltid utförs av 2 personer. Våra kunder uppskattar vår städning på grund av att det går så smidigt till när det är 2 personer som utför städningen. Det går snabbt men blir ändå noggrant gjort.

Kontakta oss om du behöver en verklig expert som förstår att städning är ett krävande uppgift till vilket man måste närma sig ansvarsfullt och professionellt!

Läs vad 54 kunder tycker om Kleen Hem i Stockholm 2

2022-11-25 Insamlad av företaget
    Otroligt fin service med ett proffsigt och noggrant resultat. Rekommenderas varmt.
    2022-11-16 Insamlad av företaget
    Skinande rent och jättetrevliga!

Supernöjd! 👌🏽✨
    2022-09-30 Insamlad av företaget
    Professionellt och prisvärt! Jag kommer garanterat att anlita Kleen Hem igen vid nästa flyttstäd.
    Tack snälla Lukas🌸
    Vi hörs då🙂
    2022-08-17 Insamlad av företaget
    Beställde flyttstädning, som utfördes noggrant och på angiven tid till fast pris. Det enda jag kan anmärka på är att det var lite svårt att kommunicera med städerskorna, som varken talade svenska eller hyfsad engelska.
    2022-07-03 Insamlad av företaget
    Mycket trevligt bemötande. Noggranna.
    2022-06-30 Insamlad av företaget
    Ett bra utfört jobb med fönsterputs. Har anliat flera gånger.
  • Mårten E
    2022-06-12 Insamlad av företaget
    Ett snabbt och mycket positivt bemötande. Kom snabbt och kollade upp jobbet. Jag fick ett fast pris.
    Arbetet utfördes med stor noggrannhet .
    Jag kan verkligen rekommendera dem.
    2022-06-08 Insamlad av företaget
    Generellt har vi fått ett bra intryck. Vi fick snabb hjälp och hann med städningen innan visning.
    2022-06-01 Insamlad av företaget
    Bokade flyttstäd och blev jätte nöjd. Fint städat!
    Tack snälla Veronica🌸
    Vi hörs när ni behöver oss igen!
    2022-05-28 Insamlad av företaget
    Snabb kontakt, utförliga svar och ett utöver mina förväntningar utmärkt utfört arbete.
    Kan varmt rekommenderas.
    Tack snälla Maria🙏
    Välkommen som en löpande kund hos oss🌸
    2022-05-05 Insamlad av företaget
    Det var trevligt att komma hem
    Rent och snyggt
    2022-04-11 Insamlad av företaget
    Hej jag är supernöjd med fönsterputsen. Obs jag heter Stina Demirörs inte Sonja. Glad påsk.
    Tack så mycket Stina!
    Ber om ursäkt för misstaget.
    Glad Påsk till dig också🐣
    2022-04-09 Insamlad av företaget
    Vi hade en bra första grundstädning. Städerskorna var noggranna och lämnade hemmet i toppskick. Har tecknat avtal med Kleen hem för veckostädning.
    Stort tack Magdalena för femstjärniga omdöme!
    Vår målsättning har alltid varit att leverera en service i toppklass! Välkommen som en kund hos oss🌸
    Mvh Agata/Kleen hem
    2022-04-07 Insamlad av företaget
    Vi är nöjda och kan rekommendera företaget till andra!
    Tack så mycket Frida! Hör av er när ni behöver oss igen.
    Med vänliga hälsningar
    Agata/Kleen hem
    2022-03-16 Spontant omdöme
    Väldigt bra service, duktiga tjejer som städar är väldigt nöjd!
  • MARIA KATARINA K
    2022-03-11 Spontant omdöme
    Har tidigare anlitat ett flertal städfirmor men inte varit riktigt nöjd. Kleen Hem är överlägset bäst. Det var otroligt bra städat och kändes rent på djupet. Mycket nöjd! Kan varmt rekommendera Kleen Hem!!!
    2021-12-02 Insamlad av företaget
    Professionella och flexibla.
    Vi är väldigt nöjda med städningen tjejerna utför.

Kan varm rekommendera! ⭐️
    2021-10-26 Insamlad av företaget
    Snabb bokning och återkoppling.
    Väldigt fint städat. Skönt och komma till ett städat hem.
    2021-10-19 Insamlad av företaget
    Kan verkligen rekommendera denna städfirma! Kunniga, trevlig och ordentliga städare!
    2021-10-13 Insamlad av företaget
    Har fungerat bra, vid de tillfällen vi haft några problem löser dom det.
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Fint bemötande och flexibilitet vad gäller önskemål och tider. Viktigast av allt - det blir rent!
    2021-10-07 Insamlad av företaget
    Alltid trevligt bemötande, och bra kommunikation från ansvarig. De är snabba att svara och har bra rutiner för bokning nya tider.
    Mkt bra kvalitet på städning samt effektivt då de städar hela huset på 2-3h. Smidigt då vi jobbar hemifrån.
    Mkt prisvärt.
    Rekommenderas!
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Pålitliga, kommer alltid i tid, mycket noggrann städning och det är alltid två personer som städar tillsammans vilket halverar städtiden. Högsta betyg!
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Kleen Hem levererar hemstädning till ett rimligt pris och med ett utmärkt resultat. Kleen Hem upplevs ha ett öppet och pragmatiskt förhållningssätt vilket innebär stor flexibilitet att kunna möta önskemål om såväl tider som innehåll. Hanterar även förändringar med kort varsel.
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Super trevlig och hjälpsam personal. Aldrig problem om man vill ändra eller be om fler tjänster.
    2021-10-06 Insamlad av företaget
    Svårt att slå känslan av att komma hem till en nystädad och fräsch lägenhet.
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Kleen Hems anställda gör alltid ett jättebra jobb. Det känns så bra att komma hem efter att de har städat hos oss.

Lars och Helka Elertson
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Vi är jättenöjda med Kleenhem, härligt att komma hem till ett nystädat hus. Städningen blir gjord, plus att de är flexibla och trevliga.
    2021-10-05 Insamlad av företaget
    Alltid bra bemötande och flexibilitet. Riktigt bra resultat, inget slarv.
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Kleen hem har städat vårt hus de senaste två åren och vi är SÅ nöjda. Jag uppskattar att de gör huset rent och fint till ett bra pris, att de är lätta att ha att göra med och att de är väldigt flexibla vad gäller bokning av städningen. De är pålitliga och trevliga. Jag kan varmt rekommendera dem!
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Vi har anlitat kleen hem för flyttstädning, storstäd och har återkommande veckostädning. Vi har varit väldigt nöjda varje gång, det har varit noggrant städat och städarna har alltid varit punktliga. Kan inte säga något negativt alls!
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt med trevlig personal. Utför arbetet utmärkt och är väldigt nöjd som kund
    2021-10-04 Insamlad av företaget
    Mycket bra städfirma! Stort plus att de alltid är två i personalen på plats, så städningen går snabbare.
    2021-10-01 Insamlad av företaget
    Kleen hem är ett seriöst företag som man kan lita på! Personalen är proffsig, kunnig och har erfarenhet. Alltid nöjd med städresultaten, känns som att lägenheten glänser varje gång. 5 av 5 ⭐️
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Mycket bra bemötande.
    Nära och snabb kontakt
    Rent och snyggt

Serviceminded
    2021-09-29 Insamlad av företaget
    Bra hemstädning, alltid samma personal som kommer. Personal är trevliga.
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Trevliga samt att de gör ett fint jobb i huset. Tack!
    2021-09-27 Insamlad av företaget
    Trevlig personal och dom gör ett toppen-jobb!
    2021-09-26 Insamlad av företaget
    Alltid fantastisk bra städat! Snabba och väldigt trevliga
    2021-09-26 Insamlad av företaget
    De kom punktligt! Gjorde städningen bra och min dotters familj var väldigt nöjda.
    Bra att de hörde av sig till familjen om vad som bejövde finnas på plats, innan städningen, då detta var första gången de använde företagets tjänster.
    Vi köpte en juöstädning so. Present till en barnfamilj !
    Bra JULKLAPP!
    2021-09-25 Insamlad av företaget
    Jag har fått ett väldigt gott bemötande och känner mig prioriterad och lyssnad på som kund. Pålitlig företag som tycker kundnöjdhet är viktigt.
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Haft dom förut o varit helnöjd
  • Berit L
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Jag är så glad, tacksam och imponerad av mina städerskor! Så rent och fint dom gör. Mitt köksbord som ingen annan städerska kunnat göra rent är nu skinande rent. Ser ut som nytt! Och den vita lurviga lite besvärliga mattan i sovrummet ser också alldeles ny ut! Det har ingen annan lyckats med heller!
    Nu har jag så rent och fint så jag nästan inte vill använda bryggaren för att brygga kaffe!
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Bra pris, alltid samma personal som utför jobbet utmärkt!
    2021-09-23 Insamlad av företaget
    Bemötta på ett bra sätt;

Förväntningarna var en bra utförd städning och som företaget levde upp till;

Tjänsten var städning av en 5-rumslägenhet på 117 kvadratmeter.
    2021-09-22 Insamlad av företaget
    Bra, tillmötesgående, snabbt
    åtgärd, enligt förväntan, flyttstädning
    2021-09-21 Insamlad av företaget
    Bra bemötande, och de gör ett superbra jobb!
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Kleen Hem lever upp till förväntningarna med noggrannhet och trevligt bemötande för städning av hem var fjortondedag.
  • Kristina K
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Jag får städat två timmar varannan fredag av två duktiga tjejer. Personalen är pålitlig och gör ett mycket bra jobb. Det blir rent och fräscht. En glädje att komma hem på fredagen till ett nystädat hem. Ibland köper jag till fönsterputs och det genomförs också med mycket gott resultat.
    Ledningen är lyhörd och försöker tillmötesgå mina önskemål om ändring av dag eller tid. Ibland har jag av olika skäl, t ex semesterresa, gjort ett uppehåll och det har varit ok för företaget. Är man ute i god tid går allt att ordna. Agatha Lauder och hennes personal är toppen!! 🙂
    2021-09-19 Insamlad av företaget
    Anser att dom utanför sin uppdrag bra när det gäller städning,angående fönster pusta kan man önska lite mer .
    Dom hör av sej om tid behöver ändras och det sker i god tid.
    Hej Kjell!
    Tack så mycket för din feedback och roligt att höra att du är nöjd med de städuppdrag vi har utfört! Vi strävar alltid efter att i god tid kunna informera om ändrade tider, då vi värdesätter er tid.
    Gällande fönsterputsningen så jobbar vi nu hårdare än någonsin för att kunna utföra den lika bra som resten av städningen :)
    Mvh Kleen hem i Stockholm AB