Kleen Hem i Stockholm

Vi är en liten, men trovärdigt städfirma som har mest kunder i norra sidan av Stockholm.

Kleen hem i Stockholm är en unik städbolag som bjuder sina kunder på städning som utförs alltid av två personer. Alla våra kunder uppskattar vår rengöring som en komfort på grund av två städerskor betyder smidigt städning och super noggrannhet.

Kontakta oss om du behöver en verklig expert som förstår att städning är ett krävande uppgift till vilket man måste närma sig ansvarsfull och professionellt !

Kleen hem i Stockholm AB

Läs vad 36 kunder tycker om Kleen Hem i Stockholm 2

2021-10-19
    Kan verkligen rekommendera denna städfirma! Kunniga, trevlig och ordentliga städare!
    2021-10-13
    Har fungerat bra, vid de tillfällen vi haft några problem löser dom det.
    2021-10-07
    Fint bemötande och flexibilitet vad gäller önskemål och tider. Viktigast av allt - det blir rent!
    2021-10-07
    Alltid trevligt bemötande, och bra kommunikation från ansvarig. De är snabba att svara och har bra rutiner för bokning nya tider.
    Mkt bra kvalitet på städning samt effektivt då de städar hela huset på 2-3h. Smidigt då vi jobbar hemifrån.
    Mkt prisvärt.
    Rekommenderas!
    2021-10-06
    Pålitliga, kommer alltid i tid, mycket noggrann städning och det är alltid två personer som städar tillsammans vilket halverar städtiden. Högsta betyg!
    2021-10-06
    Kleen Hem levererar hemstädning till ett rimligt pris och med ett utmärkt resultat. Kleen Hem upplevs ha ett öppet och pragmatiskt förhållningssätt vilket innebär stor flexibilitet att kunna möta önskemål om såväl tider som innehåll. Hanterar även förändringar med kort varsel.
    2021-10-06
    Super trevlig och hjälpsam personal. Aldrig problem om man vill ändra eller be om fler tjänster.
    2021-10-06
    Svårt att slå känslan av att komma hem till en nystädad och fräsch lägenhet.
    2021-10-05
    Kleen Hems anställda gör alltid ett jättebra jobb. Det känns så bra att komma hem efter att de har städat hos oss.

Lars och Helka Elertson
    2021-10-05
    Vi är jättenöjda med Kleenhem, härligt att komma hem till ett nystädat hus. Städningen blir gjord, plus att de är flexibla och trevliga.
    2021-10-05
    Alltid bra bemötande och flexibilitet. Riktigt bra resultat, inget slarv.
    2021-10-04
    Kleen hem har städat vårt hus de senaste två åren och vi är SÅ nöjda. Jag uppskattar att de gör huset rent och fint till ett bra pris, att de är lätta att ha att göra med och att de är väldigt flexibla vad gäller bokning av städningen. De är pålitliga och trevliga. Jag kan varmt rekommendera dem!
    2021-10-04
    Vi har anlitat kleen hem för flyttstädning, storstäd och har återkommande veckostädning. Vi har varit väldigt nöjda varje gång, det har varit noggrant städat och städarna har alltid varit punktliga. Kan inte säga något negativt alls!
    2021-10-04
    Väldigt proffsigt med trevlig personal. Utför arbetet utmärkt och är väldigt nöjd som kund
    2021-10-04
    Mycket bra städfirma! Stort plus att de alltid är två i personalen på plats, så städningen går snabbare.
    2021-10-01
    Kleen hem är ett seriöst företag som man kan lita på! Personalen är proffsig, kunnig och har erfarenhet. Alltid nöjd med städresultaten, känns som att lägenheten glänser varje gång. 5 av 5 ⭐️
    2021-09-29
    Mycket bra bemötande.
    Nära och snabb kontakt
    Rent och snyggt

Serviceminded
    2021-09-29
    Bra hemstädning, alltid samma personal som kommer. Personal är trevliga.
    2021-09-27
    Trevliga samt att de gör ett fint jobb i huset. Tack!
    2021-09-27
    Trevlig personal och dom gör ett toppen-jobb!
    2021-09-26
    Alltid fantastisk bra städat! Snabba och väldigt trevliga
    2021-09-26
    De kom punktligt! Gjorde städningen bra och min dotters familj var väldigt nöjda.
    Bra att de hörde av sig till familjen om vad som bejövde finnas på plats, innan städningen, då detta var första gången de använde företagets tjänster.
    Vi köpte en juöstädning so. Present till en barnfamilj !
    Bra JULKLAPP!
    2021-09-25
    Jag har fått ett väldigt gott bemötande och känner mig prioriterad och lyssnad på som kund. Pålitlig företag som tycker kundnöjdhet är viktigt.
    2021-09-23
    Haft dom förut o varit helnöjd
  • Berit L
    2021-09-23
    Jag är så glad, tacksam och imponerad av mina städerskor! Så rent och fint dom gör. Mitt köksbord som ingen annan städerska kunnat göra rent är nu skinande rent. Ser ut som nytt! Och den vita lurviga lite besvärliga mattan i sovrummet ser också alldeles ny ut! Det har ingen annan lyckats med heller!
    Nu har jag så rent och fint så jag nästan inte vill använda bryggaren för att brygga kaffe!
    2021-09-23
    Bra pris, alltid samma personal som utför jobbet utmärkt!
    2021-09-23
    Bemötta på ett bra sätt;

Förväntningarna var en bra utförd städning och som företaget levde upp till;

Tjänsten var städning av en 5-rumslägenhet på 117 kvadratmeter.
    2021-09-22
    Bra, tillmötesgående, snabbt
    åtgärd, enligt förväntan, flyttstädning
    2021-09-21
    Bra bemötande, och de gör ett superbra jobb!
    2021-09-19
    Kleen Hem lever upp till förväntningarna med noggrannhet och trevligt bemötande för städning av hem var fjortondedag.
  • Kristina K
    2021-09-19
    Jag får städat två timmar varannan fredag av två duktiga tjejer. Personalen är pålitlig och gör ett mycket bra jobb. Det blir rent och fräscht. En glädje att komma hem på fredagen till ett nystädat hem. Ibland köper jag till fönsterputs och det genomförs också med mycket gott resultat.
    Ledningen är lyhörd och försöker tillmötesgå mina önskemål om ändring av dag eller tid. Ibland har jag av olika skäl, t ex semesterresa, gjort ett uppehåll och det har varit ok för företaget. Är man ute i god tid går allt att ordna. Agatha Lauder och hennes personal är toppen!! 🙂
    2021-09-19
    Anser att dom utanför sin uppdrag bra när det gäller städning,angående fönster pusta kan man önska lite mer .
    Dom hör av sej om tid behöver ändras och det sker i god tid.
    Hej Kjell!
    Tack så mycket för din feedback och roligt att höra att du är nöjd med de städuppdrag vi har utfört! Vi strävar alltid efter att i god tid kunna informera om ändrade tider, då vi värdesätter er tid.
    Gällande fönsterputsningen så jobbar vi nu hårdare än någonsin för att kunna utföra den lika bra som resten av städningen :)
    Mvh Kleen hem i Stockholm AB
  • Anette S
    2021-09-17
    Trevliga, proffsiga och flexibla.
    2021-09-16
    Väl utförd städning med en extra känsla för att göra det sista lilla "piffet", såsom att arrangera barnens gosedjur fint på sängen, allt för att vi ska få en extra bra upplevelse när vi kommer hem till ett nystädat hem. Om jag någon gång har upplevt något som kan förbättras så har det hörsammats till nästa gång, allt med en trevlig och tillmötesgående kommunikation.
    2021-09-16
    Köpt städning och det funkar bra //
    2021-09-16
    Proffsigt och personligt bemötande.