Akut Städ & -FlyttPatrullen

Renstiernasgata 28, 116 31 Stockholm — Visa karta

3.6 i betyg av av 7 omdömen

Akut Städ-FlyttPatrullen, ASFP, har sedan starten 2003 med stor framgång stadigt vuxit från ett litet företag till ett välrenommerat företag inom sitt speciella segment. Alltid på plats inom en timme utan extra kostnad. Utför arbete samma dag, snabbt och effektivt!

Läs vad 7 kunder tycker om Akut Städ & -FlyttPatrullen

• MALIN L

2020-02-03

MALIN L skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Riktigt dåligt företag!
    Min syster betalade för sanering av en lägenhet efter att en släkting avlidit där.
    Ägaren kom förbi och sa att hela lägenheten skulle behöva saneras, vilket den behövde.
    Min syster betalade extra för att säng och soffa skulle tas därifrån vilket är helt i sin ordning.
    Men.. Hela saneringen skulle gå på 15.000, och när de kom hem var det fortfarande klibbigt på golvet efter urin och och det luktade både urin och avföring.
    Det var inte torkat under/bakom spis och möbler, trots att ägaren uttryckligen sagt att ALLT skulle behöva saneras för att undvika bakteriespridning.
    När min syster så ringer upp ägaren till städbolaget, svarar hon och snäser att städning inte ingick i priset...
    Min syster krävde en specifikation på vad som faktiskt gjorts i lägenheten och vad varje moment kostat, men någon sådan specifikation har hon inte fått.
    Efter en lång förhandling skickade till slut ägaren en städerska för att sanera.
    Till städerskan vill vi säga tack, du gjorde ett jättebra jobb!
    Problemet var bara att städerskan inte hade med något eget städmaterial, hon fick lov att använda de nya trasor, moppar och medel som min syster köpt.
    Jag vill verkligen fråga ägaren; om man betalar extra för en hel sanering, och inte städning ingår, vad är då en sanering? Vad är en städning? Vad är skillnaden?
    Min syster har dessutom lämnat en recension på företagets hemsida, som snabbt raderades....
    MItt råd är; anlita inte Akut Städ & -FlyttPatrullen. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 257 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"
  • M.

2018-10-14

M. skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Efter en skada under flyttdagen behövde jag anlita någon för skyndsam hjälp med flyttstäd en söndag. Akut Städ & FlyttPatrullen tog sig an uppdraget och meddelade tid då de skulle komma. En kvart efter samtalet meddelade de per sms att ”Vi kan tyvärr inte komma idag”. Tyvärr känns leverantören inte särskilt pålitlig. Läs mer
  • 2018-10-08

Alva K skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Snabba, pålitliga och superbra! Vi kunde boka städning på en söndag när allting annat var stängt vilket hjälpte oss mycket. Vi rekommenderar asfp.se både för dem som har bråttom och andra. Tack! Läs mer
  • Reco tipsar!
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 779 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • 2017-10-21

Elisabeth L skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Hade en inbokad flyttstädning med en städfirma...som inte dök upp. Stod där med extrem panik då jag skulle lämna ifrån mig nycklarna samma kväll. Ringde dessa underbara människor. De kom inom 40 min och gjorde ett superbt jobb! De räddade min dag! Stort tack för att ni finns ❤️
    Elisabeth Löwgren Läs mer
  • 2017-07-05

Sofia M skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Akut Städ & flyttpatrullen lyckades fixa fram både bil och bärare på under två timmar när vår beställda flyttfirma uteblev. Toppen! Läs mer
  • Micke T

2017-04-03

Micke T skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Vi flyttade i helgen som var och trodde först att vi skulle kunna fixa det själva med hyrd bil.
    Efter ett par timmar gav vi upp och ringde till FlyttPatrullen som infann sig efter en timme och tog tag i saker :)
    Allt gick smidigt strukturerat och snabbt.
    Dessutom var allihopa trevliga.
    Tusen tag för er insatts, varmaste rekommendationer ifrån oss. Läs mer
  • Olexandr Z

2015-03-05

Olexandr Z skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Hej hej,
    Vill bara säga att vi vart jättenöjda! Läs mer

Bästa Magasineringsfirmorna nära Akut Städ & -FlyttPatrullen:

PEO AB (2.3km)
Helena A Helena A tycker:
“Snabba och hjälpsamma flyttkil...” Läs mer
Pipers AB (2.8km)
Gopak AB (3.1km)