Alla kategorier Byggföretag Stockholms län Stockholm Södermalm Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ & -FlyttPatrullen

Renstiernasgata 28, 116 31 Stockholm — Visa karta

Akut Städ-FlyttPatrullen, ASFP, har sedan starten 2003 med stor framgång stadigt vuxit från ett litet företag till ett välrenommerat företag inom sitt speciella segment. Alltid på plats inom en timme utan extra kostnad. Utför arbete samma dag, snabbt och effektivt!

Läs vad 6 kunder tycker om Akut Städ & -FlyttPatrullen

• M.
    M. skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Efter en skada under flyttdagen behövde jag anlita någon för skyndsam hjälp med flyttstäd en söndag. Akut Städ & FlyttPatrullen tog sig an uppdraget och meddelade tid då de skulle komma. En kvart efter samtalet meddelade de per sms att ”Vi kan tyvärr inte komma idag”. Tyvärr känns leverantören inte särskilt pålitlig. Läs mer
  • Alva K skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Snabba, pålitliga och superbra! Vi kunde boka städning på en söndag när allting annat var stängt vilket hjälpte oss mycket. Vi rekommenderar asfp.se både för dem som har bråttom och andra. Tack! Läs mer
  • Elisabeth L skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Hade en inbokad flyttstädning med en städfirma...som inte dök upp. Stod där med extrem panik då jag skulle lämna ifrån mig nycklarna samma kväll. Ringde dessa underbara människor. De kom inom 40 min och gjorde ett superbt jobb! De räddade min dag! Stort tack för att ni finns ❤️
    Elisabeth Löwgren Läs mer
  • Sofia M skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Akut Städ & flyttpatrullen lyckades fixa fram både bil och bärare på under två timmar när vår beställda flyttfirma uteblev. Toppen! Läs mer
  • Micke T
    Micke T skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Vi flyttade i helgen som var och trodde först att vi skulle kunna fixa det själva med hyrd bil.
    Efter ett par timmar gav vi upp och ringde till FlyttPatrullen som infann sig efter en timme och tog tag i saker :)
    Allt gick smidigt strukturerat och snabbt.
    Dessutom var allihopa trevliga.
    Tusen tag för er insatts, varmaste rekommendationer ifrån oss. Läs mer
  • Olexandr Z
    Olexandr Z skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen
    Hej hej,
    Vill bara säga att vi vart jättenöjda! Läs mer

Bästa byggföretagen i Stockholm:

Åkerbyvägen 188, 18737, Täby