Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ & -FlyttPatrullen

www.asfp.se

Akut Städ-FlyttPatrullen, ASFP, har sedan starten 2011 med stor framgång stadigt vuxit från ett litet företag till ett välrenommerat företag inom flytt och städ. Vi är alltid på plats inom en timme och du slipper oväntade kostnader. Utför arbete samma dag, snabbt och effektivt! Vi utför allt inom flyttstäd, byggstäd, fönsterputsning...

38 omdömen om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Sedan starten hos Reco 2014

Ruth N
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Snabbt o snyggt o noggrant. Proffsigt skött.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket för ditt vänliga ord! Det gläder oss att höra att du är nöjd med vår service. Vi strävar alltid efter att leverera snabbt, snyggt och noggrant. Tack för att du valde oss. Tveka inte att höra av dig om du behöver oss tills vidare eller i framtiden med allt inom städ, flytt eller målning. Tatiana

Olga H
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Har använt oss av Akut Städ & -FlyttPatrullen vid två tillfällen. Båda gångerna utan några anmälningar. Vi och husköparna var supernöjda. Ungen, spis filters etc var i topp skick efter städning. Rekommenderas.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack Olga! Vi uppskattar verkligen din rekommendation och dina vänliga ord! Slå gärna en signal när ni flyttar igen så vi kan vara till tjänst!

Ivar T
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Jag hade nyligen anlitat Akut Städ & -FlyttPatrullen för att hjälpa till med en städning och flytt av mitt hem, och jag måste säga att jag är mer än nöjd med deras tjänster. Från första kontakten till avslutad städning och flytt var jag imponerad av deras professionalism och effektivitet.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack, Ivar, för dina varma ord och det fina samarbetet!

Ann-Sofie Margareta N
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Kraften tröt när vi rensade ur lägenheten, vi orkade inte städa. Ringde asfp kl.15 en söndageftermiddag - de var beredda att komma direkt. Kvinnan som kom för att städa var mycket noggrann. Klart prisvärt!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack Ann-Sofie för dina vänliga ord! Vi förstår att det kan vara överväldigande att rensa en lägenhet. Vi är glada att du ringde oss på ASFP för hjälp. Vår personal är alltid beredd att bistå när det behövs som mest. Det är bra att höra att den städpersonal som kom var noggrann. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativa tjänster till våra kunder. Om du har några specifika frågor eller om det är något som inte stämde, är vi här för att hjälpa. Tack igen för att du valde ASFP, och vi ser fram emot att fortsätta vara till hjälp i framtiden. Tatiana

Lucas T
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tatiana och hennes team är riktigt bra. Svarar alltid direkt, bra städning och har varje gång jag behövt hjälp ställt upp med kort varsel. Denna gång behövde hjälp med städjobb på två olika ställen samma dag med kort varsel det fixade dom utan problem.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket, Lukas! Vi är glada att höra att du är nöjd med våra tjänster. Vi ser fram emot att fortsätta arbeta med dig i framtiden. Ha en bra dag!

Alexandra H
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Riktigt bra service med snabb hjälp och bra kommunikation längs vägen. Satt i en stressad situation med ursprunglig städfirma som hade gjort ett riktigt dåligt jobb med flyttstädningen och då blev Akut Städ & FlyttPatrullen min räddning. De kom samma kväll och gjorde en betydligt bättre städning så att vi kunde lämna över lägenheten i gott skick 👍🏻

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket, Alexandra! Vi är glada över att du uppskattade vår service och att vi kunde vara till hjälp i din stressiga situation. Vi strävar alltid efter att leverera bästa möjliga resultat och det betyder mycket för oss att du blev nöjd med vårt arbete. Om du någonsin behöver våra tjänster igen är du välkommen att kontakta oss. Ha en fin dag!

Freddy Y
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Ringde på kvällen, Tatiana svarade direkt var på plats dagen efter 9:00. Bra utfört och trevliga tjejer. Kommer tillbaka garanterat.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack, Freddy! Din uppskattning betyder mycket för oss.

Matilda F
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Snabb, flexibel, effektiv flyttfirma. Rekommenderas!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Matilda! Tack för ditt positiva omdöme! Välkommen tillbaka när du behöver vår hjälp igen.

Guled A
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Jättebra, fick akut hjälp med flyttstädning

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej! Vi är verkligen glada att höra att du var nöjd med vår akuta hjälp med flyttstädningen! Tack så mycket för ditt förtroende. Om det är något annat vi kan hjälpa dig med, är du alltid välkommen att höra av dig. Tack igen och ha en fantastisk dag!

Martin A
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Jag har använt Akut Städ & FlyttPatrullen flera gånger genom åren. Men senaste gången hände något. Dom verkade vara lite väl entusiastiska med att ordna mina grejjer. Till exempel hittade jag en del av bakmaskinen som normalt står i köket i byrån i hallen, hittade ett par hörlurar i bland tvätten. Och saker som jag sagt till att dom inte skulle röra, rörde dom ändå. Så jag drar av poäng pga det. Men i övrigt så fungerade det smidigt och snabbt gick det.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Martin! Tack för din återkoppling. Vi beklagar verkligen det som hände och att du inte var helt nöjd med vår senaste insats. Det är oacceptabelt att dina ägodelar inte behandlades med den försiktighet och respekt de förtjänar. Vi har redan kommit överens om en kompensation, men vi förstår att det inte helt kompenserar för den oro du kände. Jag vill personligen be om ursäkt för dessa incidenter. Vi tar ditt förtroende på största allvar och vi kommer att ta lärdom av det som hände för att säkerställa att det inte upprepas....

Tomas Viktor A
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Fint städat och är jättenöjd!!!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Tomas! Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Det gläder oss att höra att du är jättenöjd med vårt arbete. Vi strävar alltid efter att leverera högkvalitativ städning och det är mycket uppskattat när våra kunder är nöjda med resultatet. Om du någonsin har fler städbehov eller frågor är du välkommen att kontakta oss igen. Vi ser fram emot att hjälpa dig i framtiden! Tack än en gång för ditt förtroende och ditt vänliga omdöme.

Anna Camilla Jeanette N
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tatiana - chefen 😄 är en otroligt varm och glad person att möta. Väldigt fin kundkontakt och hennes medarbetare var alla på alerten. Mycket trivsamt bemötande och jag blev så nöjd med deras fina arbete 😄 Jag rekommenderar varmt denna firma, och hoppas att ni också någon gång får träffa denna roliga och varma Tatiana 😄 Mycket positiv upplevelse ☀️☀️☀️

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Camila! Tack så mycket för ditt otroligt fina omdöme! Det glädjer oss verkligen att du upplevde vår service som så positiv. Tatiana, vår chef, är verkligen en underbar person som sprider värme och glädje överallt hon går. Vi är stolta över vårt team och deras engagemang för att leverera en högkvalitativ service. ☀️ Vi uppskattar verkligen din rekommendation och hoppas att vi får möjligheten att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en fantastisk dag!" Hoppas detta passar och om du behöver ytterligare hjälp, tveka inte att fråga! 😄

Anna Catharina S
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Snabb och proffsig service! Tillmötesgående och praktisk. Tydlig och schysst pris. Svarar snabbt, tydligt och trevligt.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Catharina, Tack för dina fina ord om vår service. Vi är glada över att ni är nöjda och uppskattar ert stöd. Din feedback är viktig för oss och den inspirerar oss att fortsätta att erbjuda högkvalitativ service och uppfylla våra kunders förväntningar. Vi är tacksamma för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter och vi ser fram emot att fortsätta att betjäna dig på bästa möjliga sätt. Med vänliga hälsningar Tatiana

Richard Anders Bernhard R
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Vi behövde akut hjälp med kompletterande flyttstädning i huset vi skulle flytta in i då säljaren inte städat ordentligt. Vi ringde på en lördag och kunde få hjälp redan på söndagen. Bra service, tillmötesgående och flexibel städhjälp.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Richard, Vi är verkligen glada att vi kunde hjälpa dig med den kompletterande flyttstädningen i huset. Tack så mycket för ditt positiva omdöme! Att kunna vara till hjälp och tillgodose våra kunders behov är viktigt för oss. Om du har några fler behov eller frågor i framtiden är du alltid välkommen att höra av dig. Vi önskar dig allt gott och hoppas att du trivs i ditt nya hem!

Martin N
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Fick hjälp av Akut Städ när en tidigare flyttstädning inte levde upp till köparens förväntningar. Akut städ kom inom 24 timmar och löste problemet:). Kan rekommendera starkt! / Martin

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Stort tack, Martin! Vi är så glada över att vi kunde hjälpa till och lösa situationen för dig. Ditt förtroende betyder mycket för oss, och det är fantastiskt att höra att du är nöjd med våra tjänster. Om du någonsin behöver hjälp igen, är du varmt välkommen att höra av dig. Ha en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Tatiana Akut Städ och flyttpatrullen i Stockholm

Matheus Ludwig K
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Vi bokade Akut för badrumsstäd och en gedigen tvätt utav en diskmaskin då lägenheten vi flyttade till inte var flyttstädad. Akut var väldigt professionella i sitt bemötande och utfallet var precis vad vi förväntade oss - skinande rent och hygieniskt. Vi kommer definitivt anlita Akut igen i framtiden vid behov samt rekommendera dem till bekanta.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Matheus! Vi är så glada över att höra att ni är nöjda med vår service! Att kunna hjälpa er med badrumsstäd och diskmaskinstvätt för att få er lägenhet skinande ren och hygienisk är vår främsta målsättning. Era ord värmer våra hjärtan och det är fantastiskt att höra att ni överväger att anlita oss igen och rekommendera oss till andra. Er tillfredsställelse är vår belöning, och vi ser fram emot att fortsätta vara till hjälp i framtiden. Med vänliga hälsningar Tatiana Tack för ert förtroende och de fina orden!

Karin S
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut städ var mycket professionella och dessutom trevliga i sitt bemötande! Jag kan varmt rekommendera Akut städ!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Karin, Dina vänliga ord värmer verkligen våra hjärtan! Vi är glada över att höra att ni uppskattade vår professionella service och att ni även tyckte att vårt bemötande var trevligt. Er tillfredsställelse är vår främsta prioritet och att höra att ni är nöjd med vårt arbete är det bästa betyg vi kan få. Tack för att ni valde Akut Städ och för att ni rekommenderar oss varmt. Om ni någonsin behöver vår hjälp igen, är ni välkomna att höra av er. Tack igen och hoppas ni får en härlig dag! Vänliga hälsningar, Tatiana

David M
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Jätteduktiga och tillmötesgående! Riktigt bra jobb rekommenderar starkt!!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej David, Vi vill uttrycka vår tacksamhet för dina vänliga ord! Att höra att du upplevde oss som jätteduktiga och tillmötesgående värmer verkligen våra hjärtan. Vi är glada över att du är nöjd med det arbete vi utförde och att du känner att vi gjorde ett riktigt bra jobb. Tack också för att du rekommenderar oss starkt, det betyder mycket för oss. Om du har några framtida behov av våra tjänster, är du välkommen att höra av dig. Stort tack igen och önskar dig en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Tatiana

ALEXANDRA J
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Mycket snabb och bra service. De kom med en stor städpatrull redan dagen efter att jag ringde och beställde städningen. Det blev mycket rent så det blev ett jätte bra resultat.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Alexandra, Dina ord om vår service värmer verkligen! Vi är glada över att du upplevde vår service som mycket snabb och bra. Att vi kunde ordna en stor städpatrull så snabbt som dagen efter din beställning är något vi strävar efter för att möta våra kunders behov på bästa möjliga sätt. Det är fantastiskt att höra att du är nöjd med resultatet och att det blev mycket rent. Tack för att du tog dig tid att dela dina erfarenheter. Om du har några frågor eller om det finns något mer vi kan göra för dig i framtiden, tveka...

Carl Tomas B
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Supersnabb service (mindre än ett dygn från första kontakt!) och utmärkt resultat.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Carl! Tusen tack för din fina recension :) Önskar dig en trevlig sommar!

Alexandra S
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Mycket proffsigt bemötande och snabb hjälp. Hela huset skiner och bra priser,

Tatiana L och Oleksander Z gillar detta
Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Vad trevligt! Tack så mycket!

Torbjörn B
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ & -FlyttPatrullen gör verkligen skäl för namnet AKUT! Med kort varsel (1 timme!) ställde bolaget upp en lördageftermiddag och återställde under helgen en lägenhet som vanvårdats. Tatiana som driver företaget verkar vara en klippa! Hälsningar och tack för en strong insats.

Tatiana L och Oleksander Z gillar detta
Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket för ert fina omdöme!

Södertörns Mur & Puts Ab P
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Med kort varsel genomförde dom en lägenhetsstädning perfekt. Riktigt proffsigt.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Björn! Tack så mycket för ditt vänliga ord! Vi är glada att höra att du uppskattade vår professionella lägenhetsstädning. Jag ber om ursäkt för det något försenade svaret, men det betyder mycket för oss att höra att du är nöjd. Om du har några ytterligare frågor eller om det är något annat vi kan hjälpa dig med, tveka inte att höra av dig. Tack igen och önskar dig en fantastisk dag! Tatiana

SHEREEN R
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ och Flyttpatrullen ryckte in när jag satt i knipa med en akut flyttstädning. Med extremt kort varsel kom de och städade snabbt och effektivt. Jag ger dom mina varmaste rekommendationer! Stort tack till ASFP för ert trevliga bemötande och ert fina jobb!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Så glad att höra att du är nöjd med vår lägenhetsstädning! Tack för ditt fina omdöme, det betyder mycket för oss. Vi strävar alltid efter att leverera professionella och kvalitativa tjänster. Om du har fler behov i framtiden är du varmt välkommen att kontakta oss igen. Ha en fantastisk dag!

Johanna Elin Therese B
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Trevligt bemötande, supersnabb support vid akut behov av städhjälp efter flytt och proffsigt utfört! Rekommenderas varmt!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket Johanna! Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service och att vi kunde hjälpa dig så snabbt. Din rekommendation betyder mycket för oss! Tatiana

Von Rosen Carl Gustaf Iewaldi R
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Gjorde ett bra jobb med kort varsel!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Carl Gustav! Tack så mycket för din vänliga feedback! Vi är glada att höra att du uppskattade det arbete vi gjorde med kort varsel. Jag vill också personligen be om ursäkt för det något sena svaret. Vi värdesätter verkligen ditt stöd och är här för att svara på eventuella frågor eller om du har ytterligare önskemål. Tack igen för att du valde våra tjänster! Önskar dig en fantastisk dag!

Ingrid Lillemor Jeanette O
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Bra utfört arbete och trevligt bemötande

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket, Ingrid Lillemor! Det gläder oss att du är nöjd med både vårt arbete och bemötande. Vi ser fram emot att hjälpa dig igen i framtiden. Ha en underbar dag! Tatiana

SVETLANA R
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack att ni räddade vår visning. Hantverkare var försenade med sitt jobb och vi hade redan bokat visning. Fick ringa runt men ingen som kunde komma med så kort varsel. Städat rent och proffsigt.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Svetlana! Tack så mycket för ditt vänliga meddelande! Vi är glada att vi kunde vara till hjälp och rädda er visning. Jag vill också uppriktigt be om ursäkt för att svaret är något försenat. Det var viktigt för oss att säkerställa att ni fick den nödvändiga hjälpen trots den korta framförhållningen. Om det är något annat vi kan göra för att hjälpa er, eller om ni har ytterligare behov i framtiden, tveka inte att meddela oss. Tack igen för ert förtroende och önskar er en fortsatt fantastisk dag!

Victor Stefan S
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Bra och flexibel firma. Kunde hjälpa oss med kort varsel. Körde storstädning och resultatet blev kanon. Tack för hjälpen! Hi5

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack så mycket, Victor Stefan! Vi är glada över att höra att du är nöjd med vårt arbete och att vi kunde vara flexibla och hjälpa dig med kort varsel. Vi är glada över att resultatet blev fantastiskt, och vi uppskattar din feedback. Hi5 till dig med! Om du någonsin behöver vår hjälp igen, tveka inte att kontakta oss. Ha en bra dag! Tatiana

Ragnar J
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Ställde dom inför en ovanlig städning. Omöjlig trodde jag. Men det tog 3 pers 4 tim att fixa det. Det var underbart att se dom jobba. Snabbt och effektivt. Tack Städ Akut. Ragnar

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Ragnar, Tack så mycket för ditt vänliga meddelande och för att du valde oss för er städning. Vi är glada att höra att vårt team kunde klara av den ovanliga städningen på ett sätt som överträffade dina förväntningar. Vi är tacksamma för att ni gav oss möjligheten att hjälpa till och är här för att bistå med ytterligare behov i framtiden. Om du har några frågor eller om det finns något annat vi kan göra för er, tveka inte att höra av dig. Jag vill också uttrycka min uppriktiga ursäkt för det något försenade svaret. Tack igen och önskar er en underbar dag! Tatiana

Paul Robert E
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Sent en söndagskväll hade någon kräkts i bostadsrättsföreningens hiss och det var bråttom att få det uppstädat. Vi ringde Akut Städ & -FlyttPatrullen och de var på plats med två medarbetare inom 20 minuter. Hissen ren och problemet löst inom en timme...söndagskväll kl. 22:00. Imponerande snabb service!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Robert! Vi är tacksamma för ditt vänliga omdöme och för att du valde oss när du behövde akut hjälp med hissstädningen. Det gläder oss att vi kunde vara på plats så snabbt och lösa problemet inom en timme, även sent på en söndagskväll. Din uppskattning av vår snabba service betyder mycket för oss. Om du någonsin behöver vår hjälp igen, tveka inte att kontakta oss. Ha en bra dag! Tatiana

MALIN L
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Riktigt dåligt företag! Min syster betalade för sanering av en lägenhet efter att en släkting avlidit där. Ägaren kom förbi och sa att hela lägenheten skulle behöva saneras, vilket den behövde. Min syster betalade extra för att säng och soffa skulle tas därifrån vilket är helt i sin ordning. Men.. Hela saneringen skulle gå på 15.000, och när de kom hem var det fortfarande klibbigt på golvet efter urin och och det luktade både urin och avföring. Det var inte torkat under/bakom spis och möbler, trots att ägaren uttryckligen...

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej, Vi är djupt ledsna för den negativa upplevelsen som din syster hade med vår tjänst. Det är verkligen beklagligt att ni inte fick den kvalitet och service som ni hade förväntat er och som ni har all rätt att förvänta er. Vi tar alla kritik och feedback på allvar och vi ber om ursäkt för det som har inträffat. Det är vår strävan att leverera en hög standard på våra tjänster och vi har uppenbarligen brustit i det här fallet. Vi kommer att utreda vad som har gått fel och vidta åtgärder för att förhindra liknande händelser...

Tilda K
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Efter en skada under flyttdagen behövde jag anlita någon för skyndsam hjälp med flyttstäd en söndag. Akut Städ & FlyttPatrullen tog sig an uppdraget och meddelade tid då de skulle komma. En kvart efter samtalet meddelade de per sms att ”Vi kan tyvärr inte komma idag”. Tyvärr känns leverantören inte särskilt pålitlig.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Tilda, Vi beklagar djupt det besvär du upplevde när vi inte kunde komma som planerat för att utföra flyttstädningen. Tyvärr hade vi en oförutsedd personalbrist som påverkade vår förmåga att fullfölja uppdraget som vi hade lovat. Vi är mycket ledsna för det inträffade och vill gärna kompensera dig på något sätt. Vi erbjuder dig en helt gratis städning, fönsterputsning eller flyttstädning för att göra upp för vårt misstag. Vår målsättning är alltid att vara tillförlitliga och ge bästa möjliga service, och vi är besvikna...

Alva K
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Snabba, pålitliga och superbra! Vi kunde boka städning på en söndag när allting annat var stängt vilket hjälpte oss mycket. Vi rekommenderar asfp.se både för dem som har bråttom och andra. Tack!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Alva, Tack så mycket för din fina feedback! Vi är glada att höra att du var nöjd med vår snabba och pålitliga service och att vi kunde hjälpa dig på en söndag när du behövde det. Ditt stöd och din rekommendation betyder mycket för oss. Om du någonsin behöver vår hjälp igen, tveka inte att kontakta oss. Ha en fantastisk dag! Tack, Tatiana Akut Städ & FlyttPatrullen

Elisabeth L
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hade en inbokad flyttstädning med en städfirma...som inte dök upp. Stod där med extrem panik då jag skulle lämna ifrån mig nycklarna samma kväll. Ringde dessa underbara människor. De kom inom 40 min och gjorde ett superbt jobb! De räddade min dag! Stort tack för att ni finns ❤️ Elisabeth Löwgren

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Elisabeth, Vi är så glada att vi kunde vara till hjälp när du hamnade i en stressig situation med den tidigare städfirman som inte kom. Att kunna rädda din dag är vad vi strävar efter, och det gläder oss att höra att du var nöjd med vårt arbete. Tack för din vänliga feedback och ditt hjärtliga tack! Vi finns här för att hjälpa till när du behöver oss. Om du någonsin behöver våra tjänster igen, är du välkommen att kontakta oss. Ha en fantastisk dag! Med vänliga hälsningar, Tatiana Akut Städ & FlyttPatrullen ❤️

Sofia M
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ & flyttpatrullen lyckades fixa fram både bil och bärare på under två timmar när vår beställda flyttfirma uteblev. Toppen!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Tack för din feedback! Vi är glada över att vi kunde hjälpa till så snabbt när din tidigare bokade flyttfirma inte kom. Vi är här för att bistå när du behöver oss. Om du behöver våra tjänster igen, är du välkommen att kontakta oss. Ha en bra dag! Tatiana

Micke T
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Vi flyttade i helgen som var och trodde först att vi skulle kunna fixa det själva med hyrd bil. Efter ett par timmar gav vi upp och ringde till FlyttPatrullen som infann sig efter en timme och tog tag i saker :) Allt gick smidigt strukturerat och snabbt. Dessutom var allihopa trevliga. Tusen tag för er insatts, varmaste rekommendationer ifrån oss.

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej micke, Tack så mycket för ditt vänliga omdöme! Det gläder oss att höra att vi kunde vara till hjälp när ni behövde det som mest under er flytt. Vi strävar alltid efter att göra flyttar så smidiga och problemfria som möjligt för våra kunder. Vi uppskattar din feedback och dina varma rekommendationer. Om ni någonsin behöver hjälp igen, är ni alltid välkomna att kontakta oss. Ha en underbar dag! Tatiana Akut Städ & Flyttpatrullen i Stockholm

OLEXANDR Z
Skrev om Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej hej, Vill bara säga att vi vart jättenöjda!

Svar från Akut Städ & -FlyttPatrullen

Hej Olexandr, Tack så mycket för din vänliga feedback! Vi är glada att höra att ni är jättenöjda med vår service. Kundens nöjdhet är alltid vår främsta målsättning, och det är fantastiskt att veta att vi har lyckats uppfylla era förväntningar. Om ni någonsin behöver våra tjänster igen, tveka inte att kontakta oss. Ha en fortsatt fin dag! Tack, Akut Städ & FlyttPatrullen