Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ & -FlyttPatrullen

Akut Städ-FlyttPatrullen, ASFP, har sedan starten 2003 med stor framgång stadigt vuxit från ett litet företag till ett välrenommerat företag inom sitt speciella segment. Alltid på plats inom en timme utan extra kostnad. Utför arbete samma dag, snabbt och effektivt!

Läs vad 16 kunder tycker om Akut Städ & -FlyttPatrullen 2

2021-09-04
    Med kort varsel genomförde dom en lägenhetsstädning perfekt. Riktigt proffsigt.
    2021-09-03
    Akut Städ och Flyttpatrullen ryckte in när jag satt i knipa med en akut flyttstädning.
    Med extremt kort varsel kom de och städade snabbt och effektivt.
    Jag ger dom mina varmaste rekommendationer!

Stort tack till ASFP för ert trevliga bemötande och ert fina jobb!
    2021-09-02
    Trevligt bemötande, supersnabb support vid akut behov av städhjälp efter flytt och proffsigt utfört! Rekommenderas varmt!
  • 2021-09-01
    Gjorde ett bra jobb med kort varsel!
    2021-09-01
    Bra utfört arbete och trevligt bemötande
    2021-05-25
    Tack att ni räddade vår visning. Hantverkare var försenade med sitt jobb och vi hade redan bokat visning. Fick ringa runt men ingen som kunde komma med så kort varsel. Städat rent och proffsigt.
    2020-08-26
    Bra och flexibel firma. Kunde hjälpa oss med kort varsel. Körde storstädning och resultatet blev kanon.

Tack för hjälpen!

Hi5
    2020-03-23
    Ställde dom inför en ovanlig städning. Omöjlig trodde jag. Men det tog 3 pers 4 tim att fixa det. Det var underbart att se dom jobba. Snabbt och effektivt. Tack Städ Akut.
    Ragnar
    2020-03-19
    Sent en söndagskväll hade någon kräkts i bostadsrättsföreningens hiss och det var bråttom att få det uppstädat. Vi ringde Akut Städ & -FlyttPatrullen och de var på plats med två medarbetare inom 20 minuter.

Hissen ren och problemet löst inom en timme...söndagskväll kl. 22:00. Imponerande snabb service!
  • MALIN L
    2020-02-03
    Riktigt dåligt företag!
    Min syster betalade för sanering av en lägenhet efter att en släkting avlidit där.
    Ägaren kom förbi och sa att hela lägenheten skulle behöva saneras, vilket den behövde.
    Min syster betalade extra för att säng och soffa skulle tas därifrån vilket är helt i sin ordning.
    Men.. Hela saneringen skulle gå på 15.000, och när de kom hem var det fortfarande klibbigt på golvet efter urin och och det luktade både urin och avföring.
    Det var inte torkat under/bakom spis och möbler, trots att ägaren uttryckligen sagt att ALLT skulle behöva saneras för att undvika bakteriespridning.
    När min syster så ringer upp ägaren till städbolaget, svarar hon och snäser att städning inte ingick i priset...
    Min syster krävde en specifikation på vad som faktiskt gjorts i lägenheten och vad varje moment kostat, men någon sådan specifikation har hon inte fått.
    Efter en lång förhandling skickade till slut ägaren en städerska för att sanera.
    Till städerskan vill vi säga tack, du gjorde ett jättebra jobb!
    Problemet var bara att städerskan inte hade med något eget städmaterial, hon fick lov att använda de nya trasor, moppar och medel som min syster köpt.
    Jag vill verkligen fråga ägaren; om man betalar extra för en hel sanering, och inte städning ingår, vad är då en sanering? Vad är en städning? Vad är skillnaden?
    Min syster har dessutom lämnat en recension på företagets hemsida, som snabbt raderades....
    MItt råd är; anlita inte Akut Städ & -FlyttPatrullen.
  • Tilda K
    2018-10-14
    Efter en skada under flyttdagen behövde jag anlita någon för skyndsam hjälp med flyttstäd en söndag. Akut Städ & FlyttPatrullen tog sig an uppdraget och meddelade tid då de skulle komma. En kvart efter samtalet meddelade de per sms att ”Vi kan tyvärr inte komma idag”. Tyvärr känns leverantören inte särskilt pålitlig.
    2018-10-08
    Snabba, pålitliga och superbra! Vi kunde boka städning på en söndag när allting annat var stängt vilket hjälpte oss mycket. Vi rekommenderar asfp.se både för dem som har bråttom och andra. Tack!
    2017-10-21
    Hade en inbokad flyttstädning med en städfirma...som inte dök upp. Stod där med extrem panik då jag skulle lämna ifrån mig nycklarna samma kväll. Ringde dessa underbara människor. De kom inom 40 min och gjorde ett superbt jobb! De räddade min dag! Stort tack för att ni finns ❤️
    Elisabeth Löwgren
    2017-07-05
    Akut Städ & flyttpatrullen lyckades fixa fram både bil och bärare på under två timmar när vår beställda flyttfirma uteblev. Toppen!
  • Micke T
    2017-04-03
    Vi flyttade i helgen som var och trodde först att vi skulle kunna fixa det själva med hyrd bil.
    Efter ett par timmar gav vi upp och ringde till FlyttPatrullen som infann sig efter en timme och tog tag i saker :)
    Allt gick smidigt strukturerat och snabbt.
    Dessutom var allihopa trevliga.
    Tusen tag för er insatts, varmaste rekommendationer ifrån oss.
  • OLEXANDR Z
    2015-03-05
    Hej hej,
    Vill bara säga att vi vart jättenöjda!