Alla kategorier Flyttfirma Stockholms län Huddinge Preo Express

Preo Express

Box 3047, 143 03 Vårby — Visa karta

Preo Express är företaget som hjälper dig med packning och uppackning, montering av möbler, Transport, gratis kartongutlåning, flyttstädning och mycket mer. År 2000 var året då flyttfirma Preo Express flyttade sina första kartonger och sedan dess har vi hjälpt både företag och privatpersoner från punkt A till punkt B. Vi kan garantera dig att vi utför vårt arbete på ett sakkunnigt och omsorgsfullt sätt. Med utmärkt kvalitet och bra priser är vi det självklara valet när du bestämt dig för att flytta. Vi utför allt från flyttstädning, företagsflytt och bohagsflytt till vindsröjning och magasinering. Välkommen att kontakta oss för en dialog kring din flytt.

Läs vad 16 kunder tycker om Preo Express

• Gunnar S skrev om Preo Express
    Använde mig av företaget då jag blev rekommenderad dem av vänner som var mycket nöjda. Smidigt med flytthjälp och flyttstäd via samma sida. Allt har gått supersmidigt. Trevligt bemötande av personal och mycket förmånliga priser. Mycket nöjd kund. Läs mer
  • Tiina M skrev om Preo Express
    Flytt och städning - trevlig personal, kan rekommenderas. Läs mer
  • Jens T skrev om Preo Express
    Bra snabb respons och ett utmärkt utfört arbete. Använde mig av dom vid flytt. Kändes tryggt när dom tog hand om alla möbler. Löste alla mina problem. Läs mer
  • ANTHONY O skrev om Preo Express
    Flytthjälp
    Bra bemötande
    Bra service Läs mer
  • Golnaz A skrev om Preo Express
    Behövde hjälp med flytt under midsommarhelgen.
    Inget annat företag kunde hjälpa mig, men ni ställde upp.
    Dök upp i tid och allt gick super smidigt.
    Trevlig personal.
    Tack snälla. Läs mer
  • Leif E
    Leif E skrev om Preo Express
    Möbelflytten gick snabbt å smidigt via kommunikation som mejl å SMS. Kostnadseffektivt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • Shadé J skrev om Preo Express
    De kom när de lovade o levererade det de sagt. Inget att klaga på. Mycket trevliga dessutom och med kollektivavtal! Läs mer
  • Lina L skrev om Preo Express
    Jättesmidigt, snabb respons vid frågor, snabb flytt och hemmet kom fram intakt så klart, vi fick också hjälp med placering av alla möbler! Rekommenderas! Läs mer
  • Yvonne F skrev om Preo Express
    Snabbt, punktligt, flexibelt, trevligt bemötande Läs mer
  • Helge K skrev om Preo Express
    Har beställt Preo flera gånger för flytt och städ! Alltid bra service och utfört arbete.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • Andres V skrev om Preo Express
    Bra service som levererar snabbt och enligt förväntan. Rekommenderas! Läs mer
  • Andres V
    Andres V skrev om Preo Express
    Grymma! Rekommenderas starkt. Levererade snabb service och för bra pris. Skulle använda igen.

Andres Läs mer
  • Emma A
    Emma A skrev om Preo Express
    Jag anlitade Preo Express för flytt och flyttstädning och de överträffade förväntningarna.

Min lägenhet har aldrig varit i så fint skick och det kändes riktigt tryggt och bra att kunna lämna över den till köparen i det tillståndet.

Flytten gick väldigt smidigt och Preo hjälpte mig att få in ett stort skåp i mitt förråd så att jag slapp magasinera det. När jag inte kunde vara med hela vägen vid flytten löste de allt själva inklusive lämning av nycklar.

Kommer definitivt anlita dem igen! Läs mer
  • Fatima B
    Fatima B skrev om Preo Express
    Har använt detta företag vid 2 flytt . Lätt att komma i kontakt med i kundservice . Jätte bra pris . Inga dolda avgifter . Bra arbete och samarbete . Har rekommenderat till flera Läs mer
  • Helene W skrev om Preo Express
    Jag beställde två flyttbilar med fyra flyttpersoner, kartonger avlämnades i god tid under kvällstid när jag var hemma, de kom och hämtade kartongerna när jag ringde dem och bad dem komma. Svarade snabbt, och väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • Christina D skrev om Preo Express
    En väninna hade anlitat Preo Express och var mycket nöjd med deras jobb så jag anlitade dem i min tur när det var dags för en flytt i juli. Fick låna flyttkartonger som lämnades vid min dörr och när jag väl hade tömt alla på nya adressen kom de och hämtade upp dem.

På flyttdagen kom de på utsatt tid och utförde jobbet till min fulla belåtenhet. De trevliga flyttkillarna jobbade metodiskt och effektivt och allt flöt på precis så som man vill att en flytt ska ske. Jag är mycket nöjd med flytthjälpen och kan varmt rekommendera Preo Express! Läs mer

Box 3047, 143 03 Vårby