Preo Express

Box 3047, 143 03 Vårby — Visa karta

4.8 i betyg av av 24 omdömen
Vi är din flyttfirma i Stockholm med över 20 års erfarenhet!
Vi strävar alltid efter bra priser och hög kvalitet!

Preo Express är företaget som hjälper dig med:
-Packning och uppackning
-Montering / Demontering av möbler
-Transport / Privat flytt / Företags flytt
-Pianoflytt
-Gratis kartongleverans samt utlåning
-Flyttstädning och mycket mer.

År 2000 var året då flyttfirma Preo Express flyttade sina första kartonger och sedan dess har vi hjälpt både företag och privatpersoner från punkt A till punkt B. Vi kan garantera dig att vi utför vårt arbete på ett sakkunnigt och omsorgsfullt sätt. Med utmärkt kvalitet och bra priser är vi det självklara valet när du bestämt dig för att flytta. Vi utför allt från flyttstädning, företagsflytt och bohagsflytt till vindsröjning och magasinering. Välkommen att kontakta oss för en dialog kring din flytt.
Lör-Sön: 10:00-17:00

Läs vad 24 kunder tycker om Preo Express

• 2019-05-22

Emelie B skrev om Preo Express
    Jag bokade bärhjälp och transport från punkt a till b, pga flytt. Personalen var jätte trevlig och gjorde ett grymt jobb. Allt gick jätte smidigt, från bokning till att tjänsten var utförd. Tycker att priset var värt varenda krona. Ett plus var att de körde på kvällstid, då det endast passade mig pga jobb på dagtid. Vid bokning var Preo express snabba på att svara på frågor. Läs mer
    Move-It
    4.6 / 5 i betyg — 40 omdömen
    Badge2017
    "Vi anlitade Move-It för transport och förvaring av en mindre mängd bohag och möbler. Dessutom för en komplett flytt av samtliga möbler. Tea"
  • 2019-05-02

Hillevi P skrev om Preo Express
    Preo Express hjälpte mig med flytten. Jag fick svart snabbt och flytten gick smidigt och säkert. Jag är mycket nöjd. Läs mer
  • Tom M

2019-04-09

Tom M skrev om Preo Express
    Jag behövde flytthjälp och fick hjälp av Preo Express.
    Jag är supernöjd med flytten och det bemötande jag fick: flexibla, effektiva samt bra pris. Dessutom trevliga flyttkillar. Jag vill sammanfatta upplevelsen med orden:
    Över förväntan!
    Tack Preo Express! Läs mer
    Städjätten
    4.2 / 5 i betyg — 171 omdömen
    Badge2020
    "Jag är jätte nöjd! Storstädning av min lägenhet på 39 kvm, mitt berg med disk diskat och inplockat i skåpen. Soffan dammsugen och ren, sänge"
    Paulina R
  • 2019-04-03

Therese H skrev om Preo Express
    Allt fungerade klockrent från förfrågan till genomförd flytt. Läs mer
  • 2019-03-14

mats s skrev om Preo Express
    Bästa flytt/städservice jag anlitat!
    Rekommenderar varmt! Läs mer
    A-J Express Service
    4.8 / 5 i betyg — 264 omdömen
    Badge2020
    "A-J Express Service hjälpte mig med min flytt, och jag är verkligen supernöjd med deras hjälp. Allt gick så smidigt och snabbt, och det va"
    Maria Madeleine S
  • Max B

2018-12-12

Max B skrev om Preo Express
    Lätt att få kontakt,bra service.
    Nogranna arbetare, enkelt att betala swish eller kontant.
    Enkelt med städning via flyttfirma.
    Det enda som möjligen finns som förbättringsmöjlighet är bättre starkare kartonger. Läs mer
  • 2018-12-06

Andrea S skrev om Preo Express
    När min flyttfirma som jag bokat ej dök upp och när jag stod där i panik med hela bohaget och höll på att bryta ihop, blev Preo Express räddaren i nöden!

Sent på eftermiddagen och samma dag jag skulle flytta, lyckades jag boka in dem med mycket kort varsel.
    Otroligt tacksam när 4 trevliga, respektfulla flyttmän dök upp med lastbilen och de kunde börja bära in mina saker högst upp i mitt nya hus. De kämpade till sent in på kvällen en lördag och hade ändå ett fint bemötande rakt igenom.

Tack för all hjälp! Min flytt hade aldrig kunnat genomföras utan er. Ni är guld värda! Läs mer
    Flyttfirma Arbetspartner AB
    4.8 / 5 i betyg — 76 omdömen
    Badge2019
    "Jag kan verkligen rekommendera Flyttfirma Arbetspartner. Superbra bemötande och proffsiga i varje detalj."
  • 2018-11-15

Emelie B skrev om Preo Express
    Anlitade dem för en flytt och allt gick så smidigt. Flexibel och trevlig personal som jobbade snabbt och försiktigt. Toppen!!! Läs mer
  • 2018-10-29

Gunnar S skrev om Preo Express
    Använde mig av företaget då jag blev rekommenderad dem av vänner som var mycket nöjda. Smidigt med flytthjälp och flyttstäd via samma sida. Allt har gått supersmidigt. Trevligt bemötande av personal och mycket förmånliga priser. Mycket nöjd kund. Läs mer
    Flyttfirman 4 Ess AB
    4.7 / 5 i betyg — 790 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Toppenbra flytt! Gubbarna dök upp exakt på utsatt tid. Jobbade hårt och effektivt. Dessutom med ett smajl hela tiden trots många trappor."
    staffan a
  • 2018-08-31

Tiina M skrev om Preo Express
    Flytt och städning - trevlig personal, kan rekommenderas. Läs mer
  • 2018-07-03

Jens T skrev om Preo Express
    Bra snabb respons och ett utmärkt utfört arbete. Använde mig av dom vid flytt. Kändes tryggt när dom tog hand om alla möbler. Löste alla mina problem. Läs mer
    Flyttfabriken AB
    4.8 / 5 i betyg — 265 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Bemötandet väldigt bra från förfrågan till avslut. Trevliga och flexibla flyttkillar som lyssnade på våra önskemål och utförde allt enligt"
  • 2018-07-03

Anthony O skrev om Preo Express
    Flytthjälp
    Bra bemötande
    Bra service Läs mer
  • 2018-06-24

Golnaz A skrev om Preo Express
    Behövde hjälp med flytt under midsommarhelgen.
    Inget annat företag kunde hjälpa mig, men ni ställde upp.
    Dök upp i tid och allt gick super smidigt.
    Trevlig personal.
    Tack snälla. Läs mer
    Service Lösningar Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 618 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Hemstädning Positivt och professionellt bemötande från första början. De är väldigt måna om sina kunder."
  • Leif E

2018-06-21

Leif E skrev om Preo Express
    Möbelflytten gick snabbt å smidigt via kommunikation som mejl å SMS. Kostnadseffektivt! ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Läs mer
  • 2018-06-13

Shadé J skrev om Preo Express
    De kom när de lovade o levererade det de sagt. Inget att klaga på. Mycket trevliga dessutom och med kollektivavtal! Läs mer
    CaMa Service Flytt & Städ Stockholm
    4.7 / 5 i betyg — 585 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Flytt transport o flyttstädning av hus. Allt fungerade perfekt från början till slut. Alla höll överenskommen tid o var hjälpsamma. Kanon"
  • 2018-06-10

Lina L skrev om Preo Express
    Jättesmidigt, snabb respons vid frågor, snabb flytt och hemmet kom fram intakt så klart, vi fick också hjälp med placering av alla möbler! Rekommenderas! Läs mer
  • 2018-06-01

Yvonne F skrev om Preo Express
    Snabbt, punktligt, flexibelt, trevligt bemötande Läs mer
    Pribaltika
    4.9 / 5 i betyg — 36 omdömen
    Badge2020
    "I have used Pribaltika two times to do the move and cleaning of a 2- and a 3-room apartment. Both times they exceeded my expectations: punct"
  • 2018-05-21

Helge K skrev om Preo Express
    Har beställt Preo flera gånger för flytt och städ! Alltid bra service och utfört arbete.

Rekommenderar starkt! Läs mer
  • 2018-05-15

Andres V skrev om Preo Express
    Bra service som levererar snabbt och enligt förväntan. Rekommenderas! Läs mer
    Jordgubbsprinsen Godstransport & Flyttservice
    4.9 / 5 i betyg — 433 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Kan verkligen rekommendera denna flyttfirma! Enkelt, snabbt och smidigt gick det att flytta från Stockholm till Katrineholm. Fantastiskt tre"
  • Andres V

2018-05-13

Andres V skrev om Preo Express
    Grymma! Rekommenderas starkt. Levererade snabb service och för bra pris. Skulle använda igen.

Andres Läs mer
  • Emma A

2018-05-11

Emma A skrev om Preo Express
    Jag anlitade Preo Express för flytt och flyttstädning och de överträffade förväntningarna.

Min lägenhet har aldrig varit i så fint skick och det kändes riktigt tryggt och bra att kunna lämna över den till köparen i det tillståndet.

Flytten gick väldigt smidigt och Preo hjälpte mig att få in ett stort skåp i mitt förråd så att jag slapp magasinera det. När jag inte kunde vara med hela vägen vid flytten löste de allt själva inklusive lämning av nycklar.

Kommer definitivt anlita dem igen! Läs mer
  • Fatima B

2018-05-10

Fatima B skrev om Preo Express
    Har använt detta företag vid 2 flytt . Lätt att komma i kontakt med i kundservice . Jätte bra pris . Inga dolda avgifter . Bra arbete och samarbete . Har rekommenderat till flera Läs mer
  • 2018-05-10

Helene W skrev om Preo Express
    Jag beställde två flyttbilar med fyra flyttpersoner, kartonger avlämnades i god tid under kvällstid när jag var hemma, de kom och hämtade kartongerna när jag ringde dem och bad dem komma. Svarade snabbt, och väldigt trevligt bemötande Läs mer
  • 2017-08-24

Christina D skrev om Preo Express
    En väninna hade anlitat Preo Express och var mycket nöjd med deras jobb så jag anlitade dem i min tur när det var dags för en flytt i juli. Fick låna flyttkartonger som lämnades vid min dörr och när jag väl hade tömt alla på nya adressen kom de och hämtade upp dem.

På flyttdagen kom de på utsatt tid och utförde jobbet till min fulla belåtenhet. De trevliga flyttkillarna jobbade metodiskt och effektivt och allt flöt på precis så som man vill att en flytt ska ske. Jag är mycket nöjd med flytthjälpen och kan varmt rekommendera Preo Express! Läs mer