Västsvenska Flyttbyrån AB

Snittbetyg
4.9
Ring 08-509 223 46 Dela

Om företaget

Välkommen till Västsvenska Flyttbyrån AB! Vi är flyttföretaget som är beläget i Västra Frölund men hjälper dig med flytt i hela Västra Götaland. Med etablerad rutin och stort hjärta har vi kompetenta medarbetare på plats, redo att ta hand om din flytt. Vi hjälper dig med allt från flytthjälp, flyttstäd och magasinering till...

311 omdömen om Västsvenska Flyttbyrån AB

Sedan starten hos Reco 2019

Visar 311 omdömen med 4.9 i snittbetyg
Mathias U
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra förtroendeingivande kontakt från start. Har skött leverans av flyttlådor och flytt på ett väldigt bra sätt. Trevligt bemötande, effektiva, försiktiga där det behövdes, följsamt helt enkelt. Kan rekommendera Västsvenska Flyttbyrån till alla som behöver hjälp med sin flytt.

MONICA B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra att ha kontakt med innan flytt. Har alltid återkommit snabbt i kommunikationen. Kanonbra även under själva flytten med tålmodiga, hjälpsamma och positiva killar.

Fredrik M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra, tydligt och ärligt! Fick snabb hjälp från början till slut och med god flexibilitet inom ramarna för villkoren.

Eva P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra bemötande och energisk arbete under flytten.

Liza I
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

De gjorde allt och lite till för min mamma när de städade hennes lägenhet. Otrolig service, väl utfört arbete, diskretion och mycket bra bemötande genom hela processen.

Stefan E
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Uppfyllde alla förväntningar som som vi hade, professionella och effektiva och dessutom ett mycket trevligt bemötande.

Ebba B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Allt var toppen! Flyttgubbarna och flyttstädet var proffsiga och allt gick smidigt från början till slut.

Olof B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevliga och kompetenta. Mycket nöjd!

Jenny T
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Ett trevligt bemötande, smidigt både vid planering och genomförande. De var rädda om mina saker och måna om att det skulle vara bra för mig. Snabba och effektiva. Flyttade delar av mitt bohag, tunga saker som soffa, sängar och garderober. Utbudet och upproret på nya stället inom 2,5 timmar

Ingela J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är mycket nöjda! Allt fungerade som det skulle!

Titti B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Svarar snabbt på telefon, trevligt bemötande. Duktiga killar som hjälpte mig med min flytt och lyckades få plats med allt i förrådet jag hyrt. Helnöjd, finns inget att klaga på! Rekommenderas varmt!

Bli först att gilla detta omdöme!
Stötande innehåll
Välj anledning:
Dela
Marie B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra bemötande, flexibla, lösningsfokuserade, noggrann och kunnig personal. Tredje gången jag använder dem och jag är helnöjd! Kan varmt rekommendera dem!

Jens B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevliga och svarar snabbt. Enkelt, billigt, rekommenderar starkt

Anna N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi flyttade ett piano. Det fungerade lätt och smidigt med kommunikation, flytt och betalning!

Lovisa B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi beställde en flytt från en adress till en annan. Vi fick kostnadsförslag och blev hela tiden väldigt positivt bemötta. Flytten gick jättebra, snabbt och effektivt och positivt bemötande. Kostnaden för flytten blev det som gjordes upp ifrån början. Vi blev mycket nöjda.

Marie A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Tyckte dom var effektiva! Tyvärr blev några lådor blöta men det var inte konstigt det regnade hela dan! Såg en repa på tvn men den kan ha varit där innan!? Tog bort sänggavel och satte dit igen plus 😊

Mikael Å
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevliga och duktiga killar som flyttade möblemanget, lätt & smidigt att boka tid, seriöst med snabb skriftlig överenskommelse. Bara positivt!

Hannah C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Kan inte bli mer nöjd! Pålitliga, glada och utförde jobbet utmärkt! Kommer anlita till nästa flytt också!

Tina B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket trevliga! Bra kontakt, svarar bra på frågor och mail. Jättetrevliga flyttpersoner som kom och lastade på och av. Kände mig trygg hela vägen. Anlitades för både flytt och städ. Flytt rekommenderas Städ rekommenderas INTE Var många fönster som inte var rengjorda vid inflytt.

Johanna N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffsiga och väldigt trevliga!

Daniel L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Supernöjd! Trevlig och proffsig service/bokning via telefon och sedan en smidig flytt som höll både lovad prisbild och tidsram. Flyttkillarna Samuel, Max och Brage kämpade på med alla kartonger och möbler och hade ett gott humör hela flyttdagen den 26/1. Utifrån mina erfarenheter kan jag således varmt rekommendera denna flyttfirma.

Cecilia S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Noggrann och trevlig personal. Kommer gärna anlita dem igen.

Abir A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Supernöjd med denna flyttfirma och kan varmt rekommendera dem. Flytten gick hur smidigt som helst. De var varsamma med mina möbler, supertrevliga, punktliga och hjälpte till med allt som behövdes. Enastående helt enkelt !

David A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Över all förväntan! Rekommenderar starkt för flytthjälp och städ.

Niclas M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Genomförde en långflytt där själva flytten och städet sköttes exemplariskt. De var genomgående professionella och flexibla så jag kan definitivt rekommendera dem!

Sabina K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jag är mycket nöjd över min flytt. Det var mycket trevliga flyttgubbar som inte fick den lättaste flytten med att bära ner för trappor 7 våningar både ett piano och stora möbler som inte gick in i den lilla hissen. De utförde flytten med ett trevligt och glatt humör.. Bara positivt att säga om flyttbyrån.

Karin T
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är supernöjda 😃 Flyttkillarna var proffsiga och jättetrevliga. Från start ett otroligt trevligt bemötande 😃 Kan varmt rekommendera Västsvenska Flyttbyrån 😃

Jonas R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Inget att anmärka på, allt gick smidigt. Sakerna levererades intakta och sakerna fördelades per rum enligt anvisning.

Jens M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi hade mycket trevliga och effektiva killar som skötte själva flytten.

Anton R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Utomordentlig kundservice! Tack Kim och hela Västsvenska flyttbyrån för två utförda flyttar

Christoffer H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jättenöjd! Superbra resultat av flyttstädningen, har nog aldrig varit så rent! Bra kommunikation och väldigt smidig nyckelhantering

Peter K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket professionellt och trevligt bemötande från förfrågan till färdig flytt! Väldigt goa flyttkillar som hanterade saker som vi inte hade koll på utan knot. Rekommenderas starkt!

Linda M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Rekommenderar dessa starkt! Punktliga, effektiva, trevliga, hjälpsamma o snabba killar som gjorde ett fantastiskt jobb! Kommer använda dom nästa gång jag flyttar. Använde även deras flyttstäd och samma där! Helt skinande rent överallt, hyresvärden godkände städningen och var imponerad över hur välstädat det var överallt och inte missat någonstans. Stort varmt tack!

Linda G

effektiva, flexibla, bra bemötande

Jim N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

En långdistansflytt som var smidig från första mail till sista inburen låda.

Anita L

Proffsiga, trevliga, jättenöjd

Paul W
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Ett väldigt trevligt och professionellt bemötande. Väldigt hjälpsamma var dom också. Jag är verkligen nöjd med att ha anlitat dem. Kan starkt rekommendera dom.

Bjurfors A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra service, flexibla då vi behövde ändra vår ursprungliga plan. Rekommenderas

Lilli-Ann A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jättebra flyttfirma. Snabba, trevliga och flexibla grabbar som hjälpte oss att tömma mammas lägenhet.

Klas B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabbt svar, rimligt pris (prutbart) och effektivt jobb.

Ardian A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är supernöjda med bemötande och det jobb de gjorde från Västsvenska Flyttbyrån. Killarna som skötte flytten var väldigt trevliga och professionella.

Wiveka S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Fantastisk personal, trevliga och effektiva.

Elin S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är mycket nöjda med Västsvenska Flyttbyrån! De va mycket effektiva, kommunikativa och trevliga!

Anna S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bästa flyttfirman. Effektivt, trevligt och med varsamhet om grejerna. Kan varmt rekommendera.

Marie C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra bemötande & trevlig personal. Jag hade beställt visnings-städ och är mycket nöjd med det .

Sören S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Flytten gick snabbt och jättesmidigt. Trevliga killar och tjejer på denna firman.

Daniella P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trygga och engagerade vid beställning av flytten. Ställde frågor till mig i förhand så att de var förberedda. Själva flytten gick väldigt smidigt. Trevliga, kommunikativa, försiktiga, flexibla och snabba. Har kollektivavtal och jag kan verkligen rekommendera firman för flytthjälp.

Sofia G
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Allt enligt beställning och fin service.

Carolina L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bara positivt omdöme. Proffsiga lugna killar som jobbade strukturerat och effektivt. Skicklig manövrering av möbler i trapporna. Toppen!! Dessutom trevliga!

Thomas D
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket positivt. Ställde upp med kort varsel och mycket kunniga medarbetare. Jag kommer att anlita dem igen.

Filtrera omdömen