Västsvenska Flyttbyrån AB

Västsvenska Flyttbyrån AB

vsflyttbyran.se
  • BadgeSixYears

Välkommen till Västsvenska Flyttbyrån AB! Vi är flyttföretaget som är beläget i Västra Frölund men hjälper dig med flytt i hela Västra Götaland. Med etablerad rutin och stort hjärta har vi kompetenta medarbetare på plats, redo att ta hand om din flytt. Vi hjälper dig med allt från flytthjälp, flyttstäd och magasinering till...

456 omdömen om Västsvenska Flyttbyrån AB

Sedan starten hos Reco 2019

Glenn O
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Väldigt bra bemötande från beställning av flytt samt flyttlådor till att flytten var klar. Dom levde upp till vad vi hade förväntat oss. Kan rekommenderas.

Amanda K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Alla jag var i kontakt med på företaget var trevliga och hjälpsamma. Själva bärhjälpen gick väldigt snabbt och smidigt! Har absolut inget dåligt att säga.

Pernilla L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Professionella och enkla att ha att göra med. Flytten gick helt enligt överenskommelsen till fast avtalat pris, utan några konstigheter.

Jazmin J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Super bra flyttbyrå. Professionella och väldigt bra på att packa. Inget var skadat och de tog väl hand om grejorna. Smidig långdistansflytt, mycket bra pris och mycket trevliga.

Tobias T
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Efter att ha läst tidigare omdömen hade vi höga förväntningar – som överträffades markant! Flyttade stor villa från Lerum till Köping (30+ mil). Toppenbemötande från första stund. Lösningsfokuserade och flexibla, både när det gällde planering och utförande. Och alltid med ett glatt humör och positiv inställning. Försiktiga med flyttgodset, men ändå snabba som sjutton. Tog även egna initiativ och kom med förslag på sådant som vi själva tänkt ordna i efterhand. När allt var klart konstaterade vi att vi (nästan) skulle vilja flytta igen… :)

Jenny N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi anlitade Västsvenska Flyttbyrån för en flytt i semestertider. När flyttdagen kom hade de otur med sjuk personal - men de löste detta genom att ringa in en kille som egentligen skulle haft semester. Flytten gick snabbt och smidigt och vi fick ett fint bemötande från alla inblandade.

Henrik C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Kanongubbar! Snabb och perfekt service.

Maria J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Hjälpte oss med allt som gällde vår flytt och är mycket nöjda med flytten i sig och kontakten med flyttbyrån

Alexander J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Det är alltid lite osäkert med flyttfirmor, men de var väldigt trevliga och bra. Punktliga, professionella och effektiva vilket är precis vad man behöver i en stressig flytt. Extra bonus att de brydde sig särskilt om våra katter!

Karin G
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffsigt bemötande samt snabbt och smidigt utförande av vår flytt! Vi rekommenderar dem varmt!

Annika Maria S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi fick en otroligt smidig flytt. Flyttkillarna var väldigt försiktiga med våra saker och allt gick väldigt snabbt. De var också otroligt trevliga. Jag har bara gott att säga om dem! Dessutom väldigt prisvärt!

Anne S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi har flyttat i två omgångar först ett piano till en adress sedan resten av bohaget till en annan. Mycket bra bemötande från början till slut. Besökte oss innan offert och tittade på vad som skulle flyttas. De kunde då avgöra precis vad som behövdes, antal flyttkartonger, hänggarderober m m. Alla killarna var mycket noggranna och vänliga. De visade ingen stress utan jobbade bara på fast hissen var mycket långsam och många ville åka hiss just då. Kan verkligen rekommendera dem. De levde upp till våra förväntningar och önskningar.

Jonatan K
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Riktigt bra, smidigt och tillmötesgående. Alltid snabb återkoppling och dök upp i tid! Effektiva och varsamma på samma gång. Stor fördel att kunna köpa flyttstäd igenom företaget också.

Katarina R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Flyttfirma i absolut toppklass!! Proffsigt bemötande från bokning till genomförd flytt. En extra eloge till Kåre och William!

Magnus T

Effektivt, trevliga, prisvärt!

Carina N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Effektiva. Kan verkligen sin sak! Och dessutom väldigt trevliga!

Marita H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Proffsigt bemötande, att kunna möta kunden enligt önskemål utförde dom korrekt. Trots en flytt till 5 våning med liten hiss Utförde dom flytten så Galant, Jag kan varmt rekommendera detta företag vid flytt ,det är Killar som verkligen kan sitt jobb.

Gunilla N
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi flyttade från Göteborg till Norrtälje och det var från början till slut en positiv upplevelse. Flyttkillarna lastade snabbt och noggrant in våra möbler och kartonger i bilen. Höll kontakt med oss under resans gång. Väl framme vid målet flyttade de in allt i nya lägenheten. Trevliga flyttkillar, som höll alla tider. Rekommenderas varmt!

Ling A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bara bra!! Rekomendera västsvenska flyttbyrån varmt!

Harry F
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

jag har varit fullt ut nöjd tack

Bror P
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Toppenkillar att arbeta med på alla sätt. Vi har ofta samarbete med Västsvenska och allt flyter på klanderfritt och trevligt! Rekommenderas varmt!

Henrik E
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra bemötande och utfört arbete trots ändringar i sista stund från min sida. Allt ordnade sig till det bästa! Någon liten skavank blev det väl på en möbel eller två så som det bör vid en flytt.

Andreas R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Tror inte att det finns en bättre flyttfirma. Absolut toppklass!

Johan A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Väldigt proffsiga, skötte både flytt och städning mycket bra. Smidigt från beställning till genomförande. Supernöjd!

Klas S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket trevliga. Passade uppgjorda tider och genomförde vår flytt utan några skador trots myvjet ömtåligt gods. Fixadd nya garderober när det visade sig att de tagit med för få. Vi köpte flytt mellan olika lägenheter. Mycket nöjda. De var kunniga och noggranna.

Anders S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Väldigt positiv upplevelse. Flyttat med andra företag innan med blandat resultat, men valde att enbart titta på de flyttföretag med bra betyg och det ångrar jag verkligen inte idag. Professionnelt bemötande från offert till färdig städning. Flyttade 150kvm från 4e våningen inklusive 200kg piano från Göteborg till Jönköping. De började flytten vid halv 8 på morgonen och vart helt klara 20 i 3 på eftermiddagen i Jönköping. Väldigt duktiga.

Henning Per-Olof A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra flyttfirma; ordnade flytten snabbt och med hög kvalitet. Mycket bra arbete. Rekommenderas.

Therese V
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra bemanning, trevligt bemötande, bra hantering av möblerna.

Åsa H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jag tycker företaget är bra att ha att göra med.

Sofia B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket bra service! Kommer absolut använda dem igen när det blir tillfälle för flytt och städ.

Eva R
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevligt bemötande vid kontakt. Kunde komma snabbt. Inga problem med att få bort släng, elektriska saker och att skänka till Erikshjälpen. Städning gjord helt utan anmärkning. Vi har haft Västsvenska Flyttbyrån vid 3 tillfällen och olika stora jobb , alla är vi supernöjda med. Tack! Eva

Elin S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är väldigt nöjda med Västsvenska flyttbyrån! Vår flytt gick väldigt smidigt och flyttgänget var trevliga och effektiva. Alla våra möbler togs väl omhand och kom fram utan skråmor trots flytt till och från tredje våningen utan hiss. Jag gjorde väldigt mycket research innan vi valde flyttfirma för man har hört många skräckhistorier och är så nöjd med vårt val. Riktigt bra service till bra pris!

Britt-Marie O
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Vi är supernöjda! Beställde packning, flytt och städ. Alla tjänster levererade till vår fulla belåtenhet. Stort tack Västsvenska Flyttbyrån!

Jesper S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra service, hela processen kändes trygg och smidig hela vägen igenom. Rekommenderas starkt

Thobias T
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabbt och effektivt samt bra bemötande.

Anna-Carin S
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

En flyttfirma utöver det vanliga! Andreas kom ut och bedömde mängd innan flytt, vilket gjorde att det inte blev diskussioner om mängd vid flytten. (det har vi varit med om flera gånger tidigare men adress flyttfirmor) Killarna som gjorde flytten var oerhört hjälpsam. Ni är en toppen företag!

Anna U
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Duktiga på att hålla tider och tryggt!

Emma F
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Jag kan varmt rekommendera västsvenska flyttbyrån till både flytt och flyttstäd. Proffsigt, trevligt och smidigt på alla sätt!

Joel E
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Väldigt smidigt arbete. Var lite förseningar, men det var i god kommunikation emellan oss båda. På grund av förseningen togs fler anställda in för att slutföra arbetet så smidigt som möjlig, utan extra kostnader.

Magnus F
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Smidigaste flytten i mitt liv, trevliga, effektiva, och all-around grymma! Väl värt priset!!!

Ulla C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Trevliga killar, glada och hjälpsamma, effektiva och snabba. En bra genomförd flyttning och det fick vi Vi köpte en flyttning från en lägenhet till en annan. Bra service med utkörning och hämtning av flyttlådor

Madelen A
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Bra kommunikation innan, smidigt och trevliga flyttkillar

Marianne B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabbt jobb och trevliga hjälpsamma killar. Fantastisk bra!

Anna L
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Mycket nöjd med flyttstädningen av vår trerumslägenhet. Grundligt städad och jag hittade inget att anmärka på. Rekommenderas ⭐️

Vivi M
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabba, trevliga och proffessionella vid flytthjälpen. Även proffsigt gjord flyttstädning.

Linus J
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Smidig kommunikation, proffsigt och bra utfört jobb. Riktigt nöjd!

Jonas C
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Riktigt proffsigt företag som löste hela flytten inkl städning otroligt fint. Gött arbetslag som kom och skötte hela flytten, otroligt snabba, nogranna och aktsamma. Lånade och lämnade tillbaka lådor hur lätt som helst. Städet, ja vad ska man säga, träffade dem aldrig men när dagen efter var gamla huset som nytt. Slutfaktura efter offert.

Rudolf B
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Blev bra bemött. Levde upp till förväntningarna. Anlitades för flytta upp till 3e våningen utan hiss vilket funkade kanon!

Anita H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Snabbt svar på offertförfrågan. Bra kontakt med alla inblandade i såväl planering som själva flytten. Flexibla vid korrigeringar

Thomas H
Skrev om Västsvenska Flyttbyrån AB

Otroligt trevliga och snabba flyttkillar. Rekommenderas.