AAA Vasa Flytt AB

AAA Vasa Flytt AB

www.vasaflytt.se
  • BadgeSixYears

Efter många år har vi förenat Vasa Flytt AB med GPL Store. Nu kan vi stolt erbjuda våra kunder kompletta lösningar vad det gäller flytt, transport och magasinering. Vår strävan är att kunna leverera våra kunder flexibla och kostnadseffektiva lösningar med miljön i fokus. Flytt Vi utför alla typer av bohags- och kontorsflyttar....

165 omdömen om AAA Vasa Flytt AB

Sedan starten hos Reco 2017

Maria W
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Jag är jättenöjd! De var flexibla, snabba och effektiva. Ett seriöst företag, skulle anlita dom igen om det behövs.

Roland S
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Toppen service! Kom i i tid, mycket noggrann och varsam hantering av bohag. Killarna som utförde jobbet märkte att dom var proffs. Hade, kärror, spännband osv med sig för att säkra lasten. Innan flytt så kom dom hem till mig med flyttkartonger och ett par veckor efter flytt så hämtade Dom utlånade flyttkartonger hemma hos mig. Märks att Vasa Flytt erbjuder det lilla extra, anstränger sig mer, och dessutom hade dom riktigt bra pris. Faktura skockades direkt till Kivra inklusive RUT på faktura. avdragen. Rekommenderar varmt!

Pernilla L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Grymma killar som kom och hämtade mitt piano en trappa upp och körde till tippen. Trevliga, snabba och effektiva.

Maria K
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Vill passa på att tacka Vasa flytt för att ha tagit emot mig som kund när jag ringde på en söndag och behövde flytta samma dag, då en annan flyttfirma slarvade bort min bokning. De kom efter ett par timmar och packade ihop allt på nolltid, lagrade möblerna över natten och lastade av på måndags morgon. Välviljan, flexibiliteten och den otroligt höga servicenivån tackar jag hjärtligt för!

Katarzyna K
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

On time, working fast and in a team. Nice and outgoing personnel. Recommended!

Björn M
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Jag är jättenöjd. Snabbt, billigt och goa killar.

Anitha K
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Trevliga killar o effektiva. Kan varmt rekommendera Vasa Flytt AB.

Mikael P
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Jag fick bra service från början till slut. Snabba svar på diverse frågor innan själva flytten, och sedan väldigt smidig flytt med trevliga och effektiva flyttkillar. Vi hade städning också och det var perfekt utfört. Flyttade från stor våning på fjärde våningen i hus med liten hiss, så det var ingen lätt flytt.

Vanessa P
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

The mover they assigned us was very helpful in moving the various pieces of furniture and boxes with care and efficiency. They were also kind enough to let me and my husband sit in their moving truck with them as we drove to our new home. They were also very understanding and considerate when we had to cancel on a scheduled time as our keys hadn't arrived yet and reschedule. I absolutely recommend this moving company and we will definitely use their services again if need be. :)

Marina D
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Vasa Flytt - snabb och tydligt kommunikation, varsam och effektiv flytt! Supersmidigt och prisvärt.

Charlott J
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Toppenbra effektiva killar. Allt gick smidigt, enkelt och fort.

Lena P
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Jag är väldigt nöjd med allt från offert till faktura. Jag köpt bärhjälp av möbler och lite annat mellan två lägenheter i samma fastighet.

Lars D
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Punktliga, trevliga, effektiva/snabba och bra ordning!

Maria Kristina Mikaela B
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Alltid lika smidigt att använda sig av Vasa Flytt! Alltid trevlig personal!

Krister A
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Jag fick en mycket bra känsla när jag såg flyttbussen. Ordning och reda. Två killar som gjorde ett mycket bra jobb. Hade även bokat flyttstädning. Vet ej vilka Vasa flytt anlitar, men även där var resultatet fantastiskt bra. Kan bara varmt rekommendera!

Henrik M
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Efter minst 15 års magasinering hos Vasa Flytt (och dess företrädare) har vi idag hämtat alla prylarna och avslutat lagringen. Den har fungerat utan minsta problem alla år till ett konkurrenskraftigt pris. Bra skött, trevlig personal och fantastisk hjälp idag med att lasta allting. Tack för alla dessa år – jag ska gärna rekommendera Vasa Flytt till alla jag känner. / Henrik Moberger

Jan Raymond S
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Smidig flytt till förrådet. Proffsigt bemötande, hjälpsamma och trevliga. Kan verkligen rekommendera flyttfirman. Blir det aktuellt kommer vi att anlita dom igen.

Mats B
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Två väldigt energirika killar koncentrerade på sin uppgift och flyttade allt över förväntan. Mycket positiv upplevelse

Lina C
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Enkelt, effektivt och väldigt proffsig flyttfirma, rekommenderar varmt!

Alf S

Proffspersonal. Trevliga och hjälpsam ma.Lena och Alf

Roland U
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Ett stort tack till AAA Vasa Flytt för alltid gott bemötande. Det har fungerat utmärkt att boka tid och få tillgång till magasinet där jag förvarat mina saker. Rekommenderas varmt!

Frida T
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Smidigt och lösningsfokuserat både i kontakt samt vid flyttdagen. Jag kunde hyra flyttlådor för en billig peng, med leverans och hämtning anpassat efter mitt behov i tid och mängd. Rekommenderar!

Bo A
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Snabba och smidiga, men stort kundfocus att få till bra lösningar för kunden.

Orvar C
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Utmärkt jobbat. Inga problem. Duktiga killar som packade.

Gunilla O
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Bästa flyttfirman ever! Snabbt svar, proffsigt och snabbt allting. Rekommenderas varmt ❤️

Anders L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Toppen trevlig personal Snabbt och väl förberett

Anna-Lena L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Jag kan verkligen rekommendera detta företag, både gällande flytt och förvaring. Supernöjd!

Ulf Z
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Mycket trevliga och effektiva killar.

Mii L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Så himla fint bemötande, proffsigt exekuterat och effektivt! 🙏🏻👌🏻 tusen tusen tack!

Johnas L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Väldigt snabba svar vid kontakt via email. Kom till platsen vid avtalad tid. Flyttade inte långt men det gick ändå snabbare än väntat. Proffsiga och bra service. Billigt i förhållande till tjänsten som man får. Rekommenderas.

Stina N
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Fick tips från en vän att använda vasa flytt. När Max och en annan man kommer in i lägenheten så hälsar de kort på mig och säger en kommentar om att det är mycket saker att flytta. Männen verkade besvärade och irriterad och inte lätta att samtala med. Om jag frågade något så var det korta och besvärande svar. Under flytten pratade Max och den andra mannan ett annat språk vilket inte är något problem egentligen men under dessa omständigheter blev det ytterligare en faktor som upplevades negativt för mig som kund. Flytten...

Svar från AAA Vasa Flytt AB

Hej Stina. Beklagar att vi talar ett annat sprak hoppas det inte kränkte dig för mycket. Flytten utfördes under avtalt tid trots det bristfälliga packningen och förberedelse. Det ledde inte till högre kostnad eller bristen på kvalité over det utförda arbete. Förstår inte igentligen vad ni är missnöjda med. Vi finns där för att utföra ett arbet och inte för att samtalla och underhålla.

Rikard W
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Bra kommunikation, tydlig prisbild och utförande helt enligt förväntan. Tar gärna hjälp av Vasa flytt även nästa gång.

Louise J
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Proffsigt! Trevligt och professionellt bemötande av ägaren Max som svarade på alla mina frågor angående min mammas flytt som var lite krånglig. Alla våra förväntningar uppfylldes. Stort tack till dom 2 killarna som gjorde allt jobb så snabbt och smidigt. Kan verkligen rekommendera Vasa Flytt till alla.⭐️

Jan B
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Vår flytt genomförde på ett mycket effektivt och professionellt sätt. Kom på utsatt tid och den uppskattade tiden var helt rätt. Mycket prisvärt! Kan inte annat än att ge mycket beröm och starka rekommendationer!!

Susanne D
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Trevliga, serviceminded och fick väldigt snabbt hjälp med att flytta möbler. Rekommenderas varmt.

Cecilia M
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

De 2 killarna som kom för flytt kom innan planerad tid, ringde för kontakt, gjorde deras jobb utan problem, hjälpte till med råd. Var snälla och trevliga. Betyg: 10! Jag rekommenderar till alla som behöver flytt.

Bertil L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Proffsigt! Snabbt och tillmötesgående! Bara positivt! ………

Dat H
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Max och Grabbarna gjorde ett kanonjobb med vår flytt från Göteborg till Stockholm. Allt funkade smidigt från bokning, packning, lastning till leverans. Kan varmt rekommendera Max och Grabbarna på AAA Vasa Flytt AB!

Rebecka J
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Utmärkt genomförd flytt! Snabb lastning och avlastning, professionellt bemötande genom hela processen. Inte en enda liten skada någonstans, man visade stor hänsyn och flexibilitet. Jag kan varmt rekommendera Vasa Flytt!

Roine N
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Efter tips från en vän tog jag kontakt med Vasa flytt, en kontakt som jag inte ångrar ! Vasa har på alla sätt, bemötande, genomförande och slutförande utfört sitt uppdrag på ett enastående sätt. Kan varmt rekommendera detta bolag för denna typ av uppdrag (Flytt samt flyttstädning) Mvh Roine Nygren

LACHIN A
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Pianoflytt från A till B punkt! Snabb återkoppling, bra pris, punktliga & försiktiga under flytten. Men fr.a professionell bemötande där kunden är i fokus. Kommer anlita de även i fortsättning. Varm rekommenderas!

Torbjörn Z
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Svarar snabbt på mejl. Flyttkillarna kom i tid och jobbade snabbt och disciplinerat. Vår flytt från en trea var klart på knappt tre timmar.

Anne Maarit H

Punktliga.Snabba.Proffsiga. Rekommenderas verkligen!!

Jessica A
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Vasa Flytt uppfyllde alla förväntningar, - Gav mig en smidig och snabb flytt.

Dijana M
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Snabba och proffsiga! Allt gick så smidigt! Kommer rekommendera er till alla!

Maria L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Två otroligt starka killar flyttade hela vårt bohag på några timmar! Allt skyddades på flaket med stag och filtar och de var ett under av effektivitet! Varenda centimeter av lastbilen användes. Självklart behövdes bara en vända. Vi kommer att rekommendera Vasa Flytt till alla vi känner!

Adam K
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Fantastisk service och arbetet var snabbt och effektivt

Fredrik E
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

riktigt bra flyttgubbar. snabba men försiktiga.

Mark  F
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Flyttningen utfördes både punktligt, snabbt och billigt!

Max L
Skrev om AAA Vasa Flytt AB

Blev bemött av två serviceminded och uppriktig personal. De tog emot mina instruktioner bra och samarbetade med mig under hela flytten. Efter allt var klart drog de lite för snabbt, eftersom de hann undan min tacksamhet och mina komplimanger :) Kan verkligen rekommendera.