AAA Vasa Flytt AB

Godsgatan 16, 418 79 Göteborg — Visa karta

Efter många år har vi förenat Vasa Flytt AB med GPL Store.
Nu kan vi stolt erbjuda våra kunder kompletta lösningar vad det gäller flytt, transport och magasinering.
Vår strävan är att kunna leverera våra kunder flexibla och kostnadseffektiva lösningar med miljön i fokus.

Flytt
Vi utför alla typer av bohags- och kontorsflyttar.
Oavsett om det gäller flytt inom samma fastighet eller till en annan stad.
Vi utför tunga lyft såsom pianon och maskiner.
Vi hjälper även till med röjningar och transporter till återvinningscentralen.

Magasinering
Med en ledande position inom magasinering i västra Sverige kan vi garantera att dina tillhörigheter tas väl om hand.
Hos oss får du smarta och kostnadseffektiva magasineringslösningar, och självklart har våra lokaler hög säkerhetsnivå och är uppvärmda.

Våra förråd är lämpliga för förvaring:
- när ni är mellan bostäder
- under renoveringar och ombyggnationer
- läser/arbetar utomlands eller på en annan ort.
- bara behöver extra plats hemma.
- säsongsaker som tex: utemöbler, däck, segel och båtdynor
- arkiv
- uteserveringar

Varmt välkommen att kontakta oss!

Läs vad 58 kunder tycker om AAA Vasa Flytt AB

• 2020-10-26

Michel P skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB
    Mycket bra, svarar snabbt, hjälper till och bra pris jämfört med andra. Läs mer
  • 2020-10-25

Anh Quan T skrev om Flytt en del av AAA Vasa Flytt AB
    Really good service! Definitely book again next time Läs mer
  • 2020-10-21

Charlotte Å skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB
    Fungerade som det skulle och som jag förväntade mig
    ............................................................................................ Läs mer
  • 2020-10-10

Mattias A skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Alltid trevligt och snabbt bemötande! Läs mer
  • 2020-10-03

Lena T skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Proffsigt, pålitliga och kvalite i allt de gör Läs mer
  • 2020-10-02

Keyvan F skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Grymma. Hjälpsamma! Bra kundbemötande. Bra förrådd och säkra. Läs mer
  • Göran S

2020-09-17

Göran S skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Vi flyttade från ett stort hus men fick inte tillgång till vår nya lägenhet för än en månad senare. Vasa Flytt skötte flytten från huset till magasinering och senare flytten till lägenheten på ett utmärkt sätt. Flitiga killar som jobbade effektivt men med försiktighet. Även städningen ombesörjdes av företaget på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda resultatet av den krävande process som en flytt innebär. Läs mer
  • 2020-09-11

Elena S skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Anlitade firman för flytt och magasinering, personalen jobbar snabbt, är trevliga, tidsflexibla och försöker göra så att jag kan få bästa priset! Läs mer
  • 2020-08-17

Margareta F skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Packning och flytt från en lägenhet på 81 kvm.
    Ett riktigt proffs, Max, höll i hela flytten och var ett riktigt proffs som löste de få problem som fanns på ett mycket smidigt sätt.
    Flytten gick från Göteborg och till Värmland, 37 mil enkel väg.
    Kände mig otroligt trygg genom hela fasen av flytten. Läs mer
  • 2020-07-02

Effektiva
    Rekommenderas starkt Läs mer
  • 2020-06-28

Manfred K skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Mycket bra och ha att göra med. Svarade snabbt på mail/telefon och magasineringen flöt på utan problem. Kan rekommendera GPL. Läs mer
  • 2020-06-23

Oskar K skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Väldigt nöjd med flytten, flyttgubbarna var väldigt effektiva men bar lungt och försiktigt så inget skadades. Läs mer
  • 2020-06-08

Petra S skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Vi är jättenöjda med vår flytt. Mkt prisvärt, och effektivt jobb. Vi hade inte organiserat vår packning särskilt bra heller, så är extra glada över det fina bemötandet. Läs mer
  • 2020-06-04

Rimantas B skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Jag hyrde en förvaringslåda på GPL lagret i Arendal under ca 1års tid och har träffat ägaren Max och hans fru några gånger, som är extremt trevliga, proffsiga och väldigt behjälpliga. Hög nivå på service och ett mycket trevligt bemötande vid varje besök, så kan inte annat än att verkligen rekommendera GPL, en stor tumme upp! Läs mer
  • 2020-05-05

Jelena L skrev om AAA Vasa Flytt AB
    I had a move with GLP Flytt. It was great, punctuate, effective and fast. Maxim was always available to respond to my emails, even at late hours! :-) I would highly recommend this moving company and if I do a move again I would use their service. Läs mer
  • 2020-04-30

Maria O skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Fick hjälp med packningen och flytt.Väldigt smidigt och bra. Snabbt, effektivt, proffsigt. Definitivt rekommenderas till alla som vill ha en lätt, trygg och snabb flytt upplevelse. Läs mer
  • 2020-04-08

Michel N skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Magasinering och flytthjälp. Bra service och prisvärda tjänster. Läs mer
  • 2020-03-21

Malin H skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Helt underbart bra flyttupplevelse! Trevliga och hurtiga, med innvativa och effektiva lösningar på allt. Tack för hjälpen! Läs mer
  • 2020-01-25

Linda Ö skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Flytt av förråd på Arendal till förråd i min förening.
    Trevligt bemötande, snabbt och ordentlig gjort! Tack :o) Läs mer
  • 2019-12-09

Anna M skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Bra bemötande, bra service och fick vad jag förväntade mig.
    Med vänlig hälsning Anna Läs mer
  • 2019-12-03

Luca M skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Lätt att jobba med, hjälpsamma och billigt tjänst! Läs mer
  • 2019-11-15

Lisa S skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Enkelt och okomplicerat. Trevlig och tillmötesgående personal. Rekommenderar starkt!!+++ Läs mer
  • 2019-10-13

Nancy D skrev om AAA Vasa Flytt AB
    De lovar vad de levererar - grymt Profs och väldigt effektivt och omtacksamt och trevlig.
    Jag kann rekommandera GPL Magasinering & Flytt högt! Läs mer
  • 2019-10-12

Kristin G skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Funkat väldigt bra. Effektivt och prisvänligt. Läs mer
  • 2019-09-07

Simon H skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Suveränt från början till slut, bra service, flexibla och Max på bolaget var suverän. Läs mer
  • 2019-09-01

Eduardo S skrev om AAA Vasa Flytt AB
    I hired the moving service! The truck/driver/worker arrived on time at my place. The truck was really well equipped to fit my furnitures. The worker was really professional and friendly.I recommend the service. Läs mer
  • Thomas M

2019-08-09

Thomas M skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Jag magasinerade min dotters bohag över sommaren då hon var mellan bostäder. Allting med GPL Store fungerade smärtfritt, det var enkelt att komma i kontakt med dem när vi behövde deponera/hämta saker. Inga överraskningar avseende kostnader och fakturering. Överhuvudtaget bra bemötande och lätt att ha att göra med. Om jag behöver magasinera något i Göteborg någon mer gång så är GPL Store det självklara valet. Läs mer
  • 2019-06-09

Jörgen C skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Fungerade utan problem och med trevligt och hjälpsamt bemötande. Läs mer
  • 2019-06-02

Stefanie K skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Hej, jag hyrde ett förråd av 2 kbm hos GPL för mitt bohag under ett halvt år och där fanns mycket plats pga av höjden av förrådet. Teamet av GPL svarade alltid jättesnabbt på ett mejl när jag hade en fråga och jag var verkligen nöjd med allt och kunde lämna och hämta grejerna till datumet när jag behövde det. Thank you so much for the feeling of security, simplicity and a great service experience! I will definitely recommend and use it again. Läs mer
  • Henrik Andreas B

2019-05-19

Henrik Andreas B skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Fullständigt outstandig bemötande. Både vid telefonkontakt och faktiska möten. Fick hjälp att organisera vårt släp vid tömning av magasin. Förmodligen ingen arbetsuppgift som ingår hos er, men oj vilken serviceminded person. När jag någon gång i framtiden behöver hjälp med flytt eller magasinering, är ni det numret jag för evigt kommer ringa först. Tusen tack för allt. Läs mer
  • 2019-05-15

Filip O skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Enkel kommunikation, pålitlig och trevlig service! Läs mer
  • Anette A

2019-03-29

Anette A skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Har haft delar av mitt bohag där sedan ett antal år. Har under dessa år haft ett antal anledningar till att öppna mitt magasin för att fylla på eller att hämta ut diverse saker. Alltid fått ett mycket bra bemötande och snabb service. Känt mig trygg och inte minst för att de har väldigt bra priser. Rekommenderar företaget starkt!! Läs mer
  • 2019-03-26

Margareta P skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Vi är mycket nöjda över hur GPL hanterat vår flytt inkl magasinering. Vi flyttade från västra Göteborg till magasin i Arendal i april 2018. Från magasineringen till Höganäs mars 2019. Snabba svar när jag mejlat men mycket korta svar, lite för korta och opersonliga tycker jag. Samma två killar som flyttade våra saker båda gångerna. Korrekta och mycket proffsiga. uppskattar att priset vi fått vid båda tillfällena stämt med fakturan. Månadsöverföringen av magasineringen gjordes med autogiro, jättebra. Läs mer
    2019-03-29 Maxim K svarar Margareta P
    Tack för fina ord, vi kommer att försöka ge lite mer information till våra kunder.
    MVH
    Maxim
  • 2019-03-06

Amanda A skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Hyrde förråd samt flytt. Väldigt punktliga, allt sköttes smidigt. Kan verkligen rekommendera! Läs mer
  • 2019-02-10

Umberto P skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Fast response time, both via email and phone. Good prices and reliable service. I have used them both to store my belongings and to perform a move. Quite happy! Läs mer
  • 2019-02-07

Ida K skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Väldigt kostnadseffektiv magasinering och väldigt hjälpsam personal Läs mer
  • 2019-01-19

Joyris B skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Fantastiskt bra service. Allt gick så smidigt och vi var väl bemötta av personalen som är trevlig. Har först kollat hos 4 olika företag förrän vi hittade GPLs sida. Har valt det bästa som vi kan rekommendera. Mycket nöjda kunder här! 👍🏻 Läs mer
  • 2019-01-13

Kenneth H skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Lätt att få kontakt med firman och snabb återkoppling! Man har har också mycket rimliga priser på magasinering. Att beställa flyttning är enkelt och man behöver ingen jättelång framförhållning vid beställning utan det gick snabbt att få beställningen genomförd! Läs mer
  • 2018-12-06

Peter B skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Vi köpte flytt och magasinering. Bra service, vänligt bemötande, seriöst och proffsigt. Håller överenskommelser, ordning och reda. Läs mer
  • Anna Frederika R

2018-10-22

Anna Frederika R skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Jag anlitade GPL för 3 flyttuppdrag samt magasinering av egna möbler i nästan ett år. De är väldigt professionella och snabba. Det jag uppskattade mest var att de var väldigt rädda om mina saker och täckte dem väl både i transport och magasin. Magasinet är välskött och där råder ordning och reda. Jag kan varmt rekommendera deras tjänster och jag återkommer om behov uppstår framöver. Läs mer
  • 2018-10-22

Anna P skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Köpte transport/flytt och magasinering av möbler under några veckor plus årertransport, i samband med flytt-styling. Läs mer
  • 2018-09-13

Björn W skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Prisvärd magasinering utan anmärkning Läs mer
  • 2018-09-12

Hesham D skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Fantastisk bra service, prisvärda, försiktiga och oerhört effektiva. Första gången jag använder mig av en flyttfirma, i det följer det med en hel del stress och osäkerhet. Enormt fina personer med oerhört fint tålamod. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2018-07-06

Mikaela G skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Jag magasinerade större delen av mitt bohag hos GPL under tiden jag var mellan boenden. Flyttfirman skötte allt och det var aldrig några problem, helt enkelt toppen bra service och hög flexibilitet! Kan varmt rekommendera GPL. Läs mer
  • 2018-07-03

Lisa Anna Linnéa A skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Magasinering

Trevligt och snabbt bemötande

Flexibla med utflyttningsdatumet. Läs mer
  • 2018-07-03

Susanna Margareta F skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Både magasinering och flytt

Snabbt och effektivt bemött.

Företaget levde helt upp till mina förvntningar

Mycket bra upplevelse! Kan varmt rekommendera deras tjänster. Läs mer
  • 2018-05-02

Johanna C skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Bra, enkel och billig magasinering.
    Det enda negativa var att någon faktura kom bort på vägen och att det var lite svårt att hitta en passande tid för avhämtning, men i dessa fall gick allt att lösa. Kalas! Läs mer
  • 2018-04-30

Patrik K skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Allt var toppen inga problem alls det enda negativa svårt att hitta dit. Läs mer
  • 2018-04-30

Sara L skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Jag magasinerade alla mina saker hos GPL under 5 månader. Hur bra som helst! Allt gick smidigt och enkelt, både vid lämning och hämtning av sakerna. Kommer använda igen om jag skulle behöva. Toppentoppen! Läs mer
  • 2018-03-26

Elin G skrev om AAA Vasa Flytt AB
    Mycket trevlig personal och bemöter sina kunder med respekt!
    Rekommenderar starkt att magasinera hos GPL. Förutom toppen bemötande har de även bilaga priser! Läs mer

Godsgatan 16, 418 79 Göteborg

Tjänsteföretag lever på sitt goda ryckte