Magasinering

10 omdömen om Magasinering

Sedan starten hos Reco 2020
Henrik M
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Efter minst 15 års magasinering hos Vasa Flytt (och dess företrädare) har vi idag hämtat alla prylarna och avslutat lagringen. Den har fungerat utan minsta problem alla år till ett konkurrenskraftigt pris. Bra skött, trevlig personal och fantastisk hjälp idag med att lasta allting. Tack för alla dessa år – jag ska gärna rekommendera Vasa Flytt till alla jag känner. / Henrik Moberger

Jan Raymond S
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Smidig flytt till förrådet. Proffsigt bemötande, hjälpsamma och trevliga. Kan verkligen rekommendera flyttfirman. Blir det aktuellt kommer vi att anlita dom igen.

Henrik N
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Har ingenting att klaga på. Oerhört flexibla när det kom till tidsbokningen då min flytt var lite "knepig" med flera olika destinationer att hämta saker på. När det väl kom till flytten så tog hela kalaset 2 timmar att genomföra samtidigt som jag hade uppskattat det till att ta minst en halvdag. Allting som var magasinerat samt flyttades var oskadat vid leverans.

Mark T
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

A brilliant experience from start to finish. I contacted AAA Vasa Flytt AB to see if they could assist with moving some items quickly. I was really pleased with the instant customer service (Sunday evening), the collection was quickly booked and stored for us. When we needed our items delivered over 100km from the original location, AAA Vasa Flytt AB delivered our items, in perfect condition, on time and with a friendly smile too. I cannot thank you enough AAA Vasa Flytt AB, I highly recommend this company! A reliable,...

Stefan O
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Med serviceanda som går utöver det vanliga, har Wasa flytt tagit hand om mina grejer på ett alldeles utmärkt sätt. Rekommenderas varmt !!!!

Hannes R
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Snabbt och hjälpsamt bemötande, och inga problem under 2 års tid. Förvaras i lagerlokal i stora träboxar, och måste boka tid för att hämta ut saker, men är bara att maila och föreslå en tid. Fick hjälp med att stapla sakerna effektivt och låna filtar för ömtåliga saker. Väldigt prisvärt om man vill ha saker där länge och inte hämta ut för ofta (då kanske ett eget förråd som man kommer in i själv med nyckel är enklare, men garanterat dyrare).

Johan P
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Mycket bra och proffsig förvaring!

Anders H
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Förvarade soffor, sängar och tavlor i container. Allt var torrt och oskadat efter 2 år. Fantastisk personlig service hela vägen!

Michel P
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Mycket bra, svarar snabbt, hjälper till och bra pris jämfört med andra.

Charlotte Å
Skrev om Magasinering en del av AAA Vasa Flytt AB

Fungerade som det skulle och som jag förväntade mig ............................................................................................