Alla kategorier Flyttfirma Västra Götaland Göteborg Nordiska Flyttkompaniet AB

Läs vad 10 kunder tycker om Nordiska Flyttkompaniet AB

• LOUISE M

2019-04-17

LOUISE M skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Så nöjda med våran flytt som vi trodde skulle bli ett helvete blev istället som en dans på rosor!
    Allt gick smidigt tack vare flyttkillarna Stefan & Hannes!
    Rekommenderas! Läs mer
  • ROBIN G

2019-04-16

ROBIN G skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Riktigt nöjd med Nordiska Flyttkompaniet som hjälpte mig med min tvåa i Göteborg. Trevliga killar där servicen ligger i framkant. Snabbt och smidigt gjort! Läs mer
  • 2019-04-16

STEFAN L skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Bara bra saker att säga om denna flyttfirman !! Killarna flyttade flera av våra tyngsta maskiner och dessutom snabbare än den beräknade tiden. Trevlig kontorspersonal också....... Rekommenderas varmt
    / Stefan Lind VD Läs mer
  • MIKAEL E

2019-04-15

MIKAEL E skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Vi på (GVT) Göteborgs ventilations tillverkning är super nöjda med Nordiska flyttkompaniet! Så vi vill med dom här raderna bara tala om att från kontoret till flyttgubbarna är ni proffs. Prisvärda, snabba pålitliga, noggranna ett stort tack från en super nöjd kund. Med vänlig hälsning, ME Läs mer
  • 2019-04-15

TOMAS J skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Efter tredje flytten med samma företag kan jag i det varmaste rekommendera denna flyttfirma. Personalen är kompetenta och duktiga. De sätter kvalitet i första hand vilket man uppskattar och märker av tydligt som kund.

Jag Rekommenderar starkt denna firma till alla som ska flytta! Läs mer
  • JIMMY S

2019-04-15

JIMMY S skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Grymt imponerad av detta gäng ! Anlitade Nordiska för flytthjälp med en i princip full möblerad 4:a. Tre flyttgubbar hjälpte mig mitt i allt kaos och hela flytten blev klar samma dag.
    Kommunikationen med kontoret var enkelt och smidigt och allt som avtalades hölls till punkt och pricka.
    Kan varmt rekommendera Nordiska Flyttkompaniet, de är pålitliga, snabba och grymt effektiva samt väldigt trevliga och värda varenda öre ! Läs mer
  • 2019-03-20

Alma O skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Ljög om allt: från pris offert (3h) till tiden det tog att flytta en etta 2 hållplatser bort (bokstavligt) , de skrev 4,5h samt att resan från kontoret i Arendal till Eriksberg tog 1h. 9min tar det med bil om man kör 70 vilket jag gör varje dag- kolla med google. Sedan tog dem egen lunchrast på 25min mitt i flytten som offererades som "10 min paus" som inte deras egna tid utan min. 40kr trängselskatt dock finns inge trängselskatt på hela rutten!!! Samt mellan kl 9-15 är trängsel 9kr. Kanske åkte de fel 5ggr???? Värst av allt sket dem helt i vad kunden säger med självklara bevis som att det omöjligt kan ta 1h att gå, inte minst köra, och plockade enbart bort trängselskatt som borde vara bevis på hur mycket personalen ljög och hittade på. Skitföretag Läs mer
  • 2018-08-10

Omdömet är under granskning
    Runa S skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Fick en offert utan slutpris och med RUT avdrag fastän jag inte bett om det. När jag påpekade detta fick jag ett tyket svar som sa att de alltid skriver så. När jag då svarar att jag inte är intresserad ringer de upp mig och skäller ut mig och är helt oförskämda! SÅÅ glad att jag inte har valt dem, för det förstår man ju att här blir det problem! Läs mer
  • Isa-Dora R

2018-06-15

Isa-Dora R skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Hej på er vi vill tacka så hjärtligt för ert engagemang och allt extrajobb ni la ner på oss. Vår container kom fram till Sydamerika i dag, vilken packning vi känner att ni har lagt ner en stor möda på oss Stor kram från Isa-Dora O Anders Läs mer
  • 2017-05-11

Lukas skrev om Nordiska Flyttkompaniet AB
    Anställer gärna igen.
    Vår flytt stötte på flera oväntade problem som ledde till tidsändringar och onödiga komplikationer med flyttobjektet, men Nordiska löste det mycket smidigt. Fick dessutom ett mycket bra pris. Läs mer

Bästa flyttfirmorna i Göteborg:

ANITA D ANITA D tycker: