Nordiska Flyttkompaniet

Nordiska Flyttkompaniet AB grundades med visionen att trygghet och kvalitet skall stå före
allt annat i verksamheten. Med vår mångåriga erfarenhet inom flytt och transport samt
extremt höga krav på organisation och medarbetare vill vi efterlämna den högsta möjliga
kvalitetsstämpeln i flyttbranschen i Sverige. All vår personal innehar den
kunskap/utbildning som krävs för att utföra ett professionellt flyttuppdrag för dig som
kund.

Vi hjälper dig som företag, kommun, privatperson eller myndighet med allt från stora till små flyttar. Alltid förstklassig service och ansvarsfull hantering av ditt gods.

Vi utgår från Göteborg men åtar oss uppdrag över hela Sverige och även inom våra grannländer Norge och Danmark.

Varmt välkommen till oss på Nordiska Flyttkompaniet!

Läs vad 418 kunder tycker om Nordiska Flyttkompaniet 2

2022-08-19 Insamlad av företaget
    Bra och snabb kontakt från start till mål. Fick snabba svar på frågor och trevligt bemötande. Flytten gick oerhört smidigt och snabbt, inga problem överhuvudtaget. Väldigt trevlig, hjälpsam och proffsig personal!
    2022-08-18 Insamlad av företaget
    Jättetrevliga killar som var bra att ha att göra med. Bonus var lite bus med min hund! Rekommenderas varmt!
    2022-08-13 Insamlad av företaget
    Väldigt proffsigt bemötande. Lätt att boka och snabb hjälp!
  • Pavlos B
    2022-07-02 Insamlad av företaget
    Väldigt professionell bemötande.
    Min flytt var ganska komplicerad med oväntade problemer och ändringar i sista moment .Bada de på kontoret och i speciell de som var på plats visade hur flexibla ,erfarna och trevliga människor de är.
    En flytt är en stressigt period för alla . Nordiska Flyttkompaniet personal gör det mycket enklare.
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Grym service från start till slut. Kan varmt rekommenderas vidare. Super nöjd! Inget att anmärka !
    2022-07-01 Insamlad av företaget
    Snabba, effektiva, hjälpsama, pålitliga.
    Det var nästan omöjligt uppdrag men de klarade utmärkt!
    Rekommenderar!
  • Göran W
    2022-06-27 Insamlad av företaget
    Helt suveränt vi hade blivit blåsta av ett annat företag och Nordiska Flyttkompaniet hjälpte oss med flytt från villa i Lerum till stor bostadsrätt i Åkersberga med 2 arbetsdagars varsel och löste det på lördagen Trevligt bemötande och proffsigt utfört är verkligen imponerad av deras sätt att lösa det. Dessutom ombesörjde de bortforsling av överflödiga möbler samt flyttstädning i början av veckan därpå så det var perfekt inför vår försäljning av fastigheten i Lerum i mitten av veckan. Kan verkligen varmt rekommendera dem
    Med vänlig hälsning,
    Göran Wennberg o Karin Christensson
    2022-06-21 Insamlad av företaget
    Bästa flytten med proffsig o rejäl personal. Så hjälpsamma! Hösta betyg!
    2022-06-15 Insamlad av företaget
    Hej
    Krigge ich Jens trevliga killar
    Det var hantnverkare som också jobbade i huset så det var mycket stress runtomkring men Jens och Krigge gjorde ett utmärkt jobb, efficient och lungt. Tack
    2022-05-30 Insamlad av företaget
    De var kunniga, trevliga och ansvariga.
    2022-05-27 Spontant omdöme
    Andra gången jag anlitar företaget för flytt inom Göteborg. Så är väldigt nöjd, tycker de är väldigt professionella, punktliga och allt går så smidigt. Samt fint kundbemötande!
    2022-05-08 Insamlad av företaget
    Vi är jätte nöjda trevlig personal och tillmötesgående på alla sätt rekommenderas varmt.
    2022-05-05 Spontant omdöme
    Fanns absolut inget att klaga på. Hur många gånger kan man på fullt allvar skriva det? Professionellt skött från början till slut. Dessutom riktigt trevliga. Att flytta har aldrig varit så lätt.
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Toppen, fick hjälp med att flytta och tyckte det gick så smidigt och bra. Har använt innan och kommer använda en tredje gång om vi mot förmodan flyttar igen. Tack för fint hjälp!
  • Maria H
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Grymmaste flyttfirman i hela Sverige med goa och kunniga flyttgubbar! Allt gick smidigt till utan krångel och likaså att killarna ställde mina möbler i nya lägenheten där jag ville ha dom! Rekommenderar denna grymmaste flyttfirma! 👍🤗💙🇸🇪
    2022-05-02 Insamlad av företaget
    Killarna som skötte vår flytt gjorde ett kanonjobb. Högt tempo och trevligt bemötande gjorde våran flytt till en positiv upplevelse. Tack också till kontoret som skötte kommunikationen inför flytten på ett utmärkt sätt.
    2022-04-14 Insamlad av företaget
    Allt gick hur smidigt som helst. Toppen hela vägen från beställning till flytt. Rekommenderar varmt.
    2022-04-13 Insamlad av företaget
    Helt fantastiskt fint bemötande från första stund av alla i Flyttkompaniet som vi haft kontakt med. Servicen är extremt bra och man följer upp arbetet hela tiden.
    Vi har beställt storstädning före visning av vårt radhus, flytt till Jönköping och Hönefoss i Norge. Det hela avslutas med flyttstädning där de som flyttar in ska godkänna städningen.
    Vi är mycket nöjda och rekommenderar Flyttkompaniet.
    2022-04-01 Insamlad av företaget
    Flyttade inom Göteborg och tog hjälp av Nordiska flyttkompaniet! Har haft kontakt med flera inom företaget och alla har haft ett väldigt fint bemötande, trevliga och serviceinriktade. Flyttkillarna som hjälpte mig var positiva, lösningsfokuserade och så otroligt hjälpsamma med allt. De som utfört flyttstäd gjorde ett jättefint jobb. Detta var en ganska stressig flytt för mig och det har därför varit skönt med ett sådant seriöst företag som hjälper en att känna lite mer lugn kring allt. :) Rekommenderar starkt och kommer absolut ta hjälp av er om det blir flytt igen i framtiden!
  • VENKATA SESHENDRA K
    2022-03-30 Spontant omdöme
    The communication, efficiency, service mindedness and support from the moving staff was excellent. I highly recommend this service.
    2022-03-29 Insamlad av företaget
    Flyttade från Töreboda till Göteborg. Läste omdömena på Reco och valde NF. Bästa beslutet! Mycket nöjd med allt från första samtalet med trevliga Malin till själva flytten. Mycket bra service, inget var omöjligt. Kan varmt rekommendera NF.
    2022-03-10 Insamlad av företaget
    Flyttade från Stockholm till Göteborg från radhus till villa. Nordiska Flyttkompaniet genomförde flytten med glans. Snyggt och prydligt, smidigt och snabbt, trevligt och tryggt. Är oerhört nöjd!
    2022-03-01 Spontant omdöme
    Tack snälla, bästa Christoffer och Jesper för ett suveränt fixat flyttjobb av er. Ni var punktliga, proffsiga, trevliga, hjälpsamma och snabba. Jag kommer att rekommendera Nordiska Flyttkompaniet till alla jag känner. Stort tack även till trevliga Malin som gav mig snabb och fin service när jag ringde och beställde flytten. Ha en jättefin vecka allihop. Med vänlig hälsning från Helena.
    Hej Helena : )

Tack snälla för din fina feedback, det har varit ett nöje att få hjälpa dig med flytten!
    Dessutom på din födelsedag =)
    Jesper, Christoffer och Malin hälsar och tackar så mycket för omdömet, de hoppas du kommer till rätta i nya bostaden och att du kommer trivas gott!

Om du behöver hjälp igen är du alltid varmt välkommen till oss - alla dagar i veckan : )

2022-02-15 Spontant omdöme
    Otroligt trevlig och proffsig personal, allt från Malin på kontoret till Christian och Christoffer som utförde själva flytten. De tog väl hand om diverse ömtåliga saker och var hjälpsamma med alla tänkbara saker som uppstod under flytten. Kan verkligen rekommendera.
    Hej Gustav : )

Tack för ditt omdöme till oss gällande flytten!
    Jättekul att du är nöjd med vår service & personalen (Christian & Christoffer) som varit på plats!

Om du behöver hjälp igen i framtiden så är du alltid varmt välkommen till oss!
    Vi önskar dig en riktigt fin start i nya boendet : )

2022-02-11 Insamlad av företaget
    Fantastiskt personal från kontoret till själva flytten , de 4 som hjälpte mig med transporten var snabba proffsig trevliga världsklass 👍👍
    Hej Jonas : )

Tack ödmjukast för din tid att lämna ett omdöme om flytten och tack för förtroendet att få hjälpa dig flytta mellan Göteborg - Stockholm!

Vi hoppas att vi får höra ifrån dig igen i framtiden om du behöver hjälp, till oss är du alltid varmt välkommen - alla dagar i veckan : )

2022-02-04 Insamlad av företaget
    Vi skulle flytta och hade bokat in en firma sedan två månader tillbaka. På dagen ställdes bokningen in och vi väntade från 12-20 för att få besked av företaget. Dagen efter fick vi besked om att ”Flyttgubbarna.se” ställde in ordern! Jag har ALDRIG varit med om något så oerhört - att det ens kan hända.

Då tog vi kontakt med NORDISKA FLYTTKOMPANIET. Med ett oerhört trevligt och proffsigt bemötande ordnade de en snabb flytthjälp med gulliga killar som bar och körde till ett rimligt pris , trots att vi var ute i sista stund i månadsskiftet. Tack vare detta kunde vi flytta ut ur lägenheten, dagen efter utflyttningsdagen. Stort tack till detta företag som varit punktliga, pålitliga och trevliga och ställt upp. Jag kan varmt rekommendera detta företag som verkligen räddade upp situationen... STORT TACK TILL DOM.☀️
    Hej Jessica : )

Tack för din tid att recensera oss här på Reco gällande ditt uppdrag med oss!
    Det var väldigt tråkigt att firman du bokade med först hanterade ditt uppdrag på sättet de gjorde! Samtidigt är vi väldigt glada över att vi fick förtroendet att hjälpa dig!

Vi arbetar efter mottot att en väl genomarbetad logistikplanering kan lösa det mesta, även akutbokningar som din så det har varit ett nöje att få flytta Er till nya bostaden : )

Vi hoppas att ni kommer trivas utmärkt i Er nya bostad & hoppas att ni återkommer till oss i framtiden om ni behöver hjälp : ) Till oss är ni alltid varmt välkomna! 🌸

2022-02-03 Insamlad av företaget
    Jag behövde snabbt tömma en bostadsrätt inför försäljning och utlandsflytt och göra mig av med bohaget. De har varit suveräna hela vägen! Snabba, trevliga och hjälpsamma svar på mail från kundtjänst, och noga med detaljer så allt blev rätt. Jag var extremt begränsad i vilka datum som funkade, dessutom med kort varsel, men det löste de utan problem. Killarna dök upp på utsatt tid och var hur trevliga som helst och både snabba och försiktiga med grejerna. De löste även mina önskemål om att lämna av delar av lasten och plocka upp fler grejer på andra sidan stan. Rekommenderar dem varmt och kommer absolut anlita dem igen om behov uppstår!
    God middag Camilla : )

Tusen tack för din tid att lämna en recension om uppdraget med oss här på Reco : )
    Det har varit ett nöje att få samarbeta med dig och hjälpa dig med bohagstömningen, och vi hoppas att försäljningen går utmärkt för dig!

Om du behöver hjälp igen ska du veta att du alltid kan kontakta oss : )
    Va rädd om dig så hoppas vi att vi hör ifrån dig igen i framtiden 🙂

2022-01-27 Insamlad av företaget
    Trevligt personal, proffsigt jobbat. Nöjd kund!
    God middag Øystein : )

Vi tackar dig för ett fint samarbete genom din utlandsflytt och vi hoppas att du trivs gott i din nya bostad! Tack också för din tid att recensera oss här på Reco : )

Om du går i flytt tankar igen så hoppas vi att du återkommer till oss även nästa gång, vi finns här för dig, alla dagar i veckan : )

Vi önskar dig en fin start i vackra Norge & hoppas vi hörs igen framöver!

• Per Ivar L
    2022-01-25 Spontant omdöme
    Positiva: Kvalitet, Mervärde, Professionalism, Svarstiden.
    Seniora, flexibla, kommunikativa och snabba som.. Bärarlaget fixar så att det funkar under alla förutsättningar och inget går sönder (snö, slask och blankis). Städet gör ett fantastiskt jobb även när tiden är knapp och ytan stor. Planering, flyttande och städ i komplett samarbete för att allt blir klart när det ska.
    Rekommenderar dem varmt !
    Hej Per Ivar : )

Tack ödmjukast för din dina recension här på Reco, det värmer gott att ha så trevliga kunder!
    Vi tackar också dig för förtroendet att få ombesörja både flytt & flyttstädning för dig och din familj 🙂

Hoppas du trivs gott i nya bostaden och att uppackning gått bra : )
    Om du behöver hjälp igen är vi endast ett samtal bort, till oss är du alltid varmt välkommen =)

2022-01-22 Insamlad av företaget
    Bolaget utgår från Göteborg men hjälpte mig när jag skulle flytta från Ljungskile till Bålsta. Jag måste säga att jag nog aldrig blivit så väl bemött av ett företag. Så troligt trevliga människor, både Malin som hjälpte oss med bokningen men även av åkarna som utförde jobbet. Vår förra flytt resulterade i katastrofala följder med förstörd inredning och ARN ärenden som följd, därför letade jag noggrant innan jag beslutade mig för vilken flyttfirma vi skulle anlita. Kortfattat: jag kunde inte blivit mer nöjd.
    Hej Oscar : )

Tack för din fina recension här på Reco och för ett väldigt trevligt bemötande genom hela flytten av både dig och din sambo : )

Malin på kontoret hälsar så gott till ER och vi hoppas att ni återkommer till oss i framtiden om ni behöver hjälp igen, ni är alltid varmt välkomna 🙂

Vi hoppas ni trivs gott i Bålsta och att ni får en fantastisk sommar som snart kommer!

2022-01-21 Insamlad av företaget
    Andra gången vi använder oss utav Nordiska Flyttkompaniet, denna gång för flytt 40mil. De är väldigt trevliga, snabba, oerhört duktiga och löser alla problem som kan uppstå. Kan inget mer än varmt rekommendera dom!
    God middag Kim : )

Hoppas du har det fint i härliga Kalmar!
    Tusen tack för din tid att recensera oss här på Reco, det glädjer oss mycket att du är nöjd med denna flytten hos oss 😀

Ett stort tack till dig också för ett fantastiskt flyttsamarbete!

Vi hoppas att ni återkommer fler gånger om ni behöver hjälp & att ni får en helt fantastisk sommar som kommer!

2022-01-21 Insamlad av företaget
    Mycke bra jobbat och mygge nöid
    Hej Ritva 🌸

Tusen tack för din tid att lämna omdöme om oss och våra tjänster!
    Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med ER och att få hjälpa Er med flytt & städ : )

Malin på kontoret hälsar så gott till både dig och din man så hoppas vi att ni hör av Er igen om ni behöver hjälp : )

Ni är alltid varmt välkomna åter till oss - alla dagar i veckan : )

2022-01-18 Insamlad av företaget
    Fantastiska killar som löste min flytt från hus till lägenhet hur smidigt som helst. Även den enorma soffan som egentligen inte klarade måtten i hiss och trapphus trollade de upp. Jag kan varmt rekommendera denna flyttfirma.

/Anna-Karin i Torslanda
    God middag Anna-Karin : )

Hoppas du har en helt fantastisk dag & att du trivs gott i din nya bostad!
    Vi tackar ödmjukast för ditt fina omdöme och för förtroendet att få hjälpa dig med flytten inom Torslanda!

Vi är väldigt stolta över vår personal och hur de är med alla våra kunder så det är extra roligt att få ett sådant fint omdöme av dig! Killarna hälsar så gott till dig också!

Om du behöver hjälp igen så är du alltid varmt välkommen att kontakta oss, så hoppas vi såklart att vi hörs igen här framöver : )

Ha en riktigt fin vecka och en fin sommar som snart kommer!

Din partner
    2022-01-17 Insamlad av företaget
    Hej.
    Som vanligt trevliga, duktiga och hjälpsamma.
    Vi ville ha en möbeltrabsport och fick den hjälp vi behövde.
    Annita
    God middag Annita : )

Tack för ett väldigt fint betyg & för att du återkommer till oss när du behöver hjälp : )
    Hos oss är du alltid varmt välkommen som du vet och vi hoppas att du hör av dig igen framöver om det finns något vi kan hjälpa dig med : )

Vi önskar dig en riktigt fin fortsättning på veckan & tackar för förtroendet att få hjälpa dig! 🌸

• 2022-01-14 Spontant omdöme
    Bokade flyttstäd genom nordiska flyttkompaniet och är otroligt nöjd!! Kommer definitivt att anlita dem igen och de får mina varmaste rekommendationer! Noggranna, supertrevliga och rakt igenom professionella!
    Hej Sara 🙂

Tusen tack för ditt fina omdöme här på Reco!
    Det har varit så trevligt att få samarbeta med Er både dig & Johan och vi hoppas att ni har det fint i nya bostaden & att ni njuter mycket av utsikten : )

Behöver ni hjälp igen så är ni alltid varmt välkomna att kontakta oss : )
    Vi finns här för Er!

2022-01-12 Insamlad av företaget
    Vår andra flytt med NF , det är nästan så man vill flytta igen 😀, extremt bra bemötande och en känsla av omhändertagande. Vissa små problem löstes snabbt och smidigt man kunde verkligen slappna av för man kände att dom hade full koll. Kan verkligen rekommendera dessa för dom som vill en smidig, snabb och säker flytt!! Högsta betyg!!!
    God middag Patrik : )

Tusen tack för ett mycket fint omdöme & betyg! Ni får såklart gärna flytta med oss igen : )
    Vi tycker det är jätteroligt med återkommande & härliga kunder som Er och vi hoppas att ni har det fantastiskt i nya bostaden!

När ni behöver oss igen nästa gång - är vi endast ett samtal bort : )

Ha nu en helt fantastisk vecka & tusen tack för Ert förtroende : )
    Vi hoppas på många fler samarbeten framöver : )

2022-01-12 Insamlad av företaget
    De senaste 7 åren har jag anlitat Nordiska Flyttkompaniet vid många tillfällen både privat och via mina företag. De har alltid proffessionellt bemötande, kommer i tid och slutför alla uppgifter utan bekymmer. Det finns inga uppdrag som är för stora eller för små, dom är fantastiska att arbeta med! De får mina allra bästa rekommendationer.
    Hej Christofer 😃

Tusen tack för ditt fina omdöme! Det är så roligt att vi får hjälpa Er både privat och på företaget varje gång ni behöver oss, det ser vi som ett väldigt fint betyg och ett väldigt fint samarbete genom åren : )

Som ni vet är ni alltid varmt välkomna till oss och vi hoppas på många fler härliga år tillsammans med Er! Till oss är ni alltid varmt välkomna!

Tack också för ett väldigt fint bemötande genom åren och för förtroendet som vi värdesätter mycket!

Ha en toppendag så hörs vi snart igen! : )

2022-01-06 Insamlad av företaget
    Professionellt bemötande från första samtalet till att kontorsflytten var klar, vilken även gick väldigt snabbt. Personligt och väldigt positivt bemötande av all personal.
    Alla våra möbler hanterades varsamt och personalen hade rätt hjälpmedel tillhanda för att kunna arbeta så ergonomiskt rätt som möjligt. Stort tack till Malin, Christian, Fredrik och Tobias för att ni gjorde vår flytt möjligt på en dags varsel 👍🏻⭐️
    Hej Helen : )

Vi börjar med att tacka för ett väldigt fint omdöme & betyg!
    Det har varit ett sant nöje att få samarbeta med Er avseende kontorsflytten 🙂

Vi vill också passa på att tacka dig för din kontakt med oss när ni behövde hjälp, och att vi fått visa hur vi arbetar med våra kunder hos oss : )

VI hoppas såklart att ni återkommer fler gånger om ni behöver hjälp - ni är alltid varmt välkomna!

Vi önskar dig med kollegor en fantastisk vecka så hoppas vi att vi hörs av snart igen 😃
    (flyttkillarna & Malin hälsar så gott)

2022-01-05 Insamlad av företaget
    Punktliga, trevliga och flytten gick väldigt smidigt. Även flyttstädet var bra utfört så kan verkligen rekommendera detta företag om ni ska flytta eller städa. Även kontakten med offert, bokning, mail osv är helt superb. Rekommenderas verkligen
    Hej Mikael : )

Tack ödmjukast för ditt fina betyg och fina recension : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service!

Tack också för förtroendet att få hjälpa dig så hoppas vi såklart att du återkommer i framtiden om du behöver vår hjälp igen : )

Va rädd om dig och ha en riktigt fin vecka!

2021-12-23 Insamlad av företaget
    Supertrevlig personal som var väldigt proffsiga och lugnade mig då jag var väldigt stressad över flytten. Killarna som kom var snabba och effektiva utan att slarva. Hela flytten från det att de kom till min bostad i Göteborg och tills de lastat av allting på nya stället i Halmstad tog endast drygt fem timmar. Jag är jättenöjd och kan varmt rekommendera dom.
    Anette
    Hej Anette : )

Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar ödmjukast för ett väldigt fint betyg!
    Det har varit väldigt trevligt att få samarbeta med dig och visa hur vi arbetar med våra kunder : )
    Så med detta passar vi också på att tacka dig för förtroendet för oss att få ombesörja flytten : )

Hoppas att vi hörs igen i framtiden och att du trivs gott i nya bostaden i Halmstad : )

2021-12-13 Insamlad av företaget
    Snabb och effektiv flyttfirma. Kan varmt rekommendera dom. De var lite försenade men ringde snabbt och informerade oss. Vi behövde inte alls vara oroliga för våra möbler och dylikt. Allt skyddades väl med filtar och spännen. Kommer absolut anlita dom igen vid behov
    Hej Lea : )

Tack för ditt fina omdöme & betyg till oss gällande uppdraget 🌸
    Vi ber såklart om ursäkt gällande den mindre förseningen, ibland ställer trafiken till det för oss och då är det viktigt att snabbt meddela kund som personalen gjorde : ) Tack för förståelsen gällande detta!

Jätteroligt att du önskar återkomma till oss vid framtida uppdrag, det ser vi verkligen fram emot från vår sida : ) Du är alltid varmt välkommen till oss - alla dagar i veckan : )

Vi hoppas att du kommit till rätta i nya bostaden och att du trivs gott också 🙂

2021-12-10 Spontant omdöme
    Otroligt smidig flytt! Fredrik och Mikael var riktiga proffs.
    Hej Lina : )

Tusen tack för ditt fina betyg gällande vår service! =)
    (Fredrik & Mikael hälsar så gott till dig också!)

Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om du behöver vår hjälp, till oss är du alltid varmt välkommen 🙂 Tack också för ditt förtroende att låta oss ombesörja flytten för dig : )

2021-12-07 Insamlad av företaget
    Vi använde Nordiska Flyttkompaniet för andra gången och var lika nöjda nu. Christian och Christoffer var snabba, utan att för den sakens skull vara oförsiktiga med våra saker.
    Malin på kontoret har varit snabb att svara på våra frågor och kommunikationen har varit bra från alla parter!
    Hej James : )

Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar för ett väldigt fint betyg 😃
    Jätteroligt att du återkommer till oss och vi hoppas såklart att vi får äran att hjälpa dig fler gånger om behovet uppstår : ) Du är alltid varmt välkommen!

Tack för ett trevligt bemötande & för ett väldigt fint flyttsamarbete!

2021-12-06 Insamlad av företaget
    Trevligt och proffsigt bemötande samt utförande, genom hela processen(från beställning till själva flytten).

Jag kommer definitivt att anlita Nordiska Flyttkompaniet igen!
    2021-12-05 Insamlad av företaget
    Strålande service från start till slut.

Flytten gick snabbt och enkelt utan några som helst problem. Blir samma firma för eventuella framtida flyttar.
    2021-11-30 Insamlad av företaget
    Allt var smidigt, trevligt bemötande.
    2021-11-23 Insamlad av företaget
    Strålande Service från förfrågan och genom hela processen.

Allt flöt extremt enkelt och proffsigt. Hela flytten blev väldigt enkel och det gick på kortare tid än planerat.

Proffsiga och trevliga medarbetare med högt yrkeskunnande.

Kan varmt rekommendera deras tjänster.
    2021-11-17 Insamlad av företaget
    Bra på alla sätt! Christer för andra gången, en tillgång för företaget, snabba, omtänksamma, trevliga och mycket positiva. Malin skall oxå ha en eloge - positiv och försöker lösa allt på bästa sätt.
    2021-11-12 Spontant omdöme
    Vi är jätte nöjda med flytthjälpen, hade ett stort, ömtåligt och otympligt vitrinskåp som dem transporterade och lossade säkert och effektivt. Vi kommer definitivt att ta hjälp av dem igen.
    2021-11-08 Insamlad av företaget
    Jättebra bemött av alla i företaget. Nöjd med både flytthjälpen och flyttstädningen. Fantasktigt kontakt och service under perioden