Alla kategorier Flyttstäd Västra Götaland Göteborg Nordiska Flyttkompaniet

Nordiska Flyttkompaniet

Kärrlyckegatan 24, 418 78 Göteborg — Visa karta

Nordiska Flyttkompaniet AB grundades med visionen att trygghet och kvalitet skall stå före
allt annat i verksamheten. Med vår mångåriga erfarenhet inom flytt och transport samt
extremt höga krav på organisation och medarbetare vill vi efterlämna den högsta möjliga
kvalitetsstämpeln i flyttbranschen i Sverige. All vår personal innehar den
kunskap/utbildning som krävs för att utföra ett professionellt flyttuppdrag för dig som
kund.

Vi hjälper dig som företag, kommun, privatperson eller myndighet med allt från stora till små flyttar. Alltid förstklassig service och ansvarsfull hantering av ditt gods.

Vi utgår från Göteborg men åtar oss uppdrag över hela Sverige och även inom våra grannländer Norge och Danmark.

Varmt välkommen till oss på Nordiska Flyttkompaniet!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 149 kunder tycker om Nordiska Flyttkompaniet

• 2019-09-16

Mats D skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Bra bemötande i telefon, proffsigt utförd flytt. Läs mer
    2019-09-16 Nordiska Flyttkompaniet svarar Mats D
    Hej Mats,

Tack för din tid att lämna ett omdöme till oss gällande flytten : )
    Vi tackar för din tid att skriva om din upplevelse med oss och hoppas du återkommer till i framtiden om flyttbehov uppstår igen : )

• 2019-09-14

Gabriell G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag har flyttat många gånger men det här är den bästa hjälp, service och bemötande jag fått. Rekommenderar Nordiska Flyttkomaniet. Ska jag flytta någon gång mer så blir självklara valet Nordiska Flyttkompaniet igen. Läs mer
    2019-09-16 Nordiska Flyttkompaniet svarar Gabriell G
    Hej Gabriell,

Tack för din tid att lämna ditt omdöme till oss, det betyder väldigt mycket : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & med personalens utförande av uppdraget!
    Vi passar således på att tacka även dig för förtroendet med flytten : )

Nästa gång du behöver flytthjälp är du såklart varmt välkommen åter till oss, alla dagar i veckan : )
    Ha en toppenfin start i nya boendet så ses vi igen framöver : )

• 2019-09-09

VANESSA B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Otroligt trevliga och snabba killar som flyttade allting utan minsta problem. Allt gick mycket snabbare än förväntat och alla saker klarade sig. Rekommenderar starkt! Kommer lätt välja nordiska flyttkompaniet igen vid nästa flytt. Läs mer
    2019-09-09 Nordiska Flyttkompaniet svarar VANESSA B
    Hej Vanessa 😃

Tack för din tid att lämna omdöme till oss! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget 😃

Vi hoppas att du kommer trivas gott i nya bostaden & att vi får möjlighet att träffa dig igen även nästa gång du behöver en flyttfirma som hjälper dig! Du är varmt välkommen till oss alla dagar i veckan 🙂

• Mats Ingemar B

2019-09-07

Mats Ingemar B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Helt suveräna killar som gjorde allt rätt. Trevliga, proffsiga och snabba. Kan verkligen rekommendera Nordiska Flyttkompaniet för er nästa flytt, Läs mer
    2019-09-09 Nordiska Flyttkompaniet svarar Mats Ingemar B
    Hej Mats,

Tack för din tid att lämna omdöme till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget! : )

Vi hoppas du får en fin start i nya boendet samt att vi får möjlighet att träffa dig igen även nästa gång du behöver flytthjälp.
    Till oss är du alltid varmt välkommen : )

Ha en riktigt fin vecka & en fortsatt fin start på hösten : )

• 2019-09-06

MARIA S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Fick snabb och proffsig hjälp både vid bokning och vid själva flyttdatumet!
    Mycket trevligt bemötande och kunnig proffsig personal!
    Stort tack för erat varma bemötande! Läs mer
    2019-09-12 Nordiska Flyttkompaniet svarar MARIA S
    Hej Maria : )

Vi har löst och tagit del av din rekommendation här på Reco & tackar ödmjukast för din tid att skriva om din upplevelse med oss : )

Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalen som utförde uppdraget :)
    Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen även nästa gång du behöver flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen!

• NALAN C

2019-09-06

NALAN C skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Tack till Christopher o Christian för ett grymt samarbete! Jag är mer än nöjd måste jag säga! Trots alla trappor så löste dessa goa gubbar allt med ett glatt leende. Rekommenderas starkt👊🏻👊🏻 Läs mer
    2019-09-06 Nordiska Flyttkompaniet svarar NALAN C
    Hej Nalan : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med personalens utförande av uppdraget samt vår service!
    Vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden även nästa gång du behöver flytta, du är alltid varmt välkommen till oss!

Vi önskar dig en riktigt fin helg : )😀

NALAN C gillar detta
  • 2019-09-04

Fredrika I skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Trevligt bemötande över telefon. Tog in ca 5 offerter och nordiska flyttkompaniet låg varken högst eller lägst och var utan tvekan de som verkade bäst i kommunikationen och förtroende.
    Punktliga.
    Flyttkillarna som kom var mycket trevliga, hjälpsamma och lyhörda. De fick ihop allt på ett lass och var positiva hela vägen. Deras precision gällande fickparkering på en ganska begränsad yta var imponerade! Med ca 2cm till godo! Deras friska humör, humor och starka muskler blev min flytt enkel! Ska jag flytta igen kommer jag anlita dessa igen utan tvekan! Stort tack, Fredrika Läs mer
    2019-09-04 Nordiska Flyttkompaniet svarar Fredrika I
    Hej Fredrika : )

Vi har tagit del av och läst ditt omdöme och tackar dig för din tid att skriva några rader här till oss : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med flytten, personalen och vår service!

Vi hoppas att vi får möjlighet att i framtiden hjälpa dig igen även nästa gång du behöver flytthjälp, du är alltid mycket varmt välkommen till oss : )

Vi passar också på att önska dig en riktigt fin start i nya boendet : )

• 2019-09-04

Anna H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Supernöjd med flytten. Trevliga killar som jobbade snabbt och effektivt. Också nöjd med priset på flytten. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-09-04 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anna H
    Hej Anna : )

Tack för ditt omdöme till oss här på Reco & för din tid att skriva några rader om oss, det betyder mycket : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med uppdraget & vår service här på Nordiska Flyttkompaniet : )
    Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss!

Vi önskar dig också all trivsel i nya boendet & en riktigt fin onsdag!

• THOMAS EDWARD P

2019-09-03

THOMAS EDWARD P skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Smidig beställning via både hemsidan och telefonen. Fantastisk trevliga grabbar som gjorde ett jättebra jobb. Snabba och effektiva samtidigt som de visa respekt för ens ägodelar. Kan lätt rekommendera Nordiska flyttkompaniet och kommer till 100% anlita dem i framtiden. välkommen åter för öl ;) Läs mer
    2019-09-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar THOMAS EDWARD P
    Hej Thomas : )

Tack för din tid att lämna omdöme till oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med flyttkillarnas service & omhändertagande av dig och ditt bohag : )
    Samt att din helhet med oss som företag är så positiv : )

Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss på Nordiska Flyttkompaniet AB - alla dagar i veckan! : )

Ha en riktigt fin dag här & all trivsel önskar vi dig i nya bostaden!

Linda E skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Smidig beställning och fantastisk leverans av tjänsten. Kommunikationen flöt på och trots att vi hade kort framförhållning så fick vi hjälp i världsklass med flytten. Kan ge de allra bästa rekommendationerna och kommer absolut att anlita Nordiska Flyttkompaniet i framtiden. Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Linda E
    Hej Linda : )

Tack för din fina recension till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service och vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden även nästa gång du behöver hjälp : )

DANIEL S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kalas bra gubbe.. snabbt å enkelt,sängen är på plats å pojken är nöjd Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar DANIEL S
    Hej Daniel,

Tack för din tid att recensera oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med uppdraget idag & vi tackar för förtroendet med flytten : )

Hoppas vi får möjlighet att träffa Er igen även nästa gång ni behöver flytthjälp : )

Adriana M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Super smooth moving! The guys were very helpful, friendly and extremely efficient. Highly recommend! 👍🏻 Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Adriana M
    Hi Adriana : )

Thank you so much for your time to leave us a review here on reco!
    We are pleased that you are satisfied with our service and the moving mission : )

We hope we hear from you again even the next time you need help moving your household : )

Hope you will enjoy your new home and get a good start in the autumn!

Best regards

Anders B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Första flytten till en etta som även innebar flytt av en orgel med pedalbord.
    Effektiva och supersnabba flyttgubbar
    som anlände punktligt.
    Mycket trevlig personal vid kontakt per tel och mail vid förfrågan och bokning.
    Firman levde upp till förväntningarna
    med råge. Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anders B
    God morgon Anders : )

Tack för din tid att recensera oss här på Reco & lämna dina synpunkter : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med uppdraget & vår service!

Vi tackar även dig för förtroendet med flytten & hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden även nästa gång flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss : )

Mats F skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Köpt flytt och städ. Mycket trevligt bemött när tjänsterna handlades upp. Mycket kompetent och trevlig flytt personal. Mycket nöjd Läs mer
    2019-09-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar Mats F
    God middag Mats : )

Tack för din tid att lämna en recension till oss!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service och personalens utförande av uppdraget : )
    Vi hoppas du kommer få en fin start och trivs gott i nya bostaden & att du i framtiden återkommer till oss även nästa gång flyttbehov uppstår, Du är alltid varmt välkommen till oss : )

Anita Å skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Snabbt, smidigt och enkelt ordnat med flytt och transport. Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anita Å
    God morgon Anita : )

Tack för din tid att lämna ditt omdöme till oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med det utförda uppdraget & vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om behov av flytthjälp uppstår igen : ) Du är alltid varmt välkommen till oss!

• Konstantinos L

2019-08-31

Konstantinos L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mycket kostnadseffektiv och smidig flytt och förvaring av hela hushållet, ingenting skadad och allt i tid och enl överenskommelse.
    Ska välja de igen utan tveka! Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Konstantinos L
    God morgon Konstantinos : )

Vi har läst och tagit del av ditt lämnade omdöme här till oss och tackar ödmjukast för de fina orden : )
    Vi hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden om du behöver flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen alla dagar i veckan : )

Gräns L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Fantastiskt nöjd med killarna som utförde flytten för oss samt kontorets stora engagemang kring att besvara och återkoppla på mina frågor.

Nordiska Flyttkompaniet står VERKLIGEN för sina lovord, trygghet & kvalitet.

Kommer definitivt anlita dem igen och rekommenderar vidare till nära och kära!

Stort TACK! Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Gräns L
    God morgon : )

Vi har läst och tagit del av din feedback här till oss och tackar ödmjukast för detta : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med flytten & personalens utförande av uppdraget!

Vi hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden om behov av flytthjälp uppstår : )
    Till oss är du alltid varmt välkommen : )

Frida P skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi är väldig nöjda med den hjälp vi fick från Nordiska flyttkompaniet. Super service på Mail/tlf innan beställning och fantastiska flytt killar som hjälpte oss med flytten
    Kan varmt rekommendera Nordiska Flyttkomaniet till andra. Super service och effektiva. Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Frida P
    God morgon Frida : )

Vi tackar ödmjukast för din tid att lämna omdöme till oss här på Reco! : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med uppdraget & personalen här hos oss!

Vi hoppas vi träffar på dig igen i framtiden även nästa gång flyttbehov uppstår, du är varmt välkommen till oss : )

Sara J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Har haft hjälp med min flytt och väldigt lätt att boka och otroligt duktiga killar som bar alla mina prylar =) väldigt trevliga killar också =) kan varmt rekommendera nordiska flyttkompaniet Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Sara J
    God morgon Sara : )

Vi tackar ödmjukast för din tid att lämna omdöme till oss här på Reco! : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med uppdraget & personalen här hos oss!

Sarkis T skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Perfect from start to finish! Very customer friendly service, quick, and efficient. Have relocated from Stenungsund to Göteborg without any worry or stress thanks to Nordiska Flyttkompaniet! Läs mer
    2019-09-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Sarkis T
    Hi Sarkis : )

Thank you for your time to leave a review for us here at Reco : )
    We are pleased that you are satisfied with our service and the performance of the staff : )

If you want more help in the future, you are always warmly welcome back to us : )

Best regards
  • Martin G

Martin G skrev om Nordiska Flyttkompaniet

Nordiska Flyttkompaniet står VERKLIGEN för sina lovord, trygghet & kvalitet.

Kommer definitivt anlita dem igen och rekommenderar vidare till nära och kära!

Stort TACK! Läs mer
    2019-09-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar Martin G
    Hej Martin,

Tusen tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med personalen & uppdraget samt vår service!

• Heléne N

Heléne N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi vill ge en eloge och stort tack till Nordiska Flyttkompaniet och Bjarne och Niclas som skötte om vår flytt på ett proffsigt och ypperligt sätt.
    Vi är otroligt nöjda inte en enda liten repa på allt som flyttades. Jätte trevliga och goa killar. Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Heléne N
    Hej Heléne,

Tusen tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )

Ha en riktigt fin helg!

• Magdalena D

Magdalena D skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag ringde till Nordiska när jag upptäckt att jag först anlitat en fuskfirma. Fick prata med David som kom med många bra råd och gav ett otroligt gott intryck. Vidare kunde de med kort varsel ordna en långdistansflytt. På flyttdagen var jag som en yr höna, det gjorde dock ingenting för Christoffer och Christian som hjälpte till med flytten var otroligt snabba, duktiga, trevliga och lugna. Fick även ytterligare hjälp av Robin när det var dags att plocka upp allt i lägenheten. Att ha fått kontakt med Nordiska räddade inte bara min flytt utan hela sommaren. Vad som kunde ha slutat i en mardröm blev en dröm! Tack!! Är er evigt tacksam för fantastisk hjälp. Är evigt tacksam!

Ps. Jag hade glömt packa ner två galgar. Fick till svar att ”det inte var något att hänga upp sig på.” Fattade inte skämtet förrän dagar efteråt. Hehe. Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Magdalena D
    God eftermiddag i solen Magdalena : )

Vi tackar dig ödmjukast för ett väldigt fint och välskrivet omdöme här på Reco, det glädjer oss att vi fick möjlighet och förtroende att hjälpa dig med flytten! Vi tackar även dig för en härlig flytt & för väldigt trevligt bemötande : )

Christopher, Christian, Robin & David hälsar så gott till dig tillsammans med oss övriga på kontoret : )
    Vi hoppas du kommer trivas gott här i Göteborg!

Vi hoppas vi får träffa på dig igen nästa gång du behöver hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss alla dagar i veckan : )

Ha en toppenfin dag & en ännu bättre helg så ses vi igen!

Lena G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Ett mycket proffsigt flyttföretag! Kände mig väldigt trygg under dagen med flytten.
    En stor eloge till Niclas, Elias och David för ett trevligt bemötande. Nordiska Flyttkompaniet kan verkligen rekommenderas starkt! Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lena G
    God eftermiddag Lena : )

Stort tack för din tid att recensera oss här på Reco, det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss & vår service : )
    Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen nästa gång flyttbehov uppstår!
    Du är alltid varmt välkommen till oss : )

Ha en toppenfin helg här & all trivsel önskar vi dig i nya bostaden!

Marie Å skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytt från gnosjö till göteborg. Killarna var trevliga och väldigt effektiva. När ett bord inte kom in innanför dörren så löste dom det snabbt med att skruva av ett av benen. De behandlade allt med respekt och vaksamhet och var samtidigt väldigt snabba. Orgeln, som är väldigt tung och svårflyttad klarade dom av att ta på 2 personer och jag är väldigt glad att jag valde er flyttfirma för jag vet inte om andra flyttfirmor hade kunnat ta sig an den upp för trappor och allt. Väldigt nöjd och ska rekommendera er till alla som behöver flytthjölp. Tack! Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Marie Å
    Hej Marie : )

Vi tackar ödmjukast för det fina omdömet till oss här på Reco!
    Det är väldigt roligt att läsa att du är så nöjd med oss/personalen & vår service : )
    Vi passar således på att tacka även dig för förtroendet att låta oss ombesörja uppdraget : )

Vi hoppas att ni får en riktigt fin helg här som kommer & att vi får möjlighet att träffa Er igen nästa gång flyttbehov uppstår, ni är varmt välkomna till oss alla dagar i veckan : )

Arvid N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag är jättenöjd med flytten. De var trevliga, snabba och hjälpte till med allt vi hade önskemål om. Vi behövde inte ens montera isär vår garderob, vilket man egentligen ska göra. De fixade det ändå.

Rekommenderas starkt. Enda anmärkningen är att de samarbetar med Göteborgs Flyttstäd. Det är en skräpfirma som du inte ska anlita ens under pistolhot. Men. Kanonjobb av Nordiska Flyttkompaniet! Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Arvid N
    Hej Arvid : )

Tack för din recension till oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med uppdraget hos oss och vår service samt personalens utförande av flytten!

Det var också väldigt tråkigt att höra att du är missnöjd med vår partner för städet, för oss är det viktigt att de håller samma höga kvalité från sin sida mot Er kunder som vi gör. Vi kommer ta en dialog med dem gällande detta så det inte inträffar igen.
    Vi tackar således mycket för att denna informationen framkom till oss!

Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss alla dagar i veckan : )

Vi passar också på att önska dig med familj en riktigt fin helg : )

Linda F skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Enkla och okrångliga att beställa flytt av. I utförandet snabba, trevliga och bra. Är mycket nöjd! Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Linda F
    Hej Linda :)

Tack för din tid att recensera oss här på Reco!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & vi hoppas att du i framtiden återkommer om flyttbehov uppstår igen, du är alltid varmt välkommen tillbaka : )

Tack också för förtroendet att låta oss på Nordiska Flyttkompaniet hjälpa dig med flytten!

Ha en toppendag & en riktigt fin helg!

Mikael S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffsiga och effektiva grabbar med ett trevligt bemötande! Rekommenderas varmt. Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Mikael S
    Hej Mikael : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco!
    Det glädjer oss mycket att din upplevelse med oss är så positiv samt att du rekommenderar oss vidare : )
    Vi hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden & att vi får möjlighet att träffa dig igen nästa gång du behöver flytthjälp eller transporthjälp, du är alltid varmt välkommen till oss : )

Ha en riktigt fin fredag & tack för förtroendet med uppdraget!

• Georgios P

2019-08-29

Georgios P skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Very cooperative company and personnel. Everything went as planned. I recommend them to everyone.Thanks a lot!!! Läs mer
    2019-08-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Georgios P
    Hi Georgios : )

Thank you for your rewiew here at Reco :)
    We are very pleased that you are satisfied with the assignment!
    We also thank you for your trust in allowing us to take care of the move!

Hope you get a good start in the new accommodation and that we will have the opportunity to meet you again in the future if you need moving help : )

Best Regards
  • 2019-08-29

Tommy H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytthjälp
    Bra och snabb kommunikation
    Allt fungerade till full belåtenhet Läs mer
    2019-08-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Tommy H
    Hej Tommy,

Tack för din tid att lämna en recension till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår.
    Du är alltid varmt välkommen till oss!

Ha en riktigt fin torsdag : )

• 2019-08-27

Lisa L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi fick fantastiskt bra hjälp och bemötande vid vår flytt. Trots att jag inte kunnat packa så bra och noggrant som jag hade velat då jag brutit armen ett par dagar innan flytten så gick allting som smort med flytthjälpen vi fick. Läs mer
    2019-08-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lisa L
    Hej Lisa :)

Tack för din tid att lämna en recension till oss här på Reco!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service gällande uppdraget & vi tackar även dig för förtroendet med flytten :)

Ha en toppendag i solen & vi hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden :)

• Annelie S

2019-08-25

Annelie S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi fick hjälp med flytt från lägenhet till hus.
    Väldigt punktliga, effektiva och trevliga, bär är väldigt nöjda! :) Läs mer
    2019-08-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Annelie S
    God middag Annelie,

Vi har läst och tagit del av din fina recension här på Reco & vi tackar ödmjukast för denna : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med oss, uppdraget & personalen på plats!

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, till oss är du alltid varmt välkommen :)

Ha en riktigt fin dag i solen,

• 2019-08-24

Anders G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Väldigt bra service, lösningsorienterade och trevliga. Läs mer
    2019-08-25 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anders G
    God middag Anders : )

Tack för ditt fina omdöme till oss gällande flytten & vår service!

Det glädjer oss att du är nöjd med uppdraget & vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om behov av flytthjälp uppstår igen : )

Till oss är du alltid varmt välkommen!

Ha en riktigt fin & solig söndag!

• 2019-08-23

Christina B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Är nöjd med allt från kontakt, offert, tillgänglighet, bemötande, härliga och trevliga flyttkillar! Mina förväntningar har verkligen infriats. Läs mer
    2019-08-25 Nordiska Flyttkompaniet svarar Christina B
    Hej Christina : )

Vi har läst och tagit del av din recension och tackar ödmjukast för det fina omdömet!

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om behov av flyttjänster uppstår : ) Du är alltid varmt välkommen till oss!

Ha en riktigt fin söndag!

• 2019-08-23

Birgitta K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mycket duktig personal, tillmötesgående, hjälpsamma och effektiva.
    Stor Eloge till Er Malin, Elias och Christian Läs mer
    2019-08-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Birgitta K
    Hej Birgitta : )

Tack snälla för ditt fina omdöme & för att vi fick förtroendet med uppdragen!
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service : )

Vi passar även på att önskar dig med familj en riktigt fin & härlig helg!

• 2019-08-22

Lillemor D skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mycket nöjd med flytten! Hjälpsam och trevlig personal. Tack! Läs mer
    2019-08-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lillemor D
    Hej Lillemor : )

Tack för din tid att recensera oss & för att vi fick förtroendet med flytten : )
    Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen även nästa gång flyttbehov uppstår, till oss är du alltid varmt välkommen!

• 2019-08-14

Kirstin J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flyttade inom Torslanda och det var bra att företaget ligger här då de hade lokal kännedom och kort transportsträcka. De kom i tid och var tidseffektiva samtidigt som noggranna. Väldigt trevliga och måna om att flytten skulle bli en så stressfri och bra upplevelse för oss som möjligt. Läs mer
    2019-08-14 Nordiska Flyttkompaniet svarar Kirstin J
    Hej Kirstin : )

Tack för din tid att recensera oss samt för din fina rekommendation : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Vi hoppas att du kommer trivas gott i nya bostaden & vi hoppas att vi ses igen i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss : )

Trevlig kväll!

Charlotte Elisabeth J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    En mycket proffessionell och kunnig flyttfirma som höll tät kontakt med uppdatering och uppföljning om läget genom hela processen från offert till flytt. Vår flytt gick smidigt från Västerås till Göteborg och allt kom fram i perfekt skick.Tack David på kontoret. Stort tack till Christian, Simon och den trevlige extra killen, som ryckte in på kort varsel, som gjorde själva flytten smidig och positiv med era personligheter o glada humör med säkerhet i fokus. Det är härligt att få bli så positivt överraskad. Vi kan varmt rekommendera denna flyttfirma. Läs mer
    2019-08-07 Nordiska Flyttkompaniet svarar Charlotte Elisabeth J
    Hej Charlotte,

Vi tackar dig med familj ödmjukast för ett mycket fint omdöme : )
    Det glädjer oss att läsa om Era erfarenheter med oss samt att personalen utfört uppdraget till Er fulla belåtenhet, precis som det skall vara : ) Vi hoppas att vi får möjlighet att hjälpa Er igen i framtiden om flyttbehov uppstår, till oss är ni alltid varmt välkomna!

Ha en toppendag & tveka inte att höra av Er om det finns något vi kan hjälpa Er med : )

Er Partner
    Nordiska Flyttkompaniet AB med personal

Mattias W skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Trevliga grabbar, effektivt arbete, väl packat. Snyggt jobbat! Läs mer
    2019-08-07 Nordiska Flyttkompaniet svarar Mattias W
    God middag Mattias : )

Tack ödmjukast för en mycket fin rekommendation : )
    Vi hoppas du kommer trivas gott i Stockholm & vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om behovet av flytt uppstår! Du är alltid varmt välkommen till oss : )

Ha en toppendag & all lycka till dig i storstaden : )

JOHANNA B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Ett stort tack till Robin och Maxim på Nordiska flyttkompaniet som hjälpte mig att flytta! Väldigt positiva och glada killar som blev klara på nolltid! Kan varmt rekommendera deras hjälp Läs mer
    2019-08-07 Nordiska Flyttkompaniet svarar JOHANNA B
    Hej Johanna : )

Tack för ditt fina omdöme till oss!
    Det glädjer oss att du är nöjd med personalens utförande av flytten & vi hoppas att du återkommer igen i framtiden om flyttbehovet uppstår, till oss är du alltid varmt välkommen : )

Vi önskar dig en riktigt fin dag

• 2019-08-04

Anders K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Otroligt serviceinriktade och duktiga!! Läs mer
    2019-08-04 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anders K
    Hej Anders :)

Tack för ditt fina omdöme samt för din tid att recensera oss!
    Vi hoppas att du kommer trivas gott i nya bostaden och att vi får träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår :)
    Du är alltid varmt välkommen till oss!

Vi önskar dig en fortsatt fin helg,

Bästa hälsningar
  • 2019-08-03

Göran H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Tre göteborgare, Robin, Christopher och Niclas, flyttade vårt bohag från Harplinge till Jonstorp. Gänget jobbade snabbt och bra, var också trevliga med en positiv attityd. Allt gick bra och inom planerad tidsram. Kan rekommenderas! Läs mer
    2019-08-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar Göran H
    God middag Göran!

Tack ödmjukast för din fina recension : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med personalens service & utförandet av uppdraget! Vi hoppas vi får träffa dig igen nästa gång flyttbehovet uppstår!

Du är alltid varmt välkommen till oss : )

• Daniel M

2019-08-03

Daniel M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hannes och Robin utförde våran flytt. Fantastiska killar som gjorde ett toppen jobb. Jag kan varmt rekommendera Nordiska flyttkompaniet Läs mer
    2019-08-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar Daniel M
    Hej Daniel!

Tack för din tid att lämna en recension till oss : ) Det glädjer oss att du är nöjd med personalens service samt att du rekommenderar oss här på Reco!

Vi hoppas vi får möjlighet att hjälpa dig igen även nästa gång flyttbehovet uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss här på Nordiska : )

Ha en fortsatt fin helg!

• 2019-08-02

Martin M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Starka trevliga och proffsiga grabbar som lyfte 150kg kylskåp lätt som en plätt.
    Den andra flyttfirman fixade inte detta, som tur är finns Nordiska! Läs mer
    2019-08-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Martin M
    Hej Martin : )

Tack snälla för din tid att rekommendera oss och vår service!
    Det glädjer oss att vi fick ditt förtroende med uppdraget : )
    Vi hoppas du hör av dig igen i framtiden om du behöver proffshjälp med tunglyft, vi finns här för dig alla dagar i veckan : )

Vi passar även på att önska dig med familj en trevlig helg : )

• 2019-08-02

Ingrid H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Så trevliga ”flyttgubbar”, jag ger dem högsta betyg, kan rekommenderad. Läs mer
    2019-08-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Ingrid H
    Hej Ingrid : )

Tack snälla för ditt fina omdöme : )
    Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver assistans i flytten!
    Du är alltid varmt välkommen till oss :)

Trevlig helg!

• 2019-07-23

Roy J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi valde Nordiska Flyttkompaniet för att hjälpa oss med flytten. Bemötandet har varit väldigt trevligt och professionellt hela vägen. Flyttkillarna var väldigt lugna och visste exakt vad de höll på med, vilket gjorde att vi med kände oss lugna och trygg under hela flytten. Rekommenderas varmt 😊👍 Läs mer
    2019-07-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Roy J
    Hej Roy :)

Tack för ett jättefint omdöme till oss & för din tid att recensera oss här på Reco : )
    Det värmer att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget!

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss :)

Ha en toppendag denna tisdag & hör av dig om det finns något mer vi kan göra för dig : )

• David S

2019-07-22

David S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Använde Nordiska Flyttkompaniet som helhetslösning för flytt, städ och magasinering och det gick hur smidigt som helst. Trevlig personal och vi kunde inte vara mer nöjda. Läs mer
    2019-07-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar David S
    Hej David : )

Tack för din tid att recensera oss här på Reco!
    Det är väldigt roligt att höra att du upplever tjänsterna hos oss så positivt & vi tackar för att vi fick förtroendet med de olika uppdragen : ) Vi hoppas att vi ses igen i framtiden om du behöver hjälp med något mer, du är alltid varmt välkommen till oss!

• 2019-07-22

Marcus A skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Snabbt bra lysande effektivt snabba svar och effektivt flytt Läs mer
    2019-07-22 Nordiska Flyttkompaniet svarar Marcus A
    God middag Marcus : )

Vi tackar ödmjukast för din recension till oss här på Reco!
    Din åsikt är värdefull för oss & det glädjer oss att läsa om att du är nöjd med utförande av flytten & vår service : )

Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver flytthjälp igen, du är alltid varmt välkommen till oss!
    Vi passar också på att önska dig en fortsatt fin sommar,

• 2019-07-21

Patrick M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi köpte flyttjänst i form av lastbil. Vi fick ett snabbt svar på vår förfrågan. Trevligt bemötande och tydlig info om vad som ingick och hur det skulle gå till. Trevliga, kunniga och proffsiga flyttgubbar i både arbete och bemötande! Kom på angiven tid och packade in våra möbler och flyttkartonger aktsamt och effektivt. Rekommenderas! Läs mer
    2019-07-22 Nordiska Flyttkompaniet svarar Patrick M
    Hej Patrick,

Tack för din tid att recensera oss här på Reco : )

Det glädjer oss att du är nöjd med flytten & vår service!
    Vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen : )

• 2019-07-19

Maria K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi kan inte mer än lyfta på hatten till våra 3 flyttkillar som hjälpte oss med vår flytt från Stenungsön till Nyköping! Tålmodiga, samarbetsvilliga och när det strulade för oss i samband med inflytten så stöttade dom och hjälpte oss till vi hittade en lösning. Vi kan starkt rekomendera Nordiska flyttkompaniet och dessa killar. Våra superheros:-) // Marcus och Maria Läs mer
    2019-07-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar Maria K
    Hej Maria & Marcus!

Tack för de fina orden till oss här på reco, det glädjer oss att ni är nöjd med vår service : )

Vi tackar också för att ni tagit er tiden att recensera oss, det betyder mycket!

Vi lämnar ingen kund i sticket när det uppkommer problem för er i samband med tillträde till bostaden, istället står vi bakom våra kunder för att hitta lösningar som fungerar för er, enligt oss skall kunden alltid sättas i främsta rummet : )
    Det är därmed väldigt trevligt att ni ändock från vår sida fick känna på hur vi arbetar när sådant här händer.

Skulle det vara något mer som vi kan hjälpa er med framåt här så är det bara att ni hör av er, vi finns här för er : )

Hoppas ni kommer trivas gott i Nyköping & att nya bostaden passar er bra, ni är alltid varmt välkomna till oss igen om behovet finns för flytt eller transport!

Er Partner

Kärrlyckegatan 24, 418 78 Göteborg