Nordiska Flyttkompaniet

Kärrlyckegatan 24, 418 78 Göteborg — Visa karta

allt annat i verksamheten. Med vår mångåriga erfarenhet inom flytt och transport samt
extremt höga krav på organisation och medarbetare vill vi efterlämna den högsta möjliga
kvalitetsstämpeln i flyttbranschen i Sverige. All vår personal innehar den
kund.

Vi hjälper dig som företag, kommun, privatperson eller myndighet med allt från stora till små flyttar. Alltid förstklassig service och ansvarsfull hantering av ditt gods.

Vi utgår från Göteborg men åtar oss uppdrag över hela Sverige och även inom våra grannländer Norge och Danmark.

Varmt välkommen till oss på Nordiska Flyttkompaniet!
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 301 kunder tycker om Nordiska Flyttkompaniet

• 2020-09-23

Anders R skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Trevliga, kompetenta och flitiga! Ett nöje att ha att göra med!! Läs mer
    2020-09-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anders R
    Hej Anders =)

Tack för din fina rekommendation till oss här på Reco gällande flytten!
    Det glädjer oss att du återigen är nöjd med vår service & vi hoppas att vi ses igen i framtiden om du behöver vår hjälp =)
    Du är alltid varmt välkommen : )

• Gunilla S

2020-09-11

Gunilla S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Fantastiskt bemötande av Malin och suveräna killar sln utförde uppdraget Läs mer
    2020-09-11 Nordiska Flyttkompaniet svarar Gunilla S
    God middag Gunilla 😀

Tack snälla för ditt fina omdöme här på Reco!
    Vi är så glada över att ha fått hjälpa dig med flytten till Dalarna och för ett utomordentligt trevligt bemötande varje gång vi talat & planerat inför flytten 🌸 Det är så härligt med goa kunder tycker vi 😀

Jag har meddelat flyttpersonalen och de hälsar så gott till dig här!

Jag hoppas att du har en riktigt fin start i nya bostaden i Mora och att vi kanske hörs igen i framtiden om du skulle behöva hjälp med något, det är bara att ringa 😀

Var rädd om dig och tusen tack för en riktigt trevlig flytt!

Malin
    Transportledare Yrkestrafik
  • ANNELIE C

2020-09-10

ANNELIE C skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Min mamma Flyttadefrån villa till lägenhet. Flytten gick väldigt smidigt och problemfritt. Effektiv nogrann och trevliga flyttkillar. Kommer helt klart anlita dom igen vid nästa flytt. Och kan varmt rekommendera dig som ska flytta. Nordiska flyttkompaniet! Väl mött Annelie Läs mer
    2020-09-10 Nordiska Flyttkompaniet svarar ANNELIE C
    Hej Annelie : )

Tack för ditt omdöme till oss här på Reco & för att du delar med dig av dina erfarenheter med oss : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med uppdraget !

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du önskar hjälp, till oss är du alltid varmt välkommen!

Ha en riktigt fin höst & på återseende : )

ANNELIE C, Nordiska Flyttkompaniet gillar detta
  • 2020-09-04

Ann H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi vill varmt rekommendera Nordiska Flyttkompaniet till alla !!!Vi fick ett fantastiskt positiv intryck redan från start då de ringde o meddelade att de kanske blev lite sena (!)men strax därefter dök 3 glada gossar upp med stor fin lastbil och satte utan dröjsmål igång med utflyttning av hela mammas bohag! De bar o lyfte och packade om när det behövdes, hela tiden med gott humör så det gick undan men utan slarv. Dessutom tog de försiktigt ner alla armaturer o förvarade dem säkert under transporten för att sedan hjälpa till med upphängning av dem vi önskade👍Väl framme vid nya adressen gick det lika smidigt med avlastning o lätt möblering!
    Grabbarnas positiva inställning och proffessionalism gjorde valet lätt för nästa ev flytt - så TACK❤️Vi återkommer👍definitivt!!!
    Mvh Ann o Birgit ✈️ Läs mer
    2020-09-07 Nordiska Flyttkompaniet svarar Ann H
    God morgon Ann m. familj : )

Vi tackar ödmjukast för ett väldigt fint omdöme till oss!
    Och vi tackar även för att just vi fick förtroendet med flytten för att visa hur vi arbetar : )

Vi hoppas att ni återkommer till oss o framtiden om ni behöver flytthjälp - till oss är ni alltid varmt välkomna!

Ha en riktigt fin sensommar så ses vi förhoppningsvis igen i framtiden : )

Er Partner
  • Cosma G

2020-08-28

Cosma G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Super nöjd med ”flyttgubbarna”! Effektiva, hjälpsamma, trevliga och inget har gått sönder! Kändes tryggt och vilsamt att få denna ovärderliga hjälp! Läs mer
    2020-08-31 Nordiska Flyttkompaniet svarar Cosma G
    God middag i solen Cosma : )

Tack för din tid att skriva ett omdöme till oss här på Reco!
    Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden : )

Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & flyttpersonalen som hjälpte dig med uppdraget!
    Vi meddelar såklart berörd personal om dina fina ord : )

Vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss : )
    Ha nu en riktigt fin sensommar & en fantastisk start i nya boendet : )

Din Flyttpartner
  • 2020-08-21

Elin O skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag är jättenöjd med både flytten och städet som jag bokade med Nordiska Flyttkompaniet.
    En jättebra, smidig och trygg flytt. De var punktliga och engagerade och gjorde ett jättebra jobb i sommarvärmen som var den dagen, det var 25-30 grader i Göteborg då. De som utförde flytten var väldigt effektiva i sitt arbete.
    Nu ett tag senare bokade jag in flyttstäd. Han som städade var väldigt duktig, nogrann, snäll och engagerad. Han kom på kvällen till vår nya lägenhet och lämnade tillbaka en nyckel som fattades efter städet. Hyresvärden som hade slutbesiktning av städet gav mycket beröm över hur bra städat det var. Jätteroligt.
    Även kontakten med de som sitter på kontoret har varit jättebra med bra svar på frågor, hjälpsamma och tillmötesgående som visar på kompetens. Man har känt sig väldigt trygg med Nordiska Flyttkompaniet under denna stressiga flyttperiod. Nu kan man andas ut. Rekommenderar verkligen denna flyttfirma till andra. Min syster var också jättenöjd vid en flytt.
    Elin- En jättenöjd kund Läs mer
    2020-08-21 Nordiska Flyttkompaniet svarar Elin O
    God eftermiddag Elin : )

Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar ödmjukast för en välskriven och fin recension!
    Det glädjer oss att du är nöjd med oss både genom flytt & städ, vi passar också på att tacka dig för ett vänligt & väldigt trevligt bemötande genom hela kedjan och för att du valde oss som partner : )

Hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp - till oss är du alltid varmt välkommen, alla dagar i veckan : )

Vi önskar dig bästa starten i ditt nya hem & att du får en fortsatt fin sommar!

• GymPartner Sweden

2020-08-15

GymPartner Sweden skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Nordiska-Flyttkompaniet Anlitas Av GymPartner vid frakter och installationer i Stockholm och längs vägen till Stockholm. Jag vill personligen, verkligen rekommendera detta bolag och dess välbyggda flyttkarlar till alla slags flyttar men framför allt bohagsflyttar. Det bästa med Nordiska Flyttkompaniet och personalen är deras bemötande och den stora respekten de har för andras egendom och affektionsvärdet i den samma.

Nordiska-Flyttkompaniet Anlitas Av GymPartner

Nordiska Flyttkompaniet AB grundades med visionen att trygghet och kvalitet skall stå före allt annat i verksamheten. Med deras mångåriga erfarenhet inom flytt och transport samt
    extremt höga krav på organisation och medarbetare vill de efterlämna den högsta möjliga kvalitetsstämpeln i flyttbranschen.

All personal innehar den kunskap/utbildning som krävs för att utföra ett professionellt flyttuppdrag för dig som kund.

Nordiska-Flyttkompaniet hjälper dig som företag, kommun, privatperson eller myndighet med allt från stora till små flyttar. Alltid förstklassig service och ansvarsfull hantering av ditt gods.

De utgår från Göteborg men åtar sig uppdrag över hela Sverige och även inom våra grannländer Norge och Danmark.

Bästa hälsningar,
    Team GymPartner Sweden Läs mer
    2020-08-17 Nordiska Flyttkompaniet svarar GymPartner Sweden
    God middag : )

Vi tackar för det fina omdömet skrivet av Er och för ett fint pågående samarbete gällande flytt av tunggods : )

Vi ser fram emot ett långvarigt samarbete tillsammans med Er!

Önskar Er en riktigt fin dag i solen så ses vi snart igen : )

Anette G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mycket nöjda. Kändes tryggt och fanns utrymme för flexibilitet. Proffsigt och verkligen en flyttfirma att rekommendera om all personal levererar på samma sätt. Läs mer
    2020-08-10 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anette G
    God kväll Anette : )

Vi tackar ödmjukast för ett mycket fint omdöme och för din tid att skriva några rader om oss!

Kul att du är nöjd med vår service & vi tackar för förtroendet med uppdraget!

Om du behöver hjälp igen är du alltid varmt välkommen till oss : )

Ha en riktigt fin sommar så hoppas vi att vi ses snart igen : )

Inge S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Noggranna, snabba och inte minst: Trevliga! Har haft kontakt med dem 2 ggr i år, lika bra varje gång. Läs mer
    2020-08-10 Nordiska Flyttkompaniet svarar Inge S
    Hej Inge : )

Tack för din tid att recensera oss här på Reco!

Vi gillar våra återkommande kunder & passar således på att tacka dig för att vi får förtroendet att hjälpa dig flytta när behovet uppstår : ) det glädjer oss att du är nöjd med oss & vår service - vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden!

Till oss är du alltid varmt välkommen : )
    Ha en fortsatt fin sommar & vi önskar dig bästa starten i ditt nya hem : )

Emanuel R skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    De är snabba, enkla och tillmötesgående.
    Hyrde box.
    Dock kort fakturadatum. Läs mer
    2020-08-10 Nordiska Flyttkompaniet svarar Emanuel R
    Hej Emanuel : )

Tack för din fina referens till oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service gällande flytt & magasinering : )
    Vi innehar alltid 10 dagars betalningsvillkor mot privatpersoner (lika som för dina fakturor för magasineringen när denna var igång).

Om det är så att man av någon anledning behöver längre betalningstid är det bara att höra av sig till oss : )

Hoppas du får en toppenfin sommar här & att du kommer trivas gott i din nya bostad!
    Vi hoppas såklart också att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp : )

• 2020-08-07

NIKLAS M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Måste säga att jag är väldigt nöjd med hjälpen ifrån NF. Hade en tung Crosstrainer (78 kg) (plus lite andra möbler) som dom lyckades få ned tre trappor och in lastbilen utan problem. Under 10k för flytt mellan Göteborg och Växjö var mindre än jämfört med andra offerts så kan inte klaga.
    Hade två kunniga killar med bra humör som hjälpte till med flytten, tog betalt för tiden som dom jobbade (lade ej till någon extra tid eller extra utgifter).
    Funderade på om jag skulle ge 4 eller 5, eftersom 5 låter som "above and beyond" tänkte jag först ge en 4. Och om jag skall vara ärlig så var det inte "above and beyond" men jag kan inte hitta något att klaga på eller komma på hur det kunnat vara bättre:
    Kunnig personal, bra pris och bra bemötande fick jag, vad mer kan man begära?! Baserat på det så känns det orättvist att inte ge en 5:a.
    Får rekommendera dom för andra som skall flytta iaf. Läs mer
    2020-08-07 Nordiska Flyttkompaniet svarar NIKLAS M
    Hej Niklas,

Tack för din tid att lämna omdöme på vår Reco profil & tack för dina fina vitsord : )
    Vi skall meddela personalen att du är nöjd med deras insats & så hoppas vi att vi får träffa dig igen i framtiden om du önskar flytthjälp : )

Ha en riktigt fin fortsättning på sommaren : )

• 2020-07-23

Ove H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flyttefirma NFK hjalp os med flytning fra et hus i Sverige til et andet i Danmark samt med bortskaffelse af storskrald - og det gik virkelig godt: De tre flinke flyttemænd hjalp med at pakke tingene forsvarligt og flyttede dem omhyggeligt, men hurtigt.

Det var et velfungerende team med højt humør. Man kan godt mærke, at der er tale om professionelle flyttemænd, som ved, hvordan en flytning gennemføres sikkert, struktureret og effektivt.
    Vi er meget tilfredse!

Vi vender helt sikkert tilbage når vi engang skal flytte igen - og giver vores varmeste anbefaling

//Ove og familien Läs mer
    2020-07-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Ove H
    Hej Ove : )

Tack snälla för att du tog dig tiden att recensera oss här på vår Reco!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss och att vi fick ett sådant fint omdöme från dig : )

Vi hoppas du med familj kommer trivas gott i Danmark & att du återkommer om du behöver flytthjälp igen : )

• 2020-07-23

Linda J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi bokade flytt med packning via Nordiska Flyttkompaniet för vår flytt mellan Stockholm och Göteborg och vi vill gärna lyfta fram de grabbar som var med i flytt hos oss och tacka dem (Kristian och Kristoffer) Bra jobb är en sak men de var otroligt trevliga och bra att göra med vilket inte alltid är självklart. Det är den typen av personlighet och servicekänsla som gör att vi kommer rekommendera er för andra som ska flytta. Stort tack för en proffsigt utförd flytt! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻 Läs mer
    2020-07-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Linda J
    God middag Linda : )

Vi börjar med att säga välkommen till Göteborg & tack för förtroendet med flytten!
    Det är väldigt trevligt att höra att vår personal tog väl hand om Er under uppdraget : )
    Vi skall framföra detta till flyttpersonalen så de får ta del av ditt omdöme! :)

Vi hoppas också att ni återkommer i framtiden om ni behöver hjälp igen, till oss är ni alltid varmt välkomna!

Ha en fortsatt fin sommar : )

• 2020-07-19

Matthew Thomas W skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Väldigt, väldigt nöjd!

Flyttet gick imponerande snabbt och smidigt, och dessutom så var transportörerna riktigt trevliga och proffsiga! Vi kommer definitivt anlita dem igen nästa gång vi flyttar! Läs mer
    2020-07-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar Matthew Thomas W
    God morgon Matthew : )

Tack snälla för din tid att rekommendera oss här på Reco!
    Det är väldigt härligt att höra att ni är nöjda med oss och personalen som varit på plats : )
    Vi hoppas såklart att vi får möjlighet att träffa Er igen i framtiden när ni är i behov utan hjälp : )!

Ha en toppendag & tack för ett fint flyttsamarbete!

Matthew Thomas W gillar detta
  • 2020-07-19

CONG-YI X skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Really great moving company.
    Professional and efficient.
    Also all the staff are nice.
    Definitely recommend to anyone who needs to move. Läs mer
    2020-07-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar CONG-YI X
    Hi CONG-YI X : )

Thank you for your review!
    We are pleased that you are satisfied with us as a company and our customer service!

We hope you will return to us in the future when you need our help again : )
    We would also like to thank you for a nicely done moving collaboration!

Best regards
    Your partner
    Your Partner
  • 2020-07-16

Annica C skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi fick jättebra hjälp vid vår flytt, de som hjälpte oss var både kunniga och enormt hjälpsamma och vi skulle inte tveka en sekund att använda dem igen! Läs mer
    2020-07-16 Nordiska Flyttkompaniet svarar Annica C
    Hej Annica : )

Tack för det fina omdömet till oss här på Reco!
    Det glädjer oss att ni är nöjda med vår service & vår personal som arbetar här : )

Vi hoppas att vi får träffa Er igen i framtiden om ni behöver hjälp, och att ni kommer trivas gott i nya bostaden!
    Va rädd om Er också i dessa tider & tack för ett fint samarbete under flytten : )

• 2020-07-06

HANNA E skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Åh våra saker fick komma med på er sida 😊. Tusen tack snälla ni för allt jobb. Bra service, bra bemötande. Från första kontakt i tfn till flytt i Göteborg, sedan till ert magasin och sedan till Falkenberg samt fönsterputs och upphämtning av extrasaker.🎈🎈🎈Ni är bäst, verkligen!!! Va rädda om er... 😊 Läs mer
    2020-07-08 Nordiska Flyttkompaniet svarar HANNA E
    Hej Hanna : )

Vi tackar dig ödmjukast för de fina omdömet! Det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss och vår service under alla delarna : )

Vi hoppas att du kommer trivas gott i din nya bostad & att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver vår hjälp, till oss är du ALLTID varmt välkommen 🌸

Må gott & va rädd om Er i dessa tider,

HANNA E, Nordiska Flyttkompaniet gillar detta
  • 2020-06-27

KRISTIAN S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Vi anlitade Nordiska flyttkompaniet i juni och var mycket nöjda. Väldigt proffsiga och erfarna och ett fint samarbete under hela flyttdagen gjorde arbetet mycket effektivt. Dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda! Läs mer
    2020-07-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar KRISTIAN S
    Hej Kristian : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på Reco!
    Det är väldigt trevligt att du är nöjd med oss och personalen som utförde flytten : )
    Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen : )

Ha en fortsatt fin sommar!
  • 2020-05-29

Christina D skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytt Stockholm till Gullholmen. Alltid proffsigt och vänligt bemötande. Svararade alltid i telefon utan lång kötid!
    Bra information under tiden med Kristian er vänliga chaufför! Är så nöjd! Stort TACK!! Läs mer
    2020-06-01 Nordiska Flyttkompaniet svarar Christina D
    Hej Christina : )

Vi tackar ödmjukast för din tid att skriva en recension om oss och om flytten!
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalen på plats : )

Vi hoppas du får en toppenfin sommar i nya boendet & att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver flytthjälp : ) Till oss är du alltid varmt välkommen!

• 2020-05-28

Sabina M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytt och städhjälp.

Supernöjd med hjälpen, bemötandet av personalen på plats var kanon, dom var jättetrevliga.

Servicen över mail med bokningen och alla frågor jag hade var suverän.

Kunde inte blivit nöjdare. :) Läs mer
    2020-05-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Sabina M
    Hej Sabina : )

Tack så mycket för din tid att lämna en recension om oss här på Reco 🌸
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service, personalen på plats samt hanteringen vid bokning : )

Vi hoppas att du/ni återkommer i framtiden om ni behöver hjälp igen - ni är alltid varmt välkomna till oss 🙂

Ha en riktigt fin dag i solen & en fantastisk sommar!

• 2020-05-28

Andreas A skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytt och magasinering
    Bra service
    Bra planering
    Enkelt att betala Läs mer
    2020-05-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Andreas A
    Hej Andreas : )

Tack för din tid att recensera oss, det betyder väldigt mycket!
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & alla delarna av uppdraget : )

Då du är en återkommande kund till oss hoppas vi såklart att du fortsätter återkomma även vid framtida behov av hjälp : ) Du är alltid varmt välkommen!

Ha en riktigt fin sommar här!

• 2020-05-27

FREDRIK N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Förmodligen ett av mina bästa beslut att anlita Nordiska Flyttkompaniet. Gjorde bokningen sent, då jag insåg att jag aldrig skulle klara flytten själv. Det var inga problem alls, de ställde till och med upp på helgen med flytt. Extremt proffsiga och väldigt tillmötesgående.
    Skall jag flytta igen är det ingen tvekan om vem jag ringer. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar FREDRIK N
    God middag i solen Fredrik 😀

Vi tackar ödmjukast för ett väldigt fint omdöme & betyg av dig gällande vår service & vår personal som varit på plats 🌸

Det är väldigt kul att höra att du är så nöjd med oss och att du återkommer i framtiden igen, vi ser fram emot att få hjälpa dig nästa gång du behöver vår hjälp 😀

Vi passar också på att tacka dig för att du gav oss förtroendet med flytten 😀

Vi önskar dig en riktigt fin sommar här & att du får bästa möjliga starten i nya boendet!

FREDRIK N, Nordiska Flyttkompaniet gillar detta
  • 2020-05-27

Evelyn B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Effektiv och tydlig kommunikation både vid bokning och efteråt. Supertrevlig, kompetent personal som gjorde att jag kände mig trygg under hela processen. Flytten gick verkligen supersmidigt! Läs mer
    2020-05-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Evelyn B
    Hej Evelyn : )

Tusen tack för din tid att recensera oss här på Reco!
    Din feedback betyder mycket för oss och det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Vi hoppas att vi får äran att träffa dig igen i framtiden om du går i flytt tankar : )
    Till oss är du alltid varmt välkommen 😀

Ha en riktigt fin sommar & en fantastisk start i nya boendet : )

• 2020-05-26

Christian N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kan starkt rekommendera Nordiska Flyttkompaniet. Snabba, pålitliga och effektiva. Kommer definitivt anlita igen nästa gång vi flyttar. Läs mer
    2020-05-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Christian N
    Hej Christian : )

Tusen tack för din tid att recensera oss här på Reco!

Du är såklart varmt välkommen nästa gång du vill flytta - vi hjälper gärna till : )

Ha en riktigt fin sommar & en fantastisk start i nya boendet : )

• 2020-05-26

Joakim Christoffer P skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Anlitade företaget för flytt som genomfördes för lite mer än en vecka sen. Trevligt bemötande redan från bokning!
    Väl vid flytten så ringde flyttkillarna och förvarnade att dom blev en kvart sena. Inga problem så länge man hör av sig.
    Flyttkillarna hade trevligt bemötande och var hjälpsamma att planera vad som ska lassas ut och in först. De var även försiktiga med våra växter (bl.a avokadoträd) som överlevde flytten utan en skråma. Läs mer
    2020-05-26 Nordiska Flyttkompaniet svarar Joakim Christoffer P
    Hej Joakim : )

Tack snälla för din fina rekommendation till oss gällande flytten!
    Vi hoppas att du kommer trivas gott i din nya bostad & att du återkommer till oss i framtiden om du behöver flytthjälp igen : ) Du är alltid varmt välkommen - alla dagar i veckan!

Vi passar också på att önska dig med familj en riktigt fin sommar 🙂🌸

• 2020-05-25

Madeleine S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Anlitade företaget för flytthjälp. Mycket trevlig och tillmötesgående administrativ personal och flyttkillarna var toppen. De utförde sitt uppdrag på bästa sätt. Läs mer
    2020-05-26 Nordiska Flyttkompaniet svarar Madeleine S
    Hej Madeleine : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på Reco 🙂
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & genomförandet av uppdraget!

Vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden om du går i flytt tankar!
    Till oss är du alltid varmt välkommen : )

Ha en riktigt fin sommar, och en trivsam start i nya boendet!

• 2020-05-22

Emma A skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Bokade Nordiska flyttkompaniet efter rekommendationer från vänner. De levde verkligen upp till betyget jag ger. Trevliga killar som var snabba och var varsamma med mina prylar. Jag är mycket nöjd med er, kommer absolut rekommendera er vidare och anlita er igen. Läs mer
    2020-05-25 Nordiska Flyttkompaniet svarar Emma A
    Hej Emma : )

Tack snälla för din fina rekommendation om oss här på Reco!
    Det är mycket trevligt att vi levde upp till dina förväntningar och vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp igen : ) Till oss är du alltid varmt välkommen!

Ha nu en riktigt fin sommar & en härlig start i nya boendet!

• 2020-04-30

Maria H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytt hjälp

Killarna kom i tid och hade ett lugnt och tryggt bemötande.
    De va försiktiga med mina möbler och frågande om hur jag önskade att allt skulle flyttas och ställas.

Mycket effektiva och lugna, jag kände mig väldigt trygg med deras hjälp med flytten.

Rekommenderar verkligen. Läs mer
    2020-05-21 Nordiska Flyttkompaniet svarar Maria H
    Hej Maria : )

Tack snälla för din fina rekommendation till oss gällande flytten!
    Vi hoppas att du kommer trivas gott i din nya bostad & att du återkommer till oss i framtiden om du behöver flytthjälp igen : ) Du är alltid varmt välkommen!

• 2020-04-29

Isak F skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Effektivt, trevlig personal, hjälpsamma. Andra gången jag anlitat Nordiska Flyttkompaniet och är supernöjd!! Läs mer
    2020-04-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Isak F
    God eftermiddag Isak : )

Va kul att du återigen är nöjd med oss och uppdraget!
    Vi älskar återkommande kunder så du är såklart varmt välkommen även nästa gång du behöver vår hjälp : )
    Vi finns här för dig - alla dagar i veckan!

Vi passar också på att önska dig en riktigt fin Valborg som kommer :)

• 2020-04-27

Liselotte N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Är såå nöjd med flytten! ❤️💐

Flyttkillarna var hjälpsamma och förstående med en flexibel service!

Förutom att göra ett riktigt bra jobb hade dem en positiv inställning hela långa dagen, trots att jag flyttade mellan två bostäder utan hiss :)

Jag är såå nöjd med Nordiska och rekommenderar dem till alla som vill ha en bra firma att flytta med!

Vi ses igen!

Mvh Lisa Läs mer
    2020-04-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Liselotte N
    Hej Liselotte :)

Tack för din tid att lämna dina synpunkter om oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med personalen och deras utförande av uppdraget!

Du är såklart varmt välkommen åter till oss när du behöver hjälp igen!
    Alla dagar i veckan :)

• 2020-04-27

Bengt H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Ett trevligt, tillmötesgående och proffsigt intryck av både kontoret och flyttgrabbarna som hjälpte mig med flytten 👍🏻

Hade bokat packning och montering av befintliga villan samt transport från Västra Frölunda till Djursholm och är mer än nöjd med servicen! Strukturerat tillvägagångssätt genom hela flytten gjorde mig trygg i mitt val av detta flyttföretag.

Kommer därmed med varm hand rekommendera vänner och bekanta att välja Nordiska Flyttkompaniet när de letar efter en proffsig firma med hjärtat på rätt ställe.

Stort tack för hjälpen!
    Hälsningar
    Fam. Holgersson Läs mer
    2020-04-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Bengt H
    Hej Bengt m. familj : )

Tusen tack för den fina rekommendationen här på Reco!
    Vi tackar också för förtroendet med uppdraget : )

Hoppas ni kommer trivas gott i Stockholm & att vi får möjlighet att träffa Er igen även nästa gång ni behöver hjälp : ) Till oss är ni alltid varmt välkomna!

Ha en riktigt fin måndag & en go sommar sedan!

• 2020-04-23

Christoffer J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Toppenkillar! Trevligt professionellt bemötande! Läs mer
    2020-04-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Christoffer J
    God kväll Christoffer : )

Tusen tack för din tid att skriva om din upplevelse med oss! Det glädjer oss att du är nöjd med flytten, vår personal och vår service!

Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen : )

• Isabella Ida J

2020-04-18

Isabella Ida J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mina vänner rekommenderade Nordiska Flyttkompaniet. Flytten gick jättebra på alla sätt och vis. Uppstyrt, trevligt och smidigt. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2020-04-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar Isabella Ida J
    Hej Isabella : )

Tack för din tid att lämna en recension till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service och att dina vänner rekommenderade oss : )

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår - till oss är du alltid varmt välkommen!

• 2020-04-16

Patrik S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Ett gott gäng om tre glada, trevliga och hårt arbetande killar gjort flytten enkel och smidigt. Mina varmaste rekommendationer Läs mer
    2020-04-17 Nordiska Flyttkompaniet svarar Patrik S
    God middag denna soliga fredag Patrik : )

Vi har läst och tagit del av ditt omdöme & tackar ödmjukast för en fin recension!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss som företag, vår personal och uppdraget i sig : )

Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om du behöver hjälp igen - till oss är du alltid varmt välkommen : )

Ha en riktigt fin helg som kommer & på återseende : )

• 2020-04-10

Leif L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flyttning av ett rum. Jag var mer än nöjd med personalens effektiva arbete. Flyttade mitt bohag från en del av Göteborg till den andra på bara två timmar. Jag berömde dom muntligen och lovade att jag skulle berömma dom även på denna sidan. Jag kommer att rekommendera denna flyttfirma om någon frågar mig. Leif Leikin. Läs mer
    2020-04-11 Nordiska Flyttkompaniet svarar Leif L
    Hej Leif!

Tack snälla för din fina rekommendation om oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & vi hoppas du får en riktigt fin påsk här!

• 2020-04-08

Lena B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mycket proffesionellt, trevligt bemötande, väldigt hjälpsamma. Jag kan verkligen rekommendera Nordiska Flyttkompaniet Läs mer
    2020-04-08 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lena B
    Hej Lena : )

Hoppas du har en toppendag i vårsolen!
    Tack ödmjukast för din fina rekommendation här på Reco & för att du tog dig tiden att skriva om din upplevelse med oss : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & flytten!

Vi hoppas vi får äran att hjälpa dig igen i framtiden om du behöver flytthjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen!

• Åke Roland L

2020-04-02

Åke Roland L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Beställde flytt från Göteborg till Stockholm. Två man gjorde hembesök för att beräkna arbetstiden. Vi packade allt utom köket. Fungerade perfekt. Faktisk arbetstid blev en halvtimme kortare än beräknat. Trevligt bemötande. Rekomenderas varmt Läs mer
    2020-04-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Åke Roland L
    Hej Åke : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco! : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!
    Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om du behöver flytthjälp igen : )
    Till oss är du alltid varmt välkommen!

Vi passar också på att önska dig bästa starten i nya boendet!

• 2020-03-27

JONAS G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffsiga och trevliga. Kan varmt rekommenderas! 6+ Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar JONAS G
    God morgon Jonas : )

Vi tackar ödmjukast för din rekommendation till oss här på Reco!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & flyttuppdragets utförande : )

Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, till oss är du alltid varmt välkommen!

• SUSANNA K

2020-03-26

SUSANNA K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Genomförde en flytt inom Göteborg, kan verkligen rekommendera Nordiska flyttkompaniet! Två trevliga flyttkillar som snabbt och smidigt flyttade mitt bohag, hjälpte mig att skruva isär och ihop en sängstomme som jag hade svårt att lösa själv.

All kontakt med kontoret innan löpte på smidigt, de svarade snabbt på mail om mina frågor.

Köpte även till flyttstäd som jag är nöjd med, inga anmärkningar från hyresvärden vid besiktning. Läs mer
    2020-03-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar SUSANNA K
    Hej Susanna,

Tack för ditt fina omdöme här till oss : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget!

Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden när du behöver hjälp igen : )

• CHRISTINE J

2020-03-23

CHRISTINE J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Superbra flyttfirma samt flyttstäd! Trevligt bemötande, snabba svar på frågor innan flytten. Trevliga killar som kom i tid. De packade, lastade och lossade snabbt och smidigt, inga skador på möbler. Flyttstädet var också mycket bra, rent och fint!
    Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar CHRISTINE J
    God morgon Christine : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco! : )
    Vi tackar också för att du rekommenderar oss vidare! 🌺
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service under både flytt & städ : )

Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen!

• 2020-03-20

Veronica Emelie Å skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kanonbra flyttfirma samt flyttstäd! Allt gick smidigt både innan flyttdagen och under flytten. Dom kom vid utlovad tid och utförde flytten snabbt, smidigt och utan skador på möbler. Flyttstädet var också kanon, rent och fint!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Veronica Emelie Å
    God morgon Veronica : )

Tack för din tid att lämna en rekommendation till oss här på Reco!

• 2020-03-11

Anna Maria R skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Snabba, trevliga och prisvärda. Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anna Maria R
    God morgon Anna Maria : )

Vi tackar ödmjukast för din fina rekommendation!

• 2020-02-29

Hanna Katarina K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Otroligt bra flyttfirma, rekommenderas alla gånger! Proffsiga, trevliga och snabba. Den absolut smidigaste flytten jag någonsin gjort. Jag kommer definitivt ringa Nordiska flyttkompaniet när det är dags att flytta igen :) Läs mer
    2020-03-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Hanna Katarina K
    God morgon Hanna : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på reco & för ditt fina omdöme : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & vi hoppas såklart att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden när flytthjälp önskas : )

Du är alltid varmt välkommen till oss : )

• 2020-02-28

Greger J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Från a till ö en störtskön och för kunden fullkomligt problemfri flytt av helt bohag drån Göteborg till Berlin. Läs mer
    2020-02-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Greger J
    Hej Greger : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Härligt att killarna tagit så väl hand om dig under flytten mellan Sverige - Tyskland : )
    Vi hoppas att du kommer trivas gott u nya hemmet & hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss : )

• 2020-02-20

Eva Marie K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Världens bästa flytt, så nöjd, duktiga, rena, artiga, trevliga o hjälpsamma killar, Rekommenderas!!!! Läs mer
    2020-02-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar Eva Marie K
    Hej Eva Marie : )

Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår personal och flytten : )

Vi hoppas att du återkommer även nästa gång du behöver flytthjälp : )

• 2020-02-18

Anna L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Sökte på Google efter flyttfirma
    Nordiska flyttkompaniet svarade så bra med känsla för mig som behövde flytthjälp
    Bjarne och Jim dök upp på avtalad tid
    Hela flytten gick jättebra
    Kan bara hitta positiva saker om nordiska flyttkompaniet och dess personal
    Tack för ett bra jobb Läs mer
    2020-02-18 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anna L
    Hej Anna,

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen, du är alltid varmt välkommen!

• 2020-02-02

Eva H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Tack för alltid vänligt och serviceinriktat bemötande av alla frågor som uppkom innan flytt och för ett supersmidigt genomförande av flytt inom Göteborg 🙏🏻
    Trevliga, varsamma, effektiva killar som genomförde flytten med stor service känsla genom hela flytten☺️❤️ kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-02-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar Eva H
    Hej Eva : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco, det glädjer oss att du är nöjd med vår service : )
    Vi hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden & att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår!
    Du är alltid varmt välkommen till oss!

• 2020-01-30

Lennart O skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffesionellt utfört. Trevligt bemötande. Tydlig redovisning och avstämning av tider. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-01-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lennart O
    Hej Lennart : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med flytten & vår service!

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår - du är alltid varmt välkommen till oss!

• 2020-01-29

Robert C skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kanon. Klockren flytt. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Robert C
    Hej Robert : )

Tack snälla för din recension till oss här på Reco : )
    Kul att du är nöjd med vår service, flytten & personalen hos oss : ) Det glädjer oss mycket!

Vi hoppas du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen : )
    Du är alltid VARMT välkommen : )

• 2020-01-29

Eric M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffsig och snabb flytthjälp! Vi har två små barn och låg efter med packningen, men det löste killarna med några extra kartonger och packhjälp mitt i flytten. Hoppas inte vi behöver flytta på mycket länge, skulle annars kunna tänka mig att anlita dem igen! Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Eric M
    Hej Eric : )

Härligt att ni är nöjd med flytten & personalen från oss!
    Tack för att du tog dig tid att lämna en recension om oss här på Reco, det uppskattar vi : )

OM du behöver flytta igen, hoppas vi såklart att vi får träffa dig igen, du är alltid varmt välkommen till oss : )

Ha en riktigt fin start i nya bostaden & en fortsatt fin vecka : )

Kärrlyckegatan 24, 418 78 Göteborg