Läs vad 333 kunder tycker om Nordiska Flyttkompaniet 2

• 2021-01-14
    Bokade flytt från vårt gamla kontor till vårt nya. Jobbade snabbt, effektivt och var varsamma med våra möbler. Suveränt 👍🏼
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Christian : ) Vi tackar för ditt fina omdöme och framförallt för din tid att lämna en recension till oss här på Reco, det är väldigt roligt att läsa om din upplevelse med oss och att vår personal tog väl hand om Er företagsflytt : ) Vi hoppas såklart att vi får träffa Er igen i framtiden om ni behöver vår hjälp, ni är alltid varmt välkomna till oss! Vi hoppas ni kommer trivas gott i Era nya lokaler och att ni har en fantastiskt fin fortsättning på det nya året! Bästa Hälsningar Er partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Blev rekommenderad av en vän om Nordiska Flyttkompaniet.
    Fick boka in mig på kort varsel stort tack för det! Jobbar själv fysiskt och kan direkt säga att eran personal är grymma :D
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Joakim : ) Vi tackar ödmjukast för de fina orden & för ett fint betyg för vår flyttjänst, det är väldigt kul att läsa att du är nöjd med vår service & framförallt vår personal : ) Hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden & att du återkommer i framtiden om du behöver flytthjälp igen, du är varmt välkommen till oss : ) Ha en toppenfin fortsättning på det nya året & en trivsam start i nya bostaden! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Måste säga att det var ett gott gäng som hjälpte oss! Rutinerad personal med glatt humör som även vinschade min soffa från tredjeplan. Proffsigt!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Felix : ) Vi har tagit det av ditt fina omdöme och din rekommendation och vi tackar ödmjukast för denna : ) Väldigt kul att läsa att du är nöjd med personalen & uppdragets utförande : ) Om du behöver flytthjälp igen i framtiden är du varmt välkommen att höra av dig till oss, vi ser fram emot att få träffa dig igen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2021-01-14
    Alltid roligt att betygsätta när det blir en femma.
    Här fick jag ett härligt första samtal med David på kontoret. Offerten han skickade mig med en uppskattning på hur lång tid flytten skulle kunna ta och priset för hela kalaset var pricksäker, minst sagt. Sen måste jag nämna Noel, Christian och Pontus alltså killarna som utförde själva arbetet på plats. Åtta timmars hårt slit, stor villa till villa flytt. Ett glatt gäng med ett imponerande tempo.

Mvh Anette
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Annette : ) Tusen tack för din tid att recensera oss och för ett väldigt fint betyg & omdöme : ) Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & vi har hälsat personalen detta som varit på plats hos dig. Det tackar för ett fint betyg : ) Du är varmt välkommen till oss igen i framtiden om du är i behov av flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen! Vi önskar dig en fantastisk fortsättning på det nya året & tackar för förtroendet med flytten : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Vi anlitade Nordiska Flyttkompaniet innan jul för en kontorsflytt i flera etapper där vi skulle sammanföra två olika enheter från två separata kontor till en gemensam lokal. Dels flytt från Stockholm till Göteborg och dels flytt från Malmö till Göteborg. Kommunikationen i förberedande syfte var jättebra, vi hade regelbunden kontakt inför flyttdagen och det fanns utrymme för oss att komma med egna önskemål.

Stort plus är också att vi fått möjlighet att magasinera skrivbord och dyl som ej fått plats i nya lokalen.

Flyttpersonalen var väldigt effektiva och snabba utan att kompromissa med kvalitén. Vi är väldigt tacksamma för den professionella hjälp och vägledning vi fått genom uppdraget och kan varmt rekommendera företaget till andra som behöver hjälp med kontorsflytt.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Gabrielle! Tack för ett väldigt fint betyg och för ett otroligt fint omdöme, det är väldigt kul att läsa om din upplevelse med oss avseende uppdraget : ) Det har varit en ära att få hjälpa Er med företagsflytten och vi hoppas att ni får en riktigt fin start i Era nya lokaler : ) Om ni behöver hjälp med något mer - är det bara att ni hör av Er : ) Vi önskar dig med kollegor en riktigt fin fortsättning på det nya året och tackar samtidigt för förtroendet att få ombesörja flytten : ) Bästa Hälsningar Er partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Hej,

Vill att alla ni som läser betygen här på Reco i jakt på ett seriöst flyttföretag kan sluta leta =)

Fem stjärnor!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Ulrika : ) Tack för din tid att recensera oss här på Reco! =) Det glädjer oss mycket att vi fått ett sådant fint betyg av dig för flytten och vi hoppas såklart att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver vår hjälp, till oss är du alltid varmt välkommen alla dagar i veckan! Vi önskar dig en fin fortsättning på det nya året och tackar för förtroendet med flytten : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2021-01-14
    Tack Nordiska Flyttkompaniet för ett utmärkt utfört jobb.

Rekommenderar detta företag.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Stefan! Tack för din tid att recensera oss här på Reco! : ) Vi tackar även dig för förtroendet med uppdraget, väldigt kul att du är nöjd med vår service! Vi hälsar dig varmt välkommen åter till oss nästa gång du behöver flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen alla dagar i veckan! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Vi benyttede os af nordiska flyttkompaniet til vores flytning for anden gang inden for 3 år. Dette firma er top profesionelle og lever virkelig op til deres ry. De friske drenge kristoffer og kristian var super effektive hele dagen igennem. Deres gode humør og energi var meget smittende på os og vi havde en virkelig god dag. Vi er glade for at vi har benyttet os af profesionelle flyttefolk som kunne varetage vores flytning helt ude skader!

De har været hurtige og effektive og nu, hvor flytningen er overstået, står alt på rette plads i huset!
    Vi er meget tilfredse og kan kun give fem stjerner for oplevelsen.
    1000 tak til kristoffer og kristian
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Harald : ) Tack snälla för det fina omdömet, vi har såklart meddelat personalen om din fina respons och de tackar ödmjukast : ) Det är så härligt med återkommande kunder och vi hoppas såklart att du fortsätter återkomma till oss när du går i flytt tankar även nästa gång, du är alltid varmt välkommen! Hoppas du får en fantastisk start i nya huset och att ni håller Er friska i dessa tider! Vi passar också på att önska Er en härlig fortsättning på det nya året : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Mycket nöjd med de tre flyttkillar som ombesörjde min flytt. Snabbt/effektivt och med glatt humör hela dagen. Väldigt trevligt gäng (fredrik, pontus och jim) som rekommenderas varmt. Toppenbetyg till er!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Fanny! Tack ödmjukast för ditt omdöme om oss här på vår Reco profil det betyder väldigt mycket : ) Väldigt roligt att höra att personalen tagit väl hand om dig och din flytt! Vi hoppas att du får en fantastisk start på det nya året och att du i framtiden återkommer till oss om du behöver vår hjälp : ) Du är alltid varmt välkommen! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Suveräna flyttmän, flitiga och tillmötesgående.
    Toppbetyg!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Stefan : ) Tack för din tid att lämna en recension till oss här på Reco : ) Det glädjer oss mycket att du är nöjd med uppdraget & vår service! Vi hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden och att vi får äran att träffa dig igen i framtiden om du behöver flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen - alla dagar i veckan : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Omdömet är under granskning
    Helt underbara grabbar som hjälpte mig med flytten
    Kommer rekommendera er till vänner och bekanta!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Lovisa : ) Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar ödmjukast för din tid att recensera oss! Väldigt kul att läsa att du är nöjd med oss och vår service : ) Vi hoppas att du återkommer även nästa gång du önskar flytthjälp, till oss är du alltid varmt välkommen! Vi önskar dig också en god fortsättning på det nya året : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2021-01-08
    Riktigt grymma killar! Fredrik och Noel fixade flytten långt över förväntan. Trodde det skulle bli en omständig dag med flytt men flöt på hur bra som helst. Tryggt och snabbt!

Återkommande kund om det blir dags igen.

Stort tack!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Jens : ) Tack för ditt fina omdöme till oss och om personalen som varit på plats hos dig idag! Det glädjer oss mycket att de tagit så väl hand om dig : ) Så ska det vara att flytta med oss : ) Du är varmt välkommen när du behöver hjälp igen, vi finns här för dig alla dagar i veckan! Vi hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden & att du har en fantastiskt fin fortsättning på det nya året : ) Tack för att vi fick hjälpa dig med flytten & för förtroendet, Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2021-01-05
    Tack till Jim, Fredrik & Christian för ett utmärkt hjälp med vår flytt. Grymma och väldigt trevliga mot både vi vuxna och barn. Snabba och effektiva killar i kouset mycket professionella kommer. rekommenderar starkt !
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Amie : ) Tack för din tid att recensera oss här på Reco! Väldigt trevligt att höra att du är nöjd med vår service & med personalen som varit på plats för dig : ) Vi tackar också dig för ett trevligt flyttuppdrag! Vi hoppas att du kommer trivas gott i nya bostaden & att du återkommer till oss i framtiden om du behöver vår hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss : ) Vi tackar också för förtroendet avseende att få hjälpa dig med flytten och önskar dig en fantastisk fortsättning på det nya året! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-30
    Flytthjälpen var fantastiskt och smidig med underbara, professionella och kompetenta flyttkillar. Flytten blev över förväntan. All bohag kom fram helt och hanterades varsamt. Kommer garanterat att vända mig till nordiska flyttkompaniet i framtiden. Tack för hjälpen Fredrik och David
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Marita! Tack för ditt fina omdöme till oss och för de fina orden : ) Det glädjer oss mycket att vi fick möjlighet att hjälpa dig med uppdraget & att personalen tagit så väl hand om dig under uppdragets gång! - precis så skall det vara : ) Vi hoppas att du har en fantastisk start på det nya året & att du trivs här i Göteborg! Vi hoppas också att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver vår hjälp - till oss är du alltid varmt välkommen! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-13
    Vi använde oss av Nordiska Flyttkompaniet för en bohagsflytt för mina föräldrar från Norge till Sverige under Corona-pandemin. Redan från första samtalet fick vi professionell hjälp gällande lagar, dokumentation, packning etc från Malin och David. De har verkligen järnkoll på läget, vilket kändes tryggt!

När dagen D anlände för flytt blåste det upp en rejäl storm på västkusten, men ansvariga förare Christian och Christopher gjorde allt i sin makt för att få iväg lastbilen från Sverige till Norge. Väl på plats i Norge tog mina föräldrar emot ett par fantastiskt trevliga killar som var snabba, professionella och försiktiga.

Avlossningen i Sverige gick enligt plan och blixtsnabbt.

Som alltid inför en flytt är man orolig för alla detaljer och att något missas osv, men både jag och mina föräldrar var så nöjda med Nordiska Flyttkompaniet och hur de hanterade allt med flytten och vi rekommenderar dem varmt.
    LILLY M
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Lilly =) Vi har läst igenom och tagit del av ditt omdöme och vi alla berörda tackar ödmjukast för en väldigt fin referens : ) Det har varit en ära att få hjälpa Er med flyttuppdraget för dina föräldrar mellan Norge - Sverige och flyttpersonalen tackar & hälsar även dem för ett riktigt fint bemötande på plats : ) Vi hoppas att ni får en god start i nya bostaden & att vi får träffa Er igen i framtiden om ni behöver hjälp =) Till oss är ni alltid varmt välkomna! Vi passar också på att önska dig med familj en riktigt fin jul & ett gott nytt år sedan : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-08
    Finns inget att klaga på, redigt bra killar som körde på precis som man ska. Trevliga och goa att prata med. Detta är andra gången jag använder mig av nordiska flyttkompaniet och det är absolut inte sista!! Jag rekommenderar dessa starkt! Fredrik och Noel va det som skötte min och frugans flytt och dom killarna är rikt bra killar! Firman ska va stolta över dom!
    MATTIAS S
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Mattias : ) Tack för din feedback till oss & för det fina omdömet : ) Väldigt trevligt att höra att personalen tog så väl hand om Er & flytten, och lika trevligt är det att ni är återkommande kunder till oss : ) Om ni behöver hjälp igen i framtiden vet ni vart vi finns : ) Till oss är ni alltid varmt välkomna alla dagar i veckan =) Vi önskar dig med familj ett riktigt fint nyår & en fantastisk start på 2021 : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-07
    Privat bostads flytt. Mycket trevligt bemötande från både kontoret o flyttkillarna. Fantastisk duktiga snabba och trevliga. Proffsigt lastande av o på inget gick sönder. Vi är mycket nöjda. Tack.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Ann : ) Hoppas du haft en fin jul! Vi tackar för en mycket fin recension till oss här på Reco : ) Det glädjer oss att du är nöjd med oss och personalen beträffande Er flytt : ) Om du behöver hjälp igen i framtiden är du alltid varmt välkommen till oss! Vi passar också på att önska dig en fantastisk start på 2021 : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-03
    Superproffsiga, skittrevliga och proffsiga ut i fingerspetsarna!

Flyttade mängder med grejer, dessutom otympliga och tunga, från 3+4 vån utan hiss till 3+4 vån utan hiss. En flytt som fått de flesta att tröttna på både hon som flyttade och på arbetet i sig.
    Men det blev den bästa och trevligaste flytt jag någonsin gjort. 🤗
    Emma Louise B
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Emma : ) Hoppas du haft en fin jul! Vi tackar för ett riktigt fint omdöme till oss här på Reco : ) Det glädjer oss att du är nöjd med oss och personalen beträffande din bohagsflytt =) Om du behöver hjälp igen i framtiden är du alltid varmt välkommen till oss! Vi passar också på att önska dig en fantastisk start på 2021 : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-03
    Bättre än förväntat. Kommer att rekommendera flyttbolaget till andra.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Jill =) Va kul att höra att du är nöjd med uppdraget & oss som företag! Vi tackar också för din tid att recensera oss och vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver vår hjälp igen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-02
    Bohags flytt från en 3:a till en 2:a samt transport av div. möbler till tippen.
    Otroligt proffsigt bemötande från samtliga inblandade.
    Snabbt och billigt.
    På en betygsskala 1 - 10 för företaget 10+

Jag vill gärna rekommendera Nordiska Flyttkompaniet.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Arne =) Tusen tack för ett riktigt fint betyg! : ) Det glädjer oss mycket att du är nöjd med uppdraget, kontakten med oss samt personalens utförande av Ert uppdrag =) Vi hoppas att ni får en fantastisk start i nya bostaden & att vi får äran att träffa Er igen om ni behöver hjälp =) Till oss är ni välkommen alla dagar i veckan! Din handläggare Malin & flyttpersonalen Christian & Fredrik hälsar så gott till dig också och tackar för en mycket fin recension & feedback : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-02
    Flytt. Två trevliga män dök. Kämpade tappert i ca 5 timmar. Tog bilen m flytt i 6 mil och kom fram glada. Satte genast igång med arbetet. Efter ca 2 timmar var de klara
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Jill =) Tack för din tid att recensera oss här på Reco! Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar ödmjukast för ett fint betyg! =) Vi hoppas att du m. familj återkommer till oss även nästa gång ni behöver flytthjälp : ) Ni är alltid varmt välkomna! Vi passar också på att önska Er en riktigt fin start i nya bostaden & en riktigt fin jul! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-12-01
    Snabbt, smidigt och enkelt utfört av två supertrevliga och noggranna killar.
    // Anders
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Anders! Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar för en mycket fin rekommendation =) Flyttpersonalen hälsar och tackar för en trevlig flytt & vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp =) Önskar dig en fantastisk dag & en fin jul som kommer =) Bästa Hälsningar Din partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-11-28
    Hej,
    Ett toppenbra alternativ när man ska flytta. Proffsigt och trevligt bemötande. Kommer absolut välja er igen! Tack!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Malin : ) Tack för ditt omdöme till oss! Det glädjer oss mycket att du är nöjd med flytten & vår service =) Vi hoppas att du får en fantastisk start i nya bostaden & att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp =) Till oss är du alltid varmt välkommen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-11-26
    En komplicerad flytt löstes smidigt och enkelt. Fredrik och Pontus var effektiva, varsamma och tillmötesgående. Jag är mycket nöjd.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Thomas : ) Vi tackar ödmjukast för din tid att recensera oss och för de fina omdömet! Väldigt roligt att höra att vår personal tog väl hand om dig och din flytt =) Flyttpersonalen hälsar så gott till dig & vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen! Du är alltid varmt välkommen till oss : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-11-15
    Superenkelt och klart över förväntan! Snabb och tydlig kontakt inför offert och trevligt bemötande trots den sena timmen. Stor eloge till flyttkillarna som var både snabba och trevliga, och dessutom gjorde det enkelt att organisera och styra upp vad som skulle med och inte, trots tre trappor och lika många förråd. Allt hamnade dessutom på rätt plats på nästa ställe. Stort tack till er, ni gjorde dagen klart mycket enklare än jag hade vågat hoppas på! När jag fick problem med underleverantören för flyttstädet (som ej är en del av Nordiska flyttkompaniet) så sköttes även detta på ett flexibelt och service-inriktat sätt så att jag som kund slapp härja med det. Stort tack, jag rekommenderar er gärna vidare.
    JENNY R
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Jenny, Tack för din tid att recensera oss för flytten! Det glädjer oss att du är nöjd med uppdraget & vår service! Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om du behöver vår hjälp igen - du är alltid varmt välkommen till oss! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-11-12
    Flyttade mellan Göteborg - Amsterdam och allt gick så snabbt och smidigt! Bra kontakt under tiden och supersnabba väl på plats! Så proffsiga! Toppbetyg!
    MAJA B
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Maja : ) Tack ödmjukast för ditt fina omdöme till oss här på Reco gällande utlandsflytten : ) Det är väldigt roligt att läsa att du är så nöjd med oss och personalen som varit på plats! Vi tackar Er från vår sida att vi fått förtroendet att flytta dig och din sambo till Amsterdam & hoppas såklart att ni återkommer igen om ni någon gång skall flytta tillbaka till Sverige : ) Ni är alltid varmt välkomna till oss : ) Vi önskar Er en riktigt fin dag & en fin helg som kommer - och tackar för en härlig bohagsflytt : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-11-09
    Toppbetyg i hela processen! Alltifrån kundtjänst, flytt, magasinering och körning mellan Göteborg och Stockholm har funkat felfritt!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Mårten : ) Tack snälla för ditt fina omdöme! Det glädjer oss oerhört mycket att du är nöjd med vår service & personalen som hjälpt dig med de olika uppdragen hos oss : ) Vi tackar såklart även från vår sida att vi fick förtroendet att hjälpa dig med de olika delarna : ) Vi hoppas du kommer trivas gott i bostaden i Stockholm & att du återkommer till oss i framtiden om du behöver vår hjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen Mårten : ) Flyttpersonalen hälsar också och tackar för en trevlig flyttdag i Stockholm! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-11-04
    Anlitat för flytt mellan städer. Grabbarna kom i tid och jobbade på i bra fart. Professionella och punktliga - rekommenderas!
    Nils Sture S
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Sture! Härligt att läsa om att du är nöjd med vår personal & flytten mellan Göteborg-Stockholm : ) Vi hoppas att du kommer trivas gott i nya bostaden och passar samtidigt på att tacka för förtroendet med flyttuppdraget! Ha en fortsatt fin höst så hoppas vi att vi hör av dig igen i framtiden om du behöver hjälp : ) Bästa Hälsningar Din partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-10-19
    Omdömet är under granskning
    Bokade Nordiska Flyttkompaniet för en långdistansflytt mellan Göteborg - Stavanger för en lägenhet.

Flyttpersonalen var mycket trevliga och professionella och man märkte att de har arbetat länge i branschen. De hade glimten i ögat och var väldigt noga med våra möbler & ömtåliga saker.
    Under hela packningen hade de ett glatt humör, och det var väldigt trevliga människor att ha att göra med!

Personalen på kontoret var rutinerad inom utlandsflytt och hjälpte mig med alla papper som behövdes för att flytta till Norge. Svarade på alla frågor & fick oss att släppa stressen : )

Rekommenderar alla som ska flytta till Norge att anlita firman!!
    Vi är väldigt nöjda med deras service!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God eftermiddag Linus =) Tack för din tid att recensera oss här på Reco gällande ditt uppdrag med oss! Det är väldigt härligt att höra att du är nöjd med vår personal & flyttens utförande, vi passar också på att tacka dig för förtroendet med uppdraget och för att vi fick hjälpa dig flytta till fina Norge =) Om du behöver hjälp igen i framtiden - är vi endast ett samtal bort =) Vi önskar dig bästa starten i nya bostaden, så hoppas vi att vi hörs av igen i framtiden! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-10-19
    Omdömet är under granskning
    Samarbetet med NFK har varit en ren fröjd genom denna stora & stressiga flytt. Med en hög servicekänsla har personalen hjälp mig tömma min mors villa (dödsbo) i Torslanda, sortera och slänga mängder med saker & därtill hjälpt till med att flyttstäda hela bostaden samt magasinera sådant som jag inte velat göra mig av med.

Personalen på kontoret (framförallt Malin) har på ett professionellt och förtroendegivande sätt haft en tydlig dialog gällande planering och utförande av flytten och jag har hela tiden kunnat ställa frågor som besvarats med vänlighet och respekt för uppdraget och mig som kund.

Blev rekommenderad NFK av en väninna och är så nöjd över mitt val av företag, kan därmed skicka mina varmaste rekommendationer om företaget & personalen som arbetar där!

Tusen tack för en proffsig service!
    Mvh Mona L m. familj
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Mona : ) Tack för ditt fina omdöme & för att du tog tid tiden att skriva lite om oss som företag & vår service, Detta betyder mycket för oss : ) Vi får också tacka dig för att du valde just oss att samarbeta med och att vi fick förtroendet med flytten! (Tacka gärna din väninna också som rekommenderade oss) Det glädjer oss att personalen tagit så väl hand om dig under uppdragets gång, för oss är det viktigt att du som kund känner att du är i trygga händer så när vi får betyg för detta är det väldigt uppskattat! Vi hoppas att vi har underlättat för dig i situationen du befinner dig i och att du återkommer till oss om du skulle behöva mer hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss! Berörd personal hos oss hälsar så gott till dig så hoppas vi att du får en riktigt fin höst här, Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-10-03
    Benjamin och Jimmy. Absolut bästa flyttkillarna jag anlitat, proffsiga rakt igenom och fick upp en krånglig säng genom trappen och in i lägenheten utan gnäll eller något. Exemplarisk service och ska ni välja flyttfirma, så välj Nordiska flyttkompaniet med Benjamin och Jimmy, TACK!
    John Alexander K
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej John : ) Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar ödmjukast för de fina orden! Kul att personalen tog så väl hand om dig under flytten, precis som det skall vara : ) Vi hoppas såklart att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, till oss är du alltid varmt välkommen! Ha en riktigt fin höst och tveka inte att höra av dig om du behöver vår hjälp igen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-09-25
    Gjorde direktbyte mellan två lägenheter, och vi anlitade Nordiska Flyttkompaniet. Tydlig offert, bra och tydlig info innan. Punktliga och snabba på flyttdagen. Allt vårt bohag behandlades med omsorg samtidigt som de var effektiva. Dessutom var de ett grymt trevligt gäng grabbar som gjorde en stressig dag mkt lugnare.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Daniel =) Vi tackar för din tid att lämna ditt omdöme till oss här på Reco! - och vi tackar samtidigt för ett väldigt fint omdöme för uppdraget =) Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & flytten, vi hoppas att du får en fin start i nya bostaden & att du kommer trivas gott! Om du behöver hjälp igen i framtiden vet du att du alltid är varmt välkommen till oss igen : ) Må gott & tack för ett riktigt fint flyttsamarbete & en härlig flyttdag! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-09-23
    Trevliga, kompetenta och flitiga! Ett nöje att ha att göra med!!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Anders =) Tack för din fina rekommendation till oss här på Reco gällande flytten! Det glädjer oss att du återigen är nöjd med vår service & vi hoppas att vi ses igen i framtiden om du behöver vår hjälp =) Du är alltid varmt välkommen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-09-11
    Fantastiskt bemötande av Malin och suveräna killar sln utförde uppdraget
    Gunilla S
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Gunilla 😀 Tack snälla för ditt fina omdöme här på Reco! Vi är så glada över att ha fått hjälpa dig med flytten till Dalarna och för ett utomordentligt trevligt bemötande varje gång vi talat & planerat inför flytten 🌸 Det är så härligt med goa kunder tycker vi 😀 Jag har meddelat flyttpersonalen och de hälsar så gott till dig här! Jag hoppas att du har en riktigt fin start i nya bostaden i Mora och att vi kanske hörs igen i framtiden om du skulle behöva hjälp med något, det är bara att ringa 😀 Var rädd om dig och tusen tack för en riktigt trevlig flytt! Bästa Hälsningar Malin Transportledare Yrkestrafik Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-09-10
    Min mamma Flyttadefrån villa till lägenhet. Flytten gick väldigt smidigt och problemfritt. Effektiv nogrann och trevliga flyttkillar. Kommer helt klart anlita dom igen vid nästa flytt. Och kan varmt rekommendera dig som ska flytta. Nordiska flyttkompaniet! Väl mött Annelie
    ANNELIE C
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Annelie : ) Tack för ditt omdöme till oss här på Reco & för att du delar med dig av dina erfarenheter med oss : ) Det glädjer oss mycket att du är nöjd med uppdraget ! Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du önskar hjälp, till oss är du alltid varmt välkommen! Ha en riktigt fin höst & på återseende : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-09-04
    Vi vill varmt rekommendera Nordiska Flyttkompaniet till alla !!!Vi fick ett fantastiskt positiv intryck redan från start då de ringde o meddelade att de kanske blev lite sena (!)men strax därefter dök 3 glada gossar upp med stor fin lastbil och satte utan dröjsmål igång med utflyttning av hela mammas bohag! De bar o lyfte och packade om när det behövdes, hela tiden med gott humör så det gick undan men utan slarv. Dessutom tog de försiktigt ner alla armaturer o förvarade dem säkert under transporten för att sedan hjälpa till med upphängning av dem vi önskade👍Väl framme vid nya adressen gick det lika smidigt med avlastning o lätt möblering!
    Grabbarnas positiva inställning och proffessionalism gjorde valet lätt för nästa ev flytt - så TACK❤️Vi återkommer👍definitivt!!!
    Mvh Ann o Birgit ✈️
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Ann m. familj : ) Vi tackar ödmjukast för ett väldigt fint omdöme till oss! Och vi tackar även för att just vi fick förtroendet med flytten för att visa hur vi arbetar : ) Vi hoppas att ni återkommer till oss o framtiden om ni behöver flytthjälp - till oss är ni alltid varmt välkomna! Ha en riktigt fin sensommar så ses vi förhoppningsvis igen i framtiden : ) Bästa Hälsningar Er Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-28
    Super nöjd med ”flyttgubbarna”! Effektiva, hjälpsamma, trevliga och inget har gått sönder! Kändes tryggt och vilsamt att få denna ovärderliga hjälp!
    Cosma G
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag i solen Cosma : ) Tack för din tid att skriva ett omdöme till oss här på Reco! Det betyder mycket för oss att du tagit dig tiden : ) Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & flyttpersonalen som hjälpte dig med uppdraget! Vi meddelar såklart berörd personal om dina fina ord : ) Vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss : ) Ha nu en riktigt fin sensommar & en fantastisk start i nya boendet : ) Bästa Hälsningar Din Flyttpartner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-21
    Jag är jättenöjd med både flytten och städet som jag bokade med Nordiska Flyttkompaniet.
    En jättebra, smidig och trygg flytt. De var punktliga och engagerade och gjorde ett jättebra jobb i sommarvärmen som var den dagen, det var 25-30 grader i Göteborg då. De som utförde flytten var väldigt effektiva i sitt arbete.
    Nu ett tag senare bokade jag in flyttstäd. Han som städade var väldigt duktig, nogrann, snäll och engagerad. Han kom på kvällen till vår nya lägenhet och lämnade tillbaka en nyckel som fattades efter städet. Hyresvärden som hade slutbesiktning av städet gav mycket beröm över hur bra städat det var. Jätteroligt.
    Även kontakten med de som sitter på kontoret har varit jättebra med bra svar på frågor, hjälpsamma och tillmötesgående som visar på kompetens. Man har känt sig väldigt trygg med Nordiska Flyttkompaniet under denna stressiga flyttperiod. Nu kan man andas ut. Rekommenderar verkligen denna flyttfirma till andra. Min syster var också jättenöjd vid en flytt.
    Elin- En jättenöjd kund
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God eftermiddag Elin : ) Vi har tagit del av ditt omdöme och tackar ödmjukast för en välskriven och fin recension! Det glädjer oss att du är nöjd med oss både genom flytt & städ, vi passar också på att tacka dig för ett vänligt & väldigt trevligt bemötande genom hela kedjan och för att du valde oss som partner : ) Hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp - till oss är du alltid varmt välkommen, alla dagar i veckan : ) Vi önskar dig bästa starten i ditt nya hem & att du får en fortsatt fin sommar! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-15
    Nordiska-Flyttkompaniet Anlitas Av GymPartner vid frakter och installationer i Stockholm och längs vägen till Stockholm. Jag vill personligen, verkligen rekommendera detta bolag och dess välbyggda flyttkarlar till alla slags flyttar men framför allt bohagsflyttar. Det bästa med Nordiska Flyttkompaniet och personalen är deras bemötande och den stora respekten de har för andras egendom och affektionsvärdet i den samma.

Nordiska-Flyttkompaniet Anlitas Av GymPartner

Nordiska Flyttkompaniet AB grundades med visionen att trygghet och kvalitet skall stå före allt annat i verksamheten. Med deras mångåriga erfarenhet inom flytt och transport samt
    extremt höga krav på organisation och medarbetare vill de efterlämna den högsta möjliga kvalitetsstämpeln i flyttbranschen.

All personal innehar den kunskap/utbildning som krävs för att utföra ett professionellt flyttuppdrag för dig som kund.

Nordiska-Flyttkompaniet hjälper dig som företag, kommun, privatperson eller myndighet med allt från stora till små flyttar. Alltid förstklassig service och ansvarsfull hantering av ditt gods.

De utgår från Göteborg men åtar sig uppdrag över hela Sverige och även inom våra grannländer Norge och Danmark.

Bästa hälsningar,
    Team GymPartner Sweden
    GymPartner Sweden
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag : ) Vi tackar för det fina omdömet skrivet av Er och för ett fint pågående samarbete gällande flytt av tunggods : ) Vi ser fram emot ett långvarigt samarbete tillsammans med Er! Önskar Er en riktigt fin dag i solen så ses vi snart igen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-10
    Mycket nöjda. Kändes tryggt och fanns utrymme för flexibilitet. Proffsigt och verkligen en flyttfirma att rekommendera om all personal levererar på samma sätt.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God kväll Anette : ) Vi tackar ödmjukast för ett mycket fint omdöme och för din tid att skriva några rader om oss! Kul att du är nöjd med vår service & vi tackar för förtroendet med uppdraget! Om du behöver hjälp igen är du alltid varmt välkommen till oss : ) Ha en riktigt fin sommar så hoppas vi att vi ses snart igen : ) Bästa hälsningar Din partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-10
    Noggranna, snabba och inte minst: Trevliga! Har haft kontakt med dem 2 ggr i år, lika bra varje gång.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Inge : ) Tack för din tid att recensera oss här på Reco! Vi gillar våra återkommande kunder & passar således på att tacka dig för att vi får förtroendet att hjälpa dig flytta när behovet uppstår : ) det glädjer oss att du är nöjd med oss & vår service - vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden! Till oss är du alltid varmt välkommen : ) Ha en fortsatt fin sommar & vi önskar dig bästa starten i ditt nya hem : ) Bästa Hälsningar Din partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-10
    De är snabba, enkla och tillmötesgående.
    Hyrde box.
    Dock kort fakturadatum.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Emanuel : ) Tack för din fina referens till oss här på Reco! Det glädjer oss att du är nöjd med vår service gällande flytt & magasinering : ) Vi innehar alltid 10 dagars betalningsvillkor mot privatpersoner (lika som för dina fakturor för magasineringen när denna var igång). Om det är så att man av någon anledning behöver längre betalningstid är det bara att höra av sig till oss : ) Hoppas du får en toppenfin sommar här & att du kommer trivas gott i din nya bostad! Vi hoppas såklart också att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-08-07
    Måste säga att jag är väldigt nöjd med hjälpen ifrån NF. Hade en tung Crosstrainer (78 kg) (plus lite andra möbler) som dom lyckades få ned tre trappor och in lastbilen utan problem. Under 10k för flytt mellan Göteborg och Växjö var mindre än jämfört med andra offerts så kan inte klaga.
    Hade två kunniga killar med bra humör som hjälpte till med flytten, tog betalt för tiden som dom jobbade (lade ej till någon extra tid eller extra utgifter).
    Funderade på om jag skulle ge 4 eller 5, eftersom 5 låter som "above and beyond" tänkte jag först ge en 4. Och om jag skall vara ärlig så var det inte "above and beyond" men jag kan inte hitta något att klaga på eller komma på hur det kunnat vara bättre:
    Kunnig personal, bra pris och bra bemötande fick jag, vad mer kan man begära?! Baserat på det så känns det orättvist att inte ge en 5:a.
    Får rekommendera dom för andra som skall flytta iaf.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Niklas, Tack för din tid att lämna omdöme på vår Reco profil & tack för dina fina vitsord : ) Vi skall meddela personalen att du är nöjd med deras insats & så hoppas vi att vi får träffa dig igen i framtiden om du önskar flytthjälp : ) Ha en riktigt fin fortsättning på sommaren : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-07-23
    Omdömet är under granskning
    Flyttefirma NFK hjalp os med flytning fra et hus i Sverige til et andet i Danmark samt med bortskaffelse af storskrald - og det gik virkelig godt: De tre flinke flyttemænd hjalp med at pakke tingene forsvarligt og flyttede dem omhyggeligt, men hurtigt.

Det var et velfungerende team med højt humør. Man kan godt mærke, at der er tale om professionelle flyttemænd, som ved, hvordan en flytning gennemføres sikkert, struktureret og effektivt.
    Vi er meget tilfredse!

Vi vender helt sikkert tilbage når vi engang skal flytte igen - og giver vores varmeste anbefaling

//Ove og familien
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Ove : ) Tack snälla för att du tog dig tiden att recensera oss här på vår Reco! Det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss och att vi fick ett sådant fint omdöme från dig : ) Vi hoppas du med familj kommer trivas gott i Danmark & att du återkommer om du behöver flytthjälp igen : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-07-23
    Omdömet är under granskning
    Vi bokade flytt med packning via Nordiska Flyttkompaniet för vår flytt mellan Stockholm och Göteborg och vi vill gärna lyfta fram de grabbar som var med i flytt hos oss och tacka dem (Kristian och Kristoffer) Bra jobb är en sak men de var otroligt trevliga och bra att göra med vilket inte alltid är självklart. Det är den typen av personlighet och servicekänsla som gör att vi kommer rekommendera er för andra som ska flytta. Stort tack för en proffsigt utförd flytt! 👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God middag Linda : ) Vi börjar med att säga välkommen till Göteborg & tack för förtroendet med flytten! Det är väldigt trevligt att höra att vår personal tog väl hand om Er under uppdraget : ) Vi skall framföra detta till flyttpersonalen så de får ta del av ditt omdöme! :) Vi hoppas också att ni återkommer i framtiden om ni behöver hjälp igen, till oss är ni alltid varmt välkomna! Ha en fortsatt fin sommar : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-07-19
    Väldigt, väldigt nöjd!

Flyttet gick imponerande snabbt och smidigt, och dessutom så var transportörerna riktigt trevliga och proffsiga! Vi kommer definitivt anlita dem igen nästa gång vi flyttar!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    God morgon Matthew : ) Tack snälla för din tid att rekommendera oss här på Reco! Det är väldigt härligt att höra att ni är nöjda med oss och personalen som varit på plats : ) Vi hoppas såklart att vi får möjlighet att träffa Er igen i framtiden när ni är i behov utan hjälp : )! Ha en toppendag & tack för ett fint flyttsamarbete! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-07-19
    Really great moving company.
    Professional and efficient.
    Also all the staff are nice.
    Definitely recommend to anyone who needs to move.
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hi CONG-YI X : ) Thank you for your review! We are pleased that you are satisfied with us as a company and our customer service! We hope you will return to us in the future when you need our help again : ) We would also like to thank you for a nicely done moving collaboration! Best regards Your partner Nordiska Flyttkompaniet AB Your Partner

• 2020-07-16
    Vi fick jättebra hjälp vid vår flytt, de som hjälpte oss var både kunniga och enormt hjälpsamma och vi skulle inte tveka en sekund att använda dem igen!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Annica : ) Tack för det fina omdömet till oss här på Reco! Det glädjer oss att ni är nöjda med vår service & vår personal som arbetar här : ) Vi hoppas att vi får träffa Er igen i framtiden om ni behöver hjälp, och att ni kommer trivas gott i nya bostaden! Va rädd om Er också i dessa tider & tack för ett fint samarbete under flytten : ) Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-07-06
    Åh våra saker fick komma med på er sida 😊. Tusen tack snälla ni för allt jobb. Bra service, bra bemötande. Från första kontakt i tfn till flytt i Göteborg, sedan till ert magasin och sedan till Falkenberg samt fönsterputs och upphämtning av extrasaker.🎈🎈🎈Ni är bäst, verkligen!!! Va rädda om er... 😊
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Hanna : ) Vi tackar dig ödmjukast för de fina omdömet! Det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss och vår service under alla delarna : ) Vi hoppas att du kommer trivas gott i din nya bostad & att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver vår hjälp, till oss är du ALLTID varmt välkommen 🌸 Må gott & va rädd om Er i dessa tider, Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

• 2020-06-27
    Vi anlitade Nordiska flyttkompaniet i juni och var mycket nöjda. Väldigt proffsiga och erfarna och ett fint samarbete under hela flyttdagen gjorde arbetet mycket effektivt. Dessutom ett väldigt trevligt bemötande. Vi är mycket nöjda!
    skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej Kristian : ) Tack snälla för din tid att recensera oss här på Reco! Det är väldigt trevligt att du är nöjd med oss och personalen som utförde flytten : ) Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen : ) Ha en fortsatt fin sommar! Bästa Hälsningar Din Partner Nordiska Flyttkompaniet AB

Visa svar

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte