Nordiska Flyttkompaniet

Kärrlyckegatan 24, 418 78 Göteborg — Visa karta

Nordiska Flyttkompaniet AB grundades med visionen att trygghet och kvalitet skall stå före
allt annat i verksamheten. Med vår mångåriga erfarenhet inom flytt och transport samt
extremt höga krav på organisation och medarbetare vill vi efterlämna den högsta möjliga
kvalitetsstämpeln i flyttbranschen i Sverige. All vår personal innehar den
kunskap/utbildning som krävs för att utföra ett professionellt flyttuppdrag för dig som
kund.

Vi hjälper dig som företag, kommun, privatperson eller myndighet med allt från stora till små flyttar. Alltid förstklassig service och ansvarsfull hantering av ditt gods.

Vi utgår från Göteborg men åtar oss uppdrag över hela Sverige och även inom våra grannländer Norge och Danmark.

Varmt välkommen till oss på Nordiska Flyttkompaniet!
Öppet just nu
Lör-Sön: Stängt

Läs vad 280 kunder tycker om Nordiska Flyttkompaniet

• 2020-05-27

FREDRIK N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Förmodligen ett av mina bästa beslut att anlita Nordiska Flyttkompaniet. Gjorde bokningen sent, då jag insåg att jag aldrig skulle klara flytten själv. Det var inga problem alls, de ställde till och med upp på helgen med flytt. Extremt proffsiga och väldigt tillmötesgående.
    Skall jag flytta igen är det ingen tvekan om vem jag ringer. Rekommenderas starkt! Läs mer
    2020-05-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar FREDRIK N
    God middag i solen Fredrik 😀

Vi tackar ödmjukast för ett väldigt fint omdöme & betyg av dig gällande vår service & vår personal som varit på plats 🌸

Det är väldigt kul att höra att du är så nöjd med oss och att du återkommer i framtiden igen, vi ser fram emot att få hjälpa dig nästa gång du behöver vår hjälp 😀

Vi passar också på att tacka dig för att du gav oss förtroendet med flytten 😀

Vi önskar dig en riktigt fin sommar här & att du får bästa möjliga starten i nya boendet!

• 2020-05-27

Evelyn B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Effektiv och tydlig kommunikation både vid bokning och efteråt. Supertrevlig, kompetent personal som gjorde att jag kände mig trygg under hela processen. Flytten gick verkligen supersmidigt! Läs mer
    2020-05-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Evelyn B
    Hej Evelyn : )

Tusen tack för din tid att recensera oss här på Reco!
    Din feedback betyder mycket för oss och det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Vi hoppas att vi får äran att träffa dig igen i framtiden om du går i flytt tankar : )
    Till oss är du alltid varmt välkommen 😀

Ha en riktigt fin sommar & en fantastisk start i nya boendet : )

• 2020-05-26

Christian N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kan starkt rekommendera Nordiska Flyttkompaniet. Snabba, pålitliga och effektiva. Kommer definitivt anlita igen nästa gång vi flyttar. Läs mer
    2020-05-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Christian N
    Hej Christian : )

Tusen tack för din tid att recensera oss här på Reco!

Du är såklart varmt välkommen nästa gång du vill flytta - vi hjälper gärna till : )

Ha en riktigt fin sommar & en fantastisk start i nya boendet : )

• 2020-05-26

Joakim Christoffer P skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Anlitade företaget för flytt som genomfördes för lite mer än en vecka sen. Trevligt bemötande redan från bokning!
    Väl vid flytten så ringde flyttkillarna och förvarnade att dom blev en kvart sena. Inga problem så länge man hör av sig.
    Flyttkillarna hade trevligt bemötande och var hjälpsamma att planera vad som ska lassas ut och in först. De var även försiktiga med våra växter (bl.a avokadoträd) som överlevde flytten utan en skråma. Läs mer
    2020-05-26 Nordiska Flyttkompaniet svarar Joakim Christoffer P
    Hej Joakim : )

Tack snälla för din fina rekommendation till oss gällande flytten!
    Vi hoppas att du kommer trivas gott i din nya bostad & att du återkommer till oss i framtiden om du behöver flytthjälp igen : ) Du är alltid varmt välkommen - alla dagar i veckan!

Vi passar också på att önska dig med familj en riktigt fin sommar 🙂🌸

• 2020-05-25

Madeleine S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Anlitade företaget för flytthjälp. Mycket trevlig och tillmötesgående administrativ personal och flyttkillarna var toppen. De utförde sitt uppdrag på bästa sätt. Läs mer
    2020-05-26 Nordiska Flyttkompaniet svarar Madeleine S
    Hej Madeleine : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på Reco 🙂
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & genomförandet av uppdraget!

Vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden om du går i flytt tankar!
    Till oss är du alltid varmt välkommen : )

Ha en riktigt fin sommar, och en trivsam start i nya boendet!

• 2020-05-22

Emma A skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Bokade Nordiska flyttkompaniet efter rekommendationer från vänner. De levde verkligen upp till betyget jag ger. Trevliga killar som var snabba och var varsamma med mina prylar. Jag är mycket nöjd med er, kommer absolut rekommendera er vidare och anlita er igen. Läs mer
    2020-05-25 Nordiska Flyttkompaniet svarar Emma A
    Hej Emma : )

Tack snälla för din fina rekommendation om oss här på Reco!
    Det är mycket trevligt att vi levde upp till dina förväntningar och vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp igen : ) Till oss är du alltid varmt välkommen!

Ha nu en riktigt fin sommar & en härlig start i nya boendet!

• 2020-04-30

Maria H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytt hjälp

Killarna kom i tid och hade ett lugnt och tryggt bemötande.
    De va försiktiga med mina möbler och frågande om hur jag önskade att allt skulle flyttas och ställas.

Mycket effektiva och lugna, jag kände mig väldigt trygg med deras hjälp med flytten.

Rekommenderar verkligen. Läs mer
    2020-05-21 Nordiska Flyttkompaniet svarar Maria H
    Hej Maria : )

Tack snälla för din fina rekommendation till oss gällande flytten!
    Vi hoppas att du kommer trivas gott i din nya bostad & att du återkommer till oss i framtiden om du behöver flytthjälp igen : ) Du är alltid varmt välkommen!

• 2020-04-29

Isak F skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Effektivt, trevlig personal, hjälpsamma. Andra gången jag anlitat Nordiska Flyttkompaniet och är supernöjd!! Läs mer
    2020-04-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Isak F
    God eftermiddag Isak : )

Va kul att du återigen är nöjd med oss och uppdraget!
    Vi älskar återkommande kunder så du är såklart varmt välkommen även nästa gång du behöver vår hjälp : )
    Vi finns här för dig - alla dagar i veckan!

Vi passar också på att önska dig en riktigt fin Valborg som kommer :)

• 2020-04-27

Liselotte N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Är såå nöjd med flytten! ❤️💐

Flyttkillarna var hjälpsamma och förstående med en flexibel service!

Förutom att göra ett riktigt bra jobb hade dem en positiv inställning hela långa dagen, trots att jag flyttade mellan två bostäder utan hiss :)

Jag är såå nöjd med Nordiska och rekommenderar dem till alla som vill ha en bra firma att flytta med!

Vi ses igen!

Mvh Lisa Läs mer
    2020-04-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Liselotte N
    Hej Liselotte :)

Tack för din tid att lämna dina synpunkter om oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med personalen och deras utförande av uppdraget!

Du är såklart varmt välkommen åter till oss när du behöver hjälp igen!
    Alla dagar i veckan :)

• 2020-04-27

Bengt H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Ett trevligt, tillmötesgående och proffsigt intryck av både kontoret och flyttgrabbarna som hjälpte mig med flytten 👍🏻

Hade bokat packning och montering av befintliga villan samt transport från Västra Frölunda till Djursholm och är mer än nöjd med servicen! Strukturerat tillvägagångssätt genom hela flytten gjorde mig trygg i mitt val av detta flyttföretag.

Kommer därmed med varm hand rekommendera vänner och bekanta att välja Nordiska Flyttkompaniet när de letar efter en proffsig firma med hjärtat på rätt ställe.

Stort tack för hjälpen!
    Hälsningar
    Fam. Holgersson Läs mer
    2020-04-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Bengt H
    Hej Bengt m. familj : )

Tusen tack för den fina rekommendationen här på Reco!
    Vi tackar också för förtroendet med uppdraget : )

Hoppas ni kommer trivas gott i Stockholm & att vi får möjlighet att träffa Er igen även nästa gång ni behöver hjälp : ) Till oss är ni alltid varmt välkomna!

Ha en riktigt fin måndag & en go sommar sedan!

• 2020-04-23

Christoffer J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Toppenkillar! Trevligt professionellt bemötande! Läs mer
    2020-04-23 Nordiska Flyttkompaniet svarar Christoffer J
    God kväll Christoffer : )

Tusen tack för din tid att skriva om din upplevelse med oss! Det glädjer oss att du är nöjd med flytten, vår personal och vår service!

Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen : )

• Isabella Ida J

2020-04-18

Isabella Ida J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mina vänner rekommenderade Nordiska Flyttkompaniet. Flytten gick jättebra på alla sätt och vis. Uppstyrt, trevligt och smidigt. Rekommenderar dem varmt! Läs mer
    2020-04-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar Isabella Ida J
    Hej Isabella : )

Tack för din tid att lämna en recension till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service och att dina vänner rekommenderade oss : )

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår - till oss är du alltid varmt välkommen!

• 2020-04-16

Patrik S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Ett gott gäng om tre glada, trevliga och hårt arbetande killar gjort flytten enkel och smidigt. Mina varmaste rekommendationer Läs mer
    2020-04-17 Nordiska Flyttkompaniet svarar Patrik S
    God middag denna soliga fredag Patrik : )

Vi har läst och tagit del av ditt omdöme & tackar ödmjukast för en fin recension!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med oss som företag, vår personal och uppdraget i sig : )

Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om du behöver hjälp igen - till oss är du alltid varmt välkommen : )

Ha en riktigt fin helg som kommer & på återseende : )

• 2020-04-10

Leif L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flyttning av ett rum. Jag var mer än nöjd med personalens effektiva arbete. Flyttade mitt bohag från en del av Göteborg till den andra på bara två timmar. Jag berömde dom muntligen och lovade att jag skulle berömma dom även på denna sidan. Jag kommer att rekommendera denna flyttfirma om någon frågar mig. Leif Leikin. Läs mer
    2020-04-11 Nordiska Flyttkompaniet svarar Leif L
    Hej Leif!

Tack snälla för din fina rekommendation om oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & vi hoppas du får en riktigt fin påsk här!

• 2020-04-08

Lena B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Mycket proffesionellt, trevligt bemötande, väldigt hjälpsamma. Jag kan verkligen rekommendera Nordiska Flyttkompaniet Läs mer
    2020-04-08 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lena B
    Hej Lena : )

Hoppas du har en toppendag i vårsolen!
    Tack ödmjukast för din fina rekommendation här på Reco & för att du tog dig tiden att skriva om din upplevelse med oss : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & flytten!

Vi hoppas vi får äran att hjälpa dig igen i framtiden om du behöver flytthjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen!

• Åke Roland L

2020-04-02

Åke Roland L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Beställde flytt från Göteborg till Stockholm. Två man gjorde hembesök för att beräkna arbetstiden. Vi packade allt utom köket. Fungerade perfekt. Faktisk arbetstid blev en halvtimme kortare än beräknat. Trevligt bemötande. Rekomenderas varmt Läs mer
    2020-04-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Åke Roland L
    Hej Åke : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco! : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!
    Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden om du behöver flytthjälp igen : )
    Till oss är du alltid varmt välkommen!

Vi passar också på att önska dig bästa starten i nya boendet!

• 2020-03-27

JONAS G skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffsiga och trevliga. Kan varmt rekommenderas! 6+ Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar JONAS G
    God morgon Jonas : )

Vi tackar ödmjukast för din rekommendation till oss här på Reco!
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & flyttuppdragets utförande : )

Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, till oss är du alltid varmt välkommen!

• SUSANNA K

2020-03-26

SUSANNA K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Genomförde en flytt inom Göteborg, kan verkligen rekommendera Nordiska flyttkompaniet! Två trevliga flyttkillar som snabbt och smidigt flyttade mitt bohag, hjälpte mig att skruva isär och ihop en sängstomme som jag hade svårt att lösa själv.

All kontakt med kontoret innan löpte på smidigt, de svarade snabbt på mail om mina frågor.

Köpte även till flyttstäd som jag är nöjd med, inga anmärkningar från hyresvärden vid besiktning. Läs mer
    2020-03-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar SUSANNA K
    Hej Susanna,

Tack för ditt fina omdöme här till oss : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget!

Vi hoppas att du återkommer till oss i framtiden när du behöver hjälp igen : )

• CHRISTINE J

2020-03-23

CHRISTINE J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Superbra flyttfirma samt flyttstäd! Trevligt bemötande, snabba svar på frågor innan flytten. Trevliga killar som kom i tid. De packade, lastade och lossade snabbt och smidigt, inga skador på möbler. Flyttstädet var också mycket bra, rent och fint!
    Kan verkligen rekommendera denna firma. Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar CHRISTINE J
    God morgon Christine : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco! : )
    Vi tackar också för att du rekommenderar oss vidare! 🌺
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service under både flytt & städ : )

Vi hoppas vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp igen, till oss är du alltid varmt välkommen!

• 2020-03-20

Veronica Emelie Å skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kanonbra flyttfirma samt flyttstäd! Allt gick smidigt både innan flyttdagen och under flytten. Dom kom vid utlovad tid och utförde flytten snabbt, smidigt och utan skador på möbler. Flyttstädet var också kanon, rent och fint!
    Rekommenderas! Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Veronica Emelie Å
    God morgon Veronica : )

Tack för din tid att lämna en rekommendation till oss här på Reco!

• 2020-03-11

Anna Maria R skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Snabba, trevliga och prisvärda. Läs mer
    2020-03-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anna Maria R
    God morgon Anna Maria : )

Vi tackar ödmjukast för din fina rekommendation!

• 2020-02-29

Hanna Katarina K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Otroligt bra flyttfirma, rekommenderas alla gånger! Proffsiga, trevliga och snabba. Den absolut smidigaste flytten jag någonsin gjort. Jag kommer definitivt ringa Nordiska flyttkompaniet när det är dags att flytta igen :) Läs mer
    2020-03-02 Nordiska Flyttkompaniet svarar Hanna Katarina K
    God morgon Hanna : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på reco & för ditt fina omdöme : )
    Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & vi hoppas såklart att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden när flytthjälp önskas : )

Du är alltid varmt välkommen till oss : )

• 2020-02-28

Greger J skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Från a till ö en störtskön och för kunden fullkomligt problemfri flytt av helt bohag drån Göteborg till Berlin. Läs mer
    2020-02-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Greger J
    Hej Greger : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Härligt att killarna tagit så väl hand om dig under flytten mellan Sverige - Tyskland : )
    Vi hoppas att du kommer trivas gott u nya hemmet & hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp, du är alltid varmt välkommen till oss : )

• 2020-02-20

Eva Marie K skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Världens bästa flytt, så nöjd, duktiga, rena, artiga, trevliga o hjälpsamma killar, Rekommenderas!!!! Läs mer
    2020-02-20 Nordiska Flyttkompaniet svarar Eva Marie K
    Hej Eva Marie : )

Tack snälla för ditt fina omdöme!
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår personal och flytten : )

Vi hoppas att du återkommer även nästa gång du behöver flytthjälp : )

• 2020-02-18

Anna L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Sökte på Google efter flyttfirma
    Nordiska flyttkompaniet svarade så bra med känsla för mig som behövde flytthjälp
    Bjarne och Jim dök upp på avtalad tid
    Hela flytten gick jättebra
    Kan bara hitta positiva saker om nordiska flyttkompaniet och dess personal
    Tack för ett bra jobb Läs mer
    2020-02-18 Nordiska Flyttkompaniet svarar Anna L
    Hej Anna,

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår service!

Vi hoppas att du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen, du är alltid varmt välkommen!

• 2020-02-02

Eva H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Tack för alltid vänligt och serviceinriktat bemötande av alla frågor som uppkom innan flytt och för ett supersmidigt genomförande av flytt inom Göteborg 🙏🏻
    Trevliga, varsamma, effektiva killar som genomförde flytten med stor service känsla genom hela flytten☺️❤️ kan varmt rekommenderas. Läs mer
    2020-02-03 Nordiska Flyttkompaniet svarar Eva H
    Hej Eva : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco, det glädjer oss att du är nöjd med vår service : )
    Vi hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden & att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår!
    Du är alltid varmt välkommen till oss!

• 2020-01-30

Lennart O skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffesionellt utfört. Trevligt bemötande. Tydlig redovisning och avstämning av tider. Överträffade mina förväntningar. Läs mer
    2020-01-30 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lennart O
    Hej Lennart : )

Tack snälla för din tid att recensera oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med flytten & vår service!

Vi hoppas att vi får möjlighet att träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår - du är alltid varmt välkommen till oss!

Robert C skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kanon. Klockren flytt. Kan verkligen rekommendera. Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Robert C
    Hej Robert : )

Tack snälla för din recension till oss här på Reco : )
    Kul att du är nöjd med vår service, flytten & personalen hos oss : ) Det glädjer oss mycket!

Vi hoppas du återkommer i framtiden om du behöver hjälp igen : )
    Du är alltid VARMT välkommen : )

Eric M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Proffsig och snabb flytthjälp! Vi har två små barn och låg efter med packningen, men det löste killarna med några extra kartonger och packhjälp mitt i flytten. Hoppas inte vi behöver flytta på mycket länge, skulle annars kunna tänka mig att anlita dem igen! Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Eric M
    Hej Eric : )

Härligt att ni är nöjd med flytten & personalen från oss!
    Tack för att du tog dig tid att lämna en recension om oss här på Reco, det uppskattar vi : )

OM du behöver flytta igen, hoppas vi såklart att vi får träffa dig igen, du är alltid varmt välkommen till oss : )

Ha en riktigt fin start i nya bostaden & en fortsatt fin vecka : )

Petra L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Bra killar som hjälpte till med flytten.
    Även kontakten med kontoret var smidig & bra!
    Ringer när jag flyttar nästa gång! Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Petra L
    God middag Petra : )

Tusen tack för ditt omdöme här på Reco, det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service : )
    Vi hoppas att du ringer oss nästa gång också då du ALLTID är varmt välkommen till oss : )

Fram till dess önskar vi dig bästa möjliga trivsel i nya bostaden : )

Annette B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hej jag köpte flytthjälp samt flyttstäd . Vi fick hjälp av två kanon trevliga killar som hjälpte oss med flytten allt flöt jättebra och det gick relativt snabbt , huset var jätte fint städat så kan varmt rekommendera er till andra
    Mvh Anette o Martin Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Annette B
    Hej Annette : )

Tack för din tid att recensera oss här på Reco! Det glädjer oss mycket att du är nöjd med både flytten & städet hos oss : )
    Vi hoppas att du återkommer i framtiden om flyttbehov uppstår igen : ) Du är ALLTID varmt välkommen : )

Peivi S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag flyttade från Göteborg till Köping straxt före Jul.
    Kontakten med företaget hela vägen från beställning till sista saken var inburen var trevlig och proffsig.
    Därtill fanns inte en repa, skråma eller buckla på någonting överhuvudtaget.
    Jag är över förväntan nöjd och kan rekommendera Nordiska Flyttkompaniet! Läs mer
    2020-01-29 Nordiska Flyttkompaniet svarar Peivi S
    God middag Päivi : )

Tack snälla för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Det är väldigt härligt att höra att du är nöjd med flytten, kontakten med kontoret & personalen som varit på plats : )

Vi vill tacka dig för förtroendet med uppdraget & för att vi fick utföra flytten : )
    Hoppas du trivs gott i Köping & att vi får träffa dig igen i framtiden om du behöver hjälp!

Till oss är du ALLTID varmt välkommen : )

Marie S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Noggranna och trevliga flyttkillar! Läs mer
    2020-01-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Marie S
    Hej Marie,

Tack för din tid att lämna en recension om oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår personal som hjälpt dig med flytten : )

Vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen!

Per Ö skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Hjälpte oss med en flytt. Väldigt trevliga och professionella hela vägen. Läs mer
    2020-01-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Per Ö
    Hej Per : )

Tack snälla för din recension om oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med flytten & utförandet samt personalen som varit på plats : )

Vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår - du är alltid varmt välkommen till oss!

Din Flyttpartner

Kenneth H skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Snabbt, snyggt och smidigt!
    Bara positivt. Läs mer
    2020-01-28 Nordiska Flyttkompaniet svarar Kenneth H
    God morgon Kenneth : )

Tack för ditt omdöme till oss här på Reco : )

Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget på plats hos dig, och vi tackar också för förtroendet med flytten : )

Vi hoppas du återkommer i framtiden om du behöver flytthjälp igen, du är alltid varmt välkommen!

Jennie T skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Flytthjälp Trollhättan till Göteborg: Full pott från första kontakten, med mycket vänlig och korrekt återkoppling och specad offert. Alla försäkringar på plats och schyssta avtal för de anställda. Jag hade hela tiden koll på kostnaderna och själva flytten (från femte våningen utan hiss) skötte två trevliga flyttare mycket väl. Alla saker klarade sig utan blessyrer, inkl tunga antika trä- och vitrinskåp. Har redan rekommenderat företaget till kollegor. Läs mer
    2020-01-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Jennie T
    Hej Jennie : )

Va kul att du är nöjd med flytten, oss som företag & flyttkillarna som hjälpte dig!

Det glädjer oss oerhört mycket att få ta del av ett sådant fint omdöme som ditt : )

Vi hoppas verkligen att vi får möjlighet att hjälpa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår, du är alltid varmt välkommen till oss, alla dagar i veckan : )

Vi önskar dig all lycka i nya bostaden och en riktigt fin vecka här som kommer : )

Din flyttpartner

Karl P skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag köpte flytt. Det hela gick mycket bra. Trevligt bemötande och effektivt genomförande. Jag rekommenderar starkt denna flyttfirma! Läs mer
    2020-01-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Karl P
    Hej Karl : )

Tack för din tid att lämna en recension om oss avseende din upplevelse med oss som företag & utförandet av uppdraget : )

Det glädjer oss mycket att du är nöjd med vår service & vi hoppas att vi får träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår : )

Du är varmt välkommen åter!

Magnus Z skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Punktlighet, trevliga och arbetade snabbt men var varsamma om flyttlasset.
    Jag beställde flytt av möbler, jag berättade vad som skulle flyttas och David räknade ut hur lång tid det skulle ta. Det stämde på minuten.
    Är toppen nöjd. Läs mer
    2020-01-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Magnus Z
    Hej Magnus!

Tack för din fina recension till oss och för din tid att skriva några rader om flytten & din upplevelse med oss : )

Det glädjer oss att du är nöjd med vår service & personalens utförande av uppdraget : )

Vi hoppas du återkommer även nästa gång du behöver hjälp - du är varmt välkommen : )

Philip D skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Beställde bohagsflytt. Andra gången jag anlitat bolaget och blev återigen mer än nöjd. Snabb service via telefon, snabba och punktliga flyttgubbar och försiktiga.
    Sociala och trevliga. Även pris efter rutavdrag är bra.

Rekomenderar starkt. Läs mer
    2020-01-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Philip D
    Hej Philip : )

Tack snälla för din fina rekommendation till oss här på Reco : )

Det glädjer oss att du är nöjd med oss och personalen som varit på plats : )

Vi hoppas att du fortsätter att flytta med oss i framtiden, du är alltid varmt välkommen till oss - alla dagar i veckan : )

• 2020-01-26

Jenny R skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Jag hade beställt flytt av delar av mitt bohag, och på utsatt dag och tid dök två trevliga och hjälpsamma flyttkillar upp. De löste uppgiften utmärkt och jag kan rekommendera företaget. Läs mer
    2020-01-27 Nordiska Flyttkompaniet svarar Jenny R
    God morgon Jenny,

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco!
    Det glädjer oss att du är nöjd med personalen som varit på plats från oss : )
    Vi tackar också dig för förtroendet med flytten!

Hoppas du kommer trivas gott i nya bostaden nu och att du återkommer i framtiden om flyttbehov uppstår igen,

Med vänlig hälsning

Stefan L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Bra offert och seriösa flyttkillar löste allt smidigt och var dessutom riktigt trevliga. Nordiska Flyttkompaniet ringer jag gärna igen. //Stefan Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Stefan L
    Hej Stefan!

Hoppas du har en fin kväll & tack för ditt omdöme till oss här på Reco : )

Det glädjer oss att du är nöjd med flytten & vår service!

Vi tackar också från vår sida för förtroendet med uppdraget!

Reza M skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Nordiska Flyttkompaniet packade och flyttade vår lägenhet till radhus och det var bästa killarna som kom. Allt gick på 6 timmar. Tack Nordiska! Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Reza M
    God kväll Reza : )

Tack för din recension till oss här på Reco! Härligt att du är nöjd med vår service under flytten!

Vi hoppas att du återkommer i framtiden & tackar även för förtroendet med uppdraget : )

Fredrik A skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Nordiska Flyttkompaniet får med beröm godkänt för det uppdrag man gjorde för oss förra veckan! Tack och på återseende nästa gång vi flyttar! Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Fredrik A
    Hej Fredrik : )

Tack för ditt fina omdöme här på Reco : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med vår Service & utförandet av uppdraget!

Vi hoppas att vi ses igen även nästa gång du behöver hjälp, du är varmt välkommen!

Niklas S skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Anlitade Nordiska Flyttkompaniet för följande tjänster:
    Packning, montering, flytt & städ.

Utöver detta hjälp de mig med uppackning också och allt annat jag önskat därefter.

Serviceinriktade, pålitliga, noggranna och roliga! Grymt stort tack till gänget som hjälpa mig!

Riktigt nöjd och rekommenderar Nordiska Flyttkompaniet till ALLA Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Niklas S
    God eftermiddag Niklas : )

Tack snälla för din fina rekommendation!
    Det var ett rent nöje att få hjälpa dig med uppdragen från vår sida : )

Vi hoppas vi får träffa dig igen i framtiden om flyttbehov uppstår : )

Klas B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Kan inget annat säga än att det var bra hela vägen in i mål.
    Vi har bastanta och tunga möbler som de hanterade med bravur upp för 3 trappor. Inga konstigheter med fakturan allt är vad som redovisades på flyttdagen och enligt överenskommelse.
    Rekommenderar företaget och blir det en sista flytt för oss vet vi vilka som hjälper oss igen. Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Klas B
    Hallå Klas : )

Tusen tack för det fina omdömet & för din feedback : )
    Vi passar på att tacka även dig för förtroendet med flytten & för ett fint samarbete : )

Hoppas ni kommer trivas gott i nya bostaden & att ni i framtiden återkommer till oss, ni är alltid varmt välkomna,
    Alla dagar i veckan : )

Passar också på att önska en trevlig helg!

Sandra C skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Professionell och tydligt kontakt per telefon. Trevlig och varsam personal som utförde flytten. Vi är tacksamma för ni tog på er arbete utöver vår ordinarie beställning dessutom.

Med Vänliga Hälsningar,
    Sandra & Sebastian Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Sandra C
    Hej Sandra & Sebastian : )

Tack snälla för Er feedback till oss här på Reco : )
    Det glädjer oss att ni är nöjd med vår service!

Vi önskar Er all lycka i nya bostaden & hoppas att vi får träffa Er igen i framtiden vid nästa flyttbehov : )
    Trevlig helg!

Johan L skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Klockrena! Mannen på kontoret är en riktigt problemlösare och anpassade sig till min någorlunda udda starttid och Elias och Jim vill jag tacka extra mycket som de slet på.
    Tack för denna gången Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Johan L
    God eftermiddag Johan : )

Tusen tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco : )
    Kul att du är nöjd med utförandet och hanteringen av flytten, både från kontoret & ute på fältet : )

Vi hoppas att du återkommer i framtiden, du är varmt välkommen åter : )

Mikaela D skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Stort tack till killarna som hjälpte mig!!
    Kommer rekommendera er till alla mina vänner :)
    Utförde jobbet försiktigt och noggrant med ett bra tempo!
    Ha det så bra tills nästa flytt :) Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Mikaela D
    Hej Mikaela : )

Tack för ditt fina omdöme till oss här på Reco!
    Och tack också för att du rekommenderar oss vidare, det glädjer oss att du är nöjd med vår service : )

Hoppas du har en fin start i nya bostaden & att vi får träffa dig igen i framtiden : )

Linda N skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Allt fungerade kanon!
    Mycket bra företag ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Mvh Linda Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Linda N
    Hej Linda!

Tack för din feedback till oss : )
    Det glädjer oss att du är nöjd med servicen och flyttuppdraget : )

Du är alltid varmt välkommen till oss igen när du behöver hjälp! : )

Lily B skrev om Nordiska Flyttkompaniet
    Anlitade nordiska flyttkompaniet då min kära far hastigt gick bort och jag behövde hjälp att rensa huset.

Fyra stycken artiga flyttkillar kom punktligt på flyttdagen och arbetade under flera dagar med att sortera och packa hela villan. De såg till att alla sakerna togs om hand eller slängdes.

Att få detta professionella och lugna bemötande i den stress och sorg som jag befann mig i betydde mycket och jag kan därför varmt rekommendera företaget till andra som befinner sig i samma situation.

Vill du ha ett respektfullt bemötande ska du välja det här företaget.

Tack till Christoffer, David, Stefan och Fredrik ni är guld värda ❤️ Läs mer
    2020-01-24 Nordiska Flyttkompaniet svarar Lily B
    Hej Lily : )

Tack för din fina recension och din tid att skriva några rader om oss och uppdraget!
    Vi hade full förståelse för att uppdraget var känsligt och för oss är det då väldigt viktigt att du känner dig trygg med oss under flytten, det glädjer oss därför att din upplevelse med oss var enligt ditt fina omdöme : )

Om du behöver mer hjälp någon gång - är du alltid varmt välkommen till oss!

Kärrlyckegatan 24, 418 78 Göteborg