Läs vad 92 kunder tycker om Cleanteam Sweden AB 2

• 2021-01-21
    Flyttstäd
    Blev väldigt bra trevligt bemött
    Dom levde upp till mina förväntningar, ville få huset rent och fint och det blev det.
    Jättenöjd med deras arbete.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Birgitta. Bra att veta att allt gick bra :) Vi hoppas att du ska trivas i din nya bostad. Med vänlig hälsning, Isabela / Kundtjänst

• 2021-01-14
    Köpte storstädning och blev .mycket trevligt bemött. Jag har tidigare anlitat Cleanteam och mina förväntningar infriades även denna gång såsom de gjorts de tidigare gångerna. Cleanteam gör ett mycket bra jobb.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Barbro för din fina feedback :) Alltid glada att hjälpa till. Med vänlig hälsning, Isabela/Kundtjänst

• 2020-12-24
    Vi beställde storstädning med kort varsel och fick snabb service med ett utmärkt resultat.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Josef, Tack så mycket för din feedback. Bra att veta att det har fungerat speckelt med tanke på så kort varsel. Varma Hälsningar Cleanteam kundtjänst

• 2020-12-09
    Storstädning i lgh om 4 rum o kök.
    Blev väl bemött.
    Personalen ngt konfunderad när de kom, jag hade bett att få ugnen rengjord men det hade de inte fått veta. De löste det ändå - ngt dålig avtorkning av densamma på ett par små ställen - viktigt när man handskas med starka rengöringsmedel. Kunde lätt torka av det själv.
    Hade förväntat mig grundlig rengöring, vilket vi i stort fick. Upptäckte att foten på en golvlampa inte blivit rengjord - ingen stor sak men bra att ge feedback.
    För övrigt positivt - trevlig personal.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Christine, Tack för en bra feedback. Det uppskattar vi väldigt mycket eftersom det är också bra att veta ifall det var något som hade inte fungerat 100%. Det är bra Christine om du kan maila det till oss eftersom det är bra att titta på det lite närmare. Vi ser bara ditt namn härpå reco och det bli ganska svårt att hitta dig som kund i vårt system :) Med vänlig hälsning, Cleanteam Kundtjänst

• 2020-11-27
    Vi köper tjänsten städ av vårt hus av clean team. Vi har varit kunder i många år och är väldigt nöjda. De är väldigt tillmötesgående och vi är nöjda med de tjänster de utför.
    Tack Elna för din fina feedback :) Med vänlig hälsning, Isabela/Kundtjänst

• 2020-11-19
    Punktliga, noggranna, trevliga.
    Rachel B
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    3 in 1 :) Tack så mycket Rachel. Glad att läsa :) Med vänlig hälsning, Isabela /Kundtjänst på Cleanteam

• 2020-11-16
    Supertrevlig personal som kom i tid och gjorde en noggrann flyttstädning.
    Goran C
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Göran, Alltid glada att hjälpa till :) Med vänlig hälsning, Isabela / Kundtjänst på Cleanteam '

• 2020-11-13
    Storstädningen var mycket noggrann!
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Maria för din feedback. Bra att det hade fungerat :) Med vänlig hälsning, Isabela/Kundtjänst på Cleanteam

• 2020-11-02
    Städning av bostad
    Cleanteam sköter detta med kunnig, snabb, trevlig personal
    Hej Jan, Tackar :) Med vänlig hälsning, Isabela / Kundtjänst

• 2020-11-02
    Trevligt och proffsigt bemötande med tydlig feedback efter varje städtillfälle.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Malin, Bra att veta att det fungerar :) Med vänlig hälsning, Isabela / Kundtjänst

• 2020-10-31
    Trevlig personal som städade ordentligt.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Åsa för din feedback :) Bra att veta att du tycker om personal och att det var fint städat :) Tack för det. Hälsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-22
    lägenhet, månadsstädning

bra

ja

trivs bra med cleanteam, de har varit här i flera år, alltid pos. o go personal
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Ulla, Tack så mycket Ulla, det uppskattar vi att du tar din tid för att skriva detta omdöme. Det uppskattar vi verkligen :) Bara varma hälsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-22
    Supertrevliga och serviceinriktade. Lägenheten blev jättefin och jag är så nöjd med de som kom och städade hos oss!
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej och tack Amanda för dina fina ord :) Det uppskattar vi och du är alltid välkommen att kontakta oss i framtiden. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-20
    Vi har veckostädning var fjärde vecka. Mycket duktiga och noggranna ungdomar gör detta arbete. De anländer på avtalad tid.
    Möjligen kan jag tycka att större flexibilitet vore önskvärd. Att de t ex kunde rengöra ugnsluckan i stället för att dammsuga möbler. Om ett sådant byte skall göras måste det gå via Isabelle!
    Allt fungerar i övrigt mycket bra.
    Lisa Åström
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Lisa, Tack för din fin omdöme. Hör gärna av dig om det känns lite besvärlig att kontakta oss varje gång för att ändra på något som är små. Det är kanske nödvändigt och att vi kan prata om det med personalen så att de vet att det kan vara lite varierande då och då. Större uppgift som till ex rengöra hela ugnen invändigt eller annat är bra att informera oss på kontoret så att personalen har tid att förbereda sig och att vi kan eventuellt boka mer tid. Hör av dig gärna då kan vi prata om det. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-20
    Vi har varit kunder hos Cleanteam i flera år och alltid varit jättenöjda! Vi har veckostädning och har även anlitat dem för flyttstädning och det blir alltid lika rent och fräscht! Enkla att ha att göra med och trevlig och proffsig personal. Kan verkligen rekommendera Cleanteam.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Gunilla och tackar för ditt omdöme. Bra att veta att det känns bra :) Hälsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-20
    Bra med ett team på 2-3 pers. Därmed kortare tid.
    De är flexibla o smidiga. Bra info/kommunikation.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Christina, Kul att veta att städning går fort :) Tack för ditt omdöme. Hälsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-17
    Vi har städningen varannan vecka och vi är nöjda med städningen. Det är väldigt bra att få ett sms dagen innan städningen där tiden står när de kommer till huset.
    Några gånger som jag tycker att de har missat och dammat vissa ställen.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Johanna, Tack för din feedback :) Det uppskattar vi väldigt mycket. Bra att veta att sms påminnelse underlättar din planering. Du kan gärna höra av dig om du fortfarande upplever att det är missat och dammat på vissa ställen. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-17
    Cleanteam utför sitt uppdrag helt enligt förväntan. De är också flexibla och trevliga att ha kontakt med.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Ingela för dina fina omdöme :) Varma hälsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-16
    Krånglig städning på grund av många hjälpmedel som tar plats!
    Bra bemötande med tanke på att det ibland "strular" med nycklar!
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Daniel, Tack för din feedback. Jag hoppas att den lilla hinken är inte så stor ändå :) Nu blev jag lite nyfiken vad menar du att det ibland ''strul ar'' med nycklar? kan du kontakta oss? Jag kan tyvärr inte se ditt efternamn och pga detta bli det svårt att kontakta dig. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-16
    Hemstädning

Bra och trevlig personal som utför sina uppgifter på ett tillfredställande sätt.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Axel, Tack så mycket :) Det är bra att veta att det fungerar bra :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Smidiga, lätta att ha och göra med. Städning helt OK.
    Otto Ö
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Otto, Tack för din omdöme. Om det känns att det är något som kan bli ännu bättre, slå gärna en signal :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

Wwwwweeeeederrrrrrtttttttttttrtyyyyuuuyyuuyyyyy
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Ulf, Hmm ? Lite otydligt med innehåll men jag ska tolka det som en bra grej :) Tack. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

Duktiga, flexibla och ordningssmma
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Tomas, Tack för din feedback :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Fantastiska städare med fin och proffsig service. Jag har testat många städfirmor på mitt arbete och dessa är suveräna! Jag har till och med börjat använda mig av dom hemma.
    Tack Fia för dina fina ord :) Hölsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Jag köper städning var fjortonde dag och tycker att det fungerar bra. Cleanteam är väldigt duktiga på att kommunicera vad som gäller runt städning, tider etc vilket jag uppskattar.

Om något skulle kunna förbättras är det städning i rummens alla hörn då det ofta är damm och smuts kvar här.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Ewa, Tack för din feedback och vad bra att du är nöjd med våra tjänster. :) Det är lite konstigt med smuts i rummens hörn. Om du fortfarande upplever att det är inte riktigt rent i rummens hörn, var vänlig och slå en signal då vill jag gärna veta mer om det. Tyvärr ser jag inte ditt efternamn då jag är inte säkert på vem skriver jag till men som sagt, gärna kontakta oss. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Flyttstäd, bra info om tjänst och pris vid första kontakt.

Tjänst noggrant utförd, dock lämnades soppåse som läckte i vår soptunna. Fick göra rent igen. Något som lätt kan undvikas i forts.

Bra rapport efter städning, över förväntan.

På det hela ändå väldigt nöjd med Tjänsten.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Andreas, Vad tråkigt att personalen hade glömt om det :( Tack för din fin recension och visat förståelse för deras glömska. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Mycket nöjd med utfört arbete.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Gun-Britt, Tack för ditt betyg och omdöme :) Hälsningar, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    jag betällde flyttsädning och fick bra bemötande och jobbet utfördes exemplariskt.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Per, vad bra att veta att var nöjd med flyttstädning :) Tack för det. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Bra att kommunicera med, bra kvalitet på städningen
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Åsa för din recension :) Det uppskatta vi. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Noggranna o pålitliga samt lyhörda för synpunkter. Bra är också information o deras miljöarbete.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Esbjörn, Tack för att du tar dig tid att skriva till oss. Det känns bra att du uppskattar vårt arbete :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Städning i hemmet samt strykning
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Chatarina, Tack för din feedback :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Har hemstäd varannan vecka. Oftast känns det rent och fräscht efter, men inte alltid. Ett par gånger har de råkat slå ner tavlor som då gått sönder, men vi har kunnat limma dem. Man kan nästan märka när det inte är samma person som städar, en del är mer noggrann än andra. Hade tidigare städtid fredag morgon/förmiddag men det byttes utan förvarning till fredag eftermiddag.
    För mig funkar det än så länge, har funderat på att se över andra företag, men inte gjort det. Oftast är det bra.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Simone, Tack för din feedback. Du kan gärna kontakta oss, då kan vi prata om det. Vi vill gärna veta vad är det som har påverkats städkvalite. Vi kan kolla vilken städteam brukar komma till dig osv.. till och med städtiden. Om det är besvärligt då måste vi ändra på det för att du ska känna dig nöjd. Tack för att du tog din tid för att skriva detta omdöme. Hoppas vi kan prata vidare om allt detta. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Professionell städtjänst, flexibel och pålitlig. Haft i många år och är nöjd!
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Vad snällt av dig Johan. Tack för dina fina ord. Vi är glada över att du anlitar våra tjänster i många år :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Cleanteam har städat hos oss varannan vecka under flera år nu och vi är nöjda med deras service.
    Det har varit ett fåtal gånger under denna tid då vi inte varit lika nöjda, men i det stora hela rekommenderar vi dem.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Tomas, Tack för dina rekommendationer, det uppskattar vi :) Hör gärna av dig om det är något som kan förbättras. Kanske det är något vi vet inte om... och vi bör veta. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Kommer i tid enligt sms dagen innan
    Resultatet helt ok.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Ingrid, Tack för din feedback. Bra att veta att sms påminnelse kommer fram och du kan alltid höra av dig om det är något du vill prata om. Vi alltid lyssnar. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Väldigt proffsiga och man känner sig säker på företaget.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Ali Tack för din feedback. Bra att veta att det hade fungerat bra :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-15
    Mycket proffsigt och förtroendeingivande och såklart väl utfört arbete!
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Jon. Det uppskatta vi väldigt mycket :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

...........................................................
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Agneta, Jag ser bara prickar men du kan gärna ringa eller maila oss om du vill :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-14
    Nogranna, serviceminded, ger det där lilla extra
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Marie och tack för din feedback :) känns bara bra :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• Hemstädning
    • Kontakten och bemötandet har alltid fungerat mycket bra. Det allra första intrycket av Cleanteam var mycket positivt och det märktes direkt att vi hade att göra med ett seriöst städföretag.
    • Jag förväntade mig att få komma hem till ett välstädat hus, vilket jag gör varje gång de har varit här. Städpersonalen är alltid trevlig, serviceinriktad och jag känner mig fullständigt trygg med att lämna mitt hem i deras händer.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Tack Linda för dina fina ord. Det känns varmt i hjärtat och det viktigaste för oss är att du känner dig trygg med oss när du lämnar ''ditt smultronställe'' i våra händer. Vi är glada över att ha dig som kund. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-14
    Mycket bra bemötande av alla som vi har haft kontakt med. Upplever att de är flexibla och proaktiva. Känns t ex mycket bra med att, i dessa tider, ha fått egna rengöringsdukar.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Helena, Tack så mycket för din feedback :) Det känns bra att du uppskattar våra nya städrutiner. Det är viktig att du som kund känner dig trygg även under dessa tider. Det är tufft för alla men åtminstone vi kan försöka göra det minsta vi kan. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-14
    Uppfyllde förväntningarna angående flyttstädning med råge😊
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Pia, Tack för din feedback :) Vi är glada över att flyttstädning gick bra, det är viktig för oss. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-14
    Hemstädning 3 timmar var 4:de vecka.
    Väl bemött av företaget.
    Får meddelande dagen före när städpersonalen kommer.
    Företaget motsvarar mina förväntningar med utmärkt betyg.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Ove, Tack för ditt toppen betyg, det betyder mycket för oss. Kul att veta att sms påminnelser fungerar som det ska. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-14
    Haft tidgare städtjänster via andra bolag tidigare men Cleanteam överträffar. Vi är alltid nöjda efter de varit och städat och personal vi har mött är alltid väldigt trevliga.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Marica, Tack för dina fina ord. Vi är så glada att ha trevliga kunder som du Marica. Hälsningar till hela familjen. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

Flexibilitet
    Rent och fint
    Trevligt bemötande
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Helena, Stort tack och en gång till - Tack! Det uppskattar vi. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-14
    Städhjälpen varannan vecka, har lett till en bättre sämja mellan sambon och mig, man städar per automatik på ett annat sätt. När man vet att Cleanteam skall komma dagen efter, SÅ värt det.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej David, Tack för din feedback :) Vi är glada över att vi kan hjälpa din familj. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-13
    En gång i månaden städar Clean Team hos oss. Alltid vänliga, positiva och det är med glädje vi kommer hem till ett rent hus!
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Eva och tack för dina fina ord. Alltid glada att vi kan hjälpa till. Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-13
    Cleanteam håller en hög nivå på sin städning hemma hos oss.
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Camilla, Tusen tack för din feedback :) Tack för dina Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

Flyttstädning.
    Proffsigt o oersonligt bemötande. Har använt deras tjänster tidigare o blev mer än nöjd. Blev inte besviken nu heller. Uppfyllde mer än väl förväntningarna.
    Bästa personalen!!! Rekommenderas.
    Anders o Inger
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej Inger, Tusen tack för ditt fina omdöme! Alltid glada när kunder är glada :) Vi fortätter så! Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice

• 2020-10-13
    Obs, vill inte att mitt namn uppges på ev hemsida.

"Vi är otroligt nöjda med Cleanteam. Kommunikation med företaget fungerar väldigt bra, man vet alltid när de kommer, de är flexibla och städningen håller en hög kvalitet.
    Vid något enstaka tillfälle har föremål gått sönder och då har de givit full ersättning."
    skrev om Cleanteam Sweden AB
    Hej David, Tusen tack :) Bra att veta att det fungerar som det ska och att du litar på oss. Alltid glad att prata med er :) Med vänlig hälsning, Isabela Cleanteam Kundservice