Cleanteam Sweden AB

Cleanteam Sweden AB

www.cleanteam.se
  • BadgeFiveYears

Välkommen till Cleanteam Sweden AB! För oss på Cleanteam Sweden AB är teamet vår styrka. Med över 10 års erfarenhet inom branschen vet vi vad som är viktigt för dig som kund. Vi sköter städningen så sköter du dina fritidssysslor. Städtjänster: Hemstädning, storstädning, visningsstäd, flyttstädning Hos oss på Cleanteam Sweden...

321 omdömen om Cleanteam Sweden AB

Sedan starten hos Reco 2020

Julia T
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Varit kund i flera år. Pålitlig firma. Alltid nöjd.

Christian N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Allt till belåtenhet. Trevlig personal och i tid.

Lina B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Ett städbolag med stor service känsla och vilja att ha nöjda kunder

Ingrid G
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Professionellt och trevligt bemötande. Duktiga och glada städare, fint resultat !! Mycket nöjd. Mvh Ingrid

Hans M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra, Mycket engagerad och noggrann personal Höga förväntningar, då jag blivit rekommenderad Cleanteam av en bekant Städning, storstädning som uppstart därefter normal städning av 14.e dag. det fungerar mycket bra!

Annika D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra kommunikation, bra samarbete, fina medarbetare.

Margareta T
Skrev om Cleanteam Sweden AB

De utförde sitt arbete bra och var trevliga att tala med.

Nina L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Noggranna och trevliga. Tillmötesgående vid behov av ändring av tid etc.

Towe B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Trevlig glad pålitlig personal städar effektivt. Tryggt med känd personal.

Sara D

Noggranna, effektiva och flexibla

Jan Ove Ö
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Alltid noga/bra service och trevlig personal som kommer till vårt företag

Fredrik G
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Kommer som dom ska göra rent som de ska kosta som det ska

Helen K
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Vi har anlitat Cleanteam i många år och är jättenöjda med allt, bra städning, bra personal och bra service. Vi har städning varannan vecka,

Barbro R
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Som jag vid tidigare förfrågningar från er meddelat så är jag mångårig kund hos Cleanteam och är mycket nöjd med deras arbete hos mig..

Sven O
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Glada, arbetssamma och pålitliga!

Annika B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Alltid jättebra städat! Vi är supernöjda.

Karin M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Det brukar vara samma personer som kommer, som jag känner mig trygg med. Städningen är alltid bra, det brukar inte finnas något att klaga på. Jag kan varmt rekommendera Clean team.

Per L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket bra service, alltid i tid, nogranna och effektiva.

Bertil K
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra och noggrann städning. Kommer enligt överenskommelse.

Jonas L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Problemfritt hemstäd med hög kvalitet

Mattias J
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Vi har haft Cleanteam hos oss i två år och är supernöjda. Alltid hög servicenivå och trevligt bemötande, noggrant städat och samma personal. Kan varmt rekommendera Cleanteam.

Lars N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Tycker det har fungerat bra, alltid trevlig personal som kommer trots att det inte är ett lättstädat hushåll som vi har.

Raili R
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Pålitliga och duktiga på hemstäd. Mycket trevlig personal som vi har glädjen att fått ha i många år.

Matilda B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Jättebra service och trevlig personal😁

Bengt H
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Artigt, kunnigt och trevligt bemötande.

Yvonne I
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Arbetar snabbt och effektivt. Kommer i tid och är trevliga men inte påträngande. Noggranna. Jag är mycket nöjd.

Maria S
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Alltid flexibla med datum för mig som inte har regelbunden städning, aldrig problem. Alltid vänlig personal som städar proffsigt. Rekommenderar helt klart Cleanteam.

Harald W
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket trevlig personal, gör ett utmärkt arbete - snabbt och effektivt! De städer min villa på ett mycke bra och effektivt sätt! Kan varmt rekommendera Cleanteam!

Carl S

Bra service Bra arbete Trevligt bemötande

Helene A
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Arbetar professionellt och noggrant. Är alltid vänliga och tillmötesgående. Inga problem när man behöver ändra dag eller tid. Vi är mycket nöjda med Cleanteam!

Pia C
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Cleanteam bryr sig verkligen om att kunden ska vara trygg och nöjd. Har varit kund hos dem i många år och vill fortsätta vara det. Kan verkligen rekommendera Isabela och hennes team!

Niclas H
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Städar bra och utan anmärkning. Inga problem att göra justeringar och är allmänt trevliga att ha att göra med

Per-Gunnar B
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Alltid så till mötesgående och utför sina beställningar med stor noggrannhet.

Ingemar D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Vi har en mångårig relation som beror på väl utfört arbete med mycket trevlig och kunnig personal. Jag ger dem mina bästa rekommendationer! .

Helen S
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Trevlig personal, de gör ett bra jobb.

Lars H
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Har haft några städbolag genom åren som städat hemma men ingen är i närheten av Cleanteam. Jag har aldrig haft en anledning att ringa och ha åsikter om utfört jobb vilket hände lite då och då med de förra städbolagen. Sammanfattningsvis är jag väldigt nöjd med hur de sköter sitt uppdrag🤩

Hans S
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Jag är jättenöjd med städningen! Jag kommer anlita er igen!

Lasse D
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Cleanteam levererar enastående service och har fantastisk städpersonal. Jag och mina grannar rekommenderar dem varmt

Sabina J
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Jag har anlitat Cleanteam sedan 2016 och varje gång känner jag mig trygg med de personer som kommer. De anställer verkligen bra personal. Rekommenderar!

Louise M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Är Jättenöjd! Flyttstädade rubbet för min mamma. Så fint bemötande. Grundligt utfört mycket bra jobb. Trevlig personal. Även kanonbra vardagstäd.. kommer bara anlita dom i fortsättningen. Tack igen

Angelica N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Fantastisk personal som är noggranna och gör ett fantastiskt jobb! Violetta på kontoret ordnar och fixar allt så det blir så bra! Skulle aldrig byta städföretag.

Axel L
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Personalen är alltid trevliga och gör alltid ett bra jobb.

Elinor M
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Bra och trevlig personal. Fantastiskt komma hem till nystädat hus varannan vecka.

Johan N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Är alltid nöjd med städningen!

Jon S
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket bra service och personal.

Svar från Cleanteam Sweden AB

Hej Jon, Tack för din feedback, det uppskattar vi :) Med vänlig hälsning, Cleanteam

Wioletta K
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Väldigt trevlig och professionell personal. Arbetet utfört med all noggrannhet och otroligt välplanerat. Tack vare Cleanteam, njuter jag av rent hem och kan ha mer tid till mig själv. Supernöjd!

Tack Wioletta för din fina omdöme. Med vänlig hälsning, Cleanteam

Eva V
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Städning, samma personal i ca 8 år. Alltid glada o positiva. Kan inte vara bättre!😊

Svar från Cleanteam Sweden AB

Tack Eva, vi uppskattar att du tog dig tid att ge oss den superpositiva feedbacken :)

Berit Å
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Mycket nöjd med erat jobb Tack för fin städning

Annika Sydberger N
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Är en gammal trogen kund trots att jag idag inte anlitar företaget så ofta. Har stort förtroende för både företaget och de anställda som städar för oss. Alltid lika bra och omsorgsfullt utförd städning.

Johan A
Skrev om Cleanteam Sweden AB

Smidiga och flexibla vad gäller exakt innehåll i tjänsten.