Cleanteam Sweden AB

Välkommen till Cleanteam Sweden AB!

För oss på Cleanteam Sweden AB är teamet vår styrka. Med över 10 års erfarenhet inom branschen vet vi vad som är viktigt för dig som kund. Vi sköter städningen så sköter du dina fritidssysslor.

Städtjänster: Hemstädning, storstädning, visningsstäd, flyttstädning

Hos oss på Cleanteam Sweden AB värdersätter vi säkerheten för dig. Vi håller en nivå som är utöver den vanliga när det kommer till städfirmor. I och med vår långa erfarenhet har vi lärt oss att trygga dina nycklar och kunduppgifter. Läs gärna mer på vår hemsida om hur vi gör.

Läs vad 245 kunder tycker om Cleanteam Sweden AB 2

2022-09-21 Verifierad kund
    Mkt nöjd med flyttstädning. Fint bemötande, noggrant personal. Rekommenderar varmt.
    2022-09-15 Verifierad kund
    Bästa städet. Underbart att komma hem. Verkligen rent. Tack
    2022-09-02 Spontant omdöme
    Kanonduktiga, bra service, jobbar hårt och väldigt trevliga :)
    2022-08-06 Verifierad kund
    Enkelt att boka tid, fin service, tillmötesgående, lyhörda för önskemål och ett väl utfört arbete!
    2022-08-02 Verifierad kund
    Bra service i kontakten. Bra städning.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Mycket nöjda med städningen, perfekt utfört! Rekommenderades av andra och dom levde upp till mina förväntningar. Bra och snabb kundservice från företaget sida. Professionellt och pålitligt. Kan varmt rekommendera.
    2022-07-18 Verifierad kund
    Flyttstädning
    Proffsigt bemötande. Allting till största belåtenhet
    Kommer att rekommendera deras tjänster till andra.
    Gert Björkman
    2022-07-14 Verifierad kund
    Det är andra gången jag anlitar Cleanteam (visningsstäd och flyttstäd) och jag är lika nöjd med deras service som sist.
    Förtroendeingivande, trevliga och professionella.
    2022-07-14 Verifierad kund
    Supertrevlig och lyhörd service från start till slut. Flyttstäd av lägenheten 85 kvm, städpersonalen gjorde ett fantastiskt jobb! Allt fungerade över förväntan, smidigt och utan problem.
    2022-07-13 Verifierad kund
    Snabb och smidig hjälp med flyttstäd
    2022-07-12 Verifierad kund
    Köpte flyttstäd bokningen gick smidigt och städningen blev bra. Inget att anmärka på.
    2022-07-11 Verifierad kund
    I stort sett mycket nöjd.
    Endast ett par små glömda detaljer i en torktumlare (filter) samt en hylla i ett badrumsskåp.
    2022-07-07 Verifierad kund
    Vi blir alltid fint bemötta.
    Vi har också höga förväntningar av städningen vilket vi tycker att Cleanteam uppfyller.
    2022-07-05 Verifierad kund
    Blev dåligt bemött av de som kom.
    Hade inte förväntat att ni skulle höja priset när ni hade sagt fast pris. Mycket dåligt. ☹️ Mycket dåligt kommunikation också från er att det tog längre tid.
    Det är självklart att du som beställare av en flyttstäd samt säljare av bostaden vill att servicen ska utföras på kortast möjliga tid och till lägsta möjliga pris. Vi som det professionella företag du anlitat måste först och främst garantera att den person som köper din bostad blir 100% nöjd med resultatet.

Priset som bestäms för tjänsten är beräknat utifrån m2 användbar yta. I vårt flytt-städavtal som du har undertecknat står det klart och tydligt att priset kan ändras om det visar sig att bostaden är mycket hårt nedsmutsad och eftersatt. I det här fallet med din lägenhet var det så och du blev informerad om det.

Köparen av din fastighet var mycket nöjd med resultatet av vår service och uppskattade tacksamt att våra anställda ansvarsfullt stannade en längre tid, och lade ned mycket kraft och energi för att få jobbet utfört som det skall utföras.
    2022-07-04 Verifierad kund
    Var på plats på den avtalade tiden, inga problem alls och flyttstädet var väl genomfört och inga anmärkningar alls. Kan rekommendera Cleanteam, en bra genomförd städning samt väldigt snabb kontakt via mejlen då jag hade lite frågor mitt upp i stöket med flytten.
    Hej Martin,
    Vad roligt att höra att du är så nöjd med våra tjänster! Vi önskar dig en fin sommar
    2022-07-02 Spontant omdöme
    Anlitade Cleanteam för ett flyttstäd inför besiktning av lägenheten. Jag förstår varför dom skriver att gemene man inte kan lära sig att städa på det sättet som dom på cleanteam gör för jag har aldrig sett min lägenhet så ren som den va efter dom städat. Jag vart i chock. Det rent exakt överallt. Diskhon blänkte, badrummet va blänkande och golven va så fräscha. Kan inget annat än rekommendera detta företag. De två tjejerna som kom va dessutom så trevliga och visste precis vad som behövdes göras. Så professionella.
    Hej Susanna,
    Wow!
    Stort tack för att du tog dig tid för att skriva din fina feedback, det uppskattar vi väldigt mycket ❤️
    Vi är glada att vi kunde hjälpa till och vi önskar dig en underbar sommar 🏝
    2022-06-20 Verifierad kund
    Blev bra bemött. I nivå med mina förväntningar.
    Hej Sven,
    Tack för ditt omdöme. Det verkar som du är nöjd med vår städservice, kanske råkade du trycka på fel knapp?
    Eller? Tveka inte och gärna hör av dig ifall det är något vi kan förbättra :)
    Önskar dig en fin sommar
  • Sabina J
    2022-06-18 Verifierad kund
    Jag beställer hemstäd varannan vecka och är väldigt nöjd. Bra, pålitliga och trevliga städpersonal. Man ser att detta företag är seriöst. Jag vill varmt rekommendera.
    Tack Sabina för din fina feedback 🙌
    2022-06-15 Verifierad kund
    Jag har haft Katarzyna och Monika som har gjort storstäd. De är fantastiska! Dels snabba på att förstå och se vad som behövs göras och sedan kompetenta kunniga och gör det både noggrant och i bra tempo. Huset skiner och som plus är de otroligt ödmjuka, hänsynsfulla prestigelösa enkla att ha här och professionella samtidigt som de är vänliga. Jag bokar dem mycket gärna igen!!!

Birgitte Rye
    Hej Birgitte
    Wow! Tusen tack för din superfina recension 🌸
    Monika och Kasia hälsar så gott och de tackar för dina fina ord 🙂
    2022-06-05 Verifierad kund
    Storstädning vid ett enstaka tillfälle
    Tack Hanna för din feedback 🌸
    2022-06-04 Verifierad kund
    Det var mycket bra upplevelse, har haft firmor hemma innan men detta var mycket bättre
    Hej Eric☀️ Tack snälla för din feedback. Det uppskattar vi 🙌 och vi är glada att du är nöjd.
    2022-06-02 Verifierad kund
    Överlag väldigt bra bemötande, oftast via mail vilket passar oss utmärkt. När vi haft någon anmärkning på städningen har det blivit väldigt bra bemött och det har ordnats till nästa gång. Personalen är trevlig men pratar inte svenska och engelska begränsat. Enda anmärkningen är att det hade varit bra med lite mer kommunikation på plats nu går det ofta via dem på kontoret, men det är nog liknande för de flesta firmor. De har en bra lapp där de fyller i vad som har gjorts vid varje städning. Städningen har alltid blivit väldigt bra, de är två som hjälps åt vilket känns som trevligare arbetsförhållanden för personalen.
    Hej Rebecca
    Tack för din feedback. Vi är glada att höra att du är nöjd med vår service :)
    Jag vill försöka bringa lite klarhet i dina funderingar. Det kommer samma städteam hem till dig som kan flytande engelska. En av dem kan också mer eller mindre svenska. De är tillmötesgående och det är inga problem alls att kommunicera med dem :) Det finns dock en del frågor som är viktiga att kommunicera via kontoret (avbokningar, tillägg av några tjänster, annat). Om städteamet kan inte svaret på dina frågor då kan de kan alltid hänvisa till oss. Vi har städrutiner som viktiga för att undvika oklarheter. En enda gång när du hade beställt en storstädning (första gång innan du hade anlitat oss), då var det faktiskt ett städteam som hade lite problem med engelska.
    Låt oss veta ifall du har några funderingar, vi är alltid glada att höra ifrån dig.
    2022-06-01 Verifierad kund
    Mycket bra. Tack för hjälpen. Kan rekommendera er
    Hej Gunnel,
    vi är glada att höra att du är nöjd och tack för ditt fina omdöme.
    2022-05-28 Verifierad kund
    Jag tycker att det har gått smidigt och lätt jag tog inget extra städ utan det som det ingår Blev lite besviken med dörr karmar och dörrar handtag det var på någon dörr inte städat samt handtag jag kanske är kritisk annars helt ok
    Hej Yvonne,
    Tack för din feedback. Vi har garanti på våra tjänster och du är alltid välkommen att kontakta och direkt ifall du har några frågor.
    2022-05-27 Verifierad kund
    Jag fick ett fantastiskt bemötande, där man fixade och trixade för att möta mina önskemål på bästa sätt!!! Det kallar jag service!! Jag hade bokat ett storstäd, men fick ändrat till flyttstäd på min önskan!
    Ugnen blev som ny🙏Och badrummet!!! Enda minuset var att lister o dörrkarmar inte hade tagits... men det kanske inte ingick? Men jag blev lite förvånad...Men på det stora hela, gjorde de att fantastiskt jobb!!!
    Hej Maria och tack för dina fina feedback, det uppskattar vi :)
    Saker och ting är att beställa en flyttstädning i god tid för att kunna planera det på bästa möjliga sätt. Här var det lite spontant ändring och sedan det även visade sig att det behövs mer timmar. Städning var klar sent på kvällen och det är möjligt att städteamet kunde ha missat något. Det var lite synd att vi har inte fått information om att det inte fanns några taklampor i huset. Städteamet hade en extra belysning men det var tyvärr inte tillräckligt. Vi är glada att vi kunde hjälpa till men bra att ha lite bättre framförhållning i framtiden :) Vi gjorde allt vi kunde med så kort varsel.
    2022-05-25 Verifierad kund
    Vi fick snabb hjälp och tjänsten fungerade väldigt bra. Inga problem.
    Hej Marie,
    Tack för ditt fina omdöme :)
    2022-05-24 Verifierad kund
    Städningen utfördes till full belåtenhet.
    Bra personal.
    Våra förväntningar uppfylldes.
    Tjänsten vi köpte var städning i hushållet.
    Hej Christian,
    Tack för din fina feedback, det glädjer oss att att du är nöjd :)
    2022-05-24 Verifierad kund
    Bra och effektiv städning. Mycket prisvärt :)
    Hej Susanna,
    Tack snälla för dina fina ord, vad roligt att vi kan leverera upp till dina förväntningar :)
    2022-05-21 Verifierad kund
    Bra städning och pålitlig personal.
    Hej Axel,
    Vi är glada att höra att du är nöjd :)
  • Robert I
    2022-05-18 Verifierad kund
    Superb personal! De var tre personer som mötte upp oss vid tillfället, som var vårt första av planerat återkommande slag. Isabella, VD och den som grundat firman, var med och gick igenom allt. Vi fick tydlig återkoppling i efterhand och har nu planerat våra framtida tillfällen.

Dessutom har de en sida där vi kan logga in och se kommande tillfällen samt chatta med dem om vi önskar ändra något eller vil lägga till något vid ett framtida tillfälle. Enkel feedbackloop direkt med de som städar hos oss, vilket känns väldigt smidigt.

Kan varmt rekommendera Cleanteam till fler!
    Tack Robert :)
    Tack för dina värmande ord.
    Vi på Cleanteam är vi väldigt stolta att kunna erbjuda städning och service av hög kvalitet, och det gör oss glada att höra att du känner dig nöjd med oss.
    2022-05-17 Verifierad kund
    Vi har städ varannan vecka och har anlitat Cleanteam i 6år. Vi är väldigt nöjda!
    Hej Elna,
    Tack snälla för dina fina ord och för att du tog tid din för att skriva din omdöme.
    2022-05-15 Verifierad kund
    De kom sent, och var svårt att ha kontakt med dem eftersom det behövdes göras via kontoret? Och de städade inte det som de stod att de skulle göra.
    Men bemötandet var trevligt.
    Hej Ida,
    Tack för din feedback.
    Städpersonal kom några minuter senare och de bör informera oss om det. Vi hade haft ett samtal med dem. Vad bra att de kunde åka till din arbetsplats för att hämta nyckel då det löste sig på något sätt. Efter ha frågat dig du verkade vara nöjd med städresultat utom ett missat badrumsskåp (invändigt). Vi kom överens om att erbjuda någon rabatt och hoppas att det kändes rymligt.
    2022-05-12 Verifierad kund
    Bra service! Trevlig personal! Välstädat!
    Tusen tack Anders !
    Vi är glada att du är kund hos oss.
    2022-05-10 Verifierad kund
    De som städar hos oss gör det mycket omsorgsfullt och bra, det känns så fint att komma hem.
    Hej Ingela,
    Tack för de fina orden :)
    2022-05-09 Verifierad kund
    Städning varannan vecka. God kvalitet på utförandet och lätt komma i kontakt med lyhörd arbetsledning vid behov.
    Hej Julia,
    Vad trevligt att höra att du är nöjd med arbete och bemötande.
    2022-05-05 Verifierad kund
    städning av 3rum o kök. jag är mycket nöjd och har inget att klaga på
    Tack Inger för din fina omdöme.
    Vi är glada över att kunna hjälpa till.
    2022-05-04 Verifierad kund
    Storstädning, mycket väl bemött, förväntningarna uppfylldes!
    Hej Ulrica och tack för dina fina ord. Vi är glada att höra att du var nöjd
    2022-05-02 Verifierad kund
    Trevlig personal, duktiga och noggranna.
    Tack Nina för dina fina ord,
    Vi är glada att du är kund hos oss
    2022-05-02 Verifierad kund
    Lätta att kommunicera med, noggrant, snyggt och fint hemstäd. Löser alla problem som dyker upp. Dock inte samma städpersonal varje gång.
    Hej Camilla,
    Tack för din feedback. Vad trevligt att du känner dig nöjd med oss.
    Det är altid lite upp och ner om någon lämnar en uppsägning och vi hoppas på att du är nöjd med din nuvarande städteam.
    Allt gick enligt förväntan snabba duktiga 6 TREVLIGA TJEJER
    Hej Fredrik,
    Tusen tack för din fina recension !
    Varannan veckas städning.
    Funkar bra vi är nöjda. Känns fräscht och rent när det varit hos oss och städat.
    Återkopplar alltid vid frågor och inga problem om extra önskas adderas till. Oftast flexibla vid ev byte av tid.
    Hej Pia,
    Tusen tack för din recension! Härligt att du är nöjd med både service och utförande :)
    Trevliga, tillmötesgående, snabba.
    Tack Annika för din fina recension :)
    2022-05-01 Verifierad kund
    Cleanteam har städat hos oss i flera år. Väl utfört arbete och gott bemötande!
    Tack Mina,
    Vi är glada över att ni anlitar oss under lång tid och tack för din fina omdöme :)
    2022-05-01 Verifierad kund
    Städning av hus/ en gång i månaden.

Kommer i tid

Rent och snyggt, inget är omöjligt.

Jättefin personal.

Personligt bemötande när jag ringer Clean Team.
    Hej Eva, snälla du.
    Vi är såäää glada att kunna hjälpa dig.
    ha det finta!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Bra utförd städning, snabb återkoppling vid till exempel när man behöver annullera vid sjukdom.
    Hej David,
    Tack för att du tog dig tid att skriva detta omdöme. Det uppskatts väldig mycket!
    2022-05-01 Verifierad kund
    Toppen bra har varit kund länge det är det bästa betyg jag kan ge!!!
    Tack snälla!
    Vi är alltid glada att ha dig som kund :)
    Tveka inte och kontakta oss även om det bli mindre bra.
  • Aina T
    Proffsigt och trevlig personal
    Tack snälla, tack för din omdöme.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Vi tycker städningen är bra, men överenskomna tider kring ankomst och avslut ändras ofta med kort framförhållning och utan möjlighet att bekräfta. Slarviga vid avslut- glömmer släcka lampor , stänga dörrar mm.
    Hel Lena,
    Tveka inte och kontakta oss omedelbart om glömda saker osv. Vi vill verkligen att du bli nöjd med våra tjänster. Tack för en snabbt agerande kan vi förbättra det som behövs förbättras.
    Vi ber om ursäkt ifall vi fick ändra på någon eller några städtider och hoppas att det fungerar bra just nu.
    Tyvärr lång pågående covid pandemi hade orsakat några problem.
    2022-04-30 Verifierad kund
    Mycket trevlig personal. Flexibla och försöker alltid tillmötesgå våra önskemål när vi önskar byta dag.
    Hej Helena,
    Tack för din fina omdöme
    Mycket bra bemötande
    Har köpt städning var fjortonde dag privat och är mycket nöjd
    Tack Gun-Britt,
    Vi är glada över att allt fungerar bara bra! :)