Agnetas Städ

Agnetas Städ

Välkommen till Agneta & Daniels Städservice!

Hos oss kan du alltid räkna med högkvalitativa städningar till ett bra pris! Sedan 2006 har vi städat trestadsområdet rent och växt till att städa i hela Västra Götaland. Vi städar stort som smått oavsett om det gäller kommuner, företag, landsting eller privatpersoner. Vårt koncept går ut på att ha nöjda kunder och bra rekommendationer.

Vi hjälper dig med allt från flyttstädning, byggstädning, hemstädning, storstädning och kontorsstädning till företagsstädning, trappstädning, golvvård, sanering och fönsterputs.
Läs gärna vad våra tidigare kunder skrivit om oss här nedan eller besök vår hemsida för mer info.

Läs vad 23 kunder tycker om Agnetas Städ 2

2021-06-22
    Jag blev mycket bra bemött.
    Mina för väntningar är att städningen blir ut för på det sätt som vi kommit överens om. Jag tycker att de har mött mina förväntningar på ett mycket bra sätt.
    Agnetas städ ut för kontors städ hos mig.
    Jag köper tre timmar städning i veckan utslaget på två dagar.
    Hela min upplevelse utav Agnetas städ är mycket god.
    2020-12-04
    Vi är mycket nöjda med flyttstädningen vi beställde. De arbetade snabbt, kontaktade oss under städningen om det uppstod oklarheter och var lösningsfokuserade. /Sara
    2020-11-21
    Snabbt och rent o snyggt!.
    Kan rekommenderas till kommande flytt städningar.
    2020-11-19
    Storstäder (röjning) mycket bra. De levde med råge upp till förväntningarna. Är mycket nöjd
    2020-11-02
    Trevligt bemötande och ett bra utfört arbete.
    2020-10-26
    Städning av hus inför flytt.
    Gott bemötande.
    En kontakt gick sönder och de erbjöd sig att ersätta.
    Köparna av huset inte helt nöjda då det fortfarande var smutsigt kring dörrhandtag och smulor i vissa lådor.
    Hej Monika! Ni skulle kontaktat oss så hade vi åtgärdat det med en gång. Med vänlig hälsning Agneta / Agnetas städ Agnetas Städ
    2020-10-01
    Bra kontakt. Fint resultat. Toppen!
    2020-10-01
    Flyttstäd. Flexibla och snabba med svar. Mycket bra resultat, både jag och hyresvärden blev nöjda.
    2020-09-16
    Flyttstäd. Väldigt bra kanske kändes lite för hemma hos istället för så proffsigt som städningen sedan utfördes. Dom levde upp över förväntan.

Otroligt bra leverans för det priset som var lägst av dom vi kontaktade. Kan dom vara proffsigare i offerthantering kommer jobben hagla in.
    2020-06-04
    Vi beställde flyttstädning av Agneta & Daniels Städservice. Städningen utfördes mycket bra, vi blev nöjda.
    Priset på städningen var mycket bra jämfört med många andra.
    De var i tid på utsatt dag och det uppskattas mycket.
    Vi rekommenderar absolut att använda er av Agneta & Daniels städservice.
  • 2020-03-25
    - Städservice.
    - på ett bra sätt.
    - Ja det tycker jag.
  • 2020-03-19
    Prisvänlig kontorsstädning. Enkla, snabba och trevlig att ha att göra med.
    2020-03-19
    Städ
    Funkar väldigt bra, vi är nöjda.
    Dock är vi inte lika nöjda med seras vikarier.
    Förv att det ska kännas rent ich inte dammas bara där det syns vilket vi upplever att de lyckats med.
    Bra företag ich flexibla när vi inte kan pga sjukdom eller ledighet.
  • Emma A
    2019-11-20
    Fönsterputs. Mycket nöjd! Snabbt och väl utfört, lämnade allting rent och snyggt efter sig. Trevlig, personlig service och lätt att få kontakt på telefon, flexibla och lösningsinriktade när det gällde att hitta en lämplig tid. Tummen upp!
    2019-04-05
    Först ett grundstäd och sedan städ varannan vecka. Väl bemött. Gjorde bättre grundstäd än tidigare erfarenheter.
  • Ulf E
    2019-04-03
    Städning var tredje vecka av samma person
  • 2018-11-03
    Vi har städ 1 ggr/månad o det fungerar bra. Snabb o effektiv städning! Trevligt bemötande från personalen.
    2018-11-01
    Mycket nöjda med kvalitén på tjänsten och flexibiliteten både på tider och frekvens.
  • 2018-11-01
    Tycker städningen är bra och ganska prisvärd.
  • Jonas A
    2018-10-31
    Vi har städning av vårt hus varannnan vecka, vi är super nöjda!! Dem gör det så bra så vi behöver aldrig tänka på nått!
  • 2018-10-30
    Hemstäd.
    Har haft under ett antal år. Har alltid fungerat bra och de är alltid tillmötesgående och villiga att hitta lösningar om man har önskemål om tid för städningen.
  • 2018-10-30
    Hemstädning under mer än 10 år.
    Mycket väl bemött, de är lätta att vid behov få kontakt med.
    Oftast mycket nöjd och väl överens med mina förväntningar.
    Uppskattar att det alltid ör väl känd personal som kommer, det kommer aldrig någon nyanställd eller okänd ensam.
  • 2018-10-29
    Hemstäd av högsta kvalitet !
    Mycket trevlig personal och ett mycket bra resultat 👍👍