Vitis Städ & Service

Vitis Städ & Service

www.vitisstad.se
  • Badge2023
4.5

Välkommen till Vitis Städ & Service Kinna & Borås! Börja din nya arbetsdag med ett nystädat kontor. Vi på Vitis Städ & Service Kinna & Borås präglas av arbetsglädje och stort kundfokus. Våra tjänster: Hemstädning, storstädning, putsa fönster, trädgårdstjänster, byggstädning, kontorsstäd, fasadtvätt, taktvätt och mycket mer....

23 omdömen om Vitis Städ & Service

Emil Pettersson V
Skrev om Vitis Städ & Service

Vitis är grymma! Vi har använt dem som städbolag på vårt kontor i över tio år och de har alltid levererat. Trevlig personal med rätt känsla för detaljer. Lyhörda för våra önskemål med en "-Det fixar vi! "- attityd. Något man älskar som kund. Jag kan absolut rekommendera Vitis till den som söker ett pålitligt och kompetent städbolag. Oavsett hemma eller på företaget. Emil Pettersson - Västsvenska Handelskammaren, Borås

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Emil för dina fina ord. Det har varit roliga och lärorika år tillsammans med er för även ni bjuder på er på ett fantastiskt sätt. Nu kör vi mot minst 10 år till. Med vänliga hälsningar Camilla

Jenny. H
Skrev om Vitis Städ & Service

Personalen på plats i våra lokaler är alltid glada, trevliga och tillmötesgående. Städningen är gjord med omsorg, omtanke och det blir skinande blankt! Samma bemötande av administrativ och ansvariga gäller - mycket bra! Walkfeeling & Runfeeling

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Jenny för ditt fina omdöme och det är med glädje vi utför vårt uppdrag hos Er. Med vänliga hälsningar Camilla

Anders. D
Skrev om Vitis Städ & Service

Vitis Städ är toppen! Emma och Evelina gör ett kanonjobb och bryr sig om både slutresultat och de människor de besöker.! Vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Vitis Städ och Service till alla som vill ha ett väl utfört arbete och professionellt bemötande.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Anders för ditt fina omdöme. Dessa tjejer är verkligen värda denna fina uppskattning och uppskattningen är ömsesidig. Med vänliga hälsningar Camilla

Sandra L
Skrev om Vitis Städ & Service

Hej Ett jätte fint bemötande vid varje kontakt. Begärde in offert på både städ och flytt hjälp.

Svar från Vitis Städ & Service

Tack Sandra för att du tagit dig tid att skriva ett omdöme om oss. Vi blir även väl bemötta av dig när vi blir tillfrågade uppdrag från er.. Då är det extra lätt och ger lite mer goa känslor i vardagen. Med vänliga hälsningar Camilla

Robert S
Skrev om Vitis Städ & Service

Har bara varit i personlig kontakt med Thed och har alltid blivit oerhört väl bemött på alla plan. Upplever företaget som väldigt seriöst och som håller vad de lovat både vad gäller leveranstid och resultat på utfört arbete.

Svar från Vitis Städ & Service

Tack Robert för ditt fina omdöme .

Anna-Karin P
Skrev om Vitis Städ & Service

Jag beställde flyttstäd när jag skulle flytta från min lägenhet. Jag blev så nöjd med städet, det luktade rent och fräscht i lägenheten när jag kollade efter de var färdiga. Bra service då de även såg till att det blev blev stämkontroll av vaktmästaren när de var färdiga. Jag kan varmt rekommendera och beställa städ av dem igen. Det var värt så mycket att de gjorde flyttstädet. 🌹😀🌷💐🌹

Anna-Karin P och Vitis Städ & Service gillar detta
Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Anna Karin för ditt inlägg och lycka till i din nya lya :-)

Eva-lena W
Skrev om Vitis Städ & Service

Vi är nöjda. Bra med städning tidigt innan personal på kontoret är på plats. Rent och snyggt.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Eva-Lena för att du tagit dig tid att skriva ett fint omdöme om oss.

Marks Bostads Ab R
Skrev om Vitis Städ & Service

Har alltid blivit bra bemött. Dom levde absolut upp på mina förväntningar. Vi köper flyttstäd och är alltid nöjda med deras tjänster.

Svar från Vitis Städ & Service

Hej! Tack för ert omdöme. Det är lätt att göra rätt när samarbetet fungerar så bra :-)

Ann R
Skrev om Vitis Städ & Service

Här har vi har alltid blivit bra bemött och fått fin service. Städningen fungerar fint och Vitis är alltid lösningsorienterade om något skulle inträffa som typ sjukdom el liknande. Vi har städning varannan vecka och känner oss riktigt nöjda med den service vi får.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack för ditt omdöme och vi blir så väl bemötta av er när vi kommer så det är en ren fröjd. Camilla

Katarina M
Skrev om Vitis Städ & Service

Alltid lätta att få tag på. Det funkar bra och vi är nöjda. Om vi har beställt något utöver det vi har, så fixar dom det alltid.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack för att du delade med dig om hur du upplever oss och hur vi hanterar er som kund. Vi fortsätter att fixa med glädje. Med vänliga hälsningar: Camilla

Christian S
Skrev om Vitis Städ & Service

Vi använder företaget till byggstädning/ finstädning av våra villaprojekt. Det är alltid smidigt att boka tider och de är väldigt flexibla om något skulle ändras. Slutresultatet blir alltid bra.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Christian för att du ville dela detta. Det är lätt att vara både bra och flexibla när man har ett bra samarbete med kunniga uppdragsgivare. Med vänliga hälsningar Camilla

Lars-Eje A
Skrev om Vitis Städ & Service

Bra flexibilitet det gillar jag

Svar från Vitis Städ & Service

Tack Lars-Eje, för att delar med dig om din upplevelse om oss. Å vi gillar att jobba med Er :-) Med vänliga hälsningar: Camilla

Martin H
Skrev om Vitis Städ & Service

Trevligt bemötande och fina jobb!

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack Martin för att du vill dela med dig om hur du upplever vår samarbete med er på Etikhus. Det är med stor glädje vi jobbar tillsammans med Er. Med vänliga hälsningar Camilla

Pontus P
Skrev om Vitis Städ & Service

Bra bemötande, flexibla och anpassningsbara.

Tack Pontus för ditt fina omdöme. Med vänliga hälsningar Camilla

Anders M
Skrev om Vitis Städ & Service

Seriöst bolag som håller hög kvalitet på sina tjänster i ett uppdrag där det kräver hög standard då den sätts på prov varje dag i veckan. Vitis Städ är ett företag som tar det på allvar då dom även gör kvalitetskontroller och rapporterar till uppdragsgivaren för att hålla sin höga standard. Har även fått till mig från yttre håll att dom tycker standarden i lokalerna har höjts betydligt sedan Vitis Städ tagit över uppdraget.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort TACK Anders för att du tagit dig tid att skriva ett så fint omdöme om oss. Det är med den äran vi samarbetar med er :-) Med vänliga hälsningar: Camilla

Olivier. P
Skrev om Vitis Städ & Service

Trevliga och kompetanta killar. Snabbt och väl skött jobb. Kort väntetid. Började med takbehandling och fasadtvätt. Sen blev ommålning av de vita delarna och till slut de röda. Några brädor att byta kommer efteråt. Komplett service alltså.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort tack Oliver för den fina responsen och att du tagit dig tid att skriva ett omdöme. :-) Ps! Grabbarna tackar även för gofikat :-)

Rävlanda & Sätila Vårdcentral R

Stor ambition att se till våra behov och önskemål som kund. Professionell och trevlig personal som gör ett bra arbete med vår lokalvård på plats hos oss, med stor respekt för vår verksamhet och våra kunder. Tack för en fin sommar ihop med er,

Svar från Vitis Städ & Service

Tack för det fina omdömet. Det är med stor glädje som vi samarbetar med er.

Berit Z
Skrev om Vitis Städ & Service

Bra bemötande, lätta att ha med att göra både på kontoret och tjejerna som städar. Emma som brukar vara hos oss är bäst. Jättesmidig och trevlig, var rädda om henne.

Svar från Vitis Städ & Service

Hej Berit. Tack för ditt fina omdöme. Emma är en pärla och vi ska ta väl hand om henne. Med vänliga hälsningar Camilla

Pluseight Group Ab L
Skrev om Vitis Städ & Service

Alltid trevliga :), rent och snyggt.

Svar från Vitis Städ & Service

Tack och det ska vi fortsätta med.

Malwa M
Skrev om Vitis Städ & Service

Trevlig personal och om något krånglar är de väldigt lösningsorienterade!

Svar från Vitis Städ & Service

Hej. Stort tack för att ni tog er tid att svara och det är lätt att vara bra ihop med bra uppdragsgivare. Med vänliga hälsningar Camilla Vitis Städ

Coverspray C
Skrev om Vitis Städ & Service

Mycket trevlig och effektiv personal som gör ett bra jobb gällande städning av vårt kontor.

Svar från Vitis Städ & Service

Hej. Stort tack för att ni tog er tid att svara och det är med stor glädje och arbetslust vi kommer till er. med vänliga hälsningar: Camilla Vitis Städ

Sofia W
Skrev om Vitis Städ & Service

Enkla att ha att göra med. Pålitliga. Välstädat.

Stort Tack för ditt svar Sofia. Med vänliga hälsningar: Camilla Vitis Städ

Joakim W
Skrev om Vitis Städ & Service

Lite ojämn leverans men överlag väldigt bra.

Svar från Vitis Städ & Service

Stort Tack för ditt svar Joakim. Lovar jämnare leverans. Med vänliga hälsningar: Camilla Vitis Städ