Rönnäng Industritjänst AB

Munkerödsvägen 4A, 444 32 Stenungsund — Visa karta

Läs vad 38 kunder tycker om Rönnäng Industritjänst AB

• 2019-03-28

Birgitta V skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Mycket nöjd med städning och kontinuitet !
    Trevlig personal i alla kategorier 😊 Läs mer
  • 2019-01-12

Eva K skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Köper hemstädning 2 ggr/mån. Blir vänligt bemött och med bra service.
    Haft andra städleverantörer tidigare, men dessa är bättre. De är noga med städningen och informerar om något hänt och hur städleveransen ska vara vid storhelger och semester. Läs mer
  • 2019-01-09

Inga-lis A skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Hemstäd.
    Kan inte säga annat än att de är toppen, helt underbara tjejer som städar hos mig. Jag är jättenöjd. Läs mer
  • 2018-12-27

Yvonne H skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Vi har normalt städning var 14e dag.
    RIAB är alltid snabba på att svara på t.ex. mejl och alltid tillmötesgående när vi har behövt att ändra städdag t.ex.
    De som städar är artiga och trevliga och vi är i stort sett alltid nöjda. Har det någon gång varit något att klaga på så har vi blivit väl bemötta och vår kritik tagits väl emot.
    Vi har rekommenderat RIAB till både vänner och familj. Läs mer
  • 2018-12-26

Anette E skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Lite olika kvalitet på städningen beroende på vilken städerska som kommer Läs mer

Hans M skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Hej
    Jag har redan tidigare meddelat att jag blev överförd till Rönnängs industiservice från Liz Maries städ. Jag har en vårstädning per år av mib lägenhet. Nästa gång är april 2019. Dvs jag har inte fått någon städning än och kan därför inte uttala mig om Rönnängs industriservice.
    Tacksam om ni inte skickar fler email om detta.
    Hans Läs mer

Sven-åke N skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Städning
    Bra
    Jag tycker dom är bra
    Jag tycker att det är bra att ha samma personal Läs mer

Mikael N skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Har hemstäd, fungerar kanon, bra dialog med företaget Läs mer

Louise W skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Trevlig personal
    Städar bra
    Försöker alltid ordna en tid Läs mer
  • 2018-12-22

Nils L skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Vi köpte en storstädning av vårt fritidshus.
    Jag blev vänligt bemött när jag bokade. När själva städningen utfördes var vi inte där.
    Vi förväntade oss förstås att huset skulle bli välstädat och se prydligt ut, när vi kom dit. Det gjorde det också. Speciellt bastun och badrummet var vi mycket nöjda med.
    Vi kommer att fortsätta att anlita Rönnäng Industritjänst. Läs mer

Linda Å skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Rent och smidigt
    Bra bemötande vid mailkontakt Läs mer

Peter S skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Ett bra, lyhört och seriöst företag som har en nära kund relation för att underlätta vardagen för mig. De ställer upp och löser det mesta när behov av förändringar sker.
    Jag är mycket nöjd med det utförda resultatet.
    De rekommenderas varmt av mig! Läs mer
  • Lars-ola A

2018-12-21

Lars-ola A skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Städ
    Fönsterputs
    Altantvätt

Utmärkt på alla sätt Läs mer

Alexandra K skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Vi hade hemstädning varannan vecka en period med RIAB! Underbart att komma hem till ett rent hem och att istället kunna lägga sin fritid med barnen! Läs mer
  • 2018-12-20

Ellinor O skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Jag har beställt städning av min lägenhet varannan vecka och det har jag fått. Professionellt bemötande. Jag är helt nöjd men önskar få e-faktura istället för faktura via mail. Lätt att glömma, har gjort det en gång. Läs mer

Bertil U skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Städning lokalvård bostadshus professionellt städningen fungerar mycket bra.
    Speciellt ANGELA Läs mer

Frida E skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Mycket bra service både när det gäller avtal och hemstädning. Vi är mycket nöjda. Det känns tryggt att anlita RIAB. Läs mer

Jennifer V skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Har löpande hemstäd varannan vecka via RIAB och vi är otroligt nöjda varje gång de varit hos oss. Otroligt flexibel personal som alltid sätter mig som kund i främsta rummet. Ingenting är omöjligt och resultatet alltid strålande. De får utan tvekan mina varmaste rekommendationer! Läs mer

Karin O skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Jag har hemstäd 3tim 2ggr/mån. Fungerar klockrent, trevlig personal, bra administration, säkra tider och snabb hjälp när det behövs. Har haft flera hemstädfirmor tidigare och Riab är bäst hittills. Om jag har klagomål så åtgärdar de anledningen och återkopplar. Läs mer

Yvonne F skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Städning.
    Bemötande helt OK.
    Samma städpersonal vid alla tillfällen , vilket är bra.
    Utför ett OK arbete Läs mer

Björn P skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Hemstäd och vi är väldigt nöjda med Ann och Annika som städar hos oss!! Läs mer

Cecilia F skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Vi har städ varannan vecka samt fönsterputs två ggr/år
    Dem är alltid trevliga och vill göra sitt bästa.
    Vi är väldigt nöjda med Anne och Annika som städar hos oss. Läs mer
  • 2018-12-17

Gisela B skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    De som städar hos mig är trevliga. Allt funkar bra. Läs mer
  • 2018-12-17

Henrik L skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Smidigt enkelt och bra. Dyker upp i tid. Läs mer
  • 2018-12-16

Anna R skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Relativt ny kund. Lite oklarheter i starten. Bra bemötande. Duktig personal. Fin städning. Läs mer
  • 2018-12-16

Gabriella P skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Vi beställde "vanlig" hemstädning, men vi tyckte inte det blev inte välgjort. Det kändes lite som de bara snabbstädade, vilket är det man gör själv varje vecka. När man beställer städning av proffs vill man att de skall göra det grundligt. Särskilt när man betalar mycket för det.
    Vi påpekade detta och det blev lite bättre, men vi fick utöka tiden för detta och därmed betala mer varje gång. Sedan har de lämnat fönster öppna och glömt släcka flera spotlighslampor vilka drar mycket ström. Läs mer
    2018-12-17 Jonna N svarar Gabriella P
    Tackar för din input Gabriella! Beställer man extern städhjälp vill man som kund uppnå primärt två saker vilket är 1. effektivitet och 2. hög kvalitet. Detta skall man som kund få givet att vi har metoder, expertis och vana som gör att städningen skall ske både snabbare och bättre än om man utförde denna själv. Således under den tid vi är på plats skall man kunna vara säker på att, förutom den direkta tidsbesparingen av att man slipper städa, få dessa två ”fördelar” jämfört med om man gjorde detta på egen hand.

Däremot är det viktigt att poängtera att hur grundligt städningen kan göras har en stark relation till hur mycket tid man som kund väljer att köpa vilket förstås har en direkt koppling till kostnaden för städningen. Här är poängen att man tillsammans med oss skall kunna finna den nivå man vill lägga sig på tidsmässigt så att man får den balans man önskar mellan kostnad och kvalitet i städningen. Självklart kan man även som kund bestämma en viss tid man vill att vi skall vara hemma och städa och då är det inte svårare än att vi tillsammans upprättar en prioriteringslista som vi kan gå efter när vi är på plats.

Öppna fönster och miss att släcka ljus är en självklarhet och har vi missat det och får återkoppling från dig kan du räkna med att det ej skall upprepas framgent.

Med vänlig hälsning RIAB
  • 2018-12-15

Andreas A skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Professionella och duktiga. Snabb respons på önskemål Läs mer

Christina E skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Beställt månadsstäding pga våra två boenden.
    Fungerar alldeles utmärkt , våra förväntningar infriades .
    Sammanfattning
    Underbart att komma upp och se ett mycket rent hus , och detaljer som filtar mm
    Vi är mycket nöjda 😀😀👍👍 Läs mer

Susann H skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Jentene var veldig duktige. De fikk oppdrag at städa mitt hus og de gjorde en fantastisk jobb. Jag har berättat för mina kolleger og rekommenderat dem. Jag var jätte nöjd. Vi har sluttat med tjänst fordi vi klart inte oss ökonomiskt. Jag vill gärna i närmeste tid, tar igen kontakt med er för att få hjelp. Helt ärligt, det är en underbar företag som jeg vill rekommendera till alla mina bekante.

Med vennlig hilsen

Susann Hansen Läs mer

Ulf B skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Jag beställde städning var 14e dag,detta har fungerat efter våra förväntningar ,vi har oxå haft Fönster putsning vilket fungerade alldeles utmärkt. Bemötandet vi fått har varit kanon från första början .Därför kan vi rekomendera denna tjänst Läs mer

Anna S skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Jag köper hemstädning av Rönnängs Industritjänst varannan vecka. Det sköts alltid mycket bra och de gånger jag behöver ändra datum för städningen är det aldrig några problem. Jag upplever Rönnängs Industritjänst som mycket professionella. Läs mer

Erik M skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Städning
    Professionellt bemötande och trevlig personal Läs mer

Malin M skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Städning av vårat hem ! Blir alltid nöjd med att komma hem till ett nystädat hem . Var 14 dag. Läs mer

Jan-Eric W skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Alltid servicevänliga. Trevlig personal som gör ett bra jobb. Ett krav var att samma personer skulle komma vilket i huvudsak har uppnåtts. Städning var 14:e dag och några gånger fönsterputs under året. Läs mer

Göran R skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Rönnäng Industritjänst städar hos oss både privat och på jobbet. De är noggranna, pålitliga och väldigt professionella. Det är oftast samma personal som kommer och det känns skönt att veta att de känner oss och vet hur städningen ska gå till. Läs mer

Nana E skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Jag köper städtjänst hos Rönnäng Industritjänst. Jag blev väldigt väl bemött från första mötet och kände att här är ett seriöst företag som jag kan lita på. Städningen är utmärkt och jag är väldigt nöjd. Läs mer
  • 2018-12-12

Christina E skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Köper städning var 14:nde dag av privatvilla. Lokalvårdarna städar mycket bra och vi är helnöjda. Dom överträffar alla förväntingar. jag sätter också värde på det bemötande jag fick när jag beställde tjänsten. Info om att man följde arbetsmarknadens avtal var mycket viktig för mig.
    Förutom att dom städar utmärkt är dom mycket trevliga och rara.
    Sammanfattning: Är mycket nöjd,trots att jag var tveksam till att anlita någon till att komma hem hit och städa. Läs mer
  • 2018-12-12

Ingegärd E skrev om Rönnäng Industritjänst AB
    Hemstädning varannan vecka.
    Tycker det fungerar mycket bra och är mycket nöjd med kvaliteten på städningen. Ni svarar alltid snabbt på mail, vilket jag uppskattar. Läs mer

Munkerödsvägen 4A, 444 32 Stenungsund