Smartphone Store

Smartphone Store

Ring 08-400 118 58 smartphonestore.nu
4.1

Vi på Smartphone Store är specialister på allt som har med iPhone och smartphones att göra. Vi säljer och servar uteslutande dessa produkter inkl tillbehör och kringutrustning och är återförsäljare för abonnemang till Tele2, 3 och Telenor. Våra kunder är både privatpersoner och företagskunder. Smartphone Stores verksamhet...

23 omdömen om Smartphone Store

Tull T
Skrev om Smartphone Store

Fantastisk snabb service! Jag bytte skärm på en iPhone 6 och det fungerade perfekt! De installerade även ett riktigt bra skärmskydd! Rekommenderas!

Hot Help
4.8/5 i betyg av 588 omdömen 4.8 av 588 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

Martin K
Skrev om Smartphone Store

Skulle väl snarare beskriva resentionen som = max ganska ok. Tro ej att allt är lungt här du köper en ny vara med tanke på garanti & reklamationsrätt. Nu menar jag ej att glaset sprukit efter att man tappat etc etc, syftar på reservdelsbyten som dom kommer hävda är vårdslöst slitage men som du som kund har svårt att förhindra när du använder varan osv osv(enligt min mening). Detta får man dock reda på när man skall hämta ut varan (som man först kan få intrycket att d har blivit täckt av garantin el RR) då har man...

jonas  h
Skrev om Smartphone Store

Otroligt snabb service och bra bemötande vid mail kontakt. Köpte en blackberry mobil som tyvärr var för avancerad för mig som jag vill skicka i retur enligt distansavtalslagen (gäller vid köp av företag ny/beg) väntar på svar från ansvarig på smartphone store men hoppas att även de ska gå smidigt. Mvh jonas

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1501 omdömen 4.7 av 1501 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Jocelyn v
Skrev om Smartphone Store

Var inne i lördags för att laga skärmen på min spruckna Sony Xperia z3, när jag får tillbaka den "lagad" märker jag ganska snabbt att högtalaren inte fungerar så får springa tillbaka och han fixar det rätt snabbt. När jag kommer hem inser jag att limmet som skärmen är fastsatt med har släppt nästan helt, vilket resulterar i att högtalarna glappar och det går inte att se skärmen när man ringer. ringer dagen efter och han säger att jag får komma tillbaka med den.. Min pojkvän åkte dit idag och dom lagade den, det såg helt...

Svar från Smartphone Store

Hej christer! Jag kommer in imorgon (om jag hinner) så kan vi byta skärmen och fixa tillbaka mina pengar. Tycker att det är vettigt av er att värna om era kunder och jag förstår ju såklart att det inte är erat fel att skärmen är fabriksfel men har ju ändå behövt avlägga mycket tid, ångest och pengar på detta. Eftersom ni löser problemet och även ger tillbaka mina pengar så känner jag nu att jag gärna rekommenderar er i framtiden och ändrar därför mitt betyg till en femma istället! Ses imorgon! /jocelyn

Caroline A
Skrev om Smartphone Store

Lämnade in min iphone 5 med sprucken skärm. De lagade den på 40 minuter medan jag tog en promenad. Supernöjd, väldigt trevligt bemötande och tydligt och bra pris.

Anders N
Skrev om Smartphone Store

Dyrt, över 1000:- för byte av glas på Iphone 5C och glaset knäckt efter en dag. Vid reklamation så blev vi erbjudna 20% rabatt! Kommer aldrig mer att sätta min fot i närheten av denna adress.

Hippie C
Skrev om Smartphone Store

Perfekt service. Öppet på en söndag dessutom.

Christer W gillar detta
Sophie
Skrev om Smartphone Store

Lämnade in min telefon för byte av glas. Fick veta att det skulle vara klart på 30 minuter. När jag kom tillbaka efter 30 minuter så var den inte klar pga att touchen inte var tillräckligt bra på första glaset de satte på. Eftersom jag hade bråttom till jobbet så kom de förbi mitt jobb senare under dagen och lämnade telefonen. Supernöjd med servicen!

Ömer Y
Skrev om Smartphone Store

Lämnade nyligen min telefon. Det jag gillade mest var att, De e glasklara med sina service och priser. Man e redan trygg när man kliver in i affären. Värd priset tycker jag, hellre hit än någon annan otrygg plats med mindre pris.

Börje A
Skrev om Smartphone Store

Bra & snabb service. Trevligt bemötande, prisvärt.

Ivan H
Skrev om Smartphone Store

Smartphone Store hjälpte mig när jag skadat min mobil för ett stabilt pris så jag rekommenderar denna affär STARKT!

Isa P
Skrev om Smartphone Store

Smartphone store levererade snabb och prisvärd service!

Ann mari M

Fungerade väldigt bra . Bra service och bra priset

ellika o
Skrev om Smartphone Store

Service minded, snabba och trevliga

Anna B
Skrev om Smartphone Store

Lagat min telefon här två gånger. Centralt, snabbt, ok pris.

Lilian T
Skrev om Smartphone Store

Köpte min iPhone med abonnemang från Smartphone Store. Jättenöjd med bemötandet och hjälpen vid val av abonnemang. Lagar och fixar till bra priser också. Kul att det finns personliga ställen kvar där man känner sig uppskattad som kund. Dem bjöd på ett par extra hörlurar. Uppskattat.

Theodor T
Skrev om Smartphone Store

Min grabb rekommenderade att jag skulle gå hit för att dem var schyssta. Upplevde att dem inte hade någon dold agenda eftersom dem erbjöd abonnemang från samtliga stora operatörer. Nöjd med mitt val och min nya smarta lur. Trevliga killar.

Stefan D
Skrev om Smartphone Store

Bra service. Fick hjälp med att välja det abonnemang som verkligen var bäst för mina behov = billigast! Tappade min iPhone 4S i backen och dem lagade den snabbt och till en bra peng. Inget att klaga på.

Thomas H

Bra kundmottagnig bra garanti

Sofie B
Skrev om Smartphone Store

Snabb service o trevlig personal!

Andreas W
Skrev om Smartphone Store

Jag har inte fått min beställning än.

Alexander R
Skrev om Smartphone Store

Dåligt bemötande, oprofessionell personal. Betalade för en tjänst som inte ens var gjord trots vad personalen sa. Slutade med att jag fick pengarna tillbaka i tjugolappar. Jag kommer inte gå tillbaka och jag rekommenderar starkt att undvika smartphone store.

huseyin s
Skrev om Smartphone Store

Tappade min telefon när jag sprang utan att tänka mig för....Tappade såklart min kära iphone och märkte snabbt att glaset gick sönder. Visste inte var jag skulle vända mig men kom åt detta företag av en slump. Väldigt trevligt bemött vart man och fick telefonen reparerad bara efter 5 min! Kan varmt rekommendera alla som behöver reparera sin telefon att vända sig till detta företag.