Alla kategorier Mobilreparation Stockholms län Stockholm Norrmalm Vasastan Smartphone Store

Smartphone Store

Rådmansgatan 41, 113 58 Stockholm — Visa karta

Vi på Smartphone Store är specialister på allt som har med iPhone och smartphones att göra. Vi säljer och servar uteslutande dessa produkter inkl tillbehör och kringutrustning och är återförsäljare för abonnemang till Tele2, 3 och Telenor. Våra kunder är både privatpersoner och företagskunder.

Smartphone Stores verksamhet omfattar butik, e-handel, företagsförsäljning, konsult- och installationstjänster, utbildning samt reparationsservice.
Öppet just nu
Lör: 11:00-17:00
Sön: 12:00-16:00

Läs vad 23 kunder tycker om Smartphone Store

• Tull T
    Tull T skrev om Smartphone Store
    Fantastisk snabb service! Jag bytte skärm på en iPhone 6 och det fungerade perfekt! De installerade även ett riktigt bra skärmskydd! Rekommenderas! Läs mer
  • Martin K skrev om Smartphone Store
    Skulle väl snarare beskriva resentionen som = max ganska ok.
    Tro ej att allt är lungt här du köper en ny vara med tanke på garanti & reklamationsrätt. Nu menar jag ej att glaset sprukit efter att man tappat etc etc, syftar på reservdelsbyten som dom kommer hävda är vårdslöst slitage men som du som kund har svårt att förhindra när du använder varan osv osv(enligt min mening). Detta får man dock reda på när man skall hämta ut varan (som man först kan få intrycket att d har blivit täckt av garantin el RR) då har man ändå ej krävt att d skall reparera samma dag med mera . Ibland får man emellertid 'rea' på uppdraget. Dom säljer även beggade varor vilket på sätt o vis kanske är ett mer konkret alternativ om man hittar kvalitets produkt till bra pris. Särskiljer sig genom det i Sverige sällsynta kanadensiska märket Blackberry(med eget operativsystem). Plus för juste bemötande & goda utförda reparationer. Läs mer
  • jonas h skrev om Smartphone Store
    Otroligt snabb service och bra bemötande vid mail kontakt. Köpte en blackberry mobil som tyvärr var för avancerad för mig som jag vill skicka i retur enligt distansavtalslagen (gäller vid köp av företag ny/beg) väntar på svar från ansvarig på smartphone store men hoppas att även de ska gå smidigt.

Mvh jonas Läs mer
  • Jocelyn v
    Jocelyn v skrev om Smartphone Store
    Var inne i lördags för att laga skärmen på min spruckna Sony Xperia z3, när jag får tillbaka den "lagad" märker jag ganska snabbt att högtalaren inte fungerar så får springa tillbaka och han fixar det rätt snabbt. När jag kommer hem inser jag att limmet som skärmen är fastsatt med har släppt nästan helt, vilket resulterar i att högtalarna glappar och det går inte att se skärmen när man ringer. ringer dagen efter och han säger att jag får komma tillbaka med den.. Min pojkvän åkte dit idag och dom lagade den, det såg helt okej ut när han lämnade affären men ni några timmar senare så har skärmen börjat släppa igen.. Är det verkligen det här jag betalt 1600 kronor för? Får åka tillbaka igen.. Jag har bättre saker för mig än att ränna runt vid rådmansgatan varje dag.Att tillägga är även att skärmen är betydligt mycket mörkare än orginalskärmen vilket resulterar i att jag måste ha ljusstyrkan mycket högre vilket resulterar i att den "bra batteritiden" inte finns längre.. Det är även massa ljusa fläckar på skärmen, detta påpekade min pojkvän när han lämnade in den idag men det gjorde dom ingenting åt.. Läs mer
  • Caroline A
    Caroline A skrev om Smartphone Store
    Lämnade in min iphone 5 med sprucken skärm. De lagade den på 40 minuter medan jag tog en promenad. Supernöjd, väldigt trevligt bemötande och tydligt och bra pris. Läs mer
  • Anders N skrev om Smartphone Store
    Dyrt, över 1000:- för byte av glas på Iphone 5C och glaset knäckt efter en dag. Vid reklamation så blev vi erbjudna 20% rabatt! Kommer aldrig mer att sätta min fot i närheten av denna adress. Läs mer
  • Hippie C
    Hippie C skrev om Smartphone Store
    Perfekt service. Öppet på en söndag dessutom. Läs mer
    Christer W gillar detta
  • Sophie skrev om Smartphone Store
    Lämnade in min telefon för byte av glas. Fick veta att det skulle vara klart på 30 minuter. När jag kom tillbaka efter 30 minuter så var den inte klar pga att touchen inte var tillräckligt bra på första glaset de satte på. Eftersom jag hade bråttom till jobbet så kom de förbi mitt jobb senare under dagen och lämnade telefonen. Supernöjd med servicen! Läs mer
  • Ömer Y
    Ömer Y skrev om Smartphone Store
    Lämnade nyligen min telefon.
    Det jag gillade mest var att,
    De e glasklara med sina service och priser.
    Man e redan trygg när man kliver in i affären.
    Värd priset tycker jag, hellre hit än någon annan otrygg plats med mindre pris. Läs mer
  • Börje A skrev om Smartphone Store
    Bra & snabb service. Trevligt bemötande, prisvärt. Läs mer
  • Ivan H skrev om Smartphone Store
    Smartphone Store hjälpte mig när jag skadat min mobil för ett stabilt pris så jag rekommenderar denna affär STARKT! Läs mer
  • Isa P skrev om Smartphone Store
    Smartphone store levererade snabb och prisvärd service! Läs mer
  • Ann mari M skrev om Smartphone Store
    Fungerade väldigt bra . Bra service och bra priset Läs mer
  • ellika o skrev om Smartphone Store
    Service minded, snabba och trevliga Läs mer
  • Anna B skrev om Smartphone Store
    Lagat min telefon här två gånger. Centralt, snabbt, ok pris. Läs mer
  • Lilian T skrev om Smartphone Store
    Köpte min iPhone med abonnemang från Smartphone Store. Jättenöjd med bemötandet och hjälpen vid val av abonnemang. Lagar och fixar till bra priser också. Kul att det finns personliga ställen kvar där man känner sig uppskattad som kund. Dem bjöd på ett par extra hörlurar. Uppskattat. Läs mer
  • Theodor T skrev om Smartphone Store
    Min grabb rekommenderade att jag skulle gå hit för att dem var schyssta. Upplevde att dem inte hade någon dold agenda eftersom dem erbjöd abonnemang från samtliga stora operatörer. Nöjd med mitt val och min nya smarta lur. Trevliga killar. Läs mer
  • Stefan D skrev om Smartphone Store
    Bra service. Fick hjälp med att välja det abonnemang som verkligen var bäst för mina behov = billigast! Tappade min iPhone 4S i backen och dem lagade den snabbt och till en bra peng. Inget att klaga på. Läs mer
  • Thomas H skrev om Smartphone Store
    Bra kundmottagnig bra garanti Läs mer
  • Sofie B skrev om Smartphone Store
    Snabb service o trevlig personal! Läs mer
  • Andreas W skrev om Smartphone Store
    Jag har inte fått min beställning än. Läs mer
  • Alexander R skrev om Smartphone Store
    Dåligt bemötande, oprofessionell personal. Betalade för en tjänst som inte ens var gjord trots vad personalen sa. Slutade med att jag fick pengarna tillbaka i tjugolappar. Jag kommer inte gå tillbaka och jag rekommenderar starkt att undvika smartphone store. Läs mer
  • huseyin s skrev om Smartphone Store
    Tappade min telefon när jag sprang utan att tänka mig för....Tappade såklart min kära iphone och märkte snabbt att glaset gick sönder. Visste inte var jag skulle vända mig men kom åt detta företag av en slump. Väldigt trevligt bemött vart man och fick telefonen reparerad bara efter 5 min! Kan varmt rekommendera alla som behöver reparera sin telefon att vända sig till detta företag. Läs mer

Bästa mobilreparatörerna i Stockholm:

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY