Psxcare

Ringvägen 90, 118 60 Stockholm — Visa karta

Vi erbjuder reparation och modifikation av Playstation 2, XBOX, Gamecube, DVD-spelare m.m.

NetCare AB
NYBROKAJEN 7, 11148, STOCKHOLM
Bygg & BadrumsPartner
Olof O:

Läs vad 5 kunder tycker om Psxcare

• Petra K
    Petra K skrev om Psxcare
    Jag kan tyvärr inte rekommendera det här företaget för byte av mobilglas. Bytte glas och frågade samtidigt vad som gällde ang garanti, då jag vid ett tidigare tillfälle varit med om att det efter två dagar blev en liten spricka mellan högtalare och kant på telefonen. Leverantören jag använde den gången förklarade att det kan uppstå spänningar av skruvarna som håller fast glaset och bytte det utan kostnad. Psxcare svarade att jag hade en garanti på 6 månader.

Exakt det jag befarade hände igen, spricka mellan högtalare och kant inom en vecka från glasbyte. Psxcare hänvisade till att telefonen var 0,2 mm böjd på baksidan och att det orsakat att det nya glaset sprack. Garantin gällde bara för touchscreen-problem. Ytterligare två veckor senare har flera sprickor uppstått (glaset är ju extremt skört så snart det fått en spricka) plus att touchscreenen har slutat att fungera helt. Åkte in återigen med hänvisning till garantin som gällde för touchscreenproblem. Men nej, den garantin gäller inte om glaset är spräckt.

Summa summarum, Psxcare borde inte ha bytt mitt glas från första början för 749:-, som fackmän borde de ha förutsett vad som skulle kunna hända om telefonen inte är 100% rak och rekommenderat mig att avstå. Pengarna i sjön och framför allt ett trist bemötande.
  • John R
    John R skrev om Psxcare
    Riktigt snabb och bra service, svara på mail direkt osv.
  • Christian B
    Christian B skrev om Psxcare
    Trevliga och snabb hjälp. Rekomenderas!
  • Peter K
    Peter K skrev om Psxcare
    Har köpt reservdelar till min xbox och xbox360 där. Grymt hjälpsamma och kunnig. Har ett suveränt forum på nätet som också hjälper.
  • Fredrik E
    Fredrik E skrev om Psxcare
    Har köpt 2 st 360 här som funkar perfekt. De är hjälpsamma och kunniga. Deras site är lite långsam dock.

Ringvägen 90, 118 60 Stockholm