Mrgizmo

Torsgatan 40, 113 62 Stockholm — Visa karta

Hej! Vad kul att du hittade till vår hemsida,
MrGizmo har ett brett utbud av tekniska produkter såsom tillbehör till iPhone, iPad samt laptop laddare och batterier. MrGizmo har även snygga hörlurar i flera prisklasser och utföranden . Vi köper in våra varor från noggrant utvalda leverantörer för att få exklusivitet, hög kvalité och en snygg design.

Vision
Att med överlägsen snabbhet och kvalité tillhandahålla med det allra senaste och mest intressanta inom tillbehör och reservdelar på den globala marknaden, samt att alltid vara först med det senaste.

Affärsidé
MrGizmos affärsidé är att via internet samt vår lättillgängliga butik kunna erbjuda vårt sortiment till privatpersoner och företag. Vi välkomnar idéer och designers som är intresserade av vårt affärsområde.
Tack för ert besök och hoppas att ni trivs på MrGizmo.se!
Mån: 11:00-18:30
Tis-Fre: 11:00-18:00
Lör: 13:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 3 kunder tycker om Mrgizmo

• Emil J
    Emil J skrev om Mrgizmo
    Otroligt dålig service.
    Lämnade in min telefon för vad som sas vara ett enkelt ärende men det slutade med att jag fick köpa en helt ny telefon då de förstörde den jag hade lämnat in och vägrade ersätta den. Kommer aldrig att sätta in fot i den butiken igen.
  • andreas L
    andreas L skrev om Mrgizmo
    Köpet in Iphone 5s 32Gb, stort tack till killen i kassan som fixade simkort!
    rekommendras varmt.
  • Hugo V
    Hugo V skrev om Mrgizmo
    Antar att detta är http://www.mrgizmo.se/!
    Beställde ett iPhone glas för att byta men kom på att jag behövde hela kittet med LCD och allt. Mailade och frågade ifall jag fick byta och det gick utmärkt. Vilken service, de skickade ut ett annat kit och jag betalade bara mellanskillnaden. WOW! Vilket företag!

Torsgatan 40, 113 62 Stockholm