Mrgizmo

Torsgatan 40, 113 62 Stockholm — Visa karta

Hej! Vad kul att du hittade till vår hemsida,
MrGizmo har ett brett utbud av tekniska produkter såsom tillbehör till iPhone, iPad samt laptop laddare och batterier. MrGizmo har även snygga hörlurar i flera prisklasser och utföranden . Vi köper in våra varor från noggrant utvalda leverantörer för att få exklusivitet, hög kvalité och en snygg design.

Vision
Att med överlägsen snabbhet och kvalité tillhandahålla med det allra senaste och mest intressanta inom tillbehör och reservdelar på den globala marknaden, samt att alltid vara först med det senaste.

Affärsidé
MrGizmos affärsidé är att via internet samt vår lättillgängliga butik kunna erbjuda vårt sortiment till privatpersoner och företag. Vi välkomnar idéer och designers som är intresserade av vårt affärsområde.
Tack för ert besök och hoppas att ni trivs på MrGizmo.se!
Mån: 11:00-18:30
Tis-Fre: 11:00-18:00
Lör: 13:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 6 kunder tycker om Mrgizmo

• Linus
    Linus skrev om Mrgizmo
    Köpt en iPhone 6S, snabb leverans och ser ut som på bilderna. Tack MrGizmo!
    /Nöjd kund. Läs mer
  • Thomas H
    Thomas H skrev om Mrgizmo
    ingen success alltså, inga original produkter trots utlovat. men bra service annars Läs mer
  • robert h
    robert h skrev om Mrgizmo
    Köpte en begagnad mobil iPhone 6 guld 16gb, fungerade jättebra. Är förvånad över att batteriet jag fick med håller hela dagen och lite till, med tanke på min tidigare iphone inte alls var i samma klass som denna. Läs mer
  • Emil J
    Emil J skrev om Mrgizmo
    Otroligt dålig service.
    Lämnade in min telefon för vad som sas vara ett enkelt ärende men det slutade med att jag fick köpa en helt ny telefon då de förstörde den jag hade lämnat in och vägrade ersätta den. Kommer aldrig att sätta in fot i den butiken igen. Läs mer
  • andreas L
    andreas L skrev om Mrgizmo
    Köpet in Iphone 5s 32Gb, stort tack till killen i kassan som fixade simkort!
    rekommendras varmt. Läs mer
  • Hugo V
    Hugo V skrev om Mrgizmo
    Antar att detta är http://www.mrgizmo.se/!
    Beställde ett iPhone glas för att byta men kom på att jag behövde hela kittet med LCD och allt. Mailade och frågade ifall jag fick byta och det gick utmärkt. Vilken service, de skickade ut ett annat kit och jag betalade bara mellanskillnaden. WOW! Vilket företag! Läs mer

Bästa mobilreparatörerna i Stockholm:

Miranda B Miranda B tycker:
“Trevlig personal, fick hjälp s...” Läs mer

Dragonvägen 86, 19470, UPPLANDS VÄSBY