Mrgizmo

Torsgatan 40, 113 62 Stockholm — Visa karta

3.4 i betyg av av 8 omdömen
Hej! Vad kul att du hittade till vår hemsida,
MrGizmo har ett brett utbud av tekniska produkter såsom tillbehör till iPhone, iPad samt laptop laddare och batterier. MrGizmo har även snygga hörlurar i flera prisklasser och utföranden . Vi köper in våra varor från noggrant utvalda leverantörer för att få exklusivitet, hög kvalité och en snygg design.

Vision
Att med överlägsen snabbhet och kvalité tillhandahålla med det allra senaste och mest intressanta inom tillbehör och reservdelar på den globala marknaden, samt att alltid vara först med det senaste.

Affärsidé
MrGizmos affärsidé är att via internet samt vår lättillgängliga butik kunna erbjuda vårt sortiment till privatpersoner och företag. Vi välkomnar idéer och designers som är intresserade av vårt affärsområde.
Tack för ert besök och hoppas att ni trivs på MrGizmo.se!
Mån: 11:00-18:30
Tis-Fre: 11:00-18:00
Lör: 13:00-15:00
Sön: Stängt

Läs vad 8 kunder tycker om Mrgizmo

• Jacob Westin G

2020-09-16

Jacob Westin G skrev om Mrgizmo
    Det var flera veckor sen jag beställde en telefon, men har ännu inte ens fått någon bekräftelse på att den skickats. Jag har upprepade gånger försökt få kontakt med företaget via mail, facebook och telefon. Jag har även skrivit till Sebastian Gardefjord (VD och säljchef), men får ingen kontakt.

Har använt företaget för några år sen och då var det inget problem, men nu är detta riktigt uselt och bedrägligt hanterat. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Hot Help
    4.9 / 5 i betyg — 74 omdömen
    Badge2020
    "Toppen tycker vi båda i hushållet. Duktig, pedagogisk och rimligt pris."
    Susanne T
  • Tommie L

2018-06-15

Tommie L skrev om Mrgizmo
    Skickade en telefon med en skärm som bara fungerar på vissa ställen. Går inte att använda. Kontaktat MrGizmo som har en väldigt trevlig support. Hoppas detta löser sig snabbt och smidigt.

Uppdatering:
    Företaget tog emot telefonen, bytte skärm och skickade tillbaka den till mig efter 1 vecka. Dock verkar inte de provat telefonen efter bytet för skärmen fungerar ännu sämre än första gång. Riktigt besviken.

Uppdatering 2:
    Fick en telefon i nyskick fast i en annan färg som plåster på såren. Nu har vi äntligen en fungerande telefon. Läs mer
  • 2018-02-20

Linus skrev om Mrgizmo
    Köpt en iPhone 6S, snabb leverans och ser ut som på bilderna. Tack MrGizmo!
    /Nöjd kund. Läs mer
  • Reco tipsar!
    Mobilfrid AB
    4.6 / 5 i betyg — 841 omdömen
    Badge2020
    "Bytte en ipad skärm och ett nytt batteri till en ipad Extremt bra bemötande TREVLIG personal Service vilja är 100% Priserna är helt ok"
  • 2018-02-19

Thomas H skrev om Mrgizmo
    ingen success alltså, inga original produkter trots utlovat. men bra service annars Läs mer
  • 2017-12-08

robert h skrev om Mrgizmo
    Köpte en begagnad mobil iPhone 6 guld 16gb, fungerade jättebra. Är förvånad över att batteriet jag fick med håller hela dagen och lite till, med tanke på min tidigare iphone inte alls var i samma klass som denna. Läs mer
  • 2016-06-13

Emil J skrev om Mrgizmo
    Otroligt dålig service.
    Lämnade in min telefon för vad som sas vara ett enkelt ärende men det slutade med att jag fick köpa en helt ny telefon då de förstörde den jag hade lämnat in och vägrade ersätta den. Kommer aldrig att sätta in fot i den butiken igen. Läs mer
  • 2016-02-22

Peter C skrev om Mrgizmo
    Köpet in Iphone 5s 32Gb, stort tack till killen i kassan som fixade simkort!
    rekommendras varmt. Läs mer
  • Hugo V

2012-10-09

Hugo V skrev om Mrgizmo
    Antar att detta är http://www.mrgizmo.se/!
    Beställde ett iPhone glas för att byta men kom på att jag behövde hela kittet med LCD och allt. Mailade och frågade ifall jag fick byta och det gick utmärkt. Vilken service, de skickade ut ett annat kit och jag betalade bara mellanskillnaden. WOW! Vilket företag! Läs mer

Bästa Mobilreparatörerna nära Mrgizmo:

Tove L Tove L tycker:
“Bytte sprucken skärm på iphone...” Läs mer
Hot Help (2.6km)
GmStore (5.3km)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte