Creative Headz

Läs vad 5 kunder tycker om Creative Headz

• LISA A

2020-08-31

LISA A skrev om Creative Headz
    Hade bokat tid hos fantastiska frisören Ida på Sveavägen men när jag kom dit fanns inte min bokning i systemet. Valde att boka igen på samma salong men då blev det fel på systemet igen. Efter en massa strul gick jag med på att bli bokad hos en av frisörerna vid Mariatorget som sedan blekte sönder mitt hår och la på en riktigt ful nyansering. När jag sedan försökte få det tillrättat var företaget väldigt tröga med bemötandet och jag tillslut var tvungen att avboka på strul på mitt jobb. Super oseriös frisörkedja. Kommer aldrig gå dit igen. Läs mer
    Grieco Ericsson Hair Couture
    4.9 / 5 i betyg — 196 omdömen
    Badge2020
    "Proffsigt och trevligt med väldigt fint slutresultat! Nöjd med både färg och klipp!"
  • 2020-08-14

EMILIA L skrev om Creative Headz
    Gick hos David och skulle göra en balayage o klippning. Han slet och drog i håret vilket gjorde riktigt ont och resultatet blev inte en balayage. Istället blev det skarpa kanter vid hårbotten och en jämn blond färg i halva håret och två breda blonda slingor vid luggen. Långt ifrån naturligt solblekt som var det jag önskade. Läs mer
  • Mikael Anders E

2020-02-12

Mikael Anders E skrev om Creative Headz
    Sämsta servicen jag nånsin mött. Otrevlig engelskspråkig personal. Aldrig att jag går dit eller tipsar nån av mina vänner Läs mer
    Sonder
    4.9 / 5 i betyg — 225 omdömen
    Badge2020
    "Väldigt avslappnad och trevlig upplevelse. Rebecca gav mig en ny frisyr och klippte bort det sorgliga i att ha drabbats av håravfall. Jag ha"
  • 2019-05-30

Moa L skrev om Creative Headz
    Slarvig frisör: Brände mig i hårbotten och blekte sönder håret. Jag har nu flera nyanser ljusare hår längst upp på huvudet i förhållande till topparna. Det ser konstigt ut. Absolut inte värt de 3100 kr jag betalade (utan klippning alltså). Läs mer
  • 2013-12-20

Hanna S skrev om Creative Headz
    Stressade frisörer som verkar prioritera många kunder framför bra resultat. Har varit på båda salongerna, rekommenderar ingen av dem. Läs mer
    Nikolay Z gillar detta
    WAU Notuddskajen
    4.8 / 5 i betyg — 524 omdömen
    fiveYearsBadge
    "Barnklippning, bra bemötande och resultat!"
    Cornelia L

Bästa Frisörerna nära Creative Headz:

ANDREA H ANDREA H tycker:
“Antonia är verkligen superdukt...” Läs mer
Kameleonten (841m)
Hårcenter (973m)
O Frisör (985m)

Tjänsteföretag lever på sitt goda rykte