Claudia

17 omdömen om Claudia

Sedan starten hos Reco 2024
Lisa N

Jag är väldigt nöjd med Claudias jobb. Hon hade trevligt bemötande och brydde sig verkligen om mitt hår.

Svar från Claudia

Hej Lisa! ⭐️ Strålande att du känner dig nöjd med Claudia. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Johanna D

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Svar från Claudia

Hej Johanna! 🤩 Strålande att du känner dig nöjd med Claudia Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Jenny J

Claudia var trevlig, proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning och slingbehandling!

Svar från Claudia

Hej Jenny! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anders N

Superbra resultat och trevligt bemötande

Svar från Claudia

Hej Anders ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Josefin H

Proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning!

Svar från Claudia

Hej Josefin! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Isabell Z

Trevlig, lättsam, kompetent och lyhörd!

Svar från Claudia

Hej Isabell! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Anders W

Bra service. Trevligt bemötande. Bra klippning.

Svar från Claudia

Hej Anders! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Helen G

Mycket nöjd med hur hon klippte min son. En klassisk preppy look!

Svar från Claudia

Hej Helen! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Johan A

Claudia får 10/10! Riktigt skön, duktig och proffsig!

Svar från Claudia

Hej Johan! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Aram K

Verkar snäll och trevlig! Jag är jätte nöjd!

Svar från Claudia

Hej Aram! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸