Creative Headz Sankt Eriksgatan

Creative Headz Sankt Eriksgatan

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Sankt Eriksgatan - Din frisörsalong för personlig stil och kreativitet. Välkommen till Creative Headz Sankt Eriksgatan, platsen där du kan uttrycka din personliga stil och känna dig kreativ. Hos oss erbjuds högkvalitativa tjänster som hjälper dig att uppnå ditt allra bästa jag. Vårt erfarna team av frisörer...

237 omdömen om Creative Headz Sankt Eriksgatan

Johanna D
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Jättebra! Supertrevlig, inkännande och professionell. Jättenöjd!

Magnus B
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Han var superkäck, kul att snacka med honom. Bjöd på kaffe också

Aram K
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

ni är duktiga! Tack! jag kommer vara kund hos er länge

Ryan S
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Frisören är otroligt skicklig och kunnig, och mitt hår blir alltid klippt till perfektion. Jag rekommenderar starkt.

Annelie D
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Tyvärr väldigt miissnöjd. Jag kom in för en klipp, fön och styling. Precis som det stod i bokningen, Jag visade bilder och frisören förstod precis sa hon, efter 33 min var hon klar. Trots att 1 h var bokat. Jag gade fått håret klippt några cm rakt av, inget genomklippt, hon fönade rakt ner trots att jag bad om volym. När jag kom ut såg jag värre ut än om jag skulle fixa mig själv. Tyvärr vill inte Creative Headz se problemet med besöket, de menar på att jag skulle bokat en Blow Out. Jag menar på att jag inte vet vad det...

Josefin L
Skrev om Creative Headz Sankt Eriksgatan

Blev så bra bemött av Hedda!! Både såå trevlig och otroligt duktig, blev mer än nöjd med resultatet!

Fredrik N
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Sadeek var trevlig och tillmötesgående. Han gjorde ett proffsigt arbete och kändes noggrann.

Jenny J
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Claudia var trevlig, proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning och slingbehandling!

Hedvig Ö
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Hon var super trevlig och härlig. Det gick snabbt och kommer definitivt tillbaka💖

Mert A
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Det var jättekul att ha nån bra frisör äntligen.

Niclas G
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Sadeek var toppenbra, gav jättebra service och mycket hårtips.

Anders N
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Superbra resultat och trevligt bemötande

Ludvik T
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Mycket bea och trevligt besök!

Josefin H
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Proffsig och duktig. Jag blev jättenöjd med min klippning!

Svar från Claudia

Hej Josefin! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Agneds H
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Vanessa gjorde MAGI med mitt hår! Jag kom in med en misslyckad hemmafärgning och Vanessa fick till en snygg kall blond med mörkare rötter. Jag kunde inte vara mer nöjd!

Svar från Vanessa

Hej Agneds! ⭐️ Strålande att du känner dig nöjd med Vanessa. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Anish R
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Sadeek made an effort to understand what would look good on me and suggested good changes to my current haircut

Svar från Sadeek

Hi Anish! 🌟 Thank you for your review and we are so pleased to hear that you're happy with Sadeek. Best wishes, Creative Headz ❤️

Isabell Z
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Trevlig, lättsam, kompetent och lyhörd!

Svar från Claudia

Hej Isabell! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Mats E
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Trevlig och duktig frisör. Gav bra förslag och klippningen blev toppen! Extra plus för tips och trix att fixa frisyren själv.

Svar från Sadeek

Hej Mats! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Johanna E
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Mycket trevligt bemötande, proffsig frisör och fint resultat av klippningen.

Svar från Sadeek

Hej Johanna! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Sadeek. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Sofia B
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Fantastisk! Jag gick och slingade mitt hår ljusare. Och måste säga att Sadeek är OTROLIGT proffsig, efter att ha letat efter en duktig frisör i flera år som kunnat ta sig an mitt slitna, blekta hår fick jag Sadeek rekommenderad och nu kommer jag aldrig byta frisör igen. Håret känns som nytt och det blev exakt en sån färg och nyans jag velat ha i så många år. Sadeek kom även med mycket bra tips för hur jag ska ta hand om mitt hår och tips på produkter jag ska använda och framförallt hur jag ska använda dom. Man märker att...

Svar från Sadeek

Hej Sofia! ❤️ Vi blir otroligt glada över din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Det är så himla kul att du känner dig nöjd med Sadeek, han är grym! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 🌟

Anders W
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Bra service. Trevligt bemötande. Bra klippning.

Svar från Claudia

Hej Anders! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Gustav R
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Mycket bra klippning och super trevlig personal

Svar från Vanessa

Hej Gustav! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Vanessa. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Joakim P
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Jättenöjd! Vanessa är proffsig, trevlig och kommer med bra input/råd!

Svar från Vanessa

Hej Joakim! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Vanessa. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Inger H
Skrev om Creative Headz Sankt Eriksgatan

Proffsigt, personligt och inlyssnande om önskemål och även förslag från frisör. Hade inga förväntningar utom att bli klippt. Jag kände mig vacker och glad när jag gick! Vänlighet vinner !

Svar från Creative Headz Sankt Eriksgatan

Hej Inger! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med besöket. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Sara K
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Min 4-åriga dotter klippte sig för första gången hos frisör. Tur att det var Sadek! Både en jättefin klippning och en jättefin upplevelse för henne, inkl bonus med färgade sprejslingor på slutet.

Svar från Sadeek

Hej Sara! 💖 Så himla kul att ni känner er nöjda med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Helen G
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Mycket nöjd med hur hon klippte min son. En klassisk preppy look!

Svar från Claudia

Hej Helen! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Britt-Marie V
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Trevlig och kunnig , förslag på ändringar av tidigare klippning och planer på nästa behandling

Svar från Sadeek

Hej Britt-Marie! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sadeek! Allt gott, Creative Headz 🌸

Johan A
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Claudia får 10/10! Riktigt skön, duktig och proffsig!

Svar från Claudia

Hej Johan! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Maria M
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Glad och lika pratsam som mig😂

Svar från Vanessa

Hej Maria! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Vanessa. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Aram K
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Verkar snäll och trevlig! Jag är jätte nöjd!

Svar från Claudia

Hej Aram! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Anish R
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Claudia is patient and takes time to understand the clients hair and cuts according to that. She knows what will make the customer look good. Overall it was a very good experience

Svar från Claudia

Hi Anish! 🌟 We want to thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🌸

Moa M
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Riktigt duktig, snabb och trevlig! Kommer absolut gå tillbaka till Vanessa

Svar från Vanessa

Hej Moa! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Vanessa. Du är varmt välkommen åter. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Rickard S
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Ställer relevanta frågor och följer mina direktiv med bra input. Jag kanske var för ledande i klippningen och skulle behöva klippa till lite kortare sidor/bak. Behöver jag betala fullpris för det? Om det går så tar jag gärna Claudia igen! :)

Svar från Claudia

Hej Rickard! 😊 Vad kul att du känner dig nöjd med Claudia. Vi hjälper dig gärna att boka in en ny tid med Claudia på info@creativeheadz.se. Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Lovisa K
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Supertrevlig och otroligt skicklig frisör!

Svar från Sadeek

Hej Lovisa! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Sadeek! Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Alexander E
Skrev om Creative Headz Sankt Eriksgatan

Väldigt trevligt bemötande och rådgivning är supernöjd

Svar från Creative Headz Sankt Eriksgatan

Hej Alexander! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva. Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Katarina D
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Vanessa förstod precis vad jag var ute och fixade det snabbt och proffsigt. Kan varmt rekommendera henne.

Svar från Vanessa

Hej Katarina! 💞 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Vanessa, Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗

Sanna S
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Sadeek var väldigt trevlig och snäll. Han tog min hårömhet i beaktning när han valde metod för slingor vilket uppskattades mycket. Däremot klippte han alldeles för kort och jag blev väldigt ledsen när jag gick därifrån. När jag kom till salongen hade jag hår ner till navel och vi kom fram till att han skulle Max klippa 10 cm. Men efter klippningen är nog mer en 20 cm bort klippt. Det känns väldigt tråkigt och jag har gråtit mycket över mitt nya hår. Förutom själva klippning så är jag nöjd med färgen och bemötandet

Svar från Sadeek

Hej Sanna! ⭐️ Det är väldigt tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Christian P
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Claudia är noggrann och lyssnar på kundens önskemål. Jag är supernöjd. Fick även några trevliga restaurangtips :)

Svar från Claudia

Hej Christian! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Claudia. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Liv S
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Mycket trevlig och proffsig. Glad och öppen. Väldigt nöjd med resultatet. Slingor och klippning

Svar från Sadeek

Hej fina du! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🙌🏼

Gabriele R
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

En riktig kunnig frisör med bra personlighet och kommunikation. Hon kan förklara vad hon gör under klippningens gång och ger många tips på både produkter och styling. 10/10

Svar från Claudia

Hej Gabirele! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Claudia. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Oscar M
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Trevlig, tillmötesgående, förstående och allmänt härlig person! Tipsade om produkter osv precis som hon ska:)

Svar från Claudia

Hejsan Oscar! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Claudia! Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Ebba B
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Hade endast bokat en klippning och blev så nöjd med hela upplevelsen! Vanessa va så trevlig, duktig och kom även med bra tips på produkter och hårvård.

Svar från Vanessa

Hej bästa du! 🌟 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva till oss! SÅ härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Bästa hälsningar, Creative Headz ❤️

Ines P
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

First time haircut for my 3years old and Claudia was very clear and patience with her. She made sure to create a good first experience. Thanks!!!

Svar från Claudia

Hi Ines! 🤗 We appreciate your amazing review and we are so pleased to hear that you're happy with your visit! You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 💕

Ludvig L
Skrev om Claudia en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Lyhörd och förstod vad jag ville ha för någon frisyr.

Svar från Claudia

Hej Ludvig! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Daniel L
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Superbra!! Tog hand om min dotter på bästa sätt. Det enda min dotter sa efteråt var om vi alltid kunde klippa oss där.

Svar från Vanessa

Hej Daniel! 😊 Så himla kul att ni känner er nöjda med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🔥

Elin S
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Bra bemötande och fina slingor.

Svar från Vanessa

Hej Elin! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Mitha B
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Gullig tjej, men som helt tappade uppfattning om hur mycket man ska prata! Avstod ibland att klippa o pratade på. Jag var helt utmattad efteråt. Försökte sälja på produkter, sålde på extra inpackning. Vilket var bra. Jag kan säga nej. Hade velat ha lite kortare hår. Svårt att gå tillbaka. Beställer tyst behandling efter detta, på annat ställe.

Svar från Vanessa

Hej Mitha! ⭐️ Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kramar! ❤️

Maria E
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Proffsig och engagerad. Förstod vad jag ville göra med mitt hår.

Svar från Sadeek

Hej Maria!🔥 Strålande att du känner dig nöjd med Sadeek. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Jimmy N
Skrev om Sadeek en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Mycket bra och tålamodig med son,han är jättenöjd och göad

Svar från Sadeek

Hejsan Jimmy! Tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Danina J
Skrev om Vanessa en del av Creative Headz Sankt Eriksgatan

Snabb, kunnig och supertrevlig!

Svar från Vanessa

Hej bästa du! 💖 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 😊