Creative Headz Odengatan 75

Creative Headz Odengatan 75

En del av Creative Headz creativeheadz.se
  • BadgeTwoYears
Boka tid Ring 0103-30 20 25 Dela

Creative Headz Odengatan 75 - Din Kreativa Frisörsalong i Stockholm Välkommen till Creative Headz Odengatan 75, din kreativa frisörsalong belägen i hjärtat av Stockholm. Vi erbjuder innovativa och trendiga frisör- och skönhetsbehandlingar som får dig att känna dig fantastisk. Vårt team av erfarna frisörer och stylister är...

596 omdömen om Creative Headz Odengatan 75

Frida R
Skrev om Elie en del av Creative Headz Odengatan 75

Första gången jag har Elie som frisör och kommer fortsätta gå till honom efter dessa besök, väldigt nöjd! Jag var där vid två tillfällen, ena för att klippa mig och andra för att göra balayage. Hade ingen riktigt klar bild av exakt hur jag ville att håret skulle klippas eller färgas så Elie utgick från de ord jag sa och fick sedan fria händer att justera färg och frisyr. Jag blev så himla nöjd! Han tittade på min ansiktsform, gjorde en färganalys av min hy och ögonfärg för att få rätt frisyr. Utöver att han är väldigt...

Christina D
Skrev om Elie en del av Creative Headz Odengatan 75

Väldigt trevlig och professionell, är så nöjd! Hade definitivt gått tillbaka.

Stassi A
Skrev om Elie en del av Creative Headz Odengatan 75

Hon är super bra och super trevlig och super professionell !

Suzanne F
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Duktig frisör som kan föna håret 👌

Elsa B
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Lyssnade på hur jag ville ha det och duktig på färger.

On Management Ab O
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Fantastiskt kompetent och trevlig med bra rådgivning och nöjd kund

Nazanin P
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Hon är bäst. Proffsig och trevlig person. Jag känner mig trygg hos henne. Älskar Bojana.

Frida B

Har gått hos bojans i många år och kommer gå i många många fler<3

Kerstine M
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Som alltid pålitlig o h kunnig.. Sedan hade vi roligt också!

Elliot F

👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻👍🏻

Peter G
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Jättetrevlig! Jag är väldigt nöjd med resultatet.

Katarina E
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Jenny är en jättetrevlig och duktig frisör. Jag har gått hos henne i många år och är alltid lika nöjd när hon har klippt mig och fixat till håret. Hon är lyhörd och väldigt proffsig, jag kan verkligen rekommendera henne. Katarina E

Julia S
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Jag hade lite ovanliga idéer som Bojana mötte på ett underbart sätt, förklarade vad som kommer funka och inte, och föreslog ändringar som skulle passa. Resultatet blev bättre än jag tänkte mig!

Khaled H
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Jättenöjd med klippningen jag fick av Sofia!

Bella S
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Duktig, trevlig, snabb och proffsig.

Julia S
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Trevlig och kompetent. Det blev bättre än jag tänkte mig!

Marie B
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Väldigt duktig frisör. Blev mycket nöjd med resultatet. Jättefina slingor och toning och klippningen blev toppenbra. Kommer att boka Jenny igen nästa gång.

Catrine L
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

En trevlig person. Lyssnar,frågar kommer med tips. Jag går alltid därifrån nöjd med ett leende.👍🏻

Beate Sol S
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Jenny är mycket engagerad och har ett mycket bra öga för vad som passar en. Vad jag uppskattar mest med Jenny är jag upplever att hon verkligen ser en och gör det bästa för en när man klipper sig hos henne. Tack Jenny 🙂✨

Carina P
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Proffesionellt bemötande vilket gav mig ett förtroende för läkare och personal.. De Car lyhörda för de problem jag har.

Kenza B
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Fint och respektfullt bemötande, trevlig stämning på salongen. Jag blev väldigt nöjd med min klippning, och hade inte förväntat mig så bra upplevelse! Fick även bra råd kring vilka produkter som passar mitt hår och andra bra tips. Rekommenderar verkligen creative headz!!

Alexander S
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Väldig trevlig, effektiv och gott förnuft i vad som behövdes för mitt hår. Är otroligt nöjd.

Aleksandra S
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

This lady knows how to cut hair. I will definitely come back again.

Kristina B
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Vänligt bemötande. Ledig tid. Trevlig frisör som tog väl om hand om mig och hade bra ideér hur det hela skulle gå till

Arvid F
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Som mitt första besök. Grymt! Tack.

Svar från Sofia

Hej Arvid! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Carl H
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Brabrabrabrabra det Kanita Kanada lorata borata burrata.

Svar från Kanita

Hej Carl! 🌟Tack för din recension. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Therese A
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Inlyssnande, väldigt kompetent och himla trevlig 😅 absolut inte sista besöket 👍🏼 mycket nöjd när jag gick därifrån 😃

Svar från Jenny

Hej finaste! 🤩 Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är varmt välkommen åter! ❤️

Josefine E
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Kanita är fantastiskt! Jag kom till henne i lite smått panik efter ett misslyckat resultat på en annan salong, och hon räddade mitt hår totalt! Hon tog sig tid att lyssna och gav mig precis det resultat jag var ute efter från första början! Jag är jättenöjd! ❤️

Svar från Kanita

Hej Josefine! 🤩 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Kanita. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Tove C
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Väldigt kunnig och trevlig! Under klippningen hade vi en bra diskussion om hur jag ville ha det och jag blev väldigt nöjd med resultatet.

Svar från Jenny

Hej Tove! 🙌🏼 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💕

Lea W
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

friendly, professional -i got an amazing haircut, a very positive experience

Svar från Creative Headz Odengatan 75

Hi Lea! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with your visit! You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Alva D
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Jättesnäll och super duktig! Blev jätte nöjd.

Svar från Sofia

Hej Alva! 💛 Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🌸

Beatrice D
Skrev om Elie en del av Creative Headz Odengatan 75

Jag har klippt mig hos Elie flera gånger och det finns en god anledning till detta. Han har hjälpt mig från att ha noll koll på hår till en riktigt snygg frisyr och massa tips med styling. Konsultationen är proffsig och han är grym på att göra den bild jag har i huvudet till verklighet. Alltid lika trevligt samtal under klippningen och ser verkligen till att dubbelkolla så jag är 100% nöjd efter ett besök! Tack!

Svar från Elie

Hej Beatrice! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Elie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 💕

Åsa F
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Jag hade höga förväntningar på min klippning, eftersom jag varit där tidigare, men hos en annan frisör. Jag blev mycket missnöjd, hårlägden var inte alls vad jag bad om. En pageliknande frisyr som knappt nådde axlarna.. Jag ville inte förstöra hans arbetsdag med mitt missnöje, kanske nybörjare? Jag går inte tillbaka.

Svar från Creative Headz Odengatan 75

Hej Åsa! ⭐️ Det är tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 🌸

Ludvig L
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Han som klippte mig hade slöa saxar som nästan drog av håret. Väldigt ojämnt på vardera sida. Har klippt med på creative heads tidigare men kommer definitivt inte gå tillbaka till den frisören.

Svar från Creative Headz Odengatan 75

Hej Ludvig! 🙌🏼 Vad tråkigt att du inte känner dig nöjd med besöket. Vi är väldigt måna om dig som kund och hoppas kunna hjälpa dig vidare på info@creativeheadz.se. Kram! ❤️

Greta H
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Väldigt bra klippning och min dotter supernöjd! Kan rekommendera varmt. Prisvärt jämfört andra i området

Svar från Kanita

Hej Greta! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Mirjam H
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Alltid nöjd! Man får det exakt som man vill hade och hon har ett utmärkt öga för färg/nyanser!

Svar från Bojana

Hejsan Mirjam! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Bojana. Allt gott, Creative Headz ❤️

Marie Louise A
Skrev om Jenny en del av Creative Headz Odengatan 75

Lyssnade på vad jag ville ha och levererade det. Nöjd

Svar från Jenny

Hej Marie Louise! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Jenny. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Kristina H
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Glad, proffsig och trevlig med bra musiksmak.

Svar från Bojana

Hej Kristina! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Bojana. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Natalie W
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Sofia och hennes kollega hjälpte att fixa babylights och en kall toning i mitt hår efter en misslyckad färgning av mitt hår som blev rödbrunt på en annan creative headz salong. Jag har långt och väldigt tjockt hår vilket tog sin tid men Sofia var professionell och hjälpsam och kom med flera olika alternativ till hur vi skulle kunna göra för att jag skulle få en fin kall nyans.

Svar från Sofia

Hej Natalie! 😊 Gud så kul att du känner dig nöjd med Sofia. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkommen åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Felix G

I had a lovely experience with Bojana! Stongly recommend

Svar från Bojana

Hi Felix! 🌸 Thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with Bojana. You are always welcome. Best wishes, Creative Headz 🤗

Mia S
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Mycket väl bemött av Sofia som är väldigt trevlig, sympatisk och ödmjuk. Hon är skicklig och professionell och resultatet av min total makeover blev över förväntan. Är så nöjd!

Svar från Sofia

Hej Mia! 🌟 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Sofia. Allt gott, Creative Headz ❤️

Lisa K
Skrev om Sofia en del av Creative Headz Odengatan 75

Sofia hjälpte mig med en färgkorrigering. Hon lyssnade på mina önskemål och var tydlig med hur hon kunde rädda håret och vad som var möjligt att göra. Jag kände att jag var i goda händer hela tiden. Så var hon lättsam att prata med. Överlag genomsyrades besöket av hur god stämning det verkar vara på arbetsplatsen!

Svar från Sofia

Hej Lisa! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Sofia. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Christiani M
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Bojana är underbar! Jag kan lita på henne det känns helt otroligt!

Svar från Bojana

Hej Christiani! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Sara S
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Barnklippning. En klippning som tog exakt 9 minuter kostade 500kr.

Svar från Creative Headz Odengatan 75

Hej Sara! 💕 Det är tråkigt att du inte känner dig helt nöjd med besöket. Vi tar gärna till oss din feedback på info@creativeheadz.se och hoppas få se dig fler gånger i framtiden. Kram! 😃

Oleksandra T
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Very professional and knows how to work with curly hair! Got lots of tips and recommendations on how to style my curly hair at home (with affordable products). Also, gives such a boost for your self-confidence ❤️

Svar från Bojana

Hi Oleksandra! 🌟 We want to thank you for your amazing review and we're so pleased to hear that you're happy with your visit! Best wishes, Creative Headz 🥰

Ariana G
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Jag hade en klippning hos Bojana på Creative Headz och blev mycket nöjd. Bojana har både lång erfarenhet, vilket märks i hennes arbetssätt, samt gott omhändertagande med en varm och välkomnande personlighet. Kände mig trygg i Bojanas planläggning för klippningen och som sagt väldigt nöjd över resultatet och även stylingen som utfördes efter klippningen.

Svar från Bojana

Hej Ariana! 🤗 Strålande att du känner dig nöjd med Bojana. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 💖

Åsa M
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Trevligt bemötande och proffsig klippning.

Svar från Bojana

Hej Åsa! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Suzana K
Skrev om Bojana en del av Creative Headz Odengatan 75

Bojana är pålitlig, fantastisk person och frisör med stor erfarenhet. Hon gör våra önskningar till verklighet.

Svar från Bojana

Hej Suzana! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Bojana! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

On Management Ab O
Skrev om Kanita en del av Creative Headz Odengatan 75

Trevlig, inlyssnande och kompetent. Alltid nöjd efter mitt besök.

Svar från Kanita

Hej fina du! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Kanita. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Hugo Ö
Skrev om Creative Headz Odengatan 75

Fick precis som jag ville ha det, trots att jag knappt kunde förklara med ord. Superfint och trevligt bemötande

Svar från Creative Headz Odengatan 75

Hej Hugo! ⭐️ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz 🌸