Rimoun

14 omdömen om Rimoun

Sedan starten hos Reco 2024
Linda W

Hej, Rimoun var superproffsig och jätteduktig. Min dotters första riktiga firsörbesök och hon var så glad och nöjd efteråt. Vi bokar gärna hos Rimoun igen :-) mvh Linda

Simon E

Väldigt nöjd. Lyhörd samt kom med nya idéer. Kommer komma tillbaka!

Svar från Rimoun

Hej Simon! ⭐️ Vad härligt att du känner dig nöjd med Rimoun! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Du är varmt välkommen åter. Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Ralf Niklas Sammy A

Rimoun var lyhörd och gjorde som jag ville. Väldigt behaglig och inkännande Däremot var det väldigt hög volym på musiken så svårt att kommunicera med frisören och fick berätta om igen och fråga vad han sa eftersom musiken tog överhand

Svar från Rimoun

Hej Ralf! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Rimoun. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz ❤️

Rand A

Fick den absolut bästa blowout:en! Rekommenderar starkt!

Svar från Rimoun

Hej Rand! ❤️ Strålande att du känner dig nöjd med Rimoun. Tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz ✨

Helena D

Första besöket men kommer helt klart tillbaka, kände mig så snygg när jag gick därifrån!

Svar från Rimoun

Hej Helena! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Du är varmt välkommen åter. Kram, Creative Headz 🌸

Anna V

Jättenöjd med klippningen hos Rimoun!

Svar från Rimoun

Hej Anna! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Rimoun. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Petra K

Min 9-åring var otroligt nöjd med sin klippning av Rimoun. Sonen hade med sig bilder på en manga-karaktär vars frisyr han ville efterlikna och jag tänkte att detta blir ett omöjligt uppdrag. Men Rimoun löste det med finess och humor och frisyren blev jättefin! Sonen blev oerhört nöjd. Tack Rimoun!

Svar från Rimoun

Hej fina du! 🤗 Fantastiskt kul att ni känner er nöjda med Rimoun. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Veronica D

Professionell och kompetent, mycket nöjd med resultatet! Bokade ny tid direkt.

Svar från Rimoun

Hej Veronica! 💖 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Rimoun. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Anders W

Rimoun är professionell och trevlig.

Svar från Rimoun

Hej Anders! Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du känner dig nöjd med Rimoun. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🤗🌸

Leo K

Trevligt! Uppmana till konversation, kände mig trygg och Litade på hans stil val Kände mig nöjd med klippningen

Svar från Rimoun

Hejsan Leo! 🙌🏼 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸