Elie

14 omdömen om Elie

Sedan starten hos Reco 2024
Emma H

Alltid så så trevlig och rar. Blev supernöjd med min klippning och vistelse!! Bästa frisören

Valentina L

I had my hair cut from Elie and I was very pleased with the result. He is competent, passionate about his work, and nice.

Jana C

Elie var väldigt trevlig och otroligt duktig. Jag blev supernöjd med både klippningen och med min nya balayage. Han förstod verkligen exakt vad jag var ute efter. Jag har redan rekommenderat honom till flera av mina vänner!

Niklas R

Väldigt nöjd! Professionell och mer noggrann än många andra frisörer. Rekommenderas starkt.

Jenny R

Elie tvättade och fönade mitt hår. Han var trevlig och jobbade snabbt och säkert och jag blev väldigt nöjd.

Alexander A

Very good hair stylist highly recommended

Erika F

Så fint han tar hand om min son på 11 år, supernöjda!

Joel J

Riktigt trevlig och tillmötesgående! Är jätte nöjd med frisyren, kan starkt rekommendera

Svar från Elie

Hej Joel! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Elie. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Hanna K

Elie var trevlig och duktig, jag blev nöjd med resultatet

Svar från Elie

Hej Hanna! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Amanda. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Frida R

Första gången jag har Elie som frisör och kommer fortsätta gå till honom efter dessa besök, väldigt nöjd! Jag var där vid två tillfällen, ena för att klippa mig och andra för att göra balayage. Hade ingen riktigt klar bild av exakt hur jag ville att håret skulle klippas eller färgas så Elie utgick från de ord jag sa och fick sedan fria händer att justera färg och frisyr. Jag blev så himla nöjd! Han tittade på min ansiktsform, gjorde en färganalys av min hy och ögonfärg för att få rätt frisyr. Utöver att han är väldigt...

Svar från Elie

Hej Frida! 🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss och med Elie. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸