Nathalie S

Nathalie S en del av Creative Headz Odengatan 32

59 omdömen om Nathalie S

Sami K

Bemötandet var mycket bra och trevligt. Min åttaårige son skulle klippa sig. Vi behövde hjälp med att komma fram till vilken typ av frisyr som skulle kunna funka och det fick vi. Vi var båda nöjda med besöket på Creative Headz.

Svar från Nathalie S

Hej Sami! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Ni är alltid välkomna hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Inger S

Mycket rar o omtänksam, frågade om mina förväntningar o förklarade vad hon gjorde. Jag hade tyst behandling vilket respekterades. Dessutom sjöng hon för sig själv till musiken som spelades, mycket uppskattat, man blev väldigt glad av henne.

Svar från Nathalie S

Hej Inger! 💞 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie S. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Elizabeth P

Nathalie är en duktig frisör som gör ett fantastiskt jobb samtidigt. Hon är omhändertagande och visar hela tiden att just då är det jag som ligger i fokus. Jättegullig tjej som jag rekommenderar varmt. Jag är 100% nöjd kund.

Svar från Nathalie S

Hej Elizabeth! Stort tack för dina fina ord och för att du tog dig tiden att skriva! Du är alltid välkommen hos oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 😊 💕

Sara-Klara S

Nathalie var så trevlig och proffsig! Kan varmt rekommendera!

Svar från Nathalie S

Hej Sara-Klara! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Nathalie. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Linn F

Världens bästa frisör! Har gått hos Nattis i 6 år och fortfarande lika nöjd.

Svar från Nathalie S

Hej Linn! ⭐️ Härligt att du känner dig nöjd med Nathalie S. Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Simon H

Hej Nathalie var toppen, supermysigt bemötande och lyhörd. En perfekt frisör som jag gärna går tillbaka till, nästa gång ska jag bjuda med henne på öl med tanke på hur skön hon var. Simon 0730437843

Svar från Nathalie S

Hej Simon! 🤗 Fantastiskt kul att du känner dig nöjd med Nathalie S. Stort tack för din fina recension och för att du tog dig tiden att skriva. Vi önskar dig allt gott, Creative Headz 🔥

Cyrus Z

Lyssnar verkligen på vad man vill. Tror aldrig att jag har varit så nöjd med en hårklippning. I helhet en underbar frisör

Svar från Nathalie S

Hej Cyrus! 🙌🏼 Vad hrligt att du känner dig nöjd med besöket hos oss! Tack för din fina kommentar, den uppskattar vi massor! Hoppas att få se dig fler gånger i framtiden! Bästa hälsningar, Creative Headz 💞

Hugo L

Hon var supertrevlig och allt gick jättesnabbt 👍

Svar från Nathalie S

Hej Hugo! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med besöket! Allt gott, Creative Headz ❤️

Monika G

Jag är väldigt nöjd med min frisyr och det var ett nöje att träffa Nathalie. Jag köpte 3 Redken Extreme reparationsprodukter. Tack så mycket.

Svar från Nathalie S

Hej Monika! 😊 Gud vad kul att du känner dig nöjd med Nathalie. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Pedrie O

Väldigt välkomnande och snäll som person! Förstod exakt vad jag ville ha och resultatet blev exakt som förväntad.

Svar från Nathalie S

Hej Pedrie! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med besöket hos oss. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟