Samuel

95 omdömen om Samuel

Jelena B

Kände mig som hemma! Samuel var Super trevlig och fixade mitt hår fantastiskt bra. <3

Terese J

Superbra och pedagogisk frisör som klippte vår lilla son :) Tack!

Svar från Samuel

Hej Terese! 😊 Gud vad kul att ni känner er nöjda med Samuel. Tack snälla för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss. Varmt välkomna åter. Önskar dig allt gott, Creative Headz 🌸

Helene W

Jag var mycket nöjd m tvätt o föning av Samuel.

Svar från Samuel

Hej Helene! 🤩 Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Samuel! Allt gott, Creative Headz ❤️

Emelina L

Samuel är super begåvad och det märkte man när man fixade mitt hår. Jag var i trygga händer och kunde ställa alla frågor Som jag hade. Super lätt att prata med, kände mig hörd och trygg. Kommer absolut rekommendera Samuel och eran frisörsalong till flera vänner och familj.

Svar från Samuel

Hej Emelina! ✨ Tack för din fina recension och att du tog dig tiden att skriva till oss! Vad glada vi blir att du känner dig nöjd med Samuel! Allt gott, Creative Headz ❤️

Victor A

Jag gillar Samuel och kommer gå till honom igen. Det jag inte gillar är när man ska utvärdera dem på det här sättet. Utvärdera hela Creative Headz som koncept och salong istället för att peka ut individuella personer att ge en recension om.

Svar från Samuel

Hej Victor! 🌟Tack snälla för din fina kommentar, vi uppskattar din feednack. Så härligt att höra att du blev nöjd med Samuel. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Ida W

Superduktig, effektiv och väldigt, väldigt trevlig! Alltid nöjd hos Samuel!

Svar från Samuel

Hej Ida!🌟Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med Samuel. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸

Alexandra S

Proffsig och väldigt kunnig. Kan starkt rekommendera Samuel!

Svar från Samuel

Hej Alexandra! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Samuel. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Du är alltid välkommen! Stora kramar, Creative Headz 🌟

William V

Så nöjd och fint mottagande. Samuel var otroligt proffsig och jag blev väldigt nöjd. Allt från bemötande till tips på hårvård var fantastiskt. Trevlig atmosfär, jag rekommenderar varmt.

Svar från Samuel

Hej William! 🌸 Super kul att du känner dig nöjd med Samuel. Ett stort tack för din fina kommentar och för att du tog dig tiden att skriva till oss! Bästa hälsningar, Creative Headz 🙌🏼

Philip E

Samuel va grym! Han tog hand om mig på ett väldigt bra sätt och hjälpte mig att forma en frisyr som passade mig hur bra som helst. Nu är jag extremt vårsnygg!

Svar från Samuel

Hej Philip! ❤️ Så himla kul att du känner dig nöjd med Samuel. Vi uppskattar din kommentar och att du tog dig tiden att skriva till oss! Stora kramar, Creative Headz 🌟

Björn A

Grym frisör, är alltid nöjd när jag lämnar salongen

Svar från Samuel

Hejsan Björn! 😊 Tack snälla för din fina kommentar. Så härligt att höra att du blev nöjd med besöket hos oss. Vi hoppas få se dig fler gånger. Kram, Creative Headz 🌸