Däckskiftarna Nynäshamn

Däckskiftarna Nynäshamn

Ring 076-111 67 94 www.dackskiftarna.se
4.0

Nu kan du byta däck på din bil samtidigt som du åker till affären och handlar. Vi finns på parkeringen vid Coop Extra Nynäshamn. Ta med dina hjul så byter vi, självklart kan du sedan lämna kvar dem på däckförvaring hos oss, så vi kan balansera dem tills det är dags för att byta hjulen igen.

5 omdömen om Däckskiftarna Nynäshamn

Kristina W
Skrev om Däckskiftarna Nynäshamn

Snabb och professionell hjälp, trevligt bemötande när jag befarade att ett däck satt löst - tack!!

Speedy Bilservice Högdalen
4.8/5 i betyg av 4143 omdömen 4.8 av 4143 omdömen

Trevligt bemötande snabb hjälp.

Lars Anders E Lars Anders E
First-Name L
Skrev om Däckskiftarna Nynäshamn

Toppen service, de skiftade däcken på företagsbilen, köpte helt nya vinterdäck som de snabbt skiftade till. Riktigt snabba och smidiga. Bekvämt att inte behöva stå och göra detta själv ute i kylan. KJ Golv AB

Susanne S
Skrev om Däckskiftarna Nynäshamn

Toppen bra service. Har varit kund i tio år och inte blivit besviken. Fick även information om att däcken jag trodde var ett år gamla var över fyra gamla, sånt är ju bra att veta.

Söderorts Bilvård AB
4.8/5 i betyg av 905 omdömen 4.8 av 905 omdömen

Otroligt bra kundbemötande och extremt lösningsorienterade. Använt mig av deras tjänster flera år och aldrig blivit besviken.

LUDVIG H
Skrev om Däckskiftarna Nynäshamn

Toppen service! Fick hjälp snabbt med att byta däcken och dem hade paket pris på däckhotell kommer givetvis åka tillbaka nästa säsong , bra personal

Alf peter Ö
Skrev om Däckskiftarna Nynäshamn

De drog fast hjulbultarna så hårt att när jag skulle byta bromsbelägg så gick hjulbultarna knappt att lossa, 2 st gick av så jag behövde borra ur de för att få av hjulet, jag blev tvungen att byta alla hjulbultarna eftersom alla hade blivit förstörda av för högt montagemoment. Inget fett hade använts vid hjulmontaget.

OKQ8 Bilverkstad Södertälje - Sheermotorcenter AB
4.5/5 i betyg av 531 omdömen 4.5 av 531 omdömen

Väldigt bra service.Jag är jättenöjd

Bengt Arne Å Bengt Arne Å