Daily hemservice

4.2

65 omdömen om Daily hemservice

Ömer B
Skrev om Daily hemservice

Bedrövligt! Skåpen dammigt. Rören i badrummet smutsigt. Hår på golvet från arbetare Kalk på kakel i dusch kabinen Smutsigt ugn Dom tog sönder en låda i kylskåpet. Jag undrar vad har jag betalat för??

Solkattens hemtjänster -Göteborg
4.2/5 i betyg av 214 omdömen 4.2 av 214 omdömen
Badge2020

Jag har lämnat in mina skjortor för tvätt i flera år. Grym service och trevligt bemötande. Väldigt prisvärt. Det enda förbättringspotentia

Anders Ö Anders Ö
Daniel G
Skrev om Daily hemservice

10 dagars garanti kan väl vara ok men skärbrädor, fönster och lite annat var undermåligt. Flyttstädningen ska ju göra så att man inte behöver oroa sig vad nästa boende/hyresvärd ska tänka.

Mikael K
Skrev om Daily hemservice

Kom på utsatt tid och mycket bra flyttstäda.

Greenstädbyrån AB
4.8/5 i betyg av 119 omdömen 4.8 av 119 omdömen

Köpte flyttstäd av vår Lght på 61kvadrat! När jag kontrollerade städningen var det kliniskt rent & luktade så gott!! Vår Lght har aldri

Azadeh A
Skrev om Daily hemservice

I hired this company for moving cleaning, I was totally satisfied with their work. They made a clean apartment for me. Regarding the window cleaning they made a perfect job for me.

Mohammad M
Skrev om Daily hemservice

På vilket sätt blev du bemött av företaget_ Svar: Toppen!. Arbete utförde på bäst sätt

Solkattens hemtjänster -Lerum
4.4/5 i betyg av 128 omdömen 4.4 av 128 omdömen

Har fått byxor upplagda och en tröja lagad. Utmärkt reseltat, snabbt och prisvärt. Rekommenderas varmt!

Anna W
Skrev om Daily hemservice

Blev väl bemött på telefon vid bokning. Städningen var överlag ok men slarvigt gjord på sina ställen, höll inte helt flyttstäd-klass. Jag kontaktade firman som lovade komma och åtgärda bristerna. Ombedd skrev jag en lista och skickade med bilder. Ägaren (?) kom efter några dagar ,var återigen vänlig och ville att jag skulle visa honom vilka ställen det var. Jag hade bråttom så hann inte med alla, dem jag visade var sedan åtgärdade, de övriga som jag skickat bild och lista på, var inte det. Dock hade han fixat en extra...

Monica O
Skrev om Daily hemservice

Jag är så nöjd med både bemötande och utförande Beställde en storstädning och den får bästa betyg Kommer rekommendera Daily till vänner och bekanta

Martin G
Skrev om Daily hemservice

Duktiga, noggranna och har en väldigt bra kommunikation och servicenivå

Oliver M
Skrev om Daily hemservice

Väldigt bra! Rent och fint efter städning. Så tillmötesgående och flexibel i kontakten.

Åsa G
Skrev om Daily hemservice

Mycket nöjd med utfört arbete,// Tack

Elvis L
Skrev om Daily hemservice

Beställde flyttstäd och blev riktigt nöjd, bra kommunikation och dom kom på utsatt tid.

Anna R
Skrev om Daily hemservice

Bra bemötande, smidigt att boka, helt okej städning.

Stefan J
Skrev om Daily hemservice

Bra kommunikation. Punktlig. Mycket välstädat.

Emmy J
Skrev om Daily hemservice

Jättetrevliga och kunde ändra dag på kort varsel. Tyvärr blev städning en inte bra och fick ta in en annan firma efter. Var fortfarande dammigt, de hade inte dragit ut lådor och städat i skåp. Inte städat lister i kylen m.m.

Linnea W
Skrev om Daily hemservice

Ok. Men missade en del som skall ingå i flyttstädning

Tuva L
Skrev om Daily hemservice

Dom va ganska slarviga , missade mycket fläckar. Tog betalt för 5.8 Tim och va här i 4.5 . städade inte ugnen eller några lister. Och gjorde sönder 2 saker hos mig. I fakturan stog det flyttstäd men jag beställde storstädning, vilket för mig inte är samma sak. Så kort och gott skulle inte rekommendera till någon och aldrig mer igen för mig.

Emil G
Skrev om Daily hemservice

Passade tiderna väl och utförde ett gott resultat. Blev lite förvånad att det skulle ta så lång tid men samtidigt gjorde det ingenting då det var bra utfört!

Hanna Valborg Kristina L

Visningsstädningen levde inte upp till mina förväntningar.

Per Gerhard A
Skrev om Daily hemservice

Allt var bra, inga problem med något super bra

Hanna V
Skrev om Daily hemservice

Mycket nöjd, rekommenderas varmt!

Åke L
Skrev om Daily hemservice

Har utnyttjat Daily Hemservice för flyttstädning av en lägenhet. Bra bemötande och väl utförd städning. Kan rekommenderas.

Rose-marie K
Skrev om Daily hemservice

Daily Homeservice flyttstädade vårt hus på tre våningar. De var tillmötesgående och svarade snabbt. Vid omstädning på vissa delar var det inga problem. De lyssnade på kunden och åtgärdade. Vi är nöjda.

Ronnie R
Skrev om Daily hemservice

Anlitade dem för en flyttstädning. Fungerade bra

Maja H
Skrev om Daily hemservice

Noggranna och punkliga! Kommunikationen fungerade bra.

Anneli J
Skrev om Daily hemservice

Vi va inte nöja. Rekommenderas inte

Berit E
Skrev om Daily hemservice

de är rätt bra. lite olika vilka som städar. Jag hade gärna velat ha en och samma. Jag har alltid blivit bemött väldigt fint och ödmjukt. Mina förväntningar är nog uppfyllda. Jag skulle kanske i bland få utökat hjälpen med att städa kyl och frys och hyllor . Nu har jag bara städning men skulle vilja utöka med bäddning och städning av skåp och kyl och frys

Monica A
Skrev om Daily hemservice

Mycket bra bemött, bra städat o bra personal enda lilla lilla minuset var tiden, tog längre tid än överenskommet men överlag superbra städbolag o rekommenderas gladeligen.

Susanne D
Skrev om Daily hemservice

Mycket nöjd med städningen som var mycket noggrant gjord. Allt var prydligt på plats efteråt. Gardinerna hängde t.o.m. snyggare än innan. 🙂

Cecilia E
Skrev om Daily hemservice

Trevligt bemötande. Dåligt utfört jobb.

Fredrik E
Skrev om Daily hemservice

Gällde flyttstädning av 1 rum och kök på 51 kvm. Mycket positiv upplevelse. Lätta att komma i kontakt med, anpassningsbara med tider och annat som jag som kund önskade och ett utomordentligt bra genomfört jobb. Bara positiva upplevelser

Berit O
Skrev om Daily hemservice

artigt, vänligt hemstädning till belåtenhet

Göran S
Skrev om Daily hemservice

Väl utförd flyttstädning och ett trevligt bemötande. Vad mer kan man önska sig?

Minerva N
Skrev om Daily hemservice

Flyttstädningen var jättebra genomförd. Rent överallt, bakom element, spis och i skåpen, listerna och fönstren - you name it! Tack!

Anna M
Skrev om Daily hemservice

Mycket proffsigt och trevligt bemötande, höll tiden, utförde allt enligt ö.k. och priset stämde med det angivna. Kommer anlita igen!

Emma W
Skrev om Daily hemservice

Trevligt bemötande och lätta att ha att göra med

Ingela V
Skrev om Daily hemservice

Bra. Service, dock lite förvirrande med bokningen men ingen fara så Bra städning dr vi var verens, så rent och fint var det 95%

Carl Ö
Skrev om Daily hemservice

Kommer alltid i tid, städar bra och lyssnar på våra behov.

Taimi K
Skrev om Daily hemservice

Mycket bra service o bra städat

Susanne A
Skrev om Daily hemservice

Trevlig kontakt. Bra flyttstädning.

Maria J
Skrev om Daily hemservice

Är supernöjd med både bemötande och tjänsten flyttstäd.

Mustafa M
Skrev om Daily hemservice

Detta är andra gången som jag anlitar Daily hemservice för flyttstäd och jag är lika nöjd nu som gången innan. De är flexibla men ändå punktliga (fick ändra dag med kort varsel) och de är trygga, trevliga och noggranna. Jag rekommenderar dem varmt!

Erik Edhagen E
Skrev om Daily hemservice

Har inget minne av vilka Daily hemservice är eller vad de gjort för mig.

Malin F
Skrev om Daily hemservice

Jag har använt Daily Hemservice två gånger som flyttstäd. Bra bemötande, väldigt hjälpsamma och trevliga både på telefon och när vi träffades. De gjorde ett fantastiskt jobb i båda lägenheterna och det kändes tryggt att ta in ett professionellt och noggrannt företag. Förhoppningsvis flyttar jag inte på ett tag, men om eller när det sker kommer jag definitivt vända mig till Daily Hemservice igen! tills dess tipsar jag vänner och bekanta om den bästa städfirman i Göteborg!

Anders W
Skrev om Daily hemservice

Flexibla, prisvärda, duktiga. Alltid bra bemötande.

Ingrid U
Skrev om Daily hemservice

Har använt Daily hemservice till städning inför både fotografering och visning av min tidigiare lägenhet i samband med försäljning. Trevligt bemötande, bra pris och städningen levde upp till förväntningarna.

Cecilia N
Skrev om Daily hemservice

Flexibla gällande nyckel-lämning, väl städat och alltid trevliga vid kontakt.

Peter M
Skrev om Daily hemservice

Bra bemötande, bra flyttstäd och detta till ett billigt pris

Kristina Dahlqvist E
Skrev om Daily hemservice

Flexibla och smidig kommunikation! Mitt flyttstäd gick enkelt och problemfritt, städningen gjordes nogrannt och framförallt var dom noga med att dubbelkolla så jag verkligen var nöjd innan jobbet var färdigt. Tack!

Svar från Daily hemservice

Hej Kristina, Tack för stark rekommendationen, kul att höra att allt fungerar så bra,🙏🏻🌞 Hälsning, Daily hemservice.

Matilda E
Skrev om Daily hemservice

Trevligt bemötande och bra städ. Mötte upp för att gå igenom städningen, vilket var bra. Några lister som de missat att städa annars var allt väldigt bra!

Svar från Daily hemservice

Hej Matilda, Tack så mycket för dina rekommendation ,ha bra helg! Mvh Daily hemservice

MARIA CHARLOTTA E
Skrev om Daily hemservice

Efter att lägenheten stått tom ett tag och många hantverkare varit där bokade jag en storstädning. Kommunikationen var snabb och så även bekräftelsen. Samma morgon som städningen var planerad blev vattnet avstängt pga läcka. Panik! De som kom för städning var lugna och professionella och började städa utan problem. Jag hämtade några hinkar vatten så att det klarade sig tills dess att vattnet kom åter. De som städade var mycket flexibla och anpassade sig efter förhållandena. Vattnet kom åter efter 2,5 timmar. I slutet var...