dStore

Ring 08-640 90 80 www.dstore.se
2.3

18 omdömen om dStore

Katarzyna L

Akta er, dem supportrar i kassan tar 249 kr för en kvarts hjälp men de är inga tekniker så svaret kan varjera beroende på vem som står i disken. Fick betala 700 kr för att som supportern säger han KANSKE missförstod mig. REKOMMENDERAR INTE!!!!!!!!! BUTIKEN I SKRAPAN.

Mobilfrid AB
4.7/5 i betyg av 1509 omdömen 4.7 av 1509 omdömen

Snabb och pålitlig service, håller vad dom lovar!

Eliot A
Skrev om dStore

Instämmer med flertalet låga graderingar från andra recensenter. Detta är en oseriös aktör, trots att det är en auktoriserad återförsäljare och reparationspunkt. I mitt fall ett redan av Apple godkänt och bekostat reparationsärende. — Motsägelsefulla tidsestimat, slarvig felsökning och oinsatta. Baktalar Apples supporttjänst och vill gärna ta betalt för administrativa eller tekniska småsaker utanför villkoren du får av Apple. — Detta är för många deras dyraste ägodelar som de lämnar in, men de hanteras inte varsamt (tekniker...

Karin Ragnhild Elisabeth R

Bra service igen. Man får tydliga prisförslag och rekommendationer vid frågor om reparation.

Hot Help
4.8/5 i betyg av 594 omdömen 4.8 av 594 omdömen

Snabb service och kunnig personal.

May Sonja Anneli K

Usch. Stonk och stön. Oerhört otrevlig personal (Stefan, ägaren!!!!) Lite Öststatskänsla. Människan har det inte i sig helt enkelt, ingen servicekänsla!

JOHANNA J

Jag fick tillbaka min MacBook fortfarande trasig och var tvungen att betala kostnaden själv. Otrevlig och nästan hotfull stämning.

STELLAN S

Undvik detta ställe. Oengagerade, okunniga besserwissers. Riktigt trist stämning.

TORSTEN E

Spräckte min MacBook skärm. Var försiktiga därute! Skärmarna på mac är otroligt känsliga! Skaffa magnetkoppling till laddaren så har du skyddat datorn lite grann iaf. Lämnade in datorn för reparation på dStore och trots helger (lö, sö + trettonhelg) så lagades datorn på rekordtid. Suveränt. Rengjord var den också, men dyrt.....men det är det var man än lagar en mac.

INGRID S
Skrev om dStore

Batteribyte på MacBook utfördes på mindre än en vecka trots inlämning dagen före julafton. Bra service och trevlig personal.

John Rikard B

Katastrof! Undvik till varje pris Dstore. Mitt garantiärende pågick i tre månader. Reparatören svarar på var femte mejl, vägrar tala i telefonen och tappar bort dokumentation. Som grädde på moset lämnar de ut datorn i sämre skick än den kom in på grund av klantig installation. Hade någon åtminstone återkopplat och bett om ursäkt för att det som skulle ta fem arbetsdagar istället tog tre månader hade jag kanske inte skrivit det här. När jag till slut hotade med stämning tog det mindre än ett dygn att fixa. Men givetvis var...

FILLE Å
Skrev om dStore

Mycket bra. Varit här två ggr nu. En gång en Macbook Pro och en gång en Iphone. Båda gångerna hade de koll på vad Apple haft för policies kring vad som ingår eller inte. Varje gång har det varit gratis pga det Apple gått ut med ändringar då de t ex gått ut med att det är gratis att byta. Detta är alltså något som jag inte kände till, men dStore hade. Bemötande har också varit bra.

Carin Gunilla B

Jag älskar d-store! Har varit kund hos Data Distribution i snart 20 år. Väldigt bra att de startade en affär på en så central plats som Skrapan. Man kan få hjälp med de flesta små förtretligheter, och är det stora så vidarebefordras datorn till DD på Medis så man slipper ta sig dit. Trevlig och tillmötesgående personal, som alltid också på DD. Fick hjälp med en överföring från en gammal telefon till en ny, det hela var struligt, då den "nya" inte var kompatibel med den gamla. Men D-store höll ut ända till slutet, och tog inget extra betalt för strulet, och jag fick min telefon!!

Augustin alexandru D

Dålig samarbete med Apple Store. Jag blev inbokad hos dStore av Apple Store kundtjänst för en enkel undersökning men dStore har inte tekniker på plats, man måste vänta 8 arbetsdagar för en enkel undersökning av en dator.

Åsa S
Skrev om dStore

Bästa Mac-affären i Stockholm. Har varit stamkund i över 10 år. Alltid bra bemött -med kunskap rakt igenom. Bra service också om något mot förmodan skulle krångla. Kan varmt rekommendera denna affär!

Miss S
Skrev om dStore

Äh skit i det här sunkhaket. Sämre bemött kan du inte bli. Snubbarna här är helt ointresserade av försäljning och kundbemötande. Gå hit om du känner för lite otrevligheter och om du vill betala för mycket.

Ex D
Skrev om dStore

Vid AppleCare garantiärende: aggressiv personal, dåligt informerade, otrevliga

Måns J
Skrev om dStore

Sveriges tråkigaste macbutik? Riktigt oengagerad personal, dålig lagerhållning och dyra priser.

Fredrik B

Skulle köpa tangentbord till min iPad, den dryge snubben i kassan lyckas med att vara otrevlig i varenda mening ha yttrade. Ångrar att jag köpte tangentbordet (som jag tror åtm hade standardpris).

Fredrik H

Men hallå! Jag är inne i butiken säkert tio minuter. tittar på en massa grejer, prövar ett flertal datorer. Tre anställda snackar med varandra, i telefon eller surfar på datorn - men pratar inte med mig. Nu behövde jag grejerna idag, och köpte trots att jag egentligen inte ville köpa i denna butik. för till slut kom det fram en säljare till mig... dStore - ni har missuppfattat vad som är fysiska butikers fördel - den personliga servicen.