Estetica Hair-Uppsala

4.4

5 omdömen om Estetica Hair-Uppsala

Lovisa E
Skrev om Estetica Hair-Uppsala

Väldigt bra frisersalong. Frisörerna är väldigt bra på att ge tips och komma med nya idéer och har ett stort utbud på olika hårprodukter. Lite dyrare, men det är det värt om man blir riktigt nöjd med resultatet.

Creative Headz Regeringsgatan
4.8/5 i betyg av 320 omdömen 4.8 av 320 omdömen
BadgeTwoYears

Inlyssnande och bra bemötande, stabil med sax och trimmer och trevligt samtal.

Björn Axel Marcus G Björn Axel Marcus G
Birgitta H
Skrev om Estetica Hair-Uppsala

En väldigt bra frisersalong med många duktiga frisörer, som gärna ger tips och idéer! Trevlig inredning och ett bra utbud av hårprodukter. Är fantastiska på att färga och göra frisyrer. Bra läge nära centrum, något högra priser men väl värt det om man är ute efter en snygg frisyr!

Jonathan H
Skrev om Estetica Hair-Uppsala

Är riktigt grymma, fixade min och nitton andra polares frisyrer, dem blev helt makalösa, dem är speciellt duktiga på färgningar och att fixa till en (en-dags-frilla) som man lätt själv kan sköta.

Lazy Barber and Coffee
4.8/5 i betyg av 302 omdömen 4.8 av 302 omdömen

Ulrika B
Skrev om Estetica Hair-Uppsala

Jätteduktiga och trevliga frisörer. Priserna är kanske en aning höga, men med tanke på hur lyckat resultatet blir är det nästan värt det. Läget är bra och nära stadskärnan utan att ligga mitt i. De gjorde ett grymt jobb då vi var ett 20-tal personer som skulle ha mer krävande frisyrer.

Niklas B
Skrev om Estetica Hair-Uppsala

En riktigt bra frisörsalong. Trevligt innrett, ducktiga frisörer och centralt belägen. Enbart kvinnliga anställda som alla är egenföretagare och hyr sin stol. en klippning går på ca 400 kr men så blir man inte besviken heller.

Creative Headz Scheelegatan
4.8/5 i betyg av 277 omdömen 4.8 av 277 omdömen
BadgeTwoYears

Glad och trevlig. Lyssnade och fixade så som jag ville ha håret. Inkännande när man som kund vill prata och när man bara vill vara tyst och