Color by Linda

Color by Linda

bokning.voady.se
  • BadgeTwoYears

Välkommen till oss på Color By Linda i Uppsala, här vågar vi färg! Låt oss göra magi med ditt hår, kom som du är så löser vi resten. Här får du inte lämna salongen förrän du är 100% nöjd, vi älskar hår och vet vad vi gör. Vi har tålamodet som krävs för att göra det lilla extra för att du ska gå från vår salong med ett leende...

110 omdömen om Color by Linda

Elin K
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Tack för du tog emot mig o gjorde mitt hår sååå fint! Och att du gick övertid på en lördag också, de är ju imponerande hehe tack tack! Ha det bäst !

Agnes E
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Super nöjd med färg och form och Emma är super härlig som person.

Svar från Emma

Tack för de fina orden Agnes! Super trevligt att träffa dig, vi ses nästa gång det är dags

Lara T
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Tyckte Linda lyssnade på mig å gav mig en massa bra tips. Blev så nöjd med resultatet å kommer definitivt gå tillbaka då jag tror Linda lyckades blanda fin färg som passar mitt hår.

Alexandra L
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Blev bemött med en glad och lyhörd attityd. Jag berättade hur jag önskade få hjälp med mitt hår och Emma gjorde det samt hjälpte mig extra med min torra hårbotten. Jag fick hjälp med klippning, slingor samt färgning. Överlag ett toppenbemötande och superfint resultat.

Svar från Emma

Tack Alexandra för de fina orden, vi ses nästa gång det är dags!

Anette S
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Supernöjd med färg och klippning!

Rebecca E

Så trevliga allihopa! Man kände en väldigt fin gemenskap där. Och så nöjd med resultatet av mitt hår. :) Kommer komma tillbaka!

Selma H

Johanna färgade och klippte mitt hår precis som jag önskade! Tack!

Svar från Lova

Tusen tack för dina fina ord, varmt välkommen tillbaka nästa gång ♥

Felicia H
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Superduktig och gullig!! Känns alltid väldigt personligt när man klipper sig här🥰

Svar från Emma

Åh vad glada vi blir att höra, du är så välkommen tillbaka ♥

Sophia E
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Det var ett trevligt besök, nöjd med klippningen och vägledning av produkter till håret 🥰

Tack för dina fina ord Sophia! Varmt välkommen tillbaka nästa gång ♥

Maja J
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Slingade håret och la i en toning. Supertrevlig och väldigt noggrann. Jättefint resultat

Svar från Linda

Tack för dina fina ord ♥ Varmt välkommen tillbaka!

Astrid R
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Snäll och trevlig + väldigt duktig. Rimligt pris. Supernöjd!

Svar från Emma

Vad roligt att höra, hoppas vi ses igen! ♥

Olivia N
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Supertrevlig och noga! Ett stort plus att hon berättade exakt alla steg och allt hon gjorde.

Svar från Emma

Tack Oliva för de fina orden. Att jag berättar stegen under lashlift behandlingen är för att du som kund ska kunna känna dig trygg och bekväm hos mig. Du är varmt välkommen tillbaka!

Stefan O
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Väldigt ojämt klippt, partier som glömts helt etc Kommer inte gå dit igen. Tyvärr.

Svar från Emma

Hej Stefan! Du är varmt välkommen att komma in och prata med mig och se om jag kan hjälpa dig vidare!

Tahera P
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Det gick hur bra som helst. Nöjd med klippningen och hela besöket!

Svar från Emma

Vad roligt att höra! Varmt välkommen tillbaka nästa gång!

Malin J
Skrev om Color by Linda

Jag hade en bokning av Creative color + cut cirka 14 dagar innan mitt bröllop i somras. Blev ombokad från Lindas sida bara några timmar innan besöket p.g.a. sjukdom, men Linda var flexibel och vi hittade en ny tid som passande trots en del förvirring i kommunikationen från två olika mobilnummer. Blev nöjd med klippningen och färgen i längderna men blev väldigt missnöjd med färgen i hårbotten och en bit ut (d.v.s den delen av håret som var helt naturligt och ofärgat) eftersom det verkligen lyste röd-orange. Detta skapade...

Svar från Color by Linda

Hej! Ja ibland blir det inte som planerat och det viktigaste i det är att vi jobbar för att hitta en så bra lösning som möjligt så fort som möjligt. Vi jobbar alltid som ett team för att ge er så bra service som möjligt och jag är glad att vi kunde se till att du blev nöjd med din färg inför din stora dag ♥

Terése N
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Superbra! Lyssnade och checkade hur jag ville ha mitt hår klippt. Hon var är supertrevlig och det kändes som mitt hår var i trygga händer.

Svar från Emma

Vad fint att du blev så nöjd. Varmt välkommen åter ♥

Laila E
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Blev bemött på ett väldigt fint sätt, och hon förstod vilket resultat jag ville ha. Är super nöjd med håret, kan verkligen komma tillbaka igen

Svar från Emma

Du är varmt välkommen tillbaks nästa gång det är dags!

Danielle E
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Jättenöjd med både färg och klipp. Var så velig kring hårfärg men Emma var grym som bollade idéer med mig och kom fram till en fin färg som jag känner mig bekväm i.

Svar från Emma

Det kan vara svårt att veta vad man vill ha - därför är vi noga med konsultationer för att du som kund ska bli så nöjd det bara går med ditt hår ♥

Pasquale David G
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Trevligt bemötande och trevlig atmosfär och framförallt vart jag mycket nöjd med klippningen

Svar från Linda

Precis så som vi vill välkomna nya människor som kommer till oss! Varmt välkommen nästa gång det är dags!

Marie F
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Fint klippt precis som jag ville ha det men tyvärr blev inte färgen ( färgade grå utväxt) som jag tänkt då den blev alldeles för röd, för varm ton. Jag ville ha Golden blond men det blev koppar/ morotsrött.

Svar från Linda

Hej! Tack för feedback, färg och hur den upplevs är subjektivt. Den färg vi använde i ditt fall är guldblond, men alla upplever nyanser olika. Kanske du skulle trivas bättre i en beige blond, eller kanske några ljusare slingor som lättar upp helheten :)

Jeanette V
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Super duktig, alltid nöjd!

Svar från Linda

Tack så mycket, alltid lika fint att se dig här ♥

Eva B
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Trygg, lugn, inlyssnade. Gav egna frisyrförslag. Blev en mycket bra diskussion. Klippte precis som vi gemensamt enats om. Kommer gärna tillbaka.

Svar från Emma

tack eva för dina fina ord! du är varmt välkommen tillbaka

Maja G
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Emma är såååå duktig, är så nöjd med mitt hår!!❤️❤️❤️ //Maja Gallardo

Svar från Emma

Åh vad roligt att höra, du är varmt välkommen tillbaka ♥

Matilda P

Love var jättetrevlig och super duktig!

Svar från Lova

Ja, hon är en stjärna! Ser fram emot ditt nästa besök ♥

Rebecka S
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Emma var trevlig, duktig, noggrann och jag fick mitt hår klippt precis som jag ville. Kommer definitivt tillbaka 🙂

Svar från Emma

Fantastiskt fint att höra, ser fram emot ditt nästa besök ♥

Mikaela W
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Bra och trevlig. Lyssnar på vad man vill.

Svar från Linda

Så kul att du är nöjd, varmt välkommen tillbaka ♥

Siri F
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Superfint bemötande och duktig på att tolka hur en vill fixa håret

Svar från Emma

Vad fint att höra, vi ses nästa gång ♥

Gunilla S
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Hej Linda!! Jag är mkt nöjd med din medarbetare Emma! Positiv och intresserad vad gäller mina önskemål Gjorde färgtest och färgen blev helt perfekt. Helt nöjd med Emma och hennes kunskaper. Salongen var tjusig och fin. Kaffet var gott! Återkommer igen👍 Mvh Gunilla🌸

Vad roligt att höra! Du är varmt välkommen tillbaka! ♥

Gabriela L
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Jag är väldigt nöjd!! Ska i fortsättningen klippa mig hos henne.

Svar från Linda

Du är så välkommen tillbaka till mig ♥

Maria S
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Emma var trevlig, kunnig och proffsig. Jag kommer gå till henne igen.

Svar från Emma

Tack så jättemycket för fina ord, du är så välkommen tillbaks!

Maria F
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Trevligt bemötande! Gjorde lash lift och browlift som jag är nöjd med, har redan bokat nya tider!

Hej Maria! Vad roligt att du gillade behandlingen. Vi ses ♥

Loke S
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Jag upplevde att hon klippte på ett bra sätt, var trevlig och bemötande. Kändes även som att hon lyssnade på det jag som kund sa och gjorde det. Vissa frisörer känns som att de gör sin egna lilla grej, fastän man berättat hur man vill ha det, men så var det inte med Emma! :)

Svar från Emma

Vad roligt att höra, uppskattar din feedback! Välkommen tillbaks nästa gång ♥

Moa N
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Trevlig och professionell, supernöjd med resultatet!

Svar från Emma

Tack Moa för de fina orden! Super kul att du är nöjd, vi ses nästa gång det är dags

Camilla N
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Lugnt och trevligt bemötande. Behandlingen gick bra och det kändes nästa inte alls vilket gjorde upplevelsen behaglig. Hade önskat mer böj/C form på fransarna nästa gång då de ser ut att ”böjen” går från mitten av fransarna.

Svar från Emma

Tack för de orden Camilla! Jag tar med mig dina önskemål för dina framtida besök, vi ses!

Lisbet S
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Hon är lätt att få kontakt med. Avslappnad

Svar från Emma

Stort tack! Välkommen åter nästa gång!

Marie K
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Bra upplevelse och hon kändes trygg då hon var tydlig med vad hon gjorde. Fick då fins bryn och fransar.

Svar från Emma

Tack så jättemycket 😊 vi ses!

Amy E
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Blev som vanligt super nöjd med mitt hår! Linda får en att känna sig trygg och sätter verkligen kunden i fokus och lyssnar till ens önskemål 🥰 Kan varmt rekommendera ett besök på Color by Linda!

Svar från Linda

Kul att avsluta året med dig på salongen 💛 vi ses-24!

Frida R
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

- bra bemötande - jag hade nog lite för höga förväntningar eller hade föreställt mig ett annat resultat. Men ville bort det den gröna nyansen från håret och det lyckades hon med.

Svar från Emma

Hej Frida! Det är mycket metaller i ditt hår som försvårar en än större process på ett besök. Om vi får fortsätta processen är vi säkra på att du kommer nå dit du vill! 💛

Britta S
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Fick ett trevligt bemötande och Linda lyssnade på mitt önskemål och förstod hur jag ville ha håret. Gick därifrån mycket nöjd.

Svar från Linda

Tack så mycket för dina ord, du är varmt välkommen tillbaka ♥

Helena R
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Alltid lika duktig, lyhörd och professionell. Ett vinnande koncept sen 6 år tillbaka

Svar från Linda

Åh Helena dina ord värmer verkligen i vinterkylan. Alltid lika trevligt att träffa dig, vi ses 2024 ♥

Vilma L
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Gullig och duktig tjej! Jag blev jättenöjd.

Svar från Emma

Tack för de fina orden! Jättekul att du är nöjd med behandlingen. Hoppas vi ses snart igen

Heta T
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Jättesnäll, berätta varje steg som va bra. Frågade många gånger att jag kände ingen ont och att allt va bra. Kände att mina fransar (lash lift) va i trygga händer 😊👍 Jag hade inga förvantningar första gång på en lash lift och på den salongen. Men skulle gärna rekommendera det här för andra.

Svar från Emma

Hej! Lash lift och brow lift har blivit två otroligt populära behandlingar att boka med Emma - jätteroligt att höra att även du blev så nöjd med dina fransar. Du är varmt välkommen tillbaka ♥

Aino J
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Blev mycket vänligt bemött av Emma och när jag lämnade salongen var jag en riktigt nöjd kund.

Svar från Emma

Tack så mycket för de fina orden! Jättekul att träffa dig, hoppas vi ses snart igen!

Johanna D

Alltid proffsigt resultat hos color by Linda. Det är andra gången jag går till Lova och är lika nöjd den här gången som sist!

Vad kul! Ser fram emot nästa gång redan! 🩷

Tove S

Svar från Emma

Bästa Tove - alltid lika kul att ses!

Anna-Lena F
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Trevligt bemötande och tillfredsställande resultat.

Svar från Emma

Tack så mycket för de fina orden, vi ses nästa gång det är dags!

Tahera P

Snabbt, smidigt och håret blev som jag ville.

Svar från Lova

Tack så mycket för ditt omdöme, varmt välkommen tillbaka!

Rebecca R
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Linda är kunnig och kan verkligen klippa ”min frisyr” precis så som jag vill ha den. Självklart önskar man lite lägre priser, därför 4 och inte 5 😊

Svar från Linda

Så kul att höra att du är nöjd här! Förstår att ekonomi och så är relativt och subjektivt, precis som att alla prioriterar olika i vad man vill lägga sina pengar på. Vill man få ett bättre pris finns ofta rabatterad prislista hos mina kollegor och elever, men det beror ju på vem man har som sin favoritfrisör ♥ Jag uppskattar att du väljer att komma till mig "trots" priset! Vi ses!

Linda A
Skrev om Emma  en del av Color by Linda

Hedvig var supernöjd med klippning hos Emma! Hon var trevlig och duktig med ett bra resultat!

Svar från Emma

Hedvig passade superbra i sin nya klippning! Välkomna nästa gång! ♥

Danielle E
Skrev om Linda  en del av Color by Linda

Jättenöjd med klippningen och Linda var supertrevlig, rekommenderas!

Svar från Linda

Tack så mycket 🙌🏼 vi ses snart igen!