Emma

Emma

51 omdömen om Emma

Elin K
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Tack för du tog emot mig o gjorde mitt hår sååå fint! Och att du gick övertid på en lördag också, de är ju imponerande hehe tack tack! Ha det bäst !

Svar från Emma

Tack själv Elin för att du ville komma till mig och fixa håret, så roligt att träffa dig. Ibland måste man gå på lite övertid för att kunna anpassa sig efter sina kunder. Vi ses nästa gång det är dags!

Agnes E
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Super nöjd med färg och form och Emma är super härlig som person.

Svar från Emma

Tack för de fina orden Agnes! Super trevligt att träffa dig, vi ses nästa gång det är dags

Alexandra L

Blev bemött med en glad och lyhörd attityd. Jag berättade hur jag önskade få hjälp med mitt hår och Emma gjorde det samt hjälpte mig extra med min torra hårbotten. Jag fick hjälp med klippning, slingor samt färgning. Överlag ett toppenbemötande och superfint resultat.

Svar från Emma

Tack Alexandra för de fina orden, vi ses nästa gång det är dags!

Felicia H

Superduktig och gullig!! Känns alltid väldigt personligt när man klipper sig här🥰

Svar från Emma

Åh vad glada vi blir att höra, du är så välkommen tillbaka ♥

Astrid R
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Snäll och trevlig + väldigt duktig. Rimligt pris. Supernöjd!

Svar från Emma

Vad roligt att höra, hoppas vi ses igen! ♥

Olivia N
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Supertrevlig och noga! Ett stort plus att hon berättade exakt alla steg och allt hon gjorde.

Svar från Emma

Tack Oliva för de fina orden. Att jag berättar stegen under lashlift behandlingen är för att du som kund ska kunna känna dig trygg och bekväm hos mig. Du är varmt välkommen tillbaka!

Stefan O
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Väldigt ojämt klippt, partier som glömts helt etc Kommer inte gå dit igen. Tyvärr.

Svar från Emma

Hej Stefan! Du är varmt välkommen att komma in och prata med mig och se om jag kan hjälpa dig vidare!

Tahera P
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Det gick hur bra som helst. Nöjd med klippningen och hela besöket!

Svar från Emma

Vad roligt att höra! Varmt välkommen tillbaka nästa gång!

Terése N

Superbra! Lyssnade och checkade hur jag ville ha mitt hår klippt. Hon var är supertrevlig och det kändes som mitt hår var i trygga händer.

Svar från Emma

Vad fint att du blev så nöjd. Varmt välkommen åter ♥

Laila E
Skrev om Emma en del av Color by Linda

Blev bemött på ett väldigt fint sätt, och hon förstod vilket resultat jag ville ha. Är super nöjd med håret, kan verkligen komma tillbaka igen

Svar från Emma

Du är varmt välkommen tillbaks nästa gång det är dags!