Linda

Linda

33 omdömen om Linda

Evelina S
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Så proffsig och duktig! Linda är säkerheten själv när hon klipper och man känner sig så välkommen när man kommer dit.

Tusen tack! ♥ Vi ses!

Lara T
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Tyckte Linda lyssnade på mig å gav mig en massa bra tips. Blev så nöjd med resultatet å kommer definitivt gå tillbaka då jag tror Linda lyckades blanda fin färg som passar mitt hår.

Vad roligt att höra! Vi ses igen ♥

Anette S
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Supernöjd med färg och klippning!

Sophia E
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Det var ett trevligt besök, nöjd med klippningen och vägledning av produkter till håret 🥰

Tack för dina fina ord Sophia! Varmt välkommen tillbaka nästa gång ♥

Maja J
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Slingade håret och la i en toning. Supertrevlig och väldigt noggrann. Jättefint resultat

Svar från Linda

Tack för dina fina ord ♥ Varmt välkommen tillbaka!

Pasquale David G

Trevligt bemötande och trevlig atmosfär och framförallt vart jag mycket nöjd med klippningen

Svar från Linda

Precis så som vi vill välkomna nya människor som kommer till oss! Varmt välkommen nästa gång det är dags!

Marie F
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Fint klippt precis som jag ville ha det men tyvärr blev inte färgen ( färgade grå utväxt) som jag tänkt då den blev alldeles för röd, för varm ton. Jag ville ha Golden blond men det blev koppar/ morotsrött.

Svar från Linda

Hej! Tack för feedback, färg och hur den upplevs är subjektivt. Den färg vi använde i ditt fall är guldblond, men alla upplever nyanser olika. Kanske du skulle trivas bättre i en beige blond, eller kanske några ljusare slingor som lättar upp helheten :)

Jeanette V

Super duktig, alltid nöjd!

Svar från Linda

Tack så mycket, alltid lika fint att se dig här ♥

Mikaela W
Skrev om Linda en del av Color by Linda

Bra och trevlig. Lyssnar på vad man vill.

Svar från Linda

Så kul att du är nöjd, varmt välkommen tillbaka ♥

Gabriela L

Jag är väldigt nöjd!! Ska i fortsättningen klippa mig hos henne.

Svar från Linda

Du är så välkommen tillbaka till mig ♥