Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström

Fredrik Jäfverström är mäklare på Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö

Fredrik Jäfverström har varit registrerad mäklare sedan 2006-06. Fredrik Jäfverström har varit aktiv på Reco.se sedan 2015-07 och har fått 299 omdömen med ett betyg på 4.7. Fredrik Jäfverström har haft 50 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 95% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

299 omdömen om Fredrik Jäfverström

Sedan starten hos Reco 2015
Karin Wallmyr C
Köpte sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Gunnarskär

Trevligt bemötande och bra vägledning i bostadsaffären. Allt gick smidigt och kändes tryggt. Vi är väldigt nöjda!

Kim C
Gunnarskär

Vi kan varmt rekommendera Fredrik då han hjälpte oss på bästa möjliga sätt när vi skulle köpa hus på Hammarö. Ett gott bemötande och god kommunikation genom hela processen! Stort plus för hans goda lokalkännedom. 5/5

Milos S
Hälltorp

Bra bemötande och intryck av trygghet.

Patrik M
Sålde sitt hus med hjälp av Fredrik Jäfverström en del av Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
Hälltorp

Trevlig professionell noggrann. En trevlig person att ha att göra med ,skulle rekommendera honom till andra att anlita som mäklare.

Caisa O

Fredrik var väldigt rak och tydlig när vi pratade om saker, och tog saker i min takt lyssnar på vad jag sa och frågar om

Christofer J
Anneberg Hammarö

Föredömlig på att hålla kontakt, bra koll på marknaden och ett bra bollplank till mig som säljare så både lyssnar och kommer med tips och idéer.

Marita J

Han var toppenbra, Gjorde allt bara bra för oss

Inger N
Götetorp

Väldigt trevligt bemötande. Fredrik har levt upp till förväntningarna och mer därtill och det har känts tryggt och lugnt hela vägen.

Marie H
Götetorp

Tillgänglig. Professionell och mån om att hålla oss uppdaterade under processen.

Jennie L

Bra bemötande och proffsig rekommenderar