Jessica Lindqvist

Jessica Lindqvist

Jessica Lindqvist är mäklare på Fastighetsbyrån Lerum

Jessica Lindqvist har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Jessica Lindqvist har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-03 och har fått 6 omdömen med ett betyg på 5.0. Jessica Lindqvist har haft 1 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

6 omdömen om Jessica Lindqvist

Simon S
Lerum - Höjden

Jättebra! Kändes som en lättnad när hon kom in i bilden och tog hand om oss. Super bra helt enkelt!

Svar från Jessica Lindqvist

Det var glädjande att höra Simon! Tusen tack för förtroendet med försäljningen och för ditt fina omdöme.

Hanna S
Lerum - Höjden

Jätte nöjd med jessica, beskrev hur processen gick till så vi kunde förbereda i lugn och ro.

Svar från Jessica Lindqvist

Vad glad jag blir att ni är nöjda. Tack snälla för ditt fina omdöme, Hanna!

Philip J
Köpte sin lägenhet med hjälp av Jessica Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Lerum
Stenkullen

Jag blev bemött väldigt bra av mäklaren. Jag hade egentligen inga förväntningar med tanke på att det var min första visning. Jag blev förvånad över hur smidigt allt gick.

Svar från Jessica Lindqvist

Vad härligt att höra att du är nöjd Philip! Tack för ditt fina omdöme.

Tobias R
Sålde sin lägenhet med hjälp av Jessica Lindqvist en del av Fastighetsbyrån Lerum
Lerum - Norra Hallsås

Bra kommunikation och professionell hantering av hela processen.

Svar från Jessica Lindqvist

Tack snälla Tobias för ditt fina omdöme!

Dalia Gabriella L
Lerum

Mycket trevligt och professionellt bemötande. Vi kände oss väldigt trygga med Jessica och upplevde att hon tillvaratog både säljarens och köpares intressen. Kan varmt rekommenderas.

Svar från Jessica Lindqvist

Tusen tack Dalia för det fina omdömet, det var glädjande att höra!

Marcus Birger J
Gråbo - Aggetorp

Trevlig och bra bemötande. Bra återkoppling på dem olika uppgifter man skulle göra och bra information

Svar från Jessica Lindqvist

Tack för förtroendet Marcus, och för ditt fina omdöme!