Frida Angsparr Skoglund

Frida Angsparr Skoglund

Frida Angsparr Skoglund är mäklare på Fastighetsbyrån Lidköping

Frida Angsparr Skoglund har varit registrerad mäklare sedan 2023-07. Frida Angsparr Skoglund har varit aktiv på Reco.se sedan 2023-10 och har fått 21 omdömen med ett betyg på 4.6. Frida Angsparr Skoglund har haft 12 försäljningar sen 2023-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2023-08 - 2024-03

21 omdömen om Frida Angsparr Skoglund

Stefan A
Köpte sitt hus med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping

Har inga erfarenheter sedan tidigare att jämföra med

Elisabet A

Snabbt och smidigt, alla papper i sin ordning.

Ferry D
Köpte sin lägenhet med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Lidköping Norr

Lugn trevlig och sakkunnig Lätt att föra givande samtal med Klara och raka svar på frågor angående lägenheten budgivningen och köpet Kan varmt rekommendera henne

Roger D
Lidköping Norr

Vi blev väl bemötta vid ankomst,våra frågor och funderingar fick vi besvarade på ett lugnt och säkert sätt.Vi upplevde Frida som en lugn,säker och väldigt seriös mäklare

Radica A
Gamla Staden

Frida är en bra mäklare. Hon är mycket ansvarsfull och kunnig. Jag känner mig trygg med henne. Tack Frida!

Merima K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Frida Angsparr Skoglund en del av Fastighetsbyrån Lidköping
Nya Staden

Bra kommunikation och tillgänglighet! Nöjd ☺️

Tom N
Grästorp Landsbygd

Rechercherade all information jag ville ha inför köpet. Trevligt och seriöst uppträdande.

Jonna S
Grästorps Tätort

Trevligt bemötande, lätt att få kontakt med.

Jan-Olof J
Margretelund

Trevligt och bra bemötande Våra förväntningar låg i att få sålt vår lägenhet. Eftersom vi är äldre saknar vi det personliga samtalet i stället för SMS och Mail.

Svar från Frida Angsparr Skoglund

Tack för din feedback och för att du tog dig tid att dela dina tankar. Jag beklagar att utskicket av enkäten för omdöme inte motsvarade dina förväntningar. Under vårt samtal idag blev jag glad att höra att du är väldigt nöjd med mig som mäklare och att den personliga kontakten funkat bra under hela förmedlingsprocessen samt att ni kommer att rekommendera mig till andra. Tack för att ni gav mig förtroende att förmedla er bostad!

Victor A
Margretelund

Allt kändes proffsigt och blev bra bemött. Kände att jag fick svar och information på ett sätt som gjorde att hela affären kändes trygg.