Heléne Karlsson

Heléne Karlsson

Heléne Karlsson är mäklare på Fastighetsbyrån Umeå

Heléne Karlsson har varit registrerad mäklare sedan 2021-11. Heléne Karlsson har varit aktiv på Reco.se sedan 2022-08 och har fått 9 omdömen med ett betyg på 4.4. Heléne Karlsson har haft 8 försäljningar sen 2023-05 och har tillfrågat 94% av sina kunder efter omdömen.

2023-05 - 2024-04

9 omdömen om Heléne Karlsson

Karl Gustav V
Sålde en tomt med hjälp av Heléne Karlsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Kan din uppgift men väntar på telefonsamtal

Jacqueline M
Vindeln

Vår erfarenhet av Heléne var bra. Hon var mycket vänlig, hjälpsam. Hon svarade på alla våra frågor och var i kontakt med oss ​​och ägarna för information. Hon känner till området väl vilket är till stor hjälp.

Ulla Z
Hällnäs

Snabb och trevlig. Allt har hittills klaffat till belåtenhet.. Tillträdesdag om 2 veckor.

Yuriy Y
Hällnäs

Jag tycker hon är mycket bra mäklaren.

Julia A
Köpte sitt hus med hjälp av Heléne Karlsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Hjälpsam. Trevlig och glad. Bra kommunikation, svarar på våra frågor.

Ingrid V
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Karlsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Mäklaren var trevlig och positiv och verkade genuint intresserad. Men vi fick otydlig information om doldafelförsäkring vilket ledde till att vi inte kunde teckna någon alls. Det var också otydligt kring tanken kring visningar.

Sandberg K
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Karlsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Helen gav mycket trevligt och förtroendeingivande intryck vid telefonsamtal och inledande möten. Säkert en bra säljare. Men administrativt fanns mycket att önska. Framför allt kanske att viktiga belopp var fel. En annan detalj var fritidshusets adress i stället för fastighetsbeteckningen. Det sas vara mycket fel på det dataprogram Fastighetsbyrån använder. Vi satt två timmar på avslutande möte och väntade medan fel åtgärdades.

Michael K
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Karlsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Helén är mycket kunnig på sin sak! Otroligt lätt att arbeta med. Rekommenderas

Dödsbo Efter Tyra H
Sålde sitt hus med hjälp av Heléne Karlsson en del av Fastighetsbyrån Umeå

Fin bemötande och utmärkt jobb. Hon levde upp till våra förväntningar. Det blev en snabb affär och fint avslut.