Mateo Hampton Coleman

Mateo Hampton Coleman

Mateo Hampton Coleman är mäklare på Fastighetsbyrån Uppsala

Mateo Hampton Coleman har varit registrerad mäklare sedan 2024-02. Mateo Hampton Coleman har varit aktiv på Reco.se sedan 2024-03 och har fått 19 omdömen med ett betyg på 5.0. Mateo Hampton Coleman har haft 7 försäljningar sen 2024-03 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

2024-03 - 2024-04

19 omdömen om Mateo Hampton Coleman

Sedan starten hos Reco 2024
Staffan W
Köpte sin lägenhet med hjälp av Mateo Hampton Coleman en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Luthagen

Mateo är en toppenbra mäklare. Han är vänlig, tydlig och hjälpsam. Under resans gång höll han ögonen öppna efter nya objekt som han trodde kunde passa mig och mina önskemål, vilket slutligen landade i ett nytt lägenhetskontrakt för min del. Dubbla tummar upp, och jag kan inte nog rekommendera Mateo!

Ann-Charlotte F
Sålde sin lägenhet med hjälp av Mateo Hampton Coleman en del av Fastighetsbyrån Uppsala
Luthagen

Jag blev bemött på ett mycket trevligt, professionellt och respektfullt sätt. Mateo överträffade alla mina förväntningar vid försäljningen.och jag har inget i övrigt att önska när det gäller hans kunskaper som mäklare.

Jabez A
Löten

Jag förväntade mig en lång process för att köpa lägenheten men sen fick jag Mateo som fasthetsmäklare. Då blev processen enkelt som att komma överens med säljaren, få privat vising under helgen och skriva kontraktet samma dag. Dessutom fick jag hjälp från honom att ordna bolån från banken och det tog bara några timmar. Han svarar alltid telefonen när jag funderade över något och ringer när det finns uppdateringar. Allting gick smidigt och enkelt. Imponerande. Jättetrevlig och mycket hjälpsam mäklare är han.

Bethelhem K
Löten

Jag är väldigt nöjd med den hjälp jag fick av mäklaren Mateo.

Yong Z
Valsätra

He is excellent and professional. He did a great job.

Hiwet G
Löten

Han är en bra mäklare som hjälpte mig med min försäljning av min lägenhet och med en snabb process, det gjorde mig jätteglad. Skulle rekommendera honom till er alla.

Longlong L
Kapellgärdet

Mateo works so efficiently and give us quite informative instructions during the whole process. We are quite satisfied with his assistance.

Märtha M
Kapellgärdet

Mateo var väldigt flexibel och informativ. Vi kontaktade honom innan försäljningen var aktuell och han gav oss all information vi behövde inför försäljning. När det sedan var dags så var han snabb och kommunikativ. Han motsvarande alla förväntningar vi har på en mäklare. Trevlig, kunnig och flexibel.

Shuang H
Kapellgärdet

Working with Mateo was an absolute pleasure! His professionalism, patience, and enthusiasm made the entire process smooth and enjoyable. He was incredibly responsible, always available to answer any questions, and his friendly demeanor made it easy to talk to. I highly recommend Mateo for anyone looking to buy and sell a property!

Saga K
Luthagen

Mateo är målinriktad och energisk. Han är även lyhörd och lätt att få tag på om det skulle vara några funderingar. En professionell och duktig mäklare. Rekommenderar! :-)