feedback company

018-56 96 00
Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22 753 80 UPPSALA

www.fastighetsbyran.se

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Uppsala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Mer funktioner

Vad tycker du om Fastighetsbyrån Uppsala

Läs vad Recos användare tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Falkner på Fastighetsbyrån har hjälpt mig sälja en lägenhet. Jag har upplevt både företaget och Josefin Falkner som seriösa och pålitliga. Josefin är mycket trevlig som person och lätt att samarbeta med. Jag har känt stort förtroende för henne, och hon framstod för mig som professionell, trovärdig och stabil.Jag är jätte nöjd med den hjälp jag fått!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Då jag inte "köpte lägenheten via Erin utan direkt av min vän", så hade jag inte jättemycket kontakt med Erin. Men det intrycket jag fick var väldigt professionellt. Det är min första bostad jag köper, och allt kändes väldigt smidigt och enkelt, även fast man är lite orolig och har många frågetecken. Men när vi skrivit alla papper och lämnade fastighetsbyrån kändes allt 100%, mycket tack vare Erins hjälpsamhet, och framförallt noggrannhet. Jag var lite orolig att allt skulle gå snabbt, då jag var den enda som inte har erfarenhet av tidigare bostadsköp. Men Erin poängterade att det var jätteviktigt att läsa igenom allt noggrannt och säga till om det var minsta lilla frågetecken. Så jag är jättenöjd!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin hade ett trevligt bemötande och har varit behjälplig i alla frågor. Min uppfattning om fastighetsbyrån är mycket bra och bland annat för att mäklaren har visat prov på flexibilitet att jobba över stadsgränser gällande avtalsskrivning m.m. Vill även ge rekommendation till fastighetsbyrån i Sundsvall för ett mycket trevligt bemötande.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin Kiruk är en väldigt proffsig och lyhörd mäklare. och jag skulle verkligen rekommendera honom till mina bekanta // WO
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Genuint trevligt och seriöst bemötande. Jag köpte en bostadsrätt i Uppsala.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin var en bra mäklare, man kunde kontakta honom om de frågor vi hade, och fick alltid svar. Kunde han inte svar i telefon när man ringde, skickade han alltid ett SMS och sa att han var upptagen men skulle ringa så fort han blev ledig.

Vår sammanfattning om honom är, att han är en fantastisk mäklare och person. Jag ska rekommendera honom till alla jag känner som ska sälja.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin fick mig att känna mig trygg som kund, inga beslut kändes förhastade och inga frågor varken för stora eller för små. En kompetent mäklare med stort tålamod och lugn.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Anlitade Andreas som mäklare för att sälja vår bostad. Är mer än nöjd! Mycket proffsigt och trevligt bemötade. Vi kände oss mycket trygga med Andreas.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En helt strålande mäklare som lyssnade på våra behov och gjorde en väldigt bra affär! Kan starkt rekommendera Andreas!
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har ännu inte träffat Joel personligen, det har bara min son gjort. Kommer att träffa honom när överlåtelsen av lägenheten sker i början av februari. När budgivningen var klar så skötte Joel affären väldigt snabbt. Vi hade en bra dialog, både via telefon och mejl. Jag upplevde honom som väldigt smidig och serviceminded, tillmötesgående, informativ och tillgänglig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin, och Svensk Fastighetsförmedling, skötte allting galant när jag sålde min lägenhet. Att alla frågetecken rätades ut, vi hade täta kontakter och ett professionellt bemötande gjorde att jag kände mig trygg vid min första lägenhetsförsäljning!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fick ett jättebra bemötande och trevligt intryck. Hon svarade på alla frågor som jag hade och konstant uppdaterade mej vid försäljningen. Kommer att vända mej till Josefin igen i framtiden när jag behöver hjälp med fastigheter. Rekommenderas varmt. Tack Josefin!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har jättepositiva erfarenheter av Elenor Jansson. Jag har varit i kontakt med henne ett flertal gånger; först som köpare, när jag för två år sedan köpte en lägenhet av henne, och sedan som potentiell säljare, när jag har fått råd av henne kring renovering och framtida försäljning. Elenor är otroligt trevligt och tillmötesgående och tar sig alltid tid att hjälpa till och svara på frågor. Jag är väldigt nöjd med hennes tjänster och kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick mycket bra personlig service och kommer gärna anlita Jakob E igen om jag behöver.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin har varit väldigt hjälpsam, engagerad och gett mig stort stöd genom hela försäljningen. Fantastiskt att få svar även på lite obekväma tider. Alltid glad och mycket trevlig. Jag ger henne de varmaste rekommendationer.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande. Jakob har avslutat en påbörjad försäljning av min systers dödsbo samt även sålt hennes nya lägenhet. Jag har även fått juristhjälp från Juristbyrån med bouppteckning vilket varit bra med ett samlat helhetsgrepp av affärerna.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket hjälpsam, trevlig och professionell mäklare som hjälpte oss med vårt första gemensamma boende. Otroligt nöjda!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Lindberg har haft hand om försäljningen av min lägenhet,som hon har lyckats bra med.jag är mycket nöjd.Josefin är trevlig och glad lätt att samtala med. Jag har bara goda erfarenheter av företaget.

Josefin Lindberg svarar Sigrid L:

Tack Sigrid, det värmer att höra dina fina ord! Stort tack till dig för förtroende att få sälja din fina lägenhet och hoppas du ska trivas varmt i ditt nya boende. God jul & gott nytt år!

skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Förekommande och hjälpsam med allt från papper till visning. God hjälp vid kontakt med köpare vid försäljningen av min villa. Åsa
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, förstående och professionell mäklare! Vi fick alltid svar på våra frågor och han var alltid lättillgänglig. Han utformade försäljningen efter våra behov och önskemål in i minsta detalj vilket vi var jättenöjda med. En mäklare som vi absolut skulle kunna rekommendera!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin är inte bara en bra mäklare! hon har empati och känsla för vad som är bra.

Jag köpte ett hus av min son för jag älskade det, tyvärr hade jag inte råd att ha det kvar.

Men Rashin förstod det och hon hittade rätt köpare. nån som älskade huset lika mycket som jag.

Så jag fick inte ut allt för vad vi renoverat, men det var ju en renovering för 10 år famåt!

Men jag fick i alla fall så jag blev nöjd!

Dom som äger huset i dag, stortrivs! jag har fått varit där och sett dom göra om köket.

Nu i dag innan jul fick jag ett sms att dom fortfarande stortrivs. Det kommer lite post till min son fortfarande, hur nu det kan komma sig.

Så i mellandagarna ska jag ut och hämta posten, jag tror det är nått dom nya ägarna vill visa mig mera. Dom har nog gjort nått nytt!

Det känns jättebra och jättekul att få se vad som händer med mitt drömhus.

Så Rashin är bra, inte bara en bra mäklare, utan en mäklare med empati och känsla.

Det tackar jag för!

Det är kul att ha kontakt med nya ägarna.

Jag älskade det där huset!

Förra julen var jag där och firade, det var underbart, braskaminen som värmde och sprakade, den vi satte in!

Så Rashin tycker jag, har känsla för det som blir bra!

Nu får hon gärna hitta ett nytt hem för mig och min dotter också!

Med vänlig hälsning

Annelie
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tack vare Jakob så bor vi där vi bor idag!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Flexibel kundorienterad och gav ett bra intryck

Josefin Lindberg svarar Gustaf S:

Tack Gustaf för din rekommendation! Ser fram emot en fortsatt framtida god kontakt. Önskar dig en god jul & ett gott nytt år!

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt nöjd! Positiv trevlig och lyhörd!

Josefin Lindberg svarar Jenny S:

Vad kul att höra! Tack så mycket. Hoppas ni får en god jul & ett gott nytt år! :)

skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Robin har varit mycket bra att ha att göra med. Skött min försäljning på ett proffsigt sätt. Jag kan varmt rekommendera Robin som mäklare Peter Wezelius
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Glad och hjälpsam.Finns alltid till hands.Seriös!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är supernöjda med det hjälp som vi fått av henne. Hon kommer säkerligen även att få sälja det åt oss!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har köpt hus via Rashin och allt har fungerat smidigt, med snabba och bra svar på våra funderingar och frågor.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tycker han var trevlig och gav ett proffsigt intryck. Är väldigt nöjd
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att det var ett fint bemötande, glad och trevlig och lugn.

Däremot tycker jag det var lite fel att hon sa grattis till lägenheten när den andra budaren hade lagt ner sitt bud. Dagen efter budade de över. Allt kan ju hända och då kanske det är dumt att ge falska förhoppnignar om man sedan hade förlorat budgivningen eller inte förstå att det inte är klart förän man skrivit papper.

Men annars tydlig och pålitlig gentemot både köpare och säljare.
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är mycket nöjda med Klas som proffsig mäklare och kan varmt rekomendera honom till vänner och bekanta.
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Finns inget att klaga på när det kommer till Joel!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt bemötande. Tydlig och informativ. Varm i kontakten. Seriös och kunnig.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd med Fastighetsbyrån. Andreas är trevlig, kunnig och engagerad.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag och min man köpte en villa av Mattias Lindahl. Mattias var professionell, trovärdig och personlig, vi är mycket nöjda med bemötandet!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En byrå som genom sin storlek öppnar många ytor att nå intresserade köpare. Vår mäklare var hela tiden aktiv i sina strävanden att hitta köpare och visade lägenheten kontinuerligt.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    har köpt ett fritidshus. Fick mycket bra hjälp och bemötande av Robin.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Som köpare upplevde jag Henrik trevlig/kunnig att "köpa av". Tog sig tid och var snabb på att återkoppla.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra och utmärkt kontakt genom hela prcessen
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi blev mycket professionellt bemötta, när vi sålde vår bostadsrätt. Förväntningarna infriades helt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt professionell, tillmötesgående och trevlig. Skötte allting snabbt och smidigt. Jag är väldigt nöjd.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Engagerad, kunnig och trevlig mäklare. Toppservice!
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jättesimpelt köp Henrik ordnade allt väldigt snabbt och enkelt, trevligt bemötande
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En toppenkille som gör sitt absolut yttersta o lite till för att lyckas m försäljningen.Alltid glad, positiv o trevlig. Stääler alltid upp o har tid m frågor när man ringde.Även otroligt uppskattad av köparen av min lgh.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sålde vår lägenhet i Industristaden. Henrik Gunnarsson visade professionellt bemötande och var effektiv under hela försäljningsprocessen. Kommer absolut att anlita honom igen i framtiden. Kan varmt rekommendera Henrik Gunnarsson som mäklare. /Annemarie Ljungberg
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket kompetent, bra bemötande och ett gediget engagemang.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsigt och okomplicerat hanterat. Jag köpte ett bostadsrättsradhus.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag blev bemött på ett vänligt och professionellt sätt. Trevlig mäklare!

Elna Nilsson svarar Tiina O:

Tack Tiina. Hoppas du trivs i din mysiga lägenhet!

skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Superbra bemötandet, jätte motiverad. Vi var helt nöjda.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, snyggt klädd, bra utseende och mycket trevlig och initiativrik person. Bra humör och humor, lätt till skratt men även till allvar och empatisk. Har säkert en bra framtid inom sitt yrkesområde som inspiratör till kollegor och praktikanter. En riktig förebild. Vi fick den hjälp vi sökte efter och bemöttes med allra största respekt av Andreas. Det är vår sammanfattning. Vi rekommenderar honom varmt. Kerstin och Mats Klöfver

Andreas Ödman svarar Kerstin K:

Hej Kerstin & Mats! Tack så hemskt mycket för de fina orden! Jag är övertygad om att ni kommer trivas fantastiskt bra i er nya lägenhet. Vi hörs igen i Januari när det är dags att deklarera!

skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är helnöjda med Fastighetsbyrån och Henrik Gunnarsson! Försäljningen gick smidigt från början till slut.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    mycket bra..........................................................................................................................................................................................................................
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån är ett bra företag med många kompetenta anställda. Våran syn på bemötandet från berörd mäklare var superb. Tack för allt!
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Klas Ördell är väldigt glad, positiv och engagerad. Fick känslan att han aldrig tvekade att göra det där lilla extra för att tillmötesgå intresserade spekulanter. Klas Ördell var bra på att informera mig om vad som hände under processen. Kort sagt så tycker jag att han gjorde ett kanonjobb och jag skulle inte tveka att använda honom som mäklare i eventuella framtida affärer samt att jag absolut kan rekommendera honom för andra som vill sälja sin bostad. Lycka till i framtiden!

Chiratchaya
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Gott, professionellt bemötande. Vi köpte en lägenhet där Sofia var mäklare. Kontakten fungerade felfritt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljningen av vår lägenhet sköttes på ett utmärkt sätt. Allt klaffade inkl deklarationshjälpen efter försäljningen
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket duktig och proffsig mäklare. Vi var väldigt nöjda med bemötandet och omhändertagandet av vår bostadsaffär. Rekommenderas verkligen!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tydlig, kunnig, jordnära, chosefri.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mäklartjänst. Utmärkt bemötande och svar på alla de frågor jag hade även efter avslutad affär.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån i Uppsala och särskilt Jakob Ekerot gav mig professionellt bemötande och jag har alltid blivit trevligt bemött.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har prsonligen inte köpt någon tjänst av Jakob Ekerot, men min son har köpt lägenhet, som förmedlades av Jakob. Jag har alltså varit med som stöd till min son i processen. Jag har bara gott att säga om Jakob. Han är kunnig, trevlig, flexibel, tillmötesgående, humoristisk och ger ett ärligt intryck.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor Jansson har fått uppdraget att sälja mitt hus Elenor är en duktig mäklare och med det avser jag att hon är bra på att följa upp presumtiva köpare, hon är mycket bra på att kommunicera med säljaren och är lätt att få tag på när man behöver Hon har god social kompetens och är mycket engagerad i hela säljprocessen Vid behov tar hon in annan kompetens från kollegor. Vad jag särskilt uppskattar är att hon inte framstår som " en smart mäklare" ( för mig är en slags nidbild av en mäklare en person som där maximalt stylad, pratar mycket och kommer med absoluta "sanningar") Elenor är personlig på ett sätt som jag lärt mig uppskatta allt mer och jag tycker hon har en ödmjukhet inför uppdraget som jag värdesätter
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande och bra och löpande information under hela försäljningsprocessen av min sommarstuga.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elna Nilsson på fastighetsbyrån i Uppsala är en mäklare som jag varmt rekommenderar. Jag har både varit köpare och säljare till bostadsrätter som Elna har haft ansvar för, och hon inger ett proffsigt, pålitligt och mycket gott intryck.

Elna Nilsson svarar Elina S:

Tack Elina! Lycka till i den stora staden och varmt välkommen att höra av dig igen om det blir aktuellt att flytta tillbaka till Uppsala i framtiden. :)

skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett väldigt proffiskt och självsäkert bemötande av Jakob, vilket fick man att känna mig trygg.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att allt har vart bra! Vi har alltid fått snabba svar på eventuella frågor osv. Har inget att klaga över!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Egentligen ingen erfarenhet från tidigare mäklare. Kan tycka att vår affär på 2.6 miljoner kronor gick väldigt fort och att vi skulle göra klart allt från visning till färdigt köp på 3 dagar. Affären känns bra i efterhand, men eftersom det var vår första så hade vi uppskattat lite lugnare tempo.

Andreas Ödman svarar Jerker D:

Hej Jerker! Vad kul att höra att allt känns bra för er. Jag förstår verkligen att ni upplevde att det gick väldigt fort. Det är många förstagångsköpare som berättar samma sak för mig. Tyvärr är trycket väldigt stort på bostadsmarknaden här i Uppsala och då går affärerna snabbare än vad både mäklare och kunder ibland hade önskat.

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt gick smidigt och bra, han gjorde ett bra jobb.

Janne God Jul
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra, duktig och proffsig mäklare.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag var jättenöjd med hennes service och stöd både före, under och efter försäljningen. Hon besvarade mina funderingar snabbt och försäljningen gick över förväntan.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fick igenom en snabb affär. Gav bra råd.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    köpt en lägenhet vi fastighetsbyrån.

det var helt ok
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jätte bra tycker vi är verkligen super nöjda med allt !!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elinor var väl OK, men jag har lite svårt för FTB generellt då jag har dålig erfarenhet av den firman sen tidigare.

Elenor Jansson svarar Erik B:

Hejsan Erik. Tack för ditt svar. Tråkigt att du har haft dålig erfarenhet av oss vid tidigare tillfälle. Kom gärna med feedback hur jag kunde ha fått din erfarenhet av mig från OK till mycket bra. God jul och Gott nytt år/ Elenor Fastighetsbyrån

- Mvh Elenor J 2014-12-11
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande, kunnig och snabb.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Som förstagångssäljare har jag inte mycket att jämföra med när det gäller mäklare men jag uppfattade Elenor som duktig, seriös, mycket trevlig, tillgänglig, hjälpsam och absolut värd en rekommendation!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Den mesta kontakten hade min dotter, jag var bara med vid kontraktsskrivningen. Enligt dottern har allt fungerat bra. Hon tyckte väl att det tog lite för lång tid innan budgivningen var klar men det tror inte jag berodde på mäklaren
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hantering av mitt lägenhetsköp mötte mina förväntningar
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han är en fantastik kille , hjälpsam ,tillgänglit, kunnig och mer kan jag inte säga
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Positivt och ärligt bemötande, reko. Engagerad. Enkel att få tag på via telefon. Köpte en enrumslägenhet på luthagsesplanaden, mkt nöjd. Joels engagemang förenklade köpet av lägenheten. Över förväntan, bra jobbat.

skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett jättebra intryck från första mötet vid försäljningen av vår lägenhet.

Fastighetsbyrån och Henrik svarade upp till våra krav och önskemål under hela affären. Vi rekommenderar mer än gärna Henrik och Fastighetsbyrån till våra vänner.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är nöjda med information och som vi fick Henrik kan sitt Jobb han har den compitense som krävs .vi önskar er God Jul och Gott Nyt år .
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag rekommenderar varmt Henrik på Fastighets byrån i Uppsala. Trevligt bemötande. Henrik gjorde ett mycket bra arbete med min lägenhet. Klart godkänd.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande o service vid försäljning av lägenhet.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi anlitade Jakob som mäklare när vi skulle sälja vår lägenhet. Det gick hur bra som helst, med en kanonförsäljning som resultat.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Lite seg på att återkoppla på frågor ibland, men annars väldigt bra, kompetent och serviceminded.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    God kunskap om lägenheten, god service och mycket trevligt bemötande!
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande vid försäljning av lägenhet. Mycket bra på att hålla kontakt och bistå under köpprocessen.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon är glad, engagerad och kunnig i sitt arbete. Vi ville inte bo kvar i vår bostadsrätt och önskade flytta därifrån så fort som möjligt och det klarade hon väldigt bra. Till diklarationen hjälper hon oss för att redovisa reavinsten, skatten och allt som har med den processen att göra.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionell, relationsbyggande och tydlig i sitt sätt att agera. Bara positivt att säga.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jakob Ekerot var trevlig och tillmötesgående. Han hjälpte oss med det vi behövde. Ett stort plus var att han svarade oss även under sin semester! Vid kontraktsskrivningen hade vi Joel Olsson och han gick igenom kontraktet otroligt bra och förklarade vad varje punkt innebar. Vi är väldigt nöjda med den service vi erhållit.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, positiv och engagerad mäklare.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin var otroligt hjälpsam när vi köpte vår lägenhet. Hon är hur trevlig som helst och vi kommer med största sannolikhet att kontakta henne när vi en dag ska sälja lägenheten.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi köpte vårt hus via Rashin för några månader sen och är mycket nöjda med allt. Hon höll oss informerade om allt och tog sig tid trots många andra spekulanter.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Personligt och professionellt bemötande, och jag kände att han var mån om att vi som köpare skulle vara nöjda.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias hjälpte oss med att sälja vårt hus i Uppsala. Vi fick ett stort förtroende för Mattias från start, han var väldigt engagerad och professionell i sitt arbetssätt. Vi fick kontinuerlig återkoppling och om vi hade frågor så fick vi alltid tydliga och bra svar. Jag kan absolut rekommendera Mattias och gör det redan till mina vänner och kollegor

//Peter Sundelin
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett bra och proffsigt bemötande av Elenor när hon hjälpte mig att sälja min lägenhet i Uppsala. Processen gick smidigt och bra till.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    gjorde allt utmärkt,har inte nogåt att klaga på.Hade ett bra bemötande.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hel nöjd med allting, haft Jakob vid tidigare tillfällen också och var lika nöjd då som nu!
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket professionellt bemötande. Han var engagerad och ägnade tid åt våra frågor. Han löste även vissa problem på ett fantastiskt sätt som uppstod i samband med försäljningen och som tog mycket tid i anspråk. Tack vare Mattias fantastiska arbete påverkade dessa problem inte slutpriset på vår fastighet. Vi kan varmt rekommendera andra att anlita Mattias Lindahl.

Mattias sålde vårt hus på Eriksgatan 8 B i Luthagen, Uppsala.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande och medlade väl mellan säljare och köpare.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi köpte ett hus som Mattias Lindahl var mäklare på.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har köpt en bostadsrätt som såldes av Andreas.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag brukar kalla honom för Stjärnmäklaren. Han är det. Bästa känsla för läget i alla lägen.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rak, tydlig och snabb i kommunikationen. Tillgänglig, kunnig och påläst.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias sålde vårt hus utanf Uppsala i höstas Vår upfattning är att Mattias på ett mycket professionellt sätt tillgodosåg våra önskemål och att han gjorde sitt yttersta för att vi som säljare skulle bli nöjda med försäljningen av vårt hus. Trots att husmarkanden inom vårt område hade det lite tufft vid försäljningstillfället så känner vi att att Mattias gjorde de absolut bästa utifrån förutsättningarna. Vi kan varmt rekomendera Mattias för liknande uppdrag då vi blev bemötta på ett mycket professionellt sätt från början till slut
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon är en helt igenom superproffsig mäklare på Fastighetsbyrån i Uppsala. Från start till mål vid försäljning av vårt hus var hon trevlig, driven till max med en varm, ödmjuk, kunnig och charmig aura. Kanon helt enkelt.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Superbra! Han har varit till stor hjälp under vår husförsäljning.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kände redan vid det första mötet ett stort förtroende för Mattias. Han var sedan hela vägen till försäljningen bra på att hålla mig informerad om utvecklingen tills försäljningen av mitt sommarhus var klar. Mycket proffsig genomförd affär av Mattias som jag gärna anlitar igen vid behov. m.v.h. Kerstin Johrèn5
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    mäklaruppdrag vid försäljning av villa.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin är mycket trevlig, professionell, trygg, kunnig och pålitlig. Dessutom är hon väldigt rak och tydlig i sin kommunikation. Vi rekommenderar henne varmt och kommer att kontakta henne igen i framtiden.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Min make och jag köpte ett kedjehus i Uppsala våren 2013. Min make avled före tillträdesdagen och likvidavräkningen. Jag ville då köpa huset själv helt utan inblandning av dödsboet. Mattias uppfattning var att det inte var möjligt - vilket jag visste att det var. Så småningom löste frågan sig som jag ville men lite konfunderad var jag över okunskapen. I övrigt var kontakterna mycket bra. De skedde med min son som ombud vilket inte var något problem
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av fastighet, bostadshus.

Mycket bra kontakt. Upplever Mattias som engagerad och kunnig och även hans medarbetare.

Jag återkommer gärna som kund.
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Skötte försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Visade stor kunskap om bostaden, området och föreningen. Mycket nöjd! Återkoppla väldigt snabbt och höll mig uppdaterat under hela processen! Mycket nöjd med Klas och kan rekommendera honom starkt!
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande, snabb och tjänstvillig.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej. Elna är en av de få fastighetsmäklare som jag har fullt förtroende för. Inte nog med att hon lyssnar, kommer med egna förslag samt är mycket proffsig i samband med avslut, hon har en unik förmåga att läsa in mig som kund och mina behov, kunskaper mm.

Hon tar dessutom till sig av förslag och tankar vilket gör att en affär alltid blir till bådas belåtenhet utgår jag från.

Vi har nu köpt 2 lägenheter och sålt 2 via henne och varje gång har resultatet blivit bättre än vår förväntan både avseende avslut och incitament vid försäljning.

Elna vet att vi tycker mycket om att jobba med henne och hon är den ultimata mäklaren för oss och mig då jag reser så mycket. Hon får det högsta betyget från mig och familjen och vi rekommenderar henne gärna. Lasse Vänelid

Elna Nilsson svarar Lars V:

Vilka fina ord Lasse! Nöjet är helt på min sida, ska bli spännande att se vad det blir nästa gång! :) God Jul och Gott nytt år önskar jag dig och resten av familjen!

skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon är super snäll o duktig ;-)

Elna Nilsson svarar Husham H:

Tack Husham! Vi får se vad det blir nästa gång... God jul och Gott nytt År!

skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Aktiv arbetsmyra som återkopplar bra under processen.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    EJ har en omedelbar varm och ambitiöst utstrålning. Hon är "närvarande" i kontakten och visar samtidigt prov på hög professsionalitet och är strukturerad.

Elionor förenar tror jag äkta intresse för människor med ett högt krav på sig själv i att göra ett bra arbete.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, professionell, hjälpsam, lätt att ha att göra med! Kan verkligen rekommenderas.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra engagerad mäklare, kände oss trygga som köpare.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tillmötesgående och villig att hjälpa till och fixa upp allt som strular. Förenklar svåra saker och är väldigt trevlig! :)
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra bemötande. Proffsigt och personligt. Mäklartjänst.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt, noggrant o professionellt bemötande o skött fastighetsaffär, rek. mer än gärna.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag sålde min lägenhet genom Swedbank fastighetsbyrå. Jag fick den hjälp jag behövde och det mesta gick smidigt och enkelt. Jag har inga klagomål.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är nöjd med den service och sakkunnighet som Sofia har visat oss. Hon har varit lätt att nå/komma i kontakt med och har varit flexibel och lätt att sammarbeta med.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vänligt och engagerat bemötande. Hon var intresserad av mig som kund samtidigt noggrann med information.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett väldigt fint bemötande av Sofia. Hon kändes kunnig, intresserad, driftig men samtidigt inkännande. Kontakten kändes bra direkt. Jag har uppskattat att hela tiden bli uppdaterad med ny information. Sofia hjälpte mig att sälja en lägenhet.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har varit väldigt nöjda med Robin och kan varmt rekommendera honom.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är super nöjd med att ha haft Ellinor som mäklare. Hon kunde sin sak och hon kändes otrolig trygg i det hon gjorde.jag kommer varmt rekommendera henne för mina vänner.jag tycker ni som företag är helt fantastiska. Ni ger valuta för pengarna.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande, lyhörd, noga att det ska bli bra för alla parter. Förtroendeingivande. Kan bli bättre på att informera läget efter visning tex. Är mycket informativ och bra vid de telefonsamtal vi haft.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Lätt att ha kontakt med, tydlig och mycket trevlig. Blev en bra och smidig affär.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kan varmt rekommendera Jakob Ekerot som mäklare. Han var alltid oerhört lätt att ta kontakt med, tydlig i kommunikationen och effektiv. Slutpriset blev även det över förväntan!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor Jansson är kunnig, trevlig och en varm person som är mycket service medveten. Vi är nöjda och kan lätt rekommendera henne tilla andra.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att det är bra med löpande uppdatering om hur värdet på lägenheten förändras . Hittills till det bättre ????. Detta är vårt första köp utav bostad så man har inget att jämföra med men jag har inget jag kan klaga på .
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    andreas har god hand om människor samt att han är säker på när Andreas arbetar. Andreas förklarar på ett riktigt bra sätt för mig som inte är helt insatt i alla termer och andra saker. Mycket bra kille helt enkelt!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket pålitlig och hjälpsam mäklare. Ställer upp när som helst och hade inga problem att påbörja en ny process efter att första budgivningen inte givit något.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor är världens bästa mäklare! Hon har stenkoll och lägger allt man säger på minnet. Hon är professionell och otroligt service minded!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En professionellt bemötande på alla plan.Mycket stöd och hjälp under hela processen samt bra återkoppling på allt. Jag sålde en lägenhet.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas är toppen som mäklare. Han är duktig och trevlig. Han hjälper till med allt kring försäljningen mm på ett proffsigt sätt. Lätt att få tag på . Jag kan varmt rekommendera Andreas och skulle själv gärna anlita honom vid behov igen .
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin skötte det bra...snabb och effektiv affär så vi är nöjda ??
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt, trevligt bemöttande, påläst och svarar på alla frågor med ett leende
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin har varit vår mäklare vid försäljningen av vårt hus. Hon har varit vår lugna klippa när vi känt oss osäkra och okunniga. Hon har alltid varit tillgänglig och svarat på sms,telefon och mail även under helger och kvällstid och när vi som mest behövt henne. Hon har visat oss att hon är mycket kompetent med ett tillmötesgående och ödmjukt sätt. Vi har inte kunnat få en bättre mäklare.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon gjorde ett bra jobb tydlig lysande bra bra hjälp
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Envist och uthålligt arbete med gott resultat för oss. SU arbetade kreativt och med "is i magen"
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig och professionell mäklare. Mycket engagerad och ordentlig. Kan varmt rekommendera Robin till den som ska sälja sin bostad!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rekomnenderar verkligen Andreas som mäklare, han gav ett proffsigt intryck, var väldigt kunnig och fanns hela tiden till hands för att svara på frågor eller funderingar. När det är dags att sälja kommer jag garanterat att kontakta Andreas igen!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande och hon fixade allt. det föt på bra.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag anlitade Elna Nilsson vid försäljningen av min lägenhet, och jag blev inte besviken! Om jag ska sälja en lägenhet i Uppsala någon mer gång, så kommer jag definitivt att kontakta Elna igen. Hon har alla kriterier en mäklare ska ha och ger ett bra intryck till säljare så som köpare. Jag är väldigt nöjd med mitt slutpris på bostaden och tror att de sista buden hade med mäklarens engagemang att göra. 5 av 5 stjärnor!

Elna Nilsson svarar Josefine R:

Det var ett nöje att sälja din fina lägenhet Josefine! Du är varmt välkommen att höra av dig efter nyår om du vill ha hjälp med deklarationen. God Jul och gott nytt år!

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra snabb och enkelt. Inga konstigheter utan raka svar.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vänlig och engagerad. Ihärdig. Lyckades sälja vår bostadsrätt så vi är ju mycket nöjda :)
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt gick snabbt och bra. Ville ha så lite som möjligt med försäljningen att göra. Ellinor tog hand om försäljningen av bostadsrätten på ett proffsigt och effektivt sätt. Urban Jansson
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    I brought a house from Fastighetsbyran in this month, Rashin Cohen is the agent who contact me and actually give me good suggestions. She understands the customer's needs and response customers' requests quite fast. In general, I am happy with her services.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra. Jag är nöjd med en service och bemötande jag fick.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon var mycket professionell och energisk i samband med försäljningen av vår bostad.

Fastighetsbyråns tjänster bidrog till att försäljningen gick snabbt och smidigt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Min son har köpt en lägenhet i Uppsala av Andreas och bemötande som vi fick av han var hur bra som helst. Han har även hört av sig några ggr till oss där efter, hur bra som helst
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sålt min lägenhet med Jakob Ekerots hjälp, är mycket nöjd, proffsig, trevligt bemötande!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt trevlig proffessionell mäklare, jag är mkt nöjd med resultatet av försäljningen, skulle absolut anlita henne igen.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig mäklare som uppskattar raka puckar, dock lite svår att få tag på via telefon.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag anlitade Elenor Janson på Fastighetsbyrån för att sälja min lägenhet i Uppsala. Elenor är en otroligt engagerad och kunnig fastighetsmäklare. Hon är glad och positiv och man känner sig alltid sedd och lyssnad på. Jag har rekommenderat henne till flera vänner.

Affären med allt vad det innebar av förarbete, visning och kontraktskrivande, lösen av lån etc gick lätt och smidigt och allting var väl förberett och klart inför våra möten.

Jag har stort förtroende för Elenor och skulle utan tvekan vända mig till henne igen, oavsett var någonstans hon arbetar.

MVH Helen Fält
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt gick bra under försäljningen, Elenor informerade oss regelbundet vilket kändes tryggt.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elna var mycket professionell men ändå personlig. Allt gick som smort!

Elna Nilsson svarar Lisa S:

Vad kul att ni är nöjda! hoppas att ni trivs bra i lägenheten! God Jul och Gott nytt år!

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Seriös och bra på återkoppling. Fick tyvärr byta till en av hans kollegor mitt i försäljningen men det hade inget med honom att göra. Vi var jättenöjda!