feedback company

018-56 96 00
Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22 753 80 UPPSALA

www.fastighetsbyran.se

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Uppsala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Mer funktioner

Vad tycker du om Fastighetsbyrån Uppsala

Läs vad Recos användare tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag sålde min bostad genom Fastighetsbyrån i Uppsala och valde mäklaren Elna Nilsson. Hon är en väldigt engagerad mäklare. Jag kände att hon lyssnade på mina önskemål och gjorde allt hon kunde göra för att de skulle gå igenom. Hon är anträffbar och går lätt att få tag på oavsett plats och tid på dygnet. Jag kommer absolut anlita henne i genom jag säljer en lägenhet i Uppsala igen. Hon är öppen och ärlig, vilket är bra för köparen också.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hjälp med Försäljning av ett dödsbo vilket Sofia Löfdahl Ehlin skötte utan anmärkning.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin har varit hjälpsam, lyssnat på alla våra behov och gjort sitt bästa för att uppfylla dem.

Josefin Lindberg svarar Sakip Murat Y:

Tack så mycket för den rekommendationen Murat! Jag vill alltid vara lyhörd för såväl säljare som köpare. Jag tror och hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet.

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag anlitade Josefin för att sälja min bostadsrättslägenhet under hösten 2014. Hela vägen från den inledande värderingen av lägenheten via fotografering, visningar och till tecknande av köpekontrakt med köparen har jag upplevt att hon skött sitt arbete på ett utomordentligt professionellt sätt. Kontakten har fungerat mycket bra - hon har varit trevlig, kunnig, tydligt förklarat gången och vad som skett i varje steg. Hon har även varit lätt att nå när jag haft frågor eller önskemål avseende uppdraget. Under hela försäljningsprocessen har jag känt att jag kunnat vara trygg i att jag haft det stöd jag behövt och att hon haft full koll och skött allt på bästa möjliga sätt. Jag rekommenderar Josefine varmt för den som överväger att sälja sin bostad och behöver anlita mäklare för detta!

Josefin Lindberg svarar Riikka L:

Stort tack Riikka för ditt förtroende att hjälpa till med försäljningen av din lägenhet. Det värmer att höra att du tycker att uppdraget utförts professionellt, och givetvis är din trygghet i fokus. Stort tack för din fina rekommendation. Ha det bra och hoppas du ska trivas lika bra i din nya lägenhet!

skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mäklare Josefin Falkner har med sitt uppdrag försäljning av lägenhet på Frodegatan 15 B genomfört det med beröm godkänt, saklig, bra kontakt, proffsigt. STORT TACK från Sven-olof Mattsson
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin gjorde vår lägenhetsförsäljning enkel och smidig för oss. Med sitt trevliga och proffsiga bemötande fick han oss att känna oss helt trygga med den snabba försäljningen.

En bättre mäklare har vi aldrig kunnat få och vi rekommenderar honom varmt.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin var en bra mäklare som mötte mina frågor och önskemål exemplarisk.

Josefin Lindberg svarar Sigge S:

Tack så mycket Sigge! Om du har några frågor/funderingar så kan du alltid höra av dig till mig.

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin är jättetrevlig, bra och lyhörd. Det kändes väldigt bra att ha henne som mäklare, hon är väldigt tydlig och hjälpsam!

Josefin Lindberg svarar Sofia Ö:

Tack Sofia för den fina rekommendationen! Jag vill alltid vara lyhörd för både säljare och köpare för att båda parter ska bli nöjda i en försäljningsprocess. Kom ihåg att du alltid kan höra av dig till mig om du har någon fundering eller om du vill ha mig som köp-coach nu när du letar ny lägenhet! :)

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Genom att välja Erin Kiruk som mäklare vid sin försäljning så väljer man också en smidig och enkel process från första stund till den sista. På ett engagerat, hjälpsamt och kunnigt sätt så bistod Erin oss genom alla steg av vår försäljning. Framför allt var han tillgänglig och mån om att samtliga parter skulle bli nöjda. Vi kommer definitivt att kontakta Erin nästa gång vi säljer också!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fantastisk service och proffsigt bemötande
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    I am very pleased to give my opinion about Josefin Lindberg's high professional skills. From the very beginning I got good, fast and friendly support from Josefin. Though, I had no experience in buying an apartment in Uppsala, Josefin helped me in every question. I feel no stress, because Josefin is leading the process in a very professional way.

Josefin Lindberg svarar Levon M:

Thank you very much, Levon! I am always happy to help! If you have any questions or so just give me a call. I wish you all the best and I hope you will enjoy your new apartment :)

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin har varit oerhört nogrann, hjälpsam och proffsig i all hans kommunikation och möten i person. Det som gjorde att han verkligen står ut bland de duktiga mäklare jag träffat, är att han förklarade alla vanligtvis komplicerade processer när det kommer till att köpa lägenhet, på ett enkelt och lättförståeligt vis.

Han har oerhört bra koll på marknaden och han är en väldigt skarp och trevlig prick! Rekommenderas starkt!
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket glad, kunnig, positiv, lyhörd för åsikter, ingenting är omöjligt att hjälpa till med, han har lätt att skapa en bra kundkontakt, känslan för det var kanon från första mötet.

Information under hela resan, från första möte till såld fastighet, till mig som säljare har varit på topp. En mycket bra mäklare som är otroligt kunnig på sitt område och vill det bästa med varje affär. Man behöver inte dra sig att ställa frågor, ingen fråga är konstig, ringer gärna och frågar det som jag som privatperson inte vet.

Jag har sålt min bostad,ett radhus i Storvreta, med hjälp av Robin. Jag kommer, med god erfarenhet och varm hand rekommendera Robin för de jag känner som ska eller kommer att sälja sin fastighet.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    När vi sålde vår lägenhet fick vi bra hjälp av Josefin. Hon är kunnig och har ett fint och proffsigt bemötande som gjorde att vi fick förtroende för henne. Vi är väldigt nöjda med den hjälp vi fått.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon är jätte duktig mäklare som kan hittar den bästa sättet för att sälja lägenhet.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin fick förtroendet att sälja vår lägenhet. Det visade sig bli en god affär! Inte nog med att lägenheten såldes till ett bra pris, Josefin visade sig vara en riktig klippa! Hon har med engagemang, glädje och hög energi tagit hand om oss som kunder. Hon har varit tillgänglig och besvarat och förklarat de olika stegen i försäljningenprocessen. Sammanfattningsvis - kontakta Josefin om du vill sälja din lägenhet!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är otroligt nöjda med allt! Jakob Ekerot är professionell, engagerad, förtroendeingivande och väldigt trevlig.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi sålde vår lägenhet i Luthagen via Rashin Cohen och är mycket nöjda med henne som mäklare. Hon är en trygg och jordnära mäklare som ger ett mycket professionellt intryck. Rashin var alltid tillgänglig och svarade snabbt på våra frågor och funderingar både inför, under och efter försäljningen och bistod oss med all den hjälp vi behövde. Kändes som vi fick "det lilla extra" när vi anlitade Rashin som mäklare. Vi kommer garanterat att anlita Rashin i fortsättningen och kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Utmärkt presentation, personlig kontakt, vänlig o saklig och korrekta fakta med lugn och analytisk blick. Ett 100%-igt bemötande och kan rekommenderas till alla typer av husköpare. Ärlig och rättframt. Kan inte bli bättre till två oerfarna husköpare. Betyg = 5.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick bra och professionell hjälp med försäljningen av vår bostadsrätt- detta trots att det var mitt i sememstertider. Vi är mycket nöjda!
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia var jättebra. Alltid trevlig och bra bemötande. Kändes kunnig och professionell.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har sålt vår lägenhet. Vi fick en grundlig information om alla steg i försäljningsprocessen. Hon fick snabbt hit en fotograf och inför fotograferingen fick vi kloka råd av Sofia. Under budgivningen fick vi hela tiden löpande information och hon såg till att köpet var klart till den tidpunkt vi önskade. Sofia har hela tiden varit lätt att få tag på. Vi har tyckt om hennes öppna och glada sätt.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra bemötande, mycket bra information och hjälp med säljandet av min lägenhet. Jag är en väldigt nöjd kund. Det hade inte kunnat gå mer smärtfritt än detta!
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har köpt en lägenhet och upplevde Sofia som väldigt engagerad och kompetent mäklare. Jag ville tom anlita henne som egen mäklare för att sälja mitt hus men hon förmedlar bara bostadsrätter
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia hjälpt mig med försäljningen av min lägenhet om min erfarenhet av henne som mäklare är mycket bra. Sofia är otroligt professionell i sin roll som mäklare. Hon är lyhörd för kundens önskemål och bemöter kunden på ett vänligt sätt. Hon är förberedd inför ett kundmöte och kan presentera relevant data inför försäljningen. Hon är alltid anträffbar och skulle hon inte vara det så tar hon alltid kontakt så fort hon kan. Sofia kommer med bra råd och vägledning utifrån hennes kunskaper och erfarenhet. Ställer alltid upp och svarar på frågor och funderingar som man kan ha som kund.
    Trevlig och duktig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia sålde min mammas lägenhet. Hennes bemötande var mycket bra, som krävde lite extra då mamma är gammal och inte hänger med så bra i svängarna. Och vi är mycket nöjda med hennes prestation när det gäller försäljningen, allt gick väldigt smidigt.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra bemötande. Hjälpsam och höll vad hon lovade, återkom mm
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi anlitade Rashin Cohen som mäklare för att sälja vårt hus. Anledningen att hon fick uppdraget var framförallt tack vare en utmärkt genomförd presentation där hon var mycket professionell och påläst. Försäljningen gick mycket snabbt efter genomförd visning och hon skötte uppdraget på ett mycket bra sätt. Vi är mycket nöjda från start till mål och har rekommenderat henne till andra som skall sälja sina hus i vårt område.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har köpt vårt första hus. För oss en jättestor affär. Men hela resan har känts trygg och vi har hela tiden vetat att vi kunnat kontakta Rashin vid funderingar.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin Cohen är som klippt och skuren för sin uppgift som fastighetsmäklare. Hon är vänlig och mycket tillmötesgående. Hon är effektiv och snabbtänkt. Hon är kunnig och ytterst professionell i sin yrkesutövning. Vad kan säljare och köpare mer begära?! Lars och Anita Ahlin
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Lindberg var hjälpte oss sälja vår lägenhet. Vi blev väl omhändertagna och mäklaren lyssnade på våra önskemål/ behov. Fastighetsbyrån kan starkt rekommenderas.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är väldigt nöjda med vår försäljning. Vi vart lite stressade i början av budgivningen men Rashin var superproffsig och cool och det blev ju jättebra.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köp hus. Bra bemötande, lugn och kunning. Kändes tryggt, affären gick smidigt.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin har varit otroligt hjälpsam under hela processen av våran lägenhetsförsäljning. Vi har fått god vägledning i hur vi ska gå tillväga och han har visat stor kunskap inom det han gör samt superb kundservice. Vi är väldigt nöja och glada över att ha haft Erin som mäklare och ger honom våra varmaste rekomendationer.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elna hjälpte till att sälja min mini 2a i Fålhagen i Uppsala och gjorde ett utmärkt jobb. Hon är lugn, trevlig och påläst samt återkommer snabbt och är allmänt välorganiserad. Ger över lag ett mycket bra intryck och jag är mycket nöjd med försäljningen.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt bra bemötande. Fick valuta för pengarna vi betalade.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Snabb, smidig och bra affär. Kan rekommenderas!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpet av lägenheten har gått smidigt från det första telefonsamtalet. Mäklaren Andreas Ödman har varit väldigt professionell och tillmötesgående. Kommer rekommendera honom starkt till nära och kära som går i köptankar.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Engagerad och trevlig mäklare. Bra på att återkoppla. Jag är väldigt nöjd, både med lägenhetsaffären och med mäklaren.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej, sent svar pga semester. Jakob Ekerot handlade försäljningen av min bortgångna mosters lägenhet i Uppsala.

Bättre mäklare finns nog inte; från vårt första möte till dess att försäljningen var klar fungerade allt perfekt!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har köpt en lägenhet genom fastighetsbyrån. Hela affären har varit en trevlig upplevelse, från visningen fram till tillträdet. Fastighetsbyrån har givit mig ett mycket bra och professionellt intryck. Även fast det dröjde och blev en del strul angående en nyckel som dem hade kvar, som jag till slut fick hämta själv på kontoret, så är jag överlag väldigt nöjd.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi sålde en bostadsrätt med fastighetsbyrån. Trevlig kille som levde upp till vad han sagt och lovat utan att lova för mycket. Lägenheten lades ut på kommande som han tyckte var en bra start fast det var lång tid kvar till försäljningen. Försäljningsresultatet vart väldigt bra!!!!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Andreas Ödman på Fastighetsbyrån i Uppsala var en väldigt bra mäklare och han var en utav de stora anledningarna till att jag köpte lägenheten. Till skillnad från andra mäklare på andra visningar som jag besökte så var Andreas väldigt trevlig och tillmötesgående men samtidigt inte pressande.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Toppen mäklare med svar på allt. Hjälpsam och väldigt trevlig.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt professionell och kunnig, inledde kontakt långt innan försäljning vilket gav mig som säljare trygghet!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt bemötande men ändå personligt, vid lägenhetsköp.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick mycket vänligt och professionellt bemötande under hela processen vid köp av fritidshuset.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En mycket kompetent mäklare som vi varmt skulle rekommendera.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    I samband med vår mammas bortgång vände vi oss till Fastighetsbyrån i Uppsala för att få hjälp med försäljningen av hennes lägenhet. Vi fick då kontakt med Jakob Ekerot fastighetsmäklare. Redan från dag ett fick vi mycket gott förtroende för Jakob. Han hjälpte oss med alla förberedelser inför försäljningen såsom fotografering av lgh. kontakter med bostadsrättsföreningen. Under och efter visningarna hölls vi informerade om ev köpare och senare budgivning. Vi kände hela tiden att vi hade en dialog med Jakob om prissättning osv. När allt var klart så träffades vi på Fastighetsbyråns kontor för att tillsammans med köparen skriva på alla papper, och till slut avslutades affären med hjälp av Jakob. Vi behövde aldrig fundera på om alla papper fanns med allt sköttes på bästa sätt av vår mäklare jakob.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Very helpful and informative about buying a home in Sweden. Inspired confidence that I could do it.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket nöjd med bemötande, kunnande och utförande hos Jakob vid av försäljningen av min bostad. Kan varmt rekommendera honom..
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är otroligt nöjda med det jobb Jakob Ekerot gjorde! Så jag ger Fastighetsbyrån högsta betyg för deras professionalitet och smidighet vid vår lägenhetsförsäljning.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kom i kontakt med Jakob när jag skulle sälja min lägenhet och fick snabbt ett väldigt gott förtroende för både Jakob och Fastighetsbyrån i stort, Jakob kämpade hårt för att sälja min lägenhet genom att söka upp kunder själv och inte bara vänta på att kunderna skulle komma till honom och visa intresse, Så jag kan absolut rekommendera Fastighetsbyrån. Mycket tillmötesgående och seriösa.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin gav ett trevligt och professionellt bemötande första gången vi sågs och intrycket höll i sig genom hela affären.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har haft Jakob Ekerot som mäklare två gånger. I samband med försäljningen av vår lägenhet såväl som vid mina föräldrars. Jakob Ekerot har vi båda tillfällen varit mycket professionell, lyhörd och förtroendeingivande i sitt agerande. Vi har varit jättenöjda båda gångerna och tvekar inte det minsta att anlita Jakob Ekerot på nytt varför vi rekommenderar honom å det varmaste.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsigt och engagerat bemötande!
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Robin Johansson på Fastighetsbyrån tog hand om försäljningen av min avlidna pappas hus i Björklinge. Under hela processen fick jag all den hjälp och stöd som behövdes. Att hela tiden kännas viktig i processen är värdefullt. Ett telefonsamtal efter ca 2 månader för att höra om allt var bra stärkte mig i uppfattningen om hur en professionell mäklare utmärker sig. Kristina Pettersson
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att fastighetsbyrån är en trygg mäklare, och jag tycker att det har varit smidigt att använda dem. Alla på byrån är hjälpsamma och trevliga. Rashin är en mycket trevlig person att ha att göra med, och har varit enkel att komma i kontakt med. Hon verkar vara noggrann och kunnig, och hjälper gärna till.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra och trevlig mäklarbyrå! Både Joel och Erin är mycket trevliga framför allt!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Redan vid första träff tyckte vi om Rashins förmåga att lyssna. Hon arbetar på ett mycket trevligt sätt och kombinerar professionalism med personlig engagemang och entusiasm. Hennes synpunkter, förslag och råd var alltid genomtänkta och relevanta och hon blev som en vän som ställde upp för att hjälpa oss. Bättre kan det inte bli!

Michael o Margareta Halford
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra och kunnig mäklare fick det vi ville ha och lite mer :)
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra och engagerat bemötande. Bra kommunikation/information om händelser.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jakob skötte försäljningen av min lägenhet på ett väldigt snabbt och smidigt sätt. Han ställde dessutom upp och hjälpte mig med frågor gällande köp av min nya lägenhet som han egentligen inte var inblandad i, vilket han förstås inte var skyldig att göra. Detta uppskattade jag verkligen. Jag kan rekommendera honom varmt och skulle definitivt vilja ha med honom att göra igenom om det blir en till försäljning. Tack Jakob.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt och tillmötesgående bemötande! Snabb feed-back och hjälp vid frågor.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett mycket bra bemötande, när vi engagerade Fastighetsbyrån vid försäljning av vårt fritidshus. Våra förväntningar om resultat infriades. Rashin var träffsäker vid bedömningen av prisnivån. Vi uppskattar den fortlöpande informationen vi fick efter och mellan visningar. Rashin höll effektiva möten med god stämning både vid upprättande av kontrakt och när köpebrevet skrevs. Vi uppskattar i allt Rashin för hennes arbete. Lisbeth och Kjell Olsson
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett mycket bra bemötande, när vi engagerade Fastighetsbyrån vid försäljning av vårt fritidshus. Våra förväntningar om resultat infriades. Rashin var träffsäker vid bedömningen av prisnivån inför försäljningen. Vi uppskattar den fortlöpande informationen vi fick under hela säljprocessen. Rashin höll effektiva möten med god stämning, när kontrakt upprättades och när köpebrevet skrevs. Vi uppskattar i allt Rashins arbete.
    Proffsig och personlig attityd
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Full pott på Erin! Motivering: + Trevlig. + Har det som en envis försäljare/mäklare ska ha! + Tänker hela tiden på kundens bästa! + Lugn, sansad men ändå lagom "på" för att vara seriös. + Öppen för kritik och förbättring.

Tusen tack Erin för ett gott samarbete vid min försäljning!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fungerade felfritt och mäklaren var alltid lätt att få tag i eller återkopplade snabbt vilket var viktigt för mig.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan verkligen rekommendera Fastighetsbyrån i allmänhet och Elna Nilsson i synnerhet! Professionell och seriös. Har anlitat henne flera gånger vid försäljning av mina lägenheter och jag har blivit mer nöjd samtliga gånger.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Smidig försäljning av bostadsrätt. Professionellt hanterat och hög servicenivå. Mycket bra!
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag vet inte mycket om företaget som sådant, men det verkar ju effektivt och välskött. Beträffande Elna är vi (som köpare genom henne av en insatslägenhet) eniga: Elna är energisk, effektiv, korrekt, tålmodig, alltid vänlig, hjälpsam, praktiskt taget alltid tillgänglig vare sig hon är i Skåne eller Dalarna eller på byrån. Vår upplevelese av företaget är alltså väsentligen vår upplevelese av Mäklare Nilsson: Superb!
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra feedback, lyhörd, proffsig och märks att dom gillar sitt arbete.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har köpt en lägenhet från fastighetsbyrån. Vi tyckte mycket om den kundservice vi fick och tyckte att Josefin Lingberg var mycket hjälpsam och hon gjorde mer än det hon skulle vilket var väldigt bra.

Josefin Lindberg svarar Linda S:

Tack Linda! Jag vill hjälpa till så gott jag kan för att ert köp ska gå så smidigt som möjligt. Om det är något som är oklart kan ni alltid kontakta mig. Hoppas ni är nöjda med er nya lägenhet!

skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias Lindahl är en mycket bra fastighetsmäklare som vi varmt kan rekommendera! Han hade en tuff uppgift men löste uppgiften på bästa sätt. Alltid trevlig och positiv! Ten points!

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefine har varit toppen ända från början. Hon gav oss bra tips på bostäder och våran lägenhets försäljning och gått snabbt och smidigt!

Josefin Lindberg svarar Emelie S:

Tack så mycket Emelie! Det är min målsättning att hjälpa mina säljare att sälja sitt nuvarande boende, men även att hjälpa till i köpprocessen. Ha det bra och lycka till med nya huset! :)

skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Så smidigt och problemfritt,, rekommenderas varmt
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mäklaren var fantastisktoch gjorde ett jätte bra jobb! Värd varje krona!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    När vi köpte vårt hus träffade vi Rashin. Mycket kompetent och trevlig mäklare. Svarar på frågor och är mycket ärlig. Vi fick svar på våra frågor snabbt. Det märks att hon är mycket engagerad i sitt jobb då hon t.ex svarade på frågor och ringde upp direkt även på sin lediga dag. Mycket nöjda! Vi skulle inte tveka att rekommendera Rashin till bekanta. Rekommenderar Rashin starkt!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har blivit bemött av kunnig mäklare, som givit all den service och råd man kan förvänta.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra företag med medarbetare som arbetar tillsammans till gagn för sina kunder. Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rekommenderar verkligen Rebecca Freij i Uppsala, allt kändes tryggt och proffsigt! Hon lyssnade på vad som var viktigt för oss och hade bra återkoppling och kontakt.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin var mäklare när jag köpte mitt nya hus. Hon ingav ett stort förtroende så det kändes som ett enkelt val att låta Rashin sälja mitt befintliga hus.

Huset kom ut till försäljning väldigt snabbt och Rashin ordnade med extravisningar för de som inte kunde delta på de planerade visningarna.

Det var alltid trevligt och enkelt att kommunicera med Rashin. Kan varmt rekommendera Rashin!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan ge Fastighetsbyrån de bästa rekommendationer.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt och lyhört bemötande. Tydlig och rak kommunikation. Engagerade.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbtrån har på ett professionellt sätt skött försäljningen av mitt hus. Jag är mycket nöjd med kontakten, upplägget och relationen till säljaren vilket skapat förtroende från första stund! Jag vill gärna rekommendera Fastighetsbyrån och Carolina Johansson varmt till alla som tänker sälja sin bostad.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett Go-getter företag som gett mig all hjälp jag har behövt och därtill! Både vid försäljning och köp av bostad har min mäklare varit mycket hjälpsam och trevlig.

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsigt intryck med lika väl utgörande av affären. Riktigt nöjd! Erin kan man lita på!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Överträffade min förhoppningar med råge!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mäklaren var fantastiskt kunnig och hjälpsam. Hon gav råd och tips om små förbättringar vi kunde göra för att få till bra bilder och bättre helhetsintryck av lägenheten. Hon återkopplade snabbt och var mycket trevlig i all korrespondens. Hon samlade också in mycket information om lägenheten och gick ned för att titta på förråd etc för att kunna ge en så bra beskrivning som möjligt. Vi fick ett högre pris än vi väntat oss och det råder inga tvivel om att hon hade stor del i det. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån, som vi även använde vid vår förra försäljning, med mycket gott resultat även där.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas Ödman gjorde ett mycket bra arbete vid försäljning av min lägenhet. Kan varmt rekommenderas till andra!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra service! Tydlig och pedagogisk i förklaringar av avtal och tillvägagångssätt hur man säljer sin lägenhet. Josefin har varit flexibel och alltid hjälpsam.

Josefin Lindberg svarar Stefan K:

Tack så mycket Stefan! Det har varit roligt att få jobba med er. Hoppas att ni ska trivas i er nya lägenhet i Stockholm :)

skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vår mäklare var mycket skicklig och engagerande.Vi kommer att rekommendera fastighetsbyrån med Jakob Ekerot som mäklare till vänner och bekanta som skall sälja eller köpa bostad.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    kunnig, duktig och engagerad mäklare
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har sålt vår lägenhet gm fastighetsbyrån i uppsala och är supernöjda tack vare en skicklig mäklare Jakob Ekerot som visade ett stort engagemang och en stor bransch kännedom samt en mycket bra försäljningsteknik.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    supernöjd - med allt - både som köpare och säljare! och inte minst med mäklaren, jakob ekerot !!! proffsigt
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd med försäljningen av vår lägenhet. Kontakten med mäklaren har varit smidig och vi upplevde det hela som mycket professionellt genomfört. Vi skulle verkligen rekommendera Fastighetsbyrån för våra vänner.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra relation och tydlig kommunikation. Är nöjd med min kontakt och kommer fortsätta hålla den.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han är en trevlig, duktig och driven mäklare som vill ha sin kunds bästa. Han ger feedback och återkommer kontinuerligt vid förändringar.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sålde en lägenhet. Allting perfekt, finns ingenting att anmärka på.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Just själva företaget kan jag inte säga så mycket om men just Erin som mäklare har jag bara positiva saker att säga. Han är enormt trevlig och välkomnande som människa. Saken är att man ska ha i baktanke att mäklare och liknande yrken måste ha en sådan "image" för att kunna sköta sitt jobb bra, med image menar jag att de måste vara trevliga och bemöta sina kunder bra. Men med Erin så kändes det som att han alltid varit en sådan människa, antigen har jag rätt eller så är han en riktigt bra skådespelare hehe. Han gav mig utrymme när jag behövde tänka igenom mitt beslut. Jag sa 2 timmar men det tog cirka 6 om inte mer. Sammanfattningsvis kan jag säga att jag är så nöjd att nästa gång jag säljer så kommer jag kontakta Erin och detsamma gäller när jag ska köpa nästa gång.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Korrekt och snabb hantering. Tillmötesgående. Trevligt bemötande. Totalbilden svärtas något av att processen att sälja fastigheten drog ut på tiden (även om det inte nödvändigtvis beror av företaget)
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket professionell inställning, saklig, kunnig och lyssnar bra på kunden. Ger en trygghet som gör att man vågar gå vidare i processen
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett mycket bra bemötande, var ingen tvekan när vi skulle välja mäklare efter vi träffat fantastiska Rashin. En mer kompetent , hårt arbetande & trevligare mäklare är nog snudd på omöjligt att få tag på. Kan varmt rekommendera Rashin till er andra står i startgroparna att välja mäklare.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett mycket bra intryck av Josefin som var kunnig, tillgänglig och jobbade hårt i den riktningen vi ville. Josefin var dessutom förtroendeingivande och trevlig. Vi kan varmt rekommendera henne!

Josefin Lindberg svarar Erik:

Ett stort tack för den fina rekommendationen, Erik!

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin var flexibel, hjälpsam och kunnig, vilket gjorde att jag som köpare kände mig trygg i affären. Allt gick väldigt smidigt. Jag kan gladeligen rekommendera Erin som mäklare.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har anlitat Fastighetsbyrån, Josefin Falkner för att sälja en lägenhet i Uppsala. Jag är mycket nöjd med bemötande och insatser i allmänhet, kunde inte vara bättre. Rekommenderar starkt Josefin och Fastighetsbyrån.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin är mycket professionell och kunnig. Hon inger förtroende och värme. Jag har verkligen kunnat lita på att hon gör sitt bästa, från början till slut, under säljprocessen av min lägenhet.

Med en regelbunden kontakt känner jag som säljare att jag varit mycket delaktig trots att hon som mäklare är den som sitter på den största kompetensen. Jag kan därmed varmt rekommendera Josefin!

Josefin Lindberg svarar Caroline S:

Tack så mycket för den fina rekommendationen Caroline! Vad glad jag blir :) Gratulerar till en lycka försäljning och ett slutpris lååångt över förväntan :) Det har varit en fröjd att ha dig som säljare.

skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag och min sambo är väldigt nöjda att köpa en bostadsrätt med hjälp av Josefin Falkner som mäklare. Sköter sitt jobb utmärkt och skulle gärna ha henne som mäklare när det är vår tur att sälja en bostad!
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fick ett väldigt trevligt och proffsigt bemötande av Rebecca. Sålde ett dödsbo nämligen en 3-rummare i Svartbäcken. Vi är mycket nöjda med Fastighetsbyrån.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande med omtänksamhet, och effektiv och bra process på alla sätt. Bara plusstecken!
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rebecca Frej vid Fastighetsbyrån Uppsala var mäklare vid köp av lägenhet.

Jag fick utmärkt hjälp och stöd. Omständigheterna var lite besvärliga, men Rebecca ordnade allt till belåtenhet.

skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är mycket nöjda med både köp och sälj av våra bostäder. Rebecca Freij på Fastighetsbyrån i Uppsala var toppen på alla sätt! Vi kommer att rekomendera henne till våra vänner i framtiden.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra. Kunnig och svarade på alla möjliga och omöjliga frågor. Raka snabba örliga svar. Mycket imponerad!!!
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd med Rebecca Freij som mäklare Jag har fått proffsig och snabb hjälp både att köpa och sälja lägenhet. Även fått bra och tydlig information under försäljning och köp. Rekommenderar Fastighetsbyrån och Rebecca Freij när det gäller att köpa eller sälja en bostadsrätt.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi sålde våra lägenheter med hjälp av Fastighetsbyrån. Försäljningen, från början till slut, gick väldigt smidigt med allt från bra information och tips, ständigt god och snabb mäklarkontakt, till bra budgivningar med försäljningspris över förväntan. Vi är väldigt nöjda och tacksamma för jättebra service rakt igenom.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rebecca Freij är en seriös och kompetent mäklare. Hon har lätt för att skapa ett affärsmässigt förtroende. Hon ger ett varmt och personligt intryck och har viljan att lösa kundens behov. Jag kände mig trygg under hela säljprocessen då hon återkopplade kontinuerligt aktuell status. Jag rekommenderar henne varmt.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bara bra! Trevlig, duktig och hög service. Levererar som lovat och är kompetent.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra bemötande från alla, och mycket proffsig service av Rebecca Freij!
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allting har funkat superbra...
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande vid köp av bstadsrätt i Uppsala
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rebecca Freij är en underbar mäklare! Otroligt duktig och vi skulle gladeligen anlita henne och Fastighetsbyrån igen! Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån!
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Överlag en bra mäklarkontakt, upplevde att mäklaren ibland var mindre bra på att återkoppla vad som hände i affären.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket trevligt bemötande. Stort tålamod med alla frågor. Snabb och bra info kring aktuell status för försäljningen. Toppen!

Josefin Lindberg svarar Josefine L:

Vad roligt att höra! Det är min ambition att låta dig som säljare vara delaktig i processen och självklart få svar på alla tänkbara frågor. Tack så mycket för den fina rekommendationen :) hoppas ni ska trivas i er nya lägenhet.

skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Varmaste rekommendationer! Elenor har en härlig energi, höll allt hon lovade och hade fint kontaktnät. Ett rent nöje blev denna affär och flytt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Andreas Ödman på Fastighetsbyrån var en bra mäklare att sälja min lägenhet. Han upplevs som enkel och lätt att samarbeta med, och är trevlig och rolig. Dessutom sålde han min lägenhet till ett bra pris, vilket gjorde mig totalt väldigt nöjd med affären! Det jag kan ha som kritik var att han ibland inte återkopplade till mig i den utsträckningen som jag skulle vilja, tex i kontakt med köpare eller då tex budgivningen skulle dra igång. Jag hade önskat mer återkoppling om vart vi befann oss i processen.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har fått hjälp med köp av lägenhet. Mycket engagerad och tillmötesgående var Andreas som mäklare.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd med Andreas Ödmans insats. Han verkade genuint intresserad av att sälja just min lägenhet. Positiv, tillgänglig och engagerad under hela processen. Dessutom ett riktigt bra pris på lägenheten.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Personligt och tillmötesgående. Kontakten kunde dock varit lite lite bättre. Annars toppen!!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köp av lägenhet! Mycket bra bemötande. professionell och ansvarsfull gentemot både köpare och säljare. Det inger respekt och trygghet!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jorrpsatt!!! Han var jättetrevlig den rackaren! Om man ska säga nått negativt så kan man ju säga att han var lite svår att få tag på. Kanonis!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas har lotsat oss genom en trasslig (pga säljaren) bostadsaffär på ett föredömligt sätt.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande, bra kommunikation och uppföljning. rekommenderas varmt!

Rashin Cohen svarar Kristin J:

Tack så mycket för de fina orden.

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fantastisk service och otroligt hjälpsam!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har fått ett proffsigt och korrekt bemötande. Mäklaren har ingett ett kunnigt och trevligt intryck, haft bra kontakt under hela försäljningen. Kan rekommendera till andra.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Carolina är den mest seriösa mäklare vi träffat och vi har haft med några att göra.Framför allt är hon väldigt kunnig om byggnationer och hus och "ser" mycket. Hon har tagit sig väldigt god tid med oss och kommit ut varje gång det behövts. När vi har behövt stöttas har hon ställt upp med glatt humör och massor av vilja. Dessutom tar hon stort ansvar för köparen och det är ju otroligt viktigt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jätte nöjd med Andreas inga konstig heter.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas var en väldigt trevlig och engagerad mäklare! Man kände direkt förtroende och tillit till honom! Bra balans mellan att vara jordnära och professionell! Jag kommer rekommendera honom till andra framöver !
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Alla mäklare är stort sett lika trevliga Mera en känsla just då man träffar någon som gör att man väljer den personen
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpet gick snabbt och utan problem.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett trevligt och förtroendeingivande första möte. Mäklaren var väldigt flexibel och var lätt att ta kontakt med under pågående försäljning. Mäklaren kunde läsa av oss som säljare och utförde tjänsten väl.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hela processen från fotografering och annonsering av bostadsrättslägenheten till överlämnandet av bostadsrättslägenheten till köparen sköttes snabbt, smidigt och professionellt.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Företaget består av engagerade mäklare. Jag har haft förmånen att ha Carolina som mäklare i vår livsaffär. Det var ett bra val. Hon är mycket kompetent, erfaren, ambitiös, omtänksam och ser människan bakom kunden. Fastighetsbyrån kan branschen.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån ger överlag ett seriöst och kunnigt intryck. Bra bemötande, bra service, bra tjänster. Jag är riktigt nöjd med Josefin Falker som min mäklare! Hon har ansträngt sig för att göra en bra deal, både för mig som säljare och för köparen. Hon är kunnig, snabb, trevlig och ett bra ansikte utåt. Både för fastighetsbyrån samt för objekten hon förmedlar.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Elenor Jansson ger ett proffsigt och kunnigt intryck. Hon är snabb på att återkoppla och ger alltid raka svar. Det kändes bra att göra en lägenhetsaffär genom Elenor.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan varmt rekommendera Jakob Ekerot på Fastighetsbyrån i Uppsala. Professionell, driven och hjälpsam mäklare med stort engagemang.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kommunikationen med Rashin har varit mycket bra från första stund och genom hela försäljningsprocess. Vi har varit uppdaterade på allt hela tiden, så det har känts tryggt och enkelt. Så vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Rashin för bästa resultat.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Min bostadsaffär med dem gick felfritt från start till slut. Var hela tiden en tydlig kommunikation och mäklaren skötte sig exemplariskt! :)
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Engagerad mäklare som gav bra råd
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpte en lägenhet av Mäklare Josefin Falkner som var otroligt trevlig, bra bemötande, kunnig och professionell.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra mäklare, bra kontakt och mer på en bra jämn nivå jämtemot köp och sälj. Ingen äcklig slisksäljmäklare sånt älskas!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån och var mycket nöjda med den service vi fick av märklaren Jabob Ekerot. Alla kontak skedde smidigt, snabba svar på frågor och hjälp med allt praktiskt kring försäljningen.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Riktigt bra service och driven säljare.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att det fungerat utmärk. Josefin var allltid trevlig och lyssnade och sköte allt jag behövde inte göra mycket.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Första kontakten med Fastighetsbyrån fick jag genom Jakob Ekerot när vi gjorde en värdering av vår bostadsrätt,och det bemötande jag fick av Jakob då var väldigt positivt.När jag sedan skulle sälja en bostadsrätt var det naturligt att kontakta Jakob igen.Och försäljningen av bostadsrätten skötte Jakob helt perfekt,hans servicekänsla är värd en extra eloge.Eftermarknaden från Fastighetsbyrån har ochså varit bra. Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån till vänner och bekanta med gott samvete.
    Nej????????????????????????????::::::
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har sålt två lägenheter med hjälp av Jacob och det har fungerat utmärkt.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionell, pålitlig och populär!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det var bra, snabb återkoppling och raka besked om hur hela affären går till, Proffsigt
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet och vår mäklare var trevlig, tillmötesgående och professionell.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av min fasters bostadsrätt. Mycket positivt bemötande och smidig försäljningsprocess
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kände mig nöjd med vår mäklares insats. Han var engagerad och utstrålade förtroende.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor Jansson är en fantastisk mäklare som gör allt för kunden och som känns trovärdig. Hon är glad och engagerad av vår försäljning och det gör mig väldigt trygg. Hon skriver vykort efter försäljning och håller kontakten på många sätt. Detta är bra för har man frågor får man snabbt svar.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande , höll vad som lovades
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsig presentation, snabb hantering och många visningar
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt gick bra och smidigt! Bra kontakt!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vid min mammas bortgång kontaktade jag Fastighetsbyrån för att få hjälp med försäljning av hennes lägenhet. Elenor Jansson såg till att allt gick smidigt vilket jag uppskattade mycket i denna sorgliga situation. Hon gav mig korrekta råd om vi skulle renovera eller inte och allt flöt på snabbt och smidigt. Fotografen gjorde lägenheten stor rättvisa och lockade fler spekulanter än annars hade varit fallet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har inga åsikter om företaget. Mäklaren var mkt. bra smidigt handläggande och vi upplevde att hon gav bra information.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Engagerad, ambitiös, professionell och kunnig. Kan varmt rekommendera Erin som mäklare!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    köp våning proffsigt bemötande, tryggt och förtroendeingivande
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffesionelt bemötande, Intresserad och engagerad, aktiv under hela processen. Följde upp "affären" och gav mycket bra råd och tips under vägen. Rekommendas varmt!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag upplevde att Jakob var seriös, pålitlig och kunnig inom sitt område. Jag fick förtroende för honom då vi redan hade etablerat kontakt ca 1år innan då han hade gjort en värdering av min lägenhet. Jag skulle rekommendera Jakob till andra, mycket nöjd!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd. Jag köpte min lägenhet i somras och det var min första. Fick mycket bra hjälp och Jakob var fantastisk som mäklare!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kan bara rekomendera Jakob Ekerot som mäklare. Han är trevlig, har ett väldigt gott bemötande. Håller god kontakt med mig som köpare och som säljare. Jakob är väldigt positiv och ger många goda råd inför försäljning med bra fotograf som kommer och tar fina bilder. Jag har både sålt och köpt via honom och behöver jag hjälp än en gång, med någon försäljning kommer jag att anlita honom igen. Mycket bra att som säljare kunna få hjälp med hur mycket skatt man ska betala. Kanon. Ha det bra, Jakob
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Härligt bemötande med tips och service!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket nöjda med Jakob! Han hjälpte oss att både köpa och sälja bostäder. Snabb och professionell hjälp. Tydlig och hjälpsam med allt. Rekommendera honom varmt!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jeg har bare positiv erfaring med Jakob som eiendomsmegler.Han har vært imøtekommende, hjelpsom og ryddig i hele prosessen med salg av leilighet.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kanon Bra Kundservice, vill verkligen hjälpa en när man undrar över något.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har en väldigt bra erfarenhet av fastighetsbyrån och Jakob ekerot.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sålde vårt hus med Mattias Lindahl och Håkan Meldgaard som mäklare. Båda gjorde ett toppenarbete från början till slut. Toppenbemötande, kunniga, lyhörda och drivna. Kan varmt rekommendera både Mattias och Håkan vid val av duktiga och kompetenta mäklare.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpte och sålde hus med hjälp av fasighetsbyrån i Uppsala. Mattias Lindahl (mäklare) kan jag varmt rekommendera. Han höll mig hela tiden uppdaterad på läget och har en stor kunskap inom området. Dessutom var han både lyhörd och flexibel i alla situationer. Mattias visade ett enormt engagemang vid mitt livs största affär jag är mycket nöjd och det var värt vart enda öre.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det har fungerat jättebra. Det är en stor kostnad att anlita mäklare men denna mäklare har gjort ett väldigt bra arbete, och den kostnaden var välinvesterade pengar. Kunnighet och kompetens i den högre skolan. Hon gav verkligen bra rekommendationer på besiktningsman (infocus). Ordnade med extra husvisningar och jobbade rådigt med budgivningen. Det hela har fungerat klanderfritt och jag är mycket nöjd. :)

Rashin Cohen svarar Johnny S:

Tack så mycket, Johnny! Hoppas du trivs i nya huset.

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har fått min lägenhet såld i Uppsala. Den såldes inom en vecka. Har inte något erfarenhet av Fastighetsbyrån sen tidigare. Men jag kan inte säga annat än att de verkar bra.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpt bostad. Inga problem alls. Klart tydligt och mäklaren hörde av sig och höll en uppdaterad utan att "tjata".
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har en mycket bra erfarenhet av Erin på Fastighetsbyrån. Sålde min 1,5:a och processen var mycket professionell och smidig. Erin lyssnade in mina önskemål, framförde sin syn och samarbetet fungerar väldigt bra. Extra plus för hans tillgänglighet och hjälpsamhet! Kan varmt rekommendera Erin. //Magnus
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han är professionell och bra. Äredet är inte helt klart än.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att de är proffsiga-
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemøtande men dålig återkoppling
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har sålt huset via föreningsmäklarna (Carolina Johansson) och våra förväntningar har uppnåtts med råge. Ett proffsigt och trevligt bemötande och alla avtalade eller överenskomna saker hölls. Med facit i hand kan jag inte tänka mig att någon annan mäklare hade gjort detta bättre. Att vi sedan fick ett pris som vida översteg våra förväntningar, gjorde naturligtvis inte saken sämre.
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Amela är precis vad man söker som säljare: engagerad, positiv, kommunicerar hela tiden när något rör sig i processen. Henne anlitar vi gärna igen, och rekommenderar varmt!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har köpt bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med Josefin Falkner. Trevlig & mycket hjälpsam tjej.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej. Vi tycker att de är bra förätaget...Hon är jätteduktig och hjälpsam person/Josefin Falkner. Vi köpte en lägenhet.Vi kan inte beskriva så mycket den som vi kan säga är allt positivt mot dem från min sida...
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Stort engagemang och professionellt uppträdande.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Att välja mäklare har jag slutat med. Har köpt och sålt hus och köpt och sålt lägenhet och det har varit olika mäklarfirmor varje gång. Josefin på fastighetsbyrån har visat ett personligt engagemang och genuint intresse för mig som kund. En mycket lyckad försäljning av min bostadsrätt.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd med mitt lägenhetsköp.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick för första gången kontakt med Fastighetsbyrån som 18-åring när jag skulle köpa mitt första boende.

4 år senare hade det blivit dags att sälja, men min tidigare fastighetsmäklare var då inte längre kvar i sin dåvarande tjänst utan hade gått vidare och blivit delägare i kedjan.

Jag fick då uppgifterna till en ny ung lovande mäklare vid namn Josefin Falkner. Det faktum att vår kontakt initierades via en numera högt uppsatt person inom Fastighetsbyrån kändes tryggt så jag ringde upp samma dag.

Josefin var hungrig, full av energi, och framförallt så verkade hon mån av att göra ett riktigt bra jobb. Säljprocessen gick oerhört snabbt och gav dessutom bättre utdelning än vad jag hade vågat hoppas på.

Kan varmt rekommendera Josefin som mäklare och jag ser fram emot att anlita henne igen i framtiden.

Nils Engvall
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra och proffesionellt från början till slut.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas sålde min och min dotters lägenhet i Uppsala i februari 2014. Han representerade oss på ett föredömligt sätt. Vi rekommenderar Andreas varmt till kommande uppdrag.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi anlitade företaget för en husförsäljning. Vi kände oss trygga med företaget från början tills uppgörelsen blev klar. Omtänksamt och trevligt bemötande i alla lägen bidrog till att vi upplevde affären mycket positivt.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fantastiskt bra bemötande, trevlig, saklig, mycket tålamod med att svara på frågor. Företaget bra, men vissa kringtjänster tveksamma. Inte så utförlig besiktning och protokoll från den. Bemötandet från fotograferingsfirman mindre trevligt men bra fotograf.

Rashin Cohen svarar Jeanette B:

Tack Jeanette! Hoppas ni har bra i norr.

skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias jobbar på ett professionellt sätt. Han är trevlig och gör allt för kunden. Jag kommer att rekommendera honom till alla som skall anlita en fastighetsmäklare.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    mycket bra och oerhört serviceinriktat
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tillmötesgående , lyssnade på oss som kund och våra önskemål ! Kunnig , tillgänglig och hjälpsam ! Trevlig och engagerad mot våra spekulanter !
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffesionellt, som man förväntar sig att en bra mäklarbyrå ska vara. Bra service, tydliga, trevliga och smidiga.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin skötte bostadsrättsaffären mer än exemplariskt. Med ett fantastiskt bemötande och stor kunskap kunde han tryggt lotsa oss igenom ett av livets största affärer, där vi är otroligt nöjda!
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias är en mycket kompetent och engagerad fastighetsmäklare som jag uppfattar som ärlig, uppriktig och schysst. Han står upp för vad han tycker, och vill allas bästa. Det är en glädje att kontakta honom när man behöver råd, då han svarar snabbt, koncist och tydligt.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av villa. Glad, positiv och proffsigt bemötande. Tycker att Fastighetsbyrån lever upp till mina förväntningar. Alltid bra bemött och hög tillgänglighet.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Letade efter en bra mäklare som skulle få sälja mitt hus utanför Uppsala. valet föll på Fastighetsbyrån i Uppsala där jag kom i kontakt med Mattias Lindahl Mattias målade upp en idé om hur mitt hus skulle kunna säljas, hela idén kändes genomtänkt och jag sa JA. Alla de saker som Mattias planerade genomfördes helt enligt plan och på ett proffsigt sätt. Tror både Jag och De som köpte huset kände sig trygga. Hls//Bosse
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mathias vid Fastighetsbyrån i Uppsala fixade försäljningen av min fars hus på ett alldeles utmärkt sätt. Han var insatt i den lokala marknaden samt var mycket lyhörd för våra önskemål.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Utmärkt,proffsigt,snabb handläggning,regelbunden uppdatering/info Trevligt kunnigt bemötande. Något över förväntan.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån och dess personal har varit väldigt proffsiga under vårat köp och försäljning av bostad. Alltid med ett med ett leende på läpparna och varmt mottagande har våran mäklare svarat på frågor och hjälpt oss.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån gav ett mycket bra och proffsigt intryck. Jag är väldigt nöjd med Mattias jobb.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vid försäljning av fastigheten efter våra föräldrar, tog vi jag och min bror kontakt med tre fastighetsförmedlare. Företaget fastighetsbyrån och Mattias Lindahl ingav oss störst förtroende. Tidsplan försäljningsplan marknadsföring och administrativt arbete fungerade utmärkt. Fantastiskt trevlig personal på kontoret. I alla stycken helt professionellt TACK
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hus affären gick bra, det var ok.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan varmt rekommendera både Elenor och Mattias, supertrevliga och kompetenta mäklare.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket trevlig, hjälpsam och engagerad, och snabb på att återkomma om frågor mm.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har sålt ett hus och köpt mäklartjänsten inkl besiktning. ML valdes på rekommendation. Han ingav förtroende genom att ha en tydlig uppfattning om hur affären borde drivas och vad man kunde förvänta sig i utfall och visade från början stort engagemang. Under slutfasen av budgivningen gav han konkreta råd om lämplig avslutsstrategi. Kontraktsskrivningen kändes det som att han hade helt i sin hand trots en oväntad händelse hos köparen. Vi blev väl omhändertagna även i efterarbetet. ML har ett personligt sätt och bryr sig om kunden.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det mesta fungerar utmärkt, företaget gör ett seriöst intryck, kontakten med mäklaren och vad som kan förbättras fram till visningsdagen var mycket värdefull. Någonting som kan förbättras är när parterna ska skriva kontrakt, en bättre stämning och ett mer pedagogiskt upplägg kan behövas.

Ett avslut sker den 17 mars, då kan man sammanfatta de här projektet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor är helt klart den trevligaste mäklaren jag träffade under min jakt efter en lght.Ett jättetrevligt bemötande & kunnighet om bostaden.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av sommarstuga - ett mycket bra bemötande och en servicegrad över all förväntan.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag och min bror har anlitat Mattias Lindahl som fastighetsmäklare för försäljning av våra avlidna föräldrars hus. Vi träffade flera mäklare men bestämde oss för Mattias därför att han på ett säkert sätt från början beskrev den process som skulle komma. Det stämde till punkt och pricka. Vi var som kunder mycket nöjda med resultatet. Vi fick en komplett och trygg hjälp som i princip var omöjlig för oss att överblicka från början. Vi fick mindre betalt för huset än vi väntat men insåg att vi gjort en "bra" affär i alla fall. För oss, fullkomligt okunniga om fastighetsförsäljning, blev hela den välplanerade processen enkel och rentav trevlig. Fastighetsbyrån bjöd även på trevliga lokaler att förhandla och avsluta affären i. Ett mycket trevligt sätt att göra affärer. jag vill varmt rekommendera Mattias Lindahl och Fastighetsbyrån.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han har skött sig helt exemplariskt. Toppen
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag vill börja med att poängtera att mitt omdöme gäller Mattias Lindahl som mäklare snarare än företaget som vi inte har haft någon kontakt med! Snabb respons, alltid tillgänglig. Mycket kunnig och med bra och relevanta råd vid varje kontakt. Bra stöd även i vår köpprocess. Han gjorde mer än vi hade trott och med ett personligt engagemang långt utöver förväntan.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett väldigt trevligt och kunnigt bemötande genom hela processen när vi köpte ett hus som Mattias sålde.

Vi är otroligt nöjda med Fastighetsbyråns arbete.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Seriöst och trevligt bemötande från första stund! Är mycket nöjd med affären och skulle gärna anlita Erin själv eller rekommendera till andra när det är dags att sälja sin bostad!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fick hjälp av Elenor Jansson på Fastighetsbyrån att sälja min etta i Salabacke, Uppsala. Har bara positiva saker att säga. Stort plus i kanten för det goda bemötandet och all hjälp under försäljningen. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Elenor Jansson starkt, bra jobbat!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är super nöjd med hur hela processen gick till. Från första kontakt med Erin Kriuk till att sista pappret var påskrivet. Jag skulle verkligen rekommendera andra att använda Erin.

Nöjd kund /Viktor
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker företaget är proffessionellt, bra bemötande oberoende av ålder förstår att man har olika behov i livet!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Smidigt professionellt handhavande av försäljningen och kunden.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett trevligt bemötande av mäklaren vilket givetvis speglar av sig på företaget som jag absolut rekommenderar vidare. Kommer i första hand kontakta er igen vid ev.försäljning.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket gott bemötande positiv bra information trevlig!Jag är nöjd JA God stämning trevligt bemötande och service hörde av sig hela tiden!Som säljare hade vi hoppas på ett högre pris!Vi var glada att affären gick fort så vi blev klara och köparen fick vi ett gott intryck av och hoppas att han ska trivas!Bra Carolina en glad positiv person och vill både köpare och säljaren det bästa!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett mycket bra bemötande av mäklaren och tycker att företaget levde upp till min förväntan. Stämning, miljö och service var bra och den summa som mäklaren lyckades få ut av denna lilla lya var över förväntan.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Gott bemötande. Kontakterna sköttes smidigt och vi fick det vi betalade för. Sammanfattningsvis är vi nöjda.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Här har ni världens bästa mäklare! Andreas sålde vår älskade lägenhet vintern 2012, en lägenhet som var väldigt tung att lämna för min del, MEN, Andreas gjorde hela processen tusen gånger lättare. Han var oerhört professionell, och vi kunde verkligen lita på honom till tusen procent. Allt gick supersmidigt och han fick oss att känna oss trygga. Precis en sådan mäklare som man vill ha. Om vi någon gång säljer vårt hus så hoppas vi att han lämnat lägenhetsförsäljning och istället jobbar med hus, för då är han vår givna mäklare! Ingen konkurrens. Vi har rekommenderat honom till alla våra vänner som går i sälja-tankar.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vänligt och professionellt bemötande. Mycket god service. God kommunikation. Nöjd med försäljningen.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande! Alla förväntningar levdes upp till. Servicenivån var mycket hög och min försäljning gick jättebra och jättesmidig!

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin var mkt engagerad och fokuserad. Han var mkt professionell i bemötandet mot köpare och intressenter. Jag kommer helt klart att anlita honom igen nästa gång jag ska sälja.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det var mycket bra, svarade snabbt på telefon och det blev en snabb affär.

Josefin Lindberg svarar Julia B:

Tack så mycket Julia! Kul att höra att du var nöjd med mig :) Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Mvh Josefin Lindberg

skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt nöjd med det positiva samt professionella bemötandet. Det var en fröjd under hela processen av lägenhetsköpet och Elenor var alltid på topp både i arbetet och humöret. Kunde inte fått bättre service och det bidrog till en härlig och trygg stämning.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Supernöjd! Proffsig, duktig, en fröjd att ha haft kontakt med!

Rekommenderas varmt!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffisig och bra mäklare/firma. Behandlar säljare och köpare på ett bra sätt och är snabba och ha kontakt med och trovärdiga.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor var kunnig , driftig. Snabb i handling . Ansvars full. Har stort förtroende för henne och ska köpa ny lgh eller hus kommer jag att ta kontakt med henne
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elna är klockren som mäklare. Proffsig, driven, trevlig och väldigt duktig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Snabb respons på alla mina frågor och funderingar. Josefin har givit tryggt intryck för vårat bostadsköp , speciellt när man är nybörjare. Som företag tycker jag tummen upp.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var mycket bra,C är en inkännande person ,mjuk ,omtänksam och lyssnade in oss fyra systrar(kanske lite snabb ibland9 .Vår förväntan var att försäljningen skulle vara klar innan vintern och det infriades. Stämningen var mycket bra ,service genom att C hela tiden informerades vad som var på gång med ev köpare.Miljö vet jag inte vad ni menar....Betalning ..har inte kollat vad andra tar..och första gången jag har kontakt med mäklare..... En bra erfarenhet av mäklare.. Lycka till Carolina En
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande, lite svår att få tag på ibland, annars jätteduktig och proffsig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En väldigt bra mäklarbyrå, som jag skulle anlita igen. Hjälpsamma och pålitliga.
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det personliga bemötandet har alltid varit mycket professionellt, glatt och trevligt. Företaget har levt upp till mer än mina förväntningar.

Stämningen och servicen har präglats av en mycket driven och engagerad mäklare. Jag har över tiden känt att Amela har varit lyhörd och uppmärksam på mina önskemål och behov samt väldigt flexibel.

Jag har ingen särskild kommentar på värdet mer än att jag betalt ett rimligt belopp för den service och hjälp jag har fått.

Den sammanfattade upplevelsen är att jag övertiden varit och är en mycket nöjd kund.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra! Genom att leverera tjänsterna enligt önskemål. Kombinationen av Per Isberg och Robin Johansson har varit bra! Isberg med den erfarenhet som var avgörande för valet av mäklare samt Robins servicekänsla och Helt enligt önskemål.

Kan ej bedöma,

Enligt mina positiva förväntningar.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    bemötande var mycket bra och kändes välkomnade och tryggt. Upplevde företaget som mycket profetionellt. allt var mycket bra och jag är en mycket nöjd kund! jag är även mycket nöjd med de värde jag betalade för min lght.
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    utmärkt bra! Tillfullo! Mycket bra! Full valuta för pengarna. Mycket bra i alla avseenden.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffsiga! En stor känsla av trygghet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Är super nöjd, snabb och bra service!
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har varit mycket nöjda med Amela Agic på Fastighetsbyrån vid försäljningen av vår förra lägenhet. Då Fastighetsbyrån är en av de största mäklarna i landet känns det tryggt och säkert att allt sköts på ett bra sätt. Amela är professionell, kunnig, har ett mycket trevligt bemötande och finns alltid tillgänglig och till hands vid frågor. Hon är mycket hjälpsam och sätter kundens bästa i första hand. Det är en självklarhet för oss att anlita Amela på Fastighetsbyrån igen vid framtida bostadsköp!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var proffsigt Förväntningar uppfylldes mer än förväntan. Stämningen var superpositiv Värdet var där vi hade planerat från början och det vart kanon Med ett ord"SUPERPOSITIVT"
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra. Proffsiga trevliga och hjälpsamma.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande, professionellt, påläst och tydligt. Uppfyllde mina förväntningar, bra service och tillgänglighet. Sammanfattningsvis mycket nöjd.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljningen gick kanon med Alla förberedelser och visningar. Sen var det dock tyst från mäklaren. Inget svar på mail från mäklaren angående deklaration. Varken jag eller en kompis med samma problem har fått svar.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas sålde våran lägenhet våren 2013. Affären gick otroligt smidigt och vi kände en stor tilltro till hans skicklighet och noggrannhet. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar honom starkt.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Noggran och pålitlig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    1:sta mötet m Josefin kändes mkt seriöst,tryggt,vänligt & omhändertagande. Över förväntan. Mkt fint bemötande i trevliga lokaler.Jag kände mig välkommen & trygg. Det var värt varenda öre. Otroligt bra,Josefin har ställt upp och hjälpt t med mkt "extra" saker som t.ex. följa med t bankmöte m.m.Ringt,mailat,sms:at=hållit kontakten hela tiden.Jag kommer att rekommendra Josefin Falkner & Fastighetsbyrån till släkt och vänner.