feedback company

Recos
018-56 96 00
Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22 753 80 UPPSALA

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Ljusdal och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

www.fastighetsbyran.se

Vad är din bostad värd?

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Uppsala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Mer funktioner

Vad tycker du om Fastighetsbyrån Uppsala

Läs vad Recos användare tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har fått hjälp med köp av lägenhet. Mycket engagerad och tillmötesgående var Andreas som mäklare.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd med Andreas Ödmans insats. Han verkade genuint intresserad av att sälja just min lägenhet. Positiv, tillgänglig och engagerad under hela processen. Dessutom ett riktigt bra pris på lägenheten.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Personligt och tillmötesgående. Kontakten kunde dock varit lite lite bättre. Annars toppen!!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köp av lägenhet! Mycket bra bemötande. professionell och ansvarsfull gentemot både köpare och säljare. Det inger respekt och trygghet!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jorrpsatt!!! Han var jättetrevlig den rackaren! Om man ska säga nått negativt så kan man ju säga att han var lite svår att få tag på. Kanonis!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas har lotsat oss genom en trasslig (pga säljaren) bostadsaffär på ett föredömligt sätt.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande, bra kommunikation och uppföljning. rekommenderas varmt!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fantastisk service och otroligt hjälpsam!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har fått ett proffsigt och korrekt bemötande. Mäklaren har ingett ett kunnigt och trevligt intryck, haft bra kontakt under hela försäljningen. Kan rekommendera till andra.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Carolina är den mest seriösa mäklare vi träffat och vi har haft med några att göra.Framför allt är hon väldigt kunnig om byggnationer och hus och "ser" mycket. Hon har tagit sig väldigt god tid med oss och kommit ut varje gång det behövts. När vi har behövt stöttas har hon ställt upp med glatt humör och massor av vilja. Dessutom tar hon stort ansvar för köparen och det är ju otroligt viktigt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jätte nöjd med Andreas inga konstig heter.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas var en väldigt trevlig och engagerad mäklare! Man kände direkt förtroende och tillit till honom! Bra balans mellan att vara jordnära och professionell! Jag kommer rekommendera honom till andra framöver !
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Alla mäklare är stort sett lika trevliga Mera en känsla just då man träffar någon som gör att man väljer den personen
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpet gick snabbt och utan problem.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett trevligt och förtroendeingivande första möte. Mäklaren var väldigt flexibel och var lätt att ta kontakt med under pågående försäljning. Mäklaren kunde läsa av oss som säljare och utförde tjänsten väl.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hela processen från fotografering och annonsering av bostadsrättslägenheten till överlämnandet av bostadsrättslägenheten till köparen sköttes snabbt, smidigt och professionellt.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Företaget består av engagerade mäklare. Jag har haft förmånen att ha Carolina som mäklare i vår livsaffär. Det var ett bra val. Hon är mycket kompetent, erfaren, ambitiös, omtänksam och ser människan bakom kunden. Fastighetsbyrån kan branschen.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån ger överlag ett seriöst och kunnigt intryck. Bra bemötande, bra service, bra tjänster. Jag är riktigt nöjd med Josefin Falker som min mäklare! Hon har ansträngt sig för att göra en bra deal, både för mig som säljare och för köparen. Hon är kunnig, snabb, trevlig och ett bra ansikte utåt. Både för fastighetsbyrån samt för objekten hon förmedlar.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Elenor Jansson ger ett proffsigt och kunnigt intryck. Hon är snabb på att återkoppla och ger alltid raka svar. Det kändes bra att göra en lägenhetsaffär genom Elenor.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan varmt rekommendera Jakob Ekerot på Fastighetsbyrån i Uppsala. Professionell, driven och hjälpsam mäklare med stort engagemang.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kommunikationen med Rashin har varit mycket bra från första stund och genom hela försäljningsprocess. Vi har varit uppdaterade på allt hela tiden, så det har känts tryggt och enkelt. Så vi är mycket nöjda och kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån och Rashin för bästa resultat.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån. Min bostadsaffär med dem gick felfritt från start till slut. Var hela tiden en tydlig kommunikation och mäklaren skötte sig exemplariskt! :)
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Engagerad mäklare som gav bra råd
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpte en lägenhet av Mäklare Josefin Falkner som var otroligt trevlig, bra bemötande, kunnig och professionell.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra mäklare, bra kontakt och mer på en bra jämn nivå jämtemot köp och sälj. Ingen äcklig slisksäljmäklare sånt älskas!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi sålde vår lägenhet via Fastighetsbyrån och var mycket nöjda med den service vi fick av märklaren Jabob Ekerot. Alla kontak skedde smidigt, snabba svar på frågor och hjälp med allt praktiskt kring försäljningen.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Riktigt bra service och driven säljare.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att det fungerat utmärk. Josefin var allltid trevlig och lyssnade och sköte allt jag behövde inte göra mycket.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Första kontakten med Fastighetsbyrån fick jag genom Jakob Ekerot när vi gjorde en värdering av vår bostadsrätt,och det bemötande jag fick av Jakob då var väldigt positivt.När jag sedan skulle sälja en bostadsrätt var det naturligt att kontakta Jakob igen.Och försäljningen av bostadsrätten skötte Jakob helt perfekt,hans servicekänsla är värd en extra eloge.Eftermarknaden från Fastighetsbyrån har ochså varit bra. Jag kan rekommendera Fastighetsbyrån till vänner och bekanta med gott samvete.
    Nej????????????????????????????::::::
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har sålt två lägenheter med hjälp av Jacob och det har fungerat utmärkt.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionell, pålitlig och populär!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det var bra, snabb återkoppling och raka besked om hur hela affären går till, Proffsigt
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är mycket nöjda med slutresultatet och vår mäklare var trevlig, tillmötesgående och professionell.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av min fasters bostadsrätt. Mycket positivt bemötande och smidig försäljningsprocess
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kände mig nöjd med vår mäklares insats. Han var engagerad och utstrålade förtroende.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor Jansson är en fantastisk mäklare som gör allt för kunden och som känns trovärdig. Hon är glad och engagerad av vår försäljning och det gör mig väldigt trygg. Hon skriver vykort efter försäljning och håller kontakten på många sätt. Detta är bra för har man frågor får man snabbt svar.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande , höll vad som lovades
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsig presentation, snabb hantering och många visningar
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt gick bra och smidigt! Bra kontakt!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vid min mammas bortgång kontaktade jag Fastighetsbyrån för att få hjälp med försäljning av hennes lägenhet. Elenor Jansson såg till att allt gick smidigt vilket jag uppskattade mycket i denna sorgliga situation. Hon gav mig korrekta råd om vi skulle renovera eller inte och allt flöt på snabbt och smidigt. Fotografen gjorde lägenheten stor rättvisa och lockade fler spekulanter än annars hade varit fallet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har inga åsikter om företaget. Mäklaren var mkt. bra smidigt handläggande och vi upplevde att hon gav bra information.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Engagerad, ambitiös, professionell och kunnig. Kan varmt rekommendera Erin som mäklare!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    köp våning proffsigt bemötande, tryggt och förtroendeingivande
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffesionelt bemötande, Intresserad och engagerad, aktiv under hela processen. Följde upp "affären" och gav mycket bra råd och tips under vägen. Rekommendas varmt!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag upplevde att Jakob var seriös, pålitlig och kunnig inom sitt område. Jag fick förtroende för honom då vi redan hade etablerat kontakt ca 1år innan då han hade gjort en värdering av min lägenhet. Jag skulle rekommendera Jakob till andra, mycket nöjd!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd. Jag köpte min lägenhet i somras och det var min första. Fick mycket bra hjälp och Jakob var fantastisk som mäklare!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kan bara rekomendera Jakob Ekerot som mäklare. Han är trevlig, har ett väldigt gott bemötande. Håller god kontakt med mig som köpare och som säljare. Jakob är väldigt positiv och ger många goda råd inför försäljning med bra fotograf som kommer och tar fina bilder. Jag har både sålt och köpt via honom och behöver jag hjälp än en gång, med någon försäljning kommer jag att anlita honom igen. Mycket bra att som säljare kunna få hjälp med hur mycket skatt man ska betala. Kanon. Ha det bra, Jakob
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Härligt bemötande med tips och service!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket nöjda med Jakob! Han hjälpte oss att både köpa och sälja bostäder. Snabb och professionell hjälp. Tydlig och hjälpsam med allt. Rekommendera honom varmt!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jeg har bare positiv erfaring med Jakob som eiendomsmegler.Han har vært imøtekommende, hjelpsom og ryddig i hele prosessen med salg av leilighet.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kanon Bra Kundservice, vill verkligen hjälpa en när man undrar över något.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har en väldigt bra erfarenhet av fastighetsbyrån och Jakob ekerot.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sålde vårt hus med Mattias Lindahl och Håkan Meldgaard som mäklare. Båda gjorde ett toppenarbete från början till slut. Toppenbemötande, kunniga, lyhörda och drivna. Kan varmt rekommendera både Mattias och Håkan vid val av duktiga och kompetenta mäklare.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpte och sålde hus med hjälp av fasighetsbyrån i Uppsala. Mattias Lindahl (mäklare) kan jag varmt rekommendera. Han höll mig hela tiden uppdaterad på läget och har en stor kunskap inom området. Dessutom var han både lyhörd och flexibel i alla situationer. Mattias visade ett enormt engagemang vid mitt livs största affär jag är mycket nöjd och det var värt vart enda öre.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det har fungerat jättebra. Det är en stor kostnad att anlita mäklare men denna mäklare har gjort ett väldigt bra arbete, och den kostnaden var välinvesterade pengar. Kunnighet och kompetens i den högre skolan. Hon gav verkligen bra rekommendationer på besiktningsman (infocus). Ordnade med extra husvisningar och jobbade rådigt med budgivningen. Det hela har fungerat klanderfritt och jag är mycket nöjd. :)
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har fått min lägenhet såld i Uppsala. Den såldes inom en vecka. Har inte något erfarenhet av Fastighetsbyrån sen tidigare. Men jag kan inte säga annat än att de verkar bra.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpt bostad. Inga problem alls. Klart tydligt och mäklaren hörde av sig och höll en uppdaterad utan att "tjata".
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har en mycket bra erfarenhet av Erin på Fastighetsbyrån. Sålde min 1,5:a och processen var mycket professionell och smidig. Erin lyssnade in mina önskemål, framförde sin syn och samarbetet fungerar väldigt bra. Extra plus för hans tillgänglighet och hjälpsamhet! Kan varmt rekommendera Erin. //Magnus
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han är professionell och bra. Äredet är inte helt klart än.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att de är proffsiga-
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemøtande men dålig återkoppling
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har sålt huset via föreningsmäklarna (Carolina Johansson) och våra förväntningar har uppnåtts med råge. Ett proffsigt och trevligt bemötande och alla avtalade eller överenskomna saker hölls. Med facit i hand kan jag inte tänka mig att någon annan mäklare hade gjort detta bättre. Att vi sedan fick ett pris som vida översteg våra förväntningar, gjorde naturligtvis inte saken sämre.
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Amela är precis vad man söker som säljare: engagerad, positiv, kommunicerar hela tiden när något rör sig i processen. Henne anlitar vi gärna igen, och rekommenderar varmt!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har köpt bostadsrätt. Jag är mycket nöjd med Josefin Falkner. Trevlig & mycket hjälpsam tjej.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej. Vi tycker att de är bra förätaget...Hon är jätteduktig och hjälpsam person/Josefin Falkner. Vi köpte en lägenhet.Vi kan inte beskriva så mycket den som vi kan säga är allt positivt mot dem från min sida...
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Stort engagemang och professionellt uppträdande.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Att välja mäklare har jag slutat med. Har köpt och sålt hus och köpt och sålt lägenhet och det har varit olika mäklarfirmor varje gång. Josefin på fastighetsbyrån har visat ett personligt engagemang och genuint intresse för mig som kund. En mycket lyckad försäljning av min bostadsrätt.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt och professionellt bemötande. Mycket nöjd med mitt lägenhetsköp.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick för första gången kontakt med Fastighetsbyrån som 18-åring när jag skulle köpa mitt första boende.

4 år senare hade det blivit dags att sälja, men min tidigare fastighetsmäklare var då inte längre kvar i sin dåvarande tjänst utan hade gått vidare och blivit delägare i kedjan.

Jag fick då uppgifterna till en ny ung lovande mäklare vid namn Josefin Falkner. Det faktum att vår kontakt initierades via en numera högt uppsatt person inom Fastighetsbyrån kändes tryggt så jag ringde upp samma dag.

Josefin var hungrig, full av energi, och framförallt så verkade hon mån av att göra ett riktigt bra jobb. Säljprocessen gick oerhört snabbt och gav dessutom bättre utdelning än vad jag hade vågat hoppas på.

Kan varmt rekommendera Josefin som mäklare och jag ser fram emot att anlita henne igen i framtiden.

Nils Engvall
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra och proffesionellt från början till slut.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas sålde min och min dotters lägenhet i Uppsala i februari 2014. Han representerade oss på ett föredömligt sätt. Vi rekommenderar Andreas varmt till kommande uppdrag.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi anlitade företaget för en husförsäljning. Vi kände oss trygga med företaget från början tills uppgörelsen blev klar. Omtänksamt och trevligt bemötande i alla lägen bidrog till att vi upplevde affären mycket positivt.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fantastiskt bra bemötande, trevlig, saklig, mycket tålamod med att svara på frågor. Företaget bra, men vissa kringtjänster tveksamma. Inte så utförlig besiktning och protokoll från den. Bemötandet från fotograferingsfirman mindre trevligt men bra fotograf.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias jobbar på ett professionellt sätt. Han är trevlig och gör allt för kunden. Jag kommer att rekommendera honom till alla som skall anlita en fastighetsmäklare.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    mycket bra och oerhört serviceinriktat
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tillmötesgående , lyssnade på oss som kund och våra önskemål ! Kunnig , tillgänglig och hjälpsam ! Trevlig och engagerad mot våra spekulanter !
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffesionellt, som man förväntar sig att en bra mäklarbyrå ska vara. Bra service, tydliga, trevliga och smidiga.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin skötte bostadsrättsaffären mer än exemplariskt. Med ett fantastiskt bemötande och stor kunskap kunde han tryggt lotsa oss igenom ett av livets största affärer, där vi är otroligt nöjda!
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias är en mycket kompetent och engagerad fastighetsmäklare som jag uppfattar som ärlig, uppriktig och schysst. Han står upp för vad han tycker, och vill allas bästa. Det är en glädje att kontakta honom när man behöver råd, då han svarar snabbt, koncist och tydligt.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av villa. Glad, positiv och proffsigt bemötande. Tycker att Fastighetsbyrån lever upp till mina förväntningar. Alltid bra bemött och hög tillgänglighet.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Letade efter en bra mäklare som skulle få sälja mitt hus utanför Uppsala. valet föll på Fastighetsbyrån i Uppsala där jag kom i kontakt med Mattias Lindahl Mattias målade upp en idé om hur mitt hus skulle kunna säljas, hela idén kändes genomtänkt och jag sa JA. Alla de saker som Mattias planerade genomfördes helt enligt plan och på ett proffsigt sätt. Tror både Jag och De som köpte huset kände sig trygga. Hls//Bosse
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mathias vid Fastighetsbyrån i Uppsala fixade försäljningen av min fars hus på ett alldeles utmärkt sätt. Han var insatt i den lokala marknaden samt var mycket lyhörd för våra önskemål.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Utmärkt,proffsigt,snabb handläggning,regelbunden uppdatering/info Trevligt kunnigt bemötande. Något över förväntan.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån och dess personal har varit väldigt proffsiga under vårat köp och försäljning av bostad. Alltid med ett med ett leende på läpparna och varmt mottagande har våran mäklare svarat på frågor och hjälpt oss.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån gav ett mycket bra och proffsigt intryck. Jag är väldigt nöjd med Mattias jobb.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vid försäljning av fastigheten efter våra föräldrar, tog vi jag och min bror kontakt med tre fastighetsförmedlare. Företaget fastighetsbyrån och Mattias Lindahl ingav oss störst förtroende. Tidsplan försäljningsplan marknadsföring och administrativt arbete fungerade utmärkt. Fantastiskt trevlig personal på kontoret. I alla stycken helt professionellt TACK
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hus affären gick bra, det var ok.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kan varmt rekommendera både Elenor och Mattias, supertrevliga och kompetenta mäklare.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket trevlig, hjälpsam och engagerad, och snabb på att återkomma om frågor mm.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har sålt ett hus och köpt mäklartjänsten inkl besiktning. ML valdes på rekommendation. Han ingav förtroende genom att ha en tydlig uppfattning om hur affären borde drivas och vad man kunde förvänta sig i utfall och visade från början stort engagemang. Under slutfasen av budgivningen gav han konkreta råd om lämplig avslutsstrategi. Kontraktsskrivningen kändes det som att han hade helt i sin hand trots en oväntad händelse hos köparen. Vi blev väl omhändertagna även i efterarbetet. ML har ett personligt sätt och bryr sig om kunden.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det mesta fungerar utmärkt, företaget gör ett seriöst intryck, kontakten med mäklaren och vad som kan förbättras fram till visningsdagen var mycket värdefull. Någonting som kan förbättras är när parterna ska skriva kontrakt, en bättre stämning och ett mer pedagogiskt upplägg kan behövas.

Ett avslut sker den 17 mars, då kan man sammanfatta de här projektet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor är helt klart den trevligaste mäklaren jag träffade under min jakt efter en lght.Ett jättetrevligt bemötande & kunnighet om bostaden.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljning av sommarstuga - ett mycket bra bemötande och en servicegrad över all förväntan.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag och min bror har anlitat Mattias Lindahl som fastighetsmäklare för försäljning av våra avlidna föräldrars hus. Vi träffade flera mäklare men bestämde oss för Mattias därför att han på ett säkert sätt från början beskrev den process som skulle komma. Det stämde till punkt och pricka. Vi var som kunder mycket nöjda med resultatet. Vi fick en komplett och trygg hjälp som i princip var omöjlig för oss att överblicka från början. Vi fick mindre betalt för huset än vi väntat men insåg att vi gjort en "bra" affär i alla fall. För oss, fullkomligt okunniga om fastighetsförsäljning, blev hela den välplanerade processen enkel och rentav trevlig. Fastighetsbyrån bjöd även på trevliga lokaler att förhandla och avsluta affären i. Ett mycket trevligt sätt att göra affärer. jag vill varmt rekommendera Mattias Lindahl och Fastighetsbyrån.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han har skött sig helt exemplariskt. Toppen
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag vill börja med att poängtera att mitt omdöme gäller Mattias Lindahl som mäklare snarare än företaget som vi inte har haft någon kontakt med! Snabb respons, alltid tillgänglig. Mycket kunnig och med bra och relevanta råd vid varje kontakt. Bra stöd även i vår köpprocess. Han gjorde mer än vi hade trott och med ett personligt engagemang långt utöver förväntan.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett väldigt trevligt och kunnigt bemötande genom hela processen när vi köpte ett hus som Mattias sålde.

Vi är otroligt nöjda med Fastighetsbyråns arbete.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Seriöst och trevligt bemötande från första stund! Är mycket nöjd med affären och skulle gärna anlita Erin själv eller rekommendera till andra när det är dags att sälja sin bostad!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fick hjälp av Elenor Jansson på Fastighetsbyrån att sälja min etta i Salabacke, Uppsala. Har bara positiva saker att säga. Stort plus i kanten för det goda bemötandet och all hjälp under försäljningen. Jag rekommenderar Fastighetsbyrån och Elenor Jansson starkt, bra jobbat!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är super nöjd med hur hela processen gick till. Från första kontakt med Erin Kriuk till att sista pappret var påskrivet. Jag skulle verkligen rekommendera andra att använda Erin.

Nöjd kund /Viktor
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker företaget är proffessionellt, bra bemötande oberoende av ålder förstår att man har olika behov i livet!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Smidigt professionellt handhavande av försäljningen och kunden.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett trevligt bemötande av mäklaren vilket givetvis speglar av sig på företaget som jag absolut rekommenderar vidare. Kommer i första hand kontakta er igen vid ev.försäljning.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket gott bemötande positiv bra information trevlig!Jag är nöjd JA God stämning trevligt bemötande och service hörde av sig hela tiden!Som säljare hade vi hoppas på ett högre pris!Vi var glada att affären gick fort så vi blev klara och köparen fick vi ett gott intryck av och hoppas att han ska trivas!Bra Carolina en glad positiv person och vill både köpare och säljaren det bästa!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett mycket bra bemötande av mäklaren och tycker att företaget levde upp till min förväntan. Stämning, miljö och service var bra och den summa som mäklaren lyckades få ut av denna lilla lya var över förväntan.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Gott bemötande. Kontakterna sköttes smidigt och vi fick det vi betalade för. Sammanfattningsvis är vi nöjda.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Här har ni världens bästa mäklare! Andreas sålde vår älskade lägenhet vintern 2012, en lägenhet som var väldigt tung att lämna för min del, MEN, Andreas gjorde hela processen tusen gånger lättare. Han var oerhört professionell, och vi kunde verkligen lita på honom till tusen procent. Allt gick supersmidigt och han fick oss att känna oss trygga. Precis en sådan mäklare som man vill ha. Om vi någon gång säljer vårt hus så hoppas vi att han lämnat lägenhetsförsäljning och istället jobbar med hus, för då är han vår givna mäklare! Ingen konkurrens. Vi har rekommenderat honom till alla våra vänner som går i sälja-tankar.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vänligt och professionellt bemötande. Mycket god service. God kommunikation. Nöjd med försäljningen.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffsigt och trevligt bemötande! Alla förväntningar levdes upp till. Servicenivån var mycket hög och min försäljning gick jättebra och jättesmidig!

skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin var mkt engagerad och fokuserad. Han var mkt professionell i bemötandet mot köpare och intressenter. Jag kommer helt klart att anlita honom igen nästa gång jag ska sälja.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det var mycket bra, svarade snabbt på telefon och det blev en snabb affär.

Josefin Lindberg svarar Julia B:

Tack så mycket Julia! Kul att höra att du var nöjd med mig :) Hoppas du trivs bra i din nya lägenhet. Mvh Josefin Lindberg

skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt nöjd med det positiva samt professionella bemötandet. Det var en fröjd under hela processen av lägenhetsköpet och Elenor var alltid på topp både i arbetet och humöret. Kunde inte fått bättre service och det bidrog till en härlig och trygg stämning.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Supernöjd! Proffsig, duktig, en fröjd att ha haft kontakt med!

Rekommenderas varmt!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffisig och bra mäklare/firma. Behandlar säljare och köpare på ett bra sätt och är snabba och ha kontakt med och trovärdiga.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor var kunnig , driftig. Snabb i handling . Ansvars full. Har stort förtroende för henne och ska köpa ny lgh eller hus kommer jag att ta kontakt med henne
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elna är klockren som mäklare. Proffsig, driven, trevlig och väldigt duktig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Snabb respons på alla mina frågor och funderingar. Josefin har givit tryggt intryck för vårat bostadsköp , speciellt när man är nybörjare. Som företag tycker jag tummen upp.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var mycket bra,C är en inkännande person ,mjuk ,omtänksam och lyssnade in oss fyra systrar(kanske lite snabb ibland9 .Vår förväntan var att försäljningen skulle vara klar innan vintern och det infriades. Stämningen var mycket bra ,service genom att C hela tiden informerades vad som var på gång med ev köpare.Miljö vet jag inte vad ni menar....Betalning ..har inte kollat vad andra tar..och första gången jag har kontakt med mäklare..... En bra erfarenhet av mäklare.. Lycka till Carolina En
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande, lite svår att få tag på ibland, annars jätteduktig och proffsig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En väldigt bra mäklarbyrå, som jag skulle anlita igen. Hjälpsamma och pålitliga.
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det personliga bemötandet har alltid varit mycket professionellt, glatt och trevligt. Företaget har levt upp till mer än mina förväntningar.

Stämningen och servicen har präglats av en mycket driven och engagerad mäklare. Jag har över tiden känt att Amela har varit lyhörd och uppmärksam på mina önskemål och behov samt väldigt flexibel.

Jag har ingen särskild kommentar på värdet mer än att jag betalt ett rimligt belopp för den service och hjälp jag har fått.

Den sammanfattade upplevelsen är att jag övertiden varit och är en mycket nöjd kund.
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra! Genom att leverera tjänsterna enligt önskemål. Kombinationen av Per Isberg och Robin Johansson har varit bra! Isberg med den erfarenhet som var avgörande för valet av mäklare samt Robins servicekänsla och Helt enligt önskemål.

Kan ej bedöma,

Enligt mina positiva förväntningar.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    bemötande var mycket bra och kändes välkomnade och tryggt. Upplevde företaget som mycket profetionellt. allt var mycket bra och jag är en mycket nöjd kund! jag är även mycket nöjd med de värde jag betalade för min lght.
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    utmärkt bra! Tillfullo! Mycket bra! Full valuta för pengarna. Mycket bra i alla avseenden.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffsiga! En stor känsla av trygghet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Är super nöjd, snabb och bra service!
    skrev om Amela Agic en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har varit mycket nöjda med Amela Agic på Fastighetsbyrån vid försäljningen av vår förra lägenhet. Då Fastighetsbyrån är en av de största mäklarna i landet känns det tryggt och säkert att allt sköts på ett bra sätt. Amela är professionell, kunnig, har ett mycket trevligt bemötande och finns alltid tillgänglig och till hands vid frågor. Hon är mycket hjälpsam och sätter kundens bästa i första hand. Det är en självklarhet för oss att anlita Amela på Fastighetsbyrån igen vid framtida bostadsköp!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var proffsigt Förväntningar uppfylldes mer än förväntan. Stämningen var superpositiv Värdet var där vi hade planerat från början och det vart kanon Med ett ord"SUPERPOSITIVT"
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra. Proffsiga trevliga och hjälpsamma.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande, professionellt, påläst och tydligt. Uppfyllde mina förväntningar, bra service och tillgänglighet. Sammanfattningsvis mycket nöjd.
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Försäljningen gick kanon med Alla förberedelser och visningar. Sen var det dock tyst från mäklaren. Inget svar på mail från mäklaren angående deklaration. Varken jag eller en kompis med samma problem har fått svar.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas sålde våran lägenhet våren 2013. Affären gick otroligt smidigt och vi kände en stor tilltro till hans skicklighet och noggrannhet. Vi är otroligt nöjda och rekommenderar honom starkt.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra och proffsigt bemötande. Noggran och pålitlig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    1:sta mötet m Josefin kändes mkt seriöst,tryggt,vänligt & omhändertagande. Över förväntan. Mkt fint bemötande i trevliga lokaler.Jag kände mig välkommen & trygg. Det var värt varenda öre. Otroligt bra,Josefin har ställt upp och hjälpt t med mkt "extra" saker som t.ex. följa med t bankmöte m.m.Ringt,mailat,sms:at=hållit kontakten hela tiden.Jag kommer att rekommendra Josefin Falkner & Fastighetsbyrån till släkt och vänner.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var glatt, lite stressigt kanske Tyckte att visningen var en aningen snabbt överstökad, all info kom inte fram till besökarna. Fanns många bra saker med huset som aldrig kom fram fören efter husköpet, det var ju bra för våran del som köpte huset, men det kunde ha stått mer i annonsen. Vi är annars nöjda med huset, även om vi inte har flyttat in än.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Grym mäklare som har stenkoll och säljer till bästa pris!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att elenor är en jätteduktig mäklare. Hon får en att känna sig som en riktigt viktig arbetsgivare redan från första mötet. Hon förklarar jättebra hur allt kommer gå till och kom med tips om hur man kan gå till väga inför en visning/försäljning för bästa möjliga resultat. En positiv och engagerad mäklare som jobbar hårt för att sälja din bostad.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jätte bra mäklare! Proffsig, trevlig å väldigt lyhörd:)
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett smidigt lägenhetsinköp med bra bemötande.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt sköttes på ett helt ok sätt
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att det var ett bra bemötande, och god service. Jag fick svar på de frågor och funderingar jag hade.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin är en otroligt bra mäklare! Han är mån om sina kunder, både köpare och säljare, och att alla parter är införstådd med allt som sker i och med affären. Jag kände mig aldrig besvärlig, även om jag ringde med små, enkla frågor. Jag rekommenderar verkligen alla att anlita just Erin vid försäljningar!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt var toppen och över förväntan! Inget att klaga på. Rekommenderar Erin och företaget till andra köpare/säljare.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var förtroendeingivande. Hon har gjort jättemycket för oss, hjälpt oss med bankkontakter mm. Företaget var över förväntan, miljön var fin och lugn. Ingen stress. Värdet av det vi betalade var värt varenda krona. Den sammansatta upplevelsen var över förväntan. Josefin Falkner är trevlig, hjälpsam, och driftig. Jätteduktig!!

skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väl insatt och ett mycket trevligt bemötande. En snabb och bra affär med en mycket engagerad mäklare
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt och trevligt bemötande. Snabbt handhavande och bra service.

Mycket positiv erfarenhet och skulle varmt rekommenderas till andra.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Carolina är otroligt noggrann, påläst och duktig, man känner sig trygg med henne.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Smidigt, proffsigt, kändes tryggt och man fick bra och lättförståelig info under hela processen.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt har gått väldigt smidigt och bra
    skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt var perfekt allt rullade på och Robin var till belåtenhet för oss alla
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra säljresultat, gärna lite mer tillgänglighet till mäklaren.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi upplevde Jakob som mycket resultatinriktad och ambitiös, med rimliga kalkyler och bra och tät information före, under och efter försäljning. Dessutom trevlig att ha att göra med. Vi är mycket nöjda!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra bemötande. Precis det jag behövde hjälp med. Mycket bra. - Mycket bra. Lätt att ställa frågor till och sa på ett bra sätt vad man skulle göra.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Supernöjda!! Snabbt, enkelt, professionellt! Jakob får högsta möjliga betyg av oss, rekommenderas varmt.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Pålitlig o kunnig mäklarbyrå. Lyssnar på dina behov och önskemål.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket proffsigt bemötande och fullgod service. Jag kan rekommendera företaget till alla som vill sälja sin bostad!

Josefin Lindberg svarar Carolina S:

Tack för din fina rekommendation. Fantastiskt roligt att höra! En smidig försäljning och bra betalt, kan bara säga stort grattis! :) Lycka till i den nya bostaden! Mvh Josefin Lindberg

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt bra information och service!

Josefin Lindberg svarar Rodrigo F:

Tack Rodrigo, vad roligt att höra! Hoppas du ska trivas i din nya lägenhet. Mvh Josefin Lindberg

skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet fr mäklarens sida kan knappast ha varit bättre. Engagerad, vänlig, behaglig.

Dålig kvalitet på besiktning och energideklaration - man får väldigt lite för pengarna. Det borde f ö ha bakats in i totalpriset. Värdet av dolda fel-försäkringen är också diskutabel. Men detta är saker som mäklaren inte kan rå över - det är ju Fast.byrån som köper in konsulterna.

Stämn/miljön/servicenivån har varit utmärkt hela tiden i våra kontakter med mäklaren.

Värdet av den tjänst vi köpt dras ner av dålig kvalitet på konsultinsatserna. Fast.byrån är ett av landets största mäklarföretag och borde åtgärda detta.

Mäklarens insatser har varit föredömligt goda. Betr. Fast.byrån, se ovan.

Poänvärdering: 5 för mäklaren (den som finns nedan) av 5 möjliga, Fast.byrån 2,5 av 5.

Rashin Cohen svarar Britt-Marie B:

Tack Britt-Marie för era fina ord om mig. Tack också för era synpunkter om kringtjänster, vi tar naturligtvis till oss detta och jobbar på bättre kvalité även från våra samarbetspartners. God jul och gott nytt år!

- Mvh Rashin C 2013-12-18
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt trevligt bemötande, mäklaren hade/har stenkoll! Svarade på alla frågor jag hade.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Läs våra kommentarer till besiktningarna ovan i Fastighetsbyråns enkät (om det är de som Reko utfört).

som vi sa, besiktningsmannen en trevlig prick, resultaten värdelösa.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån är bra, Jakob Ekerot är världsklass! Kommer aldrig anlita eller rekommendera någon annan mäklare.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias Lindahl och Fastighetsbyrån har på ett suveränt sett stöttat, lett och gett resultat i vår försäljning.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är mycket nöjda med Josefin Lindberg och Fastighetsbyrån! Bra bemötande, kontinuerliga uppdateringar och vi fick känna oss delaktiga i processen. Dessutom mycket fina bilder, bra beskrivning och ett konkurrenskraftigt mäklararvode. Hela försäljningen kändes trygg och vi fick ett bra pris så vi skulle gärna använda oss av dem igen.

Josefin Lindberg svarar Susanne S:

Stort tack Susanne för din oerhört fina rekommendation, det värmer! Hoppas att ni ska trivas i Stockholm! Mvh Josefin Lindberg

skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick hjälp av Jakob Ekerot från Fastighetsbyrån i Uppsala med att sälja vår lägenhet. Det var som att ha sin bästa kompis som mäklare samtidigt som vi fick ett väldigt professionellt bemötande på alla sätt men ändå väldigt personligt och engagerat. Dessutom fick vi bra mycket mer vid försäljningen än vad vi hade räknat med, så vi är supernöjda!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jakob Ekerot hjälpte oss först att sälja och tipsade sedan om en bostad som verkligen är vår drömlägenhet!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi sålde vår lägenhet i Uppsala med Fastighetsbyrån hjälp. Vi är väldigt nöjda med Fastighetsbyrån och särskilt nöjda med mäklaren Jakob Ekerot! Han var oerhört proffsig och hade hela tiden en bra dialog med oss köpare och med spekulanterna. Han fanns även tillgänglig för rådgivning då vi senare köpte vår nya bostad, vilket vi uppskattade mycket! Vi kan varmt rekommendera Jakob!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt, tryggt och trevligt!
    Mycket bra helhetsintryck.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra mäklare.Kunnig och snabb mäklare. Tydlig information. Höll hela tiden vad han lovade, och höll oss uppdaterade.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Smidigt, lätt och tryggt!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har bara positiv erfarenhet av fastighetsbyrån. Mycket bra och driven mäklare som gjort ett bra jobb och alltid tillgänglig när man vill ha kontakt. Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån till vänner!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker fastighetsbyrån i Uppsala är jättebra jag är mycket nöjd. Jakob var riktigt bra. //Ali
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Eva Brevemark var min mäklare, kan varmt rekomendera henne. hade henne som säljare på min lägenhet och har även varit på hennes visningar.Kommer absolut annlita henne igen. proffsig och ärlig mäklare
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt och vänligt bemötande. Snabb affär med kort varsel.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    mycket bra bemötandeoch proffessionell hantering. Viktigt i sådana haär affärer är kommunikationen vilkt jag tyckte fungerade väldigt bra i mitt fall! Tackar och bockar!
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Det jag uppskattade hos min mäklare Jakob Ekerot, var framförallt den snabba återkopplingen som man tycker är mycket viktig när man gör en bostads affärer. Tyvärr måste jag säga att jag av tidigare erfarenheter från andra mäklare så kan just den biten fallera. I det här fallet var budgivningen seg och trög, men Jakob skötte det med den äran och jobbade hårt på köparna för att få till ett avslut, och höll sig hela tiden cool vilket gav mig som säljare en trygghet och ett lugn. Och i slutändan blev den en lyckad försäljning med ett bra resultat för mig som säljare... Jag vill också nämna att vid kontrakt skrivningen med köparen så kunde inte Jakob närvara utan den gjordes utav en kollega och genomförde på ett exemplariskt sätt. Helhetsbedömning A+
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Superbra! Kunnig, nogrann och vill det bästa för kunden! Vi var så nöjda med Carolina :)
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    I egenskap av att vara extremt kritisk, granskande och resonerande, så måste jag säga att mitt bemötande jag fått av fastighetsbyrån i sin helhet, men främst av Jakob Ekerot, har varit exceptionellt bra. Proffsigt, snyggt, informativt, lägger alla korten på bordet - det är helt enkelt så som man vill att en mäklare ska vara.

Jag kommer garanterat använda mig av Fastighetsbyrån vid framtida bostadsbyten!
    skrev om Rebecca Freij en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är väldigt nöjd med min mäklare Rebecca Freij!

* Extremt professionell

* Bra annons och marknadsföring

* Fantastiskt bra foton på lägenheten

* Bra kontakt med spekulanter och köpare

* Värdefulla tips inför homestyling

Jag fick tydlig information om mäklararvodet (det stod på kontraktet som gällde avtalet mellan säljare och mäklare).
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mäklare Erin Kiruk's engagemang visade sig när han fick sätta sig och ringa runt bland andra spekulanter och hittade flera intresserade, bl a en ung familj som inte kommit på någon av de två visningarna. De slog till redan efter en kvart!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag anser att jag inte fått rätt information ang mäklararvodet vilket jag känner mig besviken över. Blev lovad att det aldrig skulle kosta mer än 100.000 men har i efterhand insett (vid utbetalning av arvodet) att det även ingick en procentdel som gjorde att provisionen översteg den utlovade summan på 100.000. Alltså ju lägre utgångspris mäklaren satt ju högre provision fick han.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bemötandet var mycket bra prisvärt ja men det borde vara flytt städ med i paketet.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag sålde ett dödsbo och fick ett mycket gott intryck av Carolina. Hon var profesionell i allt hon gjorde, kom med bra rekomendationer och dessutom tog hon sig alltid tid med ett leende på läpparna. Jättenöjd med allt och jag rekomenderar henne.
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi köpte vårt nya hus samt sålde vårt gamla genom Carolina. Hon är otroligt professionell, känner vad jag som kund behöver. Jag rekommenderar henne starkt till alla som ska sälja eller köpa bostad. Julkortet som kom 6 månader efter inflytt med en förhoppning om att vi trivs i nya huset säger allt om det viktiga extra steget hon tar!
    skrev om Carolina Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Detta är min andra försäljning med Carolina. Carolina är oerhört proffessionell och ligger alltid steget före. Jag kan starkt rekommendera henne!