Kampanj

Betyg
Recos
Checkins
018-56 96 00
Förfrågan är helt kostnadsfri och är ej bindande
Fastighetsbyrån Uppsala

Dragarbrunnsgatan 22 753 80 UPPSALA

www.fastighetsbyran.se

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Uppsala och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Mer funktioner

Vad tycker du om Fastighetsbyrån Uppsala

Läs vad Recos användare tycker om Fastighetsbyrån Uppsala

skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Som budgivare upplevde jag denna mäklare som väldigt oprofessionell i sitt sätt att sköta budgivningen på en för oss VÄLDIGT attraktiv lgh. När budgivning efter ca 2 dygn började närma sig avgörande, bara 2 budgivare kvar, så får jag under mitt jobb närmast ett ultimatum att inkomma med ytterligare bud annars säljs bostaden till den andra budgivare. Jag förklarade att jag var på jobbet och inte kunde fatta beslut om vi skulle lägga ett nytt bud och framför allt hur mycket det budet skulle ligga på, innan jag pratat med min fru efter jobbet. Innan jag slutat jobbet så ringer mäklaren upp och säger att budgivningen är slut............. Fastighetsbyrån vill tydligen INTE göra affärer med människor som har vanliga jobb med vanliga arbetstider.

Nu sitter jag, en besviken, närmast chockad pappa med en otroligt besviken familj i hemmet och funderar på:

Vad var det som hände? Vi var ju beredda att inkomma med ytterligare bud.

I Fastighetsbyråns reklam sägs det att deras mäklare skall företräda BÅDE säljare OCH köpare. Det har inte gjorts i detta fall och det har drabbat oss som familj VÄLDIGT hårt.

Sofia Löfdahl Ehlin svarar Arne W:

Hej Arne, Jag vill börja med att beklaga att ni känner er besvikna över handläggningen av budgivningen och tacka för att du tog dig tid att skriva. Angående din kommentar att Fastighetsbyrån bett om att få din rekommendation borttagen så stämmer det inte riktigt, det gick ut ett mail från Reco till dig som talade om att en av dina rekommendationer plockats bort, den som plockats bort var den där det endast stod "dubblett....", så där blev det nog ett litet missförstånd. Vi tycker det är viktigt att alla får tycka till, även ni som är missnöjda. Som sagt, vi är jätteledsna att du och din familj känner att det blev stressigt. I en budgivning är det alltid säljaren som avgör när avslut ska ske, inte budgivaren och inte heller mäklaren. I detta fallet hade säljaren ett tydligt önskemål om att avluta affären innan helgen då de tyckte att hela processen var påfrestande. Mäklaren vidarebefordrade detta önskemål både via sms och muntligt och följde sedan säljarens anvisningar och avslutade affären torsdag kväll. Vi försöker vara tydliga när vi kommunicerar till våra blivande köpare hur en budgivning går till och vi beklagar att vi misslyckats denna gång. Du är varmt välkommen att höra av dig till mig om du har ytterligare frågor. Du når mig på 018-569615. Vänliga hälsningar Elna Nilsson, Kontorschef

- Mvh Elna N 2015-04-27
    "Nu vill Fastighetsbyrån att denna recension ska tas bort.......... wonder why? :-)"
    04-26 22:05
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin är en fantastisk och duktig mäklare som är ärlig och tillgänglig. Han lyssnar på sina kunder och tar hänsyn till deras åsikter och gör sitt bästa för att göra kunderna nöjda som möjligt. Han gjorde ett superbra jobb för ossnär vi skulle sälja våran lägenhet. Vi rekommenderar honom varmt till andra, Erin arbetar verkligen utifrån sitt bästa. Om jag behöver en mäklare igen i framtiden kommer jag definitivt ta kontakt med honom först och be om hjälp.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Erin har varit väldigt tillmötesgående och flexibel. Jag och min man har fått en bra bild av honom.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Falkner har genomfört försäljningen av vår bostad på ett utomordentligt sätt. Hon är noggrann och lyhörd och håller vad hon lovar. Vi är väldigt nöjda med hennes arbete.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin har varit valdigt vanlig, hjalpsam och kunnig, sa allt har flytit pa bra.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt bra bemötande och bra intryck som var genomgående under hela processen. Mäklartjänst, sålde vår lägenhet.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin är en påläst mäklare, noggrann och förberedd. Dessutom lugn och trevlig som person. Trygg att ha vid all stress det innebär att sälja sin bostad. Vi är supernöjda från början till slut!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket trevlig och tillmötesgående mäklare. Kan starkt rekommendera Erin!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är väldigt nöjda med hela försäljningen! Det gick smidigt och bra. Vi kan starkt rekommendera mäklaren Andreas Ödman.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin är kunnig och serviceinriktad. Jag upplever att jag fick ett mycket gott bemötande och snabb respons de gånger jag sökte honom. Det är uppenbart att han tycker om sitt jobb!
    skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej, min upplevelse av Malin Fagerström var väldigt bra. Hon var trygg och säker. Mitt köp kändes enkelt och tryggt.

Malin Fagerström svarar Ida R:

Hej Ida och tack för det goda omdömet! Hoppas renoveringen går bra och att du ska trivas i lägenheten!

skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Falkner på Fastighetsbyrån har hjälpt oss med försäljningen av vår bostadsrätt på ett mycket proffesionellt sett. Allt gick mycket snabbt och smidigt från värdering, fotografering, uppläggning av annons, budgivning och kontraktsskrivning och man kände sig trygg som kund. Roland Jansson
    skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt och vänligt bemötande. Hjälpsam. Korrekt och proffesionell.

Malin Fagerström svarar Curt R:

Hej Curt! Kul att ni känner er nöjda! Det var kul att jag kunde vara behjälplig i ert bostadsletande och att det dök upp en lägenhet som passade er till slut!

skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett bra bemötande,trevlig. kan apsolut rekomendera henne.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har haft nöjet att både köpa och sälja med Jakob nu. Det finns de mäklare som ser till sitt eget bästa och det finns de som även tänker på kunden, Jakob tillhör den senare kategorin. Med Jakob som mäklare får du hjälp med köp och försäljning på ett personligt plan samt att han ser till att affären blir så bra som möjligt för dig. Jakob har alltid svarat på frågor och försökt ge tips för att guida en rätt, extra bonus är de återkommande breven från Jakob med marknadsstatus och hans syn på marknaden framöver. Kan starkt rekommendera Jakob!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Elenor skötte försäljningen av vår lägehet på ett bra sätt, hon var lättillgänglig och höll sina utlovade löften.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har köpt en lägenhet. Tack vare Josefin gick det mycket smidigt. Fantastiskt vad tålmodig hon varit med alla våra speciella krav.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas ingav ett professionellt och förtroendeingivande intryck.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Snabb och trevlig affär där Jakob gav en genuin o personlig känsla genom hela köpet.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias är mycket tillmötesgående, proffsig och trevlig att ha att göra med!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande och personlig service.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kunnig mäklare som känns professionell.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är jätte nöjda med Jacobs insats
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin har stor del i att jag i dag är glad ägare av en ny lägenhet. Josefin kändes väldigt professionell och kunnig i sin yrkesroll. Hon var alltid redo att svara på mina frågor, ordna möten och var väldigt snabb att uppdatera mig kring händelseutvecklingen gällande objektet jag var intresserad av.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag vill rekommendera Fastighetsbyrån i Uppsala som mäklarbyrå. Jag hade Jakob Ekerot som mäklare och han var proffsig, återkopplade hela tiden om hur allt fortlöpte och gjorde en snabb och lyckad försäljning.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är väldigt nöjd med hela processen, samt vår mäklare Jakob. Det har inte varit några oklarheter alls, utan allt har flutit på snabbt och smidigt. Vi har fått svar på alla våra frågor och en utmärkt guidning på vägen.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jakob agerade professionellt och med glimten i ögat. Vi är helt klart nöjda
    skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Gott bemötande på alla sätt. Alltid tillgänglig med snabba svar. Visade oss intresse och vänligt bemötande.

Malin Fagerström svarar Ann-christin S:

Tack Ann-Christin, kul att du är nöjd!

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi har fått bra bemötande från Andreas. Han har återkopplat snabbt och kunnat ge svar på det frågor vi haft i samband med vårt lägenhetsköp. Vår dotter som gick på visningen har också fått ett positivt intryck i den kontakt hon har haft
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande, trevlig och informativ
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias är en mycket trevlig o kunnig mäklare, lätt att ha o göra med. Alltid tillgänglig, ordnade o grejade så att vi fick som vi ville. Det var bara att luta sig tillbaka från början till slut!
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande, professionell, lyhörd och kunnig.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsig, duktig och trevlig! Vi rekommenderar Rashin varmt!
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Korrekt, sakligt och lättsamt. Affären är dock inte färdigt än.
    Professionell, trevlig o tillmötesgående
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevligt bemötande och kunnig på objektet.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon var bra och lätt att ha att göra med
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vår mäklare vid Fastighetsbyrån var tillgänglig och tillmötesgående och ställde alltid upp när vi behövde hjälp eller hade frågor. Man fick ett väldigt trevligt bemötande vid varje kontakt. Jag tyckte särskilt bra om att hon var pedagogisk och förklarade allt noga när vi gick igenom köpekontraktet.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Super nöjd med Josefin! Lätt tillgänglig alla dagar i veckan, super trevlig och gör sitt jobb utmärkt!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kanon har förmågan att dra fram äss i rockärmen. Bara korthajar och riktiga proffs kan det. Är supernöjd helt enkelt.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, tillgänglig och väldigt hjälpsam. Han har varit ett bra stöd i vårt första lägenhetsköp, då det kändes som att han verkligen tog sig tid för oss.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mattias Lindahl har gjort ett mkt bra och engagerande arbete med försäljningen av vårt hus. Från början till kontraktsskrivning har han gjort det som varit vårt bästa. Varma rekommendationen från fam. Grafström
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig och kompetent. Kan rekommenderas./en köpare
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vid försäljningen av vår bostadsrätt skötte Elenor allt med bravur. Hennes engagemang och proffessionalitet är fantastisk. Man känner genast att hon har ett genuint intresse av att allt ska bli så bra som möjligt för alla parter. Elenor är en mäklare jag rekommenderar till alla, väldigt mycket även för hennes humor, värme och vänlighet. Med vänlig hälsning, Carina
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, kunnig, tillgänglig, entusiasmerande! Skicklig i budgivningsprocessen. Denna gång köpte jag en lägenhet som hon sålde men kan mycket väl tänka mig att välja henne nästa gång jag säljer lägenhet.
    skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kunnig mäklare med ett väldigt trevligt bemötande. Alltid kontaktbar och har gjort ett väldigt bra jobb med försäljningen av vårt hus.

Mattias Lindahl svarar Helena A:

Tack för de fina orden Helena! Hoppas ni hittar en tomt snart:)

skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket bra bemötande, ger snabba och kunniga svar.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon gjorde precis vad en mäklare förväntas göra och utöver det var hon en mycket trevlig och härlig person.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Elenor Jansson har det en Fastighetsmäklare skall ha,trevligt bemötande,proffsig under hela försäljningen!M.V.H. Margareta Lundin.
    skrev om Malin Fagerström en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Malin har haft ett suveränt bemötande och även ställt upp när hon var på utbildningshelg utomlands.

Malin Fagerström svarar Hans A:

Tack Hans, va kul att ni är nöjda! Hoppas att Gabriel ska trivas i sin nya bostad! Hälsa Värmland

skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Quick to response email and sms most of the time. Need to check facts a bit more carefully when it comes to details of apartment's bostadsrättförendning. Need to check how interested the potential buyers are before asking the owner for private flat show but of course this is always difficult if buyers are tricky. Overall quite a nice person to work with and quick in responding and fixing things.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia arbetar proffsigt och visar en lägenhet från dess bästa sida och har koll på både stora och små detaljer.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att hon är väldigt mycket mäklare. Glad, positiv och trevlig. Jag har inget negativt att säga om henne. Det jag tycker inte har fungerat (det vet jag inte om det gäller henne eller byrån i sin helhet) är att jag inte har fått så många objekt att titta på via fastighetsbyrån. Det är jag missnöjd med. men som sagt i det stora hela är jag nöjd.
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är tacksam för att jag valde Klas Ördell på Fastighetsbyrån Uppsala. Klas gjorde ett suveränt jobb och uppfyllde min dröm om att slå rekord i föreningen. Min magkänsla när jag valde Klas som min mäklare betalade av sig, Klas & jag slog rekord så TACK!:-) Klas för ett arbete Brilliant utfört. Mvh. Jan Sundbom
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia hjälpte oss både effektivt och praktiskt att genomföra vår affär snabbt och smidigt. Hon har även efter kontaktsigneringen var oss till stor hjälp i diverse praktiska detaljer.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Henrik är en professionell mäklare som inger förtroende. Har haft att göra med en rad mäklare tidigare, men Henrik är den klart bäste. Genom honom har jag dessutom fått en positiv bild av Fastighetsbyrån. Skulle jag sälja eller köpa ett objekt i framtiden skulle jag vilja att han och Fastighetsbyrån anlitades för uppdraget.
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsig och kommunikativ - erbjudande effektiv klientservice.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag tycker att Elenor gav ett glatt intryck och fick affären att kännas snabb och smidig.
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Riktigt nöjd med Klas, han gjorde ett toppen jobb från början till slut. Väldigt nöjd med affären.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket trevlig och seriös på ett glatt sätt
    Trevlig och bra sevice. Kontaktbar
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin både lyssnade på mina behov och erbjöd en väldigt bra tjänst! Erin Utförde en riktigt bra jobb och var väldigt tillgänglig och service inriktad. När jag behövde stöd så ställde han upp och råd så gav han rådgivning. Tack Erin.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    En glad, positiv och kunnig mäklare som verkar kunna sitt uppdrag till 100 procent
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsigt och kunnigt bemötande från start till slut vid vår bostadsrättsförsäljning. Kan varmt rekommenderas!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vänligt bemötande med stor respekt för kundens önskningar, vid försäljning av lägenhet
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionell och seriös. Trevlig i alla kontakter och snabb med att återkoppla. Kan varmt rekommendera denna mäklare.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket engagerad mäklare som verkar brinna för det han gör. Väldigt professionell och förtroendeingivande. Hanterade allt på ett exemplariskt sätt!!
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi både köpte och sålde samma lägenhet genom Elna. Båda gångerna fick vi ett proffsigt och förtroendeingivande bemötande. När vi sålde lägenheten hade vi stor nytta av Fastighetsbyråns nätverk med presumtiva kunder.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon har varit väldigt proffsig och tillmötesgående, finns alltid tillgänglig om man har funderingar och genomförde uppdraget snabbt och smidigt som jag önskade och dessutom med riktigt goda resultat.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag är mycket nöjd med samarbetet mellan mig och Josefin i och med denna affär. Då jag själv varit tvungen att befinna mig på annan ort så har i stort sett allt ansvar legat på henne, och det har känts väldigt bra sen dag ett. Utan ett sådant samarbete hade det aldrig hunnits med någon affär.

Josefin Lindberg svarar Petter P:

Vad roligt att höra att du är nöjd Petter! Visst är det smidigt när vi kan lösa kontraktskrivning osv. på annan ort, så du kunde följa och avsluta affären uppe i Åre :) Om du någon gång funderar på att flytta tillbaka till Uppsala är du varmt välkommen att höra av dig. Lycka till med restaurangen!

Varken och......................................................
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett trevligt och engagerat bemötande. Lugn och sansad mäklare vilket skapade en trygg känsla kring affären. Ingenting att anmärka på.
    skrev om Lovisa Söderlund en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett trevligt och korrekt bemötande. Vi kände förtroende för henne och hon gav oss information om vad som gäller vid lägenhetsköp.
    skrev om Lovisa Söderlund en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra service och ett trevligt tillmötesgående. Lovisa är kunnig i sitt yrkeutövande som är till fördel för företaget.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande! Jag fick hjälp med allt jag ville!
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket god service! En del trassel pga speciellt objekt samt att Tele2 låg nere men detta har retts ut på ett föredömligt sätt.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi blev bemötta på ett trevligt och positivt sätt, det var lätt att få kontakt med Rashin när det behövdes. Allt sköttes på ett professionellt sätt, det är bekvämt och skönt att allt pappersarbete är fixad och att allt sköts hos mäklaren på byrån.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Lättillgänglig och proffsig mäklare. Snabb och smidig affär.
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi blev väldigt trevligt bemötta och fick svar på alla frågor vi hade. Själva budgivningen och försäljningen gick smidigt och vi blev mkt nöjda med resultatet.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Klockrent! Ellinor var super! Hon var väldigt engagerad och berättade precis hur allt skulle gå till! Kan varmt rekommendera fastighetsbyrån och Ellinor!
    Trevligt och professionellt bemötande
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashid är kunnig och trevlig.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi fick ett bra första intryck av Sofia, och har generellt fått bra hjälp. Hon verkar ha gjort ett mycket bra jobb med själva lägenhetsförsäljningen.

Det negativa var att vi kände oss en aning pressade vad gäller försäljningen, samt dålig kommunikation om processen och avtal. Kan delvis bero på att vi är totala noviser utan erfarenhet av lägenhetsbyten.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig och tydlig i sitt bemötande.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jättetrevlig och mycket hjälpsam.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt bra bemötande. Trevlig och hjälpsam.
    skrev om Lovisa Söderlund en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    trevlig effektiv lätt att prata med
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick hjälp av fastighetsbyrån att sälja min lägenhet och är mycket nöjd med tjänsten. Allt har gått smidigt och kommunikationen varit bra. Av den anledningen skulle varmt rekommendera fastighetsbyrån!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tack Erin! Du jobbar proffsigt med ett vänligt bemötande och rak kommunikation. Snabba svar och lösningar vid funderingar och frågor. Jag kommer att anlita dej och rekommendera dej vid framtida uppdrag. Vänliga hälsning/G
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Kunnig, tillmötesgående och proffsig. Har bara positiva saker att säga.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin gav ett mycket proffsigt, personligt, lugnt och varmt bemötande.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tipptopp, serviceminded och pigg. Kunnig och lyhörd.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffsig, kunnig, engagerad och trevlig.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Noggrann bra driv duktig på att avrapportera vad hon gjort och vad som stod på tur. Vill ge Sofia mina bästa rekommendationer.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin är mycket trevlig och lugn man känner sig inte stressad och hon ger saklig information på ett proffsigt vis. Rashin kan vi rekomendera till andra som vill sälja sin villa sommarstuga eller bostad. Mvh. Renee och Michael Gunnarsson.
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt bra . Det gick snabbt med hans service . Och lägenheten var precis som han beskrev den
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra! Lätt att få kontakt med och mycket hjälp utöver vad som förväntas av en mäklare.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vid försäljning av (min mors) lägenhet har jag haft kontakt med Josefin Falkner. Jag är mycket nöjd med bemötande och all hjälp jag fått. Allt har fungerat utmärkt.
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick ett bra bemötande och bra information på första mötet. Allt gick sedan väldigt snabbt och smidigt.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsmaklare, vi var kopare av en lagenhet. Allt fungerade enligt plan. Nojda.
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Proffesionellt och kunnigt bemötande, mycket nöjd!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mäklaren svarade nästan på alla frågor med svaret: Jag vet inte! Helt utan återkoppling. Jag hade en mycket dålig känsla när jag gick ifrån visningen. Det var enbart efter samtal med en annan boende i föreningen, och lusläsning av internet (som visade sig inte stämma till 100%) som vi fick en bra känsla för fastigheten.

Josefin Lindberg svarar Jan-eric R:

Det är tråkigt att du känner så Jan-Eric. De frågor som ni kom med som jag ej kunde svara på direkt på visningen, däribland varför det sviktade på ett ställe på vardagsrumsgolvet, försökte jag få fram information kring. Jag frågade även säljarna som själva inte hade märkt detta. De frågor som jag fick av er kollade jag upp i efterhand och återkom till er via telefon efter visningen, men om det är någon fråga ni tycker att jag missat så ber jag om ursäkt för det. Jag skulle verkligen ha uppskattat om ni kom till mig med eventuella frågor/funderingar som ni inte tyckte att ni fick svar på, så skulle jag självfallet ha hjälpt er. När det gäller informationen på internet/annonsen, så är det information vi fått från säljarna och från bostadsrättsföreningen. Du får gärna återkomma till mig om vad som inte stämmer så jag kan ändra detta. Jag strävar alltid efter att få nöjda kunder, så är det något jag kan göra för er/hjälpa er med får ni jättegärna höra av er till mig.

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Duktig och pålitlig. Tillmötesgående och ordnar allt inom utsatt tid.

Josefin Lindberg svarar Anna S:

Tack Anna, det värmer! Och tack för förtroendet att få hjälpa er att sälja er bostadsrätt! Jag ser fram emot en framtida god kontakt :)

skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har både sålt och köpt genom fastighetsbyrån och tycker att det har funkat kanon!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    I think she is perfect person to work with, always kind, always smiling. Feels safe and professional.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket trevlig och professionell mäklare, bra utfört jobb och bra bemötande.
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej, Tycker att hon på ett vettigt sätt bemötte oss som presumtiva köpare. Sedan när det var dags för avslut så jobbade hon på in i det sista för att det skulle bli så bra som möjligt för inblandade parter.
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Joel har varit fantastisk hela vägen. Mycket trevlig och tillmötesgående och jag kan gladeligen rekommendera hans tjänster. Vi var sena till visningen och Joel hade just tänkt lämna fastigheten men lät oss gå igenom utan problem och stress. Uppskattades mycket. Under själva budgivningen var Joel oerhört professionell och trevlig även när jag var tvungen att dra mig ur budgivningen vid ett tillfälle.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Allt gick skit bra inge problem med någonting, kockrent!

Josefin Lindberg svarar Magnus S:

Tack så mycket Magnus! Det var roligt att det blev en smidig affär och att vi fick ett slutpris över förväntan! Hoppas ni ska trivas i ert nya hus.

skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Han lyssnar och vi var överäns om allt
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån för deras engagemang, kunskap och energi.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas har varit mycket trevlig, bra och kompetent sedan dag ett. Han har lyssnat på mig som säljare men även gett råd och information som jag inte kunnat få någon annanstans.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Falkner är en suverän mäklare! 100 % professionell och samtidigt mycket sympatisk, trevlig och rolig att ha att göra med. Josefin sålde min pappas lägenhet och skötte allt från början till slut på ett suveränt bra sätt. Hon ringde, mailade och uppdaterade mig undan för undan om hur det hela utvecklades och skötte budgivningen på ett imponerande sätt vilket resulterade i ett mycket bra avslut. 5 poäng av 5 räcker inte. Hon får 6 poäng av 5 möjliga. Tack Josefin! Det hade varit kul att ha en till lägenhet som du kunde sälja. Jag hör av mig när det blir aktuellt!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hon var välkomnande och när jag väl skrev under kontraktet var hon väldigt behjälplig. Toppbetyg!

Josefin Lindberg svarar Anton R:

Tack Anton! Självklart vill jag vara behjälplig så att mina köpare känner sig trygga med vad som kan vara ens största affär i livet :)

skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jakob skötte min bostadsaffär bra och var förtroendeingivande.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Ett mkt fint bemötande och engagemang av mäklaren.Han var mkt noga med att förmedla var i processen vi befann oss.Kunnig och aktiv.Det finns inget att klaga på.
    skrev om Elna Nilsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Professionellt och trevligt bemötande, väl förberedd och påläst om objektet.
    skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fastighetsbyrån har på ett tryggt och professionellt sätt sålt våra lägenhet. Klas har hela tiden varit närvarande och hjälpsam. Slutligen fick vi mer för vårt boende än vad vi hade hoppats på. Jag rekommenderar fastighetsbyrån och Klas till alla som frågar.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin har varit mycket trevlig och enkel att ha att göra med. Bra på att kommunicera och svarar snabbt på frågor!

Josefin Lindberg svarar Sara E:

Tack för den fina rekommendationen Sara! Att hålla nära kontakt med mina kunder är något som jag lägger stor vikt vid. Hoppas du ska trivas uppe i norr! :)

skrev om Klas Ördell en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Klas var mycket trevlig och svarade till sin bästa förmåga på mina frågor under visningen. Han var även mycket tillmötesgående gällande mina önskemål inför och under kontrakskrivningen. Allt som allt, så var han hjälpsam, svarade snabbt på telefon samt mail och uppvisade stort tålamod och förståelse då jag inte hade så bra koll på saker och ting.
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Hej Josefin är en perfekt mäklare. Hon har alla egenskaper som krävs för att vara mäklare. Tack vara henne så kommer jag tillbaka till er nästa gång jag säljer min bostad.

Hälsningar /Soran

Josefin Lindberg svarar Soran K:

Hej Soran! Tack å tack, vad glad jag blir. Jag ser fram emot att hjälpa dig med framtida försäljningar!

skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Andreas levde helt upp till våra förväntningar och vi är mycket nöjda med bemötandet och tjänsten som vi fick. Kan absolut rekommendera Andreas.
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia är mycket kompetent och duktig mäklare och social kompetens.mycket gemytlig och trevligt att lära känna henne. Mvh Lisa
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Snabb o bra service. Sen, inte bokad visning. Bra service vid kontrakt etc.
    skrev om Henrik Gunnarsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    som kund helt OK men han är svår att nå på telefon ibland men han har väl mycket att göra, annars är han trevlig,
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Köpet av min lägenhet gick snabbt och smidigt, fick hjälp hur man ska tänka på budgivning och det resulterade till att jag vann budgivningen. Bra med information och upplysning
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Sofia var både kunnig, effektiv, personlig och allmänt bra att ha att göra med, skötte detta på ett förträffligt sätt!
    skrev om Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag r mmycket nöjd med min mäklare och hur försäljningen av min lägenhet hanterades.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Falkner på Fastighetsbyrån har hjälpt mig sälja en lägenhet. Jag har upplevt både företaget och Josefin Falkner som seriösa och pålitliga. Josefin är mycket trevlig som person och lätt att samarbeta med. Jag har känt stort förtroende för henne, och hon framstod för mig som professionell, trovärdig och stabil.Jag är jätte nöjd med den hjälp jag fått!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Då jag inte "köpte lägenheten via Erin utan direkt av min vän", så hade jag inte jättemycket kontakt med Erin. Men det intrycket jag fick var väldigt professionellt. Det är min första bostad jag köper, och allt kändes väldigt smidigt och enkelt, även fast man är lite orolig och har många frågetecken. Men när vi skrivit alla papper och lämnade fastighetsbyrån kändes allt 100%, mycket tack vare Erins hjälpsamhet, och framförallt noggrannhet. Jag var lite orolig att allt skulle gå snabbt, då jag var den enda som inte har erfarenhet av tidigare bostadsköp. Men Erin poängterade att det var jätteviktigt att läsa igenom allt noggrannt och säga till om det var minsta lilla frågetecken. Så jag är jättenöjd!
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin hade ett trevligt bemötande och har varit behjälplig i alla frågor. Min uppfattning om fastighetsbyrån är mycket bra och bland annat för att mäklaren har visat prov på flexibilitet att jobba över stadsgränser gällande avtalsskrivning m.m. Vill även ge rekommendation till fastighetsbyrån i Sundsvall för ett mycket trevligt bemötande.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin Kiruk är en väldigt proffsig och lyhörd mäklare. och jag skulle verkligen rekommendera honom till mina bekanta // WO
    skrev om Sofia Löfdahl Ehlin en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Genuint trevligt och seriöst bemötande. Jag köpte en bostadsrätt i Uppsala.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin var en bra mäklare, man kunde kontakta honom om de frågor vi hade, och fick alltid svar. Kunde han inte svar i telefon när man ringde, skickade han alltid ett SMS och sa att han var upptagen men skulle ringa så fort han blev ledig.

Vår sammanfattning om honom är, att han är en fantastisk mäklare och person. Jag ska rekommendera honom till alla jag känner som ska sälja.
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Erin fick mig att känna mig trygg som kund, inga beslut kändes förhastade och inga frågor varken för stora eller för små. En kompetent mäklare med stort tålamod och lugn.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Anlitade Andreas som mäklare för att sälja vår bostad. Är mer än nöjd! Mycket proffsigt och trevligt bemötade. Vi kände oss mycket trygga med Andreas.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    En helt strålande mäklare som lyssnade på våra behov och gjorde en väldigt bra affär! Kan starkt rekommendera Andreas!
    skrev om Joel Ohlsson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har ännu inte träffat Joel personligen, det har bara min son gjort. Kommer att träffa honom när överlåtelsen av lägenheten sker i början av februari. När budgivningen var klar så skötte Joel affären väldigt snabbt. Vi hade en bra dialog, både via telefon och mejl. Jag upplevde honom som väldigt smidig och serviceminded, tillmötesgående, informativ och tillgänglig.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin, och Svensk Fastighetsförmedling, skötte allting galant när jag sålde min lägenhet. Att alla frågetecken rätades ut, vi hade täta kontakter och ett professionellt bemötande gjorde att jag kände mig trygg vid min första lägenhetsförsäljning!
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Fick ett jättebra bemötande och trevligt intryck. Hon svarade på alla frågor som jag hade och konstant uppdaterade mej vid försäljningen. Kommer att vända mej till Josefin igen i framtiden när jag behöver hjälp med fastigheter. Rekommenderas varmt. Tack Josefin!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag har jättepositiva erfarenheter av Elenor Jansson. Jag har varit i kontakt med henne ett flertal gånger; först som köpare, när jag för två år sedan köpte en lägenhet av henne, och sedan som potentiell säljare, när jag har fått råd av henne kring renovering och framtida försäljning. Elenor är otroligt trevligt och tillmötesgående och tar sig alltid tid att hjälpa till och svara på frågor. Jag är väldigt nöjd med hennes tjänster och kan varmt rekommendera henne till andra kunder.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Jag fick mycket bra personlig service och kommer gärna anlita Jakob E igen om jag behöver.
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin har varit väldigt hjälpsam, engagerad och gett mig stort stöd genom hela försäljningen. Fantastiskt att få svar även på lite obekväma tider. Alltid glad och mycket trevlig. Jag ger henne de varmaste rekommendationer.
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Bra bemötande. Jakob har avslutat en påbörjad försäljning av min systers dödsbo samt även sålt hennes nya lägenhet. Jag har även fått juristhjälp från Juristbyrån med bouppteckning vilket varit bra med ett samlat helhetsgrepp av affärerna.
    skrev om Josefin Falkner en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Mycket hjälpsam, trevlig och professionell mäklare som hjälpte oss med vårt första gemensamma boende. Otroligt nöjda!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Josefin Lindberg har haft hand om försäljningen av min lägenhet,som hon har lyckats bra med.jag är mycket nöjd.Josefin är trevlig och glad lätt att samtala med. Jag har bara goda erfarenheter av företaget.

Josefin Lindberg svarar Sigrid L:

Tack Sigrid, det värmer att höra dina fina ord! Stort tack till dig för förtroende att få sälja din fina lägenhet och hoppas du ska trivas varmt i ditt nya boende. God jul & gott nytt år!

skrev om Mattias Lindahl en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Förekommande och hjälpsam med allt från papper till visning. God hjälp vid kontakt med köpare vid försäljningen av min villa. Åsa
    skrev om Erin Kiruk en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Trevlig, förstående och professionell mäklare! Vi fick alltid svar på våra frågor och han var alltid lättillgänglig. Han utformade försäljningen efter våra behov och önskemål in i minsta detalj vilket vi var jättenöjda med. En mäklare som vi absolut skulle kunna rekommendera!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Rashin är inte bara en bra mäklare! hon har empati och känsla för vad som är bra.

Jag köpte ett hus av min son för jag älskade det, tyvärr hade jag inte råd att ha det kvar.

Men Rashin förstod det och hon hittade rätt köpare. nån som älskade huset lika mycket som jag.

Så jag fick inte ut allt för vad vi renoverat, men det var ju en renovering för 10 år famåt!

Men jag fick i alla fall så jag blev nöjd!

Dom som äger huset i dag, stortrivs! jag har fått varit där och sett dom göra om köket.

Nu i dag innan jul fick jag ett sms att dom fortfarande stortrivs. Det kommer lite post till min son fortfarande, hur nu det kan komma sig.

Så i mellandagarna ska jag ut och hämta posten, jag tror det är nått dom nya ägarna vill visa mig mera. Dom har nog gjort nått nytt!

Det känns jättebra och jättekul att få se vad som händer med mitt drömhus.

Så Rashin är bra, inte bara en bra mäklare, utan en mäklare med empati och känsla.

Det tackar jag för!

Det är kul att ha kontakt med nya ägarna.

Jag älskade det där huset!

Förra julen var jag där och firade, det var underbart, braskaminen som värmde och sprakade, den vi satte in!

Så Rashin tycker jag, har känsla för det som blir bra!

Nu får hon gärna hitta ett nytt hem för mig och min dotter också!

Med vänlig hälsning

Annelie
    skrev om Jakob Ekerot en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tack vare Jakob så bor vi där vi bor idag!
    skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Flexibel kundorienterad och gav ett bra intryck

Josefin Lindberg svarar Gustaf S:

Tack Gustaf för din rekommendation! Ser fram emot en fortsatt framtida god kontakt. Önskar dig en god jul & ett gott nytt år!

skrev om Josefin Lindberg en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Väldigt nöjd! Positiv trevlig och lyhörd!

Josefin Lindberg svarar Jenny S:

Vad kul att höra! Tack så mycket. Hoppas ni får en god jul & ett gott nytt år! :)

skrev om Robin Johansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Robin har varit mycket bra att ha att göra med. Skött min försäljning på ett proffsigt sätt. Jag kan varmt rekommendera Robin som mäklare Peter Wezelius
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Glad och hjälpsam.Finns alltid till hands.Seriös!
    skrev om Elenor Jansson en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Vi är supernöjda med det hjälp som vi fått av henne. Hon kommer säkerligen även att få sälja det åt oss!
    skrev om Rashin Cohen en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Har köpt hus via Rashin och allt har fungerat smidigt, med snabba och bra svar på våra funderingar och frågor.
    skrev om Andreas Ödman en del av Fastighetsbyrån Uppsala:
    Tycker han var trevlig och gav ett proffsigt intryck. Är väldigt nöjd