Fastighetsbyrån Lund

Fastighetsbyrån Lund

• BadgeElevenYears
2 605

Välkommen till en rörlig och expansiv bostadsmarknad: Lund! Vi på Fastighetsbyrån tycker det är spännande att följa arbets- och bostadsmarknaden här i området och Lund är en centralort på många sätt. Härifrån går smidiga kommunikationer till både Malmö och Köpenhamn och det finns ett stort utbud av kultur och fritidsaktiviteter....

2605 omdömen om Fastighetsbyrån Lund

Sedan starten hos Reco 2013

Carl-Olof T
Värpinge

Mycket trevlig men dåligt påläst vad gällde fastigheten. Samt vi blev lovade en förhandsbesiktning av objektet enl samtal, när vi kom dit var det fem familjer till där på 65 m". Vilket gjorde det svårt att ta mått och gå runt i lugn o ro .Hade vi inte varit så intresserade av området hade vi nog tackat nej. Men objektet gjorde att vi tackade ja. Vår ärliga mening Fam, Carl-olof Thoor.

Ulrik S
Centrum

Genuint positivt bemötande Hade fått Moa via positiva rekommendationer som hon verkligen sedan överträffade Hon är proaktiv, enkel att ha att göra med och bara löser eventuella frågor som kommer upp längs vägen. Hade dessutom en bra strategi hur vi skulle gå ut med lägenheten.

Hafiz X

Mycket professionellt och bra

Tack Hafiz. Så trevligt att ha kontakt med dig. Vi ses och hörs snart.//Johanna

Sally F
Möllevången/sofiaparken

Trevlig, tillmötesgående och mycket duktig.

Mengying L
Tuna

Supportive and very fast response.

Ann-Kristin M
Möllevången/sofiaparken

Moa har varit proffsig, tillgänglig och mycket smidig i affären som gällde vår sons lägenhet. Vi är exceptionellt nöjda.

Maj-Britt Anita N
Södra Sandby

Mkt bra bemött. Jag hade förväntningar att få mitt hus sålt och det fick jag. Mkt bra vid träff med tillträdande när vi skrev huset på kontoret i Lund. Rasmus kan sin sak att vara mäklare.

Matts Åke N
Annehem

Rasmus var mycket professionell och trevlig. Hans råd var av kvalitet och kund underbyggas med vettiga resonemang samtidigt som han var resonlig och vi kund lätt komma överens om en strategi för vår försäljning. Tyckte han hade en god hantering av balansen mellan köpares och säljarens intressen.

Carina W
Köpte sitt hus med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Annehem

Trevlig, transparent och tillgänglig för frågor längs med vägen.

Maria L
Centrum

Flexibel och serviceinriktad! Tack för snabb och smidig affär!

Michael B
Centrum

Trevligt bemötande, bra kommunikation, snabb att återkomma.

Mårten S
Södra Sandby

Väldigt bra insikt och känsla (skulle det visa sig) om köptryck i vårt område. Okomplicerat att göra affär med Rasmus, allt flöt smidigt och ett stor plus för snabba återkopplingar och flexibilitet. Affären i hamn efter en visning. Perfekt!

Christer B
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Möllevången/sofiaparken

Utmärkt och vänligt bemötande. Kan inte tänka mig att mäklaren på något sätt skulle kunna agera mer professionellt och tillmötesgående.

Marianne F
Centrum

Det är tryggt att använda Johanna Nyström som mäklare. Hon har gedigen kunskap och erfarenhet. Man kan lita på hennes bedömningar av marknaden och prisbilden. Johanna är lugn och positiv och finns alltid tillhands för frågor.

Svar från Johanna Nyström

Hej Marianne. Stort tack för din fina rekommendation. Så roligt och fint att få förnyat förtroende även vid denna försäljning. Alltid så positiva och trevliga kontakter. Vi ses och hörs.//Johanna

Håkan F
Centrum

Vi har många gånger haft kontakt med Johanna. Hon är glad positiv och ger ett tryggt intryck. Hon har en känsla av vad som är rimligt och vad man kan förvänta sig. Vi har alltid varit nöjda med hennes uppdrag.

Tack Håkan för fortsatt förtroende. Trevlig helg ☀️// Johanna

Erik H
Centrum

Otroligt professionell och duktig mäklare

Hanna M
Centrum

Professionell mäklare som gjorde försäljningen av vår pärl enkel och smidig, men viktigast av allt, bra kommunikation genom hela processen. Tydliga råd i allt från stylingen till budgivningen. Det är andra gången vi jobbar med Jakob och vi skulle självklart välja Jakob igen i framtiden

Helena G
Centrum

Kunnig och personlig utan att vara privat. Klarar balansgången mellan tydlighet i formaliteter och trevliga samtal/ möte. Bra på att läsa av o matcha oss som personer

Stefan G
Centrum

Johanna såg vårt intresse, förvaltade det och visade upp en trovärdighet mot båda parter, köpare/säljare. Det blev en trygg och smidig resa fram till kontraktsskrivning.

Svar från Johanna Nyström

Hej Stefan - så glad jag blev nu. Tack snälla för din trevliga rekommendation. Jag ser fram emot fortsatta kontakter. Ha en härlig vecka. // Johanna

Anna K
Centrum

Johanna Nyström är den perfekta balansen mellan rutinerad mäklare med sikte på målet och en trovärdig, inlyssnande partner när du ska skiljas från och sälja ditt drömboende. Det landar i en bra lösning för alla involverade parter. En process som kräver mycket respekt men också rak kommunikation för att inte tappa siktet. Jag rekommenderar Johanna å det varmaste.

Svar från Johanna Nyström

Åh så glad jag blev av din fina och varma rekommendation. Stort tack för förtroendet Anna. Det har varit ett privilegium att få sälja din fantastiska bostad. Jag ser fram emot fortsättningen och att följa dig vidare. Ha en härlig dag// Johanna

Filip P
Tuna

Mycket gott bemötande. Mäklaren levde upp till våra förväntningar. Skötte sitt jobb professionellt och effektivt.

Azad K
Sålde sin lägenhet med hjälp av Marie Louise Nilsson en del av Fastighetsbyrån Lund
Sofiaparken

"Min mäklare Marie var fantastiskt trevlig och jag var väldigt nöjd med hennes service. Hon bar sig alltid professionellt och gjorde hela upplevelsen mycket behaglig."

Svar från Marie Louise Nilsson

Tack för en trevlig affär och för att jag fick förmedla er fina lägenhet! 😊

Shirin M

Trevligt .lät kan komma överens ,hjälpsam

Svar från Marie Louise Nilsson

Stort tack för ett gott samarbete! Ser fram emot flera bostadsaffärer tillsammans 😊

Almadin C
Gunnesbo

En mycket bra och trevlig mäklare, som verkligen engagerad i sitt yrke. Proffsigt och trevligt bemötande. Gör sitt yttersta för att få till en så bra affär som möjligt.

Oscar N
Tuna

Väldigt proffsigt bemötande och behjälplig hela vägen. Höll oss konstant uppdaterade om status och skapade en trygghet för oss som kund.

Katarina D
Nöbbelöv

Smidigt, professionellt och trevligt bemötande

Angela N
Centrum

Fantastiskt bemötande på alla sätt, rekommenderas varmt

Svar från Johanna Nyström

Åh vad glad jag blir. Tack snälla Angela för din fina rekommendation. Så trevligt att ha kontakt med dig och din mamma. Vi ses och hörs.// Johanna

Vybersec Ab V
Tuna

Professionell hantering hela vägen!

Ingrid J
Sålde sitt hus med hjälp av Axel Lundius en del av Fastighetsbyrån Lund
Dalby

Kunnig , entusiastisk bra bemötande

Filip G
Sålde sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Järnåkra

Trevlig och engagerad mäklare som är lätt att få tag i men även håller en väl uppdaterad under säljprocessen.

Simon T
Arenaparken

Superb snabb service och kunde lösa våra förfrågningar under väldigt kort tid.

Svar från Johanna Nyström

Tack Simon för din rekommendation. Glad att vi kunde vara till hjälp. Ses snart. Ha en fin vecka// Johanna

Susanne O
Köpte sin lägenhet med hjälp av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Victor är helt fantastiskt hjälpsam och ser till att alla frågor blir besvarade.

Johan F
Tuna

Vår uppfattning om Jakob Gustavsson: Välkomnande ,lyhörd, inkännande, lugn, kunnig och positiv. Ger oss full uppmärksamhet och är närvarande vilket gör att vi kände oss lyssnade på och gav oss löpande välbehövlig information och feedback genom hela processen, uppfattade våra behov samt agerade snabbt vilket ledde oss till att göra denna affären. Vi är väldigt nöjda med erfarenheten.

Sara B
Södra Sandby

Jag har fått ett mycket bra bemötande av Rickard. Han har varit vänlig, hjälpsam och tillgänglig. Jag har känt stort förtroende för honom genom processen, vilket varit väldigt betydelsefullt för mig.

Bo Lennart L
Sålde sitt hus med hjälp av Jakob Gustafsson en del av Fastighetsbyrån Lund

Proffsig!! Finns ingen bättre! Tänker på både säljare och köpare Full pott till Jakob

Jan N
Köpte sin lägenhet med hjälp av Rasmus Asterhed en del av Fastighetsbyrån Lund
Tuna

Vi fick ett professionellt och trevligt bemötande. Vi hade höga förväntningar, som vi tycker mäklaren levde upp till väl. Speciellt bra och tydlig genomgång av all dokumentation i samband med kontraktsskrivningen.

Sarah L
Köpte sin lägenhet med hjälp av Ellen Laurin en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Ellen var väldigt tillmötesgående och trevlig. Det kändes tryggt att köpa bostaden med hjälp av henne.

Svar från Ellen Laurin

Tack Sarah! Hoppas att ni ska trivas i nya lägenheten. Så himla kul att ni såg all dess potential, tror verkligen att ni kommer skapa ett fantastiskt hem där tillsammans . Lycka till!

Malin Jeanette Madeleine F
Skrev om Hampus Björkdahl en del av Fastighetsbyrån Lund

Vi har både köpt och sålt bostad (BRF) med hjälp av Hampus och han har gett ett mycket bra intryck. Alltid tillgänglig, vänlig, lyhörd, kunnig och serviceminded på alla vis.

Johanna N gillar detta
Pia S
Centrum

Gott samarbete och engagemang med erfarenhet och vänlighet..

Svar från Johanna Nyström

Tack Pia för din rekommendation. Så glad över vårt samarbete. Hörs och ses snart// Johanna

Marie Å
Centrum

Seriöst, bra och förtroendeingivande mäklare.

Lina B
Genarp

Mäklaren var seg, loj och återkom sällan med svar på frågor. Han kollade inte upp avgörande saker i tid, såsom lantmäteriutdrag och ägandeförhållanden. Han kommunicerade inte med säljaren om villkoren, så att vi som köpare inte fick de villkor som vi satt upp. Inte en pålitlig mäklare, tyvärr.

Svar från Fastighetsbyrån Lund

Hej Lina. Så tråkigt att läsa det du skriver. Jag heter Johanna och är ansvarig på kontoret. Om du vill prata med mig vore det väldigt bra om du ringer mig på 0729 690196. Ha en fin dag// Johanna

Ebba L
Centrum

Jakob har gett en proffsig, trevlig, och smidig upplevelse av försäljning av min lägenhet.

Alexandra Å
Centrum

Jakob hade ett väldigt trevligt bemötande och gav all information jag behövde. Allt skedde på ett professionellt sätt, samtidigt som det kändes väldigt personligt. Processen från visning till köp gick snabbt och smidigt!

Ulf J
Sålde sin lägenhet med hjälp av Hampus Björkdahl en del av Fastighetsbyrån Lund

Trevligt sätt. Ambitiös Tillgänglig Bra onfo och synpunkter på försäljningen

Evert A
Tuna

God tillgänglighet Lätta att prata med

Kjell P
Sålde sin lägenhet med hjälp av Ellen Laurin en del av Fastighetsbyrån Lund
Centrum

Jag väl bemött av Ellen Laurin. Hon är kommunikativ och lätt att prata med. Ekonomiskt hade jag större förväntningar på slutpriset, men det allmänna ekonomiska läget gjorde att priset blev lite lägre. Ellen är kompetent och välorganiserad. Hon gav oss goda råd och det märks att hon är intresserad av sitt arbete. Det innebär att hon är uthållig och tjänstvillig. Jag kan rekommendera Ellen Laurin på Fastighetsbyrån.

Svar från Ellen Laurin

Stort tack för detta fina omdöme Kjell. Det har varit en fantastiskt rolig lägenhet att få visa upp för folk. Tack för ett fint och smidigt samarbete under denna tid. Önskar dig en fin vår och trevliga dagar i stugan i Karlshamn.

Eva C
Sankt Lars

Vi blev väl mötta av Johanna och hon var inställd på att ge god service.

Andrzej R
Sofiaparken

Full professionalitet. Mycket nöjd kund / mvh Andrzej Rozwens.

Tack Andrzej för ditt fina omdöme. Vi hörs snart. Trevlig helg.// Johanna

Evelin S
Linero

Alltid piggt och trevligt bemötande.

Blerina B
Linero

Bemötandet var jättebra, hjälpte mig att hitta rätt i sökandet. Hon levde upp till mina förväntningar, hon hjälpte mig speciellt med språket, förklarade extra noga med tanke på att mitt första språket inte är svenska. Hon är professionell och en riktigt duktig mäklare.