Fastighetsbyrån

Att Fastighetsbyrån är Sveriges största mäklarföretag är inte en slump. Här har vi samlat alla som brinner för det de gör och har de rätta egenskaperna. Mäklare som är experter på den lokala marknaden och drivs av att hjälpa människor genom vad som kan vara den största affären i deras liv.
Att aldrig nöja oss, och alltid leta efter nya sätt att göra saker och ting är vår drivkraft. På Fastighetsbyrån har vi ambitionen, och resurserna, att ständigt utvecklas och ligga i framkant med de vassaste tjänsterna. Att vi med råge gör fler bostadsaffärer än något annat mäklarföretag i Sverige innebär också att vi har flest visningar och träffar flest spekulanter, både fysiskt och digitalt.
Vi vill alltid vara bäst på det vi gör – och våra nöjda kunder är beviset på att vi lyckas. Vi är helt enkelt störst av en anledning.
  • Sveriges största mäklarföretag.
  • Cirka 265 kontor med 1550 anställda i hela landet
  • Cirka 100 medarbetare och 20 kontor i Spanien och Portugal.
Fastighetsbyrån
"Blev helt underbart bemött! Mycket härlig och glad mäklare! Intresserad, mycket hjälpsam och kan verkligen sitt yrke!"
Cecilia D anlitade Anna Eriksson Hylander hos Fastighetsbyrån Ljusdal
"Valentina är lättsam, kunnig och bra på att få bostaden såld."
Andreas Roger L anlitade Valentina Hoti hos Fastighetsbyrån Karlstad & Hammarö
"Ångrar inte ett dugg att jag valde August som mäklare då han är en mycket effektiv, snabb och kunnig mäklare med glimten i ögat."
Marina L anlitade August Hollsten hos Fastighetsbyrån Norrköping

Detta är reco.se

Vi har samlat allt du behöver på ett enda ställe. Så oavsett om du vill hitta en snickare till köket, få rabatt på nya naglar eller boka en restaurang till på fredagskväll kan du göra det hos oss. Läs andra kunders rekommendationer och välj det företaget som passar dig bäst.
Ta kontroll

Här finner du fler av våra vanligaste sökningar