Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Södermalm
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Södermalm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 961 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Essa S
    Essa S skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Försökte under lång tid kontakta denna mäklare för att få se och buda på en lägenhet i "på gång"-listan men gav upp då hon aldrig svarade. Jag försökte via mejl, SMS och telefon. Lägenheten var vår drömlägenhet och jag var beredd att lägga ett mycket bra bud, men fick aldrig chansen. Tyvärr ser ju inte säljaren att det funnits en mer än villig köpare, och lägenheten är nu efter ett halvår fortfarande inte såld.
    2017-01-18 Pia-lotta S svarar Essa S
    Hej Essa!

Jag beklagar att du har upplevt att vi inte har försökt komma i kontakt med dig. Jag har sökt efter ditt namn i min mailbox och i vårt mäklarsystem men hittar inte ditt namn någonstans.

Jag ber att Reco kontaktar dig så att vi kan få dina kontaktuppgifter och reda ut situationen.

Att våra lägenheter finns som På gång i 6 månader är inget konstigt då det kan ta tid för våra säljare att hitta en ny bostad.
    Med vänliga hälsningar Pia-Lotta
  • Karin F
    Karin F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är nöjd med mitt val av mäklare och fastighetsbyrå.
    Jag fick snabbt hjälp och mäklaren skötte sitt arbete bra.
  • Marita E
    Marita E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, noggrann, lyhörd,lättsam & trevlig
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en duktig mäklare som sätter sig in i din förening, bostadsrätt och engagerar sig för att det ska bli en bra försäljning för både säljaren och köparen
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en mycket bra och kompetent mäklare. Evelinas engagemang är mycket stort och framförallt är hon alltid väldigt positiv. Evelin är en mycket mjuk och trivsam person samtidigt som hon är korrekt och yrkeskunnig.
    Margareta och Bengt
    2017-01-16 Evelina S svarar Margareta J
    Tack så hemskt mycket för era fina ord och rekommendationen! Det är tråkigt att ni flyttar så långt bort men ni är alltid välkomna förbi kontoret om ni har vägarna förbi!
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit både noggrann och proffsig genom hela försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera Evelina.
    2017-01-16 Evelina S svarar Emma Z
    Tack snälla Emma för din fina rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Noggrann i sitt arbete och tydlig i sin kommunikation.
    Vi är mycket nöjda.
    2016-12-20 Evelina S svarar Niklas Z
    Tack Niklas för din rekommendation! Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Hans I
    Hans I skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia R är ambitiös, påläst och verkligen professionell, dessutom mycket trevlig och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej

Ni skötte ert uppdrag bra och proffsigt.
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Påläst, professionell, pålitlig och tillgänglig.
    Jonna är en av de bästa mäklarna jag har haft att göra med.
    Skulle varmt rekommendera henne.
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och förtroendeingivande. Hade sporadisk kontakt med under själva säljprocessen pga av eget resande men det hela avlöpte bra och problemfritt.
  • Jens E
    Jens E skrev om Alex Edenvik en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lyckad försäljning som gick en 350 000 kr över förväntan. Bra kompentens inom budgivning. /Jens Ehrs
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Otroligt duktig och pålitlig. Hjälpsam in i det sista. Bästa mäklaren jag har haft att göra med.
  • Karl H
    Karl H skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket vänlig, proffsig och proaktiv. Skulle rekommendera till andra köpare/säljare.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedts lugna, förtroendeingivande och professionella agerande gjorde vår lägenhetsförsäljning till en trygg och smidig process med ett starkt resultat. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare vid försäljning av bostadsrätt.
  • Tahira M
    Tahira M skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna var jätteenkel att ha att göra med, hon var tydlig och snabb på att återkoppla kring frågor och även status kring budgivningen.
  • Robert A
    Robert A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia Raaé var en mycket professionell mäklare som var rak och tydlig från första samtal. Hon ingav ett stort förtroende från start vilket hon höll genom hela resan till ett gott avslut där alla var mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Olivia som din mäklare inför framtida försäljning!
    2016-12-05 Olivia R svarar Robert A
    Hej Robert! Vad roligt att läsa din reco, får tacka så mycket för den! Det var verkligen roligt att hjälpa dig med din fina lägenhet.
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Nogrann effektiv pålitlig sympatisk trevlig och förtroendeingivande
  • Christine H
    Christine H skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, ambitiös, hjälpsam, nogrann, och mycket kompetent
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt tillmötesgående, rak, bra och ärlig mäklare. Kändes tryggt och genuint att göra en så betydande affär med hjälp av Jonna!
  • Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hon var bra . Hjälpsam , tillmötesgående , korrekt.
  • Bo S
    Bo S skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, kompetent och varmt bemötande. Över förväntan.
  • Benedicte B
    Benedicte B skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej, Jonna är lätt att tycka om. Hon är effektiv, korrekt och bra på att lyssna. Hon tar sig tid och som köpare hade jag en väldigt positiv upplevelse av Jonna i sin roll som mäklare.
  • Ella O
    Ella O skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevligt och kunnigt bemötande. Hjälpsam och relativt lätt att få tag i.
  • Linus V
    Linus V skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är grym helt enkelt. Profesionell, driven, aktiv och står ut med många konstiga frågor.

Kan inget annat än att rekommendera henne.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedt får högsta betyg från oss. Otroligt proffesionell och tillmötesgående! Rekommenderar henne varmt.
  • Maria K
    Maria K skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedt var väldigt pålitlig och påläst i området och sin yrkeskunskap.
    Bra information och mycket trevlig att ha med att göra.
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevligt bemötande. Jonna lever väl upp till vad jag förväntar mig av en mäklare.
  • Anders A
    Anders A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra, trevligt och professionellt.
    2016-12-05 Olivia R svarar Anders A
    Tack Anders för recon! Hoppas vi hörs framöver när ni bott in er
  • Sören C
    Sören C skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har upplevt ett positivt och proffisionellt bemötande och Jonna har i alla delar motsvarat mina förväntningar i uppdraget.
  • Nikki C
    Nikki C skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag tycker att Jonna är en otroligt professionell och sympatisk mäklare som har gåvan att verkligen få sig att känna sig som hemma på en visning. Ibland kan mäklare uppfattas som nervösa och lite stissiga kan jag tycka, men Jonna är verkligen bekväm i sitt arbete och vet vad hon gör. Man märker att hon älskar att ge folk ett nytt hem och är lika entusiastisk som en själv!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en proffsig mäklare, hon är en person, som är lätt att ha att göra med, och hon är alltid påläst - en bostadsaffär kan vara nog så jobbig och då är det viktigt med en bra mäklare.
  • Paiam A
    Paiam A skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna inger förtroende och är mycket hjälpsam! Vi är nöjda över hur försäljningen av vår lägenhet sköttes. Jag kan varmt rekommendera Jonna.

/Paiam A.
  • Otto W
    Otto W skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna gav ett bra bemötande och var snabb på att svara på mina frågor.
    Bara positiv gällande Jonna och hon var behjälplig under hela lägenhetsköpet/processen.
  • Astrid T
    Astrid T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedt har från första stund, när jag gick på en av hennes lägenhetsvisningar, till dess att köpet var slutfört varit mycket kunnig, professionell och trevlig i sitt bemötande. Hon har haft god kännedom om objektet hon hade i uppdrag att sälja och den aktuella bostadsrättsföreningen. Objektet såldes via en god man, vilket innebar särskilda förfaranden som Jonna informerade mig om på ett mycket tydligt och insatt sätt. Hon fick mig som köpare att känna mig trygg och bekväm och jag kände stort förtroende för henne. Hon var mycket behjälplig under hela processen och jag skulle varmt rekommendera henne till alla som står i begrepp att sälja eller köpa bostad.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ingav stort fötroende och försäljningen gick strålande.
  • Kassandra M
    Kassandra M skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna ger ett mycket proffsigt och samtidigt trevligt intryck. Man kände sig trygg genom hela bostadsaffären.
  • Per E
    Per E skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket lyhörd. Skicklig. Hög integritet. Saklig. Och jättetrevlig.
  • Rani G
    Rani G skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en kompetent mäklare och alltid nåbar, svarar omgående på frågor ställda via mejl eller sms. Kan varmt rekommendera henne för dem som ska anlita mäklare för att sälja sin bostad.
  • Sara L
    Sara L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag är så glad över hennes engagemang och proffsighet. Som faktiskt fortsatte även efter min försäljning då hon blev ett bollplank i mitt lägenhetsletande. Jonna är en riktig pärla!
  • Anders L
    Anders L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig och hjälpsam. Duktig.
  • Sonja N
    Sonja N skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande, väl utfört arbete.
  • Johannes D
    Johannes D skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • Mia R
    Mia R skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    trevlig , noggrann , proffsig , engagerad , vill det bästa för ALLA inblandade . Fastighetsbyrån tar väldigt bra betalt men med Jonna tycker jag att en får vad en betalar för - extremt ovanligt när det gäller mäklare. Jag rekommenderar Jonna till alla som har höga krav på sin mäklare :-)
  • Sigrún Tinna B
    Sigrún Tinna B skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en mäklarstjärna ut i fingerspetsarna. Hon är lyhörd, engagerad och ställer upp till 100%. Kan verkligen rekommendera Jonna till dig som ska köpa eller sälja er bostad.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra bemötande av Jonna, proffsig och gullig
  • Ahmet Y
    Ahmet Y skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Helt underbart
    Hon visste precis vad jag ville ha
  • Linda O
    Linda O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och tillgänglig när man behövde bolla frågor.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bemötandet var vänligt och Evelina kändes engagerad och seriös. Som kund kände jag mig väl omhändertagen och trygg i att det var hon som hade hand om försäljningen av min lägenhet.
    2016-11-25 Evelina S svarar Ulrika Ö
    Hej Ulrika!
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
  • Ingegärd L
    Ingegärd L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina Schmekel var bra och kunnig och jag fick förtroende för att försäljningen
    skulle gå bra. Jag ger henne högsta betyg.
    2016-11-25 Evelina S svarar Ingegärd L
    Tack snälla för din fina kommentar, att jag fick hjälpa till vid försäljningen och för att jag fick lära känna dig bättre! Jag hoppas att vi ses någon gång framöver!
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Emanuel Gallo
Alex Edenvik
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sally S. Marzban
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Alexandra Hanwik
Niklas Rosenberg