Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Södermalm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 923 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Jan L
    Jan L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande med en betydande vilja att hjälpa även oss som kunder i den genomförda affären.
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket imponerad av Evelina som mäklare och då är jag ändå rätt kräsen...
    2017-04-21 Evelina S svarar Viktor M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation Viktor!
    Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver hjälp någon gång framöver.
  • Josefine Ä
    Josefine Ä skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra var mycket tillgänglig, tillmötesgående och trevlig, dock lite väl slarvig. Alla kan göra fel men jag hade önskat att Sandra var lite mer noggrann. Lägenheten såldes inom värderingsspannet men i den undre delen av det. Hade hoppats på lite högre slutpris. Det är såklart svårt att säga vad detta berodde på och huruvida Sandra hade kunnat göra något annorlunda för att öka slutpriset då det alltid är marknaden som bestämmer i slutändan. Vill ändå tro att slutpriset hade kunnat vara högre.
    2017-04-20 Sandra E svarar Josefine Ä
    Hej Josefine och tack för din reco! Det var mycket roligt att få sälja din fina lägenhet! Det var också roligt att intresset var så fantastiskt och resulterade i hela 7 budgivare. Vad jag kan se har kvadratmeterpriset aldrig varit högre i föreningen tidigare :) Jag hoppas ändå att du är nöjd över helheten och att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Jens Ö
    Jens Ö skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Kan rekommendera.
    2017-04-11 Andreas N svarar Jens Ö
    Hej Jens och Susa! Det glädjer mig verkligen att ni är så nöjda, både som köpare och säljare. Vi ses i juni på båda till och frånträde :) Allt gott, Andreas
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Olivia, hon är den vassaste mäklaren i stan! Hon är tydlig och effektiv i sin kommunikation, har stenkoll på marknaden och ser till att få rätt personer till visningen. Utöver hjälp med min försäljning var hon också ett väldigt bra stöd vid köpet av vår nästa lägenhet.
    2017-04-11 Olivia R svarar Jonatan P
    Jonatan! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet, tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet.
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålde med andreas. Mycket bra bemötande!!! Tydlig, inlyssnande och seriös. Hjälpsam och alltid tillgänglig! / jacob
    2017-04-11 Andreas N svarar Jacob K
    Tack Jacob för de fina orden. Vi ses på tillträdet :-) Allt gott, Andreas
  • Roger A
    Roger A skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Använde Andreas Nyberg vid min lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd. Tydlig, kunnig och förtroendeingivande. Rekommenderar starkt!
    2017-04-11 Andreas N svarar Roger A
    Tack för det fina omdömet Roger! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och att vi hörs igen när det är dags för nästa flytt! Allt gott, Andreas
  • Max N
    Max N skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är utan tvekan den mest engagerade mäklare jag har anlitat, eller haft att göra med över huvud taget. Hon jobbar hårt: ordnade visningar med kort varsel både sena kvällar och tidiga morgnar efter potentiella köpares önskemål, vilket resulterade i många budgivare. Hon svarar snabbt på telefon och sms, även sent på kvällarna. Hon var även mycket skicklig när det gäller tips om vad som ska fixas innan visningar och fotografering. Dessutom är hon en mycket glad och trevlig person att ha att göra med. Lägenheten såldes på drygt en vecka till ett högre pris än vad jag räknat med.

Sammantaget överträffade hon mina förväntningar på en mäklare med råge, jag kommer tveklöst anlita henne igen om jag får chansen!
  • Andreas v
    Andreas v skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Malin för försäljning av bostad.
  • Karin G
    Karin G skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättebra och jättetrevlig. Toppenmäklare! Skulle gärna anlita Sandra igen. Och rekommendera till andra.
    2017-04-20 Sandra E svarar Karin G
    Hej Karin! Stort tack för din rekommendation, vad härligt att höra att ni är nöjda! Jag hoppas att vi hörs framöver och att ni kommer trivas bra i nya stadsdelen :)
  • Philip J
    Philip J skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra är en mycket professionell och vass fastighetsmäklare med en bred kunskap inom yrket och Södermalm som område. Hon visade ett starkt engagemang genom hela affären. Taggad, driven och kunnig! Kan varmt rekommendera Sandra till andra som ska sälja sin lägenhet på Södermalm.
    2017-04-20 Sandra E svarar Philip J
    Tack Philip för rekommendationen! Jättekul att få hjälpa dig med försäljningen och det gläder mig att höra att du är nöjd, vi hörs och ses framöver!
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Åsa. Kompetent, trevlig, tydlig och lugn. Kände oss trygga från första stund med vårt val av mäklare.
    2017-03-29 Åsa v svarar Yvonne E
    Hej Yvonne,

Stort tack för er rekommendation. Det värmer.
    Vi hörs och ses vid tillträdet.
    Glad Påsk!

Med vänlig hälsning,
    Åsa von Zweigbergk Fastighetsbyrån Södermalm
  • Lena C
    Lena C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vid både lägenhets-köp och försäljning, upplevde jag Olivia som en engagerad, kunnig och drivande person som ger allt för att både köpare och säljare skall bli så nöjda som möjligt.
    Olivia svarar snabbt på alla frågor och bud, är professionell i sin framtoning och har glimten i ögat.

Jag vill ge Olivia de varmaste rekommendationer och skulle gärna anlita henne igen!
    2017-03-25 Olivia R svarar Lena C
    Hej Lena! Tack för den fina recon. Det var ett rent nöje att få hjälpa er med dels ert köp, och sen försäljningen av er underbara lägenhet.
    Jag ser fram emot fler samarbete med er i framtiden! Ha det gott:)
  • Jerker H
    Jerker H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, glad, positiv. Viktigt att tycka om mäklaren när man kanske gör sitt livs största affär .
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är mycket proffsig, trevlig och hjälpsam - jag kände mig trygg med att hon ville att jag skulle bli nöjd med min försäljning! Hon är noggrann och lägger ner mycket tid och jobb på att hitta rätt köpare - jag kan varmt rekommendera henne!
    2017-03-24 Evelina S svarar Åsa C
    Tack så mycket Åsa för din fina rekommendation! Det har varit oerhört kul att få hjälpa till och att du känner dig nöjd med resultatet.
    Jag håller tummarna för att du hittar drömlägenheten inom kort. Håll mig gärna uppdaterad!
    Bästa hälsningar,
    Evelina Schmekel
  • Martina R
    Martina R skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt nöjd med mitt samarbete med Cecilia. Hon är proffsig, hjälpsam, tillgänglig och väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera henne.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag vill varmt rekommendera Olivia som fastighetsmäklare!

Hon tog sig tid, var lugn, ödmjuk, kunnig men försökt allt mycket professionell. Som köpare kändes det väldigt tryggt att köpa genom Olivia då hon var väl påläst/informativ och såg alltid till att finnas nära till hands om vi hade några frågetecken gällande lägenheten/föreningen och processens gång. Hög tillgänglighet, tydlig kommunikation och lugnt förhållningssätt gjorde allt till en smidig process.

Jag kommer varmt rekommendera Olivia för alla mina vänner vid försäljning (vilket jag redan gjort! :) ) Vi ses på tillträdet!
    2017-03-25 Olivia R svarar Caroline L
    Hej Caroline,
    Det var väldigt snällt skrivet och värmer gott. Tack för rekommendationerna! Jag är glad att ni känner er nöjda och tror ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Ha det fint så ses vi på tillträdet:)
  • sara n
    sara n skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en väldigt duktig och målmedveten mäklare! Hon är rak, ärlig, kvalitetsmedveten och arbetar snabbt! Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-03-10 Olivia R svarar sara n
    Hej Sara! Tack för kommentaren. Väldigt roligt att få hjälpa till och jag hoppas ni kommer trivas bra!
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi har använt Malin till båda våra försäljningar och är så nöjda. Professionellt och empatiskt bemötande samt snabb och tydlig återkoppling.
  • Frida B
    Frida B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevlig och smidig att samarbeta med. Höll bra kontinuerlig kontakt under hela försäljningen. Rekommenderar Olivia!
    2017-03-10 Olivia R svarar Frida B
    Hej Frida,
    Tack Frida för din kommentar och rekommendation. Lycka till i nya lägenheten, det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er FINA lägenhet.
  • Linda J
    Linda J skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt proffsig. Vi är jättenöjda.
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip Öster har varit exemplarisk som mäklare av vår bostad vid Mariatorget på söder.
    Perfekt upplägg på tidsplan och genomgång av försäljningens olika steg. Mycket hjälpsam och alltid tillgänglig när man undrade över något.
    Lyckades också skapa ett högt intresse för vår lägenhet vilket resulterade i ett mycket bra slutpris.
    Vi hade inte kunnat bli nöjdare med den uppbackning vi fick och det slutresultat som blev.
  • Maria V
    Maria V skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Grymt duktig, kompetent, trevlig och serviceinriktad! Vi är supernöjda!!!
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Inlyssnande och lugn. Nådde inte helt upp till det uppskattade försäljningsvärdet, men inte långt ifrån.
  • Christian H
    Christian H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Perfekt genomförd försäljning från start till mål, slutresultatet blev långt över mina förväntningar både vad gäller pris och service genom processen.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi uppskattade Malins engagemang och kunskap samt tillgängligheten och den snabba uppdateringen under hela köpprocessen
  • Erick T
    Erick T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi anlitade Jonna för fsg av vår lägenhet på Södermalm. Jonna var mycket professionell från första stund och har, även efter försäljningen varit mycket angelägen om att allt ska vara bra. Vi kan varmt rekommendera Jonna som en mycket vass mäklare.
  • Peter S
    Peter S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia sålde min lägenhet och gjorde processen väldigt bra och framförallt enkel för mig som säljare.
    Cecilia är pålitlig och svara snabbt.
  • Josefin M
    Josefin M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina sålde min lägenhet i Hornstull på mindre än en vecka, till ett pris som jag inte trodde var möjligt.
    Vi hade suverän kontakt under hela perioden och det var aldrig oklart eller så.
    Skulle rekommendera Evelina till alla jag känner :)
    2017-02-18 Evelina S svarar Josefin M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Josefin! Det var otroligt roligt att få hjälpa till med försäljningen och det är extra kul att priset överträffade dina/våra förväntningar!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet!!
  • Karolina  P
    Karolina P skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Evelina.
    Professionell, effektiv, kunnig och trygg. Dessutom fick vi ett försäljningspris över förväntan!
    Återigen tack!
    2017-02-18 Evelina S svarar Karolina P
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb och att vi lyckades nå ett pris över förväntan!
    Vi håller kontakten och jag ska fortsätta tipsa om lägenheter som kan passa!
  • Elin Y
    Elin Y skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa von Zweigbergk var mycket professionell, pålitlig och kompetent under hela processen. Det var tydligt att hon är erfaren och driven och ingav väldigt mycket trygghet.

Hon var också till stor hjälp och fanns ständigt tillgänglig för frågor, vilket var väldigt uppskattat.

Jag kan starkt rekommendera Åsa.
    2017-02-16 Åsa v svarar Elin Y
    Hej Elin,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var verkligen kul att få hjälpa dig och jag är glad du blev nöjd.
    Hoppas få fortsätta finnas tillgänglig i dina bostadsaffärer i framtiden.
    Vänliga hälsningar Åsa
  • Anders S
    Anders S skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa var bra i ett utsatt läge, lugn och tydlig. Jag rekommenderar henne starkt.
    2017-02-16 Åsa v svarar Anders S
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord. Värmer extra en dag som denna. :)
    Med vänliga hälsningar Åsa
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej.
    Öppen med vad som är bra och vad som är dåligt.
    Lyhörd. Snabb. Och en bra fotograf. Kunnig.
    /Andreas
    2017-02-15 Åsa v svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig.
    Tror att du kommer att stormtrivas i Hammarby ;)
    Hälsningar Åsa
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tycker Åsa var riktigt bra att ha och göra med. Var bara en sak som inte riktigt kändes bra vilket gör att jag inte sätter det allra högsta betyget.

Det ´var att tillträdesdagen vid visningarna var en "förhandlingsfråga". När jag sedan vunnit budgivningen var det bara att acceptera den tillträdesdag som säljaren önskade sig. Där tycker jag att vi borde kunna ha resonerat om frågan.
    2017-02-15 Åsa v svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Tack för din rekommendation. Jag förstår att det känns frustrerande. Vi mäklare har att förhålla oss till säljaren som vi rådgör med men som alltid har sista ordet, vilket ibland kan vara frustrerande även för oss. Jag hoppas iallafall att du kommer att trivas fint och att jag får möjligheten att hjälpa dig i framtiden.
    Med vänliga hälsningar / Åsa
  • Karin T
    Karin T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna sålde vår lägenhet och hela processen gick otroligt smidigt. Jonna är ett proffs ut i fingerspetsarna och väldigt behaglig att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Eric
    Eric skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är oerhört professionell. Hon ger ett väldigt engagerat och positivt intryck. Vi kände oss väldigt trygga genom hela sälj-processen. Vi vill absolut rekommendera Olivia till andra som funderar på att sälja sin lägenhet.
    2017-02-20 Olivia R svarar Eric
    Hej Eric,
    Tack för den kommentaren! Er lägenhet var ett stort nöje att förmedla, fin som få.
  • Peter C
    Peter C skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Fastighetsbyrån Södermalm får många positiva omdömen via reco.se av säljare. Som presumtiv köpare måste jag tyvärr meddela att Fastighetsbyrån Södermalm agerar mycket oseriöst.

Jag och min sambo vann en budgivning på en lägenhet på Västgötagatan 19. Mäklaren var mycket påstridig och ville att vi så snabbt som möjligt skulle boka tid för kontraktsskrivning. Vi erbjöd oss att träffa mäklaren nästföljande dag klockan 09.00, men mäklaren meddelar att han ej kan möta upp förens klockan 14.00. Klockan 12.30 kontaktar mäklaren oss och meddelar att han fått ett högre bud och en ny budgivning inleds där priset trissas upp ytterligare. Vi väljer då att dra oss ur.

Vi som köpare känner oss som en bricka i spelet i jakten på att maximera mäklarens provision. Vi anser att en seriös mäklare stänger försäljningen i samma stund som han meddelar en köpare att han vunnit budgivningen samt när man bokat tid för kontraktsskrivning.

Fastighetsbyrån Södermalm är tyvärr inte en seriös mäklarbyrå och därför väljer vi att ge det lägst möjliga betyget som köpare.
    2017-02-15 Jonas E svarar Peter C
    Hej!
    Tråkigt att du upplevt oss på det sättet. Det är viktigt att ha med sig att det alltid är säljaren som väljer när och till vem hen säljer sin bostad samt att inget är klart innan båda parter skrivit under ett kontrakt. En mäklare får inte, enligt lag, ”stänga en budgivning” innan avtal är påskrivet utan måste förmedla eventuella bud till säljaren. I det här fallet så var det rent praktiska faktorer som gjorde att kontrakt inte kunde skrivas tidigare, inte mäklarens val, och du fick även information om att det fanns andra intressenter och att inget är klart innan det är påskrivet. Jag förstår givetvis att du är besviken men rent praktiskt skulle det inte kunna hanteras på något annat sätt. Vi tar dock till oss av din feedback och ska anstränga oss för att vara ännu tydligare med vad som gäller i fortsättningen.
  • Olivia D
    Olivia D skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pia-Lotta levererar både trygghet och professionalitet. Vi har sålt med henne två gånger nu och vi är lika nöjda båda gångerna.
  • Anna B
    Anna B skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, driven, kunnig, utstrålar att hon kan sin sak och har kontroll, tillgänglig. Har träffat henne på många visningar där hon ingivit stort förtroende, så valet var självklart när jag skulle sälja min lägenhet. Glad och trevlig.
  • Linda J
    Linda J skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa von Zweigbergk är en erfaren och mycket professionell mäklare med personligt engagemang och detaljerad kunskap om bostadsmarknaden i Stockholm. Jag har anlitat henne vid två försäljningar och kan verkligen rekommendera Åsa som mäklare men även för framtida tjänster i hennes yrkesliv.

Hon är driven och skärpt som person, tar sig gärna an komplicerade uppgifter och viker sig inte för motgångar. Att anlita Åsa har varit tryggt och smidigt, hon inger stort förtroende genom sin noggrannhet under alla steg inför, under och efter en försäljning. Hennes öga för detaljer märks tydligt i såväl dialog som leverans.

Vill du göra en bra affär eller anställa en ny kollega, så välj Åsa von Zweigbergk!
    2017-02-08 Åsa v svarar Linda J
    Hej Linda,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i bostadskarriären.
    Även om du flyttat från "mitt" område, så hoppas jag att kunna hjälpa dig nästa gång det är dags igen.
    Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Önskar dig allt gott!!
  • Jan L
    Jan L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är väldigt nöjd med Cecilia Hjelmér som mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Hon har svarat snabbt på frågor och kommit med många bra tips både när jag har efterfrågat det och på eget initiativ. Jag kan varmt rekommendera Cecilia Hjelmér som fastighetsmäklare!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit helt enastående att samarbeta med under min lägenhetsförsäljning. Hon är proffsig, tillmötesgående och otroligt vänlig och jag kunde inte vara mer nöjd och lättad över att det blev just Evelina som hjälpte mig (då jag själv varit nervig under hela processen). Vidare har Evelina varit väldigt pedagogisk och förstående vilket underlättat för mig enormt. Jag skulle självklart rekommendera Evelina vidare!
    2017-02-18 Evelina S svarar Sandra E
    Tack så mycket bästa Sandra! Det var otroligt roligt att få jobba ihop med er och det känns faktiskt lite tomt nu i efterhand!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
    Ni är alltid välkomna att hörs av er, eller bara slå en signal om ni har vägarna förbi kontoret :)
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en proffsig och ambitiös mäklare som dessutom känns genuin. Snabba återkopplingar om man har frågor och tydlig information hela vägen. Hennes annonser är ytterst välformulerade, Evelina kan uttrycka sig väl både i skrift och tal. En mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    2017-01-28 Evelina S svarar Gunilla I
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet och du är alltid välkommen att vända dig till mig om du har några frågor eller funderingar.
    Vi ses på tillträdet!
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kändes helt rätt för oss redan från början. Hon har hela tiden haft ett engagemang och vi har känt att vi har haft ett stort stöd i försäljningen. Det har inte varit helt lätt för oss då vi sålde vår avlidne mammas bostad med mycket känslor involverade, vi kände att hon hela tiden hade det i åtanke. Evelina bidrog mycket med sin kunskap och kompetens. Jag personligen är mer än nöjd och skulle välja Evelina igen om det i framtiden blir aktuellt att göra en bostadsaffär.
    2017-01-28 Evelina S svarar Mimmi L
    Hej Mimmi,
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att få jobba med er och det gläder mig att ni upplevt bra stöd under hela processen. Jag förstår att det många gånger inte varit lätt men jag har alltid kännt att jag haft ert fulla förtroende och ni har varit mottagliga för alla tips och råd jag kommit med.
    Tack för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet!
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Evelina Schmekel, hon är proffsig, varm, trygg och så förtroendeingivande, hon kändes helt rätt från början till slut! Skulle inte tveka att anlita henne igen!
    2017-01-28 Evelina S svarar Dennis L
    Hej Dennis,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag blir väldigt glad att höra hur du upplevt mig och mitt arbete.
    Ni har varit fantastiska att jobba ihop med och ditt engagemang har verkligen lyst igenom.
    Tack för ett gott samarbete!
    Vi ses på tillträdet!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rekommenderar verkligen Cecilia Hjelmér. Har fått mycket hjälp under min försäljning, svar på frågor, kontaktat föreningen, hittade en bra stylist, väldigt flexibel med visningar.
    Försäljningen gick snabbt till ett mycket bra pris.
  • Edna S
    Edna S skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Försökte under lång tid kontakta denna mäklare för att få se och buda på en lägenhet i "på gång"-listan men gav upp då hon aldrig svarade. Jag försökte via mejl, SMS och telefon. Lägenheten var vår drömlägenhet och jag var beredd att lägga ett mycket bra bud, men fick aldrig chansen. Tyvärr ser ju inte säljaren att det funnits en mer än villig köpare, och lägenheten är nu efter ett halvår fortfarande inte såld.
    2017-01-18 Pia-lotta S svarar Edna S
    Hej Essa!

Jag beklagar att du har upplevt att vi inte har försökt komma i kontakt med dig. Jag har sökt efter ditt namn i min mailbox och i vårt mäklarsystem men hittar inte ditt namn någonstans.

Jag ber att Reco kontaktar dig så att vi kan få dina kontaktuppgifter och reda ut situationen.

Att våra lägenheter finns som På gång i 6 månader är inget konstigt då det kan ta tid för våra säljare att hitta en ny bostad.
    Med vänliga hälsningar Pia-Lotta
  • Karin F
    Karin F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är nöjd med mitt val av mäklare och fastighetsbyrå.
    Jag fick snabbt hjälp och mäklaren skötte sitt arbete bra.
    2017-02-08 Åsa v svarar Karin F
    Hej Karin,
    Tack snälla för din fina rekommendation.
    Hoppas att du hittat ditt nya hem i Gbg!!!
  • Marita E
    Marita E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, noggrann, lyhörd,lättsam & trevlig
    2017-02-08 Åsa v svarar Marita E
    Hej Marita,
    Stort tack för din fina rekommendation.
    Jag hoppas jag får fortsätta att följa er bostadsresa. :)
    Önskar er allt gott!!!
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en duktig mäklare som sätter sig in i din förening, bostadsrätt och engagerar sig för att det ska bli en bra försäljning för både säljaren och köparen

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm