Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Södermalm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 942 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Christer G
    Christer G skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Lars Falk och alla övriga medarbetare jag har haft kontakt med på kontoret har i alla avseenden uppträtt exceptionellt serviceinriktat och professionellt. De har motsvarat och överträffat mina förväntningar och jag rekommenderar dem å det varmaste.
    2017-07-11 Carin H svarar Christer G
    Tack Christer, det har varit ett nöje att ha kontakt med dig också. Jag önskar dig en trevlig sommar!
  • Anna L
    Anna L skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vänligt, tillmötesgående och professionellt.
    2017-07-07 Sandra E svarar Anna L
    Tack Anna! Hoppas att du trivs bra i din nya lägenheten och kan njuta av sommaren på den fina gården och i området :)
  • Anna L
    Anna L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt bemötande och lyckades sälja vår något svårsålda lägenhet till ett vettigt pris på en svag marknad.
  • Ellen
    Ellen skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Vi hade ett gott samarbete processen igenom då Andreas är både tillgänglig och rådgivande. Jag rekommenderar gärna Andreas vidare.
    2017-06-26 Andreas N svarar Ellen
    Tack Ellen! Önskar er en trevlig sommar, vi ses på tillträdet!
  • Gunnel Å
    Gunnel Å skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Första kontakten med Jonna Sarstedt var 2015 då min man dog.
    Tog kontakt med Jonna två år senare för förjsäljning.
    Hon är proffsig ödmjuk och en fantastisk tjej
    Tusen Tack Du är bäst
    Gunnel
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet med Fastighetsbyrån Södermalm och gick från första möte till försäljning på drygt en vecka. Väldigt imponerade av Pia-Lotta Svensson, som med trygg och tydlig hand styrde oss genom processen. Vi kunde inte vara mer nöjda. Bäst, helt enkelt!

Katarina Matsson
    2017-06-02 Carin H svarar Katarina M
    Hej Katarina! Stort tack för din reco. Det var riktigt roligt att jobba med er och er lägenhet. Glad sommar tills vi ses igen! Hälsningar Pia-Lotta
  • Johan H
    Johan H skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Gick från extra visning till klar affär på några timmar. Inget säljtugg bara tydlig information. Mycket bra.
    2017-05-31 Pia-lotta S svarar Johan H
    Hej Johan!
    Tack för din reco!
    Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad och passar på att hälsa dig välkommen tillbaka till Södermalm.
    Hälsningar Pia-Lotta
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Duktig och engagerad mäklare! Cecilia stämde av bra med mig som säljare och gjorde sitt bästa för alla parter!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är den i särklass bästa mäklaren som jag varit i kontakt med under de 10 år jag har hunnit med att köpa och sälja lägenheter. Hon är lätt att samarbeta med, lyhörd men rak, påläst och väl förberedd, ger alltid snabba svar och är dessutom väldigt trevlig. Du kommer inte ångra dig om du anlitar Cecilia!
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Södermalm. De lever verkligen upp till orden Sveriges största mäklare.

Vi både hittade vårt nya hem och sålde vår nuvarande lägenhet via Olivia Raaé.
    I dåliga säljartider så lyckades Olivia ändå leverera det vi ville ha. Olivia är en väldigt driven och målmedveten mäklare som gör allt för att hennes kunder ska bli nöjda. Vidare är hon väldigt kunnig, rak, tydlig och trevlig att ha att göra med. Vi kan inte annat än att rekommendera Olivia!
    2017-06-20 Olivia R svarar Linnea N
    Hej Linnea! Tack för förtroendet, skam den som ger sig :) Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Olivia
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag valde Åsa som mäklare då hon stack ut i mängden när jag jämförde med andra leverantörer. Hon var riktigt engagerad från början och skickade info jag behövde för att kunna ta beslut. Hon hjälpte mig även med bevakning på nya lägenheter.
    2017-05-29 Åsa v svarar Jenny P
    Hej Jenny, Stort tack för din fina rekommendation. Det värmer i sommarsolen. :)
    Önskar dig allt gott! Mvh Åsa von Zweigbergk
  • Ying T
    Ying T skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har hög energi och är målinriktad. Han är lätt att tycka om.
    2017-05-24 Andreas N svarar Ying T
    Tack! Det gäller att vara på tårna i den här branschen. Jättekul att få hjälpa er med er försäljning och extra kul att vår kontorshund Theo fick vara med på ett hörn. Ha en underbar sommar nu så ses vi i slutet på juni. Hälsa Lasse!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och trevlig. Jag är nöjd med Fastighetsbyrån och Åsa/mäklaren.
    2017-05-23 Åsa v svarar Åsa H
    Hej Åsa,

Stort tack för din rekommendation. Lycka till nu med allt och ert nya boende.

Mvh Åsa von Zweigbergk
  • Therese S
    Therese S skrev om Daniel Davidov en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Daniel gjorde ett oerhört bra jobb och såg till att hela försäljningen gick smidigt. Väldigt glad att han var min mäklare och kan varmt rekommendera Daniel till andra!
  • Jesper T
    Jesper T skrev om Daniel Davidov en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är mycket nöjd med både Daniel och Fastighetsbyrån som mäklare. Trevligt korrekt bemötande, professionellt genomfört, och en försäljning som gick över förväntan. Smidigt och snabbt. Toppen!
  • Olle K
    Olle K skrev om Daniel Davidov en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevligt och professionellt bemötande. Lätt att kommunicera och fåt tag på. Levde väl upp till mina förväntningar.
  • Sofie
    Sofie skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har precis sålt min lägenhet med Andreas hjälp och är väldigt nöjd med hans arbete. Han är trevlig, professionell och tydlig och går alltid att få tag på för frågor som dyker upp. Han var dessutom ett bra bollplank vid olika val vi stod inför och kunde hjälpa oss med allt vi behövde hjälp med. De rekommendationer vi följde gällande styling osv var dessutom perfekta! Jag kände att jag helt kunde lägga ansvaret i Andreas händer och ta ett steg tillbaka i processen vilket kändes väldigt skönt. Skulle absolut välja Andreas igen vid en ev. försäljning framöver.
    2017-05-24 Andreas N svarar Sofie
    Hej Sofie & Christina! Det var ett sant nöje att få hjälpa till med er försäljning! Kändes som vi hade en mycket bra dialog genom hela försäljningsprocessen och Linda på Designtherapy gjorde verkligen ett toppenjobb! Ha en skön sommar nu så ses vi v 29 för tillträde!
  • Peter D
    Peter D skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa får inte mindre än högsta betyg från mig. Jag är helt enkelt förvånad över hur hon hanterar utmanande uppgifter och önskemål med så mycket lätthet, professionalism, strategi och hög precision. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar starkt Åsa till andra. Utmärkt!
    2017-05-21 Åsa v svarar Peter D
    Hej Peter,
    Tack snälla för din fina rekommendation. Jag önskar dig en fin sommar och ser fram emot att ses igen.
    Mvh Åsa von Zweigbergk
  • Leif S
    Leif S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är duktig på att förstå och lyfta fram det som är viktigt och säljande i lägenheten.Hon är också proffsig och seriös i sin yrkesroll.Jag kan varmt rekomendera henne som mäklare.
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, ärlig och effektiv - Evelina levererade verkligen på mina förväntningar och mål. Proffsig och tillmötesgående.
    2017-05-09 Evelina S svarar Kristin E
    Tack snälla Kristin för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd med mig och mitt arbete samt att vi lyckades nå upp till förväntningarna!
    Mvh,
    Evelina
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Flexibel, vänlig, angelägen och snabb, anlitar gärna igen!
    2017-05-09 Evelina S svarar Ylva K
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag ser framemot att få komma förbi och kika på lägenheten efter du rivit väggen :-)
    Mvh,
    Evelina Schmekel
  • Peter M
    Peter M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Om man ska välja en mäklare finns det bara ett val och det är: Evelina Schmekel!! Jag har haft mycket kontakt med olika mäklare genom åren och en proffsigare, trevligare, mer serviceinriktad och driven mäklare finns inte. Hon sliter stenhårt för att man som säljare ska få så mycket betalt som möjligt för sitt objekt vilket är oerhört viktigt i den kanske största affären man gör som privatperson. Hon är otroligt tillmötesgående och kunnig i alla situationer och på en skala från 1-10 får Evelina en 11!
    Mvh Peter
    2017-05-09 Evelina S svarar Peter M
    Hej Peter,
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det har varit så otroligt roligt att få jobba ihop med dig, nu känns det nästan lite tomt efter all intensiv kontakt :-)
    Vi fortsätter att hålla kontakten så att jag får stämma av hur ni trivs i nya huset. Har du vägarna förbi Hornstull så är du välkommen in på en kopp kaffe!
    /Din mäklare
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi vill verkligen rekommendera Olivia R som mäklare. Bra kontakt genom hela försäljningen, rak och tydlig kommunikation, lugn, lyhörd och väldigt kunnig. Kändes tryggt!
    Tack igen Olivia
    2017-06-20 Olivia R svarar Ulla F
    Hej Ulla! Tack för en fin reco, snart närmar sig tillträdet och då ses vi igen. Det var ett nöje att jobba med er och er fina lägenhet. Olivia
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas var mäklare vid min försäljning, alltid tillgänglig, bra bollplank och tydlig.
    Kan varmt rekomendera honom vid försäljning av din lägenhet.
    2017-04-28 Andreas N svarar Sophie R
    Det var jättekul att få hjälpa dig Sophie! Hoppas du kommer trivas lika bra i ditt nya hem oxå! Vi ses på tillträdet. Mvh Andreas
  • Karin O
    Karin O skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig och kompetent. Gick igenom kontraktet bra. Hörde av sig under hela köpprocessen.
    2017-05-04 Evelina S svarar Karin O
    Hej Karin,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten, du är alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    /Evelina Schmekel
  • Angelique V
    Angelique V skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är den bästa mäklare vi samarbetat med och då har vi gjort många affärer tidigare. Under hela tiden har hon informerat oss löpande, varit tillgänglig och gett goda råd. Hon är dessutom mycket socialt kompetent och som person glad,trevlig och hjälpsam. Fastighetsbyrån bör vara riktigt rädd om henne.
    2017-05-04 Evelina S svarar Angelique V
    Bästa Angelique,
    Tack så hemskt mycket för din otroligt fina rekommendation - det värmer verkligen!
    Det känns lite tomt här efter all intensiv kontakt som vi haft! Att ni nu även ska flytta så långt bort känns lite extra tråkigt men samtidigt så är jag lite avundsjuk på er som kommer ha det så skönt och leva livet som aldrig förr!
    Hör av er om ni har vägarna förbi Hornstull någon gång framöver, jag bjuder gärna på en fika för att höra hur ni har det i värmen.
    Nu ses igen på tillträdet, så än får ni inte flyga iväg ;-)
    Kram på er!
    /Er mäklare
  • Niccoló M
    Niccoló M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit fantastisk. Så bra och proffsig. Vi fick bästa råd för att kunna marknadsföra våran lägenheten på bästa sätt.
    2017-05-04 Evelina S svarar Niccoló M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mina råd och arbetssätt. Det har varit otroligt kul att få hjälpa till vid försäljningen av er fina lägenhet.
    Hör av er om ni har frågor eller funderingar innan tillträdet :-)
    Allt gott!
    /Evelina
  • Jan L
    Jan L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett mycket trevligt och professionellt bemötande med en betydande vilja att hjälpa även oss som kunder i den genomförda affären.
    2017-04-24 Evelina S svarar Jan L
    Tack så mycket för fina ord, det glädjer mig verkligen att höra!
    /Evelina
  • Viktor M
    Viktor M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket imponerad av Evelina som mäklare och då är jag ändå rätt kräsen...
    2017-04-21 Evelina S svarar Viktor M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation Viktor!
    Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och ni är alltid välkomna att höra av er om ni behöver hjälp någon gång framöver.
  • Josefine Ä
    Josefine Ä skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra var mycket tillgänglig, tillmötesgående och trevlig, dock lite väl slarvig. Alla kan göra fel men jag hade önskat att Sandra var lite mer noggrann. Lägenheten såldes inom värderingsspannet men i den undre delen av det. Hade hoppats på lite högre slutpris. Det är såklart svårt att säga vad detta berodde på och huruvida Sandra hade kunnat göra något annorlunda för att öka slutpriset då det alltid är marknaden som bestämmer i slutändan. Vill ändå tro att slutpriset hade kunnat vara högre.
    2017-04-20 Sandra E svarar Josefine Ä
    Hej Josefine och tack för din reco! Det var mycket roligt att få sälja din fina lägenhet! Det var också roligt att intresset var så fantastiskt och resulterade i hela 7 budgivare. Vad jag kan se har kvadratmeterpriset aldrig varit högre i föreningen tidigare :) Jag hoppas ändå att du är nöjd över helheten och att ni kommer trivas i ert nya boende!
  • Jens Ö
    Jens Ö skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas både hjälpte oss hitta vårt nya hem och sälja vår nuvarande lägenhet. Lyhörd, flexibel och professionell mäklare. Mycket engagerad och lätt att få kontakt med. Allt gick smidigt och bekvämt. Kan rekommendera.
    2017-04-11 Andreas N svarar Jens Ö
    Hej Jens och Susa! Det glädjer mig verkligen att ni är så nöjda, både som köpare och säljare. Vi ses i juni på båda till och frånträde :) Allt gott, Andreas
  • Jonatan P
    Jonatan P skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Olivia, hon är den vassaste mäklaren i stan! Hon är tydlig och effektiv i sin kommunikation, har stenkoll på marknaden och ser till att få rätt personer till visningen. Utöver hjälp med min försäljning var hon också ett väldigt bra stöd vid köpet av vår nästa lägenhet.
    2017-04-11 Olivia R svarar Jonatan P
    Jonatan! Tack för ett bra samarbete och den fina rekommendationen. Det var verkligen ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er lägenhet, tack för förtroendet! Vi ses på tillträdet.
  • Jacob K
    Jacob K skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålde med andreas. Mycket bra bemötande!!! Tydlig, inlyssnande och seriös. Hjälpsam och alltid tillgänglig! / jacob
    2017-04-11 Andreas N svarar Jacob K
    Tack Jacob för de fina orden. Vi ses på tillträdet :-) Allt gott, Andreas
  • Roger A
    Roger A skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Använde Andreas Nyberg vid min lägenhetsförsäljning. Mycket nöjd. Tydlig, kunnig och förtroendeingivande. Rekommenderar starkt!
    2017-04-11 Andreas N svarar Roger A
    Tack för det fina omdömet Roger! Hoppas du kommer trivas i din nya lägenhet och att vi hörs igen när det är dags för nästa flytt! Allt gott, Andreas
  • Max N
    Max N skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är utan tvekan den mest engagerade mäklare jag har anlitat, eller haft att göra med över huvud taget. Hon jobbar hårt: ordnade visningar med kort varsel både sena kvällar och tidiga morgnar efter potentiella köpares önskemål, vilket resulterade i många budgivare. Hon svarar snabbt på telefon och sms, även sent på kvällarna. Hon var även mycket skicklig när det gäller tips om vad som ska fixas innan visningar och fotografering. Dessutom är hon en mycket glad och trevlig person att ha att göra med. Lägenheten såldes på drygt en vecka till ett högre pris än vad jag räknat med.

Sammantaget överträffade hon mina förväntningar på en mäklare med råge, jag kommer tveklöst anlita henne igen om jag får chansen!
  • Andreas v
    Andreas v skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Malin för försäljning av bostad.
  • Karin G
    Karin G skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättebra och jättetrevlig. Toppenmäklare! Skulle gärna anlita Sandra igen. Och rekommendera till andra.
    2017-04-20 Sandra E svarar Karin G
    Hej Karin! Stort tack för din rekommendation, vad härligt att höra att ni är nöjda! Jag hoppas att vi hörs framöver och att ni kommer trivas bra i nya stadsdelen :)
  • Philip J
    Philip J skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra är en mycket professionell och vass fastighetsmäklare med en bred kunskap inom yrket och Södermalm som område. Hon visade ett starkt engagemang genom hela affären. Taggad, driven och kunnig! Kan varmt rekommendera Sandra till andra som ska sälja sin lägenhet på Södermalm.
    2017-04-20 Sandra E svarar Philip J
    Tack Philip för rekommendationen! Jättekul att få hjälpa dig med försäljningen och det gläder mig att höra att du är nöjd, vi hörs och ses framöver!
  • Yvonne E
    Yvonne E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Åsa. Kompetent, trevlig, tydlig och lugn. Kände oss trygga från första stund med vårt val av mäklare.
    2017-03-29 Åsa v svarar Yvonne E
    Hej Yvonne,

Stort tack för er rekommendation. Det värmer.
    Vi hörs och ses vid tillträdet.
    Glad Påsk!

Med vänlig hälsning,
    Åsa von Zweigbergk Fastighetsbyrån Södermalm
  • Lena C
    Lena C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vid både lägenhets-köp och försäljning, upplevde jag Olivia som en engagerad, kunnig och drivande person som ger allt för att både köpare och säljare skall bli så nöjda som möjligt.
    Olivia svarar snabbt på alla frågor och bud, är professionell i sin framtoning och har glimten i ögat.

Jag vill ge Olivia de varmaste rekommendationer och skulle gärna anlita henne igen!
    2017-03-25 Olivia R svarar Lena C
    Hej Lena! Tack för den fina recon. Det var ett rent nöje att få hjälpa er med dels ert köp, och sen försäljningen av er underbara lägenhet.
    Jag ser fram emot fler samarbete med er i framtiden! Ha det gott:)
  • Jerker H
    Jerker H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, glad, positiv. Viktigt att tycka om mäklaren när man kanske gör sitt livs största affär .
  • Åsa C
    Åsa C skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är mycket proffsig, trevlig och hjälpsam - jag kände mig trygg med att hon ville att jag skulle bli nöjd med min försäljning! Hon är noggrann och lägger ner mycket tid och jobb på att hitta rätt köpare - jag kan varmt rekommendera henne!
    2017-03-24 Evelina S svarar Åsa C
    Tack så mycket Åsa för din fina rekommendation! Det har varit oerhört kul att få hjälpa till och att du känner dig nöjd med resultatet.
    Jag håller tummarna för att du hittar drömlägenheten inom kort. Håll mig gärna uppdaterad!
    Bästa hälsningar,
    Evelina Schmekel
  • Martina R
    Martina R skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt nöjd med mitt samarbete med Cecilia. Hon är proffsig, hjälpsam, tillgänglig och väldigt trevlig! Kan varmt rekommendera henne.
  • Caroline L
    Caroline L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag vill varmt rekommendera Olivia som fastighetsmäklare!

Hon tog sig tid, var lugn, ödmjuk, kunnig men försökt allt mycket professionell. Som köpare kändes det väldigt tryggt att köpa genom Olivia då hon var väl påläst/informativ och såg alltid till att finnas nära till hands om vi hade några frågetecken gällande lägenheten/föreningen och processens gång. Hög tillgänglighet, tydlig kommunikation och lugnt förhållningssätt gjorde allt till en smidig process.

Jag kommer varmt rekommendera Olivia för alla mina vänner vid försäljning (vilket jag redan gjort! :) ) Vi ses på tillträdet!
    2017-03-25 Olivia R svarar Caroline L
    Hej Caroline,
    Det var väldigt snällt skrivet och värmer gott. Tack för rekommendationerna! Jag är glad att ni känner er nöjda och tror ni kommer stortrivas i er nya lägenhet. Ha det fint så ses vi på tillträdet:)
  • sara n
    sara n skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en väldigt duktig och målmedveten mäklare! Hon är rak, ärlig, kvalitetsmedveten och arbetar snabbt! Jag rekommenderar henne varmt!
    2017-03-10 Olivia R svarar sara n
    Hej Sara! Tack för kommentaren. Väldigt roligt att få hjälpa till och jag hoppas ni kommer trivas bra!
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi har använt Malin till båda våra försäljningar och är så nöjda. Professionellt och empatiskt bemötande samt snabb och tydlig återkoppling.
  • Frida B
    Frida B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevlig och smidig att samarbeta med. Höll bra kontinuerlig kontakt under hela försäljningen. Rekommenderar Olivia!
    2017-03-10 Olivia R svarar Frida B
    Hej Frida,
    Tack Frida för din kommentar och rekommendation. Lycka till i nya lägenheten, det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen av er FINA lägenhet.
  • Linda J
    Linda J skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt proffsig. Vi är jättenöjda.
  • Jacob H
    Jacob H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip Öster har varit exemplarisk som mäklare av vår bostad vid Mariatorget på söder.
    Perfekt upplägg på tidsplan och genomgång av försäljningens olika steg. Mycket hjälpsam och alltid tillgänglig när man undrade över något.
    Lyckades också skapa ett högt intresse för vår lägenhet vilket resulterade i ett mycket bra slutpris.
    Vi hade inte kunnat bli nöjdare med den uppbackning vi fick och det slutresultat som blev.
  • Maria V
    Maria V skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Grymt duktig, kompetent, trevlig och serviceinriktad! Vi är supernöjda!!!

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm