Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

På Södermalm finns det mesta. Allt från historia till ett rikt kulturliv, massor av barer, restauranger, caféer och butiker. Här har du även nära till natur och vatten och utmärkta kommunikationer. Fastighetsbyrån har kontor på Hornsgatan 166, och vi guidar dig gärna till det bästa boendet i ett av Stockholms absolut mest populära områden.

Vi guidar dig bland vackra lägenheter och fina gårdshus här på Söder, och ser till att affären går smidigt till. Vi är affärsmässiga, kunniga och flexibla. Vad du än har för önskemål anpassar vi oss gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 995 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Jan L
    Jan L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra generellt. Lätt att nå under processen. Bra information och service orienterad trots hon fick ersätta en annan mäklare på kort varsel.
    2017-11-20 Åsa v svarar Jan L
    Hej Jan,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag är glad att du blev nöjd med försäljningen.
    Önskar dig all lycka i ditt nya boende.
  • Marianne L
    Marianne L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionellt bemötande . Trevligt att vara kund hos er. Åsa von Zweigbergk är en kunnig och erfaren mäklare.
    2017-11-17 Åsa v svarar Marianne L
    Hej Marianne,
    Och tack för de fina orden. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig.
    Ha ett fortsatt gott år, så ses vi nästa!!!
  • Ronny F
    Ronny F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa var tydlig och rak och återkopplade enligt de samtal vi hade.
    2017-11-16 Åsa v svarar Ronny F
    Hej Ronny,
    Stort tack för din fina rekommendation. Jag hoppas att du kommer att trivas bra i din nya bostad. Då vi inte ses på tillträdet får jag passa på att önska dig allt gott!
  • Loth H
    Loth H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa är mycket professionell, kunnig och kommunikativ. Det har varit enkelt, smidigt och känts tryggt att köpa mitt nya hem med henne som mäklare.
    2017-11-16 Åsa v svarar Loth H
    Hej Loth,
    Åh tack för dina fina respons. Jag hoppas att du kommer att stormtrivas i din nya bostad. Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
  • Peter E
    Peter E skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Fantastisk kompetent duktig och trevlig. Ordentlig, noggrann och föredämlig på alla sätt. Omdömet gemensamt för oss båda som ägde brf.
    Peter Ekelund
    Blir gärna referens om der behövs.
  • Paul W
    Paul W skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket professionell, kunnig och kommunikativ.
    2017-11-13 Pia-lotta S svarar Paul W
    Tack Paul för din Reco! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Martin S
    Martin S skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag var väldigt engagerad från början till slut och hjälpte till med allt möjligt som inte direkt hade med försäljningen att göra, utan några klagomål. Han har ett trevligt sätt och såg till att hålla oss uppdaterade hela tiden. Vi har sålt lägenheter flera gånger i Stockholm och Dag Jönsson är den bästa mäklaren vi haft.
    2017-11-13 Dag J svarar Martin S
    Stort Tack Martin för dessa varma ord och för förtroendet att förmedla er lägenhet! Varmt välkomna tillbaka när det blir dax igen!
    Dag J gillar detta
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Södermalm och var väldigt nöjd med mäklaren
    Åsa Zweiberg.
  • Mikael N
    Mikael N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har både köpt och sålt med Olivia och har bara gott att säga. Hon sålde min lägenhet på en EXTREMT trög marknad till ett mycket tillfredställande pris. Skulle inte tveka att anlita henne igen eller rekommendera henne till vänner och bekanta.
  • Cecilia S
    Cecilia S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är kunnig, professionell, engagerad och effektiv. Återkopplar snabbt och är tillgänglig. Som säljare kände jag mig mycket trygg med henne som mäklare och rekommenderar henne varmt.
  • Ylva E
    Ylva E skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande. Lätt att prata med. Engagerad. Lätt att komma i kontakt med.
  • Cecilia N
    Cecilia N skrev om Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lars Falk har på en skakig bostadsmarknad visat ihärdighet och genom sin erfarenhet och proffsighet klarat av att genomföra ett gott arbete. Han är lugn och metodisk, positiv och realistisk. Vi är så tacksamma att just han ”höll oss i handen” genom vårt livs största affär. Bostadsmarknaden kan kännas som en djungel och man behöver en bra guide för att hitta bästa vägen fram. Lars är en sådan guide. Man kan lita på honom. Och man kommer hem.
  • Elin K
    Elin K skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Otroligt trevlig, kunnig, tillmötesgående och enkel att kommunicera med! Kan varmt rekommendera!
    2017-10-23 Evelina S svarar Elin K
    Hej Elin,
    Tack snälla för dina varma ord! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten och ser framemot att få höra lite om den på tillträdet!
  • Emma B
    Emma B skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättebra, hjälpsam och härlig.
    2017-10-23 Evelina S svarar Emma B
    Tack så mycket för de fina orden, det gläder mig! Vi ses på tillträdet!
  • Helena N
    Helena N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var mycket professionell i sitt bemotande, och var arlig vad galler informationen om marknaden. Hon tog sig tid till att analysera marknaden for att ge utforlig och tillforlitlig information. Hon var valdigt engagerad for att sakerstalla att jag som saljare var nojd med forsaljningsprocessen.
    2017-10-23 Evelina S svarar Helena N
    Tack så mycket för din rekommendation, Helena! Det gläder mig att du är nöjd med kommunikationen och jag är även glad för att jag fick förtroendet att hjälpa er med försäljningen. Vi ses på tillträdet!
  • Alejandro G
    Alejandro G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dr har varit väldigt professionell och framförallt riktig bra med att få oss känna oss trygga genom att meddela oss allt och ha en bra och ärlig kommunikation. Jag skulle definitiv rekommendera henne.
    2017-10-19 Evelina S svarar Alejandro G
    Hej Alejandro,
    Tack snälla för din rekommendation! Det gläder mig att ni upplevt mitt arbete på det sätt som du beskriver. Tack så mycket för ett gott samarbete!
  • Mathilda H
    Mathilda H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är en lugn och seriös mäklare med gedigen kunskap inom sitt område. Hon visar även på ett stort intresse för både säljare och köpare vilket gör att affären känns trygg. Hon jobbar hårt och mycket och är snabb med återkoppling. Strukturerad. Glad. Ambitiös.

Mathilda Hornstull
  • Helena Ö
    Helena Ö skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera
    Åsa Zweibergk. Hon är oerhört proffsig, positiv och trevlig. Mycket engagerad och jag kände mig trygg att ha anlitat henne till försäljningen av min bostad. Hon var alltid tiigänglig på mobilen även sent på kvällarna. Hon får högsta betyg av mig./ Helena
    2017-10-16 Åsa v svarar Helena Ö
    Hej Helena,
    Stort tack för din fina rekommendation. Så kul att få ha hjälpt dig med detta.
    Önskar dig all lycka och hoppas du kommer att trivas i din nya bostad.
    Hörs och ses igen vid tillträdet.
  • Lisa M
    Lisa M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var väldigt trevlig och tillmötesgående under vår kontakt. Min lägenhet såldes före visning till ett pris som faktiskt översteg min förväntan. Jag kan varmt rekommendera Evelina till andra personer som går i säljtankar.
    2017-10-19 Evelina S svarar Lisa M
    Lisa, tack så hemskt mycket för din fina rekommendation! Jag är så glad att du är nöjd med försäljningen och hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Vi ses på tillträdet!
  • Monica S
    Monica S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket kompetent och hårt arbetande mäklare. Gav kontinuerligt info om objektet i säljkedjan.
    Vi kan varmt rekommendera henne och Fastighetsbyrån som mäklarfirma!
  • Karin L
    Karin L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig, proffesionell och trovärdig.
    2017-11-10 Dag J svarar Karin L
    Tack så mycket för dina fina ord Karin!
    Dag J gillar detta
  • Lars O
    Lars O skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är lite missnöjd med mäklarens sätt att driva upp priset på den bostad vi köpte, trots att ingen annan budgivare fanns.
    2017-10-13 Olivia R svarar Lars O
    Hej Lars,
    Tack för dina ärliga ord. Ingen försäljning är den andra lik, dock är det allt som oftast väldigt känsligt för både köpare och säljare! Jag hoppas att ni kommer trivas bra, och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet.
  • Karin A
    Karin A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var duktig och hanterade min stress på ett utmärkt sätt. Resultatet blev att min lägenhet blev såld för ett mycket bra pris till nöjda köpare.
    2017-10-13 Olivia R svarar Karin A
    Hej Karin. Det är inte lätt att vara säljare på en hetsig marknad med tvära vändningar! Jag tyckte att du löste det utmärkt och jag är glad för vårt samarbete! Tack för förtroendet, vi ses på tillträdet.
  • Veronika R
    Veronika R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte en lägenhet som Olivia Raaé förmedlade. Hon kunde ge oss snabba svar på frågor vi hade och gav oss en positiv och trygg upplevelse av köpprocessen. Vi valde därför att låta henne sälja vår lägenhet också, vilket hon skötte snabbt och smidigt efter våra önskemål!
    2017-10-13 Olivia R svarar Veronika R
    Hej Veronika,
    Vad glad jag blir att läsa detta. Tack för förtroendet. Det var väldigt roligt att få hjälpa till med försäljningen av er fina lägenhet, verkligen en pärla!
    Vi ses på tillträdet, så hoppas jag att ni kommer trivas bra i er nya lägenhet!
  • Nora L
    Nora L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Strålande bemötande. Snabb och tydlig respons. Det är ju en märklig och ganska sårbar situation en är i när en ska köpa lägenhet, kändes som Olivia blandade tydlighet med mänsklighet på väldigt bra sätt. Byggde tillit snabbt.
    2017-10-13 Olivia R svarar Nora L
    Hej Nora!
    Vad roligt det är att det blev ni som köpte, och så bra att ni kommer få stora balkonger!
    Vi ses på tillträdet, tack för din fina reco!
  • Tobias L
    Tobias L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Det gör verkligen ont att behöva skriva detta. Under förhandlingarna hade jag en offert som var 13.000 kr billigare från en konkurrerande mäklarfirma. Olivia fick mig att känna att det skulle vara värt den marginalen att jobba med henne istället. Dels pga nätverk och för att hennes firma är mycket mer seriös och bara jobbar med ett objekt åt gången. Trotts allt detta så upplevde jag inte att jag fick den service jag ville ha, så fort jag hade skrivit på kontraktet så upplevde jag att hon tog avstånd. När själva budgivningen var igång lyckades Olivia skicka ut ett felaktigt bud på mitt objekt som skulle ut på ett annat objekt, hon visade även en annan lägenhet mellan min första och andra visning. Det fick mig att känna mig väldigt sekundär. Jag ångrar idag att jag anlitade Olivia och Fastighetsbyrån Södermalm, ett misstag jag inte kommer att göra igen. Hade mycket hellre blivit ignorerad för 13.000 mindre. Utöver detta så är Olivia en jättehärlig person, social och trevlig på alla sätt och vis. Synd att det blev såhär.
    2017-10-13 Olivia R svarar Tobias L
    Hej Tobias,
    Jag är glad att vi fick reda ut vart det gick snett. Inte roligt att höra att du upplevt dessa känslorna under säljprocessen, men såklart tar jag med mig kritiken vidare i mitt jobb.
    Hoppas ni kommer trivas i den nya lägenheten, så ses vi på tillträdet!
  • Charlotte M
    Charlotte M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tillmötesgående och flexibel. Känns professionell och är tydlig!
    2017-10-13 Olivia R svarar Charlotte M
    Hej Charlotte,
    Tack för recon! Hoppas ni kommer trivas bra i lägenheten, den är grym! Och terassen...
    Hoppas vi hörs och ses i framtiden,
    OIivia
  • Anders C
    Anders C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lyhört, proffsigt och kvickt löste Olivia vår försäljning - till ett toppenpris dessutom. Rekommenderas!
    2017-10-13 Olivia R svarar Anders C
    Hej Anders,
    Ja, det gick som tåget! Och det var ni värda. Roligt att få sälja er fina lägenhet och tack för ett bra samarbete!
    Hoppas ni trivs länge i nästa lägenhet och att vi ses igen i framtiden!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pålitlig och engagerad samt kunnig om bostadsmarknaden
    2017-10-13 Olivia R svarar Åsa H
    Hej Åsa,
    Tack för din reco. Och tack för förtroendet gällande försäljningen av er lägenhet! Det blir lite tomt när man haft kontakt under en längre tid. Men jag hoppas att vi hörs igen i framtiden! Och vi ses vid tillträdet.
  • Björn P
    Björn P skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Min upplevelse som "kund" (jag köpte lägenhet) var mycket god. Olivia genomförde köpet exemplariskt. Hon var noggrann, effektiv, öppen, ärlig och gav ett mycket kompetent intryck.
    2017-10-13 Olivia R svarar Björn P
    Hej Björn,
    Vad roligt att höra dina ord om din upplevelse so köpare! Grattis till en fantastik lägenhet så hoppas jag att vi ses vid tillträdet.
    Allt gott, Olivia
  • Birgitta S
    Birgitta S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket fint bemötande,svarade på våra frågor på ett mycket informativt sätt.
    2017-10-13 Olivia R svarar Birgitta S
    Hej Birgitta,
    Det var väldigt roligt att få hjälpa till att sälja er pärla! Nu hoppas jag ni kommer trivas lika bra i nästa och att vi ses igen.
    Allt gott! Tack för en fin reco.
  • Jacob R
    Jacob R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia har en väldigt trevlig, vänlig och professionell attityd och inställning. Kan verkligen rekommendera Olivia!
    2017-10-13 Olivia R svarar Jacob R
    Hej Jacob!
    Ja, det tog ett tag. Men äntligen hittade du rätt lägenhet, väldigt roligt!
    Tack för en fin reco, vi ses på tillträdet.
  • Therese O
    Therese O skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bästa bemötandet någonsin! Toppbetyg till henne!
    2017-10-13 Olivia R svarar Therese O
    Hej Therese,
    Det glädjer mig att läsa. Lycka till framåt nu, tack för förtroendet!
  • Sonja S
    Sonja S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt fint bemötande, god hjälp genom alla led och lätt att kommunicera med.

Prisuppskattningen av bostadens slutpris var klart övervärderad, men det hänger inte på den enskilde mäklaren utan byrån i stort och marknaden som skiftade snabbt.
    2017-10-13 Olivia R svarar Sonja S
    Hej Sonja,
    Vad roligt att höra, tack ska du ha! Hoppas ni kommer trivas bra när ni kommer på plats i er nya lägenhet.
    Er lägenhet var väldig rolig att jobba med!
  • Jonas H
    Jonas H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Positivt och proffsigt bemötande!
    2017-10-13 Olivia R svarar Jonas H
    Hej Jonas,
    Tack för recon! Vi ses på tillträdet, hoppas och tror att du kommer trivas jättebra i lägenheten!
  • Anna Z
    Anna Z skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, vänlig, lyhörd, effektiv, flexibel
    2017-10-13 Olivia R svarar Anna Z
    Hej,
    Tack för din kommentar, verkligen roligt att det blev ni som köpte. Vi ses på tillträdet!
  • Lars-erik S
    Lars-erik S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en mycket trevlig bekantskap som verkligen vill att man ska känna sig omhändertagen. Det är skönt att veta att hon gör sitt bästa för att få allt att klaffa och trots många järn i elden så blir det bra till sist.
    Jag kan rekommendera Olivia till både köpare och säljare alla dagar i veckan. Erfarenhet kommer att göra henne till en riktig toppenmäklare och vem vet våra vägar kanske korsas igen.
    Till dess önskar jag dig Lycka till med jobbet.
    2017-10-13 Olivia R svarar Lars-erik S
    Hej,
    Er kommer jag inte glömma i första taget, så glad att ni både köpte och sålde med mig så att vi fick träffas många gånger. Tack för recon! Vi ses när ni är klara med fixet i den nya lägenheten. Ha det bra tills dess!
  • Annette M
    Annette M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trivsamt och kunnigt bemötande på ett avslappnat sätt.
    2017-10-13 Olivia R svarar Annette M
    Hej Annette,
    Tack för ett mycket lättsamt och trevligt samarbete! Vi ses på tillträdet, och ha det bra tills dess.
  • Johan I
    Johan I skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra från första stund till avslutad affär! C-F har ett lugn som får även en stressad säljare att lugna ner sig. Den ursprungliga värderingen visade sig stämma väldigt bra när slutpriset var nått. Rekommenderas!
    2017-10-04 Carl-Filip Ö svarar Johan I
    Tack så mycket Johan för att jag fick hjälpa er och rekommendationen. Hoppas ni kommer trivas bra i ert nya!
  • Sara A
    Sara A skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och seriös i sin yrkesroll.
    2017-10-13 Evelina S svarar Sara A
    Hej Sara,
    Tack så mycket för din rekommendation! Vi ses på tillträdet!
  • Marcus A
    Marcus A skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Påläst, noggrann, taktisk, hjälpsam, personlig
  • Fredrik J
    Fredrik J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är verkligen duktig på att vara en perfekt blandning mellan seriös och personlig, precis som man vill ha en mäklare. Pedagogisk och analytisk kring siffror och marknadsläge, och samtidigt bra på att ge råd kring mjukare värden som inredning och styling. Snabb, effektiv och verkar jobba dygnet runt(?). Kan inte annat än att rekommendera.
  • Erika F
    Erika F skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi hade tidigare träffat på Malin på en visning i vårt hus och när det var dags för oss att sälja vår lägenhet visste vi redan från början att det var henne vi ville anlita. Det visade sig vara helt rätt!

Malin är superprofessionell och samtidigt otroligt sympatisk - en vinnande kombination! Allt i säljprocessen fungerade väldigt bra. Malin hade stenkoll på allt och var väldigt engagerad genom hela försäljningen. Alla texter som togs fram av Malin var utmärkt skrivna och med fokus på rätt saker. Malin gav oss som säljare mycket information vilket vi uppskattade mycket. Vi upplevde också att hon hade fingertoppskänsla för hur budgivningen bäst skulle skötas. Framförallt kände vi oss hela tiden trygga med att ha Malin som mäklare.

Vi har bara positiva saker att säga om Malin och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.
  • JanErik A
    JanErik A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Gav ett proffsigt intryck och väl påläst om området. Ställde upp snabbt när det blev avgjort att hon får uppdraget. Om man också skall ta något påpekande så glömdes det bort med att ingen ytterligare städning skulle ske samt att dödsbo inte kan erhålla rutavdrag. Men helheten jättebra
    2017-09-18 Åsa v svarar JanErik A
    Hej JanErik,
    Tack för er fina rekommendation. Ja, jag var lite snabb där men jag fick med det i tryck till prospekten. ;)
    Ha en fortsatt trevlig dag.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi träffade och jämförde flera olika mäklare innan vi hittade Cecilia. Det som gjorde att hon utmärkte sig särskilt mycket, och som gjorde vårat val ännu mer självklart, var att hon redan innan mötet hade lagt upp en fenomenal strategi anpassad efter just vår bostadsrätt.

Tack vare Cecilia gjorde vi en drömförsäljning, trots att marknaden börjat skaka och förutsättningarna för att sälja egentligen inte var de bästa. Hon satte ett högt mål, högre än vi föreställt oss, och jobbade stenhårt med extravisningar och liknande för att nå dit. Det var fantastiskt smidigt att kunna förlita sig helt på Cecilia i alla avseenden under processen, det enda vi behövde göra var att vänta på uppdateringar.

Cecilia är också en genuint trevlig person som är otroligt serviceorienterad och mån om att alltid göra det lilla extra både för säljare och köpare. Ett stort plus var också att hon gav ett bra pris och dessutom gav ingående instruktioner för hur vi kunde styla hela lägenheten, vilket gjorde att vi inte behövde betala för homestyling. Cecilia är i särklass den bästa mäklaren vi har haft kontakt med och vi vill därför ge våra allra bästa rekommendationer.
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra gav ett professionellt intryck med en neutral hållning redan vid första mötet och vidare genom hela processen. Jag gillade det då vi tidigare i rollen som köpare alltför många gånger stött på mäklare som enkom agerat i säljarens intresse och förbiser att det är två parter som ska tillgodoses.

Vill man ha en mäklare som bereder vägen för en smidig process och har en konventionell lägenhet i innerstaden som mer eller mindre säljer sig själv så är Sandra ett bra val.
    2017-10-09 Sandra E svarar Kristoffer S
    Hej på er!
    Jag är alltid mån om att alla parter ska tas väl omhand och uppleva en väl utförd process. Min strävan är såklart alltid att nå det högsta slutpriset och i med vår marknadsledande position så har vi i många fall redan en kund sen innan som är villig att avsluta innan en öppen visning men då också är beredd att gå upp på höga nivåer, vilket blev mycket lyckat i ert fall. Det gjorde affären smidig och snabb för både er som säljare och för köparen. För att komma upp på nivåer som ligger över snittet i föreningen gäller det att hitta rätt spekulant och även kunna agera snabbt med visning och avslut vilket uppskattas av många och vad kul att även ni är nöjda med processen. Lycka till i er nya lägenhet!
  • lennart W
    lennart W skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi drabbades av dålig tajming och oväntad turbulens på marknaden. Trots det lyckades Åsa lösa vår försäljning till ett för oss acceptabel pris. LoA
    2017-09-18 Åsa v svarar lennart W
    Tack för er rekommendation.
    Skönt att ni blev nöjda, det är det viktigaste för mig!
    Åsa v gillar detta
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia var mäklare både för den lägenhet vi köpte och sedan för den vi sålt. Som köpare var det tryggt att ha henne som mäklare, hon återkopplade alltid snabbt på de frågor vi hade och köpet kändes bra rakt igenom. Som säljare var det fantastiskt att ha henne, hon la ner väldigt mycket jobb och hade möten med oss under sena kvällar. Vi blev mycket nöjda med priset vi fick för lägenheten vi sålde. Kan varmt rekommendera Cecilia.
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var mycket trevlig att samarbeta med. Hon är positiv, kunnig, påläst och jobbar på ett mycket proffsigt sätt.
    Ger information löpande så man verkligen känner sig med i processen.
    På en lite osäker marknad lyckades vi ändå få ut ett pris som motsvarade våra förväntningar.

Kan varmt rekommendera Evelina när Du ska sälja Din bostad.
    2017-09-20 Evelina S svarar Kjell S
    Hej Kjell,
    Tack snälla för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och jag hoppas att ni hittar någon ny lägenhet här framöver! Hör av er om ni behöver hjälp eller bara vill ha råd kring någon lägenhet som är intressant för er.
    Vi ses på tillträdet, hälsa Marianne!
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en oerhört kompetent och driven mäklare. Vi har både köpt och sålt med Malin och i båda processer har det känts väldigt tryggt. Hon är duktigt på att återkoppla till både köpare och säljer under alla delar i processen - vilket känns väldigt tryggt. När vi fotograferade lägenheten för försäljningen visste hon precis hur det skulle se ut och fixade med inredningen på detaljnivå för att uppnå bästa resultat - det blev riktigt bra! Vi gillar också Malin för att hon är ärlig och rak och bespar en på tröttsamt säljtugg (som är vanligt när man träffar andra mäklare). Vi vill verkligen rekommendera Malin för er som går i tankarna att sälja er lägenhet!

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm