Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

På Södermalm finns det mesta. Allt från historia till ett rikt kulturliv, massor av barer, restauranger, caféer och butiker. Här har du även nära till natur och vatten och utmärkta kommunikationer. Fastighetsbyrån har kontor på Hornsgatan 166, och vi guidar dig gärna till det bästa boendet i ett av Stockholms absolut mest populära områden.

Vi guidar dig bland vackra lägenheter och fina gårdshus här på Söder, och ser till att affären går smidigt till. Vi är affärsmässiga, kunniga och flexibla. Vad du än har för önskemål anpassar vi oss gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 965 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Fredrik J
    Fredrik J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är verkligen duktig på att vara en perfekt blandning mellan seriös och personlig, precis som man vill ha en mäklare. Pedagogisk och analytisk kring siffror och marknadsläge, och samtidigt bra på att ge råd kring mjukare värden som inredning och styling. Snabb, effektiv och verkar jobba dygnet runt(?). Kan inte annat än att rekommendera.
  • Erika F
    Erika F skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi hade tidigare träffat på Malin på en visning i vårt hus och när det var dags för oss att sälja vår lägenhet visste vi redan från början att det var henne vi ville anlita. Det visade sig vara helt rätt!

Malin är superprofessionell och samtidigt otroligt sympatisk - en vinnande kombination! Allt i säljprocessen fungerade väldigt bra. Malin hade stenkoll på allt och var väldigt engagerad genom hela försäljningen. Alla texter som togs fram av Malin var utmärkt skrivna och med fokus på rätt saker. Malin gav oss som säljare mycket information vilket vi uppskattade mycket. Vi upplevde också att hon hade fingertoppskänsla för hur budgivningen bäst skulle skötas. Framförallt kände vi oss hela tiden trygga med att ha Malin som mäklare.

Vi har bara positiva saker att säga om Malin och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.
  • JanErik A
    JanErik A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Gav ett proffsigt intryck och väl påläst om området. Ställde upp snabbt när det blev avgjort att hon får uppdraget. Om man också skall ta något påpekande så glömdes det bort med att ingen ytterligare städning skulle ske samt att dödsbo inte kan erhålla rutavdrag. Men helheten jättebra
    2017-09-18 Åsa v svarar JanErik A
    Hej JanErik,
    Tack för er fina rekommendation. Ja, jag var lite snabb där men jag fick med det i tryck till prospekten. ;)
    Ha en fortsatt trevlig dag.
  • Caroline G
    Caroline G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi träffade och jämförde flera olika mäklare innan vi hittade Cecilia. Det som gjorde att hon utmärkte sig särskilt mycket, och som gjorde vårat val ännu mer självklart, var att hon redan innan mötet hade lagt upp en fenomenal strategi anpassad efter just vår bostadsrätt.

Tack vare Cecilia gjorde vi en drömförsäljning, trots att marknaden börjat skaka och förutsättningarna för att sälja egentligen inte var de bästa. Hon satte ett högt mål, högre än vi föreställt oss, och jobbade stenhårt med extravisningar och liknande för att nå dit. Det var fantastiskt smidigt att kunna förlita sig helt på Cecilia i alla avseenden under processen, det enda vi behövde göra var att vänta på uppdateringar.

Cecilia är också en genuint trevlig person som är otroligt serviceorienterad och mån om att alltid göra det lilla extra både för säljare och köpare. Ett stort plus var också att hon gav ett bra pris och dessutom gav ingående instruktioner för hur vi kunde styla hela lägenheten, vilket gjorde att vi inte behövde betala för homestyling. Cecilia är i särklass den bästa mäklaren vi har haft kontakt med och vi vill därför ge våra allra bästa rekommendationer.
  • Kristoffer S
    Kristoffer S skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sandra gav ett professionellt intryck med en neutral hållning redan vid första mötet och vidare genom hela processen. Jag gillade det då vi tidigare i rollen som köpare alltför många gånger stött på mäklare som enkom agerat i säljarens intresse och förbiser att det är två parter som ska tillgodoses.

Vill man ha en mäklare som bereder vägen för en smidig process och har en konventionell lägenhet i innerstaden som mer eller mindre säljer sig själv så är Sandra ett bra val.
  • lennart W
    lennart W skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi drabbades av dålig tajming och oväntad turbulens på marknaden. Trots det lyckades Åsa lösa vår försäljning till ett för oss acceptabel pris. LoA
    2017-09-18 Åsa v svarar lennart W
    Tack för er rekommendation.
    Skönt att ni blev nöjda, det är det viktigaste för mig!
    Åsa v gillar detta
  • Mattias H
    Mattias H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia var mäklare både för den lägenhet vi köpte och sedan för den vi sålt. Som köpare var det tryggt att ha henne som mäklare, hon återkopplade alltid snabbt på de frågor vi hade och köpet kändes bra rakt igenom. Som säljare var det fantastiskt att ha henne, hon la ner väldigt mycket jobb och hade möten med oss under sena kvällar. Vi blev mycket nöjda med priset vi fick för lägenheten vi sålde. Kan varmt rekommendera Cecilia.
  • Max G
    Max G skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas gjorde hela mitt köp till en enkel process! Proffsig och hjälpsam!
    2017-09-19 Andreas N svarar Max G
    Tack Max! Du kommer stormtrivas i ditt nya boende. Vi ses på tillträdet, ha det fint!
  • Kjell S
    Kjell S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina var mycket trevlig att samarbeta med. Hon är positiv, kunnig, påläst och jobbar på ett mycket proffsigt sätt.
    Ger information löpande så man verkligen känner sig med i processen.
    På en lite osäker marknad lyckades vi ändå få ut ett pris som motsvarade våra förväntningar.

Kan varmt rekommendera Evelina när Du ska sälja Din bostad.
    2017-09-20 Evelina S svarar Kjell S
    Hej Kjell,
    Tack snälla för er fina rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mitt jobb och jag hoppas att ni hittar någon ny lägenhet här framöver! Hör av er om ni behöver hjälp eller bara vill ha råd kring någon lägenhet som är intressant för er.
    Vi ses på tillträdet, hälsa Marianne!
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en oerhört kompetent och driven mäklare. Vi har både köpt och sålt med Malin och i båda processer har det känts väldigt tryggt. Hon är duktigt på att återkoppla till både köpare och säljer under alla delar i processen - vilket känns väldigt tryggt. När vi fotograferade lägenheten för försäljningen visste hon precis hur det skulle se ut och fixade med inredningen på detaljnivå för att uppnå bästa resultat - det blev riktigt bra! Vi gillar också Malin för att hon är ärlig och rak och bespar en på tröttsamt säljtugg (som är vanligt när man träffar andra mäklare). Vi vill verkligen rekommendera Malin för er som går i tankarna att sälja er lägenhet!
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en toppenmäklare. Hon är seriös, noggrann och erfaren. Det kändes mycket tryggt att ha henne som mäklare och kan varmt rekommendera henne.
  • Jenny M
    Jenny M skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas sålde min bostad på Södermalm. Från start till slut har jag varit jättenöjd! Andreas är professionell, trevlig och engagerad. Trevligt bemötande och alltid tillgänglig. Han får mina varma rekommendationer!
    2017-09-03 Andreas N svarar Jenny M
    Tack för ett gott samarbete Jenny! Hoppas du kommer trivas i din nya lgh. Kul att höra att du tycker allt fungerade bra med att sälja via mig. Hörs vi inte innan tillträdet så får du ha det så bra tills dess! //Andreas
  • Sofia S
    Sofia S skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas sålde min lilla söderpärla och jag rekommenderar honom varmt. Han är proffesionell, rak och uppmärksam på vad jag önskade från försäljningen. Det var min första försäljning och jag kände mig välinformerad.
    2017-08-22 Andreas N svarar Sofia S
    Tack snälla för dom fina orden! Det var en riktigt rolig försäljning med spännande budgivning! Snyggt stylat och tack för gott samarbete! Och vilken härlig första söderlya för Max! Där kommer han trivas. Allt gott, Andreas
  • Johan E
    Johan E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var superproffsig hela vägen från första möte till signerat kontrakt. Vi hade siktat lite väl högt med vårt önskade pris som säljare vilket vi tyvärr inte nådde. Men Olivias positivitet, kundbemötande och förmåga att hela tiden hålla en uppdaterad om läget vägde upp slutpriset. Rekommenderar Olivia för alla eventuella köpare/säljare!
    2017-08-21 Olivia R svarar Johan E
    Hej Johan,
    Tack snälla för fint omdöme! Och tack för ert förtroende. Grymt fin lägenhet och jag hoppas du kommer trivas lika bra i nästa :)
    Olivia
  • Johanna K
    Johanna K skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Hade en superbra kontakt med vår säljmäklare! Intresserad, lyhörd och rakt på sak.
  • David J
    David J skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    En snabb och bekväm försäljningsprocess
  • Nino S
    Nino S skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas hjälpte mig med köpet av min drömlägenhet på söder! Professionel, smidig och lätt att ha och göra med.
    2017-08-16 Andreas N svarar Nino S
    Tack för en väl genomförd affär och välkommen till söder Nino!
  • Elsa H
    Elsa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är engagerad, kunnig och ambitiös! Det kändes otroligt tryggt att sälja med henne. Hennes engagemang sträckte sig långt över det som förväntas. Lägg därtill att Olivia har humor och en utstrålning som är svårt att motstå!
    2017-08-11 Olivia R svarar Elsa H
    Elsa! Tack för den finaste recon. Det var ett litet äventyr, och det gick ju väldigt bra tillslut! Vi ses på tillträdet :) Olivia
  • Tony D
    Tony D skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mäklaren gav en kontinuerlig detaljerad information på ett effektivt sätt under hela försäljningsprocessen.
    Fastighetsbyrån på Södermalm ger ett professionellt intryck och lägenheten presenterades på ett föredömligt sätt, vilket har gjort mig väldigt nöjd.
  • Emil E
    Emil E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tack för ett bra samarbete Olivia! Öppen och rak kommunikation, och ordning och reda, möjliggjorde en smidig försäljning. Jag är väldigt nöjd och rekommenderar dig till alla jag vet ska sälja lägenhet. / Emil
    2017-08-06 Olivia R svarar Emil E
    Hej Emil, tack för det fina omdömet och ett bra samarbete. Det var verkligen roligt att jobba med din lägenhet. Lycka till med den lilla och så ses vi på tillträdet! Olivia
  • Åsa W
    Åsa W skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är supernöjda med valet av vår mäklare Cecilia Hjelme'r och hade inte kunnat få en mer engagerad, seriös, lyhörd, tillgänglig, pålitlig och dessutom mycket trevlig mäklare att utföra uppdraget med att sälja vår bostad. Helnöjda med andra ord! //Åsa&Stefan Wiksten
  • Ida L
    Ida L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde min lägenhet genom Cecilia och är mer än nöjd med allt från första kontakt till kontrakt. Cecilia är en otroligt engagerad person och låter ingenting, absolut ingenting, falla till slumpen. I min mening är hon en extremt "klickbar" person och jag får för mig att hon är en sådan människa man sent glömmer. Förutom det otroliga engagemang hon visar är hon positiv, rak i sin kommunikation, ärlig, envis, väldigt proffsig och verkar ge allt för att göra både säljare och köpare nöjda. Precis som "alla andra mäklare" tänker du. Nej! - Cecilia är inte som andra mäklare, hon är mycket bättre och givetvis de självklara valet när det kommer till egen framtida försäljning samt rekommendationer till vänner och familj. Topp-betyg och lite till från mig :)
  • Jesper B
    Jesper B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dedikerad och proffsig, levererade över förväntan. Rekommenderas!
  • Christer G
    Christer G skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Lars Falk och alla övriga medarbetare jag har haft kontakt med på kontoret har i alla avseenden uppträtt exceptionellt serviceinriktat och professionellt. De har motsvarat och överträffat mina förväntningar och jag rekommenderar dem å det varmaste.
    2017-07-11 Carin H svarar Christer G
    Tack Christer, det har varit ett nöje att ha kontakt med dig också. Jag önskar dig en trevlig sommar!
  • Anna L
    Anna L skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vänligt, tillmötesgående och professionellt.
    2017-07-07 Sandra E svarar Anna L
    Tack Anna! Hoppas att du trivs bra i din nya lägenheten och kan njuta av sommaren på den fina gården och i området :)
  • Anna L
    Anna L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt bemötande och lyckades sälja vår något svårsålda lägenhet till ett vettigt pris på en svag marknad.
    2017-08-30 Evelina S svarar Anna L
    Tack snälla Anna och Nils för er rekommendation! Jag hoppas att renoveringen i nya lägenheten går bra och att vi hörs framöver igen :)
    Allt gott!
  • Ellen
    Ellen skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas hjälpte mig med försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Vi hade ett gott samarbete processen igenom då Andreas är både tillgänglig och rådgivande. Jag rekommenderar gärna Andreas vidare.
    2017-06-26 Andreas N svarar Ellen
    Tack Ellen! Önskar er en trevlig sommar, vi ses på tillträdet!
  • Gunnel Å
    Gunnel Å skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Första kontakten med Jonna Sarstedt var 2015 då min man dog.
    Tog kontakt med Jonna två år senare för förjsäljning.
    Hon är proffsig ödmjuk och en fantastisk tjej
    Tusen Tack Du är bäst
    Gunnel
  • Katarina M
    Katarina M skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi sålde vår lägenhet med Fastighetsbyrån Södermalm och gick från första möte till försäljning på drygt en vecka. Väldigt imponerade av Pia-Lotta Svensson, som med trygg och tydlig hand styrde oss genom processen. Vi kunde inte vara mer nöjda. Bäst, helt enkelt!

Katarina Matsson
    2017-06-02 Carin H svarar Katarina M
    Hej Katarina! Stort tack för din reco. Det var riktigt roligt att jobba med er och er lägenhet. Glad sommar tills vi ses igen! Hälsningar Pia-Lotta
  • Johan H
    Johan H skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Gick från extra visning till klar affär på några timmar. Inget säljtugg bara tydlig information. Mycket bra.
    2017-05-31 Pia-lotta S svarar Johan H
    Hej Johan!
    Tack för din reco!
    Jag hoppas du kommer att trivas i din nya bostad och passar på att hälsa dig välkommen tillbaka till Södermalm.
    Hälsningar Pia-Lotta
  • Hanna L
    Hanna L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Duktig och engagerad mäklare! Cecilia stämde av bra med mig som säljare och gjorde sitt bästa för alla parter!
  • Andreas G
    Andreas G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är den i särklass bästa mäklaren som jag varit i kontakt med under de 10 år jag har hunnit med att köpa och sälja lägenheter. Hon är lätt att samarbeta med, lyhörd men rak, påläst och väl förberedd, ger alltid snabba svar och är dessutom väldigt trevlig. Du kommer inte ångra dig om du anlitar Cecilia!
  • Linnea N
    Linnea N skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kan varmt rekommendera Fastighetsbyrån Södermalm. De lever verkligen upp till orden Sveriges största mäklare.

Vi både hittade vårt nya hem och sålde vår nuvarande lägenhet via Olivia Raaé.
    I dåliga säljartider så lyckades Olivia ändå leverera det vi ville ha. Olivia är en väldigt driven och målmedveten mäklare som gör allt för att hennes kunder ska bli nöjda. Vidare är hon väldigt kunnig, rak, tydlig och trevlig att ha att göra med. Vi kan inte annat än att rekommendera Olivia!
    2017-06-20 Olivia R svarar Linnea N
    Hej Linnea! Tack för förtroendet, skam den som ger sig :) Ni var härliga att samarbeta med och gjorde det enkelt för mig att göra mitt jobb! Vi ses på tillträdet. Olivia
  • Jenny P
    Jenny P skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag valde Åsa som mäklare då hon stack ut i mängden när jag jämförde med andra leverantörer. Hon var riktigt engagerad från början och skickade info jag behövde för att kunna ta beslut. Hon hjälpte mig även med bevakning på nya lägenheter.
    2017-05-29 Åsa v svarar Jenny P
    Hej Jenny, Stort tack för din fina rekommendation. Det värmer i sommarsolen. :)
    Önskar dig allt gott! Mvh Åsa von Zweigbergk
  • Ying T
    Ying T skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har hög energi och är målinriktad. Han är lätt att tycka om.
    2017-05-24 Andreas N svarar Ying T
    Tack! Det gäller att vara på tårna i den här branschen. Jättekul att få hjälpa er med er försäljning och extra kul att vår kontorshund Theo fick vara med på ett hörn. Ha en underbar sommar nu så ses vi i slutet på juni. Hälsa Lasse!
  • Åsa H
    Åsa H skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och trevlig. Jag är nöjd med Fastighetsbyrån och Åsa/mäklaren.
    2017-05-23 Åsa v svarar Åsa H
    Hej Åsa,

Stort tack för din rekommendation. Lycka till nu med allt och ert nya boende.

• Therese S
    Therese S skrev om Daniel Davidov en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Daniel gjorde ett oerhört bra jobb och såg till att hela försäljningen gick smidigt. Väldigt glad att han var min mäklare och kan varmt rekommendera Daniel till andra!
  • Jesper T
    Jesper T skrev om Daniel Davidov en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är mycket nöjd med både Daniel och Fastighetsbyrån som mäklare. Trevligt korrekt bemötande, professionellt genomfört, och en försäljning som gick över förväntan. Smidigt och snabbt. Toppen!
  • Olle K
    Olle K skrev om Daniel Davidov en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevligt och professionellt bemötande. Lätt att kommunicera och fåt tag på. Levde väl upp till mina förväntningar.
  • Sofie
    Sofie skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har precis sålt min lägenhet med Andreas hjälp och är väldigt nöjd med hans arbete. Han är trevlig, professionell och tydlig och går alltid att få tag på för frågor som dyker upp. Han var dessutom ett bra bollplank vid olika val vi stod inför och kunde hjälpa oss med allt vi behövde hjälp med. De rekommendationer vi följde gällande styling osv var dessutom perfekta! Jag kände att jag helt kunde lägga ansvaret i Andreas händer och ta ett steg tillbaka i processen vilket kändes väldigt skönt. Skulle absolut välja Andreas igen vid en ev. försäljning framöver.
    2017-05-24 Andreas N svarar Sofie
    Hej Sofie & Christina! Det var ett sant nöje att få hjälpa till med er försäljning! Kändes som vi hade en mycket bra dialog genom hela försäljningsprocessen och Linda på Designtherapy gjorde verkligen ett toppenjobb! Ha en skön sommar nu så ses vi v 29 för tillträde!
  • Peter D
    Peter D skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa får inte mindre än högsta betyg från mig. Jag är helt enkelt förvånad över hur hon hanterar utmanande uppgifter och önskemål med så mycket lätthet, professionalism, strategi och hög precision. Resultatet överträffade mina förväntningar och jag rekommenderar starkt Åsa till andra. Utmärkt!
    2017-05-21 Åsa v svarar Peter D
    Hej Peter,
    Tack snälla för din fina rekommendation. Jag önskar dig en fin sommar och ser fram emot att ses igen.
  • Leif S
    Leif S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är duktig på att förstå och lyfta fram det som är viktigt och säljande i lägenheten.Hon är också proffsig och seriös i sin yrkesroll.Jag kan varmt rekomendera henne som mäklare.
  • Kristin E
    Kristin E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, ärlig och effektiv - Evelina levererade verkligen på mina förväntningar och mål. Proffsig och tillmötesgående.
    2017-05-09 Evelina S svarar Kristin E
    Tack snälla Kristin för din rekommendation! Det glädjer mig att du är nöjd med mig och mitt arbete samt att vi lyckades nå upp till förväntningarna!
    Mvh,
    Evelina
  • Ylva K
    Ylva K skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Flexibel, vänlig, angelägen och snabb, anlitar gärna igen!
    2017-05-09 Evelina S svarar Ylva K
    Tack så mycket för dina fina ord! Jag ser framemot att få komma förbi och kika på lägenheten efter du rivit väggen :-)
    Mvh,
    Evelina Schmekel
  • Peter M
    Peter M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Om man ska välja en mäklare finns det bara ett val och det är: Evelina Schmekel!! Jag har haft mycket kontakt med olika mäklare genom åren och en proffsigare, trevligare, mer serviceinriktad och driven mäklare finns inte. Hon sliter stenhårt för att man som säljare ska få så mycket betalt som möjligt för sitt objekt vilket är oerhört viktigt i den kanske största affären man gör som privatperson. Hon är otroligt tillmötesgående och kunnig i alla situationer och på en skala från 1-10 får Evelina en 11!
    Mvh Peter
    2017-05-09 Evelina S svarar Peter M
    Hej Peter,
    Tack så hemskt mycket för dina fina ord! Det har varit så otroligt roligt att få jobba ihop med dig, nu känns det nästan lite tomt efter all intensiv kontakt :-)
    Vi fortsätter att hålla kontakten så att jag får stämma av hur ni trivs i nya huset. Har du vägarna förbi Hornstull så är du välkommen in på en kopp kaffe!
    /Din mäklare
  • Ulla F
    Ulla F skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi vill verkligen rekommendera Olivia R som mäklare. Bra kontakt genom hela försäljningen, rak och tydlig kommunikation, lugn, lyhörd och väldigt kunnig. Kändes tryggt!
    Tack igen Olivia
    2017-06-20 Olivia R svarar Ulla F
    Hej Ulla! Tack för en fin reco, snart närmar sig tillträdet och då ses vi igen. Det var ett nöje att jobba med er och er fina lägenhet. Olivia
  • Sophie R
    Sophie R skrev om Andreas Nyberg en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andreas var mäklare vid min försäljning, alltid tillgänglig, bra bollplank och tydlig.
    Kan varmt rekomendera honom vid försäljning av din lägenhet.
    2017-04-28 Andreas N svarar Sophie R
    Det var jättekul att få hjälpa dig Sophie! Hoppas du kommer trivas lika bra i ditt nya hem oxå! Vi ses på tillträdet. Mvh Andreas
  • Karin O
    Karin O skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig och kompetent. Gick igenom kontraktet bra. Hörde av sig under hela köpprocessen.
    2017-05-04 Evelina S svarar Karin O
    Hej Karin,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag hoppas att du kommer trivas bra i nya lägenheten, du är alltid välkommen att höra av dig om du har några frågor eller funderingar.
    /Evelina Schmekel
  • Angelique V
    Angelique V skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är den bästa mäklare vi samarbetat med och då har vi gjort många affärer tidigare. Under hela tiden har hon informerat oss löpande, varit tillgänglig och gett goda råd. Hon är dessutom mycket socialt kompetent och som person glad,trevlig och hjälpsam. Fastighetsbyrån bör vara riktigt rädd om henne.
    2017-05-04 Evelina S svarar Angelique V
    Bästa Angelique,
    Tack så hemskt mycket för din otroligt fina rekommendation - det värmer verkligen!
    Det känns lite tomt här efter all intensiv kontakt som vi haft! Att ni nu även ska flytta så långt bort känns lite extra tråkigt men samtidigt så är jag lite avundsjuk på er som kommer ha det så skönt och leva livet som aldrig förr!
    Hör av er om ni har vägarna förbi Hornstull någon gång framöver, jag bjuder gärna på en fika för att höra hur ni har det i värmen.
    Nu ses igen på tillträdet, så än får ni inte flyga iväg ;-)
    Kram på er!
    /Er mäklare
  • Niccoló M
    Niccoló M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit fantastisk. Så bra och proffsig. Vi fick bästa råd för att kunna marknadsföra våran lägenheten på bästa sätt.
    2017-05-04 Evelina S svarar Niccoló M
    Tack så hemskt mycket för din rekommendation! Det glädjer mig att ni är nöjda med mina råd och arbetssätt. Det har varit otroligt kul att få hjälpa till vid försäljningen av er fina lägenhet.
    Hör av er om ni har frågor eller funderingar innan tillträdet :-)
    Allt gott!

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm