Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Södermalm
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Södermalm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 988 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Jacob H
    Jacob H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip Öster har varit exemplarisk som mäklare av vår bostad vid Mariatorget på söder.
    Perfekt upplägg på tidsplan och genomgång av försäljningens olika steg. Mycket hjälpsam och alltid tillgänglig när man undrade över något.
    Lyckades också skapa ett högt intresse för vår lägenhet vilket resulterade i ett mycket bra slutpris.
    Vi hade inte kunnat bli nöjdare med den uppbackning vi fick och det slutresultat som blev.
  • Maria V
    Maria V skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Grymt duktig, kompetent, trevlig och serviceinriktad! Vi är supernöjda!!!
  • Viktor F
    Viktor F skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Inlyssnande och lugn. Nådde inte helt upp till det uppskattade försäljningsvärdet, men inte långt ifrån.
  • Christian H
    Christian H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Perfekt genomförd försäljning från start till mål, slutresultatet blev långt över mina förväntningar både vad gäller pris och service genom processen.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi uppskattade Malins engagemang och kunskap samt tillgängligheten och den snabba uppdateringen under hela köpprocessen
  • Erick T
    Erick T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi anlitade Jonna för fsg av vår lägenhet på Södermalm. Jonna var mycket professionell från första stund och har, även efter försäljningen varit mycket angelägen om att allt ska vara bra. Vi kan varmt rekommendera Jonna som en mycket vass mäklare.
  • Peter S
    Peter S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia sålde min lägenhet och gjorde processen väldigt bra och framförallt enkel för mig som säljare.
    Cecilia är pålitlig och svara snabbt.
  • Josefin M
    Josefin M skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina sålde min lägenhet i Hornstull på mindre än en vecka, till ett pris som jag inte trodde var möjligt.
    Vi hade suverän kontakt under hela perioden och det var aldrig oklart eller så.
    Skulle rekommendera Evelina till alla jag känner :)
    2017-02-18 Evelina S svarar Josefin M
    Tack så mycket för din fina rekommendation Josefin! Det var otroligt roligt att få hjälpa till med försäljningen och det är extra kul att priset överträffade dina/våra förväntningar!
    Jag hoppas att ni kommer trivas i er nya lägenhet!!
  • Karolina  P
    Karolina P skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Evelina.
    Professionell, effektiv, kunnig och trygg. Dessutom fick vi ett försäljningspris över förväntan!
    Återigen tack!
    2017-02-18 Evelina S svarar Karolina P
    Tack så mycket för dina fina ord!
    Det gläder mig att du är nöjd med mitt jobb och att vi lyckades nå ett pris över förväntan!
    Vi håller kontakten och jag ska fortsätta tipsa om lägenheter som kan passa!
  • Elin Y
    Elin Y skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa von Zweigbergk var mycket professionell, pålitlig och kompetent under hela processen. Det var tydligt att hon är erfaren och driven och ingav väldigt mycket trygghet.

Hon var också till stor hjälp och fanns ständigt tillgänglig för frågor, vilket var väldigt uppskattat.

Jag kan starkt rekommendera Åsa.
    2017-02-16 Åsa v svarar Elin Y
    Hej Elin,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var verkligen kul att få hjälpa dig och jag är glad du blev nöjd.
    Hoppas få fortsätta finnas tillgänglig i dina bostadsaffärer i framtiden.
    Vänliga hälsningar Åsa
  • Anders S
    Anders S skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa var bra i ett utsatt läge, lugn och tydlig. Jag rekommenderar henne starkt.
    2017-02-16 Åsa v svarar Anders S
    Hej Anders,
    Stort tack för dina fina ord. Värmer extra en dag som denna. :)
    Med vänliga hälsningar Åsa
  • Andreas L
    Andreas L skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej.
    Öppen med vad som är bra och vad som är dåligt.
    Lyhörd. Snabb. Och en bra fotograf. Kunnig.
    /Andreas
    2017-02-15 Åsa v svarar Andreas L
    Hej Andreas,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det var ett nöje att få hjälpa dig.
    Tror att du kommer att stormtrivas i Hammarby ;)
    Hälsningar Åsa
  • Magnus B
    Magnus B skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tycker Åsa var riktigt bra att ha och göra med. Var bara en sak som inte riktigt kändes bra vilket gör att jag inte sätter det allra högsta betyget.

Det ´var att tillträdesdagen vid visningarna var en "förhandlingsfråga". När jag sedan vunnit budgivningen var det bara att acceptera den tillträdesdag som säljaren önskade sig. Där tycker jag att vi borde kunna ha resonerat om frågan.
    2017-02-15 Åsa v svarar Magnus B
    Hej Magnus,
    Tack för din rekommendation. Jag förstår att det känns frustrerande. Vi mäklare har att förhålla oss till säljaren som vi rådgör med men som alltid har sista ordet, vilket ibland kan vara frustrerande även för oss. Jag hoppas iallafall att du kommer att trivas fint och att jag får möjligheten att hjälpa dig i framtiden.
    Med vänliga hälsningar / Åsa
  • Karin T
    Karin T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna sålde vår lägenhet och hela processen gick otroligt smidigt. Jonna är ett proffs ut i fingerspetsarna och väldigt behaglig att ha att göra med. Jag kan varmt rekommendera henne.
  • Eric
    Eric skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är oerhört professionell. Hon ger ett väldigt engagerat och positivt intryck. Vi kände oss väldigt trygga genom hela sälj-processen. Vi vill absolut rekommendera Olivia till andra som funderar på att sälja sin lägenhet.
    2017-02-20 Olivia R svarar Eric
    Hej Eric,
    Tack för den kommentaren! Er lägenhet var ett stort nöje att förmedla, fin som få.
  • Peter C
    Peter C skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Fastighetsbyrån Södermalm får många positiva omdömen via reco.se av säljare. Som presumtiv köpare måste jag tyvärr meddela att Fastighetsbyrån Södermalm agerar mycket oseriöst.

Jag och min sambo vann en budgivning på en lägenhet på Västgötagatan 19. Mäklaren var mycket påstridig och ville att vi så snabbt som möjligt skulle boka tid för kontraktsskrivning. Vi erbjöd oss att träffa mäklaren nästföljande dag klockan 09.00, men mäklaren meddelar att han ej kan möta upp förens klockan 14.00. Klockan 12.30 kontaktar mäklaren oss och meddelar att han fått ett högre bud och en ny budgivning inleds där priset trissas upp ytterligare. Vi väljer då att dra oss ur.

Vi som köpare känner oss som en bricka i spelet i jakten på att maximera mäklarens provision. Vi anser att en seriös mäklare stänger försäljningen i samma stund som han meddelar en köpare att han vunnit budgivningen samt när man bokat tid för kontraktsskrivning.

Fastighetsbyrån Södermalm är tyvärr inte en seriös mäklarbyrå och därför väljer vi att ge det lägst möjliga betyget som köpare.
    2017-02-15 Jonas E svarar Peter C
    Hej!
    Tråkigt att du upplevt oss på det sättet. Det är viktigt att ha med sig att det alltid är säljaren som väljer när och till vem hen säljer sin bostad samt att inget är klart innan båda parter skrivit under ett kontrakt. En mäklare får inte, enligt lag, ”stänga en budgivning” innan avtal är påskrivet utan måste förmedla eventuella bud till säljaren. I det här fallet så var det rent praktiska faktorer som gjorde att kontrakt inte kunde skrivas tidigare, inte mäklarens val, och du fick även information om att det fanns andra intressenter och att inget är klart innan det är påskrivet. Jag förstår givetvis att du är besviken men rent praktiskt skulle det inte kunna hanteras på något annat sätt. Vi tar dock till oss av din feedback och ska anstränga oss för att vara ännu tydligare med vad som gäller i fortsättningen.
  • Olivia D
    Olivia D skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pia-Lotta levererar både trygghet och professionalitet. Vi har sålt med henne två gånger nu och vi är lika nöjda båda gångerna.
  • Anna B
    Anna B skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, driven, kunnig, utstrålar att hon kan sin sak och har kontroll, tillgänglig. Har träffat henne på många visningar där hon ingivit stort förtroende, så valet var självklart när jag skulle sälja min lägenhet. Glad och trevlig.
  • Linda J
    Linda J skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa von Zweigbergk är en erfaren och mycket professionell mäklare med personligt engagemang och detaljerad kunskap om bostadsmarknaden i Stockholm. Jag har anlitat henne vid två försäljningar och kan verkligen rekommendera Åsa som mäklare men även för framtida tjänster i hennes yrkesliv.

Hon är driven och skärpt som person, tar sig gärna an komplicerade uppgifter och viker sig inte för motgångar. Att anlita Åsa har varit tryggt och smidigt, hon inger stort förtroende genom sin noggrannhet under alla steg inför, under och efter en försäljning. Hennes öga för detaljer märks tydligt i såväl dialog som leverans.

Vill du göra en bra affär eller anställa en ny kollega, så välj Åsa von Zweigbergk!
    2017-02-08 Åsa v svarar Linda J
    Hej Linda,
    Stort tack för din fina rekommendation. Det har varit ett nöje att få hjälpa dig i bostadskarriären.
    Även om du flyttat från "mitt" område, så hoppas jag att kunna hjälpa dig nästa gång det är dags igen.
    Hoppas att du trivs bra i din nya bostad. Önskar dig allt gott!!
  • Jan L
    Jan L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är väldigt nöjd med Cecilia Hjelmér som mäklare. Hon har varit otroligt hjälpsam och proffsig i sitt bemötande. Hon har svarat snabbt på frågor och kommit med många bra tips både när jag har efterfrågat det och på eget initiativ. Jag kan varmt rekommendera Cecilia Hjelmér som fastighetsmäklare!
  • Sandra E
    Sandra E skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit helt enastående att samarbeta med under min lägenhetsförsäljning. Hon är proffsig, tillmötesgående och otroligt vänlig och jag kunde inte vara mer nöjd och lättad över att det blev just Evelina som hjälpte mig (då jag själv varit nervig under hela processen). Vidare har Evelina varit väldigt pedagogisk och förstående vilket underlättat för mig enormt. Jag skulle självklart rekommendera Evelina vidare!
    2017-02-18 Evelina S svarar Sandra E
    Tack så mycket bästa Sandra! Det var otroligt roligt att få jobba ihop med er och det känns faktiskt lite tomt nu i efterhand!
    Jag hoppas att ni kommer att trivas i er nya fina lägenhet!
    Ni är alltid välkomna att hörs av er, eller bara slå en signal om ni har vägarna förbi kontoret :)
  • Josefine L
    Josefine L skrev om Sally S. Marzban en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag övervägde att skjuta upp försäljningen på obestämd tid eftersom jag generellt sett har svårt för att lita på mäklare, bilförsäljare och säljare rent allmänt.
    Och bara tanken på att sköta allt själv gav kraftig stress och ångest.

Det var då jag mötte Sally, på rekommendation av en vän.
    Sally är extremt professionell och kunnig samtidigt som hon är rak och tydlig i sin kommunikation gällande förväntningar etc. På en sekund läste hon in vad som var viktigt för mig. Allt jag bad om hade hon redan tänkt på och fixat, behövde inte ens ge numret till föreningen typ. Hon arbetade proaktivt från dag ett och förhåller sig till rådande konkurrens på ett mycket imponerande sätt. Personligen befann jag mig på annan ort och glömde i princip bort försäljningen tills jag insåg att jag fått absolut bästa priset i kvarteret och ett par supergulliga köpare till min fina lägenhet. Har du svårt för extremt drivna människor som säger vad de menar i klarspråk, så är det enda anledningen till att inte anlita Sally. Eller så lär du dig gilla det eftersom det kommer vara värt det.
  • Maria H
    Maria H skrev om Sally S. Marzban en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi hade turen att få hålla Sally Marzban i handen genom ett av våra viktigaste beslut i livet! På ett proffesionellt och strukturerat sätt tog hon oss igenom denna process. Men framför allt höll hon en mänsklig nivå och visade stor omtanke och förståelse av affärens storlek för oss som inte är i branschen, vilket vi saknat hos andra mäklare. Sally höjde energin i rummet och tog orosmoment på allvar, var mycket behjälplig med allt runt omkring och lämnade oss med en tryggkänsla i kroppen. Kan varmt rekommendera henne vidare!
  • Gunilla I
    Gunilla I skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en proffsig och ambitiös mäklare som dessutom känns genuin. Snabba återkopplingar om man har frågor och tydlig information hela vägen. Hennes annonser är ytterst välformulerade, Evelina kan uttrycka sig väl både i skrift och tal. En mäklare som jag starkt kan rekommendera!
    2017-01-28 Evelina S svarar Gunilla I
    Tack snälla för din fina rekommendation! Jag hoppas verkligen att du kommer trivas bra i din nya fina lägenhet och du är alltid välkommen att vända dig till mig om du har några frågor eller funderingar.
    Vi ses på tillträdet!
  • Mimmi L
    Mimmi L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kändes helt rätt för oss redan från början. Hon har hela tiden haft ett engagemang och vi har känt att vi har haft ett stort stöd i försäljningen. Det har inte varit helt lätt för oss då vi sålde vår avlidne mammas bostad med mycket känslor involverade, vi kände att hon hela tiden hade det i åtanke. Evelina bidrog mycket med sin kunskap och kompetens. Jag personligen är mer än nöjd och skulle välja Evelina igen om det i framtiden blir aktuellt att göra en bostadsaffär.
    2017-01-28 Evelina S svarar Mimmi L
    Hej Mimmi,
    Tack så mycket för dina fina ord! Det har varit ett nöje att få jobba med er och det gläder mig att ni upplevt bra stöd under hela processen. Jag förstår att det många gånger inte varit lätt men jag har alltid kännt att jag haft ert fulla förtroende och ni har varit mottagliga för alla tips och råd jag kommit med.
    Tack för ett gott samarbete! Vi ses på tillträdet!
  • Dennis L
    Dennis L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan verkligen rekommendera Evelina Schmekel, hon är proffsig, varm, trygg och så förtroendeingivande, hon kändes helt rätt från början till slut! Skulle inte tveka att anlita henne igen!
    2017-01-28 Evelina S svarar Dennis L
    Hej Dennis,
    Tack så mycket för din rekommendation! Jag blir väldigt glad att höra hur du upplevt mig och mitt arbete.
    Ni har varit fantastiska att jobba ihop med och ditt engagemang har verkligen lyst igenom.
    Tack för ett gott samarbete!
    Vi ses på tillträdet!
  • Ylva J
    Ylva J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rekommenderar verkligen Cecilia Hjelmér. Har fått mycket hjälp under min försäljning, svar på frågor, kontaktat föreningen, hittade en bra stylist, väldigt flexibel med visningar.
    Försäljningen gick snabbt till ett mycket bra pris.
  • Edna S
    Edna S skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Försökte under lång tid kontakta denna mäklare för att få se och buda på en lägenhet i "på gång"-listan men gav upp då hon aldrig svarade. Jag försökte via mejl, SMS och telefon. Lägenheten var vår drömlägenhet och jag var beredd att lägga ett mycket bra bud, men fick aldrig chansen. Tyvärr ser ju inte säljaren att det funnits en mer än villig köpare, och lägenheten är nu efter ett halvår fortfarande inte såld.
    2017-01-18 Pia-lotta S svarar Edna S
    Hej Essa!

Jag beklagar att du har upplevt att vi inte har försökt komma i kontakt med dig. Jag har sökt efter ditt namn i min mailbox och i vårt mäklarsystem men hittar inte ditt namn någonstans.

Jag ber att Reco kontaktar dig så att vi kan få dina kontaktuppgifter och reda ut situationen.

Att våra lägenheter finns som På gång i 6 månader är inget konstigt då det kan ta tid för våra säljare att hitta en ny bostad.
    Med vänliga hälsningar Pia-Lotta
  • Karin F
    Karin F skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är nöjd med mitt val av mäklare och fastighetsbyrå.
    Jag fick snabbt hjälp och mäklaren skötte sitt arbete bra.
    2017-02-08 Åsa v svarar Karin F
    Hej Karin,
    Tack snälla för din fina rekommendation.
    Hoppas att du hittat ditt nya hem i Gbg!!!
  • Marita E
    Marita E skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, noggrann, lyhörd,lättsam & trevlig
    2017-02-08 Åsa v svarar Marita E
    Hej Marita,
    Stort tack för din fina rekommendation.
    Jag hoppas jag får fortsätta att följa er bostadsresa. :)
    Önskar er allt gott!!!
  • Sandra T
    Sandra T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en duktig mäklare som sätter sig in i din förening, bostadsrätt och engagerar sig för att det ska bli en bra försäljning för både säljaren och köparen
  • Margareta J
    Margareta J skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är en mycket bra och kompetent mäklare. Evelinas engagemang är mycket stort och framförallt är hon alltid väldigt positiv. Evelin är en mycket mjuk och trivsam person samtidigt som hon är korrekt och yrkeskunnig.
    Margareta och Bengt
    2017-01-16 Evelina S svarar Margareta J
    Tack så hemskt mycket för era fina ord och rekommendationen! Det är tråkigt att ni flyttar så långt bort men ni är alltid välkomna förbi kontoret om ni har vägarna förbi!
  • Emma Z
    Emma Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina har varit både noggrann och proffsig genom hela försäljningen av vår lägenhet. Vi är mycket nöjda med hennes insats och kan varmt rekommendera Evelina.
    2017-01-16 Evelina S svarar Emma Z
    Tack snälla Emma för din fina rekommendation! Det var ett nöje att hjälpa er med försäljningen och jag hoppas att ni kommer att trivas i nya lägenheten!
  • Niklas Z
    Niklas Z skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Noggrann i sitt arbete och tydlig i sin kommunikation.
    Vi är mycket nöjda.
    2016-12-20 Evelina S svarar Niklas Z
    Tack Niklas för din rekommendation! Jag är glad att ni är nöjda med mitt arbete och hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Hans I
    Hans I skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia R är ambitiös, påläst och verkligen professionell, dessutom mycket trevlig och engagerad. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare.
    2017-02-20 Olivia R svarar Hans I
    Hej Hans!
    Tack för en fin rekommendation. Mycket roligt att få sälja er fina lägenhet! Ha det fint.
  • Thomas L
    Thomas L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej

Ni skötte ert uppdrag bra och proffsigt.
  • Elisabet N
    Elisabet N skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Påläst, professionell, pålitlig och tillgänglig.
    Jonna är en av de bästa mäklarna jag har haft att göra med.
    Skulle varmt rekommendera henne.
  • Jakob W
    Jakob W skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och förtroendeingivande. Hade sporadisk kontakt med under själva säljprocessen pga av eget resande men det hela avlöpte bra och problemfritt.
  • Jens E
    Jens E skrev om Alex Edenvik en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lyckad försäljning som gick en 350 000 kr över förväntan. Bra kompentens inom budgivning. /Jens Ehrs
  • Sandra O
    Sandra O skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Otroligt duktig och pålitlig. Hjälpsam in i det sista. Bästa mäklaren jag har haft att göra med.
  • Karl H
    Karl H skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket vänlig, proffsig och proaktiv. Skulle rekommendera till andra köpare/säljare.
  • Tobias S
    Tobias S skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedts lugna, förtroendeingivande och professionella agerande gjorde vår lägenhetsförsäljning till en trygg och smidig process med ett starkt resultat. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare vid försäljning av bostadsrätt.
  • Tahira M
    Tahira M skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna var jätteenkel att ha att göra med, hon var tydlig och snabb på att återkoppla kring frågor och även status kring budgivningen.
  • Robert A
    Robert A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia Raaé var en mycket professionell mäklare som var rak och tydlig från första samtal. Hon ingav ett stort förtroende från start vilket hon höll genom hela resan till ett gott avslut där alla var mycket nöjda. Kan varmt rekommendera Olivia som din mäklare inför framtida försäljning!
    2016-12-05 Olivia R svarar Robert A
    Hej Robert! Vad roligt att läsa din reco, får tacka så mycket för den! Det var verkligen roligt att hjälpa dig med din fina lägenhet.
  • Oscar H
    Oscar H skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Nogrann effektiv pålitlig sympatisk trevlig och förtroendeingivande
  • Christine H
    Christine H skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, ambitiös, hjälpsam, nogrann, och mycket kompetent
  • Fredrik K
    Fredrik K skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt tillmötesgående, rak, bra och ärlig mäklare. Kändes tryggt och genuint att göra en så betydande affär med hjälp av Jonna!
  • Elizabeth L
    Elizabeth L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hon var bra . Hjälpsam , tillmötesgående , korrekt.
  • Bo S
    Bo S skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, kompetent och varmt bemötande. Över förväntan.
  • Benedicte B
    Benedicte B skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej, Jonna är lätt att tycka om. Hon är effektiv, korrekt och bra på att lyssna. Hon tar sig tid och som köpare hade jag en väldigt positiv upplevelse av Jonna i sin roll som mäklare.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Emanuel Gallo
Alex Edenvik
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sally S. Marzban
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Alexandra Hanwik
Åsa von Zweigbergk