Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

På Södermalm finns det mesta. Allt från historia till ett rikt kulturliv, massor av barer, restauranger, caféer och butiker. Här har du även nära till natur och vatten och utmärkta kommunikationer. Fastighetsbyrån har kontor på Hornsgatan 166, och vi guidar dig gärna till det bästa boendet i ett av Stockholms absolut mest populära områden.

Vi guidar dig bland vackra lägenheter och fina gårdshus här på Söder, och ser till att affären går smidigt till. Vi är affärsmässiga, kunniga och flexibla. Vad du än har för önskemål anpassar vi oss gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 1185 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Sophia E

2019-01-14

Sophia E skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia Raaé är den bästa mäklare jag haft att göra med. Rek henne varmt till vem som helst alla gånger! Då har jag köpt och sålt boende 8 ggr tidigare. Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Sophia E
    Sophia! Vad pigg och glad jag blev att läsa detta. Tack för det omdömet och lycka till med lägenheten. Jag tror att ni kommer trivas bra och länge. Lycka till med att komma i ordning, så hör vi i framtiden hoppas jag.
  • 2019-01-14

Johanna K skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte en trea på Reimersholme som förmedlades av fastighetsbyrån.
    Bemötandet var utan krångel och det finns inget att anmärka på.
    Detta är något man mer reflekterar över som säljare än som köpare, eftersom man som köpare inte väljer sin mäklare. Läs mer
  • 2019-01-09

Kim B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kom i kontakt med Olivia via en rekommendation från en annan mäklare på fastighetsbyrån som sålde våran lägenhet i Enskede, för hon fick inte sälja lägenheter på Södermalm. Olivia bokade snabbt in ett möte och hon lyssnade in vårt önskemål på ett väldigt bra sätt. Upplägget blev över förväntan och hon fick till försäljningen omgående trots svåra försäljningstider. Försäljningspriset hamnande även på förväntad nivå. Skulle jag sälja på Södermalm igen så blir det helt klart Olivia som får hantera försäljningen 👍🏻 Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Kim B
    Hej Kim! Vad roligt att läsa detta från dig. Det var ett nöje att få sälja er lägenhet, de som fick köpa verkar mycket nöjda. Väldigt tacksam för dina rekommendationer vidare! Ha det fint och tack för ett bra samarbete.
  • 2019-01-08

Zardasht R skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är väldigt professionell och väldigt trevlig. Inga konstigheter, jag uppfattar henne som väldigt genuin. Läs mer
  • 2019-01-08

Gabriella B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett väldigt trevligt bemötande . Dock saknades tydlig info om OVK när jag efterfrågade den och hon återkom heller aldrig med denna info utan jag fick själv undersöka saken med föreningen innan köp. Även beskrivningen av den sk.festlokalen var begränsad och lätt förskönad då den endast kan användas fram till 21.00 och är i en väldigt fuktig och källarlik miljö. Den beskrevs som betydligt trevligare än den var.
    I övrigt inget att klaga på. Läs mer

Bo E skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Byrån hanterade min försäljning snabbt, effektivt och med hög kompetens och försäljningen nådde uppsatt mål. Läs mer

Ann-Sofie S skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sympatisk, tillmötesgående , trevlig och proffsig Läs mer

Jan K skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är väldigt nöjda med den service och sättet att sköta visning av lägenheten och allt runt om kring. Proffsigt på alla sätt! Läs mer
  • Zhiyuan Z

2018-12-27

Zhiyuan Z skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin is very helpful throughout the process and has perfect English skills towards expats in Sweden. She is also very approachable always for any questions. For a first time apartment buyer in Sweden, we felt warmly welcomed! Definitely would recommend Malin's broker service. Läs mer
  • 2018-12-22

Monica S skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket duktig, proffsig och trevlig. Mina bästa rekommendationer. Läs mer

elsa w skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är väldigt nöjda med bemötandet vi fick av Pontus Sjödin och av Fastighetsbyrån Södermalm. Kommunikationen var mycket bra och vi hölls hela tiden uppdaterade. Sammanfattningsvis var Pontus hjälpsam, tydlig och lyhörd! Läs mer

Elisabet K skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi ville sälja vår lilla etta för 2500 000:- och sålde den för 2450 000:-.
    Cecilia kändes mycket engagerad och grundlig.
    Vi rekommenderar henne!
    Mvh Elisabet och Stefan Läs mer
    2019-01-08 Cecilia H svarar Elisabet K
    Tack för samarbetet! Er mysig etta på bottenplan om 17 kvm har/hade det lilla extra=) Är glad att ni känner er nöjda med 2450 000 kr även om målet var 2500 000 kr.
    Cecilia H gillar detta
  • 2018-12-20

Sara N skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    *Har sålt en 1:a på Högalidsgatan 29.
    *Bemötandet var perfekt. Öppet och ärligt ,med ett stänk av humor. Jag fick stort förtroende för Dag Jönsson.
    *Hoppades att mäklaren skulle vara kunnig och seriös. Dag Jönsson levde absolut upp till mina förväntningar och mer därtill.
    *Eftersom det var första gången jag sålde en bostad hade jag många frågor och behövde få råd från mäklaren, när olika beslut skulle tas .Dag hade alltid tid .Svarade snabbt på sms och jag behövde aldrig känna att jag var jobbig. Han framstod aldrig som stressad även om han säkert var det.
    *Sammanfattningen är den att mötet med Dag Jönsson blev en väldigt positiv upplevelse.

Hälsningar Sara Nilsson Läs mer
    2018-12-23 Dag J svarar Sara N
    Stort tack för ett härligt samarbete hela vägen och alltid med ett leende! Önskar er varmt välkomna tillbaka och även en underbar jul och nyår!
  • 2018-12-18

Sven L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt 2-rumslägenhet och köpt 3 rumslägenhet båda på Heleneborgsgatan med Dag som mäklare i båda affärerna.
    Jag äger 70% och min dotter Kristin 30%.
    Dag agerar i sin mäklarroll lugnt och förtroendeskapande. Han visar i båda affärerna lyhördhet för respektive parter och god känsla för hur anbudsprocesserna ska hanteras m h t dagens bostadsmarknad med turbulens, ökad osäkerhet och mer varierad prisnivå. Resultaten blir i båda affärerna i nivå med våra förväntningar.
    Vi upplever sammanfattningsvis att en trygg och effektiv mäklarinsats av Dag skapat goda förutsättningar för säljare och köpare att mötas i båda dessa överlåtelser. Läs mer
    2018-12-21 Dag J svarar Sven L
    Stort tack Sven för fint samarbete och jag önskar er all lycka till och hjärtligt välkomna tillbaka!
  • 2018-12-18

Peter H skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt bostadsrätt. Synnerligen bra bemötande och arbete som överträffade våra förväntningar. Läs mer
    2018-12-19 Dag J svarar Peter H
    Tack Peter och Sara för felfritt och roligt samarbete rakt igenom hela affären! Önskar er lycka till med nästa steg och God Jul!
  • 2018-12-15

Lina F skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet, samma lägenhet vi köpte via henne några år tidigare. Vi valde att jobba med Malin vid försäljning 2018 då vi redan under köpprocessen 2013 fick ett stort förtroende för henne. Malin är noggrann, hjälpsam, glad, tillgänglig och professionell ut i fingerspetsarna. Det är med stor trygghet vi lämnade över vårt hem i hennes händer. Vill du ha en mäklare som verkligen kan marknaden, är lyhörd och uppdaterad så finns ingen bättre. Läs mer
  • Johan A

2018-12-14

Johan A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en oerhört professionell och driven mäklare. Hon har ett brett spekulantregister och går verkligen den extra milen för att se att det blir en lyckad försäljning. Skulle utan tvekan vända mig till Olivia igen och kan varmt rekommendera henne. Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Johan A
    Vad glad jag blir för dina rekommendationer vidare! Stort tack för det. Och tack för ett roligt och bra samarbete, hör av er om ni kommer tillbaka till Södermalm i framtiden :) Ha det fint!
  • Patrik K

2018-12-14

Patrik K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Super smidig process med Olivia som gjorde mig trygg genom ett så viktigt beslut. Väldigt trevligt bemötande och så lösningsorienterad. Stort tack!! Läs mer
    2019-01-16 Olivia R svarar Patrik K
    Grattis till din fina lägenhet Patrik, hoppas och tror att du kommer trivas bra i huset, igen ;)! Hoppas vi hörs i framtiden.
    Tack själv,
    //Olivia
  • 2018-12-12

Anita K skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt en lägenhet på Södermalm
    På ett mycket trevligt och glatt sätt
    Vi kände oss vänligt och bra bemötta Läs mer
  • 2018-12-08

Niklas C skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag gjorde ett utmärkt jobb. Marknaden var/är svår för närvarande, men jag är övertygad att Dag gjorde sitt yttersta för att sälja. Hans bemötande är väldigt trevligt och personligt och en sådan liten detalj som att han cyklar mellan visningarna, alltid med ett leende till övers, gör en miljöbrydd glad! Tack Dag! Läs mer
    2018-12-18 Dag J svarar Niklas C
    Stort Tack Niklas för ett underbart samarbete hela vägen och för fina ord, det värmer verkligen! Önskar er stort lycka till med flytten och nya boendet! Kommer bli toppen!
  • 2018-12-06

Anna W skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt lägenhet på Södermalm, fick tag på Dag via rekommendationer och är genomgående nöjd. Proffsig, trevlig och personlig på rätt sätt! Läs mer
    2018-12-13 Dag J svarar Anna W
    Stort tack Anna för kanonbra samarbete och härlig energi! Önskar er all Lycka med er Skånelänga!
  • 2018-12-05

Julia M skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsiga och samtidigt personliga. Har både sålt och köpt via Fastighetsbyrån och det känns väldigt tryggt. Läs mer
  • 2018-12-04

Annika B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har sålt
    Fantastisk mäklare på alla punkter
    Alla förväntningar infriades
    Toppbetyg, hon är ett föredöme Läs mer
    2018-12-11 Olivia R svarar Annika B
    Hej Annika! Tack för att jag fick sälja er fina lägenhet, det var verkligen roligt. Din energi smittar av även om ni var mitt uppe i köp, försäljning och flytt. Jag vet att ni vill bo kvar på nästa ställe länge, och ni får gärna höra av er om ni vill att jag kommer förbi och ger er en värdering någon gång i framtiden.
    Ha det fint!
  • 2018-11-30

Susanne M skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Marknaden är något mer osäker idag och därav kände jag att en försäljning kunde bli svårare. Bostaden jag sålde var en 2:a på Södermalm. Jag har blivit otroligt bra bemött av min mäklare. Hon har varit tydlig med vad jag kan förvänta mig och ständigt hållit mig uppdaterad kring hur vi låg till med försäljningen. Jag har fått snabb respons och återkoppling på frågor och funderingar. Hon har varit ett bra bollplank men samtidigt neutral i viktiga funderingar. Jag är väldigt nöjd med sättet hon gick till väga och aldrig känt att hon gett upp mitt projekt för ett annat viktigare. Läs mer
  • 2018-11-28

Lena Å skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ursäkta, jag tycker inte om sådana här frågor som handlar om person.
    Om jag är missnöjd med någon byter jag.
    Dessutom har jag tillräckligt med papper, mail o annat att hålla på med nu.
    Vänliga hälsningar, Lena Åkerström Läs mer
    2018-12-07 Dag J svarar Lena Å
    Stort Tack för bra samarbete Lena och jag önskar dig lycka till i ditt nya boende!
  • 2018-11-26

Ida K skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Allt var bra, väldigt flexibelt, lätt att nå, hjälpsam. Läs mer
    2018-12-07 Dag J svarar Ida K
    Stort tack för kanon samarbete och stort lycka till i nya lägenheten, välkomna åter!
  • 2018-11-25

Mona Z skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sitter i en bostadsrättsföreningsstyrelse och när det blev dags att sälja en nyrenoverad lägenhet i föreningen tog jag bollen att ordna med försäljningen.

För bostadsrättsföreningens skull är det viktigt att välja den mäklare man tror kommer inbringa högsta priset för lägenheten, samtidigt som köparen måste kunna känna sig nöjd med köpeprocessen och glad över att bli medlem i föreningen. Därtill måste det finnas transparens i försäljningen, så att övriga medlemmar i föreningen kan följa processen om de vill.

Jag träffade ett par mäklare från olika byråer och valde tillslut Olivia, främst för att hon var så påläst, vänlig och drivande. När vi väl kontaktade Olivia för försäljning så behövde det gå snabbt, och snabbt gick det.

Kontrakt med en glad köpare skrevs efter en budgivning med flera olika budgivare tre dagar efter första visning, ca 3 veckor efter att vi beslutat att gå vidare med Olivia. Där emellan hade Olivia hunnit med att hjälpa oss att ta in en homestylingfirma som stylade hela den tomma lägenheten, samt boka fotografering. De två visningarna som hölls var oerhört välbesökta, och lägenheten inbringade en hög köpesumma.

Olivia är mycket proffsig - hon kan all statistik för området och har flera potentiella köpare i sina register. Hon är uppmärksam och kommunikativ, och hörde självmant av sig löpande under processens gång med vad som var på gång. Helt och hållet toppenbra, rakt igenom. Läs mer
    2018-12-11 Olivia R svarar Mona Z
    Hej Mona!
    Jag är så glad att jag fick sälja er föreningslägenhet. Och kontakten med dig har rak igenom varit ett nöje! Jag ser fram emot att komma i kontakt igen i framtiden. Stort tack för förtroendet, du gjorde också ett väldigt bra jobb för föreningens skull!

Vi hörs:)
  • 2018-11-25

Rebecca T skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia kontaktade mig redan för ett par år sedan för en gratis värdering av min bostad. Hon har lyssnat in mina önskemål inför en ny bostad, tipsat mig om visningar och hållit kontakten. Hon har nu hjälpt mig med försäljningen på ett otroligt engagerat sätt, varit lyhörd och flexibel, och arbetat mycket hårt med köpare. Vi har haft ett mycket gott samarbete och hon har varit tydlig och pedagogisk. Trots få besökare på visningarna gav hon inte upp och hon fann inom kort köparen genom sina kontakter. Jag är glad att jag vände mig till Cecilia och kan varmt rekommendera henne!
    Rebecca Törnblom, nöjd säljare! Läs mer
  • 2018-11-23

Hanna V skrev om Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vårt val föll på Lars Falk efter ha varit i kontakt med många mäklare. Vi behövde hjälp med försäljning av en lägenhet på Södermalm under en tid som varit ganska orolig på markanden. Vi visste inte alls när det var "rätt läge" för försäljning. Men det visste Lars ! Lars inger förtroende. Han är otroligt påläst gällande området. Saklig, kunnig och trygg i sin roll och framförallt intresserad av att säljprocessen känns bra för dej som säljare. Vi kan inte nog understryka hur nöjda vi är med Lars Falk som mäklare. TACK !! Läs mer
  • Jenny Ö

2018-11-22

Jenny Ö skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag anlitade Cecilia för att sälja min bortgångna mammas lägenhet och det visade sig vara helt rätt beslut. Cecilia är en mycket engagerad och kunnig mäklare som fick mig att känna mig helt trygg. Hon är väldigt lyhörd och kommunikativ och ger alltid raka besked. Dessutom är hon oerhört trevlig och har mycket humor. Jag kan verkligen rekommendera Cecilia! Läs mer
  • 2018-11-21

Jimmy E skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt trevlig och mycket bra att jobba med. Snabb och bra på att kommunicera. Tillgänglig för frågor och väldigt kunnig !

Kan bara säga att hon var väldigt bra och professionell, kommer att rekommendera henne vidare. Läs mer
  • Per B

2018-11-20

Per B skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Max Calland och Fastighetsbyrån som helhet inger stort förtroende både för mig som säljare och presumtiva köpare. Jag har varit kund hos Fastighetsbyrån tidigare och valde samma mäklare igen eftersom de jobbar seriöst och har resurser att ge riktigt bra service. Läs mer
  • 2018-11-18

Andrea A skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och trevlig mäklare som månar om att få en bra affär i hamn så snart som möjligt. Läs mer
  • 2018-11-13

Adam H skrev om Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Genuin mäklare som såg till att affären gick igenom på ett smidigt sätt för båda parter. Mycket nöjd med Jonas och hans hjälp. 5/5! Läs mer
  • 2018-11-08

Gabrielle R skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag och min partner köpte vår första bostad av Carl-Filip. Vi var supernöjda med vår upplevelse. Carl-Filip kändes påläst om objektet, kunnig och trevlig.

Det kändes som han fanns där för både köpare säljare. Vi uppskattade speciellt att han var så himla duktig och snabb på att återkoppla till oss, exempelvis när vi lagt bud.

Om/när vi säljer i framtiden kommer vi absolut att kontakta Carl-Filip.

Tack för allt! Läs mer
    2018-11-15 Carl-Filip Ö svarar Gabrielle R
    Tack så jättemycket Gabrielle, det värmer att höra! Hoppas allt gått bra med in flytt i lägenheten. Jag håller gärna en kontakt framåt och det är bara att höra av er. Er rekommendation betyder mycket. Önskar er allt gott!
  • Peppas T

2018-11-06

Peppas T skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej!
    Jag och min make köpte vår första bostadsrätt. Vi är mycket nöjda med hur vi blev bemött av Max Calland, vår mäklare! Han var otroligt hjälpsam och tog hänsyn till alla våra frågor och funderingar.
    Det gick snabbt och effektivt för oss. Max ordnade en till visning på vårt begär som gav oss en bättre bild på bostaden och hjälpte fatta beslutet. Vi är jätte tacksamma för det och varmt rekommenderar Max Calland till andra som vill köpa eller sälja bostaden. Han är den bästa mäklaren med snäll personlighet! Läs mer
  • 2018-11-05

Patrik H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevlig, kompetent och driven. Jobbade hårt med både nya idéer och pepp under en lite längre försäljningsprocess som den nuvarande marknaden ibland kräver.

5/5! Läs mer
  • 2018-11-03

Madeleine S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och kunnig om marknaden. Det blev en smidig affär för både köpare och säljare! Läs mer

Tove S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt lägenhet på Södermalm
    Väldigt väl bemött, snabb och kreativ kring hur vi kunde lösa saker smidigt eftersom vi bor i Gbg.
    Hade dessutom missat en affär ett par veckor innan pga speciella omständigheter, men tack vare, och på det viset som Malin och Åsa von Zweigberk samarbetade fick vi ypperlig service.
    Helnöjda.
    Mycket proffsigt och engagerad!
    TACK från mig och min man Martin. Läs mer

Martin Ä skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Snabb, proaktiv, trevligt bemötande. Mycket nöjd. Läs mer

Anders H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Redan första intrycket av Olivia var positivt. Hon stannade kvar på "övertid" efter ordinarie visning en söndagseftermiddag bara för att jag och min fru skulle hinna titta på lägenheten. Väl där kunde Olivia svara på alla möjliga och omöjliga frågor om bostaden, och hon hade totalkoll på området/stadsdelen. Inga blev gladare än vi när vi några dagar senare vann budgivningen och träffade Olivia igen på Fastighetsbyråns kontor för att träffa säljarna och skriva kontrakt. Det var också Olivias förtjänst att jag lade det sista, "vinnande" budet, hon var rätt säker på att det inte skulle komma något motbud...och så blev det. Summa summarum: en kanonupplevelse från start till mål, och jag har en gång för alla fått omvärdera den schablonbild jag haft om hur mäklare "är". Olivia är ett superproffs. Läs mer
    2018-12-11 Olivia R svarar Anders H
    Anders! Vilken rolig reco att läsa, så härligt att ni är så glada. Ni förgyllde verkligen processen i den här försäljningen och jag hoppas att vi hörs igen i framtiden. Ha det så bra tills dess.

Tove G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är riktigt serviceminded, duktig på att möta människan oavsett vem det är eller vilket roll (köpare och säljare). Hon förstår behovet och gör sitt yttersta och lite till för att se till att leverera!!

Det är andra gången vi säljer med hjälp av Cecilia och vi kommer helt klart göra det igen! :) Läs mer

Gabriella F skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kunnig och bra service! Rekommenderas! Läs mer

Annika C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia stannade kvar efter avslutad visning en söndageftermiddag för att vi skulle hinna få titta på en trea på Bondegatan 72 B. Bara det så himla snällt!
    Hon tog sej tid och visade runt tills vi kände oss klara, utan stress. Dessutom visste hon en massa om lägenheten, huset och området, hur väggar skulle kunna flyttas osv. Jag blev jätteimponerad av henne – och glad! Det var kul att gå på visningen. Trodde inte vi skulle få lägenheten, men det var en alltigenom positiv upplevelse och jag längtar efter att flytta dit. Läs mer
    2018-12-11 Olivia R svarar Annika C
    Hej Annika! Hoppas allt har gått bra för er och att ni kommer trivas länge i er nya fina lägenhet. Tack för dina fina och glada ord, rätt köpare till rätt lägenhet!

Vi hörs igen hoppas jag.
  • Amanda K

2018-11-01

Amanda K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är superdriven, engagerad och väldigt professionell. Hon tog sig an uppdraget att sälja min lägenhet i en tid då marknaden för bostadsrätter var väldigt instabil men lyckades att överträffa mina förväntningar! Dessutom skedde försäljningen väldigt snabbt och effektivt. 5 av 5 i betyg till Olivia! Läs mer
    2018-12-11 Olivia R svarar Amanda K
    Hej! Vad glad jag blev att läsa detta. Tack för det, och tack för förtroendet :)
  • 2018-10-31

Sanna B skrev om Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Han sålde en lägenhet till mig. Han kändes varm och genuin och såg till att affären gick i lås. Allt med en bra känsla rakt igenom. Läs mer
  • Ebbe S

2018-10-31

Ebbe S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålde min pärla på söder. Fick superproffsig hjälp av Malin som var hjälpsam, trevlig och duktig genom hela processen. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • Tristan T

2018-10-30

Tristan T skrev om Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt bostad.
    Mäklaren återkom alltid snabbt efter sökt kontakt. Aktiv i att uppdatera de olika stegen. Kompetent i bedömning och tips/rekommendationer. Trevlig.
    Rekommenderas verkligen! Läs mer
  • 2018-10-28

Anna H skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Heleneborgsgatan 8c
    Min far och jag träffade Sandra dagen efter annonsen gick ut. Vi blev inte bara glada för att vi fick en förhandsvisning utan även för Sandras bemötande, genomgående proffessionalism och omtanke.
    Min far insjuknade snart efter köpet och jag kontaktade Sandra för att be om hjälp för att genomföra detsamma. Sandras hjälp och stöd i att tala med jurister och säljare för att säkra vårat (nu mitt) drömboende var över all förväntan.
    Sandra hade och har ingen skyldighet till mig eller min far. Sandras hantering av sin relation till både säljare och köpare (jag) har underlättat och gagnat oss alla.
    Med sagt, jag är väldigt tacksam för att Sandra mäklat Heleneborgsgatan 8c.
    Med vänlig hälsning
    Anna Hjärtsjö Läs mer
    Åsa v gillar detta
  • 2018-10-27

Johan A skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Som köpare kan jag intyga att Carl-Filip är professionell, engagerad och har ett trevligt bemötande. Jag har kunnat känna mig trygg med att Carl-Filip velat åstadkomma en affär som både säljare och köpare kan vara nöjda med. Läs mer
    2018-11-15 Carl-Filip Ö svarar Johan A
    Tack så mycket Johan för din rekommendation. Det betyder mycket för mig att få läsa och höra din upplevelse!

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm