Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

På Södermalm finns det mesta. Allt från historia till ett rikt kulturliv, massor av barer, restauranger, caféer och butiker. Här har du även nära till natur och vatten och utmärkta kommunikationer. Fastighetsbyrån har kontor på Hornsgatan 166, och vi guidar dig gärna till det bästa boendet i ett av Stockholms absolut mest populära områden.

Vi guidar dig bland vackra lägenheter och fina gårdshus här på Söder, och ser till att affären går smidigt till. Vi är affärsmässiga, kunniga och flexibla. Vad du än har för önskemål anpassar vi oss gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 1308 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• 2019-04-17

Christer B skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra säljare. Trevlig och positiv. Handlade allt korrekt men: vi fick aldrig någon identitet på den andra budgivaren. Kan man få det efterhand? Läs mer
  • 2019-04-16

Berndt Arvid Gunnar L skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Beskriv gärna vad du har köpt eller sålt för bostad: mycket bra Läs mer
  • Johannes H

2019-04-14

Johannes H skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi sålde vår 3:a på Södermalm och hade som tanke att jämföra 3 olika mäklarfirmor. Men när vi träffade Pontus så kändes det rätt direkt.
    Han kom dit påläst och hade gjort en grundläggande marknadsanalys.
    Pontus överträffade våra förväntningar genom att ha en starkt driv genom hela processen och vilja göra det där lilla extra.
    Slutresultatet blev att vi fick lägenheten såld enligt våra förväntningar samt med ett unikt krav om tillträde där också Pontus hittade rätt.
    Jag kan starkt rekommendera Pontus om du är ute efter en driven mäklare som vill överträffa din förväntningar. Läs mer
  • 2019-04-13

Leonard G skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip hjälpte oss att sälja vår två på Södermalm. Han är alltid tydlig, hjälpsam och lyhörd. Vi är väldigt nöjda med hur han hanterade hela processen! Läs mer
    2019-04-15 Carl-Filip Ö svarar Leonard G
    Tack så mycket till er båda för ett trevligt samarbete. Er rekommendation betyder mycket för mig och tack för det fina betyget! Jag hoppas ni kommer trivas bra i ert nya boende. Vi ses snart igen på tillträdet.
  • 2019-04-10

Anna Ingegerd H skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har köpt en bostadsrätt på Södermalm i Sthlm. Blev både proffsigt och trevligt bemött. Upplevde att mäklaren såg mig som person, och att hon ansträngde sig för att tillgodose våra behov och önskningar. Utan att veta upplever jag att säljarna upplevde situationen på motsvarande sätt. En skicklig balansakt för en mäklare. Förväntningarna blev väl tillgodosedda. Läs mer
  • 2019-04-10

Hans A skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi har köpt en 1:a 36 kvm på Södermalm.

Sandra har alltid uppträtt korrekt och lämnat bra och riktiga uppgifter om lägenheten.

I allt en bra upplevelse. Läs mer
  • 2019-04-09

Lisa D skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig, noggrann och kunnig! Läs mer
    2019-04-10 Pia-lotta S svarar Lisa D
    Hej Lisa och tack för rekommendationen! Jag hoppas du kommer att trivas i din nya och fantastiskt fina lägenhet! Hälsningar Pia-Lotta
  • 2019-04-08

Ingela H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har sålt en bostadsrätt på Södermalm. Carl-Filip har varit lätt att samarbeta med. Han har varit tillgänglig, svarat på mina frågor och funderingar. Jag är mycket nöjd med Carl-Filips arbete. Läs mer
    2019-04-08 Carl-Filip Ö svarar Ingela H
    Tack så mycket Ingela, det var väldigt roligt att få hjälpa dig och höra att du är nöjd. Vårt samarbete var ömsesidigt och jag säger samma sak till dig. Jag önskar dig all lycka till framöver och att du hittar ditt Skånehus.
  • 2019-04-07

Sandra N skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vass, professionell och trevlig! Vi är jättenöjda med Cecilia och rekommenderar henne starkt, vi gick plus på vårt köp och det var inte det enklaste. Läs mer
  • 2019-04-05

Sara L skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt lägenhet. Dag känns ärlig, ödmjuk och verkar arbeta stenhårt. Det känns som att han är mån om sina kunder och han är kul och trevlig som person. Läs mer
    2019-04-05 Dag J svarar Sara L
    Stort tack Sara för ett härligt samarbete rakt igenom och för de fina orden! Varmt välkommen tillbaka och hoppas du kommer trivas minst lika bra i din nya lägenhet, det hoppas vi!
  • 2019-04-04

Kristin L skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip hjälpte oss att sälja vår lägenhet, 2 rok på Södermalm. Vi upplevde honom som väldigt proffsig, ambitiös och engagerad. Vi kände oss väldigt trygga i hela processen och uppskattade att han var så bra på att ge återkoppling och uppdateringar. Läs mer
    2019-04-08 Carl-Filip Ö svarar Kristin L
    Tack så mycket Kristin, kul att få läsa att ni är nöjda med er försäljning och min tjänst. Va bra det gick! Tack för att jag fick hjälpa er och förtroendet.
  • Charlie R

2019-04-03

Charlie R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag köpte en bostad på Södermalm i april 2019 och kände genom hela processen vilken trevlig och pålitlig mäklare jag hade att göra med. Olivia hjälpte oss även att komma i kontakt med rätt bank som kunde ge oss lånelöfte, så utan henne hade det nog inte blivit någon lägenhet.
    Allt gick verkligen hur smidigt som helst. Kommer definitivt endast att använda mig av Olivia vid framtida bostadsaffärer. Läs mer
  • 2019-04-03

Panagiotis K skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, engagerad och mycket trevlig mäklare. Läs mer
    2019-04-08 Carl-Filip Ö svarar Panagiotis K
    Tack så mycket Panagiotis för din rekommendation och grattis till lägenheten!
  • 2019-04-03

Ludwig L skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpte en minitvåa vid Hornstull. Hade inte sett lägenheten men tack vare Pia-Lottas förmåga att inge förtroende köpte jag ändå. Blev en fullträff! Läs mer
    2019-04-05 Pia-lotta S svarar Ludwig L
    Tack Ludwig för rekommendationen! Det är alltid speciellt att köpa lägenhet när man inte är boendes på orten. Mao är jag väldigt glad över att du kände förtroende för mig så att du vågade genomföra affären. Välkommen till Hornstull - hoppas ni kommer att trivas!
  • 2019-04-02

Maria K skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi sålde vår 4a med Pontus hjälp. Han var väldigt seriös och snäll och bra på alla sätt. Hela processen höll han oss informerade om vad som hände. I slutet av budgivningen blev det lite jobbigt då en budgivare ville vänta men vi och Pontus ville avsluta affären. Då tog han ansvar och avslutade trots att budgivaren blev arg. Det var bra gjort. Läs mer
  • 2019-04-02

Clas G skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpte efter tips av annan mäklare innan annons. Smidigt. Läs mer
  • 2019-04-01

Josephine F skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde en tvåa på Söder via Olivia, men hon levde tyvärr inte upp till mina förväntningar! Jag upplever att det har varit svårigheter i kommunikationen både gällande mina önskemål med försäljningen men även gällande att få svar från Olivia, vilket ibland tagit flera dagar. Jag upplever dessutom att Olivia har varit mer mån om köparens önskemål än om mina och med tanke på att det är jag som säljare som är uppdragsgivare och den som betalar mäklararvodet så hade jag förväntat mig att hon skulle ha mer förståelse för mina önskemål. Jag släppte tillslut lägenheten för 200 000 kr mindre äv vad jag sagt var mitt minimum, eftersom jag bara ville bli klar med hela processen! Läs mer
    2019-04-03 Olivia R svarar Josephine F
    Hej Josephine. Jag får tacka för din ärliga reco. Såklart tråkigt att inte få den feedbacken under tiden som vi var igång. T.ex. feedback gällande att jag inte gett dig svar på flera dagar. Vad jag kan se har vi haft dialog varje dag, flera gånger om dagen. Förutom att jag inte jobbar på lördagar. För mig är det viktigt att både köpare och säljare känner sig nöjda och trygga i affären. I och med att du fick ett par 100.000kr mer med mig än din gamla mäklare som försökte sälja lägenheten, antar jag att du är nöjd när du väljer att sälja. Det är väldigt få som säljer med vinst när man köpt 2017, och inte gjort några förändringar i lägenheten.

Hoppas att du kommer trivas i din nya lägenhet.
    Vi ses på tillträdet,
  • 2019-04-01

Johanna B skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Engagerad och skalig, snabb, bra att ha å göra med Läs mer
  • 2019-03-31

Helen F skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Andra försäljningen tillsammans med PL - hon är trygg och engagerad och Skulle rekommendera henne till alla på söder.
    Hon har hjälpt mig att sälja både mindre och större lägenhet. Läs mer
    2019-04-03 Pia-lotta S svarar Helen F
    Tack för rekommendationen Helen! Tacksam för att jag fick ditt förtroende ytterligare en gång. Hälsningar Pia-Lotta
  • 2019-03-28

Lynn F skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin Miura är en proffesionell mäklare med kunskap, engagemang och med ett personligt och avslappnat bemötande. Hon gav oss kontinuerlig uppdatering och lugnande besked under vår lägenhetsförsäljning, som gjorde att vi kände oss trygga med att lämna vår kära lägenhet i hennes händer. Rekommenderas varmt! Läs mer
  • 2019-03-28

CHARLOTTE H skrev om Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har bara positivt att säga som köpare, tydlig kommunikation och en snabb och smidig affär Läs mer
    2019-03-28 Thomas W svarar CHARLOTTE H
    Tack! Jag hoppas att du ska trivas bra i den nya lägenheten!
    Thomas W gillar detta
  • 2019-03-27

Martin I skrev om Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonas sålde min trea på Södermalm. Mycket kompetent och förtroendeingivande. Läs mer
  • 2019-03-27

Marie A skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har köpt en tvåa. Sandra har hela tiden uppträtt på ett korrekt och trevligt sätt!
    Min upplevelse är positiv Läs mer
  • 2019-03-26

Björn H skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket proffsigt, trevligt och effektivt bemötande av någon som verkligen är kunnig och bra på sitt jobb. Läs mer
    2019-03-28 Pia-lotta S svarar Björn H
    Tack för den fina rekommendationen! Jag är glad över att det lyser igenom hur mycket jag gillar mitt jobb :) Det har varit ett sant nöje att få arbete med er. Hälsningar Pia-Lotta
  • 2019-03-26

Roberth A skrev om Thomas Wetterström en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hej!
    Jag sålde en etta om 41m2 på Södermalm i Stockholm med hjälp av Thomas. Jag och min partner är båda mycket nöjda med Thomas arbete. Han har varit tillgänglig och engagerad, snabbt svarat på frågor och skapat ett tryggt och trevligt klimat. Allt har gått smidigt och hanterats professionellt. Läs mer
    2019-03-27 Thomas W svarar Roberth A
    Tack! Det har varit ett sant nöje att få arbeta med just eran lägenhet, det kunde inte ha gått bättre! Jag ser fram emot möjligheten att kunna hjälpa er nästa gång det beger sig av.
    Thomas W gillar detta
  • Elin R

2019-03-25

Elin R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Via Olivia köpte vi en lägenhet precis intill Maria Torget och vi kunde inte vara nöjdare. Hon var otroligt enkel att kommunicera med och vi kände oss väldigt trygga med hennes tips, tankar och råd längst hela processen. Dessutom är hon otroligt trevlig och tillmötesgående och väldigt kunnig gällande Södermalm. Vi kommer utan tvekan att själva anlita Olivia när vi skall sälja och köpa nytt om något år! Läs mer
    2019-04-03 Olivia R svarar Elin R
    Hej Elin! Vad roligt att ni är så nöjda med er lägenhet och med vår kontakt. Jag hoppas ni kommer trivas superbra!
    Ni är varmt välkomna att höra av er framöver. Ha det fint!

• Julio S

2019-03-25

Julio S skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip är en mycket engagerad och målmedveten mäklare, och han kändes väldigt trygg under hela försäljnings processen.
    Han var alltid lättillgänglig om man hade frågor, och alltid snabb på att ge svar. Läs mer
    2019-03-29 Carl-Filip Ö svarar Julio S
    Tack Julio, värmer att läsa. Det var ömsesidigt och jättekul att få samarbeta med dig. Du gav mig också bra information och snabba svar.

Mikael D skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pia-Lotta har varit toppen genom hela processen med vårt köp av bostadsrätt – kommunikativ, lyhörd och professionell. Våra högsta och varmaste rekommendationer! Läs mer
    2019-03-28 Pia-lotta S svarar Mikael D
    Tack Mikael för fina ord! Jag kommer gärna över och tittar på era renoveringar när ni är klara :). Hälsningar Pia-Lotta

Timothy H skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina skötte försäljningen av vår lägenhet och kommunikationen med oss på ett mycket professionellt sätt. Jag rekommenderar Evelina! Läs mer

Ulrika D skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra och professionellt bemötande! Trevlig och kunnig. Läs mer
    2019-03-28 Pia-lotta S svarar Ulrika D
    Tack för rekomendationen Ulrika! Det har varit mycket trevligt att få göra affärer med er. Jag hoppas ni kommer att trivas i er nya lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta

Rolf E skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi har sålt en sekelskiftes lgh på Södermalm. Jätte trevlig, seriös och påläst om fastigheten.
    Carl-Filip gjorde ett väldigt gott intryck. Vi skulle varmt rekommendera honom till våra vänner. Läs mer
    2019-03-29 Carl-Filip Ö svarar Rolf E
    Hej, tack så mycket Rolf och familj för er varma rekommendation. Va kul att ni tycker det. Det var roligt att få hjälpa er och för mig alltid viktigt att vara påläst. Stort tack igen och vi ses på tillträdet!
  • 2019-03-24

Ola G skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt bemötande och genomförande från första möte till försäljning. Pia-Lotta hjälpte oss med kloka beslut och är ett väldigt tryggt bollplank att ha när marknaden svajar. Kan varmt rekommendera henne när det är dags att sälja! Läs mer
    2019-03-25 Pia-lotta S svarar Ola G
    Tack så jättemycket för den fina rekommendationen. Det gör mig otroligt glad över att ni är så nöjda med mitt arbete. Det ska bli spännande att få höra vad ni tycker om ert nya boende framöver. Varma hälsningar Pia-Lotta
  • 2019-03-23

Louise G skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är supernöjda med Malin som sålde vår lägenhet på Södermalm. Läs mer
  • 2019-03-22

Damir M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var superengagerad och fullföljde det vi tillssmmans kommit överens om. Läs mer
    2019-04-03 Olivia R svarar Damir M
    Hej,
    Ja, det gjorde vi verkligen. Tack för ett bra samarbete vid försäljningen! Vi ses på tillträdet :)

Mattias d skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt en bostadsrätt 4 rok på Södermalm.
    Olivia var initiativrik, lyhörd och jobbade aktivt för att få till en affär.
    Olivia levde upp till mina förväntningar.
    Jag kan absolut rekommendera Olivia. Läs mer
    2019-04-03 Olivia R svarar Mattias d
    Hej Mattias,
    Tack ska du ha för ditt omdöme. Roligt att du är nöjd med processen, vårt samarbete och med mitt jobb. Mycket tacksam för dina rekommendationer!
    Ha det fint,

Magnus A skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra och kunnig fastighetsmäklare som på ett positivt och engagerat sätt bemötte mig som säljare. Läs mer
    2019-03-22 Dag J svarar Magnus A
    Stort tack Magnus för härligt samarbete hela vägen! Grattis till försäljningen och varmt välkommen åter!

Anna W skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpet en två på söder av Dag Jönsson. Smidig affär.

Valde efter det att ta hjälp av Dag vid försäljningen av min etta i samma område. Proffsigt bemötande, engagerad mäklare.
    Är mycket nöjd med mina bostadsaffärer.
    Jag har stort förtroende för Dag.
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare i din nästa bostadsaffär. Läs mer
    2019-03-22 Dag J svarar Anna W
    Verkligen stort tack för härligt engagemang och samarbete båda processerna igenom! Önskar dig all lycka i din underbart fina nya bostad och grattis än en gång till en fin försäljningen! Varmt välkommen tillbaka Anna!

Rune W skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Min dotter och jag har med hjälp av Dag sålt en 1:a på Södermalm. Det är huvudsakligen min dotter som haft kontakterna med Dag. Jag vill i alla fall säga att så långt jag kan förstå har Dag skött försäljningen på ett mycket professionellt sätt. Läs mer
    2019-03-22 Dag J svarar Rune W
    Stort Tack Rune för smidigt genomförd affär och för dina fina rader. Grattis till försäljningen än en gång!

ANNA W skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpet en tvåa på söder av Dag Jönsson. Smidig affär.

Är mycket nöjd med mina bostadsaffärer.
    Jag har stort förtroende för Dag.
    Kan verkligen rekommendera honom som mäklare i din nästa bostadsaffär. Läs mer
  • 2019-03-20

Eduardo L skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    -I bought an apartment
    -He was very nice, clear and professional
    -Pontus was an excellent broker and helpful with the questions I had Läs mer

Karin N skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt en lägenhet på Södermalm. Pia-Lotta är engagerad och kunnig! Hjälpte oss även i vårt köp av lägenhet. :)
    Rekommenderar starkt!! Läs mer
    2019-03-21 Pia-lotta S svarar Karin N
    Tack Karin för din rekommendation! Jätteroligt att både ert köp och er försäljning blev så bra. Ett nöje att få hjälpa er hela vägen. På återhörande! Hälsningar Pia-Lotta

Marcus N skrev om Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lyhörd och tillgänglig. Viktiga egenskaper som Jonas hade/har. Bostaden är en minitvåa på söder. Läs mer
  • Arne A

2019-03-18

Arne A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt. Snabbt och rakt bemötande.
    Hennes insats var utan anmärkning.
    Däremot var medarbetaren slarvig med mejl, utskick av bilder. Fel summor. Felstavningar av namn och annan text. Uppfattar det som slarv och oengagemang.

Mäklaren Olivia har vi full respekt och förtroende för. Läs mer
    2019-03-21 Olivia R svarar Arne A
    Hej Arne,
    Tack för din feedback, det tar vi med oss. Jag är glad att ni är nöjda med min insats och ert köp!
    Ha det nu riktigt bra i lägenheten, jag både hoppas och tror att ni kommer trivas där länge.
    Välkomna till Södermalm :)

Joakim S skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pontus hjälpte mig att sälja min 1:a på Katarina bangata på södermalm.
    Har inget annat än bra saker att säga om Pontus och hur han har skött hela processen. Han har varit oerhört proffsig hela vägen och hållit mig informerade om vad som händer hela tiden vilket är väldigt skönt som säljare.
    Sen är det såklart extremt positivt att han lyckades få väldigt många intressanta spekulanter till visningen som ledde till att 5 personer deltog i budgivningen så att jag nådde önskad nivå och försäljningsprocessen blev väldigt smidig och snabb.
    Pontus är påläst kring marknaden & områdena och är väldigt driven vilket är en bra kombination.
    Därför kan jag varmt rekommendera Pontus! Läs mer
  • 2019-03-16

Carlos G skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi sålde en 3:a på Södermalm.
    Pia-Lotta var alltid tillgänglig för att svara på våra frågor, hon hade tålamod, hon var ärlig. Hon kändes som en ärlig vän som ”says like it is”. Det kändes tryggt med henne fast det är så läskigt att sälja/köpa just nu. Pia-Lotta levde upp till våra förväntningar, plus. Hon även hjälpte oss med att köpa, hjälpte oss hålla oss lugn under budgivningen. Hon också tipsade om lägenheter. Vi är verkligen nöjda med Pia-Lotta och om vi nån gång säljer/köper igen eller om vi ska öppna en flaska bubbel och fira så är det hon vi ska höra av oss till. Läs mer
    2019-03-17 Pia-lotta S svarar Carlos G
    Tack för din rekommendation Carlos. Det har varit ett nöje att få vara med er längs resan gång både i att köpa och att sälja bostad. Nu blir ni kvar i kvarteren och jag är övertygad om att ni kommer att trivas. Vänligen, Pia-Lotta
  • 2019-03-15

Sigurd H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålde min lght till bra pris i en lite svår marknad. Hon har ett proffsigt bemötande och gör det bästa för säljare OCH köpare. Hon lyssnar in säljarens önskemål och ger en realistisk bild på marknaden.

Rekommanderar Olivia till alla som funderar över att sälja sin lght på Söder. Läs mer
    2019-03-21 Olivia R svarar Sigurd H
    Sigurd!
    Tack för ett mycket bra samarbete. Och såklart glad att höra att du är nöjd med pris och din process! Din lägenhet var ett rent nöje att få hjälpa till med. Hör av er när ni tänker flytta tillbaka till söder :)

• 2019-03-15

Axel S skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell med ett personligt bemötande. Läs mer
    2019-03-15 Dag J svarar Axel S
    Tack för smidigt samarbete, hoppas nu ni ska hitta något i er smak snart! Välkomna tillbaka!
  • Malin N

2019-03-15

Malin N skrev om Jonas Åfors en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonas jobbade snabbt, effektivt och var väldigt trevlig och kunnig. Jag sålde en lägenhet och Jonas bemötande var utmärkt! Läs mer
  • MACARENA U

2019-03-14

MACARENA U skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är superglad över att Pontus hade hand om mitt ärende. Jag fick feedback genom hela processen och allt sköttes väldigt professionellt. Jag rekommenderar honom starkt och kommer att anlita honom vid mitt nästa husköp. 5 stjärnor! Läs mer
  • 2019-03-11

Jarkko K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålde bostadsrätt på Södermalm.

Bra bemötande, trots lite knepig marknadsläge. När köpare väl dök upp gick allt i lås smidigt. Läs mer
    2019-03-21 Olivia R svarar Jarkko K
    Hej!
    Ja- visst gick det smidigt! Grattis till en bra försäljning, och lycka till med det nya och renoveringarna. Vi ses på tillträdet!

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm