Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

På Södermalm finns det mesta. Allt från historia till ett rikt kulturliv, massor av barer, restauranger, caféer och butiker. Här har du även nära till natur och vatten och utmärkta kommunikationer. Fastighetsbyrån har kontor på Hornsgatan 166, och vi guidar dig gärna till det bästa boendet i ett av Stockholms absolut mest populära områden.

Vi guidar dig bland vackra lägenheter och fina gårdshus här på Söder, och ser till att affären går smidigt till. Vi är affärsmässiga, kunniga och flexibla. Vad du än har för önskemål anpassar vi oss gärna. Varmt välkommen!

Läs vad 1052 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Maria H
    Maria H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är mycket erfaren, kunnig och mån om att allt ska bli korrekt. Hon inger förtroende. Jag kan rekommendera Malin som mäklare! Läs mer
  • Louise B
    Louise B skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har både köpt och sålt via Cecilia och jag kan varmt rekommendera henne som en kompetent mäklare som gör allt för att underlätta den stundtals lite jobbiga processen för både köpare och säljare. Både jag och min man blev imponerade av hennes engagemang och trevliga bemötande, så 5/5 i betyg till Cecilia! Läs mer
  • Tove W
    Tove W skrev om Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kunnig, vänlig, trevlig och förtroendeingivande mäklare som jag rekommenderar. Läs mer
  • Emilia S
    Emilia S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag och min sambo kontaktade själva Cecilia då vi sett hennes resultat hos tidigare försäljningar. Hon levde mer än väl upp till våra förväntningar och vi var supernöjda genom hela processen. Hon var alltid tillgänglig och tog sig tid att hjälpa oss genom försäljningen vilket gjorde oss både trygga och nöjda. Hon är grymt proffesionell på sitt yrke och resultaten på försäljningen gjorde att vi gärna flyttar oftare, med Cecilia som mäklare. Läs mer
  • Teresa S
    Teresa S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi har sålt vår lägenhet med hjälp av Malin och under en relativt osäker marknad lotsade hon oss med stor professionalitet. Hon var ett stöd och kunde med gedigen kunskap och kundkrets i området göra upplevelsen trygg och god. Läs mer
  • Petronella S
    Petronella S skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip är en engagerad o förtroende i givande mäklare som har koll på läget - kan varmt rekommendera honom! Läs mer
    2018-06-15 Carl-Filip Ö svarar Petronella S
    Tack Petronella för din rekommendation!
  • Cecilia U
    Cecilia U skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde min 2:a i Hornstull via Fastighetsbyrån. Cecilia ingav förtroende och agerade proffsigt direkt från början. Hon var insatt i marknaden och hade koll på vad hon pratade om.

Cecilia var flexibel, lätt att få tag på samt väldigt lätt att samarbeta med. Alla mina förväntningar uppfylldes och försäljningen gick snabbt och smärtfritt. Jag kan absolut tänka mig att använda Cecilia igen vid kommande försäljning! Läs mer
  • Anna H
    Anna H skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpte en bostadsrätt. Fick all information jag behövde av mäklaren. Blev bra bemött. Läs mer
  • Charlotte L
    Charlotte L skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är supernöjd! Max ingav förtroende från början och har levt upp till det genom hela processen. Jag har särskilt uppskattat att han arbetat hårt och hela tiden hållit mig informerad och därmed gjort mig lugn och trygg. Jag rekommenderar honom varmt! Jag har även uppfattat att köparen av min bostad uppskattat Max vilket känns dubbelt bra. Läs mer
  • David N
    David N skrev om Max Calland en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Uthållig på en svajjig marknad och löste uppgiften med ett bra försäljningspris Läs mer
  • Sven P
    Sven P skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina är påläst och kompetent. Bästa mäklaren jag har haft att göra med:) Läs mer
  • Christoffer L
    Christoffer L skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra bemötande. Snabb, professionell, och väldigt trevlig Läs mer
  • Urban F
    Urban F skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vänlig, hjälpsam, ödmjuk, bra förklarande! Snabb och smidig affär efter mina önskemål! Läs mer
    2018-06-11 Carl-Filip Ö svarar Urban F
    Tack så mycket Urban! Jättekul att få hjälpa dig. Ha en underbar sommar!
  • Jakob T
    Jakob T skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande och tydlig kommunikation! Tillgänglig och generellt enkel att ha och göra med! Läs mer
    2018-07-03 Dag J svarar Jakob T
    Tack för ett bra samarbete Jakob och jag önskar er lycka till och välkomna åter!
  • Ann J
    Ann J skrev om Sandra Eriksson (fd Bengtsson) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    jag är jättenöjd toppen Mäklare vi har gjort en försäljning på en 1,5 på Lindvallsgatan 2 2tr 11736 Stockholm så nöjd med hur Sandra Eriksson behandlat Försäljning av min Bostad gjordes Med vänlig hälsning Ann Jansson Läs mer
  • Margareta H
    Margareta H skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip är en utmärkt mäklare. Han är ödmjuk o lätt att lära känna. Han har dessutom ett stort tålamod. Läs mer
    2018-06-11 Carl-Filip Ö svarar Margareta H
    Tack så mycket för dom fina orden Margareta!
  • Astrid S
    Astrid S skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde en bostadsrätt på 3 r.o.k. på Söder. Dag Jönsson gav mig en utmärkt utförlig information, både muntligen och skriftligen. Han har en imponerande förmåga att förklara även komplexa fakta så att de blir begripliga. Och han har ett personligt bemötande som skapar stort förtroende. Dessutom visar han ett enastående engagemang som upplevs som äkta och genuin. Jag har haft med ett antal mäklare att göra i mitt liv men Dag Jönsson överträffar dem alla. Affären blev lyckad, mer lyckad än jag hade förväntat mig, tack vare Dag. Läs mer
    2018-06-20 Dag J svarar Astrid S
    Stort tack Astrid för ett härligt bemötande och strålande energi genom hela affären och tack för dina fina ord, det värmer verkligen! Önskar dig all lycka framöver och på återseende hoppas jag!
  • Coralie R
    Coralie R skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    I have had a very good experience with Dag Jönsson throughout this process of buying a 2 room apartment. Dag Jönsson made himself available to answer any questions that I might have had, which I believe is essential for a first-time buyer like me. Läs mer
    2018-06-20 Dag J svarar Coralie R
    Thank you so much Coralie for your warm words! Hope you will feel comfortable in your new apartment!
  • Pauline S
    Pauline S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte vår lägenhet genom Cecilia. Hon var mycket proffesionell, snabb och trevlig i sitt bemötande.
    Uppskattar verkligen det arbete Cecilia la ner när vi önskade en snabb affär.
    Gick från mailkonversation på måndag till kontraktskrivning på torsdag morgon. Läs mer
  • Filip N
    Filip N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag sålde vindslägenhet i Hornstull, Evelina ger ett supertrevligt och proffsigt intryck. Den ständiga kommunikationen med mig tillsammans med Evelinas erfarenhet av att göra rätt val i försäljningen var det som verkligen stack ut under processen. Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Filip N
    Tack snälla för din rekommendation Filip!
    Din lägenhet var helt magisk och det var ett nöje att få hjälpa till med försäljningen. Jag hoppas att ni kommer trivas bra i nya lägenheten och att ni hör av er om ni önskar få en värdering av den här framöver. Ni vet vart jag finns!
  • Sebastian G
    Sebastian G skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte en lägenhet av Cecilia. Hon är trevlig, snabb på svar och serviceminded Läs mer
  • Sanna H
    Sanna H skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina kunde på kort varsel hjälpa mig med att sälja min lilla etta på Södermalm efter att vi köpt vår nästa bostad. Det gick knappt 3 veckor från vår första kontakt till såld bostad. Jag fick ett alltid ett proffsigt och trevligt bemötande av henne. Jag kan varmt rekommendera Evelina! Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Sanna H
    Tack så mycket för din rekommendation Sanna, det värmer! Det var så roligt att få hjälpa till med försäljningen och jag hoppas nu att ni kommer trivas bra i nya lägenheten. Hör av er om ni behöver hjälp med en värdering eller liknande framöver!
  • Patrik S
    Patrik S skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia kombinerar professionalism med ett varmt och tryggt intryck som är få mäklare förunnat. Vi fick alltid bästa tänkbara hjälp i alla lägen! Läs mer
  • Lilit A
    Lilit A skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Tydlig, kommunikativ, noggrann, osäljig och supertrevlig. Tack för ett jättebra jobb! Läs mer
    2018-06-17 Pia-lotta S svarar Lilit A
    Tack för rekommendationen. Hoppas du får en fin sommar! Hälsningar Pia-Lotta
  • Ann J
    Ann J skrev om Fastighetsbyrån Södermalm
    är väldigt nöjd kommer absolut säga till andra att använda Fastighetsbyrån Läs mer
  • Sanna C
    Sanna C skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia hjälpte oss sälja våran bostadsrätt på södermalm. I en tid på marknaden var väldigt osäker och vi hade satt våra förhoppningar relativt lågt och realistiskt så lyckades Olivia sälja våran lägenhet till ett pris långt över våra förväntningar.

Olivia är mycket noggrann och professionell men det var hennes positiva och väldigt trevliga bemötande som fick oss att känna stort förtroende från första mötet.

Olivia uppdaterade oss löpande genom hela processen och fick oss att känna oss delaktiga och trygga i varje steg av försäljningen. Om du ska sälja en lägenhet på södermalm kan vi ge er vår starka rekommendation att höra av er till Olivia. Läs mer
    2018-07-02 Olivia R svarar Sanna C
    Hej Sanna! Det glädjer mig verkligen att läsa om hur ni upplevde försäljningen och vårt samarbete. Tack för förtroendet och stort lycka till med nästa /Olivia
  • Karin Ö
    Karin Ö skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pia-Lotta är en seriös, pålitlig och kompetent mäklare. Kan varmt rekommendera henne! Läs mer
    2018-05-28 Pia-lotta S svarar Karin Ö
    Tack Karin för din rekommendation och tack för att jag fick förtroendet att sälja din mycket charmiga lägenhet. Hälsningar Pia-Lotta
  • Karl M
    Karl M skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt min 1,5a på Södermalm under en svårsåld period. Cecilia är duktig och ambitiös och det gick försäljningen gick bra. Läs mer
  • Stefan H
    Stefan H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Allt gick väldigt smidigt och båda parter var nöjda. Läs mer
  • Anna W
    Anna W skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevlig och kunnig! Gav ett väldigt bra och pålitligt intryck för oss som köpare. Hoppas kunna använda Malin nästa gång vi säljer. Läs mer
  • Anders S
    Anders S skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna var lyhörd men samtidigt tydlig kring rimliga förväntningar på prisbilder på en generellt ganska stökig marknad. Trots en ljum budgivning lyckades hon i sin dialog med intressenterna få upp priset på en acceptabel nivå. Läs mer
  • John A
    John A skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Hon sålde min lägenhet i Hornstull, en etta.Gick för det pris som hon trodde på innan, Läs mer
    2018-05-22 Åsa v svarar John A
    Hej John, Tack snälla för din fina rekommendation.
    Ha en riktigt fin dag.
    Vänliga hälsningar Åsa von Zweigbergk
    Åsa v gillar detta
  • Pär S
    Pär S skrev om Lars Falk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ihärdig
    Proffsig
    Förtroendeingivande
    Lätt att ha att göra med Läs mer
  • Jesper Y
    Jesper Y skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia var en klass för sig. Fantastisk upplevelse. Läs mer
    2018-07-02 Olivia R svarar Jesper Y
    Tack för det Jesper. Hoppas på fler bra samarbeten i framtiden. Lycka till med nya boendet!
  • Matilda W
    Matilda W skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpt en större lägenhet på 98 på Åsögatan, Södermalm.

Olivia är vänlig, flexibel, påläst och professionell i sitt kundbemötande. Hon värnar om båda parter i affären och gjorde processen smidig. Läs mer
    2018-05-24 Olivia R svarar Matilda W
    Tack Matilda för din kommentar! Jag tror ni kommer trivas bra i den nya lägenheten, perfekt med uteplats och stora ytor. Vi ses på tillträdet!
  • Sven A
    Sven A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Duktig och ambitiös mäklare som dessutom är trevlig. Läs mer
    2018-05-24 Olivia R svarar Sven A
    Hej Sven,
    Ni är bra trevliga ni också :-) Tack för förtroendet och lycka till med den nya fina lägenheten! Vi ses på tillträdet.
  • Elias F
    Elias F skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Dag sålde vår 2,5a på Södermalm under en mycket tuff marknad till ett pris som var bättre än vad många var tvungna att acceptera. Nöjda. Bemötandet och tillgängen var utmärkt. Dag gör det lilla extra för dig! Läs mer
    2018-06-08 Dag J svarar Elias F
    Stort Tack Elias för fint samarbete och fina ord och stort lycka till i nya bostaden, Välkommen åter när det blir dax igen!
  • Katarina H
    Katarina H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte en 2::a med Olivia. Hon var väldigt tillmötesgående med visning utanför den annonserade visningstiden och alltid profesionell i kontakten. Det fick oss att känna oss trygga med affären. Olivia kan sitt område och är trevlig och proffsig. Läs mer
    2018-05-24 Olivia R svarar Katarina H
    Hej Katarina! Tack för din kommentar, vad roligt att höra att ni upplevde köpet så. Hoppas och tror att lägenheten kommer vara perfekt för er! Jag hoppas vi hörs igen i framtiden.
  • Ana
    Ana skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Åsa gjorde bostadsförsäljningen till en snabb och smidig affär och förhandlade fram ett bra pris! Läs mer
    2018-05-14 Åsa v svarar Ana
    Hej Ana, Tack snälla för ditt fina omdöme. Hoppas du njuter av sommarvärmen så ses vi på tillträdet! Bästa hälsningar Åsa von Zweigbergk
    Åsa v gillar detta
  • Talia Del Carmen B
    Talia Del Carmen B skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Very professional and attentive to details. Supportive in providing all necessary information as this was our first property purchase in Sweden. Läs mer
    2018-05-13 Olivia R svarar Talia Del Carmen B
    Hi Talia, thank you for the nice comment. Im happy thats the way you feel about your first purchase in Stockholm. You picked a nice neighborhood, Södermalm is great. Hope to hear from you in the future!
  • Markus N
    Markus N skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna hade alltid ett trevligt och professionellt bemötande. Hon såg till att affären gick igenom på ett smidigt och rätt sätt. Läs mer
  • Oskar J
    Oskar J skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    1.5Rok 31 kvm Södermalm

Bra bemött initiellt & positiv anda i att detta inte ska vara några problem & att 3 miljoner är att satsa på då mäklaren sålt en identisk lägenhet i sämre skick för 3 miljoner bara veckor innan.

Med en fin presentation om fastighetsbyrån & motiveringar om varför det var det bästa alternativet då bland annat andra mäklare tom inte ens håller i sina egna visningar skrev vi under & satsade framåt.

Med enormt intresse på hemnet, 7000+ visningar digitalt så valdes lägenheten att förhandsvisas.

Dock kunde inte Cecilia närvara då hon skulle åka Vasaloppet några dagar efter.

Söndagens visning fick jag redo på efteråt av en annan mäklare att tyvärr så kunde inte Cecilia närvara då hon hade skadat sig på Vasaloppet. Mäklaren i fråga var supertrevlig & berättade om det enorma intresset som var någonting man inte varit med om sedan 2015-2016. Nästan 20 intressenter på plats.

Måndagens visning höll Cecilia i så 1/3 visningar var hon på plats ändå...

Väl vid kontraktsskrivning kändes Cecilia oförberedd & bad mig vara försiktig i trappen på kontoret. Det var nämligen där hon stukat foten så att hon missade visningen(tidigare skadad under Vasaloppet?). Vi skrev kontraktet & gick därifrån. Väl påväg mot bilen kom jag på att vi inte hade lämnat över nycklarna. Som tur var hade nya ägarna inte kommit långt så jag sprang ikapp & lämnade över nycklarna.

Detta är en stor affär för oss vanliga människor & båda parter var såklart nervösa. Känns det inte rimligt att Cecilia checkar av att nycklar lämnats över & att allt känns lugnt?

En checklista?

Besviken då vi inte var i närheten av 3 miljoner,2.875.000 (trots 6 eller 7 budgivare) måste jag oavsett prata med banken om nytt bolån. Min bankman hade tydligen slutat på Swedbank så jag ringde Cecilia & hon lovade att hon skulle se till att någon ringde upp mig inom kort. Det har ännu inte ringt någon så jagat ikapp detta på egen hand.

Liknande lägenhet ligger nu ute & budet är uppe i 3.050.000.

Allt som allt. Inte alls nöjd med Cecilias hala beteende & kaxighet kring andra mäklarfirmor när hon inte ens kan närvara på mer än hälften av avtalade visningar. Efterarbetet & det faktumet att skadan verkar vara en lögn känns ännu mera trist.

Jag hoppas varmt att den supertrevliga mäklaren som faktiskt bemötte mig & höll i visningar fick en större andel än Cecilia.

Tyvärr får Cecilias beteende mig att avråda vänner & bekanta att använda fastighetsbyrån & personligen känner jag mig lurad.

Funderar generellt på att byta bank då jag känner att bemötningen kring nytt bolån via Cecilia inte känns professionellt hanterat det heller.

Väl mött,
    Oskar Läs mer
  • Annelie N
    Annelie N skrev om Dag Jönsson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ett första mycket bra bemötande på våra funderingar att köpa tillbaka vår bostadsrätt. Vi har möts vid ett tillfälle o det kändes proffsigt o bra.

Mvh Annelie Norrby Läs mer
    2018-07-03 Dag J svarar Annelie N
    Tack för de trevliga orden och jag hoppas ni kommer trivas i lägenheten! Varmt välkomna tillbaka igen!
  • Karl-Erik L
    Karl-Erik L skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Rutinerad, kunnig och framförallt trevlig. Oerhört bra kunskaper om Södermalm, där hon kan de flesta BRF utantill. Läs mer
    2018-05-09 Pia-lotta S svarar Karl-Erik L
    Stort tack för din rekommendation och grattis till den nya bostaden. Mycket starkt av er att jobba igenom denna säljprocess tillsammans med mig med tanke på att tidpunkten var lite dåligt tajmat för er. På återhörande! Hälsningar Pia-Lotta
  • Philip S
    Philip S skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag och min fru köpte först en lägenhet via Evelina och valde därefter att låta henne förmedla försäljningen av vår lägenhet. Vi var mycket nöjda med henne i bägge processerna och skulle gladeligen anlita henne igen. Stort plus för tillgänglighet, regelbunden input under försäljningsprocessen samt lyhördhet gällande våra önskemål. Läs mer
    2018-06-20 Evelina S svarar Philip S
    Hej Philip,
    Tack så hemskt mycket för er fina rekommendation! Det var så roligt att få samarbeta med er samt att er lägenhet var något utöver det vanliga! Jag hoppas att ni får en fin sommar och att ni hör av er om ni skulle vilja få en värdering av nya lägenheten framöver.
    Ta hand om er och kommande bebisen!
  • Simon M
    Simon M skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi sålde en lgh på Gotlandsgatan och Carl-Filip tillgodosåg alla våra önskemål. Det var emellanåt snabba ryck och Carl-filp var hela tiden på tårna. En sak vi verkligen uppskattade var den snabba och kontinuerliga kommunikationen. Vi ska snart sälja igen och då vet vi vem vi kontaktar Läs mer
    2018-05-07 Carl-Filip Ö svarar Simon M
    Tack så mycket Simon, kul att höra! Ni är varmt välkomna att kontakta mig igen.

Hoppas ni trivs bra i er nya lägenhet!
  • Norea S
    Norea S skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Köpte bostad och fick väldigt god service från det att jag var på visning tills att kontraktet var skrivet. Läs mer
    2018-05-13 Olivia R svarar Norea S
    Hej Norea, vad glad jag blir att höra det, tack. Ni var helt rätt för lägenheten, det tyckte säljarna också. Alltid roligt när det blir en bra match! Hoppas ni trivs bra och att vi hörs igen i framtiden.
  • Majeed O
    Majeed O skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell, pålitlig, snabb. Läs mer
    2018-05-13 Olivia R svarar Majeed O
    Hej Majeed,
    Hoppas ni trivs bra i lägenheten, magisk utsikt! Tack för din kommentar, hoppas på att kunna hjälpa er igen i framtiden:)
  • Maria Ö
    Maria Ö skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har köpt en bostadsrätt, 2:a.
    Carl-Filip var genomgående trevlig, påläst på statistik, uppdaterad, positiv.
    Han levde upp till mina förväntningar.
    En positiv upplevelse! Läs mer
    2018-05-04 Carl-Filip Ö svarar Maria Ö
    Tack så mycket Maria, jättekul att få hjälpa dig med din lägenhetsförsäljning!
  • Gabriella B
    Gabriella B skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sålt en 19 kvm lgh vid Hornstull.
    Carl- Philip har varit lyhörd för önskemål och lätt att kommunicera med samt lätt att nå. Läs mer
    2018-05-03 Carl-Filip Ö svarar Gabriella B
    Tack Gabriella,
    Kul att höra, det har varit mitt mål! Varit fantastiskt att få jobba med dig och din fina lägenhet.

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm