Alla kategorier Mäklare Stockholms län Stockholm Södermalm Fastighetsbyrån Fastighetsbyrån Södermalm
Rekommenderat företag 2016 - Fastighetsbyrån Södermalm
Rekommenderat företag 2015 - Fastighetsbyrån Södermalm

Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166, 117 28 Stockholm — Visa karta

Vad är viktigt för dig när du ska byta bostad? Utifrån dina behov skräddarsyr vi en helhetstjänst som passar dig. Med god lokalkännedom om Södermalm och starkt engagemang gör vi din viktigaste affär till din bästa affär. Fastighetsbyrån är Sveriges ledande mäklarkedja och vårt mål är att vara bäst i landet på att förmedla bostäder på ett affärsmässigt och professionellt sätt.

Läs vad 937 kunder tycker om Fastighetsbyrån Södermalm

• Ella O
    Ella O skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevligt och kunnigt bemötande. Hjälpsam och relativt lätt att få tag i.
  • Linus V
    Linus V skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är grym helt enkelt. Profesionell, driven, aktiv och står ut med många konstiga frågor.

Kan inget annat än att rekommendera henne.
  • Ingrid E
    Ingrid E skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedt får högsta betyg från oss. Otroligt proffesionell och tillmötesgående! Rekommenderar henne varmt.
  • Maria K
    Maria K skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedt var väldigt pålitlig och påläst i området och sin yrkeskunskap.
    Bra information och mycket trevlig att ha med att göra.
  • Katarina G
    Katarina G skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket trevligt bemötande. Jonna lever väl upp till vad jag förväntar mig av en mäklare.
  • Anders A
    Anders A skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra, trevligt och professionellt.
  • Sören C
    Sören C skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har upplevt ett positivt och proffisionellt bemötande och Jonna har i alla delar motsvarat mina förväntningar i uppdraget.
  • Nikki C
    Nikki C skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag tycker att Jonna är en otroligt professionell och sympatisk mäklare som har gåvan att verkligen få sig att känna sig som hemma på en visning. Ibland kan mäklare uppfattas som nervösa och lite stissiga kan jag tycka, men Jonna är verkligen bekväm i sitt arbete och vet vad hon gör. Man märker att hon älskar att ge folk ett nytt hem och är lika entusiastisk som en själv!
  • Jonas A
    Jonas A skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en proffsig mäklare, hon är en person, som är lätt att ha att göra med, och hon är alltid påläst - en bostadsaffär kan vara nog så jobbig och då är det viktigt med en bra mäklare.
  • Paiam A
    Paiam A skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna inger förtroende och är mycket hjälpsam! Vi är nöjda över hur försäljningen av vår lägenhet sköttes. Jag kan varmt rekommendera Jonna.

/Paiam A.
  • Otto W
    Otto W skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna gav ett bra bemötande och var snabb på att svara på mina frågor.
    Bara positiv gällande Jonna och hon var behjälplig under hela lägenhetsköpet/processen.
  • Astrid T
    Astrid T skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna Sarstedt har från första stund, när jag gick på en av hennes lägenhetsvisningar, till dess att köpet var slutfört varit mycket kunnig, professionell och trevlig i sitt bemötande. Hon har haft god kännedom om objektet hon hade i uppdrag att sälja och den aktuella bostadsrättsföreningen. Objektet såldes via en god man, vilket innebar särskilda förfaranden som Jonna informerade mig om på ett mycket tydligt och insatt sätt. Hon fick mig som köpare att känna mig trygg och bekväm och jag kände stort förtroende för henne. Hon var mycket behjälplig under hela processen och jag skulle varmt rekommendera henne till alla som står i begrepp att sälja eller köpa bostad.
  • Thomas W
    Thomas W skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Ingav stort fötroende och försäljningen gick strålande.
  • Kassandra M
    Kassandra M skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna ger ett mycket proffsigt och samtidigt trevligt intryck. Man kände sig trygg genom hela bostadsaffären.
  • Per E
    Per E skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket lyhörd. Skicklig. Hög integritet. Saklig. Och jättetrevlig.
  • Rani G
    Rani G skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en kompetent mäklare och alltid nåbar, svarar omgående på frågor ställda via mejl eller sms. Kan varmt rekommendera henne för dem som ska anlita mäklare för att sälja sin bostad.
  • Sara L
    Sara L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna hjälpte mig att sälja min lägenhet och jag är så glad över hennes engagemang och proffsighet. Som faktiskt fortsatte även efter min försäljning då hon blev ett bollplank i mitt lägenhetsletande. Jonna är en riktig pärla!
  • Anders L
    Anders L skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig och hjälpsam. Duktig.
  • Sonja N
    Sonja N skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande, väl utfört arbete.
  • Johannes D
    Johannes D skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
  • Mia R
    Mia R skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    trevlig , noggrann , proffsig , engagerad , vill det bästa för ALLA inblandade . Fastighetsbyrån tar väldigt bra betalt men med Jonna tycker jag att en får vad en betalar för - extremt ovanligt när det gäller mäklare. Jag rekommenderar Jonna till alla som har höga krav på sin mäklare :-)
  • Sigrún Tinna B
    Sigrún Tinna B skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jonna är en mäklarstjärna ut i fingerspetsarna. Hon är lyhörd, engagerad och ställer upp till 100%. Kan verkligen rekommendera Jonna till dig som ska köpa eller sälja er bostad.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket bra bemötande av Jonna, proffsig och gullig
  • Ahmet Y
    Ahmet Y skrev om Jonna Sarstedt en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Helt underbart
    Hon visste precis vad jag ville ha
  • Linda O
    Linda O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och tillgänglig när man behövde bolla frågor.
  • Ulrika Ö
    Ulrika Ö skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bemötandet var vänligt och Evelina kändes engagerad och seriös. Som kund kände jag mig väl omhändertagen och trygg i att det var hon som hade hand om försäljningen av min lägenhet.
    2016-11-25 Evelina S svarar Ulrika Ö
    Hej Ulrika!
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Det var väldigt roligt att få hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
  • Ingegärd L
    Ingegärd L skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Evelina Schmekel var bra och kunnig och jag fick förtroende för att försäljningen
    skulle gå bra. Jag ger henne högsta betyg.
    2016-11-25 Evelina S svarar Ingegärd L
    Tack snälla för din fina kommentar, att jag fick hjälpa till vid försäljningen och för att jag fick lära känna dig bättre! Jag hoppas att vi ses någon gång framöver!
  • Jenny G
    Jenny G skrev om Carl-Filip Öster en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Carl-Filip var proffsig och trevlig.
  • Christer K
    Christer K skrev om Nikita Moskovkin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘🤘
  • Evelina M
    Evelina M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag fick ett mycket bra och trevligt bemötande av Olivia, hon kändes proffsig i sin yrkesroll och gick igenom allt så att man förstod. Hon levde upp till mina förväntningar. Jag är mycket nöjd som kund och skulle kunna rekommendera Olivia och fastighetsbyrån till vänner och bekanta.
    2016-11-28 Olivia R svarar Evelina M
    Hej Evelina! Tack för denna fina rekommendationen och roligt att du är nöjd, det värmer!
  • Lisa H
    Lisa H skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är en väldigt bra mäklare, hon tog hand om försäljningen väldigt bra.
    2016-11-28 Olivia R svarar Lisa H
    Tack för din kommentar Lisa, var ett nöje att hjälpa dig vid försäljningen av din fina lägenhet!
  • Pengyu Z
    Pengyu Z skrev om Åsa von Zweigbergk en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    She's good and professional. The transaction went smooth! I recommend her if you want to sell or buy an apartment.
  • Ulrika L
    Ulrika L skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Allt var tipp topp!! Olivia du är engagerad, seriös och proffsig. Kommer absolut att rekommendera dig vidare till andra.
    2016-11-23 Olivia R svarar Ulrika L
    Tack snälla Ulrika, det var verkligen roligt att få sälja er fina lägenhet!
  • Louise S
    Louise S skrev om Sally S. Marzban en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sally var väldigt tillmötesgående, hon pratade i klarspråk med mig som kund vilket jag uppskattade. Hon var effektiv och tydlig.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Nikita Moskovkin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Nikita gjorde ett strålande jobb vid min bostadsaffär. Han uppträdde på ett professionellt och smidigt sätt hela resan och jag rekommenderar honom starkt för alla som söker en duktig mäklare.
  • Carl R
    Carl R skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig och trevlig. Mycket bra
    2016-11-28 Olivia R svarar Carl R
    Tack Carl för din rekommendation!
  • Jonas v
    Jonas v skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Trevlig. Återkopplade bra. Lägenheten såldes för vad hon trodde.
    2016-11-23 Olivia R svarar Jonas v
    Hej Jonas! Tack för din kommentar. Hoppas ni kommer trivas bra i nya lägenheten!
  • Emma L
    Emma L skrev om Emanuel Gallo en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jättenöjd med Emanuel både vid köp av min nya lägenhet ich försäljning av min gamla! Professionell, kommunikativ och lättsam att ha att göra med.
  • Maria T
    Maria T skrev om Rebecca Lindblom (fd Sundström) en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Rebecca. Seriös och proffsig med trevligt bemötande. Lätt och rolig att samarbeta med, hittar lösningar, en empatisk och varm mäklare - toppen på alla sätt!
    2016-11-23 Rebecca S svarar Maria T
    Tack för de fina orden Maria, det var ett nöje att få hjälpa till med din försäljning. Varmt välkommen till dina nya kvarter i Hornstull!
  • Jenny K
    Jenny K skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia är engagerad, lyhörd och trevlig. Jag är mycket nöjd med valet av mäklare vid försäljningen av min bostad!
    2016-11-22 Olivia R svarar Jenny K
    Tack snälla Jenny. Det var ett rent nöje att jobba med dig och din fina lägenhet!
  • Gisela G
    Gisela G skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Olivia Raaé är en synnerligen kompetent, kunnig, omdömesgill och skicklig mäklare med sinne för detaljer. Förutom de rent professionella företrädena är hon som person mycket sympatisk och förtroendegivande. Jag kan rekommendera henne fullt ut.
    2016-11-22 Olivia R svarar Gisela G
    Hej Gisela! Tack snälla för de fina orden, värmer gott. Det var ett nöje ett hjälpa dig med försäljningen av din fina lägenhet!
  • Ingemar L
    Ingemar L skrev om Nikita Moskovkin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Seriös, lyhörd, vänlig. Bra vägledare under hela resans gång. Ingen "bilhandlartyp". Inför försäljningen frågade vi efter offerter från flera mäklarhus. Vi valde rätt mäklare.
  • Maj-britt N
    Maj-britt N skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi tyckte Evelina var helt kanon, vänlig, trevlig, drivande, utan henne hade vi aldrig kommit till "skott", hon var ett otroligt stöd. Alltid vänlig, trevlig och ytterst hjälpsam. Vi vill varmt rekommendera henne som mäklare.

Vi är jättenöjda med er fastighetsbyrå, både nu och för 5-6 år sedan.

Mvh Neandhers
    2016-11-25 Evelina S svarar Maj-britt N
    Tack så hemskt mycket för din fina kommentar! Jag är tacksam som fick jobba ihop med er och att ni är så nöjda med mitt arbete. Jag ser framemot att höra hur ni trivs i nya lägenheten!
  • Jennie G
    Jennie G skrev om Evelina Schmekel en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kunde inte vara mer nöjda med Evelina. Hon har gett oss stöd och råd samt varit lyhörd och professionell under hela säljprocessen. Alltid återkopplat snabbt och smidigt. Vi skulle utan tvekan rekommendera Evelina för framtida köp!
    2016-11-25 Evelina S svarar Jennie G
    Tack snälla för din fina kommentar Jennie! Jag är väldigt glad att ni är nöjda med mitt arbete och jag hoppas att ni kommer att trivas i ert nya fina boende! Hör av er om ni har vägarna förbi kontoret!
  • Emilie L
    Emilie L skrev om Sally S. Marzban en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Sally är effektiv och kompetent!
  • Margareta M
    Margareta M skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket proffsig vid kontraktsskrivning av vår nya bostad.
    2016-11-28 Olivia R svarar Margareta M
    Tack snälla Margareta för din rekommendation!
  • Vilhelm J
    Vilhelm J skrev om Olivia Raaé en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och mycket hjälpsam.
    2016-11-22 Olivia R svarar Vilhelm J
    Tack Vilhelm för det! Var ett nöje att hjälpa er vid ert bostadsköp.
  • Susanne C
    Susanne C skrev om Emanuel Gallo en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Emanuel är en mycket trevlig, ärlig, artig, social och kompetent mäklare!
    Han har varit väldigt hjälpsam gällande allt runt vår försäljning av våra två lägenheter samt även vid vårt husköp.
    Han har dessutom alltid ett gott humör och svarar på alla frågor och funderingar.
    Vi rekommenderar honom varmt!
    Susanne, Jonas och Axel
  • Sofie O
    Sofie O skrev om Cecilia Hjelmér en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Cecilia är en strålande mäklare som hela tiden besvarade mina samtal och alla frågor jag hade. Dessutom gjorde hon det lilla extra med att hjälpa mig med alla problem runtomkring som uppstod som egentligen inte låg på hennes bord att lösa. Kommer absolut kontakta henne när jag kommer i tankar att sedan sälja lägenheten.
  • Aleksandar G
    Aleksandar G skrev om Pia-Lotta Svensson en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Pia-Lotta Svensson har gjort ett underbart jobb med att hantera försäljningen av vår lägenhet på Södermalm i Stockholm. Trots att objektet varit ute innan och att det var en unik lägenhet så fick hon den såld. Främst tycker jag så för att hon har hållit mig uppdaterad genom hela processen, även om det bara varit små detaljer så har hon ringt och förklarat status varje dag, och om jag inte svarat har jag fått ett detaljerat sms. Detta har gjort så att man haft en trygghet och transparens i vad som händer och kan hela tiden förbereda sig för vad som komma skall. Jag kan inte säga något annat än att det är Pia-Lotta jag kommer att anlita igen om jag ska sälja något på Södermalm. Så tveka inte, jämför inte ens med andra, kontakta henne direkt.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Emanuel Gallo
Alex Edenvik
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Sally S. Marzban
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Alexandra Hanwik
Niklas Rosenberg