Malin Miura
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-11 - 2019-10

Läs vad 165 Läs vad Malin Miura

• Oscar B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-19

Sålt med Malin som mäklare. Var proffsig, trevlig och duktig. Läs mer
  • Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-13

Maria
    Malin sålde min lägenhet vid Mariatorget.
    Hon var mycket proffsig och trevlig under hela processen och jag kan varmt rekommendera henne! Har även köpt lägenhet av Malin tidigare och var även då mycket nöjd. Läs mer
  • Anders A
    Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-03

Katarina
    Malin hjälpte mig vid försäljningen av min tvåa på Södermalm. Hon var oerhört proffsig och fick mig att känna mig trygg från första mötet tills försäljningen var avslutad. Under processen kommunicerade hon bra och tydligt om vad som hände och i slutändan var jag väldigt nöjd med priset jag fick för lägenheten. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Helena E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Högalid
    Vi har både köpt och sålt med Malin. Med sitt lugn och kompetens skapar hon en otrolig trygghet i en annars stressfull situation när man gör sin livs största affär. Läs mer
  • Nicklas P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-17

Högalid
    Sålde min 1a på söder. Bra och professionell genom hela processen. Läs mer
  • Isabelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-16

Superproffsig, trevlig och mycket duktig. Läs mer
  • Louise W skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-13

Malin är oerhört proffsig och styrde min försäljning med fast hand. Bra återkoppling, koll på alla delar i processen. Jag har stort förtroende för Malin och skulle rekommendera henne till alla som jag känner och även de jag inte känner! 🙌 Läs mer
  • Vanja W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornstull
    Köpt en bostadsrätt och blev mycket väl bemött av Malin. Proffsig och kommunikativ.
    En väldigt positiv upplevelse! Läs mer
  • Erik E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornstull
    Vi köpte en en lägenhet på 63 kvm i Hornstull. Malin har varit väldigt professionell och tillmötesgående under hela köpet. Vi upplever Malin som kunnig och uppskattar att hon inte är påstridig.

Hon har koll, ska vi sälja en lägenhet i framtiden kommer vi anlita henne. Läs mer
  • Gabriel L sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-10

Vi är mycket nöjda med bemötande, planering och utförande från Malin vid försäljning av vår lägenhet.

Kan varmt rekommendera Malin vid er bostadsaffär. Läs mer

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk