Malin Miura
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2019-02 - 2020-01

Läs vad 169 Läs vad Malin Miura

• Giovanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-17

Maria
    Kompetent, pålitlig, flexibel, professionell. Läs mer
    2020-02-17 Malin M svarar Giovanna J
    Tack så mycket Giovanna för din rekommendation! Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa till med din försäljning, från början till slut.
  • Sten E köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-23

Katarina
    Malin var mäklaren som som sålde lägenheten på Södermalm till oss. Hon var professionell, vänlig och pålitlig genom hela processen, visning, budgivning och till slut övertagande av lägenheten. Hon är väldigt lätt att samarbeta med och vi rekommenderar henne varmt!
    En utmärkt mäklare! Läs mer
    2019-12-23 Malin M svarar Sten E
    Hej Sten!
    Tack snälla för er varma rekommendation. Ni har också varit väldigt lätta att samarbeta med och jag hoppas att ni kommer trivas i ert nya boende, vilket jag inte tvivlar på då det verkligen är en fantastisk lägenhet. Önskar både dig och Sussi en god jul och gott nytt år!
  • Christoffer C köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-27

Nytorget
    Proffsigt bemötande vid köp av bostad. Läs mer
  • Ebba V sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-25

Väldigt trevlig, lättsam och professionell! Allt gick väldigt smidigt och hon var väldigt lugn när man själv var stressad och nervös vilket var toppen! Läs mer
  • Oscar B
    Oscar B sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-19

Sålt med Malin som mäklare. Var proffsig, trevlig och duktig. Läs mer
  • Robert S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-13

Maria
    Malin sålde min lägenhet vid Mariatorget.
    Hon var mycket proffsig och trevlig under hela processen och jag kan varmt rekommendera henne! Har även köpt lägenhet av Malin tidigare och var även då mycket nöjd. Läs mer
  • Anders A
    Anders A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-03

Katarina
    Malin hjälpte mig vid försäljningen av min tvåa på Södermalm. Hon var oerhört proffsig och fick mig att känna mig trygg från första mötet tills försäljningen var avslutad. Under processen kommunicerade hon bra och tydligt om vad som hände och i slutändan var jag väldigt nöjd med priset jag fick för lägenheten. Rekommenderas varmt. Läs mer
  • Helena E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-30

Högalid
    Vi har både köpt och sålt med Malin. Med sitt lugn och kompetens skapar hon en otrolig trygghet i en annars stressfull situation när man gör sin livs största affär. Läs mer
  • Nicklas P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-17

Högalid
    Sålde min 1a på söder. Bra och professionell genom hela processen. Läs mer
  • Isabelle S sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-16

Superproffsig, trevlig och mycket duktig. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk