Malin Miura
Registrerad mäklare sedan 2010
Aktiv på Reco.se sedan 2012
2018-08 - 2019-01

Läs vad 136 kunder tycker om Malin Miura

• Mikael D sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-02-02

2:a
    41m²
    Högalid
    Malin är otroligt förtroendeingivande, professionell och har fingertoppskänsla! Vi har både köpt och sålt med hjälp av Malin. I affären får man transparens, tydlighet och avslut! Rekommenderar henne och Fastighetsbyrån Södermalm varmt. Läs mer
  • Anita J
    Anita J skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-27

Professionell och tog sig tid, kände oss aldrig stressade. Korrekt, saklig och smidig. Mycket nöjda! Läs mer
  • Julia M köpte sin bostad med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-23

Lugn, professionell men ändå personlig. Jag kände mig trygg i alla steg. Läs mer
  • Zardasht R köpte sin bostad med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-01-08

Malin är väldigt professionell och väldigt trevlig. Inga konstigheter, jag uppfattar henne som väldigt genuin. Läs mer
  • Zhiyuan Z
    Zhiyuan Z köpte sin bostad med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-27

Malin is very helpful throughout the process and has perfect English skills towards expats in Sweden. She is also very approachable always for any questions. For a first time apartment buyer in Sweden, we felt warmly welcomed! Definitely would recommend Malin's broker service. Läs mer
  • Lina F sålde sin bostad med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-12-15

Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet, samma lägenhet vi köpte via henne några år tidigare. Vi valde att jobba med Malin vid försäljning 2018 då vi redan under köpprocessen 2013 fick ett stort förtroende för henne. Malin är noggrann, hjälpsam, glad, tillgänglig och professionell ut i fingerspetsarna. Det är med stor trygghet vi lämnade över vårt hem i hennes händer. Vill du ha en mäklare som verkligen kan marknaden, är lyhörd och uppdaterad så finns ingen bättre. Läs mer
  • Patrik H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-05

Mycket trevlig, kompetent och driven. Jobbade hårt med både nya idéer och pepp under en lite längre försäljningsprocess som den nuvarande marknaden ibland kräver.

5/5! Läs mer
  • Madeleine S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-03

Proffsig och kunnig om marknaden. Det blev en smidig affär för både köpare och säljare! Läs mer
  • Tove S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2018-11-02

Köpt lägenhet på Södermalm
    Väldigt väl bemött, snabb och kreativ kring hur vi kunde lösa saker smidigt eftersom vi bor i Gbg.
    Hade dessutom missat en affär ett par veckor innan pga speciella omständigheter, men tack vare, och på det viset som Malin och Åsa von Zweigberk samarbetade fick vi ypperlig service.
    Helnöjda.
    Mycket proffsigt och engagerad!
    TACK från mig och min man Martin. Läs mer

Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Åsa von Zweigbergk
Dag Jönsson