Malin Miura
Aktiv på Reco.se sedan 2012-07-10
2019-07 - 2020-06

Läs vad 178 Läs vad Malin Miura

• Lotta E
    Lotta E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-05

Katarina
    Malin hjälpte oss att sälja en stor tvåa på Söder och hon var alltigenom proffsig. Malin är fantastisk på att återkoppla och informera om rätt saker vid rätt tidpunkt. Som säljare har man ett pålitligt bollplank som ger svar på de frågor man har. Malin är påläst, har jättebra framförhållning och är dessutom genuint intresserad av att göra ett bra jobb. Vilket hon såklart också gjorde! Stort tack, det råder ingen som helst tvekan om vilken mäklare vi skulle välja igen! Läs mer
  • Lisa E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-22

3:a
    Hornstull
    Vi sålde vår 3:a i Hornstull och Malin, som vi anlitat tidigare, gjorde även den här gången en strålande insats. Malin är engagerad, svarar alltid på frågor och återkopplar regelbundet och hur det går i alla steg i processen. Vi är jättenöjda med processen och skulle utan tvekan rekommendera Malin till andra. Läs mer
  • Charlotte P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-10

Sålt lägenhet på Södermalm

Malin är fantastiskt bra på att bemöta kunder, ödmjuk, inlyssnande och ger bra och seriösa råd och återkopplar alltid. Man känner sig trygg med Malin. Läs mer
  • Antionette M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-01

Maria
    Malin Miura har sålt vår bostadsrätt på Södermalm. Processen stördes, i ett tidigt skede, av coronapandemin och blev därför utdragen. Malin Miura utförde sitt uppdrag mycket bra, trots alla turer. Vi har hela tiden känt förtroende för henne, alltid blivit bemötta med ett professionell lugn, trots oväntade omständigheter. De förväntningar vi hade gällande priset uppfylldes inte, men med facit i hand är vi idag nöjda och ser med tillförsikt fram emot fortsättningen på ny adress. Mvh Antionette & Gunnar Magnusson Läs mer
  • Francois W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-26

Katarina
    Det är nu 3:e gången som vi väljer Malin för försäljning av våra bostäder. Rekommenderar varmt. Läs mer
    2020-05-27 Malin M svarar Francois W
    Tack snälla för er rekommendation! Har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningarna och att få följa er resa här på Södermalm under nästan ett decennium. Hoppas att ni kommer trivas med nya boendet och välkomna tillbaka till Söder när det blir dags :)
  • Viktor A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-03

Högalid
    Det kändes tryggt att ha en trygg och erfaren mäklare som Malin att bolla med när vi sålde vår lägenhet under speciella förhållanden i Coronatider. Läs mer
    2020-05-04 Malin M svarar Viktor A
    Tack Viktor för din rekommendation. Ja det var minst sagt speciella förhållanden och det är alltid svårt att ta beslut när det mesta är ovisst. Du har alltid varit lätt att diskutera med och det glädjer mig att du kände en trygghet i våra samtal och under försäljningen. Lycka till med nya lägenheten och ha en fin vår!
  • JOAKIM K skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-29

Jag vill ge mina varmaste och starkaste rekommendationer för Malin!!!
    Hon är en enastående duktig mäklare och väldigt god människokännare, som spelar i en helt annan, högre division än alla andra mäklare jag träffat.
    Vi hade från början bokat tid med tre olika mäklare, och tanken var att vi skulle träffa dem och sedan bestämma oss. Malin var den första vi träffade, och vi kände direkt att allt stämde. Och trots att vi sagt till henne att vi skulle träffa två till, ändrade vi oss och valde henne och avbokade de andra två. Vi har inte ångrat detta en sekund!
    Vi fick nästan alltid svar direkt på våra frågor, och om hon var upptagen, vilket inte känns osannolikt i yrket, kom svaret så snart hon var ledig. Vi behövde aldrig vänta mer än en halvtimme.
    Malin uppvisade ett enormt inkännande för vår, som vi ibland tyckte, dumma frågor, och förstod direkt vilken nivå hon kunde lägga sig på för svaren.
    De råd och rekommendationer vi fick av henne var jättebra, och jag är säker på att vi inte fått det pris vi fick för vår lägenhet utan henne! Läs mer
    2020-05-04 Malin M svarar JOAKIM K
    Wow, vilken härlig rekommendation att läsa! Tack så otroligt mycket för dina fina ord och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ni har varit väldigt lätta att ha att göra med och det har varit ett nöje att få lära känna er också. Vi ses förmodligen igen i kvarteren i Hornstull.
    JOAKIM K gillar detta
  • Carin Björkén K
    Carin Björkén K sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-17

Katarina
    Vi har sålt en bostadsrätt. Malin visade direkt en enastående inlyssnande och proffesionell sida. Vi hade bokat möte med ytterligare tre mäklare, men avbokade dessa genast då vi träffade Malin.Vår förväntan var att få vägledning om hur försäljningen skulle gå till vad gäller såväl rimligt pris som styling mm. Malin har hela tiden visat ett oerhört intresse i sitt arbete och så även för att leverera ett bra jobb inför vår försäljning. Hon har hela tiden varit lätt att nå, vi har fått snabba svar på frågor trots att det var Sportlov. Malin är en enastående duktig mäklare som månar om att hela upplevelsen ska kännas seriös för både säljare och köpare. Kan rekommendera Malin med högsta möjliga betyg. Läs mer
    2020-05-04 Malin M svarar Carin Björkén K
    Hej Carin!
    Tusen tack för din fina rekommendation, det värmer verkligen! Ni har varit otroligt lätta att samarbeta med och det var ett nöje att få hjälpa er med er försäljning. Hoppas att vi ses igen och lycka till med nya boendet och välkommen tillbaka till Södermalm i framtiden :)
  • Nadine N sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-14

Maria
    Malin was a pleasure to work with. She’s highly experienced, punctual, comes prepared, makes great decisions, gives sound advice and goes the extra mile to makes things happen. A professional. It’s rare to work with people like this, so I would not only work with her again, but also recommend others to. Läs mer
    2020-03-15 Malin M svarar Nadine N
    Hej Nadine!
    Tusen tack för dina fina ord och din rekommendation. Det var ett nöje att hjälpa er med er försäljning och wow vilken lägenhet! Lycka till med bebisen som kommer i vår. Stor kram
  • Giovanna J sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-17

Maria
    Kompetent, pålitlig, flexibel, professionell. Läs mer
    2020-02-17 Malin M svarar Giovanna J
    Tack så mycket Giovanna för din rekommendation! Det har verkligen varit ett nöje att få hjälpa till med din försäljning, från början till slut.

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér