Malin Miura

Malin Miura

Malin Miura är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Malin Miura har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Malin Miura har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-07 och har fått 200 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Miura har haft 24 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 200 Läs vad Malin Miura

• sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-06-10
    Gott bemötande. Positiv och kommunikativ. Mkt god tillgänglighet. Följer alltid upp önskemål om kontakt. Ger ett erfaret och professionellt intryck som skapar lugn, trygghet och tillit i samarbetet.
    Jag har varit mycket nöjd med Malin.
  • köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-06-07
    Allt bara bra! Lugn, förtroendeingivande och strukturerad. Inget negativt att anmärka på.
    2021-06-04
    Utmärkt mäklare som köpare. Tillgänglig, tydlig och lätt att ha att göra med.
    • Högalid
    2021-05-18
    Malin är en stjärnmäklare, hon är mycket kunnig, tillgänglig, duktig på att kommunicera. Hon har hjälpt mig vid både bostadsförsäljning och vid köp på ett mycket förtroende ingivande tillvägagångssätt. Malin är synnerligen proffsig och jag rekommenderar henne starkt.
    • Katarina
    2021-05-13
    Malin har mina allra varmaste rekommendationer!
    Det är andra gången jag anlitar henne och bägge gångerna har hon överträffat alla förväntningarna med råge. Vid båda mina försäljningar har Malin slagit prisrekord. Hon är alltid tillgänglig, återkopplar snabbt och gör att man känner sig trygg genom hela processen.
    Vill du ha en mäklare i absolut världsklass så är Malin definitivt det rätta valet!
    2021-05-04
    Sålde vår 3:a på Södermalm genom Malin. Malin var bra på att ge råd genom hela processen och mycket bra på att hålla oss som säljare informerade. Vi upplevde att hon gjorde allt hon kunde för att försäljningen skulle gå så bra som möjligt. Att med kort varsel ordna en extravisning var inget problem. Vi skulle gärna anlita Malin igen!
    2021-05-04
    Professionell, ordning och reda och lätt att ha och göra med.
    2021-05-03
    Malin var både proffsig, trygg och tillmötesgående, något vi verkligen uppskattade som förstasäljare av vår tvåa vid Mariatorget. Hela processen från start till mål var väldigt smidig. Vi hade en god kommunikation och kunde alltid förvänta oss snabba och kompetenta svar på våra funderingar men även ett genuint intresse för försäljningen. Vi är supernöjda med vår försäljning och Malins hjälp och hoppas att få möjligheten att samarbeta igen i framtiden!
    • Katarina
    2021-04-22
    Malin hjälpte oss att sälja vår lägenhet i höstas. Hon var professionell, trevlig och hjälpsam under hela processen.
    2021-03-30
    Proffsigt bemötande, tillgänglig och bra service vid köp av en lägenhet.
    Jag tycker att Malin levde upp till alla förväntningar som jag hade innan köpet av lägenenhet, och mer därtill.