114 rekommendationer

Malin Miura
en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Hornsgatan 166
117 28 Stockholm — Visa karta

Vad tror Malin att er bostad är värd i dagsläget?

Ange ditt postnummer för en kostnadsfri värdering

Läs vad 114 kunder tycker om Malin Miura

• Erika F
    Erika F skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi hade tidigare träffat på Malin på en visning i vårt hus och när det var dags för oss att sälja vår lägenhet visste vi redan från början att det var henne vi ville anlita. Det visade sig vara helt rätt!

Malin är superprofessionell och samtidigt otroligt sympatisk - en vinnande kombination! Allt i säljprocessen fungerade väldigt bra. Malin hade stenkoll på allt och var väldigt engagerad genom hela försäljningen. Alla texter som togs fram av Malin var utmärkt skrivna och med fokus på rätt saker. Malin gav oss som säljare mycket information vilket vi uppskattade mycket. Vi upplevde också att hon hade fingertoppskänsla för hur budgivningen bäst skulle skötas. Framförallt kände vi oss hela tiden trygga med att ha Malin som mäklare.

Vi har bara positiva saker att säga om Malin och kan varmt rekommendera henne till framtida säljare.
  • Marcus N
    Marcus N skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en oerhört kompetent och driven mäklare. Vi har både köpt och sålt med Malin och i båda processer har det känts väldigt tryggt. Hon är duktigt på att återkoppla till både köpare och säljer under alla delar i processen - vilket känns väldigt tryggt. När vi fotograferade lägenheten för försäljningen visste hon precis hur det skulle se ut och fixade med inredningen på detaljnivå för att uppnå bästa resultat - det blev riktigt bra! Vi gillar också Malin för att hon är ärlig och rak och bespar en på tröttsamt säljtugg (som är vanligt när man träffar andra mäklare). Vi vill verkligen rekommendera Malin för er som går i tankarna att sälja er lägenhet!
  • Fredrik
    Fredrik skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en toppenmäklare. Hon är seriös, noggrann och erfaren. Det kändes mycket tryggt att ha henne som mäklare och kan varmt rekommendera henne.
  • Andreas v
    Andreas v skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Kan varmt rekommendera Malin för försäljning av bostad.
  • Madeleine H
    Madeleine H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi har använt Malin till båda våra försäljningar och är så nöjda. Professionellt och empatiskt bemötande samt snabb och tydlig återkoppling.
  • Bengt A
    Bengt A skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi uppskattade Malins engagemang och kunskap samt tillgängligheten och den snabba uppdateringen under hela köpprocessen
  • Maria B
    Maria B skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra bemötande.
    Inget att anmärka på.
  • Robin B
    Robin B skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi köpte av Malin och fick väldigt bra intryck av hennes trevliga och professionella bemötande.
  • Darrel R
    Darrel R skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi fick ett bra bemötande av Malin som var engagerad och snabb till att svara på alla frågor vi hade. Hon var tillgänglig, professionell, och lätt att ha att göra med.
  • Cecilia V
    Cecilia V skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi kände stort förtroende för Malin Miura som mäklare. Hon fick affären att kännas enkel och trygg.
  • Katarina A
    Katarina A skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Lyhörd, korrekt och bra på alla sätt!
  • Max J
    Max J skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har både köpt och sålt med hjälp av Malin Miura, bara bra erfarenheter av det. Kan varmt rekommendera Malin. /Max
  • Mark G
    Mark G skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin was very well informed about the market conditions and gave excellent advice based on that knowledge.
    She was very professional at every stage of the process.
    She produced a very impressive marketing brocure and advertisment.
    The appartment sold for a record kr/kvm for the building. This was not luck.
    It was a direct result of Malins work.
    I would happily recommend Malin to anybody.

Malin var mycket väl informerade om marknaden och gav utmärkta råd baserat på denna kunskap.
    Hon var mycket professionella i varje skede av processen.
    Hon gav en mycket imponerande marknadsföring brocure och reklam.
    Lägenheten såldes för rekord kr / kvm för byggnaden. Detta var inte tur.
    Det var ett direkt resultat av Malins arbete.
    Jag skulle gärna rekommendera Malin till någon.
  • Björn R
    Björn R skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin har varit korrekt tydliga och varit lätt att ha att göra med. Tack för hjälpen med försäljningen av vår lägenhet.
  • Karin R
    Karin R skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är rakt på sak - mycket postivt! Punktlig, vänlig och kunnig. får en 5 i betyg!
  • Susanne W
    Susanne W skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag var trygg genom hela processen med Malin, hon är väldigt proffsig och jag kan varmt rekommendera henne.
  • Gudrun N
    Gudrun N skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin har varit snabb att svara, proffsig, väldigt trevlig och bra genom hela processen när vi köpte lägehnet. Jag kan varmt rekommendera henne som mäklare!
  • Michaela C
    Michaela C skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin ör otroligt professionell och lätt att ha att göra med. Jag rekommenderar henne som mäklare och vi är supernöjda med att ha anlitat just henne.
  • Maria S
    Maria S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är varm och supertrevlig. Hon skötte vår försäljning proffsigt från första till sista kontakt. Kunnig på alla plan. Vi kan varmt rekommendera Malin !
  • Peter H
    Peter H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsig, god kännedom om området och trevligt bemötande
  • Lisa B
    Lisa B skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är jättenöjd med köpet av min lägenhet och Malin var hjälpsam och det kändes tryggt att ha henne som mäklare.
  • Elisabet L
    Elisabet L skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Proffsigt och trevligt bemötande.
  • Eva H
    Eva H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin Miura har sålt min lägenhet. Malin är trygg och proffessionell i sin roll och det är ordning och reda. Jag vill varmt rekommendera henne. Stort Tack!
  • Nils H
    Nils H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Har varit i kontakt med Malin som köpare och fick ett fint bemötande. Trevlig, men framförallt väldigt bra på sitt yrke. Kan tänka mig att anlita Malin vid försäljning.
  • Lotta S
    Lotta S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är väldigt proffsig och lätt att arbeta med. Hon sålde två lägenheter oss, båda med väldigt bra resultat. Det känns som att Malin har full koll på marknaden och på andra objekt som ligger ute och ger goda rekommendationer baserat på rådande läge. Jag skulle rekommendera Malin åt alla som vill ha en proffsig och smidig försäljning.
  • Tua A
    Tua A skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är sympatisk och proffsig. Jag kan varmt rekommendera henne!
  • Emelie B
    Emelie B skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en trevlig, påläst och engagerad mäklare. Jag som köpare kände mig trygg under processen och har fått svar på frågor under loppets gång.
  • MARIA EUGENIA E
    MARIA EUGENIA E skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    MALIN MIURA ÄR EN EFFEKTIV, HANDLINGSKRAFTIG OCH AMBITIÖS MÄKLARE SOM ALDRIG SER HINDER FRAMFÖR SIG. HON SER BARA LÖSNINGAR PÅ PROBLEM. HON ÄR DESSUTOM MYCKET KOMPETENT, SNABB OCH TREVLIG./MARIA ERSSON
  • Twana N
    Twana N skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin har hjälpt oss att sälja två lägenheter och hittade vår drömlägenhet. Hon tog sig verkligen tid att hjälpa oss och det kändes tryggt att bolla funderingar med henne i vårt livs största affärer. En förhandsvisning som Malin ordnade ledde till vårt drömboende. En varm person som går att lita på. Toppbetyg!
  • Anna M
    Anna M skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Bra och användbar information. Väldigt väl skött budgivningsprocess. Tydlig och klar!
    Kändes trygg och kunnig. Tillgänglig för frågor o undringar.
  • Harriet Ö
    Harriet Ö skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är mycket professionell och kan sin marknad. Hon återkopplar och håller sin säljare uppdaterad och informerad. Hon förmår att driva en säljprocess och det gör inte alla mäklare. Jag avslutade ett samarbete med ett annat mäklarföretag (Svenska Mäklarhuset) och valde Malin på Fastighetsbyrån.
  • Camilla A
    Camilla A skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Snabbt och smidigt gick det. Bra och tydlig info från mäklare. Mäklare med hög tillgänglighet på dagarna. Inget att anmärka på. Löste de problem som uppstod med säljarens förening föredömligt.
  • Emma B
    Emma B skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Upplevelsen har varit bra. Inga problem har uppstått.
  • Christoffer O
    Christoffer O skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är professionell, lugn och erfaren. Hon är kommunicerar tydligt och ger ett förtroendeingivande intryck. Jag kan varmt rekommendera henne, då hon i även i pressade situationer behåller sitt lugn och kan ge kloka råd till oss som säljare.
  • Peter V
    Peter V skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag kan varmt rekommendera Malin om ni behöver hjälp med er bostadsaffär. Lugnt bemötande och tydlig i sin kommunikation. Dessutom levererade hon ett slutresultat som mer än väl var tillfredsställande för mig. Högsta betyg!
  • Madeleine P
    Madeleine P skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Mycket professionellt bemötande.
  • Pär L
    Pär L skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Professionell och lugn och effektiv. Ingav förtroende. Kan rekommendera henne till andra som önskar support vid bostadsaffärer.
  • Irena K
    Irena K skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Väldigt trevligt bemötande. Lugn och förtroendeingivande. Gav en bra bild av vad jag kunde förvänta mig att sälja lägenheten för. Och gav bra råd när det drog ihop sig.
  • Annika Å
    Annika Å skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Vi är nöjda med Malin som mäklare. Hon är trevlig och seriös i sitt bemötande, vi fick förtroende för Malin från start. Malin är realistisk och överdriver inte förväntningarna för oss som skulle sälja.
  • Erik H
    Erik H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är en rak och kunnig mäklare!
  • Stina G
    Stina G skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    mycket bra, vi har stort förtroende för Malin
  • Hanna W
    Hanna W skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin var mycket proffesionell. Uppskattade hennes erfarenhet, tydliga kommunikation och bemötande. Har redan rekommenderat henne som mäklare till bekanta.
  • Malin
    Malin skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin Miura är en fantastiskt bra mäklare som genom hela processen var extremt professionell, engagerad och tydlig. Jag uppskattade verkligen hennes genomgående tydliga och snabba kommunikation, och att hela affären kändes väldigt trygg då Malin hade koll på läget oavsett vilket steg i försäljningen det gällde. Extra viktigt för mig som var förstagångssäljare. Det kändes även som att Malin hade ett personligt engagemang i att affären skulle sluta så bra som möjligt, för alla parter, och jag är verkligen nöjd med resultatet. Kan därför starkt rekommendera Malin Miura!
  • Virginie V
    Virginie V skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin Miura var en överraskning av det bättre slaget. Från steg ett och till och med efter det att försäljningen var avslutad så har hon varit otroligt engagerad. Hon har tagit hand om mig som säljare på ett exceptionellt klokt, lugnt och trevligt sätt. Alltid snabb med svar på frågor som uppstod på vägen och efteråt. En topp-mäklare helt enkelt!
  • Eva Å
    Eva Å skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är rak, enkel, tydlig, trevlig & mycket professionell. Vi är supernöjda!! Vi kan varmt rekommendera henne!
  • Pendar S
    Pendar S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag har haft med en hel del mäklare att göra och kan konstatera att Malin är den absolut bästa som jag någonsin varit i kontakt med. Det märks verkligen att det är skillnad på mäklare och mäklare efter att man anlitat henne.

Malin gav ett ytterst seriöst och professionellt intryck redan från första mötet. Hon skapade ett genuint förtroende, gav löpande uppdateringar och var driven och gjorde sitt allra yttersta för att få till stånd den bästa tänkbara affären. Det kändes verkligen som att vår lägenhet som låg ute till försäljning var hennes egen.

Det fanns verkligen inget att klaga på, att rekommendera henne är en underdrift. Jag skulle kunna gå i god för henne, så pass nöjd är jag med hennes utomordentliga insats.
  • Pendar S
    Pendar S skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm

• Simon
    Simon skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Otroligt Skicklig, från fotografering till försäljning, väldigt engagerad, hjälpsam och proffsig. Jag hade höga förväntningar som uppfylldes. . Kommunikationen fungerar mycket bra. Man får stor insikt och uppdaterad information löpande. Malin Miura är en högpresterare men samtidigt ödmjuk och vänlig, kan starkt rekommendera henne.
  • hanna m
    hanna m skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Jag är supernöjd med Malins arbete och tycker att det var en mycket smidig process. Malin har varit väldigt pedagogisk och pragmatisk, vilket jag uppskattar och det har varit lättkommunicerat. Hon är en stabil, tydlig och professionell mäklare – mycket bra! Resultatet var över förväntan.
  • Robin H
    Robin H skrev om Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    Malin är mycket kompetent och professionell; vill du sälja på Södermalm finns det inget bättre val! Det trevliga bemötandet från första kontakten, strukturen i försäljningsupplägget, det konsekventa genomförandet och den alltid serösa framtoning ger förtroende och i slutändan succé vid försäljning.
Jonna Sarstedt
Cecilia Hjelmér
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Rebecca Lindblom (fd Sundström)
Lars Falk
Olivia Raaé
Evelina Schmekel
Åsa von Zweigbergk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Alexandra Hanwik
Carl-Filip Öster