Malin Miura

Malin Miura

Malin Miura är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Malin Miura har varit registrerad mäklare sedan 2010-04. Malin Miura har varit aktiv på Reco.se sedan 2012-07 och har fått 212 omdömen med ett betyg på 4.9. Malin Miura har haft 11 försäljningar sen 2021-08 och har tillfrågat 100% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2021-08 - 2022-07

Läs vad 212 Läs vad Malin Miura

• köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-06-01 Verifierad kund
    Jättetrevlig och tydlig! Det kändes tryggt att ha Malin som mäklare när vi köpte vår första bostad.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2022-05-28 Verifierad kund
    Kan varmt rekommendera Malin! Professionell, erfaren, tillgänglig och mycket trevlig mäklare. Fick oss att känna lugn trots en orolig marknad. Trygg känsla genom hela processen!
    2022-04-04 Verifierad kund
    Mycket trevligt och professionellt bemötande som gav ett tryggt intryck under hela processen.
    2022-04-04 Verifierad kund
    Malin är trygg och professionell och vi kan varmt rekommendera henne till andra som ska sälja sin bostad. Vi uppskattade hennes "icke säljiga" sätt att vara och man märker att hon kan luta sig tillbaka på sin långa erfarenhet som mäklare och behöver inte vara "pushig" eller ta till andra säljknep. Hon tog oss tryggt och säkert igenom heja säljprocessen!
  • Carl Fredrik C
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-11-24 Verifierad kund
    Malin var tydlig, ärlig och transparent, samt hjälpte till med alla frågor kring lägenhetsköpet som vi ställde. Även Fastighetsbyråns digital servicelager fungerar utmärkt och underlättar för en tydlig process, samt att man sedan har alla underlag samlade på ett och samma ställe. Grymt!
    2021-11-03 Verifierad kund
    Professionell mäklare – tydlig och kunnig. Skapar trygghet under hela processen. Rekommenderas varmt!
    • Katarina
    2021-09-27 Verifierad kund
    Trevlig, kunnig, agerade professionellt och med stor kunskap. Tjänstvillig och tillmötesgående.
  • Charlotte S
    sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-09-24 Verifierad kund
    Malin är den mest professionella och erfarna mäklare jag haft att göra med. Hon har varit vår mäklare både som köpare och säljare och i båda fallen har upplevelsen enbart varit positiv. Hon är otrolig noggrann, kommunikativ och trevlig och ligger alltid steget före så man känner sig lugn och trygg under hela processen.
    2021-09-24 Verifierad kund
    Malin är lugn, trygg och förtroendeingivande. Förväntningarna på en mäklare är bland annat: ärlighet, tillgänglig och visa intresse för den affären/ människorna i den processen man just arbetar i. Det visade Malin att hon behärskar.
  • Madeleine W
    köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2021-09-23 Verifierad kund
    Lugnt, trevligt och professionell

Inga speciella förväntningar utan att vi skulle få titta i lugn och ro trots att det var fredag em.

Lugnt, trevligt, professionell och kompetent