Malin Miura

Malin Miura

4.9 i betyg av 181 omdömen

Malin Miura är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

och har varit registrerad mäklare sedan 2010. Malin Miura har varit aktiv på Reco.se sedan 2012 och har fått 181 omdömen sedan 2012-07-10. Malin Miura har haft 37 försäljningar det senaste året och har tillfrågat 96% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 181 Läs vad Malin Miura

• Vi har köpt en lägenhet på Södermalm. Vi önskade ett snabbt avslut och framförde därför ett bud samma dag som den första visningen hade varit. Malin såg till att ro affären i hamn redan samma dag, en söndag, och det var vi väldigt tacksamma för. Vi fick ett jättebra bemötande och snabb återkoppling. Har bara positivt att säga om Malin och hennes kollega som var behjälplig vid kontraktsskrivandet!
    Frida W köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-19
    • 101.0 m²
    2020-10-19
  • Mycket professionel och samtidig väldig trevlig i sin bemötande. Alltid välkommande med våran frågor och funderingar. Allt pappers arbete har gått väldigt smidig. Mycket nöjda med Malin.
    Juana S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-02
    • 78.5 m²
    2020-09-02
  • Jag och min sambo köpte en 2:a på Södermalm av Malin Miura på Fastighetsbyrån. Allt kändes väldigt tryggt och seriöst samtidigt som Malin var både personlig och trevlig vilket kändes viktigt för oss då det var första gången vi köpte en bostadsrätt. Kommunikationen var enkel och Malin fanns alltid till hands, bådes initialt, under och även efter avslutat affär när vi behövde lite hjälp. Jag skulle gärna både köpa och sälja min bostad med hjälp av Malin.
    Oskar S köpte sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-08-05
    • 43.5 m²
    2020-08-05
  • Malin hjälpte oss att sälja en stor tvåa på Söder och hon var alltigenom proffsig. Malin är fantastisk på att återkoppla och informera om rätt saker vid rätt tidpunkt. Som säljare har man ett pålitligt bollplank som ger svar på de frågor man har. Malin är påläst, har jättebra framförhållning och är dessutom genuint intresserad av att göra ett bra jobb. Vilket hon såklart också gjorde! Stort tack, det råder ingen som helst tvekan om vilken mäklare vi skulle välja igen!
    Anne-Charlotte Christina E
    Anne-Charlotte Christina E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-07-05
    • 75.0 m²
    2020-07-05
  • Vi sålde vår 3:a i Hornstull och Malin, som vi anlitat tidigare, gjorde även den här gången en strålande insats. Malin är engagerad, svarar alltid på frågor och återkopplar regelbundet och hur det går i alla steg i processen. Vi är jättenöjda med processen och skulle utan tvekan rekommendera Malin till andra.
    Lisa E sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-06-22
    • 3:a
    • 93.0 m²
    • Hornstull
    2020-06-22
  • Sålt lägenhet på Södermalm Malin är fantastiskt bra på att bemöta kunder, ödmjuk, inlyssnande och ger bra och seriösa råd och återkopplar alltid. Man känner sig trygg med Malin.
    Charlotte P sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-06-10
    • 78.5 m²
    2020-06-10
  • Malin Miura har sålt vår bostadsrätt på Södermalm. Processen stördes, i ett tidigt skede, av coronapandemin och blev därför utdragen. Malin Miura utförde sitt uppdrag mycket bra, trots alla turer. Vi har hela tiden känt förtroende för henne, alltid blivit bemötta med ett professionell lugn, trots oväntade omständigheter. De förväntningar vi hade gällande priset uppfylldes inte, men med facit i hand är vi idag nöjda och ser med tillförsikt fram emot fortsättningen på ny adress. Mvh Antionette & Gunnar Magnusson
    Antionette M sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-06-01
    • 134.0 m²
    2020-06-01
  • Det är nu 3:e gången som vi väljer Malin för försäljning av våra bostäder. Rekommenderar varmt.
    Francois W sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-05-26
    • 87.0 m²
    2020-05-26
    Tack snälla för er rekommendation! Har varit ett sant nöje att få hjälpa er med försäljningarna och att få följa er resa här på Södermalm under nästan ett decennium. Hoppas att ni kommer trivas med nya boendet och välkomna tillbaka till Söder när det blir dags :)

Visa svar
  • Det kändes tryggt att ha en trygg och erfaren mäklare som Malin att bolla med när vi sålde vår lägenhet under speciella förhållanden i Coronatider.
    Viktor A sålde sin lägenhet med hjälp av Malin Miura en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-05-03
    • 41.6 m²
    • Högalid
    2020-05-03
    Tack Viktor för din rekommendation. Ja det var minst sagt speciella förhållanden och det är alltid svårt att ta beslut när det mesta är ovisst. Du har alltid varit lätt att diskutera med och det glädjer mig att du kände en trygghet i våra samtal och under försäljningen. Lycka till med nya lägenheten och ha en fin vår!

Visa svar
  • Jag vill ge mina varmaste och starkaste rekommendationer för Malin!!! Hon är en enastående duktig mäklare och väldigt god människokännare, som spelar i en helt annan, högre division än alla andra mäklare jag träffat. Vi hade från början bokat tid med tre olika mäklare, och tanken var att vi skulle träffa dem och sedan bestämma oss. Malin var den första vi träffade, och vi kände direkt att allt stämde. Och trots att vi sagt till henne att vi skulle träffa två till, ändrade vi oss och valde henne och avbokade de andra två. Vi har inte ångrat detta en sekund! Vi fick nästan alltid svar direkt på våra frågor, och om hon var upptagen, vilket inte känns osannolikt i yrket, kom svaret så snart hon var ledig. Vi behövde aldrig vänta mer än en halvtimme. Malin uppvisade ett enormt inkännande för vår, som vi ibland tyckte, dumma frågor, och förstod direkt vilken nivå hon kunde lägga sig på för svaren. De råd och rekommendationer vi fick av henne var jättebra, och jag är säker på att vi inte fått det pris vi fick för vår lägenhet utan henne!
    2020-04-29
    Wow, vilken härlig rekommendation att läsa! Tack så otroligt mycket för dina fina ord och tack för att jag fick hjälpa er med försäljningen. Ni har varit väldigt lätta att ha att göra med och det har varit ett nöje att få lära känna er också. Vi ses förmodligen igen i kvarteren i Hornstull.