Pontus Sjödin
2018-07 - 2019-06

Läs vad 22 Läs vad Pontus Sjödin

• Chandra E skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-19

Pontus är väldigt organiserad och professionell.Vi skulle inte kunna köpa den här lägenheten om det inte hade varit för honom. Vi är extrem nojd .Lycka till i dina kommande karrier och ett stort tack! Läs mer
  • Joshua B köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-10

Maria
    Pontus var jättehjälpsam att hjälpa mig att köpa min första bostad. Han var snabbt att svara när jag hade frågor, han var väldigt profesionellt och han hjäpdte mig att förstår alla svenska dokument. Jag rekommender grundligt honom som en maklare. Läs mer
  • Hannes F sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-06-20

Maria
    Han hittade väldigt köpstarka intressenter! Läs mer
  • Isac R köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-27

Katarina
    Seriös, trevlig och håller vad han lovar! En toppen mäklare Läs mer
  • Christoffer C sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-20

Sofia
    Jag sålde min lägenhet på Folkungagatan. Pontus var aktiv i mäklarrolle och ordnade flera extrainsatta visningar för personer som visst intresse både innan och efter den öppna visningen ägt rum. Bra bemötande. Läs mer
  • Tina B sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-17

Katarina
    Sålde en etta på söder. Pontus var väldigt hjälpsam och ihärdig då det under perioden var en väldigt seg marknad. Uppskattade att han var lyhörd för mina tankar och förslag samtidigt som han föreslog tillvägagångssätt baserat på data och bollande med kollegor. Toppenbra! Läs mer
  • Filip E sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-05-17

Katarina
    Pontus mäklade min bostadsrätt på Södermalm med ett fantastiskt resultat. Under hela försäljningsprocessen har Pontus arbetat effektivt, strukturerat och varit väldigt tillgänglig för frågor och svar. Pontus gör ett seriöst intryck, är väl påläst och är väldigt lättsam att arbeta tillsammans med. Är extremt nöjd med Pontus arbetsinsats.

Jag skulle varmt rekommendera Pontus som ansvarig mäklare till den som planerar att sälja sin Södermalmsbostad. Läs mer
  • Hermes H köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-20

Sofia
    Mycket god och tydlig förmedling. Läs mer
  • Christer B köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-17

Hornstull
    Bra säljare. Trevlig och positiv. Handlade allt korrekt men: vi fick aldrig någon identitet på den andra budgivaren. Kan man få det efterhand? Läs mer
  • Johannes H
    Johannes H sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-04-14

Maria
    Vi sålde vår 3:a på Södermalm och hade som tanke att jämföra 3 olika mäklarfirmor. Men när vi träffade Pontus så kändes det rätt direkt.
    Han kom dit påläst och hade gjort en grundläggande marknadsanalys.
    Pontus överträffade våra förväntningar genom att ha en starkt driv genom hela processen och vilja göra det där lilla extra.
    Slutresultatet blev att vi fick lägenheten såld enligt våra förväntningar samt med ett unikt krav om tillträde där också Pontus hittade rätt.
    Jag kan starkt rekommendera Pontus om du är ute efter en driven mäklare som vill överträffa din förväntningar. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk