Pontus Sjödin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-09 - 2019-08

Läs vad 30 Läs vad Pontus Sjödin

• Torbjörn R sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-21

Väldigt bra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Tommy B sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-20

Katarina
    Vi sålde en lägenhet på Tideliusgränd med förlust. Det kändes tråkigt, men det är ju inte Pontus fel förstås.
    Nu tror man på stigande priser enl. ny statistik att priserna steg i augusti.
    Pontus gjorde vad han kunde tror vi och han bemötte oss väldigt väl hela tiden. Läs mer
  • Caroline F sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-15

Katarina
    Pontus hjälpte oss vid försäljning av vår 2a på södermalm . Vi kändes oss mycket trygga under hela processen . Rak och tydlig kommunikation och mycket tillgänglig under hela skedet från start till kontraktskrivning. rekommendera starkt!

Stort tack för din hjälp! Läs mer
  • Martin K sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-15

Katarina
    Pontus hjälpte mig att sälja min 1:a på Södermalm. Han gjorde ett toppenjobb. Proffsigt och smidigt, och vi hade bra kommunikation genom hela processen. Jag var också väldigt nöjd med bilderna från fotografen. Kan varmt rekommendera Pontus! Läs mer
  • SOFIA E skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-11

Som säljare av en lägenhet upplevde jag Pontus som trygg, lugn, engagerad och proffsig. Han gjorde en bra marknadsanalys och la framgångsrikt upp en bra strategi. Pontus jobbar hårt och anstränger sig det där lilla extra som man gärna vill se som säljare/kund. Kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • Rasmus N
    Rasmus N köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-04

Maria
    Jag som köpare upplevde Pontus precis lagom under visningarna. Påläst, proffsig, lugn och känsla för hur ”på” han skulle vara. Under processens gång tycker jag han varit mycket proffsig med ett neutralt bemötande mellan säljaren och mig som köpare. En balansgång han skötte med bravur. Pontus ger verkligen ett förtroendefullt intryck och jag skulle gärna kontakta Pontus för att få hjälp i min roll som ev framtida säljare. Läs mer
  • Jennifer C sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-20

Hornstull
    Vi sålde vår etta i Hornstull genom Pontus. Han är påläst, seriös, vänlig och förtroendeingivande.

Vi är mycket nöjda med den hjälp Pontus gav oss och vi kan varmt rekommendera honom. Läs mer
  • ANDERS O
    ANDERS O skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-08-05

Professionellt och sakligt, med hjärta.
    Kunde området och marknaden där, vilket var en stor fördel.
    Bra kontakt hela tiden.
    Rekommenderas varmt från en supernöjd säljare. Läs mer
  • Chandra E skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-19

Pontus är väldigt organiserad och professionell.Vi skulle inte kunna köpa den här lägenheten om det inte hade varit för honom. Vi är extrem nojd .Lycka till i dina kommande karrier och ett stort tack! Läs mer
  • Joshua B köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-07-10

Maria
    Pontus var jättehjälpsam att hjälpa mig att köpa min första bostad. Han var snabbt att svara när jag hade frågor, han var väldigt profesionellt och han hjäpdte mig att förstår alla svenska dokument. Jag rekommender grundligt honom som en maklare. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Olivia Raaé
Lars Falk
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster