Pontus Sjödin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2019-02 - 2020-01

Läs vad 44 Läs vad Pontus Sjödin

• Ammar A sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-15

Maria
    Pontus hjälpte mig att sälja min lägenhet. Han är professionell, lätt med kommunikation, man får snabba svar och återkopplingar. Jag är jätte nöjd och glad att jag valde honom som mäklare. Läs mer
  • Charlie W
    Charlie W köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-02-07

Katarina
    Köpte lägenhet via Pontus och är nöjd, besvarade alla frågor och var alltid nåbar ifall man hade frågor och funderingar.
    Enkel att ha med att göra. Läs mer
  • Sara M köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-30

Sofia
    Köpte bostad via Pontus.
    Han är snäll, flexibel och så proffsig. Läs mer
  • Agneta B sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-01-20

Katarina
    Pontus är trots sin unga ålder redan professionell och kunnig med snabba återkopplingar och vänligt/tålmodigt bemötande. Så mycket bättre kan det nog inte bli!👌 Läs mer
    2020-01-29 Pontus Sjödin svarar Agneta B
    Hej Agneta,
    Vad glad jag blir för din fina rekommendation, det värmer!
    Vi ses på tillträdet!
    Mvh Pontus Sjödin
  • David S köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-09

Katarina
    Köpt bostad på Södermalm. Mycket trevlig, tillgänglig och gick att få till en snabb och smidig affär Läs mer
  • Anna Ö skrev om Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-12-03

Vår trea på Bergsundsgatan såldes på förhandsvisning och försäljningen gick mycket smidigt, tack vare Fastighetsbyrån stora kundunderlag samt Pontus engagemang och kloka råd genom hela processen. Vi uppskattade att Pontus var noggrann och tydlig i sin kommunikation. Hela processen sköttes på ett professionellt sätt mot både oss som säljare och mot köparna. Vi kan varmt rekommendera Pontus som mäklare. Läs mer
  • Susanne L sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-12

Sofia
    Jag är mycket nöjd med valet av Pontus som mäklare vid försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Både före och under försäljningsuppdraget har han agerat mycket professionellt. Han har utfört sitt uppdrag till största belåtenhet. / Susanne Läs mer
  • Maja F köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-07

Högalid
    Toppen bra! Tar reda på fakta och svarar på alla frågor! Läs mer
  • Johan P köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-30

Katarina
    Jag har sålt min bostadsrätt på Södermalm med Pontus. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han är lugn, trygg och kunnig. Läs mer
  • Lena K
    Lena K sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-18

Högalid
    Har sålt en bostadsrättstrea och tycker att Pontus genom hela processen har varit väldigt engagerad, trevlig, drivande och lätt att kommunicera och komma i kontakt med. Stort plus. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér
Jonna Sarstedt
Malin Miura
Pia-Lotta Svensson
Lars Falk
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk