Försäljningar 2019-10 - 2020-09

Läs vad 72 Läs vad Pontus Sjödin

• Pontus är mycket bra på att kommunicera och förstår vårt behov. Han informerar löpande vad som händer i marknaden under den svåra Covid-19, vi kom fram tillsammans överens om att pausa försäljningen till hösten. Försäljning i andra försöket blev en jättesuccé, vår lgh blev såld efter en privatvisning till ett bra pris, den rätta köparen var minst lika nöjd. Vi vill gärna rekommendera honom! Med vänliga hälsningar John och Lucy Hamben
    John Hongbin H
    John Hongbin H sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-16
    • 2:a
    • 52.0 m²
    2020-10-16
  • Köpt min första bostad på stan.
    Emelie S köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-13
    • 1:a
    • 24.5 m²
    • Högalid
    2020-10-13
  • Proffsig, snabb, enkel och tillgänglig! Mycket bra mäklare! Starkt rekommenderad!
    Gina D sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-10-11
    • 2:a
    • 61.0 m²
    2020-10-11
  • 3a Södermalm i Sofo. Bra bemött från start till mål. Försäljningspriset hamnade ungefär där jag trodde. Ett rimligt pris med tanke på hög avgift och kommande stamrenovering som kommer innebära en stökig period samt innebära ytterligare höjning av avgift. Sammantaget så tycker jag Pontus hanterade allt på ett snyggt sätt!
    Isabella S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • 88.5 m²
  • Stort engagemang, bra kommunikation, Inger stort förtroende
    Kjell S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • 88.5 m²
    2020-10-04
  • .............................................................................................................Smidig och snabb försäljning
    Lina D sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • 80.0 m²
    2020-10-04
  • Trevlig, tillgänglig och strukturerat!! Vi blev mycket nöjda med Pontus och kan rekommendera honom!
    Lampros N
    Lampros N sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-29
    • 83.5 m²
    • Maria
    2020-09-29
  • Trevlig, tillgänglig, tillmötesgående. Jättebra.
    Viktor B sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-22
    • 72.0 m²
    2020-09-22
  • Pontus hjälpte oss att sälja vår lägenhet i Hornstull. Han har en strukturerad process, kommunicerar bra vad han gör för att driva processen framåt, är noggrann och har drivkraft. Vi blev mycket nöjda med Pontus och kan rekommendera honom!
    Mattias H sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-20
    • 68.0 m²
    2020-09-20
  • Vi är väldigt nöjda med Pontus engagemang vid försäljningen av vår lägenhet. Vi fick processen igenom tydliga och raka besked, samt snabba svar och återkoppling. Han var väl inläst på relevant information och bedömer att han bemötte både oss och potentiella köpare på mkt bra sätt. Rekommenderar honom varmt.
    Sara W sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    2020-09-18
    • 68.0 m²