Pontus Sjödin
Aktiv på Reco.se sedan 2018
2018-11 - 2019-10

Läs vad 38 Läs vad Pontus Sjödin

• Susanne L sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-12

Sofia
    Jag är mycket nöjd med valet av Pontus som mäklare vid försäljningen av min lägenhet på Södermalm. Både före och under försäljningsuppdraget har han agerat mycket professionellt. Han har utfört sitt uppdrag till största belåtenhet. / Susanne Läs mer
  • Maja F köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-11-07

Högalid
    Toppen bra! Tar reda på fakta och svarar på alla frågor! Läs mer
  • Johan P sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-30

Katarina
    Jag har sålt min bostadsrätt på Södermalm med Pontus. Jag kan varmt rekommendera honom som mäklare. Han är lugn, trygg och kunnig. Läs mer
  • Lena K
    Lena K sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-18

Högalid
    Har sålt en bostadsrättstrea och tycker att Pontus genom hela processen har varit väldigt engagerad, trevlig, drivande och lätt att kommunicera och komma i kontakt med. Stort plus. Läs mer
  • Karin Helena G
    Karin Helena G köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-10-14

Katarina
    Jag har köpt en bostadsrätt på Tideliusgränd. Tycker Pontus agerat proffsigt o förtroende ingivande o varit mycket tillmötesgående o ambiös . Är mycket nöjd med honom som mäklare o kan rekommendera honom varmt till andra. Läs mer
  • Ulf N sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Maria
    Bra på att hålla kontakt, snabb försäljning. Flitig och arbetsam. Läs mer
  • Inga K sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Sofia
    Mycket trevlig, kompetent, tydlig och hjälpsam när jag sålde min bostadsrätt.
    Uppfyllde allt jag önskade av en mäklare Läs mer
  • Anette R sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

Sofia
    Har sålt min trerumslägenhet, Norra Hammarbyhamnen.

Pontus har skött sitt uppdrag på ett trevligt och korrekt
    sätt.

Tycker att Pontus förklarade hur försäljningen skulle gå
    till pedagogiskt.

Försäljningen gick mycket fortare och lättare än jag hade
    trott. Anette Ronen Läs mer
  • Torbjörn R sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-21

Väldigt bra och engagerad mäklare. Läs mer
  • Tommy B sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2019-09-20

Katarina
    Vi sålde en lägenhet på Tideliusgränd med förlust. Det kändes tråkigt, men det är ju inte Pontus fel förstås.
    Nu tror man på stigande priser enl. ny statistik att priserna steg i augusti.
    Pontus gjorde vad han kunde tror vi och han bemötte oss väldigt väl hela tiden. Läs mer

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Olivia Raaé
Lars Falk
Evelina Schmekel
Carl-Filip Öster
Sandra Eriksson (fd Bengtsson)
Dag Jönsson
Åsa von Zweigbergk