Pontus Sjödin
Aktiv på Reco.se sedan 2018-12-22
2019-07 - 2020-06

Läs vad 56 Läs vad Pontus Sjödin

• Linn B köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-06

Katarina
    Pontus hjälpte oss att finna drömlägenheten. Redan innan visning fick vi de bästa bemötande och allt gick smidigt efter de. Snabb, rak och tydlig kommunication, aldrig några konstigheter. Väl vid kontraktskrivning så var allt förberett och det gick snabbt och utan problem.
    Tack Pontus! Läs mer
  • Alex L köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-07-03

Katarina
    Jag och min flickvän köpte en lägenhet på Gotlandsgatan som Pontus sålde.
    Han gav ett förtroendeingivande intryck och var påläst. Han gjorde hela processen väldigt smidig vilket gjorde att allt kändes bra för vår del. Vi är nöjda och kommer absolut rekommendera honom framöver! Läs mer
  • Elsa S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-06-11

Hornstull
    Jag sålde min lägenhet på Södermalm med Pontus hjälp. Jag blev väl bemött genom hela processen och Pontus kändes väldigt proaktiv och kunnig och förstående för min situation och önskan med försäljningen. Mina förväntningar införlivades då jag fick lägenheten såld innan visning och till ett pris som låg i överkant mot vad jag hade förväntat mig, tack vare att Pontus använde sitt kundregister. Jag är nöjd med processen och skulle rekommendera honom vidare. Läs mer
    2020-06-17 Pontus Sjödin svarar Elsa S
    Hej Elsa,
    Tack för ditt fina omdöme. Är glad att vi lyckades så bra under dessa omständigheter. Tack för ett gott samarbete!
    Vi ses på tillträdet.
  • Rado D
    Rado D sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-05-04

Katarina
    Due to problems with my bostatsrättforingen, selling my apartment became unnecessarily complex. Despite all the extra efforts that was required, Pontus approached the sale with a fantastic spirit and never faltered. I cannot thank him enough for the extra effort he put in. Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Rado D
    Hej Rado!
    Stort tack för ditt fina omdöme. Glad att vi lyckades bra under rådande omständigheter! Vi ses på tillträdet.
    Pontus
  • Malcolm Jacob R köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-19

3:a
    Högalid
    Köpte en lägenhet i Södermalm (Stockholm) med Pontus. Han vara tjänstvillig, uppmärksam, tillmötesgående och väldigt trevlig att ha att göra med. Rekommenderas varmt. Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Malcolm Jacob R
    Hej Malcolm,
    Tack för din fina rekommendation.
    Jag hoppas att du kommer att trivas i din nya bostad!
    Passar på och önska dig en fin sommar.
    Pontus
  • Anna S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-02

Maria
    Pontus har varit driven, professionell och genuint mån om att göra oss nöjda kring försäljningen av vår lägenhet - det har känts tryggt hela vägen. Rekommenderar Pontus varmt! Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Anna S
    Tack för de fina orden Anna, betyder mycket! Önskar er en trevlig sommar.
    / Pontus
  • Henrik S sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-04-02

Maria
    Pontus är rak och ärlig i sin kommunikation. Snabba svar och mycket proffsigt bemötande. Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Henrik S
    Tack för din fina rekommendation och att jag fick hjälpa er med försäljningen av er underbara lägenhet!
    Hoppas att ni kommer att trivas i det nya boendet. Trevlig sommar.
    / Pontus
  • Elina V köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-31

Katarina
    Köpte en liten bostad via Pontus i en ganska snabb affär, men med lite trubbel vid tillträdet. Både köpet och allt runtomkring sköttes dock smidigt och tydligt, Pontus var tillgänglig, gav råd och hjälp när jag behövde det. Han hade ett trevligt bemötande på all sätt och vis, och är en hjälpsam och serviceinriktad mäklare.
    Rekommenderar Pontus varmt! Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Elina V
    Hej,
    Gläder mig att du är väldigt nöjd med processen trots lite strul vid tillträdet. Önskar dig en trevlig sommar i lägenheten!
    / Pontus
  • Katarina K sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-16

Katarina
    Pontus hjälpte mig att sälja min etta på Söder.
    Jag är supernöjd! Alltid positiv och trevlig, lätt att få tag på, höll mig uppdaterad hela tiden. En "hungrig" och engagerad mäklare! Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Katarina K
    Hej,
    Tack för din väldigt fina rekommendation. Det gläder mig att du är nöjd med vårt samarbete.
    Önskar dig en trevlig sommar!
    / Pontus
  • Eva R sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm

2020-03-06

Katarina
    Engagerad och positiv mäklare Läs mer
    2020-06-16 Pontus Sjödin svarar Eva R
    Hej Eva,
    Stort tack för dina fina ord och tack för ett mycket bra samarbete hela vägen!

Andra mäklare hos Fastighetsbyrån Södermalm

Cecilia Hjelmér