Pontus Sjödin

Pontus Sjödin

Pontus Sjödin är mäklare på Fastighetsbyrån Södermalm

Pontus Sjödin har varit aktiv på Reco.se sedan 2018-12 och har fått 106 omdömen med ett betyg på 4.9. Pontus Sjödin har haft 47 försäljningar sen 2020-08 och har tillfrågat 98% av sina kunder efter omdömen.

Försäljningar 2020-08 - 2021-07

Läs vad 106 Läs vad Pontus Sjödin

• köpte sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Katarina
    2021-07-07
    Pontus uppfattas som trygg och genuin i sitt bemötande. Jag upplevde att Pontus bemötte oss utifrån vår vilja att hitta en ny bostad och inte i intresset att tjäna pengar. Pontus såg till att avsluta affären innan helgen, alltså utifrån praktiska fördelar för oss vilket vi är tacksamma för.

Pontus var tydlig i sin kommunikation och meddelade när han skulle vara kontaktbar och inte. Att han signalerad sina egna gränser, när han slutade jobba på kvällen exempelvis visar på professionalitet.

Jag är mycket nöjd med Pontus och om vi någonsin vill sälja vår nya lägenhet kommer jag att önska honom.
  • sålde sin lägenhet med hjälp av Pontus Sjödin en del av Fastighetsbyrån Södermalm
    • Katarina
    2021-07-05
    Vi hade många möten med mäklare innan vi träffade Pontus och på en gång bestämde oss att han absolut var rätt person att sälja vår lägenhet!

Allting gick hur bra som helst! Han satte rimliga men optimistiska förväntningar på försäljningen och jobbade hårt för att göra både oss som säljare men även köparna nöjda! Och mer än nöjda blev vi! Han fanns tillgänglig när vi behövde bolla frågor och uppdaterade oss ständigt.

10/10! Vi kommer definitivt anlita Pontus igen när det är dax att sälja nästa lägenhet.
  • Cecilia B
    • Maria
    2021-06-30
    Pontus var mäklaren som förmedlade lägenheten som vi köpte. Han var mycket tillmötesgående och svarade snabbt på frågor via sms, mejl och telefon. Han var också hjälpsam i kontakt med Swedbank som Fastighetsbyrån är knutna till.
    2021-06-28
    Kan varmt rekommendera Pontus. Ett fantastiskt stöd genom hela processen, låg hela tiden ett steg före mig och hade full koll hela vägen in i mål. Mycket professionell och överträffade mina förväntningar på både bemötande, hantering och slutpris. Väljer honom igen nästa gång det är dags att sälja!
    2021-06-28
    Kompetens och aktiv genom hela säljprocessen.
  • 2021-06-21
    Fungerade bra från början till slut, med säker hand så lotsade Pontus oss igenom försäljningen, det som lovades från början stämde med det som sen hände, kan varmt rekomendera Porntus

Tommy
    2021-06-15
    Jag kan varmt rekommendera Pontus som mäklare.
    Vid kanske den största affären i livet så är det uppskattat att ha en kompetent, ambitiös och ödmjuk mäklare som kan guida en igenom allt som försäljning av bostad hör till. Tack Pontus!
    • Sofia
    2021-06-07
    Vi köpte en trea på Södermalm och är mycket nöjda med upplevelsen.
    2021-06-01
    Pontus hjälpte mig att sälja min bostad till mycket bra pris med hjälp av hans kontaktnät utan att behöva lägga upp någon annans på Hemnet. Han var tillgänglig, påläst, tydlig och positiv genom hela processen.
  • 2021-05-31
    Pontus var grym i försäljningen av min bostadsrätt! Han var väldigt trevlig och hjälpsam under hela processen
    och hade en god kommunikation. Snabb enkel och effektiv process, rekommenderar!