Alla kategorier Fastighetsmäklare Mäklare Stockholms län

Mäklare i Stockholms län

De gånger man har kontakt med mäklare är när det är dags att sälja eller köpa bostad, eller när man vill ha en värdering på sin nuvarande bostad. En del kanske har erfarenhet av en mäklare eller någon mäklarfirma som man har anlitat förut. Oavsett om det är fösta gången du ska ta kontakt med mäklare eller om du har lite rutin av att köpa eller sälja bostäder så gäller det att hitta en riktigt bra mäklare i Stockholm.

Här kan du jämföra olika rekommendationer och Reco.se hjälper dig att hitta din mäklare. Om du ska köpa eller sälja en lägenhet eller villa i vår huvudstad så hjälper Reco.se dig att få kontakt med en mäklare som är väl insatt i bostadsmarknaden och i olika typer av bostäder när det är dags för en bostadsaffär i Stockholm. Mäklaren ska bland annat kunna hjälpa dig att kontrollera vad som finns i årsredovisningar i bostadsrättsföreningar eller hur vad man behöver tänka på när man ska köpa en villa. Mäklaren måste kunna visa alla sina kunder/spekulanter att hen är väl insatt i fastighetsaffären, kan ta fram energideklaration, driftskostnader och mycket mer för det specifika objektet.

Mäklare

Topp 25 mäklare i Stockholms län

Erik Olsson Fastighetsförmedling Stockholm

2,167 recos
    Sveavägen 147, Stockholm
    Vi gör ingenting lagom, och med Erik Olsson-metoden har vi gett säljare i Stockholm Bäst Betalt 8 år i rad. Kontakta oss om du också vill få Bäst Betalt för din bostad!
    Sorin I
    Sorin I: Kan starkt rekommendera Aleidon! Han har under hela vår process varit engagerad och proffsig.

Fastighetsbyrån Solna

Råsundavägen 131, Solna
    Vi hjälper dig hitta ditt nya drömboende i Solna samtidigt som vi hittar köpare till din tidigare bostad. Kontakta oss för en fri värdering eller boka tid för ett samtal med oss om din boendesituation...
    Basheer K
    Basheer K: Mycket snäll och extremt duktig, jag rekommender honom stort. Det är enkelt att prata med honom samt han är hjälpsam. T...

Fastighetsbyrån Bromma / Essingeöarna

1,032 recos
    Gustavslundsvägen 30, Bromma
    Vi har verktygen, erfarenheten och kunskapen för att hjälpa dig till en lyckad bostadsaffär i Bromma eller på Essingeöarna! Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Frank A
    Frank A: Proffsig kundorienterad och trevlig mäklare som höll huvudet kallt i en svår marknad.

Fastighetsbyrån Järfälla

1,045 recos
    Allmogevägen 5, Järfälla
    Köpa eller sälja bostad i Järfälla? Vi på Fastighetsbyrån är engagerade och målmedvetna och tar dina förutsättningar och behov i beaktning för att kunna erbjuda dig en tjänst som passar just dig och d...
    Per V
    Per V: Ett mycket positivt noggrant och proffesionellt bemötande.

Svenska Mäklarhuset Annedal

Bällstavägen 58, Bromma
    Välkommen till Svenska Mäklarhuset i Annedal! Vi är Brommas ledande mäklarfirma. Av oss får du kostnadsfri värdering samt rådgivning under hela bostadsaffären.
    Theodor L
    Theodor L: Fredrik är trevlig, välvillig och tillmötesgående. Jag är väldigt nöjd med kontakten.

Svenska Mäklarhuset Bromma

Gustavslundsvägen 167, Bromma
    Välkomna till Svenska Mäklarhuset Bromma!
    Malte H
    Malte H: Utmärkt förståelse för våra behov och medlade effektivt med säljaren. Snabb och responsiv utan att vara framfusig eller ...

Fastighetsbyrån Södertälje

Storgatan 7, 2tr, Södertälje
    Om du funderar på att byta boende kan en bra början vara att få en bild av vad ditt nuvarande boende är värt och få rådgivning kring de olika delarna i bostadsaffären. Våra mäklare gör gärna en kostna...
    Roger J
    Roger J: Trevligt bemötande och god information. Förväntan infriades. Som kund kan jag rekommendera Klas.

Edward & Partners

Sveavägen 52, Stockholm
    Vårt mål är alltid att du som kund ska bli nöjd. Vi har redan idag många nöjda kunder så vill du bli en av dem kontakta oss idag på telefonnummer: 08-20 80 80
    Jonathan B
    Jonathan B: Vi köpte lägenhet med hjälp av Eddie och det var det smidigaste och mest flexibla köpet man kunde tänka sig, ständigt ti...

Fastighetsbyrån Hägersten Älvsjö Skärholmen

1,330 recos
    Elsa Brändströms gatan 219, Hägersten
    Vi kan bostadsmarknaden i Hägersten, Älvsjö och Skärholmen. Berätta för oss om dina planer!
    Amanda R
    Amanda R: Trevlig och duktig mäklare som fick mitt första lägenhetsköp att kännas tryggt och bra. Kunde inte vara nöjdare!

Fastighetsbyrån Åkersberga

Bergavägen 8A, Åkersberga
    Varmt välkommen till Fastighetsbyrån i Åkersberga! Hos oss hittar du engagerade mäklare med koll på läget.
     Niklas  I
    Niklas I: Klart nöjd, även om marknaden inte var riktigt med mig för en försäljning i början av december.

Mäklarhuset Innerstan

Norr Mälarstrand 72, Stockholm
    Vi har förmedlat tusentals boenden i Stockholms innerstad. Dessutom har vi landets nöjdaste kunder enligt SKI (Svenskt Kvalitets Index). Du når oss på 08- 650 70 00. Välkommen!
    Madeleine S
    Madeleine S: Jag är mycket nöjd med Annas insatster. Hon är tålmodig, vänlig, professionell och lätt att få tag på.

Svensk Fastighetsförmedling Nacka

Nacka Forum Torghuset, Nacka
    På Svensk Fastighetsförmedling i Nacka kan vi vårt område och hjälper dig till din bästa bostadsaffär!
    Amelle  B
    Amelle B: Smidig och bra hjälp. Trevligt bemötande.

Fastighetsbyrån Vällingby

Vällingbyplan 7, Vällingby
    Välkommen till Fastighetsbyrån Vällingby! Vi mäklare här har koll även på Hässelby och Spånga, och hjälper dig med varje steg i bostadsaffären.
    Gabriel Z
    Gabriel Z: Fantastisk mäklare som fanns tillgänglig under hela försäljningsprocessen. När bostadsmarknaden svackar så krävs det en ...

HusmanHagberg Södermalm & Gamla Stan

Götgatan 26, Stockholm
    Kom gärna in till oss på kontoret och berätta om dina bostadsplaner!
    Per W
    Per W: Lugn, kunnig och förtroendeingivande.

Fastighetsbyrån Södermalm

1,003 recos
    Hornsgatan 166, Stockholm
    Välkommen till Fastighetsbyrån på Södermalm! Vi guidar dig till ditt nya område här i ett av Stockholms populäraste områden!
    Ulf E
    Ulf E: Dag var mycket professionell, ambitiös, engagerad och hjälpsam från start till mål. Hela processen gick otroligt smidigt...

Fastighetsbyrån Kista

Kistagången 19, Kista
    Välkommen till Fastighetsbyrån och oss i Kista! Vi är marknadens mest anlitade mäklare här i området.
    ibtissem b
    ibtissem b: Jag är super nöjd med Gabriella , hon verkligen en bra mäklare. En duktig tjej, väldigt kunnig och öppen för samarbete ...

Fastighetsbyrån Sigtuna

Stora Torget 1, Sigtuna
    Sigtuna växer! Välj en fastighetsmäklare som kan bostadsmarknaden och arbetar med mycket personligt engagemang. Välkommen till Fastighetsbyrån!
    Dominic D
    Dominic D: Hon är en toppen mäklare rolig, snäll och ödmjuk person

Fastighetsbyrån Märsta

Nymärsta Gränd 4, Märsta
    Välkommen till Fastighetsbyrån i Märsta! Vi har alla verktyg som krävs för att du ska göra en lyckad fastighetsaffär!
    Mats L
    Mats L: Duktig, ambitiös, seriös och snygg.

Fastighetsbyrån Upplands Väsby

Björkvallatorget 5, Upplands väsby
    Anita K
    Anita K: Hej jag tycker Orhan är en kunnig och trevlig mäklare,Hälsningar Anita.

HusmanHagberg Vällingby Hässelby Spånga

Ångermannagatan 158, Vällingby
    Vi har koll på bostadsmarknaden i Västerort! Kontakta oss om du vill veta mer om området, vill få en fri värdering eller har andra frågor kring bostad och boende!
    Sebastian S
    Sebastian S: Endast bra intryck, bra ”servicemind” och snabba puckar!

Fastighetsbyrån Årsta

Johanneshovsvägen 104, Årsta
    Välkommen till Årsta och Fastighetsbyrån! Vi visar dig till de bästa boendemöjligheterna i denna trevliga Stockholmsförort.
    Jesper H
    Jesper H: En grym kille med koll på läget. Trevlig och kunnig innom alla områden. Rekommenderas starkt! 👊🏻👍🏻

Fastighetsbyrån Sundbyberg

Stationsgatan 2, Sundbyberg
    Välkommen till Fastighetsbyrån i Sundbyberg! Vi har koll på området och sätter dina behov först i bostadsaffären.
    Tomas A
    Tomas A: Trevligt bemötande . Tydlig information .

HusmanHagberg Enskede

Stockholmsvägen 1, Enskede
    Välkommen till din fastighetsmäklare i söderort och Enskede! Kom gärna förbi kontoret så bjuder vi på kaffe.
    Jonny K
    Jonny K: Bra kontakt och bemötande. Inga konstigheter.

Fastighetsbyrån Täby

Esplanaden 17b, Täby
    Välkommen till Fastighetsbyrån och Täby! Vi har verktygen för att leda dig genom hela bostadsaffären.
    Per Å
    Per Å: Ludvig Holmberg är en mycket kunnig, lyhörd, innovativ oc hjälpsam person som hjälpte mig i en försäljning på ett föträf...

HusmanHagberg Skarpnäck/Bagarmossen/Enskededalen

Skarpnäcks allé 52, Skarpnäck
    Välkommen till HusmanHagberg i Skarpnäck, Bagarmossen och Enskededalen! Kontakta oss - vi har passion för bostadsmarknaden.
    Hillevi Vojnic H
    Hillevi Vojnic H: En mycket proffessionell och trevlig mäklare med mycket kompetens och kännedom inom sitt område.
Sida:   1 2 3 4 5 6 7 8 9 ... 13   Nästa